abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 december 2015 @ 11:39:00 #1
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_158464320


quote:
Geschiedenis

V&D, voor 2007 ook bekend als Vroom & Dreesmann, is een Nederlands warenhuis en is eigendom van investeringsmaatschappij Sun European Partners (onderdeel van Sun Capital Partners). V&D is in 1887 opgericht door Willem Vroom en Anton Dreesmann. Het eerste filiaal bevond zich aan de Weesperstraat in Amsterdam. Vroom & Dreesmann heeft heden ten dage 62 filialen, verspreid over heel Nederland.


Aan het einde van de 19e eeuw waren er twee succesvolle zakenlieden in Amsterdam actief: Willem Vroom en Anton Dreesmann. Beiden hadden manufacturenzaken en waren Rooms-Katholiek. Vroom trouwde in 1883 met een zuster (Francisca Tombrock) van de vrouw (Helena Tombrock) van Dreesmann, wat hen zwagers maakte.

Dreesmann, en later ook Vroom, gebruikte in zijn winkel een voor die tijd ongebruikelijke strategie: lage en vaste prijzen tegen contante betaling. In die tijd was het namelijk gebruikelijk dat men altijd korting kreeg.

Aanvankelijk werkten Vroom en Dreesmann alleen samen op het gebied van inkopen, maar in 1887 leidde dit tot een verregaande samenwerking en de oprichting van het bedrijf Vroom & Dreesmann. Hun eerste zaak werd geopend aan de Weesperstraat. Vroom hield zich vooral bezig met de financiële zaken en de administratie, terwijl Dreesmann de inkoop en verkoop leidde.

V&D groeide snel en de beide ondernemers woonden al snel met hun families in panden aan de Amsterdamse grachten. Er werden in een hoog tempo nieuwe filialen in het hele land geopend: Rotterdam (1892), Den Haag (1893), Nijmegen (1895), Arnhem (1896), Haarlem (1896) en Utrecht (1898), Venlo (1912).

Aan het begin van de 20e eeuw werden alle filialen stuk voor stuk omgezet in NV's, maar de aandelen bleven in handen van de familie.

De keten maakte deel uit van hetzelfde concern als de Bijenkorf na een fusie tussen de moederbedrijven KBB (Koninklijke Bijenkorf Beheer) en Vendex (V&D) onder de naam Vendex KBB (later Maxeda). V&D werd (inclusief La Place) vervolgens in 2010 verkocht aan de huidige eigenaar: Sun European Partners (onderdeel van Sun Capital Partners).

Gedeeltes uit http://nl.wikipedia.org/wiki/V%26D
quote:
19 januari

Alle werknemers van V&D moeten salaris inleveren. Het gaat om ''een structurele salarisbijdrage van 5,8 procent'' die per 1 februari wordt doorgevoerd.
V&D schrapt verder vijftig van de 450 arbeidsplaatsen op het service center in Amsterdam. Dat maakt het warenhuisconcern maandag bekend.

De maatregelen zijn volgens het bedrijf nodig ''om te kunnen concurreren met nieuwe aanbieders en de groeiende onlinemarkt''. Daarvoor moeten kosten structureel omlaag.

Naast het loonoffer streeft V&D ook naar verdere versobering van de arbeidsvoorwaarden. De vakbonden en ondernemingsraad zijn over de maatregelen geïnformeerd, aldus een woordvoerster.

Huurcontracten

Het bedrijf kondigt verder aan te gaan heronderhandelen over alle huurcontracten. Het doel is de huurlasten permanent te verlagen. V&D heeft 63 vestigingen in Nederland.

"Dit alles is nodig om de strategie van V&D te continueren en aan te laten sluiten bij de huidige trends en de marktontwikkelingen", aldus waanemend ceo Don Roach.

V&D leed in 2013 een nettoverlies van 42 miljoen euro op een omzet van 619 miljoen euro. Cijfers over 2014 zijn nog niet beschikbaar.

Het concern maakt ook bekend John van der Ent per 1 maart 2015 tot nieuwe ceo te benoemen. Van der Ent was eerder directeur van Etam Groep en werkte ooit als bedrijfsleider bij V&D. Hij volgt Jacob de Jonge op, die in augustus vorig jaar plotseling vertrok. Roach nam hierop tijdelijk het roer over.

Buiten proportie

Martijn den Heijer, beestuurder bij CNV Dienstenbond, noemt de loonmaatregel "buiten proportioneel". Bovendien biedt het volgens hem "geen enkele structurele oplossing voor de problemen waar V&D mee kampt."

Hoewel de vakbondsman begrijpt dat er ingegrepen moet worden bij het warenhuis, zegt hij enorm geschrokken te zijn van de manier waarop. ''Het genoemde percentage is astronomisch en is een ramp voor het personeel, zeker voor de mensen in de lage loonschalen. Bovendien biedt het de werknemers geen enkele zekerheid op behoud van werk", aldus Den Heijer.

http://www.nu.nl/ondernem(...)laris-inleveren.html
quote:
27 januari

Ruim honderd medewerkers van V&D stappen naar de rechter vanwege de salarisverlaging die hen is opgelegd door hun werkgever.
Dat bevestigt FNV-bestuurder Niels Suijker dinsdag na berichtgeving van de Volkskrant.

Volgens FNV-bestuurslid Niels Suijker gaat "een overgrote meerderheid van de leden zeker procederen tegen deze eenzijdige maatregel van V&D".

Dat werd maandagavond duidelijk tijdens verschillende bijeenkomsten die in het land georganiseerd waren voor de medewerkers. Deze week staan ook nog bijeenkomsten op de planning in Utrecht, Deventer, Rotterdam en Weert.

Suijker verwacht dan ook nog meer aanmeldingen. Hij wil vanuit de bond een collectieve procedure gaan regelen. Die zal wel pas opgestart worden als de loonstrookjes van volgende maand op de deurmat liggen. Het loonoffer bij V&D wordt per 1 februari doorgevoerd.

Loonstrookjes

De medewerkers zijn van plan om direct na het ontvangen van de loonstrookjes van februari de gang naar de rechter te maken. De vakbonden De Unie, FNV en CNV, waar de medewerkers bij aangesloten zijn, lieten weten juridische ondersteuning te verlenen. Mogelijk wordt een collectieve zaak aangespannen.

Alle medewerkers van V&D moeten per 1 februari 5,8 procent van hun salaris inleveren. Verder schrapt het bedrijf 50 van de 450 arbeidsplaatsen op het service center in Amsterdam.

Volgens de warenhuisketen zijn de maatregelen nodig "om te kunnen concurreren met nieuwe aanbieders en de groeiende onlinemarkt". Daarvoor moeten kosten structureel omlaag. V&D wil naast het korten van de medewerkers ook dat de huurlasten omlaag gaan.

V&D, eigendom van de investeringsmaatschappij Sun Capital, draait al een paar jaar met verlies. In 2013 liep het nettoverlies op tot 42 miljoen euro op een omzet van 619 miljoen euro. Cijfers over 2014 zijn nog niet bekend.

http://www.nu.nl/ondernem(...)e-lager-salaris.html
quote:
30 januari

Vastgoedeigenaar IEF Capital neemt juridische stappen tegen warenhuis V&D. Het bedrijf eist dat V&D vier toplocaties ontruimt als er geen huur betaald wordt. Het gaat om panden in Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Maastricht.

De huur wordt door V&D meestal voor de eerste van de maand betaald. Vandaag is de huur niet overgemaakt naar in ieder geval drie eigenaren van samen meer dan vijftien panden. V&D liet eerder al weten niet van zins te zijn de huur de komende maanden over te maken. Het bedrijf staat er slecht voor en vroeg ook werknemers al om een loonoffer.

"Enige oplossing"

IEF Capital heeft de afgelopen week een voorstel gedaan waarbij V&D vierkante meters inlevert in ruil voor huurverlaging. De vastgoedeigenaar laat weten dat de Amerikaanse aandeelhouder van V&D die afspraak niet ziet zitten.

In een verklaring schrijft het bedrijf: "IEF Capital betreurt dit zeer en ziet geen andere oplossing dan in een kort geding ontruiming van haar winkels te vorderen. Het financiële belang is erg groot voor IEF Capital en zij wenst zo snel mogelijk in staat te zijn de panden aan andere partijen te verhuren om de schade voor IEF Capital zoveel mogelijk te beperken."

V&D is teleurgesteld over de stap van IEF Capital.

"Buitenproportionele vraag"

Ook andere eigenaren willen net als IEF Capital komende week juridische stappen ondernemen als betaling uitblijft. De eigenaar van Elizen Vastgoed eist dat V&D zijn verplichtingen nakomt: "Wij hebben ons in ons bijna 50-jarige bestaan nog nooit geconfronteerd gezien met zo'n buitenproportionele vraag."

Komende week komen eigenaren van panden waar V&D in huist bijeen om te praten over hoe ze met de opstelling van het warenhuis kunnen omgaan.

http://nos.nl/artikel/2016351
quote:
Facts & Figures

V&D bestaat sinds 1887 en is inmiddels uitgegroeid tot een begrip. Met 63 vestigingen op A-locaties, een webshop, ruim tienduizend medewerkers, een warenhuisbreed assortiment met meer dan 4.000 shop-in-shops en per jaar zo’n 100 miljoen bezoekers is V&D het grootste warenhuis van Nederland.

1887 Oprichting V&D met Vroom & Dreesmann ‘Magazijn de zon’ in Amsterdam
1927 V&D introduceert eerste huis-aan-huis magazine van Nederland
1972 Oprichting Vendex
1987 Oprichting La Place
1999 Fusie met KBB, ontstaan van Vendex KBB
2004 Investeerdersgroep (waaronder KKR, Alpinvest, Permira) nieuwe eigenaar Vendex KBB
2006 Naamswijziging van Vendex KBB naar Maxeda
2007 Start rebranding V&D
2008 Start vd.nl
2010 Nieuwe eigenaar van V&D: Sun European Partners
2011 Start bouw nieuw distributiecentrum te Nieuwegein
2012 125 jaar V&D
2013 Opening 63ste V&D vestiging, V&D Vlaardingen
2014 Start V&D Blog

Aantal vestigingen: 63 en een webshop
Aantal werknemers: 10.000
Aantal distributiecentra: 1
Aantallen bezoekers per jaar: 10 miljoen bezoekers
Aantal A-merken shop-in-shops: meer dan 4.000 merken
Aantal La Place Restaurants, La Place Café’s en La Place Express: ruim 250

http://www.vd.nl/content_page.jsf?page=algemeen_factsfigures_page
  woensdag 23 december 2015 @ 11:39:11 #2
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_158464325
quote:
15s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat erg dat zelfs ruilen in de winkels niet meer mag, als ik de berichten moet geloven.
Ruilen is principe een gunst van de winkelier, tenzij koop op afstand
pi_158464355
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:33 schreef Maraca het volgende:
Maar ik snap niet waarom ze geen duidelijkheid geven over de webshop bestellingen. Overal geven ze aan wat wel en niet meer mogelijk is, behalve de webshop (los van dat hij nu is gesloten). Pleur gewoon op de website "nanana pech gehad" of "je krijgt het". Klaar :')
Ik denk omdat ze het zelf nog niet weten.
  woensdag 23 december 2015 @ 11:40:57 #4
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_158464357
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:25 schreef polderturk het volgende:

[..]

De parkeertarieven moeten zeker omlaag. De parkeerkosten zijn vaak hoger dan de bezorgkosten bij een online bestelling. Waarom zou ik dan nog naar de stad gaan? De pandeigenaren doen er ook goed aan als ze de huurprijzen verlagen. Doen ze dit niet, dan kunnen ze binnenkort geen huurder meer vinden.
Gemeente ziet parkeergeld als melkkoe, daarnaast zorgen meer auto's voor meer parkeerdruk.
Er is geen gemakkelijke oplossing.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_158464362
quote:
19s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:39 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ruilen is principe een gunst van de winkelier, tenzij koop op afstand
Maar ik snap de logica niet, daar hoef je als winkel niks aan te verliezen als het om een andere maat gaat.
pi_158464375
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:33 schreef Maraca het volgende:
Maar ik snap niet waarom ze geen duidelijkheid geven over de webshop bestellingen. Overal geven ze aan wat wel en niet meer mogelijk is, behalve de webshop (los van dat hij nu is gesloten). Pleur gewoon op de website "nanana pech gehad" of "je krijgt het". Klaar :')
Mijn retouren zijn nog niet helemaal verwerkt, betaald via extern Klarna, ondertussen wel een herinnering van hen gehad. Van de week al naar V&D gebeld en die zouden een mail sturen naar Klarna. Ik heb bewijzen van retour Kiala doorgegeven. Vanmiddag nog maar een keer naar Klarna bellen of de mail van V&D is aangekomen.

Ik ben benieuwd. Ik ben bang dat ik alsnog voor de retouren moet betalen.
  woensdag 23 december 2015 @ 11:42:15 #7
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_158464382
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar ik snap de logica niet, daar hoef je als winkel niks aan te verliezen als het om een andere maat gaat.
Het is wel tekenend voor de sitatie....
  woensdag 23 december 2015 @ 11:43:04 #8
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158464402
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:42 schreef Mylene het volgende:

[..]

Mijn retouren zijn nog niet helemaal verwerkt, betaald via extern Klarna, ondertussen wel een herinnering van hen gehad. Van de week al naar V&D gebeld en die zouden een mail sturen naar Klarna. Ik heb bewijzen van retour Kiala doorgegeven. Vanmiddag nog maar een keer naar Klarna bellen of de mail van V&D is aangekomen.

Ik ben benieuwd. Ik ben bang dat ik alsnog voor de retouren moet betalen.
Heb je het verzendbewijs nog? Dat zou wellicht ook nog kunnen helpen

edit: sorry, verkeerd gelezen. Die had je al meegestuurd
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 23 december 2015 @ 11:43:50 #9
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158464419
Echt vanmorgen de cadeaubon uit het kerstpakket ontvangen en ik mag hem niet meer inwisselen. Geef ze dan ook niet meer uit stelletje oplichters. Hopelijk gaan ze snel failliet en staan alle medewerkers op straat. Klote bedrijf.
  woensdag 23 december 2015 @ 11:44:24 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158464434
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:38 schreef Maraca het volgende:

[..]

Of de cadeaubonnen mogen gebruiken :{ Zeker met de kerstpakketten is dat zuur
OMG zaten er V&D cadeaubonnen in kerstpakketten? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158464443
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:43 schreef Sunri5e het volgende:
Echt vanmorgen de cadeaubon uit het kerstpakket ontvangen en ik mag hem niet meer inwisselen. Geef ze dan ook niet meer uit stelletje oplichters. Hopelijk gaan ze snel failliet en staan alle medewerkers op straat. Klote bedrijf.
Nou nou, voor de medewerkers is het ontzettend zuur.
Tap tap tap
  woensdag 23 december 2015 @ 11:45:04 #12
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_158464445
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

OMG zaten er V&D cadeaubonnen in kerstpakketten? :o
_O-
  woensdag 23 december 2015 @ 11:45:32 #13
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158464452
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

OMG zaten er V&D cadeaubonnen in kerstpakketten? :o
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:43 schreef Sunri5e het volgende:
Echt vanmorgen de cadeaubon uit het kerstpakket ontvangen en ik mag hem niet meer inwisselen. Geef ze dan ook niet meer uit stelletje oplichters. Hopelijk gaan ze snel failliet en staan alle medewerkers op straat. Klote bedrijf.
:+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 23 december 2015 @ 11:45:40 #14
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_158464454
Waarom accepteren mensen het dat hun cadeaubon wordt geweigerd bij de V&D? Is toch gewoon voor betaald? Gewoon spullen uit de winkel pakken en de deur uit lopen.
  woensdag 23 december 2015 @ 11:46:03 #15
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158464458
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

OMG zaten er V&D cadeaubonnen in kerstpakketten? :o
In van die kerstpakketten die je zelf mocht kiezen. Vanmorgen in de bus gekregen en vandaag al niet meer te gebruiken.
pi_158464465
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:42 schreef Mylene het volgende:

[..]

Mijn retouren zijn nog niet helemaal verwerkt, betaald via extern Klarna, ondertussen wel een herinnering van hen gehad. Van de week al naar V&D gebeld en die zouden een mail sturen naar Klarna. Ik heb bewijzen van retour Kiala doorgegeven. Vanmiddag nog maar een keer naar Klarna bellen of de mail van V&D is aangekomen.

Ik ben benieuwd. Ik ben bang dat ik alsnog voor de retouren moet betalen.
Niet alleen voor je retouren denk ik, reken daar je telefoonkosten nog eens bij op.
  woensdag 23 december 2015 @ 11:46:39 #17
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158464470
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:45 schreef YazooW het volgende:
Waarom accepteren mensen het dat hun cadeaubon wordt geweigerd bij de V&D? Is toch gewoon voor betaald? Gewoon spullen uit de winkel pakken en de deur uit lopen.
Uhm ja
pi_158464484
quote:
19s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:39 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ruilen is principe een gunst van de winkelier, tenzij koop op afstand
Nee ruilen mag altijd, maar je krijgt of je geld terug of een tegoedbon, dat mag de verkoper zelf bepalen.

Dacht ik :P

M'n moeder had een tijdje geleden bij een winkeltje hier in de stad wat geruild omdat het niet paste (ze hadden geen pashokjes :{ ), kreeg ze een tegoedbon. Nou, vooruit, als ze weer een keertje wat nodig had.
Week later is die winkel weg. Dat weet zo'n eigenaresse dan toch ook, dat je dan doodleuk zo'n bon meegeeft zonder even te waarschuwen.
Tap tap tap
  woensdag 23 december 2015 @ 11:47:43 #19
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158464492
quote:
Bedankt V&D! Mijn dochter heeft een V&D cadeaukaart gekregen. Meisje helemaal blij, want nu kon ze de nieuwe K3-CD kopen. FOUT!! Want jullie hebben het geld al geïncasseerd, maar leveren niks meer. Geen K3-CD dus. Leggen jullie dat uit aan mijn 5-jarige? Begrijp me niet verkeerd, ik vind het hartstikke vervelend voor het personeel dat hier ook niet om gevraagd heeft (zeker zo vlak voor de kerst). Maar ik vind het schandalig dat nu de klanten de dupe worden.
RvB zal hier wakker van liggen ;(

Koop dan als ouder gewoond de CD ergens anders denk ik dan en val je 5-jarige hier niet mee lastig, maar goed.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 23 december 2015 @ 11:47:45 #20
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158464494
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:45 schreef YazooW het volgende:
Waarom accepteren mensen het dat hun cadeaubon wordt geweigerd bij de V&D? Is toch gewoon voor betaald? Gewoon spullen uit de winkel pakken en de deur uit lopen.
Was een gerechtelijke uitspraak dat ze die niet meer mochten accepteren volgens de baliemedewerker
  woensdag 23 december 2015 @ 11:47:47 #21
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_158464495
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:46 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Uhm ja
Zal wel flink wat gezeik opleveren natuurlijk maar volgens mij sta je uiteindelijk gewoon in je recht.
pi_158464497
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:43 schreef Sunri5e het volgende:
Echt vanmorgen de cadeaubon uit het kerstpakket ontvangen en ik mag hem niet meer inwisselen. Geef ze dan ook niet meer uit stelletje oplichters. Hopelijk gaan ze snel failliet en staan alle medewerkers op straat. Klote bedrijf.
Alsof die medewerkers er wat aan kunnen doen dat de hoge heren bepalen dat de cadeaubonnen niet meer ingewisseld mogen worden. Wel een vreemde zaak dat ze de cadeaubonnen nog uitgaven natuurlijk. Hadden ze nooit moeten doen. Gewoon diefstal, eigenlijk.
pi_158464502
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:47 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Was een gerechtelijke uitspraak dat ze die niet meer mochten accepteren volgens de baliemedewerker
Overmacht dus.
  woensdag 23 december 2015 @ 11:48:29 #24
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158464506
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:46 schreef john2406 het volgende:

[..]

Niet alleen voor je retouren denk ik, reken daar je telefoonkosten nog eens bij op.
Met die 80ct per gesprek tikt het aan met al die boze mensen :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158464507
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee ruilen mag altijd, maar je krijgt of je geld terug of een tegoedbon, dat mag de verkoper zelf bepalen.

Dacht ik :P

M'n moeder had een tijdje geleden bij een winkeltje hier in de stad wat geruild omdat het niet paste (ze hadden geen pashokjes :{ ), kreeg ze een tegoedbon. Nou, vooruit, als ze weer een keertje wat nodig had.
Week later is die winkel weg.
Daarvoor eerst vragen voordat men een aankoop doet, soms hangt het zelfs in de winkel op hoe dat het afgehandeld word.
  woensdag 23 december 2015 @ 11:48:36 #26
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_158464510
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:47 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Was een gerechtelijke uitspraak dat ze die niet meer mochten accepteren volgens de baliemedewerker
Ze zijn toch nog niet failliet? Raar verhaal.
pi_158464511
quote:
15s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:30 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Action is bij uitstek een Nederlandse winkel, met Nederlandse handel, restpartijen, hoofdkantoor en distributiecentra.
Wat is er Nederlands aan de handel?

Wat betreft restpartijen, als een andere winkel in Nederland de rommel niet aan de man weet te brengen, en de Action lukt dat wel, dan is er alleen maar verplaatsing van de verkoop.

De rest geldt net zo goed voor andere winkels. Dat iets arbeidsplaatsen oplevert betekent niet dat het per definitie een beter alternatief is dan duurdere concurrentie met kwalitatief hoogwaardigere producten. Zeker niet waar het de West-Europese economie betreft.
pi_158464515
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:45 schreef YazooW het volgende:
Waarom accepteren mensen het dat hun cadeaubon wordt geweigerd bij de V&D? Is toch gewoon voor betaald? Gewoon spullen uit de winkel pakken en de deur uit lopen.
Moet je eens keer het item over cadeaubonnen bij Kassa zien. Het geld van niet ingeleverde bonnen gaat naar de bedrijven die bonnen aanbieden.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_158464519
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:46 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

In van die kerstpakketten die je zelf mocht kiezen. Vanmorgen in de bus gekregen en vandaag al niet meer te gebruiken.
Ik snap ook niet dat bedrijven dat nog hebben gedaan zo'n cadeaubon :N iedereen heeft dit toch wel zien aankomen?
pi_158464530
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:47 schreef Maraca het volgende:

[..]

RvB zal hier wakker van liggen ;(

Koop dan als ouder gewoond de CD ergens anders denk ik dan en val je 5-jarige hier niet mee lastig, maar goed.
Misschien hebben die ouders niet zoveel geld :{ Denken ook eens dat hun dochter iets extra's krijgt met kerst.
Tap tap tap
  woensdag 23 december 2015 @ 11:49:30 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158464533
Die logo's in de OP trouwens.... ik realiseerde me dat ik een groot deel daarvan gewoon kende, en toen realiseerde ik me dat ze met zoveel logo's (in de OP 54? en dan staat het huidige logo er niet eens bij...) voor een bedrijf dat 128 jaar bestaat gemiddeld iedere 2 jaar het logo moeten hebben aangepast?
Waarom? Dat kost toch handen vol geld als je keer op keer je huisstijl verandert?!

Maar goed, pas ook al geld over de balk gegooid om de webshop aan te passen, niet dat de webshop er fraaier of gebruiksvriendelijker van werd, om over de compleet onveilige manier van updaten van de klantgegevens voor diezelfde nieuwe webshop nog maar niet te spreken :X

[ Bericht 2% gewijzigd door Leandra op 23-12-2015 11:56:29 (aantal logo's gecorrigeerd) ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 23 december 2015 @ 11:49:34 #32
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_158464534
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:48 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Moet je eens keer het item over cadeaubonnen bij Kassa zien. Het geld van niet ingeleverde bonnen gaat naar de bedrijven die bonnen aanbieden.
Ja die heb ik gezien volgens mij. Dikke business die cadeaukaarten.
pi_158464539
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:47 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Was een gerechtelijke uitspraak dat ze die niet meer mochten accepteren volgens de baliemedewerker
Die of deze kan veel beweren als ze zeggen dat het buiten sneeuwt geloof je dat dan klakkeloos.
  woensdag 23 december 2015 @ 11:50:29 #34
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158464552
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Misschien hebben die ouders niet zoveel geld :{ Denken ook eens dat hun dochter iets extra's krijgt met kerst.
Geen geld hebben voor 1 CD? :o Nou ja, zullen vast zulke gezinnen zijn.. helaas
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158464555
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar ik snap de logica niet, daar hoef je als winkel niks aan te verliezen als het om een andere maat gaat.
Zal er misschien mee te maken hebben dat ze weer tegenboekingen moeten doen in de administratie wat weer niet goed staat in de cijfers?
Wellicht dat ze 1 lijn trekken voor ruilen en retour brengen.
A mind with a heart of it's own
pi_158464560
  woensdag 23 december 2015 @ 11:51:08 #37
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158464566
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:49 schreef john2406 het volgende:

[..]

Die of deze kan veel beweren als ze zeggen dat het buiten sneeuwt geloof je dat dan klakkeloos.
Nee maar wat moet je dan? De medewerker achter de balie uitkaffen?
pi_158464569
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:48 schreef john2406 het volgende:

[..]

Daarvoor eerst vragen voordat men een aankoop doet, soms hangt het zelfs in de winkel op hoe dat het afgehandeld word.
Ik koop op internet eigenlijk ook met cc of achteraf met acceptgiro, ben één keer bijna de mist ingegaan met iets heel duurs :X
En die bon op zich was geen probleem, m'n moeder kwam er wel vaker, was een leuk winkeltje. Maar die vrouw die haar hielp was de eigenaresse en die wist dus al donders goed dat ze daar weggingen. Nu was het een laag bedrag maar het is gewoon een naaistreek.
Tap tap tap
  woensdag 23 december 2015 @ 11:52:10 #39
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_158464592
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:48 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat is er Nederlands aan de handel?

Wat betreft restpartijen, als een andere winkel in Nederland de rommel niet aan de man weet te brengen, en de Action lukt dat wel, dan is er alleen maar verplaatsing van de verkoop.

De rest geldt net zo goed voor andere winkels. Dat iets arbeidsplaatsen oplevert betekent niet dat het per definitie een beter alternatief is dan duurdere concurrentie met kwalitatief hoogwaardigere producten. Zeker niet waar het de West-Europese economie betreft.
Restpartijen opkopen lukt je in Nederlands iets makkelijker, met de Rotterdamse haven en de Amsterdamse luchthaven, dan in pakweg Zwitserland of Slovenie. Verplaatsing van de verkoop is ook verkoop, zeker als het de kosten en risico's kan mitigeren voor andere partijen. Daarnaast zijn er nu ook Actions in Duitsland, Oostenrijk, Belgie, Luxemburg en Frankrijk.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 23 december 2015 @ 11:52:12 #40
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_158464594
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:50 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Nog zoiets.

Je mag geen goederen retourneren.

De V&D is toch gewoon wettelijk verplicht mijn goederen terug te nemen binnen een bepaalde tijd?

Als ze geen geld meer hebben moeten ze de zaak gewoon sluiten.
pi_158464596
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:50 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Zal er misschien mee te maken hebben dat ze weer tegenboekingen moeten doen in de administratie wat weer niet goed staat in de cijfers?
Wellicht dat ze 1 lijn trekken voor ruilen en retour brengen.
Bij een andere maat blijft dat gewoon in kas hoor, maar de boekhouding zal wel niet meer kloppen dan, of het is ze misschien te veel werk?
pi_158464604
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:50 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Dag V&D :(
pi_158464609
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:48 schreef Maraca het volgende:

[..]

Met die 80ct per gesprek tikt het aan met al die boze mensen :P
De curator is de mensen die bellen dankbaar :P
  woensdag 23 december 2015 @ 11:53:21 #44
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_158464617
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:52 schreef YazooW het volgende:

[..]

Nog zoiets.

Je mag geen goederen retourneren.

De V&D is toch gewoon wettelijk verplicht mijn goederen terug te nemen binnen een bepaalde tijd?

Als ze geen geld meer hebben moeten ze de zaak gewoon sluiten.
Je zou het faillissementsfraude kunnen noemen als 'gewone' schuldeisers (c.q. de consument) hun geld eerder krijgen dan preferente schuldeisers.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_158464620
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:50 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik op tijd bij geweest om mijn airmiles in te leveren :)
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_158464623
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:52 schreef YazooW het volgende:

[..]

Nog zoiets.

Je mag geen goederen retourneren.

De V&D is toch gewoon wettelijk verplicht mijn goederen terug te nemen binnen een bepaalde tijd?

Als ze geen geld meer hebben moeten ze de zaak gewoon sluiten.
Terugnemen is dan ook geen probleem.

Je krijgt er alleen niks meer voor terug :')
pi_158464629
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:52 schreef YazooW het volgende:

[..]

Nog zoiets.

Je mag geen goederen retourneren.

De V&D is toch gewoon wettelijk verplicht mijn goederen terug te nemen binnen een bepaalde tijd?

Als ze geen geld meer hebben moeten ze de zaak gewoon sluiten.
Ja hoe dat wettelijk allemaal zit weet ik niet maar failliet is failliet, ik weet niet of je dan je centjes nog kan krijgen, ik ben bang van niet eigenlijk...

Vette pech dat wél :Y
  woensdag 23 december 2015 @ 11:53:58 #48
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158464637
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:52 schreef Coritchando het volgende:

[..]

De curator is de mensen die bellen dankbaar :P
Die zal wel balen dat het 'per minuut' deel is afgeschaft.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 23 december 2015 @ 11:54:27 #49
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_158464650
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:53 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Terugnemen is dan ook geen probleem.

Je krijgt er alleen niks meer voor terug :')
:D
pi_158464660
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:53 schreef Maraca het volgende:

[..]

Die zal wel balen dat het 'per minuut' deel is afgeschaft.
Heb je al gebeld dan?
Misschien loopt er wel eerst een bandje?
  woensdag 23 december 2015 @ 11:55:07 #51
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158464667
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:53 schreef FANN het volgende:

[..]

Ja hoe dat wettelijk allemaal zit weet ik niet maar failliet is failliet, ik weet niet of je dan je centjes nog kan krijgen, ik ben bang van niet eigenlijk...

Vette pech dat wél :Y
Ze zijn toch nog niet officieel failliet? Wel zo goed als :+ Maar volgens mij is die uitspraak nog niet gedaan
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158464668
Verval begon eigenlijk al in de jaren 70, begin jaren 80. De V&D in het centrum van Den Haag was toen net zoals sommige andere V&D's een stuk groter dan nu. De V&D in Den Haag zelfs bijna 3 keer zo groot als nu.

Weet nog wel dat eerst in de jaren 70 de zijvleugel dicht ging die uit kwam op het Spui. Toen werd het al steeds rommeliger en onduidelijk waar V&D nou voor stond. Telkens nieuwe inrichting en iedere keer weer een stukje er vanaf in de winkel. Begin jaren 90 de tweede vleugel dicht en de doorgang tussen de twee winkels. Nu is het nog steeds een redelijk fors warenhuis maar geen schim meer van wat het was 40 jaar terug. Ook te onoverzichtelijk met telkens verplaatsing van afdelingen naar andere etages.
pi_158464671
Je mag geen airmiles in leveren bij v&d, maar spaar je ze daar nu nog wel?
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 23 december 2015 @ 11:55:32 #54
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_158464674
quote:
15s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:53 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Je zou het faillissementsfraude kunnen noemen als 'gewone' schuldeisers (c.q. de consument) hun geld eerder krijgen dan preferente schuldeisers.
De gewone consument heeft neem ik aan gewoon zijn rechten. Het is niet dat de consument geld heeft geleend aan de V&D.
  woensdag 23 december 2015 @ 11:55:47 #55
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158464680
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:54 schreef john2406 het volgende:

[..]

Heb je al gebeld dan?
Misschien loopt er wel eerst een bandje?
Ik heb vanmorgen gebeld ja. Aan mij zal het niet liggen dat ze failliet gaan :{w :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158464681
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:52 schreef john2406 het volgende:

[..]

Bij een andere maat blijft dat gewoon in kas hoor, maar de boekhouding zal wel niet meer kloppen dan, of het is ze misschien te veel werk?
Bij een andere maat blijft het idd in kas, maar is er wel een tegenboeking (en een nieuwe verkoop), Ik kan me voorstellen dat ze die tegenboekingen nu niet willen hebben. Retouren zullen ze niet doen omdat er uitstel van betaling is. Het kan ook zijn dat ze gewoon zeggen, geen retouren, dan ook niet ruilen. Gewoon 1 lijn trekken.
Maar goed, lullig voor de mensen die gister iets gekocht hebben wat nu toch niet blijkt te passen.
A mind with a heart of it's own
  woensdag 23 december 2015 @ 11:56:37 #57
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158464696
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:55 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Bij een andere maat blijft het idd in kas, maar is er wel een tegenboeking (en een nieuwe verkoop), Ik kan me voorstellen dat ze die tegenboekingen nu niet willen hebben. Retouren zullen ze niet doen omdat er uitstel van betaling is. Het kan ook zijn dat ze gewoon zeggen, geen retouren, dan ook niet ruilen. Gewoon 1 lijn trekken.
Maar goed, lullig voor de mensen die gister iets gekocht hebben wat nu toch niet blijkt te passen.
Of online meerdere maten hebben besteld :{
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158464701
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:55 schreef YazooW het volgende:

[..]

De gewone consument heeft neem ik aan gewoon zijn rechten. Het is niet dat de consument geld heeft geleend aan de V&D.
Ze zijn in surseance, dan gelden andere rechten.
pi_158464722
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:56 schreef Maraca het volgende:

[..]

Of online meerdere maten hebben besteld :{
Als de toko helemaal failliet gaat, dan staan ze op marktplaats die spullen
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_158464732
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:56 schreef Maraca het volgende:

[..]

Of online meerdere maten hebben besteld :{
God dit moet Esprit echt niet flikken :X
Tap tap tap
pi_158464734
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:53 schreef Maraca het volgende:

[..]

Die zal wel balen dat het 'per minuut' deel is afgeschaft.
Is toch enkel ingeperkt naar werkelijke gesprekstijd? Dat je voor het wachten niet meer hoeft te betalen? In dat geval moeten de medewerkers lang lullen. En anders veel de hoorn erop flikkeren :')
pi_158464741
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:58 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Is toch enkel ingeperkt naar werkelijke gesprekstijd? Dat je voor het wachten niet meer hoeft te betalen? In dat geval moeten de medewerkers lang lullen. En anders veel de hoorn erop flikkeren :')
Volgens Facebook doen ze dat laatste al :')
Tap tap tap
  woensdag 23 december 2015 @ 11:58:54 #63
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158464745
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:58 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Is toch enkel ingeperkt naar werkelijke gesprekstijd? Dat je voor het wachten niet meer hoeft te betalen? In dat geval moeten de medewerkers lang lullen. En anders veel de hoorn erop flikkeren :')
Had de site nog openstaan _O- Dit staat er:

quote:
0900-2358363
(80 cent per gesprek)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158464747
quote:
15s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:52 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Restpartijen opkopen lukt je in Nederlands iets makkelijker, met de Rotterdamse haven en de Amsterdamse luchthaven, dan in pakweg Zwitserland of Slovenie. Verplaatsing van de verkoop is ook verkoop, zeker als het de kosten en risico's kan mitigeren voor andere partijen. Daarnaast zijn er nu ook Actions in Duitsland, Oostenrijk, Belgie, Luxemburg en Frankrijk.
Natuurlijk is verplaatsing van de verkoop ook verkoop. Maar als het product wordt verscheept vanuit Azië naar West-Europa, wie profiteert er dan van de verkoop behalve het relatief kleine personeelsbestand van de Action zelf en de betrokken logistiek van (lucht)haven naar DC/winkel?

Een product van hoge kwaliteit dat in elk geval lokaal (dus ergens in Europa) geproduceerd is levert altijd meer voor de economie op dan een goedkopere variant uit een lagelonenland.

Het is veel winstgevender om "troep" (met alle respect, natuurlijk) te verkopen omdat mensen dan terug komen in je winkel om het opnieuw te kopen als het niet meer werkt. Van liefde voor het eindproduct is geen sprake geweest, van vakmanschap evenmin.

Nou snap ik ook echt wel dat dit niet voor elk product op kan gaan. Sommige dingen zijn nu eenmaal wegwerpartikelen. Voor de rest echter zie ik niet zo goed hoe de Action onze economie meer zou helpen dan een lokaal alternatief.
pi_158464751
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:54 schreef john2406 het volgende:

[..]

Heb je al gebeld dan?
Misschien loopt er wel eerst een bandje?
Dat bandje en wachttijd mag niet meer afgerekend worden, dus dat maakt niet uit.
pi_158464758
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:55 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Bij een andere maat blijft het idd in kas, maar is er wel een tegenboeking (en een nieuwe verkoop), Ik kan me voorstellen dat ze die tegenboekingen nu niet willen hebben. Retouren zullen ze niet doen omdat er uitstel van betaling is. Het kan ook zijn dat ze gewoon zeggen, geen retouren, dan ook niet ruilen. Gewoon 1 lijn trekken.
Maar goed, lullig voor de mensen die gister iets gekocht hebben wat nu toch niet blijkt te passen.
Als de prijs ernaar is kan ik me wel iets erbij voorstellen, als die echter gelijk staat met andere winkels?
Nee bedankt voor de vele jaren V&D het was fijn die tijd.

Hoe staat de Hema er nog voor?

En wat hoorde ik gisteren in het nieuws?
Dacht weer een groot keten wat op omvallen stond?
pi_158464762
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Volgens Facebook doen ze dat laatste al :')
Ja, de facebook is bijzonder vermakelijk :')
pi_158464763
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:45 schreef YazooW het volgende:
Waarom accepteren mensen het dat hun cadeaubon wordt geweigerd bij de V&D? Is toch gewoon voor betaald? Gewoon spullen uit de winkel pakken en de deur uit lopen.
Onzin. Die cadeaubon is niets meer dan een vordering op de winkel, dus je mag achter aansluiten bij de andere schuldeisers. Ze hebben uitstel van betaling gekregen, dus ze kunnen niet aan schulden voldoen. Ook niet aan cadeaubonnen.
  woensdag 23 december 2015 @ 12:00:06 #69
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158464772
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]

God dit moet Esprit echt niet flikken :X
Oh god.. de bedragen waarvoor ik daar bestellingen heb geplaatst door verschillende maten te bestellen :X Denk dat ik dat voorlopig ook maar even laat _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158464805
Hoor net op het nieuws dat je GEEN bonnen meer kunt inleveren.
Lekker dan heb nog voor ¤100 euro liggen
pi_158464811
Hoor ook dat de klantenservice wordt beveiligd tegen boze klanten.
Tap tap tap
  woensdag 23 december 2015 @ 12:02:25 #72
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158464814
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:02 schreef hoas het volgende:
Hoor net op het nieuws dat je GEEN bonnen meer kunt inleveren.
Joh :+ Dat was al bekend :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 23 december 2015 @ 12:02:33 #73
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_158464817
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:58 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Natuurlijk is verplaatsing van de verkoop ook verkoop. Maar als het product wordt verscheept vanuit Azië naar West-Europa, wie profiteert er dan van de verkoop behalve het relatief kleine personeelsbestand van de Action zelf en de betrokken logistiek van (lucht)haven naar DC/winkel?

Een product van hoge kwaliteit dat in elk geval lokaal (dus ergens in Europa) geproduceerd is levert altijd meer voor de economie op dan een goedkopere variant uit een lagelonenland.

Het is veel winstgevender om "troep" (met alle respect, natuurlijk) te verkopen omdat mensen dan terug komen in je winkel om het opnieuw te kopen als het niet meer werkt. Van liefde voor het eindproduct is geen sprake geweest, van vakmanschap evenmin.

Nou snap ik ook echt wel dat dit niet voor elk product op kan gaan. Sommige dingen zijn nu eenmaal wegwerpartikelen. Voor de rest echter zie ik niet zo goed hoe de Action onze economie meer zou helpen dan een lokaal alternatief.
Ik vergeleek Action ook niet met lokale ambacht, maar met de rest van het retaillandschap. Er is weinig waardering voor "made in Holland", Action versterkt noch verzwakt dit sentiment.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 23 december 2015 @ 12:02:59 #74
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158464830
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Hoor ook dat de klantenservice wordt beveiligd tegen boze klanten.
Snap ook niet waarom je uit zou vallen tegen die mensen. Alsof zij er iets aan kunnen doen. Heb de dame die ik aan de telefoon had juist succes gewenst _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 23 december 2015 @ 12:04:12 #75
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_158464857
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:55 schreef YazooW het volgende:

[..]

De gewone consument heeft neem ik aan gewoon zijn rechten. Het is niet dat de consument geld heeft geleend aan de V&D.
Nee, ze hebben iets gekocht van een (failliete) tent. Ik denk dat V&D een run wil voorkomen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 23 december 2015 @ 12:04:19 #76
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158464859
Denk dat de wijze les is: geen cadeaukaarten kopen en als je een kaart koopt: alleen eentje die geldig is bij meerdere winkels :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158464866
quote:
15s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:02 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik vergeleek Action ook niet met lokale ambacht, maar met de rest van het retaillandschap. Er is weinig waardering voor "made in Holland", Action versterkt noch verzwakt dit sentiment.
Als werkelijk made in Holland zou ik mischien nog overstag gaan?

Maar ik geloof er niet meer in, zelfs in de molentjes niet, denk dat die nog niet hier gemaakt worden?
Ja misschien het doosje eromheen?
pi_158464872
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:04 schreef Maraca het volgende:
Denk dat de wijze les is: geen cadeaukaarten kopen en als je een kaart koopt: alleen eentje die geldig is bij meerdere winkels :+
Dus een boekenbon of een VVV-bon.
Wel grappig is dat als je met een VVV-bon wilt betalen, dat ze raar aankijken omdat ze niet weten wat ze daar mee aan moeten
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_158464873
quote:
15s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:02 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik vergeleek Action ook niet met lokale ambacht, maar met de rest van het retaillandschap. Er is weinig waardering voor "made in Holland", Action versterkt noch verzwakt dit sentiment.
Daar ben ik het wel mee eens.
pi_158464874
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:04 schreef Maraca het volgende:
Denk dat de wijze les is: geen cadeaukaarten kopen en als je een kaart koopt: alleen eentje die geldig is bij meerdere winkels :+
VVV-bonnen *O*
Tap tap tap
pi_158464879
Kun je wel nog gewoon artikelen ruilen voor geld?
pi_158464883
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:05 schreef Max-Westerman het volgende:
Kun je wel nog gewoon artikelen ruilen voor geld?
Nope, je kunt niets retourneren.
Tap tap tap
  woensdag 23 december 2015 @ 12:05:47 #83
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_158464886
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:05 schreef Max-Westerman het volgende:
Kun je wel nog gewoon artikelen ruilen voor geld?
je kan nu niks meer ruilen.
  woensdag 23 december 2015 @ 12:05:52 #84
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158464888
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:05 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Dus een boekenbon of een VVV-bon
:Y

Risicospreiding :7
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 23 december 2015 @ 12:06:18 #85
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158464897
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Hoor ook dat de klantenservice wordt beveiligd tegen boze klanten.
Hebben ze daar geld voor dan? Ik zou me als beveiligingsbedrijf niet door ze in laten huren.
pi_158464902
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:05 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

je kan nu niks meer ruilen.
Ohnoes

Is dit tijdelijk?
  woensdag 23 december 2015 @ 12:06:53 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158464905
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Hoor ook dat de klantenservice wordt beveiligd tegen boze klanten.
Triest is dat, die mensen horen 2 dagen voor kerst dat ze vrijwel zeker hun baan kwijt zijn, en ondertussen mogen ze op hun werk ook nog een stel randdebielen te woord staan die niet snappen dat ze hun Paul Frank ondergoed niet meer kunnen ruilen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158464912
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:06 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Ohnoes

Is dit tijdelijk?
Totdat de tent failliet wordt verklaard, gok ik...
  woensdag 23 december 2015 @ 12:07:17 #89
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158464913
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:06 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Ohnoes

Is dit tijdelijk?
Vrees dat het nu wel voor het echie is :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158464927
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Triest is dat, die mensen horen 2 dagen voor kerst dat ze vrijwel zeker hun baan kwijt zijn, en ondertussen mogen ze op hun werk ook nog een stel randdebielen te woord staan die niet snappen dat ze hun Paul Frank ondergoed niet meer kunnen ruilen.
Ondergoed kan men toch nergens ruilen toch?
pi_158464928
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Triest is dat, die mensen horen 2 dagen voor kerst dat ze vrijwel zeker hun baan kwijt zijn, en ondertussen mogen ze op hun werk ook nog een stel randdebielen te woord staan die niet snappen dat ze hun Paul Frank ondergoed niet meer kunnen ruilen.
Om een paar cadeaubonnen die ze hebben gekregen met hun kerstpakket.
Tap tap tap
  woensdag 23 december 2015 @ 12:08:44 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158464942
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:05 schreef Max-Westerman het volgende:
Kun je wel nog gewoon artikelen ruilen voor geld?
Wel als zij het artikel leveren en jij het geld levert....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158464958
Op FB staat iemand die een horloge ter reparatie heeft opgestuurd, ben benieuwd wat ze daar dan mee gaan doen :X
Tap tap tap
pi_158464972
Ohnoes

Ik heb kerstcadeautjes gekocht bij de v&d
Ik hoop dat ze er tevreden mee zijn :')
  woensdag 23 december 2015 @ 12:10:56 #95
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158464988
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Op FB staat iemand die een horloge ter reparatie heeft opgestuurd, ben benieuwd wat ze daar dan mee gaan doen :X
Dan moet je de curator een brief sturen en sommeren hem terug te sturen _O- krijg je die ellende
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 23 december 2015 @ 12:11:30 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158465006
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:10 schreef Max-Westerman het volgende:
Ohnoes

Ik heb kerstcadeautjes gekocht bij de v&d
Ik hoop dat ze er tevreden mee zijn :')
Als er V&D cadeaupapier omheen zit dan weten ze al dat ze het gegeven paard niet in de bek moeten kijken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158465009
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:10 schreef Max-Westerman het volgende:
Ohnoes

Ik heb kerstcadeautjes gekocht bij de v&d
Ik hoop dat ze er tevreden mee zijn :')
:D
Tap tap tap
pi_158465011
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Op FB staat iemand die een horloge ter reparatie heeft opgestuurd, ben benieuwd wat ze daar dan mee gaan doen :X
Dat is en blijft zijn eigendom. Kan V&D verder niets mee.
pi_158465058
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Op FB staat iemand die een horloge ter reparatie heeft opgestuurd, ben benieuwd wat ze daar dan mee gaan doen :X
Het is wettelijk niet hun bezit op het moment dat het gerepareerd wordt toch...
  woensdag 23 december 2015 @ 12:15:03 #100
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158465085
Ik vind het maar vreemd dat de winkels los blijven en je nog gewoon aankopen kunt doen maar geen cadeaubonnen meer in kunt leveren. Dit klinkt mij als stelen in de oren. Ga dan helemaal dicht.
  woensdag 23 december 2015 @ 12:15:28 #101
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_158465093
hier de achterkant van de kadokaart, echt toepasselijk nu voor de mensen die het bij hun kerstpakket hebben gekregen.

  woensdag 23 december 2015 @ 12:16:00 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158465103
Net even gekeken of ik nog V&D cadeaubonnen heb.... wel typisch dat bij ons de cadeaubonnen en Staatsloten op dezelfde plek liggen, het blijft een gok :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158465116
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:15 schreef KingRadler het volgende:
hier de achterkant van de kadokaart, echt toepasselijk nu voor de mensen die het bij hun kerstpakket hebben gekregen.

[ afbeelding ]
Die tekst vond ik al apart voordat er gezeik was.
Tap tap tap
  woensdag 23 december 2015 @ 12:18:07 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158465149
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:15 schreef Sunri5e het volgende:
Ik vind het maar vreemd dat de winkels los blijven en je nog gewoon aankopen kunt doen maar geen cadeaubonnen meer in kunt leveren. Dit klinkt mij als stelen in de oren. Ga dan helemaal dicht.
Ja beetje vreemd, zo'n V&D cadeaukaart is eigenlijk gewoon speciaal V&D geld, maar ze willen hun eigen geld dus kennelijk niet meer (want dat hebben ze al binnen), ze willen alleen nog maar echt geld.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 23 december 2015 @ 12:19:06 #105
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_158465166
Ik had er twee weken geleden nog overhemden online gekocht. Eigenlijk is V&D een net niet winkel op alle fronten. Geen goedkope spullen en geen uitzonderlijke service en een onduidelijke doelgroep.
  woensdag 23 december 2015 @ 12:19:12 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158465169
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Die tekst vond ik al apart voordat er gezeik was.
OMG, die is echt? Ik dacht dat dat photoshophumor was :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 23 december 2015 @ 12:19:48 #107
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158465181
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

OMG, die is echt? Ik dacht dat dat photoshophumor was :X
Ik ook _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 23 december 2015 @ 12:20:27 #108
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_158465203
las net op Twitter dat VenD kado kaarten uit de systemen zijn gehaald.
ze kunnen ook niet meer verkocht worden via andere zoals AH/Primera etc
pi_158465211
quote:
Zeg v&d krijg ik mijn vanmorgen bestelde en betaalde bestelling nog geleverd of kan ik naar mijn geld en spullen fluiten?
Domme muts, tenzij je ze om zes uur vanmorgen besteld heb.
Tap tap tap
pi_158465212
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:15 schreef KingRadler het volgende:
hier de achterkant van de kadokaart, echt toepasselijk nu voor de mensen die het bij hun kerstpakket hebben gekregen.

[ afbeelding ]
Oh wauw, wat slecht gekozen. :')
pi_158465215
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:20 schreef KingRadler het volgende:
las net op Twitter dat VenD kado kaarten uit de systemen zijn gehaald.
ze kunnen ook niet meer verkocht worden via andere zoals AH/Primera etc
Mag het hopen.
Tap tap tap
  woensdag 23 december 2015 @ 12:21:25 #112
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158465225
Woei, krijg of het pakketje en anders geld terug via Paypal *O* ook in het geval V&D echt failliet verklaard zou worden. Hoop nog steeds dat ik het pakketje gewoon krijg, maar dit was wel fijn om te weten.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 23 december 2015 @ 12:22:10 #113
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158465240
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:20 schreef KingRadler het volgende:
las net op Twitter dat VenD kado kaarten uit de systemen zijn gehaald.
ze kunnen ook niet meer verkocht worden via andere zoals AH/Primera etc
Zou wat zijn als je ze nog wel kon kopen _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 23 december 2015 @ 12:22:39 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158465252
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Domme muts, tenzij je ze om zes uur vanmorgen besteld heb.
Ik heb gisteravond al in dit topic gepost.... naar aanleiding van het bericht dat ze uitstel van betaling aangevraagd zouden hebben.

Maar goed, dat je niet eerst het nieuws gaat checken voor je een bestelling doet bij een winkel waar je vaker bestelt kan ik me ook wel weer voorstellen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158465279
Werkten ze ook met afterpay? Dus je bestelt met afterpay, krijgt je bestelling nooit geleverd, maar wel de deurwaarders achter je aan.
.
  woensdag 23 december 2015 @ 12:24:20 #116
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_158465288
waarom moet dit nu net voor kerst gebeuren doe het dan eerder
  woensdag 23 december 2015 @ 12:24:34 #117
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158465295
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:23 schreef Fer het volgende:
Werkten ze ook met afterpay? Dus je bestelt met afterpay, krijgt je bestelling nooit geleverd, maar wel de deurwaarders achter je aan.
Jep. Via Klara kon je ook betalen. Geen idee hoe het dan zit.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158465314
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:24 schreef KingRadler het volgende:
waarom moet dit nu net voor kerst gebeuren doe het dan eerder
December is een populaire maand om dit soort dingen te doen. Ontslagrondes worden ook vaak in december aangekondigd, eerder deze maand Rabobank nog. Ik weet niet precies waarom, maar de oorzaak is vast juridisch.

Dat doen ze niet om hun medewerkers te zieken, in elk geval.

Daarnaast: uitstel van betaling vraag je alleen aan als het geld echt op is. Niet als je denkt dat het geld later in de maand op is.
pi_158465367
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:24 schreef Maraca het volgende:

[..]

Jep. Via Klara kon je ook betalen. Geen idee hoe het dan zit.
Er is niet geleverd, dus ook niet betalingplichtig lijkt mij.
.
pi_158465409
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb gisteravond al in dit topic gepost.... naar aanleiding van het bericht dat ze uitstel van betaling aangevraagd zouden hebben.

Maar goed, dat je niet eerst het nieuws gaat checken voor je een bestelling doet bij een winkel waar je vaker bestelt kan ik me ook wel weer voorstellen.
Ik zet de wekkerradio 's ochtends een paar minuten voor het nieuws begint :@
Tap tap tap
  woensdag 23 december 2015 @ 12:29:07 #121
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158465420
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:26 schreef Fer het volgende:

[..]

Er is niet geleverd, dus ook niet betalingplichtig lijkt mij.
Lijkt mij in principe ook :Y Bij Paypal ligt de bewijslast bij V&D, maar weet niet of dat bij Klara zo is.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158465483
http://www.telegraaf.nl/b(...)liging_bij_VD__.html

Extra beveiliging bij V&D
UTRECHT -

De klantenservice van V&D-filialen krijgt extra beveiliging om te voorkomen dat het personeel lastig wordt gevallen door boze klanten.

Foto: ANP

Dat meldt Martijn den Heijer van de vakbond CNV aan RTL Nieuws. De beveiliging geldt in ieder geval voor de grotere filialen, zoals die in Utrecht.

Klanten van V&D kunnen geen artikelen meer ruilen of terugbrengen. Ook kunnen cadeaubonnen of Airmiles niet meer worden ingeruild. "Dat zou voor gefrustreerde en boze klanten kunnen zorgen. Vandaar deze maatregel," aldus Den Heijer

Het warenhuisconcern vroeg en kreeg woensdag uitstel van betaling van de rechtbank in Amsterdam. De vestigingen van V&D blijven voorlopig wel open en ook in La Place kunnen klanten terecht. De webshop is sinds woensdag niet meer bereikbaar.

Bron:Telegraaf

Wie had dit nieuws hier al gebracht?
Ik snap je daar boos over kan worden, maar personeel uit te kafferen of aan te vallen
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 23 december 2015 @ 12:32:20 #123
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_158465503
quote:
15s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:32 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Het grappige is dat bioscopen en koffie- of broodzaakjes het juist beter doen dan ooit.
De ene commodity is de andere dus niet.
Maar die bieden ook een duidelijk product waar mensen behoefte aan hebben. V&D en discotheken niet.
pi_158465508
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:31 schreef F1gamer het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)liging_bij_VD__.html

Extra beveiliging bij V&D
UTRECHT -

De klantenservice van V&D-filialen krijgt extra beveiliging om te voorkomen dat het personeel lastig wordt gevallen door boze klanten.

Foto: ANP

Dat meldt Martijn den Heijer van de vakbond CNV aan RTL Nieuws. De beveiliging geldt in ieder geval voor de grotere filialen, zoals die in Utrecht.

Klanten van V&D kunnen geen artikelen meer ruilen of terugbrengen. Ook kunnen cadeaubonnen of Airmiles niet meer worden ingeruild. "Dat zou voor gefrustreerde en boze klanten kunnen zorgen. Vandaar deze maatregel," aldus Den Heijer

Het warenhuisconcern vroeg en kreeg woensdag uitstel van betaling van de rechtbank in Amsterdam. De vestigingen van V&D blijven voorlopig wel open en ook in La Place kunnen klanten terecht. De webshop is sinds woensdag niet meer bereikbaar.

Bron:Telegraaf

Wie had dit nieuws hier al gebracht?
Was op de radio bij het nieuws.
Tap tap tap
  woensdag 23 december 2015 @ 12:32:54 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158465515
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:24 schreef KingRadler het volgende:
waarom moet dit nu net voor kerst gebeuren doe het dan eerder
Vanwege al die kerstpakketten met cadeaukaarten?
Als ze de boel over 2 weken hadden laten klappen dan was het gros alweer ingeleverd, in de sale die gegarandeerd na kerst zal/zou komen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158465518
Ik heb godverdomme ook nog een kaart liggen met 25 eu erop, die is na een eventuele doorstart vast ook niks meer waard :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 23 december 2015 @ 12:34:48 #127
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_158465550
je kan beter een kaart van Zalando hebben die maken schulden en blijven gewoon in leven.
pi_158465583
Ik heb toevallig vorige week nog een cadeaukaart besteed bij de V&D. Godzijdank op tijd dus!
  woensdag 23 december 2015 @ 12:36:38 #129
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158465587
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb godverdomme ook nog een kaart liggen met 25 eu erop, die is na een eventuele doorstart vast ook niks meer waard :')
Bewaren en door je achterkleinkinderen laten doneren aan een museum :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158465602
sowieso boos worden als je nog ergens een cadeaukaart hebt liggen in een la, die daar waarschijnlijk ook al een tijdje ligt :')
  woensdag 23 december 2015 @ 12:37:24 #131
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_158465612
Het viel natuurlijk ergens wel te verwachten.
De formule is niet significant veranderd sinds het debacle eerder dit jaar en als je dan ook nog eens financieel afhankelijk blijkt te zijn van de wintercollectie...

Misschien wordt het dan toch écht tijd om te beseffen dat het over en uit is.
So we just called him Fred
  woensdag 23 december 2015 @ 12:37:49 #132
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_158465620
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:34 schreef KingRadler het volgende:
je kan beter een kaart van Zalando hebben die maken schulden en blijven gewoon in leven.
Daar verwachten de investeerders uiteindelijk ook rendement. Het is raar. De ene groep investeerders probeert door er veel geld tegenaan te gooien de andere groep investeerders uit de markt te drukken. Personeel en toeleveranciers zijn de klos. Waar komt al dat geld vandaan waar zo mee gegokt wordt?
a man convinced against his will is of the same opinion still
  woensdag 23 december 2015 @ 12:38:27 #133
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158465632
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:37 schreef byah het volgende:
sowieso boos worden als je nog ergens een cadeaukaart hebt liggen in een la, die daar waarschijnlijk ook al een tijdje ligt :')
Zoals ik het lees hebben de meeste mensen deze week (en dan voornamelijk gisteren) de bonnen ontvangen vanuit hun kerstpakket oid. Ook iemand die gisteren voor 160 euro aan bonnen heeft gekregen. Dan zou ik wel even huilen ;(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158465653
quote:
15s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:52 schreef GSbrder het volgende:
. Daarnaast zijn er nu ook Actions in Duitsland, Oostenrijk, Belgie, Luxemburg en Frankrijk.
Die buitenlandse action vestigingen zijn er toch pas gekomen nadat het door een investeringsmaatschappij overgenomen was voor 500 miljoen euro betaald aan de 3 oprichters, 2 broers en een financiele man.
  woensdag 23 december 2015 @ 12:41:17 #135
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_158465690
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee ruilen mag altijd, maar je krijgt of je geld terug of een tegoedbon, dat mag de verkoper zelf bepalen.

Dacht ik :P
https://www.consuwijzer.n(...)ilen-of-terugbrengen

Nee dus ;)
  woensdag 23 december 2015 @ 12:42:31 #136
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_158465719
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:04 schreef Maraca het volgende:
Denk dat de wijze les is: geen cadeaukaarten kopen en als je een kaart koopt: alleen eentje die geldig is bij meerdere winkels :+
Of neem de moeite een echt cadeautje te bedenken. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 23 december 2015 @ 12:42:34 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158465721
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:50 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Daarbij trouwens opvallend dat er geen oudejaarsloten meer kunnen worden aangeschaft.... kunnen ze de loten niet valideren als ze niet meer aan de staatsloterij kunnen betalen?

Ik ben wel benieuwd hoe dat zit eigenlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158465740
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daarbij trouwens opvallend dat er geen oudejaarsloten meer kunnen worden aangeschaft.... kunnen ze de loten niet valideren als ze niet meer aan de staatsloterij kunnen betalen?

Ik ben wel benieuwd hoe dat zit eigenlijk.
Ohja, oudejaarslot. Straks even halen :P
A mind with a heart of it's own
  woensdag 23 december 2015 @ 12:43:23 #139
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158465741
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:42 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Of neem de moeite een echt cadeautje te bedenken. :)
Of dat *O* Of geef cash, nog beter :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 23 december 2015 @ 12:43:28 #140
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_158465750
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:39 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Die buitenlandse action vestigingen zijn er toch pas gekomen nadat het door een investeringsmaatschappij overgenomen was voor 500 miljoen euro betaald aan de 3 oprichters, 2 broers en een financiele man.
Dus private equity sprinkhanen zijn niet altijd slecht ;)?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_158465763
quote:
Aanbetaling formulier
Geachte klant,

U heeft een aanbetaling gedaan op een of meerdere artikelen. Door de uitstel van betaling is uitlevering niet mogelijk. Wij vragen u om via onderstaande link het aanbetaling formulier in te vullen. Wij zullen zo spoedig mogelijk met u contact opnemen aangaande vervolgstappen.

Reparatieformulier
Geachte klant, u heeft een artikel ter reparatie bij ons warenhuis aangeboden en nog niet retour ontvangen. Door de uitstel van betaling kunnen op dit moment niet alle zaken afgewikkeld worden.
Wij vragen u om via onderstaande link het reparatieformulier in te vullen. Wij zullen zo spoedig mogelijk met u contact opnemen aangaande vervolgstappen.

Retourformulier
Geachte klant,

U bent in het bezit van een/meerdere artikel(en) die u bij ons warenhuis gekocht heeft en wilt retourneren. Door de uitstel van betaling is retourneren op dit moment niet mogelijk (niet in de winkel en niet per post). Wij vragen u om via onderstaande link het retourformulier in te vullen zodat wij uw wens tot retourneren kunnen registreren. Wij zullen zo spoedig mogelijk met u contact opnemen aangaande vervolgstappen.
Bron: www.vd.nl

Lekker dan :{
Somebody that I used to know
  woensdag 23 december 2015 @ 12:44:20 #142
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_158465769
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:37 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

...Waar komt al dat geld vandaan waar zo mee gegokt wordt?
Van oa. het VD pensioenfonds :+
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 23 december 2015 @ 12:44:41 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158465775
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:43 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ohja, oudejaarslot. Straks even halen :P
Niet bij V&D dus ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 23 december 2015 @ 12:44:42 #144
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_158465776
op Markplaats stikt het van de kadokaarten ook van VenD.
misschien kan je hem daar nog verkopen.
  woensdag 23 december 2015 @ 12:44:51 #145
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158465779
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daarbij trouwens opvallend dat er geen oudejaarsloten meer kunnen worden aangeschaft.... kunnen ze de loten niet valideren als ze niet meer aan de staatsloterij kunnen betalen?

Ik ben wel benieuwd hoe dat zit eigenlijk.
Valideren weet ik niet, maar ze kunnen niet meer aan hun schulden voldoen. In feite zijn zij tussenpersoon en kunnen zij het geld (wat zij innen voor de staatsloterij) niet overmaken. Ze hebben immers geen geld. Dus eigenlijk is het wel logisch dat ze geen staatsloten meer verkopen.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 23 december 2015 @ 12:45:44 #146
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158465791
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:44 schreef KingRadler het volgende:
op Markplaats stikt het van de kadokaarten ook van VenD.
misschien kan je hem daar nog verkopen.
Als je hem weet te verkopen ben je een baas _O_
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 23 december 2015 @ 12:46:22 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158465801
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:44 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Van oa. het VD pensioenfonds :+
Och, ook dat nog een keer natuurlijk.... als het even wil heeft het personeel straks helemaal niks meer :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158465814
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Niet bij V&D dus ;)
Ik wist niet eens dat dat kon :@
Tap tap tap
pi_158465818
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Och, ook dat nog een keer natuurlijk.... als het even wil heeft het personeel straks helemaal niks meer :{
oom van me heeft 42 jaar voor de V&D gewerkt, vorig jaar met pensioen gegaan... ben benieuwd wat het voor hem betekend.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_158465820
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:44 schreef KingRadler het volgende:
op Markplaats stikt het van de kadokaarten ook van VenD.
misschien kan je hem daar nog verkopen.
Geef dan aan het goede doel
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_158465821
Die oudejaarsloten vind ik trouwens ook zo'n voorbeeld van iets wat ze dan weer aanbieden waarvan ik me afvraag waarom. Gewone staatsloten kun je er niet krijgen, andere loten ook niet, alleen oudejaarsloten. Alleen om wanhopig er een paar centen uit te trekken.
Dat doen ze met alles. Ze hebben van alles een beetje maar niet genoeg. Servies in zeer beperkte keuze, dan ga ik wel naar de Blokker, schoenen zeer beperkte keuze, ik ga wel naar een schoenwinkel, waterkokers, koffiezetapparaten etc. zeer beperkt, daarvoor ga ik wel naar de Blokker of de Mediamarkt. Kleding van kledingzaken die binnen een straal van 100 meter gewoon hun eigen vestigingen hebben....
A mind with a heart of it's own
pi_158465833
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:47 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Geef dan aan het goede doel
Bij de voedselbank :')
Tap tap tap
pi_158465851
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:47 schreef DrMarten het volgende:
Die oudejaarsloten vind ik trouwens ook zo'n voorbeeld van iets wat ze dan weer aanbieden waarvan ik me afvraag waarom. Gewone staatsloten kun je er niet krijgen, andere loten ook niet, alleen oudejaarsloten. Alleen om wanhopig er een paar centen uit te trekken.
Dat doen ze met alles. Ze hebben van alles een beetje maar niet genoeg. Servies in zeer beperkte keuze, dan ga ik wel naar de Blokker, schoenen zeer beperkte keuze, ik ga wel naar een schoenwinkel, waterkokers, koffiezetapparaten etc. zeer beperkt, daarvoor ga ik wel naar de Blokker of de Mediamarkt. Kleding van kledingzaken die binnen een straal van 100 meter gewoon hun eigen vestigingen hebben....
Je zou eigenlijk kunnen zeggen dat de juist in de kleine plaatsjes moeten gaan zitten, dan hebben ze daar ook eens wat.
Tap tap tap
  woensdag 23 december 2015 @ 12:48:41 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158465856
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:44 schreef Maraca het volgende:

[..]

Valideren weet ik niet, maar ze kunnen niet meer aan hun schulden voldoen. In feite zijn zij tussenpersoon en kunnen zij het geld (wat zij innen voor de staatsloterij) niet overmaken. Ze hebben immers geen geld. Dus eigenlijk is het wel logisch dat ze geen staatsloten meer verkopen.
Als de Staatsloterij het geld voor de verkochte loten niet ontvangt weet ik niet of die loten geldig zijn....
Dus wat dat betreft idd logisch dat ze niet meer verkopen, maar dan hoop ik dat de tot vandaag verkochte loten wel netjes met de Staatsloterij afgerekend zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158465868
In het programma van Kassa wisselde ze verlopen cadeaubonnen in en ging het geld naar de Linda foundation en die gaf weer verschillende cadeaubonnen aan minima
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_158465885
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:49 schreef F1gamer het volgende:
In het programma van Kassa wisselde ze verlopen cadeaubonnen in en ging het geld naar de Linda foundation en die gaf weer verschillende cadeaubonnen aan minima
Ja maar, hoe kan dat als ze verlopen zijn :@
Tap tap tap
pi_158465902
ze hebben de vd.nl site al doorgelinkt naar https://sites.google.com/a/vend.nl/v-d/home

Ik vermoed dat er geen doorstart meer komt als je het grootste portaal al dichtgooid.
pi_158465907
quote:
15s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:43 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dus private equity sprinkhanen zijn niet altijd slecht ;)?
Zover ik weet zaten de actions altijd al in huurpanden en is niet steeds verder ontmanteld om korte termijn winsten te boeken. Typisch wel dat er een oud CEO van maxeda aan het roer staat. :D
  woensdag 23 december 2015 @ 12:51:16 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158465919
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik wist niet eens dat dat kon :@
Nee ik ook niet....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158465931
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:50 schreef byah het volgende:
ze hebben de vd.nl site al doorgelinkt naar https://sites.google.com/a/vend.nl/v-d/home

Ik vermoed dat er geen doorstart meer komt als je het grootste portaal al dichtgooid.
Waarschijnlijk was dit het makkelijkste om een vragenformulier op de site te plaatsen en de webshop af te sluiten. Maar het ziet er niet goed uit, inderdaad.
Somebody that I used to know
pi_158465932
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:50 schreef byah het volgende:
ze hebben de vd.nl site al doorgelinkt naar https://sites.google.com/a/vend.nl/v-d/home

Ik vermoed dat er geen doorstart meer komt als je het grootste portaal al dichtgooid.
Wellicht dat er een ander soort warenhuis in de grote steden als Rotterdam, Den Haag, etc. De rest zal opgedoekt worden.
pi_158465937
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:48 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Je zou eigenlijk kunnen zeggen dat de juist in de kleine plaatsjes moeten gaan zitten, dan hebben ze daar ook eens wat.
In ieder geval een flink aantal winkels sluiten en wat exclusiever worden. Nu de Bijenkorf hier weg is, is daar wel iets van een gat gevallen. Waarom een VenD in Enschede en Hengelo. Sluit een van beiden en maak er een goede winkel van voor de hele regio, met wat exclusievere merken en een goed aanbod, dus niet 3 truien terwijl in een winkel verderop de hele collectie ligt.
A mind with a heart of it's own
  woensdag 23 december 2015 @ 12:52:18 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158465941
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:47 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

oom van me heeft 42 jaar voor de V&D gewerkt, vorig jaar met pensioen gegaan... ben benieuwd wat het voor hem betekend.
Dat dus, ik zie bij V&D echt nog heel veel mensen werken die er 35 jaar geleden ook al werkten, echt heel triest als die na al die jaren straks ook nog met een leeggeroofde pensioenpot zitten :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 23 december 2015 @ 12:52:26 #164
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158465945
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als de Staatsloterij het geld voor de verkochte loten niet ontvangt weet ik niet of die loten geldig zijn....
Dus wat dat betreft idd logisch dat ze niet meer verkopen, maar dan hoop ik dat de tot vandaag verkochte loten wel netjes met de Staatsloterij afgerekend zijn.
De loten worden gegenereerd op het moment dat een V&D medewerker op een knopje drukt. Dat is al de validatie als ik het proces goed heb begrepen. Vervolgens krijg je dan een rekening courant positie. Maar het lijkt me niet dat de staatsloterij loten ongeldig zou verklaren. Dat zou mijn inziens ook onredelijk zijn naar de consument toe. Staatsloterij zou in dezen een schuldeiser zijn en zich bij de curator moeten melden. Cadeaubonnen tot daar aan toe, maar als ik in dit schuitje zou zitten zou ik het echt niet accepteren als de Staatsloterij mijn loten ongeldig zou verklaren }:|
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158465951
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:37 schreef byah het volgende:
sowieso boos worden als je nog ergens een cadeaukaart hebt liggen in een la, die daar waarschijnlijk ook al een tijdje ligt :')
Dat is de pest met cadeaukaarten. Hebt ze nooit bij als je er een keer binnen stapt. Les: meteen online verbrassen in het vervolg.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 23 december 2015 @ 12:54:44 #166
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_158465993
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:47 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Geef dan aan het goede doel
Voedselbanken
  woensdag 23 december 2015 @ 12:55:45 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158466018
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:50 schreef byah het volgende:
ze hebben de vd.nl site al doorgelinkt naar https://sites.google.com/a/vend.nl/v-d/home

Ik vermoed dat er geen doorstart meer komt als je het grootste portaal al dichtgooid.
Ik kan helemaal niets meer bereiken, en bij een tweede poging komt er zelfs een waarschuwing dat het certificaat voor de website niet aan die website verleend is....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 23 december 2015 @ 12:56:29 #168
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158466034
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik kan helemaal niets meer bereiken, en bij een tweede poging komt er zelfs een waarschuwing dat het certificaat voor de website niet aan die website verleend is....
Komt omdat ze je doorlinken naar Google Sites en jij 'verwacht' op VD.nl uit te komen.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158466051
Recente siteactiviteit
2 uur geleden Alexander Pluim heeft Reparatieformulier bewerkt
2 uur geleden Alexander Pluim heeft Reparatieformulier bewerkt
2 uur geleden Alexander Pluim heeft Reparatieformulier bewerkt
2 uur geleden Alexander Pluim heeft Reparatieformulier gemaakt
2 uur geleden Alexander Pluim heeft V&D verkrijgt uitstel van betaling bewerkt
3 uur geleden Alexander Pluim heeft Retourformulier bewerkt
3 uur geleden Alexander Pluim heeft Retourformulier gemaakt
3 uur geleden Alexander Pluim heeft Aanbetaling formulier bewerkt
3 uur geleden Alexander Pluim heeft Aanbetaling formulier gemaakt
3 uur geleden Alexander Pluim heeft V&D verkrijgt uitstel van betaling bewerkt

Alexander heeft het er maar druk mee.
  woensdag 23 december 2015 @ 12:58:04 #170
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158466073
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:52 schreef Maraca het volgende:

[..]

De loten worden gegenereerd op het moment dat een V&D medewerker op een knopje drukt. Dat is al de validatie als ik het proces goed heb begrepen. Vervolgens krijg je dan een rekening courant positie. Maar het lijkt me niet dat de staatsloterij loten ongeldig zou verklaren. Dat zou mijn inziens ook onredelijk zijn naar de consument toe. Staatsloterij zou in dezen een schuldeiser zijn en zich bij de curator moeten melden. Cadeaubonnen tot daar aan toe, maar als ik in dit schuitje zou zitten zou ik het echt niet accepteren als de Staatsloterij mijn loten ongeldig zou verklaren }:|
Nee dat is waar, het zou heel triest zijn als de Staatsloterij daar in deze situatie zo mee om zou gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 23 december 2015 @ 12:59:08 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158466100
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:56 schreef Maraca het volgende:

[..]

Komt omdat ze je doorlinken naar Google Sites en jij 'verwacht' op VD.nl uit te komen.
Maar iemand met een beetje angst voor zo'n waarschuwing komt dan dus niet meer op die site uit waar dat retourformulier en dergelijke staat....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 23 december 2015 @ 12:59:16 #172
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_158466105
PIJNLIJK :(

'Ik ben blij dat jullie failliet zijn'

Klant
Een vrouw in een blauwe jas – haar naam wil zij niet delen – stuit voor een dichte deur als zij haar ‘kerstverrassing’ wil inleveren bij de V&D in de Kalverstraat, ziet verslaggever Joris Zwetsloot. Die verrassing was een cadeaubon van 35 euro van haar werkgever, wie dat is vindt zij ook niet ter zake doen. ‘Het wordt pas echt een verrassing als ik er straks niets meer voor kan krijgen. Ik hoorde van het faillissement op de radio en ik ben meteen langsgekomen om te informeren.’

Als de V&D uiteindelijk opengaat om half 11, krijgt zij van een medewerker te horen dat het warenhuis geen waardebonnen meer aanneemt. Ruilen voor geld of voor een ander artikel zit er ook niet meer in, ‘wij innen alleen nog’, zegt een medewerker. Het humeur van de vrouw met de kerstverrassing slaat subiet om. Briesend loopt zij door de La Place naar buiten, de medewerker probeert haar te sussen en werkt haar de deur uit. ‘Stelletje oplichters’, zegt ze. ‘Gisteren gewoon nog cadeaubonnen verkopen, maar die vandaag niet meer inleveren. Ik ben blij dat jullie failliet zijn.’

Bron: VK
  woensdag 23 december 2015 @ 12:59:51 #173
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158466119
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar iemand met een beetje angst voor zo'n waarschuwing komt dan dus niet meer op die site uit waar dat retourformulier en dergelijke staat....
Heel handig is het niet nee :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158466134
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:59 schreef KingRadler het volgende:
PIJNLIJK :(

'Ik ben blij dat jullie failliet zijn'

Klant
Een vrouw in een blauwe jas – haar naam wil zij niet delen – stuit voor een dichte deur als zij haar ‘kerstverrassing’ wil inleveren bij de V&D in de Kalverstraat, ziet verslaggever Joris Zwetsloot. Die verrassing was een cadeaubon van 35 euro van haar werkgever, wie dat is vindt zij ook niet ter zake doen. ‘Het wordt pas echt een verrassing als ik er straks niets meer voor kan krijgen. Ik hoorde van het faillissement op de radio en ik ben meteen langsgekomen om te informeren.’


Een echte Nederlander :') Boos worden omdat je 35 euro extra niet kunt besteden
pi_158466151
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:59 schreef KingRadler het volgende:
PIJNLIJK :(

'Ik ben blij dat jullie failliet zijn'

Klant
Een vrouw in een blauwe jas – haar naam wil zij niet delen – stuit voor een dichte deur als zij haar ‘kerstverrassing’ wil inleveren bij de V&D in de Kalverstraat, ziet verslaggever Joris Zwetsloot. Die verrassing was een cadeaubon van 35 euro van haar werkgever, wie dat is vindt zij ook niet ter zake doen. ‘Het wordt pas echt een verrassing als ik er straks niets meer voor kan krijgen. Ik hoorde van het faillissement op de radio en ik ben meteen langsgekomen om te informeren.’

Als de V&D uiteindelijk opengaat om half 11, krijgt zij van een medewerker te horen dat het warenhuis geen waardebonnen meer aanneemt. Ruilen voor geld of voor een ander artikel zit er ook niet meer in, ‘wij innen alleen nog’, zegt een medewerker. Het humeur van de vrouw met de kerstverrassing slaat subiet om. Briesend loopt zij door de La Place naar buiten, de medewerker probeert haar te sussen en werkt haar de deur uit. ‘Stelletje oplichters’, zegt ze. ‘Gisteren gewoon nog cadeaubonnen verkopen, maar die vandaag niet meer inleveren. Ik ben blij dat jullie failliet zijn.’

Bron: VK
Ik vind dat altijd een beetje jammer. Ik snap dat je pissed bent over de situatie, maar om je dan af te reageren op een werknemer die net te horen heeft gekregen dat ie waarschijnlijk zijn baan kwijt is en toch zijn werk doet vind ik dan wel erg zwak.
A mind with a heart of it's own
pi_158466153
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:48 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Je zou eigenlijk kunnen zeggen dat de juist in de kleine plaatsjes moeten gaan zitten, dan hebben ze daar ook eens wat.
Ik woon in een kleine stad waar ze een 'kleinere' vestiging hebben.
De meeste mensen die ik er hier over hoor zijn niet zo positief.
Het is een rommel, onoverzichtelijk en zeer beperkt assortiment.
Het lijkt meer op een te dure dumpstore dan een volwaardige winkel.
pi_158466289
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee dat is waar, het zou heel triest zijn als de Staatsloterij daar in deze situatie zo mee om zou gaan.
Er gaan wel vaker sigarenboertjes failliet, dus ze zijn wel wat gewend :P
Tap tap tap
pi_158466318
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:59 schreef KingRadler het volgende:
PIJNLIJK :(

'Ik ben blij dat jullie failliet zijn'

Klant
Een vrouw in een blauwe jas – haar naam wil zij niet delen – stuit voor een dichte deur als zij haar ‘kerstverrassing’ wil inleveren bij de V&D in de Kalverstraat, ziet verslaggever Joris Zwetsloot. Die verrassing was een cadeaubon van 35 euro van haar werkgever, wie dat is vindt zij ook niet ter zake doen. ‘Het wordt pas echt een verrassing als ik er straks niets meer voor kan krijgen. Ik hoorde van het faillissement op de radio en ik ben meteen langsgekomen om te informeren.’

Als de V&D uiteindelijk opengaat om half 11, krijgt zij van een medewerker te horen dat het warenhuis geen waardebonnen meer aanneemt. Ruilen voor geld of voor een ander artikel zit er ook niet meer in, ‘wij innen alleen nog’, zegt een medewerker. Het humeur van de vrouw met de kerstverrassing slaat subiet om. Briesend loopt zij door de La Place naar buiten, de medewerker probeert haar te sussen en werkt haar de deur uit. ‘Stelletje oplichters’, zegt ze. ‘Gisteren gewoon nog cadeaubonnen verkopen, maar die vandaag niet meer inleveren. Ik ben blij dat jullie failliet zijn.’

Bron: VK
Jammer dat ik niet weet waar ze werkt, mocht haar bedrijf over de kop gaan ga ik haar ook zo toespreken.
Tap tap tap
pi_158466328
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:01 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd een beetje jammer. Ik snap dat je pissed bent over de situatie, maar om je dan af te reageren op een werknemer die net te horen heeft gekregen dat ie waarschijnlijk zijn baan kwijt is en toch zijn werk doet vind ik dan wel erg zwak.
Ja, over cadeaubonnen die je hebt GEKREGEN. Het is zuur, maar om nou zo hysterisch te doen. Je eet er geen hap minder om.
Tap tap tap
  woensdag 23 december 2015 @ 13:10:01 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158466360
En ondertussen antwoordt de Consumentenbond op twitter dat de cadeaukaarten gewoon bij V&D ingeleverd kunnen worden :') |:(

Consumentenbond twitterde op woensdag 23-12-2015 om 12:59:24 @vincentmatto Hoi Vincent, de vestigingen blijven voorlopig gewoon bestaan. Dus je cadeaukaart kun je nog steeds gebruiken. ^Mireille reageer retweet
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 23 december 2015 @ 13:10:02 #181
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158466362
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:01 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd een beetje jammer. Ik snap dat je pissed bent over de situatie, maar om je dan af te reageren op een werknemer die net te horen heeft gekregen dat ie waarschijnlijk zijn baan kwijt is en toch zijn werk doet vind ik dan wel erg zwak.
Ja, dat is emotie. Misschien dat ze zich dit thuis ook bedenkt.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 23 december 2015 @ 13:10:36 #182
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158466369
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:10 schreef Leandra het volgende:
En ondertussen antwoordt de Consumentenbond op twitter dat de cadeaukaarten gewoon bij V&D ingeleverd kunnen worden :') |:(

Consumentenbond twitterde op woensdag 23-12-2015 om 12:59:24 @vincentmatto Hoi Vincent, de vestigingen blijven voorlopig gewoon bestaan. Dus je cadeaukaart kun je nog steeds gebruiken. ^Mireille reageer retweet
Update: Consumentenbond huurt extra beveiliging in :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158466380
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:10 schreef Leandra het volgende:
En ondertussen antwoordt de Consumentenbond op twitter dat de cadeaukaarten gewoon bij V&D ingeleverd kunnen worden :') |:(

Consumentenbond twitterde op woensdag 23-12-2015 om 12:59:24 @vincentmatto Hoi Vincent, de vestigingen blijven voorlopig gewoon bestaan. Dus je cadeaukaart kun je nog steeds gebruiken. ^Mireille reageer retweet
Domme hut :')
Tap tap tap
pi_158466385
Ik durf de V&D eigenlijk niet meer in _O-
Tap tap tap
  Moderator woensdag 23 december 2015 @ 13:14:45 #185
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_158466430
Ik heb nog een maand geleden een cadeaukaart van 50 euro gekregen, hopelijk kan ik het nog wel inleveren. Gewoon helaas in een stad waar geen V & D zit
pi_158466451
quote:
11s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:14 schreef Momo... het volgende:
Ik heb nog een maand geleden een cadeaukaart van 50 euro gekregen, hopelijk kan ik het nog wel inleveren. Gewoon helaas in een stad waar geen V & D zit
Ik ben bang van niet.
Tap tap tap
pi_158466457
quote:
11s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:14 schreef Momo... het volgende:
Ik heb nog een maand geleden een cadeaukaart van 50 euro gekregen, hopelijk kan ik het nog wel inleveren. Gewoon helaas in een stad waar geen V & D zit
In een stad waar gewoon geen V&D zit kun je helaas je cadeaubon niet gebruiken.
  woensdag 23 december 2015 @ 13:15:59 #188
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158466459
quote:
11s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:14 schreef Momo... het volgende:
Ik heb nog een maand geleden een cadeaukaart van 50 euro gekregen, hopelijk kan ik het nog wel inleveren. Gewoon helaas in een stad waar geen V & D zit
Zou er niet op rekenen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 23 december 2015 @ 13:17:23 #189
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_158466493
heb ik echt te doen met de mensen die hun kado kaart niet kunnen verzilveren.
  Moderator woensdag 23 december 2015 @ 13:17:28 #190
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_158466495
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:15 schreef Maraca het volgende:

[..]

Zou er niet op rekenen
Nou dat is mooi :{
  woensdag 23 december 2015 @ 13:17:40 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158466503
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:11 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Domme hut :')
Inmiddels zijn ze bij de les:

Consumentenbond twitterde op woensdag 23-12-2015 om 13:05:30 @vincentmatto Hoi Vincent, excuses ik zie dat V&D aangeeft geen bonnen te accepteren. Ik ga het uitzoeken en kom er op terug! ^Mireille reageer retweet
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 23 december 2015 @ 13:18:40 #192
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_158466522
Ik denk dat ook best wat mensen als Kerstcadeau een ander een V & D bon hebben gegeven.
  woensdag 23 december 2015 @ 13:19:04 #193
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158466527
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:17 schreef Momo... het volgende:

[..]

Nou dat is mooi :{
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 23 december 2015 @ 13:19:13 #194
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158466530
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:17 schreef KingRadler het volgende:
heb ik echt te doen met de mensen die hun kado kaart niet kunnen verzilveren.
Ja, je cadeaukaart niet kunnen verzilveren bij iemand die nagenoeg zeker z'n baan kwijt is.... het is wel duidelijk wie er dan het beroerdst aan toe is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 23 december 2015 @ 13:19:14 #195
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_158466532
quote:
11s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:14 schreef Momo... het volgende:
Ik heb nog een maand geleden een cadeaukaart van 50 euro gekregen, hopelijk kan ik het nog wel inleveren. Gewoon helaas in een stad waar geen V & D zit
zet kaart op Markplaats, zijn er genoeg die erin trappen.
  woensdag 23 december 2015 @ 13:20:33 #196
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158466562
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:19 schreef Maraca het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En verwijzen naar vd.nl :X
Goh...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 23 december 2015 @ 13:22:03 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158466602
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:18 schreef Momo... het volgende:
Ik denk dat ook best wat mensen als Kerstcadeau een ander een V & D bon hebben gegeven.
Ik denk dat die mensen hun cadeau nog niet eens gegeven hebben.... denk je klaar te zijn met je kerstinkopen, kun je weer opnieuw beginnen omdat er 5 x een waardeloze V&D cadeaukaart bij zit....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158466608
Even een vraag, iets is mij wellicht ontgaan of ik ben niet op de hoogte van de gang van zaken of bepaalde regels.

Maar die kadobonnen zijn gekocht/betaald en hebben een waarde. Dus is het naar mij idee een geldig betaalmiddel. Dan moet je het toch zonder problemen kunnen 'ruilen' tegen goederen?
  Moderator woensdag 23 december 2015 @ 13:22:21 #199
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_158466610
Hopen dat er dan toch nog later een soort van doorstart komt?
  woensdag 23 december 2015 @ 13:22:55 #200
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_158466622
Probeer je v&d bon eens te scannen bij la place ;) Is mij net gelukt. (Had er een van 5 euro als excuus op een klacht)

Systeem zit namelijk gekoppeld aan de kadokaarten database van la place.

En nu niet zeggen dat het onmogelijk is.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_158466631
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:18 schreef Momo... het volgende:
Ik denk dat ook best wat mensen als Kerstcadeau een ander een V & D bon hebben gegeven.
Ik kreeg vorig jaar zo'n code waarmee je via internet zelf kon kiezen wat je wil. Toen stond er ook een V&D-cadeaubon tussen. Dat is tegenwoordig een vrij gangbaar kerstpakket, en waarschijnlijk hebben veel mensen gedacht: doe die maar, want dan kan ik zelf eens iets uitzoeken wat ik anders ook had gekocht (verkapt loon). Best zuur.
Somebody that I used to know
pi_158466632
quote:
10s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:22 schreef Momo... het volgende:
Hopen dat er dan toch nog later een soort van doorstart komt?
Ik hoop het eigenlijk niet. Dan heb je niet lang erna weer hetzelfde verhaal.
pi_158466651
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:22 schreef Zelfscanner het volgende:
Probeer je v&d bon eens te scannen bij la place ;) Is mij net gelukt. (Had er een van 5 euro als excuus op een klacht)

Systeem zit namelijk gekoppeld aan de kadokaarten database van la place.

En nu niet zeggen dat het onmogelijk is.
Toepasselijke naam :D
Somebody that I used to know
  woensdag 23 december 2015 @ 13:24:18 #204
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158466654
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:22 schreef Persefoneia het volgende:
Even een vraag, iets is mij wellicht ontgaan of ik ben niet op de hoogte van de gang van zaken of bepaalde regels.

Maar die kadobonnen zijn gekocht/betaald en hebben een waarde. Dus is het naar mij idee een geldig betaalmiddel. Dan moet je het toch zonder problemen kunnen 'ruilen' tegen goederen?
De bonnen vertegenwoordigen inderdaad een waarde, maar het is een vordering. En die vordering heb je nog steeds op V&D. Alleen kun je die vordering niet innen. Ze hebben immers uitstel van betaling en daar val jij op dat moment ook onder. Je zal dus contact op moeten nemen met de curator. Die zet je op een lijst met schuldeisers en als (als :') ) er geld over blijft nadat de preferente schuldeisers (belastingdienst e.d.) hun geld hebben gekregen, krijg jij je geld.

In praktijk kun je ernaar fluiten.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158466662
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:22 schreef Persefoneia het volgende:
Even een vraag, iets is mij wellicht ontgaan of ik ben niet op de hoogte van de gang van zaken of bepaalde regels.

Maar die kadobonnen zijn gekocht/betaald en hebben een waarde. Dus is het naar mij idee een geldig betaalmiddel. Dan moet je het toch zonder problemen kunnen 'ruilen' tegen goederen?
Wettelijk gezien niet. Daarin zit 'm het venijn.
Somebody that I used to know
  woensdag 23 december 2015 @ 13:25:13 #206
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_158466676
Personeel had er niet veel zin in. (Logisch) zal mij niks verbazen als er spullen verdwijnen vandaag. Het gebeurde immers al op grote schaal toen ik er een half jaar werkte
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  woensdag 23 december 2015 @ 13:26:27 #207
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_158466707
En koop de volgende keer gewoon VVV Bonnen :') Die kan je ook bij v&d inleveren. (Nu niet)
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_158466709
Bedankt voor de snelle antwoorden. Duidelijk. ^O^
pi_158466716
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat die mensen hun cadeau nog niet eens gegeven hebben.... denk je klaar te zijn met je kerstinkopen, kun je weer opnieuw beginnen omdat er 5 x een waardeloze V&D cadeaukaart bij zit....
Duur geintje :X
Tap tap tap
pi_158466726
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:22 schreef Persefoneia het volgende:
Even een vraag, iets is mij wellicht ontgaan of ik ben niet op de hoogte van de gang van zaken of bepaalde regels.

Maar die kadobonnen zijn gekocht/betaald en hebben een waarde. Dus is het naar mij idee een geldig betaalmiddel. Dan moet je het toch zonder problemen kunnen 'ruilen' tegen goederen?
Nee, je bent nu een crediteur net als vele anderen. De cadeaubon is te zien als vordering op V&D (staat daar als schuld op de balans). V&D kan niet aan die vordering vodoen. Anders hadden ze geen uitstel van betaling gekregen.
  woensdag 23 december 2015 @ 13:28:37 #211
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_158466751
de winkels zullen nu ook geen voorraad krijgen en langzaam leeglopen.
zit je lekker aan een broodje bij la place een lege winkel in te kijken.
pi_158466752
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:57 schreef Ericr het volgende:
Recente siteactiviteit
2 uur geleden Alexander Pluim heeft Reparatieformulier bewerkt
2 uur geleden Alexander Pluim heeft Reparatieformulier bewerkt
2 uur geleden Alexander Pluim heeft Reparatieformulier bewerkt
2 uur geleden Alexander Pluim heeft Reparatieformulier gemaakt
2 uur geleden Alexander Pluim heeft V&D verkrijgt uitstel van betaling bewerkt
3 uur geleden Alexander Pluim heeft Retourformulier bewerkt
3 uur geleden Alexander Pluim heeft Retourformulier gemaakt
3 uur geleden Alexander Pluim heeft Aanbetaling formulier bewerkt
3 uur geleden Alexander Pluim heeft Aanbetaling formulier gemaakt
3 uur geleden Alexander Pluim heeft V&D verkrijgt uitstel van betaling bewerkt

Alexander heeft het er maar druk mee.
Als ik google op die naam kom ik iemand tegen van BVA Auctions

https://www.linkedin.com/in/ahpluim

Dat zal wel toeval zijn? Zou wel maf zijn als alle zooi bij BVA geveild wordt :)
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator woensdag 23 december 2015 @ 13:29:35 #213
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_158466775
quote:
Er is een kleine kans dat eigenaren van een cadeaubon die toch nog kunnen verzilveren. Bij een doorstart worden cadeaubonnen mogelijk wel weer aangenomen, maar er kan dan ook voor gekozen worden om alle bonnen te laten vervallen.
Bron: NOS.nl
pi_158466791
quote:
99s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:27 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Nee, je bent nu een crediteur net als vele anderen. De cadeaubon is te zien als vordering op V&D (staat daar als schuld op de balans). V&D kan niet aan die vordering vodoen. Anders hadden ze geen uitstel van betaling gekregen.
Bedankt voor het antwoord. ^O^
pi_158466802
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:28 schreef KingRadler het volgende:
de winkels zullen nu ook geen voorraad krijgen en langzaam leeglopen.
zit je lekker aan een broodje bij la place een lege winkel in te kijken.
Als er dingen verkocht werden hadden ze dit probleem niet.
Tap tap tap
  woensdag 23 december 2015 @ 13:30:59 #216
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158466808
quote:
9s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:29 schreef Momo... het volgende:

[..]

Bron: NOS.nl
Ja, sowieso niet weggooien :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158466811
Hebben wel een hele maand plezier gehad aan hun nieuwe website op geheel nieuw platform :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 23 december 2015 @ 13:31:27 #218
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158466818
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Als er dingen verkocht werden hadden ze dit probleem niet.
Als er een opheffingsuitverkoop komt, kan het hard gaan *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 23 december 2015 @ 13:31:56 #219
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158466831
Maar is het nu druk dan met kopende klanten of zijn het vooral klagers?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 23 december 2015 @ 13:32:29 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158466846
quote:
9s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:29 schreef Momo... het volgende:

[..]

Bron: NOS.nl
Ik denk dat hun eventuele kans op succes bij een doorstart wel eens zou kunnen afhangen van het wel of niet accepteren van die cadeaukaarten.... desnoods met een 50% regeling.
Als in: max 50% kan met de cadeaukaart betaald worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 23 december 2015 @ 13:33:26 #221
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158466877
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:31 schreef Maraca het volgende:

[..]

Als er een opheffingsuitverkoop komt, kan het hard gaan *O*
Idd, dan wel graag vanaf 4 januari.... ik zie het niet zitten om dan met een kleuter te moeten rondlopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158466880
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat hun eventuele kans op succes bij een doorstart wel eens zou kunnen afhangen van het wel of niet accepteren van die cadeaukaarten.... desnoods met een 50% regeling.
Als in: max 50% kan met de cadeaukaart betaald worden.
Ik denk dat de meeste mensen hun kaarten de afgelopen periode wel verzilvert hebben.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_158466881
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat hun eventuele kans op succes bij een doorstart wel eens zou kunnen afhangen van het wel of niet accepteren van die cadeaukaarten.... desnoods met een 50% regeling.
Als in: max 50% kan met de cadeaukaart betaald worden.
Denk 't niet. Dan begin je met een flinke schuld en je geeft in feite geld (producten) weg.
  woensdag 23 december 2015 @ 13:34:20 #224
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_158466899
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:25 schreef Zelfscanner het volgende:
Personeel had er niet veel zin in. (Logisch) zal mij niks verbazen als er spullen verdwijnen vandaag. Het gebeurde immers al op grote schaal toen ik er een half jaar werkte
En is dat gestopt toen jij daar wegging?

;)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_158466917
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:34 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

En is dat gestopt toen jij daar wegging?

;)
  woensdag 23 december 2015 @ 13:35:02 #226
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158466921
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:33 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste mensen hun kaarten de afgelopen periode wel verzilvert hebben.
Waarom denk je dat al die mensen boos zijn? Die hebben allemaal cadeaukaarten _O- Voornamelijk uit het kerstpakket.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 23 december 2015 @ 13:36:40 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158466968
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:31 schreef raptorix het volgende:
Hebben wel een hele maand plezier gehad aan hun nieuwe website op geheel nieuw platform :)
Langer toch? Niet dat die nieuwe website een verbetering was, maar dat is wat anders....
Ik zie in de mail net dat het vanaf 3 november was, en 4 november je wachtwoord opnieuw moeten invoeren om de nieuwe website te kunnen gebruiken....

Ruim een maand idd.... ik dacht dat het langer geleden was :@
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 23 december 2015 @ 13:37:14 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158466986
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:33 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste mensen hun kaarten de afgelopen periode wel verzilvert hebben.
Degenen die ze afgelopen week in hun kerstpakket hadden kennelijk niet ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 23 december 2015 @ 13:37:19 #229
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158466989
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Langer toch? Niet dat die nieuwe website een verbetering was, maar dat is wat anders....
Ik zie in de mail net dat het vanaf 3 november was, en 4 november je wachtwoord opnieuw moeten invoeren om de nieuwe website te kunnen gebruiken....

Ruim een maand idd.... ik dacht dat het langer geleden was :@
En daarvoor nog nieuwe VIP kaarten _O- ook al zoiets
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158467020
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:35 schreef Maraca het volgende:

[..]

Waarom denk je dat al die mensen boos zijn? Die hebben allemaal cadeaukaarten _O- Voornamelijk uit het kerstpakket.
Toch standaard dat er shit in je kerstpakket zit waar je niets mee doet? Dit jaar is het een V&D kaart.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 23 december 2015 @ 13:38:43 #231
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_158467027
Prijzen Circus is dan ook niet meer net als Circus Renz :(
  woensdag 23 december 2015 @ 13:38:51 #232
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158467033
quote:
11s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:38 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Toch standaard dat er shit in je kerstpakket zit waar je niets mee doet? Dit jaar is het een V&D kaart.
Scherp :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 23 december 2015 @ 13:38:58 #233
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_158467038
Kerst bij de V&D,

Waar "klanten" hun beklag doen over het niet kunnen besteden van hun kerstcadeu tegenover mensen die over 8 dagen zelf mogen uitzoeken hoe ze de eindjes aan elkaar knopen.

Klinkt als de ultieme kerstgedachte.
So we just called him Fred
  woensdag 23 december 2015 @ 13:39:30 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158467056
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:37 schreef Maraca het volgende:

[..]

En daarvoor nog nieuwe VIP kaarten _O- ook al zoiets
Ja idd.... en daar moest je je airmiles weer opnieuw voor aanmelden |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158467065
Interview met advocaat van V&D in NRC:
http://www.nrc.nl/handels(...)-was-er-niet-1571900

quote:
‘V&D had 40 miljoen nodig, dat was er niet’
Advocaat Willem Jan van Andel Advocaat van V&D noemt het „doodzonde” dat het noodlijdende warenhuis het uiteindelijk toch niet gered heeft.

V&D is „gestruikeld over de drempel”, zegt Willem Jan van Andel, de advocaat van de warenhuisketen.

Na een grote reddingsoperatie begin dit jaar – extra geld, huurverlaging en een reorganisatie – kreeg het warenhuis een laatste kans. Een vers management ging aan de slag om een ‘nieuw’ V&D creëren, met een moderne strategie en frisse collecties. In februari zouden die in de winkels hangen. Van Andel: „Nu staan ze op de kade in Shanghai.”

V&D (omzet: 604 miljoen euro) heeft het niet gered. Dinsdag heeft de warenhuisketen met 10.000 werknemers uitstel van betaling aangevraagd bij de rechtbank van Amsterdam. Dat is vrijwel altijd de voorbode van een faillissement.

„Doodzonde”, zegt advocaat Van Andel. „Tot twee maanden geleden lag alles op koers. In 2016 zou het nieuwe V&D van start gaan.” Aan de telefoon vertelt Van Andel, die V&D sinds de reddingsactie begin dit jaar bijstaat, waarom het warenhuis uit 1887 het niet heeft gered. V&D was niet bereikbaar voor commentaar.

Wat was het grootste probleem?

„Het extreem zachte weer is echt de grootste klap geweest. In november en december moet V&D het hebben van winterjassen en wintertruien, maar door het weer is er nauwelijks winterkleding verkocht de afgelopen twee maanden. Winterkleding móét in november en december verkocht worden, in januari begint de uitverkoop al. Maar mensen zaten op het terras.”

Hoeveel geld liep V&D mis?

„Tot en met oktober werden de budgetten gehaald. Maar in november en december bleef de omzet erg achter. In de week van Sinterklaas komt bijvoorbeeld normaal ruim 20 miljoen euro binnen, maar nu was dat maar een kleine 15 miljoen. In totaal heeft V&D zo’n 35 miljoen euro gemist in deze laatste twee maanden. Zo was een groot financieringstekort ontstaan.”

Wanneer werd duidelijk dat V&D zou omvallen?

„Maandag aan het eind van de middag ging de kogel door de kerk. Toen hadden we een finale call met de eigenaar van V&D, Sun Capital. V&D had 40 miljoen euro nodig. Al sinds donderdag waren we elke dag aan het bellen over een oplossing, met mensen van Sun in Amerika. We hebben ook met andere partijen gesproken, zoals de Belastingdienst en verhuurders. Zondag hebben we Sun laten weten wat zij nog konden betekenen. Toen lieten ze weten dat ze maandagmiddag om vijf uur duidelijkheid zouden geven.”

En?

„Toen kwam de mededeling dat Sun de benodigde financiering niet zou verstrekken.”

Was dat een verrassing?

„Ik had hoop. Maar we wisten het natuurlijk niet. Het is uiterst triest. Ik kan niet anders zeggen. Maar ik vind niet dat Sun iets heel onbehoorlijks heeft gedaan. Sun heeft in totaal 260 miljoen euro in V&D geïnvesteerd, sinds de overname in 2010. Daar zal waarschijnlijk nog wel iets van terugkomen, maar het overgrote deel zal Sun moeten afschrijven.”

Heeft V&D geprobeerd een pre-pack te organiseren, een faillissement direct gevolgd door een doorstart?

„Nee. Er zijn zonder twijfel partijen die interesse hebben, maar we hadden geen partij klaarstaan die V&D kon overnemen. In een paar dagen tijd was dat niet te regelen.”

Blijven de winkels open?

„Ja, de winkels blijven voorlopig doordraaien. Als uitstel van betaling inderdaad leidt tot faillissement, gaan de curatoren op zoek naar een partij of partijen die V&D – de warenhuizen en restaurantketen La Place – willen overnemen.”

Wat gebeurt er nu met de werknemers van V&D?

„Het personeel is vanochtend ingelicht door hun managers. Als V&D inderdaad failliet gaat, zal ontslag van het personeel onvermijdelijk zijn. Dan geldt een opzegtermijn van vier tot zes weken. In die periode neemt een nieuwe eigenaar of nemen nieuwe eigenaren V&D hopelijk in ieder geval gedeeltelijk over en kan een deel van het personeel aan het werk blijven. De salarissen over december zijn maandag nog betaald.”

Had u verwacht dat het ‘nieuwe’ V&D het zou halen?

„De directie heeft er keihard aan getrokken de afgelopen tien maanden en de sanering van de kosten lag op schema. Het zag er goed uit. De nieuwe collectie zou in februari komen, dan zou het management zich kunnen bewijzen. Maar toen bleef het warm.”
  woensdag 23 december 2015 @ 13:40:15 #236
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_158467073
Kerst vieren met een V&D medewerker is nooit grappig.
pi_158467080
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Idd, dan wel graag vanaf 4 januari.... ik zie het niet zitten om dan met een kleuter te moeten rondlopen.
Ik zie het niet zitten om tussen de kinders om spullen te moeten vechten :7
Tap tap tap
pi_158467082
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Langer toch? Niet dat die nieuwe website een verbetering was, maar dat is wat anders....
Ik zie in de mail net dat het vanaf 3 november was, en 4 november je wachtwoord opnieuw moeten invoeren om de nieuwe website te kunnen gebruiken....

Ruim een maand idd.... ik dacht dat het langer geleden was :@
Ik dacht ook langer, wij hebben een paar jaar het beheer van de oude website gedaan, kan ik nog wel een mooi verhaal over vertellen, maar helaas te gevoelig ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 23 december 2015 @ 13:41:11 #239
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_158467094
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:34 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

En is dat gestopt toen jij daar wegging?

;)
Nee
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  woensdag 23 december 2015 @ 13:42:28 #240
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158467122
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:40 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik dacht ook langer, wij hebben een paar jaar het beheer van de oude website gedaan, kan ik nog wel een mooi verhaal over vertellen, maar helaas te gevoelig ;)
Toe vertel.. het blijft in dit topic O-)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 23 december 2015 @ 13:42:38 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158467125
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik zie het niet zitten om tussen de kinders om spullen te moeten vechten :7
Ook dat ;)
Dus gewoon als de scholen weer begonnen zijn graag *)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158467135
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:40 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik dacht ook langer, wij hebben een paar jaar het beheer van de oude website gedaan, kan ik nog wel een mooi verhaal over vertellen, maar helaas te gevoelig ;)
In een spoiler ? :9~
Somebody that I used to know
pi_158467147
quote:
99s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Interview met advocaat van V&D in NRC:
http://www.nrc.nl/handels(...)-was-er-niet-1571900

[..]

Waarom V&D ten onder ging:
de winter was te warm.
Somebody that I used to know
  woensdag 23 december 2015 @ 13:44:37 #244
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_158467169
quote:
2s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:43 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Waarom V&D ten onder ging:
de winter was te warm.
Dus global warming is nu ook al schadelijk voor de economie ;)
So we just called him Fred
  woensdag 23 december 2015 @ 13:44:55 #245
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_158467178
V&D en Global Warming wie doet de inkoop bij hun de Winters worden elk jaar Warmer _O-
  woensdag 23 december 2015 @ 13:45:41 #246
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158467199
Ah, V&D heeft hun FB bijgewerkt.

*F5*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158467256
Waarom zulke grote voorraden binnenhalen voor de wintercollectie als uit weersvoorspelling blijkt dat het een zachte winter wordt?

Nu moet dat allemaal voor een dumpprijs weg, waar je ook niks mee opschiet.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_158467289
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:48 schreef W00fer het volgende:
Waarom zulke grote voorraden binnenhalen voor de wintercollectie als uit weersvoorspelling blijkt dat het een zachte winter wordt?

Nu moet dat allemaal voor een dumpprijs weg, waar je ook niks mee opschiet.
Dat inkopen gebeurt al maaaaanden vantevoren, lang voordat weersvoorspellingen bekend zijn.
pi_158467320
Vorige maand nog een winterjas gekocht, kan nu wel fluiten naar mijn garantie :+
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 23 december 2015 @ 13:51:14 #250
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_158467344
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:50 schreef raptorix het volgende:
Vorige maand nog een winterjas gekocht, kan nu wel fluiten naar mijn garantie :+
Fabrikant
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_158467355
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:50 schreef raptorix het volgende:
Vorige maand nog een winterjas gekocht, kan nu wel fluiten naar mijn garantie :+
Ik ook, maar het is een goede jas en ben er ontzettend blij mee O+ Bovendien is het van een merk, dus mocht er toch iets mee aan de hand zijn, dan kan het merk zelf misschien nog iets betekenen.
Somebody that I used to know
  woensdag 23 december 2015 @ 13:53:05 #252
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158467388
quote:
2s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:51 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ik ook, maar het is een goede jas en ben er ontzettend blij mee O+
Ik ben ook blij met mijn winterjas die ik deze maand bij V&D heb gekocht O+ Aan ons ligt het niet :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158467416
quote:
99s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Interview met advocaat van V&D in NRC:
http://www.nrc.nl/handels(...)-was-er-niet-1571900

[..]

Dan zouden er nu ik weet niet hoeveel kledingzaken op omvallen moeten staan. Toch is het alleen V&D. Dan zit er gewoon in je bedrijfsvoering iets goed mis.
A mind with a heart of it's own
  woensdag 23 december 2015 @ 13:54:18 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158467417
Ik hoop vooral dat mijn kleuter z'n megagave dino winterjas van V&D (Esprit) volgend jaar ook nog past :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158467459
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:54 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Dan zouden er nu ik weet niet hoeveel kledingzaken op omvallen moeten staan. Toch is het alleen V&D. Dan zit er gewoon in je bedrijfsvoering iets goed mis.
Vooral als ze ook andere zut verkopen dan alleen kleding.
Tap tap tap
  woensdag 23 december 2015 @ 13:56:37 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158467475
Vooral jammer dat er nu geen winkel in de stad meer is om Benneton en Tom Tailor jongenskleding te scoren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 23 december 2015 @ 13:57:31 #257
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158467502
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:56 schreef Leandra het volgende:
Vooral jammer dat er nu geen winkel in de stad meer is om Benneton en Tom Tailor jongenskleding te scoren.
Ze zijn nog open.. even inslaan in verschillende maten en dan hopen dat je kleuter meegroeit :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158467505
Kleding was ook zo een beetje enige wat ik nog wel eens kocht bij de V&D, met name dingen als een pak, kwaliteit is niet super, maar aangezien ik zo een pak hooguit 5 keer draag wil ik er ook geen kapitalen aan uit geven.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_158467573
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:54 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Dan zouden er nu ik weet niet hoeveel kledingzaken op omvallen moeten staan. Toch is het alleen V&D. Dan zit er gewoon in je bedrijfsvoering iets goed mis.
Andere ketens hebben wellicht nog wat reserves, maar zullen daarop interen.
Maar idd, dat was bij V&D niet het enige probleem.
  woensdag 23 december 2015 @ 14:00:38 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158467574
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:57 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ze zijn nog open.. even inslaan in verschillende maten en dan hopen dat je kleuter meegroeit :+
Ik kijk 4 januari wel even :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158467581
quote:
99s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:49 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Dat inkopen gebeurt al maaaaanden vantevoren, lang voordat weersvoorspellingen bekend zijn.
Dan nog, je omzet baseren op 1 bepaalde productcategorie (winterartikelen) is erg risicovol. Wanneer heb je nou een nieuwe sjaal nodig? Ik heb die van mij al zo lang dat kan ik me niet eens meer herinneren.
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 23 december 2015 @ 14:04:06 #263
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_158467644
RIP V&D ;(
Isn't it ironic, don't you think
  woensdag 23 december 2015 @ 14:04:34 #264
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158467654
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 23 december 2015 @ 14:05:38 #265
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_158467688
DA drogisterijen ook in de problemen :(
  woensdag 23 december 2015 @ 14:05:47 #266
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_158467690
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:51 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Fabrikant
Die is niks verplicht.
So we just called him Fred
  woensdag 23 december 2015 @ 14:07:40 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158467723
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:04 schreef Maraca het volgende:

[..]

:D
335.000 fonduepannen _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158467730
quote:
Dat is ook geen verrassing :@ Die is hier ook al weg in de winkelstraat :')
Tap tap tap
  woensdag 23 december 2015 @ 14:08:44 #270
414827 Wave103
It's not pop music
pi_158467742
Het kaartenhuis zakt in elkaar!!11!!
  woensdag 23 december 2015 @ 14:08:52 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158467747
quote:
Zo, het is het weekje wel;
- Het moederbedrijf van Scapino, Dolcis, Invito en Manfield
- V&D
- DA

Darn :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 23 december 2015 @ 14:09:39 #272
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_158467761
quote:
Maar DA zijn toch franchise? Dus daar kan de boel niet in 1 keer failliet gaan.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  woensdag 23 december 2015 @ 14:10:04 #273
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_158467769
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zo, het is het weekje wel;
- Het moederbedrijf van Scapino, Dolcis, Invito en Manfield
- V&D
- DA

Darn :X
Raad de volgende *O*
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  woensdag 23 december 2015 @ 14:10:18 #274
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_158467773
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:54 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Dan zouden er nu ik weet niet hoeveel kledingzaken op omvallen moeten staan. Toch is het alleen V&D. Dan zit er gewoon in je bedrijfsvoering iets goed mis.
Deze heb je gemist gisteren? Gaat niet over de computers ;)
Macintosh krijgt uitstel betaling
So we just called him Fred
pi_158467778
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:10 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Raad de volgende *O*
Hema?
Tap tap tap
  woensdag 23 december 2015 @ 14:11:12 #276
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_158467792
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:09 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Maar DA zijn toch franchise? Dus daar kan de boel niet in 1 keer failliet gaan.
Als jij als franchisers opeens niets meer geleverd krijgt van de holding en het zelf (duurder!) moet inkopen, dan is het ook voor de franchisers snel bekeken.
So we just called him Fred
pi_158467794
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:09 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Maar DA zijn toch franchise? Dus daar kan de boel niet in 1 keer failliet gaan.
Dat kan wel. Hoofdkantoor moet bijvoorbeeld voldoende geld hebben om te kunnen inkopen en hun eigen personeel te betalen. Als franchisers niks meer krijgen, gaan die mee.
  woensdag 23 december 2015 @ 14:12:36 #278
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_158467825
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hema?
Die breid nog steeds uit, vooral in het buitenland gaat het goed.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  Beste debater 2022 woensdag 23 december 2015 @ 14:12:43 #279
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_158467830
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:38 schreef FredvZ het volgende:
Kerst bij de V&D,

Waar "klanten" hun beklag doen over het niet kunnen besteden van hun kerstcadeu tegenover mensen die over 8 dagen zelf mogen uitzoeken hoe ze de eindjes aan elkaar knopen.

Klinkt als de ultieme kerstgedachte.
De Nederlandse manier... ikke ikke ikke.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 23 december 2015 @ 14:12:49 #280
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_158467836
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:10 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Raad de volgende *O*
Blokker/Xenos/Intertoys?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 23 december 2015 @ 14:12:50 #281
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_158467837
Bol.com maakt ook veel kapot
pi_158467840
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:12 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Die breid nog steeds uit, vooral in het buitenland gaat het goed.
Ik hoop het, vind ik een leuke winkel :)
Tap tap tap
pi_158467850
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:12 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Die breid nog steeds uit, vooral in het buitenland gaat het goed.
Dat zegt op zich niks. Daar gaat ook heel wat geld doorheen. Ook om te investeren. Maar dat garandeert niet dat er klanten komen.
  woensdag 23 december 2015 @ 14:13:22 #284
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158467851
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:12 schreef KingRadler het volgende:
Bol.com maakt ook veel kapot
Bol.com O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 23 december 2015 @ 14:13:39 #285
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_158467857
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:11 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Als jij als franchisers opeens niets meer geleverd krijgt van de holding en het zelf (duurder!) moet inkopen, dan is het ook voor de franchisers snel bekeken.
Ik dacht dat ze dan kunnen overstappen naar een ander?
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_158467859
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:12 schreef KingRadler het volgende:
Bol.com maakt ook veel kapot
Meesterzet van Ahold geweest om bol te kopen. Schitterende integratiemogelijkheden.
pi_158467868
quote:
99s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:13 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Meesterzet van Ahold geweest om bol te kopen. Schitterende integratiemogelijkheden.
Ja dat wel. Ophalen bij de AH O+
Tap tap tap
pi_158467869
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:13 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze dan kunnen overstappen naar een ander?
Dat ligt aan de contracten.
Werk zelf ook bij franchiseorganisatie.
  woensdag 23 december 2015 @ 14:14:17 #289
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_158467872
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:12 schreef KingRadler het volgende:
Bol.com maakt ook veel kapot
Bol.com in de v&d
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_158467875
Met de HEMA gaat het ook niet bepaald lekker hoor.
For great justice!
pi_158467877
Bartsmit ging toch ook slecht?
En Miss ETam.
Tap tap tap
pi_158467884
quote:
9s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:12 schreef Perrin het volgende:

[..]

Blokker/Xenos/Intertoys?
Gaat inderdaad niet lekker daar. Hebben heel erg veel last van de Action.
For great justice!
pi_158467886
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Bartsmit ging toch ook slecht?
En Miss ETam.
Bart Smit = Blokker.
pi_158467892
quote:
9s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:12 schreef Perrin het volgende:

[..]

Blokker/Xenos/Intertoys?
Allemaal Blokker.
pi_158467896
quote:
14s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:14 schreef Q. het volgende:

[..]

Gaat inderdaad niet lekker daar. Hebben heel erg veel last van de Action.
Op zich niet vreemd, als een van m'n nichtjes/neefjes jarig is haal ik ook even wat knutselwerk bij de Action en niet bij de speelgoedwinkel.
Tap tap tap
pi_158467903
Hoe gaat het met Kijkshop? Ik ga nu even de hele winkelstraat af :')
Tap tap tap
  woensdag 23 december 2015 @ 14:16:12 #297
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_158467909
quote:
14s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:14 schreef Q. het volgende:

[..]

Gaat inderdaad niet lekker daar. Hebben heel erg veel last van de Action.
Idd ;(
'Blokker dwingt oudere werknemers tot ontslag'
5 uitdagingen voor 'kampioen van de stilstand' Blokker
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_158467917
Tja, ik kan naar de stad gaan met de auto en een hoop parkeergeld betalen (of met de fiets en hopen dat die niet gejat gaat worden :X), rondjes lopen bij de V&D en alsnog teveel voor een product betalen of lekker bij bol etc. intikken wat ik wil en de volgende dag het product in huis hebben.
pi_158467965
Jammer.
Ik vond altijd dat ze jassen verkochten met te korte mouwen. Maar de laatste keer heb ik er toch een jas vandaan gehaald.
  woensdag 23 december 2015 @ 14:20:09 #300
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_158467969
Het zijn imho wel de bedrijven die zich nooit online goed hebben kunnen profileren.
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:13 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze dan kunnen overstappen naar een ander?
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, dan moet er maar net een andere keten zijn die een drogisterij wil op die plek.
Om nog maar te zwijgen over de rendabiliteit... Er is en reden dat die ketens het moeilijk hebben, het lukt ze niet meer om mensen in de winkel te krijgen, en die komen niet opeens wel als er andere naam op de gevel staat.
So we just called him Fred
  woensdag 23 december 2015 @ 14:20:12 #301
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_158467971
quote:
17s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tja, ik kan naar de stad gaan met de auto en een hoop parkeergeld betalen (of met de fiets en hopen dat die niet gejat gaat worden :X), rondjes lopen bij de V&D en alsnog teveel voor een product betalen of lekker bij bol etc. intikken wat ik wil en de volgende dag het product in huis hebben.
Dit dus
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')