Dit hebben ze maximaal twee weken geleden ingevoerd. Toen heb ik nog op een project ingeschreven waar dit niet bij stond en nu dus wel, net als bij alle overige investeringen die ik ooit bij GvE gedaan heb. Vooralsnog hoop ik voor GvE dat ze dit netjes en snel gaan terugdraaien bij alle projecten waar dit niet bij stond ten tijde van de inschrijving.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:52 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Mee eens.
Laten we niet op het geheel vooruitlopen. Misschien is het wel een onbedoelde/ondoordachte actie van een ict-er. Mijn ervaring is dat als je ze op dit soort zaken wijst dat het recht getrokken wordt.
Afijn even het antwoord van Mu afwachten en dan zal ik wel een mail naar GvE maken om ze op deze zaak aan te spreken.
AgD komt, als beginnend platformen, met veel te grote projecten. Projecten van 20 a 30k daar moeten ze mee komen! AgD is volgens mij van deze inkomsten afhankelijk in tegenstelling van IvM, waar het maar een onderdeeltje is.quote:Op donderdag 24 december 2015 08:36 schreef komrad het volgende:
[..]
Voor de kleinere, nieuwere platforms kan dat de ondergang gaan betekenen. Als je Aygodutch als voorbeeld neemt, de pitch van Eurostolz blijft al een tijd hangen tussen de 35/40k. Naar mijn idee zit dat een stuk beter in elkaar dan de gemiddelde fitness, horeca of dierservice pitch die wel vol komt op andere platforms. Nu heeft Aygodutch wel een deukje opgelopen dus dan speelt mogelijk mee.
Ook bij Investormatch is het erg stil. Nu ben ik voor kwaliteit boven kwantiteit dus dat is niet perse slecht. Kan wel lastig worden als deze bedrijven te weinig inkomsten genereren om te overleven.
De helft van de aandelen blijft van de familie, dus deze blijven royaal risico lopen. Overigens staat vermeld dat er 4 emissies van 12% zouden komen maar elders wordt ook gesproken over 4 x 12,5%. Het eerste lijkt me logischer want daarmee behoudt de familie een meerderheid. (en zijn die aandeeltjes ook wat duurderquote:Op donderdag 24 december 2015 22:53 schreef dyna18 het volgende:
[..]
De achtergrond van mijn bezwaar om hierin te investeren zit er meer in dat de ondernemer er zelf met weinig vermogen in zit. Als bijna al het geld van externen komt (of dat nu aandelen of een lening is) geeft dat toch een andere betrokkenheid dan dat de ondernemer er zelf met veel vermogen in zit.
Het is een persoonlijke afweging, dus goed om te lezen hoe jullie hier naar kijken.
Ik heb zoals aangekondigd, vandaag een mail gestuurd aangaande deze disclaimer.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:02 schreef Horsemen het volgende:
Dit hebben ze maximaal twee weken geleden ingevoerd. Toen heb ik nog op een project ingeschreven waar dit niet bij stond en nu dus wel, net als bij alle overige investeringen die ik ooit bij GvE gedaan heb. Vooralsnog hoop ik voor GvE dat ze dit netjes en snel gaan terugdraaien bij alle projecten waar dit niet bij stond ten tijde van de inschrijving.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er antwoord is zal ik jullie informeren.
[ Bericht 0% gewijzigd door NaRegenDeZon op 25-12-2015 08:51:12 ]
Als ik alles nu goed begrijp is het enige risico dat we hebben dat de familie het geld van de aandelen die verkocht worden niet in het bedrijf steekt maar buiten het bedrif houdt. Of is er een clausule dat het opgehaalde geld met de aandelen verkoop in het bedrijf gestoken wordt en gedurende de looptijd van de KOM lening in het bedrijf blijft?quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:45 schreef obligataire het volgende:
De helft van de aandelen blijft van de familie, dus deze blijven royaal risico lopen. Overigens staat vermeld dat er 4 emissies van 12% zouden komen maar elders wordt ook gesproken over 4 x 12,5%. Het eerste lijkt me logischer want daarmee behoudt de familie een meerderheid. (en zijn die aandeeltjes ook wat duurder )
eet smakelijkquote:Op vrijdag 25 december 2015 08:20 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Moet ook nog alle diner recepten van vandaag en morgen aanpassen. Gisteravond om 21.00 uur Paddo's gekregen! Wel een vreemde bezorgtijd!
Maar inderdaad zoals hier eerder vermeld prachtige paketten totaal 1 kilo paddo's in 7 soorten,
Ben blij dat ik twee keer met de familie thuis eet met kerst anders krijg je deze hoeveelheid nooit op. Afijn ik pas de recepten met plezier aan.
Dat heb ik Harm bij de start van het platform al meegegeven. Hij heeft heel erg veel geluk (en wij misschien niet, gezien latere publicatiesquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:29 schreef Horsemen het volgende:
[..]
AgD komt, als beginnend platformen, met veel te grote projecten. Projecten van 20 a 30k daar moeten ze mee komen! AgD is volgens mij van deze inkomsten afhankelijk in tegenstelling van IvM, waar het maar een onderdeeltje is.
Uit Symbid:quote:Op vrijdag 25 december 2015 08:28 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Als ik alles nu goed begrijp is het enige risico dat we hebben dat de familie het geld van de aandelen die verkocht worden niet in het bedrijf steekt maar buiten het bedrif houdt. Of is er een clausule dat het opgehaalde geld met de aandelen verkoop in het bedrijf gestoken wordt en gedurende de looptijd van de KOM lening in het bedrijf blijft?
Top, bedankt. Wel een paar spelfoutjes, als ik heel kritisch benquote:Op vrijdag 25 december 2015 08:11 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Ik heb zoals aangekondigd, vandaag een mail gestuurd aangaande deze disclaimer.
Als er antwoord is zal ik jullie informeren.
Ik krijg alleen maar een weinig zeggende schijfdiagram te zien bij de financiële gegevens. Doe ik iets verkeerd?quote:Op donderdag 24 december 2015 22:56 schreef komrad het volgende:
Ik lees net de led verlichting pitch. In de pitch staat bij de financiële gegevens nu een enorme disclaimer van Sparkholder. Is die nieuw of hebben jullie die eerder bij projecten gezien?
quote:Op vrijdag 25 december 2015 08:11 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Ik heb zoals aangekondigd, vandaag een mail gestuurd aangaande deze disclaimer.Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er antwoord is zal ik jullie informeren.
[..]
Ik heb zoals aangekondigd, vandaag een mail gestuurd aangaande deze disclaimer.Top! Ben benieuwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er antwoord is zal ik jullie informeren.
[..]
Ik heb zoals aangekondigd, vandaag een mail gestuurd aangaande deze disclaimer.Ik heb een snel antwoord gekregen, en het zou direct zijn aangepast. GVE gaat het op een andere manier oplossen. Ik heb het nog niet gecontroleerd maar ik ga er vanuit dat het ook daadwerkelijk gebeurd is. Bij sommige platformen is de kerstman aan het werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er antwoord is zal ik jullie informeren.
[ Bericht 0% gewijzigd door NaRegenDeZon op 25-12-2015 17:13:59 ]
Bij mij lijken de pitches weer origineel. De disclaimer is iig weg. Dank! En terecht dat de kerstman zijn platform serieus neemt.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:44 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Ik heb een snel antwoord gekregen, en het is direct aangepast. GVE gaat het op een andere manier oplossen. Ik heb het nog niet gecontroleerd maar ik ga er vanuit dat het ook daadwerkelijk gebeurd is. Bij sommige platformen is de kerstman aan het werk
Bedankt.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:44 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Ik heb een snel antwoord gekregen, en het zou direct zijn aangepast. GVE gaat het op een andere manier oplossen. Ik heb het nog niet gecontroleerd maar ik ga er vanuit dat het ook daadwerkelijk gebeurd is. Bij sommige platformen is de kerstman aan het werk
Zéér zeker goed om naar te kijken en niet om dat minuutje GvE overigens.quote:Op zondag 27 december 2015 09:13 schreef Nadinarama het volgende:
GvE op tv gisteren http://www.npo.nl/overvallen-door-de-bank/26-12-2015/AT_2048053
Bedankt voor de tip! Ik had het gemist en heb net even terug gekeken, het is zeer de moeite waard.quote:Op zondag 27 december 2015 09:13 schreef Nadinarama het volgende:
GvE op tv gisteren http://www.npo.nl/overvallen-door-de-bank/26-12-2015/AT_2048053
Bedankt.Ik heb ook net even een uurtje gekeken. Erg aardig, leuk, maar ook de harde waarheid van verleden en heden, dus ook nog wat geleerd.quote:Op zondag 27 december 2015 09:13 schreef Nadinarama het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |