abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 december 2015 @ 11:39:00 #1
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_158464320


quote:
Geschiedenis

V&D, voor 2007 ook bekend als Vroom & Dreesmann, is een Nederlands warenhuis en is eigendom van investeringsmaatschappij Sun European Partners (onderdeel van Sun Capital Partners). V&D is in 1887 opgericht door Willem Vroom en Anton Dreesmann. Het eerste filiaal bevond zich aan de Weesperstraat in Amsterdam. Vroom & Dreesmann heeft heden ten dage 62 filialen, verspreid over heel Nederland.


Aan het einde van de 19e eeuw waren er twee succesvolle zakenlieden in Amsterdam actief: Willem Vroom en Anton Dreesmann. Beiden hadden manufacturenzaken en waren Rooms-Katholiek. Vroom trouwde in 1883 met een zuster (Francisca Tombrock) van de vrouw (Helena Tombrock) van Dreesmann, wat hen zwagers maakte.

Dreesmann, en later ook Vroom, gebruikte in zijn winkel een voor die tijd ongebruikelijke strategie: lage en vaste prijzen tegen contante betaling. In die tijd was het namelijk gebruikelijk dat men altijd korting kreeg.

Aanvankelijk werkten Vroom en Dreesmann alleen samen op het gebied van inkopen, maar in 1887 leidde dit tot een verregaande samenwerking en de oprichting van het bedrijf Vroom & Dreesmann. Hun eerste zaak werd geopend aan de Weesperstraat. Vroom hield zich vooral bezig met de financiële zaken en de administratie, terwijl Dreesmann de inkoop en verkoop leidde.

V&D groeide snel en de beide ondernemers woonden al snel met hun families in panden aan de Amsterdamse grachten. Er werden in een hoog tempo nieuwe filialen in het hele land geopend: Rotterdam (1892), Den Haag (1893), Nijmegen (1895), Arnhem (1896), Haarlem (1896) en Utrecht (1898), Venlo (1912).

Aan het begin van de 20e eeuw werden alle filialen stuk voor stuk omgezet in NV's, maar de aandelen bleven in handen van de familie.

De keten maakte deel uit van hetzelfde concern als de Bijenkorf na een fusie tussen de moederbedrijven KBB (Koninklijke Bijenkorf Beheer) en Vendex (V&D) onder de naam Vendex KBB (later Maxeda). V&D werd (inclusief La Place) vervolgens in 2010 verkocht aan de huidige eigenaar: Sun European Partners (onderdeel van Sun Capital Partners).

Gedeeltes uit http://nl.wikipedia.org/wiki/V%26D
quote:
19 januari

Alle werknemers van V&D moeten salaris inleveren. Het gaat om ''een structurele salarisbijdrage van 5,8 procent'' die per 1 februari wordt doorgevoerd.
V&D schrapt verder vijftig van de 450 arbeidsplaatsen op het service center in Amsterdam. Dat maakt het warenhuisconcern maandag bekend.

De maatregelen zijn volgens het bedrijf nodig ''om te kunnen concurreren met nieuwe aanbieders en de groeiende onlinemarkt''. Daarvoor moeten kosten structureel omlaag.

Naast het loonoffer streeft V&D ook naar verdere versobering van de arbeidsvoorwaarden. De vakbonden en ondernemingsraad zijn over de maatregelen geïnformeerd, aldus een woordvoerster.

Huurcontracten

Het bedrijf kondigt verder aan te gaan heronderhandelen over alle huurcontracten. Het doel is de huurlasten permanent te verlagen. V&D heeft 63 vestigingen in Nederland.

"Dit alles is nodig om de strategie van V&D te continueren en aan te laten sluiten bij de huidige trends en de marktontwikkelingen", aldus waanemend ceo Don Roach.

V&D leed in 2013 een nettoverlies van 42 miljoen euro op een omzet van 619 miljoen euro. Cijfers over 2014 zijn nog niet beschikbaar.

Het concern maakt ook bekend John van der Ent per 1 maart 2015 tot nieuwe ceo te benoemen. Van der Ent was eerder directeur van Etam Groep en werkte ooit als bedrijfsleider bij V&D. Hij volgt Jacob de Jonge op, die in augustus vorig jaar plotseling vertrok. Roach nam hierop tijdelijk het roer over.

Buiten proportie

Martijn den Heijer, beestuurder bij CNV Dienstenbond, noemt de loonmaatregel "buiten proportioneel". Bovendien biedt het volgens hem "geen enkele structurele oplossing voor de problemen waar V&D mee kampt."

Hoewel de vakbondsman begrijpt dat er ingegrepen moet worden bij het warenhuis, zegt hij enorm geschrokken te zijn van de manier waarop. ''Het genoemde percentage is astronomisch en is een ramp voor het personeel, zeker voor de mensen in de lage loonschalen. Bovendien biedt het de werknemers geen enkele zekerheid op behoud van werk", aldus Den Heijer.

http://www.nu.nl/ondernem(...)laris-inleveren.html
quote:
27 januari

Ruim honderd medewerkers van V&D stappen naar de rechter vanwege de salarisverlaging die hen is opgelegd door hun werkgever.
Dat bevestigt FNV-bestuurder Niels Suijker dinsdag na berichtgeving van de Volkskrant.

Volgens FNV-bestuurslid Niels Suijker gaat "een overgrote meerderheid van de leden zeker procederen tegen deze eenzijdige maatregel van V&D".

Dat werd maandagavond duidelijk tijdens verschillende bijeenkomsten die in het land georganiseerd waren voor de medewerkers. Deze week staan ook nog bijeenkomsten op de planning in Utrecht, Deventer, Rotterdam en Weert.

Suijker verwacht dan ook nog meer aanmeldingen. Hij wil vanuit de bond een collectieve procedure gaan regelen. Die zal wel pas opgestart worden als de loonstrookjes van volgende maand op de deurmat liggen. Het loonoffer bij V&D wordt per 1 februari doorgevoerd.

Loonstrookjes

De medewerkers zijn van plan om direct na het ontvangen van de loonstrookjes van februari de gang naar de rechter te maken. De vakbonden De Unie, FNV en CNV, waar de medewerkers bij aangesloten zijn, lieten weten juridische ondersteuning te verlenen. Mogelijk wordt een collectieve zaak aangespannen.

Alle medewerkers van V&D moeten per 1 februari 5,8 procent van hun salaris inleveren. Verder schrapt het bedrijf 50 van de 450 arbeidsplaatsen op het service center in Amsterdam.

Volgens de warenhuisketen zijn de maatregelen nodig "om te kunnen concurreren met nieuwe aanbieders en de groeiende onlinemarkt". Daarvoor moeten kosten structureel omlaag. V&D wil naast het korten van de medewerkers ook dat de huurlasten omlaag gaan.

V&D, eigendom van de investeringsmaatschappij Sun Capital, draait al een paar jaar met verlies. In 2013 liep het nettoverlies op tot 42 miljoen euro op een omzet van 619 miljoen euro. Cijfers over 2014 zijn nog niet bekend.

http://www.nu.nl/ondernem(...)e-lager-salaris.html
quote:
30 januari

Vastgoedeigenaar IEF Capital neemt juridische stappen tegen warenhuis V&D. Het bedrijf eist dat V&D vier toplocaties ontruimt als er geen huur betaald wordt. Het gaat om panden in Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Maastricht.

De huur wordt door V&D meestal voor de eerste van de maand betaald. Vandaag is de huur niet overgemaakt naar in ieder geval drie eigenaren van samen meer dan vijftien panden. V&D liet eerder al weten niet van zins te zijn de huur de komende maanden over te maken. Het bedrijf staat er slecht voor en vroeg ook werknemers al om een loonoffer.

"Enige oplossing"

IEF Capital heeft de afgelopen week een voorstel gedaan waarbij V&D vierkante meters inlevert in ruil voor huurverlaging. De vastgoedeigenaar laat weten dat de Amerikaanse aandeelhouder van V&D die afspraak niet ziet zitten.

In een verklaring schrijft het bedrijf: "IEF Capital betreurt dit zeer en ziet geen andere oplossing dan in een kort geding ontruiming van haar winkels te vorderen. Het financiële belang is erg groot voor IEF Capital en zij wenst zo snel mogelijk in staat te zijn de panden aan andere partijen te verhuren om de schade voor IEF Capital zoveel mogelijk te beperken."

V&D is teleurgesteld over de stap van IEF Capital.

"Buitenproportionele vraag"

Ook andere eigenaren willen net als IEF Capital komende week juridische stappen ondernemen als betaling uitblijft. De eigenaar van Elizen Vastgoed eist dat V&D zijn verplichtingen nakomt: "Wij hebben ons in ons bijna 50-jarige bestaan nog nooit geconfronteerd gezien met zo'n buitenproportionele vraag."

Komende week komen eigenaren van panden waar V&D in huist bijeen om te praten over hoe ze met de opstelling van het warenhuis kunnen omgaan.

http://nos.nl/artikel/2016351
quote:
Facts & Figures

V&D bestaat sinds 1887 en is inmiddels uitgegroeid tot een begrip. Met 63 vestigingen op A-locaties, een webshop, ruim tienduizend medewerkers, een warenhuisbreed assortiment met meer dan 4.000 shop-in-shops en per jaar zo’n 100 miljoen bezoekers is V&D het grootste warenhuis van Nederland.

1887 Oprichting V&D met Vroom & Dreesmann ‘Magazijn de zon’ in Amsterdam
1927 V&D introduceert eerste huis-aan-huis magazine van Nederland
1972 Oprichting Vendex
1987 Oprichting La Place
1999 Fusie met KBB, ontstaan van Vendex KBB
2004 Investeerdersgroep (waaronder KKR, Alpinvest, Permira) nieuwe eigenaar Vendex KBB
2006 Naamswijziging van Vendex KBB naar Maxeda
2007 Start rebranding V&D
2008 Start vd.nl
2010 Nieuwe eigenaar van V&D: Sun European Partners
2011 Start bouw nieuw distributiecentrum te Nieuwegein
2012 125 jaar V&D
2013 Opening 63ste V&D vestiging, V&D Vlaardingen
2014 Start V&D Blog

Aantal vestigingen: 63 en een webshop
Aantal werknemers: 10.000
Aantal distributiecentra: 1
Aantallen bezoekers per jaar: 10 miljoen bezoekers
Aantal A-merken shop-in-shops: meer dan 4.000 merken
Aantal La Place Restaurants, La Place Café’s en La Place Express: ruim 250

http://www.vd.nl/content_page.jsf?page=algemeen_factsfigures_page
Where law ends, tyrrany begins.
  woensdag 23 december 2015 @ 11:39:11 #2
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_158464325
quote:
15s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat erg dat zelfs ruilen in de winkels niet meer mag, als ik de berichten moet geloven.
Ruilen is principe een gunst van de winkelier, tenzij koop op afstand
Where law ends, tyrrany begins.
pi_158464355
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:33 schreef Maraca het volgende:
Maar ik snap niet waarom ze geen duidelijkheid geven over de webshop bestellingen. Overal geven ze aan wat wel en niet meer mogelijk is, behalve de webshop (los van dat hij nu is gesloten). Pleur gewoon op de website "nanana pech gehad" of "je krijgt het". Klaar :')
Ik denk omdat ze het zelf nog niet weten.
  woensdag 23 december 2015 @ 11:40:57 #4
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_158464357
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:25 schreef polderturk het volgende:

[..]

De parkeertarieven moeten zeker omlaag. De parkeerkosten zijn vaak hoger dan de bezorgkosten bij een online bestelling. Waarom zou ik dan nog naar de stad gaan? De pandeigenaren doen er ook goed aan als ze de huurprijzen verlagen. Doen ze dit niet, dan kunnen ze binnenkort geen huurder meer vinden.
Gemeente ziet parkeergeld als melkkoe, daarnaast zorgen meer auto's voor meer parkeerdruk.
Er is geen gemakkelijke oplossing.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_158464362
quote:
19s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:39 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ruilen is principe een gunst van de winkelier, tenzij koop op afstand
Maar ik snap de logica niet, daar hoef je als winkel niks aan te verliezen als het om een andere maat gaat.
pi_158464375
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:33 schreef Maraca het volgende:
Maar ik snap niet waarom ze geen duidelijkheid geven over de webshop bestellingen. Overal geven ze aan wat wel en niet meer mogelijk is, behalve de webshop (los van dat hij nu is gesloten). Pleur gewoon op de website "nanana pech gehad" of "je krijgt het". Klaar :')
Mijn retouren zijn nog niet helemaal verwerkt, betaald via extern Klarna, ondertussen wel een herinnering van hen gehad. Van de week al naar V&D gebeld en die zouden een mail sturen naar Klarna. Ik heb bewijzen van retour Kiala doorgegeven. Vanmiddag nog maar een keer naar Klarna bellen of de mail van V&D is aangekomen.

Ik ben benieuwd. Ik ben bang dat ik alsnog voor de retouren moet betalen.
  woensdag 23 december 2015 @ 11:42:15 #7
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_158464382
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar ik snap de logica niet, daar hoef je als winkel niks aan te verliezen als het om een andere maat gaat.
Het is wel tekenend voor de sitatie....
Where law ends, tyrrany begins.
  woensdag 23 december 2015 @ 11:43:04 #8
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158464402
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:42 schreef Mylene het volgende:

[..]

Mijn retouren zijn nog niet helemaal verwerkt, betaald via extern Klarna, ondertussen wel een herinnering van hen gehad. Van de week al naar V&D gebeld en die zouden een mail sturen naar Klarna. Ik heb bewijzen van retour Kiala doorgegeven. Vanmiddag nog maar een keer naar Klarna bellen of de mail van V&D is aangekomen.

Ik ben benieuwd. Ik ben bang dat ik alsnog voor de retouren moet betalen.
Heb je het verzendbewijs nog? Dat zou wellicht ook nog kunnen helpen

edit: sorry, verkeerd gelezen. Die had je al meegestuurd
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 23 december 2015 @ 11:43:50 #9
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158464419
Echt vanmorgen de cadeaubon uit het kerstpakket ontvangen en ik mag hem niet meer inwisselen. Geef ze dan ook niet meer uit stelletje oplichters. Hopelijk gaan ze snel failliet en staan alle medewerkers op straat. Klote bedrijf.
  woensdag 23 december 2015 @ 11:44:24 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158464434
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:38 schreef Maraca het volgende:

[..]

Of de cadeaubonnen mogen gebruiken :{ Zeker met de kerstpakketten is dat zuur
OMG zaten er V&D cadeaubonnen in kerstpakketten? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158464443
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:43 schreef Sunri5e het volgende:
Echt vanmorgen de cadeaubon uit het kerstpakket ontvangen en ik mag hem niet meer inwisselen. Geef ze dan ook niet meer uit stelletje oplichters. Hopelijk gaan ze snel failliet en staan alle medewerkers op straat. Klote bedrijf.
Nou nou, voor de medewerkers is het ontzettend zuur.
Tap tap tap
  woensdag 23 december 2015 @ 11:45:04 #12
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_158464445
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

OMG zaten er V&D cadeaubonnen in kerstpakketten? :o
_O-
  woensdag 23 december 2015 @ 11:45:32 #13
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158464452
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

OMG zaten er V&D cadeaubonnen in kerstpakketten? :o
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:43 schreef Sunri5e het volgende:
Echt vanmorgen de cadeaubon uit het kerstpakket ontvangen en ik mag hem niet meer inwisselen. Geef ze dan ook niet meer uit stelletje oplichters. Hopelijk gaan ze snel failliet en staan alle medewerkers op straat. Klote bedrijf.
:+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 23 december 2015 @ 11:45:40 #14
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_158464454
Waarom accepteren mensen het dat hun cadeaubon wordt geweigerd bij de V&D? Is toch gewoon voor betaald? Gewoon spullen uit de winkel pakken en de deur uit lopen.
  woensdag 23 december 2015 @ 11:46:03 #15
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158464458
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

OMG zaten er V&D cadeaubonnen in kerstpakketten? :o
In van die kerstpakketten die je zelf mocht kiezen. Vanmorgen in de bus gekregen en vandaag al niet meer te gebruiken.
pi_158464465
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:42 schreef Mylene het volgende:

[..]

Mijn retouren zijn nog niet helemaal verwerkt, betaald via extern Klarna, ondertussen wel een herinnering van hen gehad. Van de week al naar V&D gebeld en die zouden een mail sturen naar Klarna. Ik heb bewijzen van retour Kiala doorgegeven. Vanmiddag nog maar een keer naar Klarna bellen of de mail van V&D is aangekomen.

Ik ben benieuwd. Ik ben bang dat ik alsnog voor de retouren moet betalen.
Niet alleen voor je retouren denk ik, reken daar je telefoonkosten nog eens bij op.
  woensdag 23 december 2015 @ 11:46:39 #17
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158464470
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:45 schreef YazooW het volgende:
Waarom accepteren mensen het dat hun cadeaubon wordt geweigerd bij de V&D? Is toch gewoon voor betaald? Gewoon spullen uit de winkel pakken en de deur uit lopen.
Uhm ja
pi_158464484
quote:
19s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:39 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ruilen is principe een gunst van de winkelier, tenzij koop op afstand
Nee ruilen mag altijd, maar je krijgt of je geld terug of een tegoedbon, dat mag de verkoper zelf bepalen.

Dacht ik :P

M'n moeder had een tijdje geleden bij een winkeltje hier in de stad wat geruild omdat het niet paste (ze hadden geen pashokjes :{ ), kreeg ze een tegoedbon. Nou, vooruit, als ze weer een keertje wat nodig had.
Week later is die winkel weg. Dat weet zo'n eigenaresse dan toch ook, dat je dan doodleuk zo'n bon meegeeft zonder even te waarschuwen.
Tap tap tap
  woensdag 23 december 2015 @ 11:47:43 #19
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158464492
quote:
Bedankt V&D! Mijn dochter heeft een V&D cadeaukaart gekregen. Meisje helemaal blij, want nu kon ze de nieuwe K3-CD kopen. FOUT!! Want jullie hebben het geld al geïncasseerd, maar leveren niks meer. Geen K3-CD dus. Leggen jullie dat uit aan mijn 5-jarige? Begrijp me niet verkeerd, ik vind het hartstikke vervelend voor het personeel dat hier ook niet om gevraagd heeft (zeker zo vlak voor de kerst). Maar ik vind het schandalig dat nu de klanten de dupe worden.
RvB zal hier wakker van liggen ;(

Koop dan als ouder gewoond de CD ergens anders denk ik dan en val je 5-jarige hier niet mee lastig, maar goed.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 23 december 2015 @ 11:47:45 #20
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158464494
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:45 schreef YazooW het volgende:
Waarom accepteren mensen het dat hun cadeaubon wordt geweigerd bij de V&D? Is toch gewoon voor betaald? Gewoon spullen uit de winkel pakken en de deur uit lopen.
Was een gerechtelijke uitspraak dat ze die niet meer mochten accepteren volgens de baliemedewerker
  woensdag 23 december 2015 @ 11:47:47 #21
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_158464495
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:46 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Uhm ja
Zal wel flink wat gezeik opleveren natuurlijk maar volgens mij sta je uiteindelijk gewoon in je recht.
pi_158464497
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:43 schreef Sunri5e het volgende:
Echt vanmorgen de cadeaubon uit het kerstpakket ontvangen en ik mag hem niet meer inwisselen. Geef ze dan ook niet meer uit stelletje oplichters. Hopelijk gaan ze snel failliet en staan alle medewerkers op straat. Klote bedrijf.
Alsof die medewerkers er wat aan kunnen doen dat de hoge heren bepalen dat de cadeaubonnen niet meer ingewisseld mogen worden. Wel een vreemde zaak dat ze de cadeaubonnen nog uitgaven natuurlijk. Hadden ze nooit moeten doen. Gewoon diefstal, eigenlijk.
pi_158464502
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:47 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Was een gerechtelijke uitspraak dat ze die niet meer mochten accepteren volgens de baliemedewerker
Overmacht dus.
  woensdag 23 december 2015 @ 11:48:29 #24
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158464506
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:46 schreef john2406 het volgende:

[..]

Niet alleen voor je retouren denk ik, reken daar je telefoonkosten nog eens bij op.
Met die 80ct per gesprek tikt het aan met al die boze mensen :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158464507
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee ruilen mag altijd, maar je krijgt of je geld terug of een tegoedbon, dat mag de verkoper zelf bepalen.

Dacht ik :P

M'n moeder had een tijdje geleden bij een winkeltje hier in de stad wat geruild omdat het niet paste (ze hadden geen pashokjes :{ ), kreeg ze een tegoedbon. Nou, vooruit, als ze weer een keertje wat nodig had.
Week later is die winkel weg.
Daarvoor eerst vragen voordat men een aankoop doet, soms hangt het zelfs in de winkel op hoe dat het afgehandeld word.
  woensdag 23 december 2015 @ 11:48:36 #26
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_158464510
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:47 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Was een gerechtelijke uitspraak dat ze die niet meer mochten accepteren volgens de baliemedewerker
Ze zijn toch nog niet failliet? Raar verhaal.
pi_158464511
quote:
15s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:30 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Action is bij uitstek een Nederlandse winkel, met Nederlandse handel, restpartijen, hoofdkantoor en distributiecentra.
Wat is er Nederlands aan de handel?

Wat betreft restpartijen, als een andere winkel in Nederland de rommel niet aan de man weet te brengen, en de Action lukt dat wel, dan is er alleen maar verplaatsing van de verkoop.

De rest geldt net zo goed voor andere winkels. Dat iets arbeidsplaatsen oplevert betekent niet dat het per definitie een beter alternatief is dan duurdere concurrentie met kwalitatief hoogwaardigere producten. Zeker niet waar het de West-Europese economie betreft.
pi_158464515
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:45 schreef YazooW het volgende:
Waarom accepteren mensen het dat hun cadeaubon wordt geweigerd bij de V&D? Is toch gewoon voor betaald? Gewoon spullen uit de winkel pakken en de deur uit lopen.
Moet je eens keer het item over cadeaubonnen bij Kassa zien. Het geld van niet ingeleverde bonnen gaat naar de bedrijven die bonnen aanbieden.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_158464519
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:46 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

In van die kerstpakketten die je zelf mocht kiezen. Vanmorgen in de bus gekregen en vandaag al niet meer te gebruiken.
Ik snap ook niet dat bedrijven dat nog hebben gedaan zo'n cadeaubon :N iedereen heeft dit toch wel zien aankomen?
pi_158464530
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:47 schreef Maraca het volgende:

[..]

RvB zal hier wakker van liggen ;(

Koop dan als ouder gewoond de CD ergens anders denk ik dan en val je 5-jarige hier niet mee lastig, maar goed.
Misschien hebben die ouders niet zoveel geld :{ Denken ook eens dat hun dochter iets extra's krijgt met kerst.
Tap tap tap
  woensdag 23 december 2015 @ 11:49:30 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158464533
Die logo's in de OP trouwens.... ik realiseerde me dat ik een groot deel daarvan gewoon kende, en toen realiseerde ik me dat ze met zoveel logo's (in de OP 54? en dan staat het huidige logo er niet eens bij...) voor een bedrijf dat 128 jaar bestaat gemiddeld iedere 2 jaar het logo moeten hebben aangepast?
Waarom? Dat kost toch handen vol geld als je keer op keer je huisstijl verandert?!

Maar goed, pas ook al geld over de balk gegooid om de webshop aan te passen, niet dat de webshop er fraaier of gebruiksvriendelijker van werd, om over de compleet onveilige manier van updaten van de klantgegevens voor diezelfde nieuwe webshop nog maar niet te spreken :X

[ Bericht 2% gewijzigd door Leandra op 23-12-2015 11:56:29 (aantal logo's gecorrigeerd) ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 23 december 2015 @ 11:49:34 #32
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_158464534
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:48 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Moet je eens keer het item over cadeaubonnen bij Kassa zien. Het geld van niet ingeleverde bonnen gaat naar de bedrijven die bonnen aanbieden.
Ja die heb ik gezien volgens mij. Dikke business die cadeaukaarten.
pi_158464539
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:47 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Was een gerechtelijke uitspraak dat ze die niet meer mochten accepteren volgens de baliemedewerker
Die of deze kan veel beweren als ze zeggen dat het buiten sneeuwt geloof je dat dan klakkeloos.
  woensdag 23 december 2015 @ 11:50:29 #34
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158464552
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Misschien hebben die ouders niet zoveel geld :{ Denken ook eens dat hun dochter iets extra's krijgt met kerst.
Geen geld hebben voor 1 CD? :o Nou ja, zullen vast zulke gezinnen zijn.. helaas
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158464555
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar ik snap de logica niet, daar hoef je als winkel niks aan te verliezen als het om een andere maat gaat.
Zal er misschien mee te maken hebben dat ze weer tegenboekingen moeten doen in de administratie wat weer niet goed staat in de cijfers?
Wellicht dat ze 1 lijn trekken voor ruilen en retour brengen.
A mind with a heart of it's own
pi_158464560
  woensdag 23 december 2015 @ 11:51:08 #37
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158464566
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:49 schreef john2406 het volgende:

[..]

Die of deze kan veel beweren als ze zeggen dat het buiten sneeuwt geloof je dat dan klakkeloos.
Nee maar wat moet je dan? De medewerker achter de balie uitkaffen?
pi_158464569
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:48 schreef john2406 het volgende:

[..]

Daarvoor eerst vragen voordat men een aankoop doet, soms hangt het zelfs in de winkel op hoe dat het afgehandeld word.
Ik koop op internet eigenlijk ook met cc of achteraf met acceptgiro, ben één keer bijna de mist ingegaan met iets heel duurs :X
En die bon op zich was geen probleem, m'n moeder kwam er wel vaker, was een leuk winkeltje. Maar die vrouw die haar hielp was de eigenaresse en die wist dus al donders goed dat ze daar weggingen. Nu was het een laag bedrag maar het is gewoon een naaistreek.
Tap tap tap
  woensdag 23 december 2015 @ 11:52:10 #39
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_158464592
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:48 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat is er Nederlands aan de handel?

Wat betreft restpartijen, als een andere winkel in Nederland de rommel niet aan de man weet te brengen, en de Action lukt dat wel, dan is er alleen maar verplaatsing van de verkoop.

De rest geldt net zo goed voor andere winkels. Dat iets arbeidsplaatsen oplevert betekent niet dat het per definitie een beter alternatief is dan duurdere concurrentie met kwalitatief hoogwaardigere producten. Zeker niet waar het de West-Europese economie betreft.
Restpartijen opkopen lukt je in Nederlands iets makkelijker, met de Rotterdamse haven en de Amsterdamse luchthaven, dan in pakweg Zwitserland of Slovenie. Verplaatsing van de verkoop is ook verkoop, zeker als het de kosten en risico's kan mitigeren voor andere partijen. Daarnaast zijn er nu ook Actions in Duitsland, Oostenrijk, Belgie, Luxemburg en Frankrijk.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 23 december 2015 @ 11:52:12 #40
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_158464594
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:50 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Nog zoiets.

Je mag geen goederen retourneren.

De V&D is toch gewoon wettelijk verplicht mijn goederen terug te nemen binnen een bepaalde tijd?

Als ze geen geld meer hebben moeten ze de zaak gewoon sluiten.
pi_158464596
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:50 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Zal er misschien mee te maken hebben dat ze weer tegenboekingen moeten doen in de administratie wat weer niet goed staat in de cijfers?
Wellicht dat ze 1 lijn trekken voor ruilen en retour brengen.
Bij een andere maat blijft dat gewoon in kas hoor, maar de boekhouding zal wel niet meer kloppen dan, of het is ze misschien te veel werk?
pi_158464604
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:50 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Dag V&D :(
pi_158464609
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:48 schreef Maraca het volgende:

[..]

Met die 80ct per gesprek tikt het aan met al die boze mensen :P
De curator is de mensen die bellen dankbaar :P
  woensdag 23 december 2015 @ 11:53:21 #44
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_158464617
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:52 schreef YazooW het volgende:

[..]

Nog zoiets.

Je mag geen goederen retourneren.

De V&D is toch gewoon wettelijk verplicht mijn goederen terug te nemen binnen een bepaalde tijd?

Als ze geen geld meer hebben moeten ze de zaak gewoon sluiten.
Je zou het faillissementsfraude kunnen noemen als 'gewone' schuldeisers (c.q. de consument) hun geld eerder krijgen dan preferente schuldeisers.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_158464620
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:50 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik op tijd bij geweest om mijn airmiles in te leveren :)
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_158464623
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:52 schreef YazooW het volgende:

[..]

Nog zoiets.

Je mag geen goederen retourneren.

De V&D is toch gewoon wettelijk verplicht mijn goederen terug te nemen binnen een bepaalde tijd?

Als ze geen geld meer hebben moeten ze de zaak gewoon sluiten.
Terugnemen is dan ook geen probleem.

Je krijgt er alleen niks meer voor terug :')
pi_158464629
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:52 schreef YazooW het volgende:

[..]

Nog zoiets.

Je mag geen goederen retourneren.

De V&D is toch gewoon wettelijk verplicht mijn goederen terug te nemen binnen een bepaalde tijd?

Als ze geen geld meer hebben moeten ze de zaak gewoon sluiten.
Ja hoe dat wettelijk allemaal zit weet ik niet maar failliet is failliet, ik weet niet of je dan je centjes nog kan krijgen, ik ben bang van niet eigenlijk...

Vette pech dat wél :Y
  woensdag 23 december 2015 @ 11:53:58 #48
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158464637
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:52 schreef Coritchando het volgende:

[..]

De curator is de mensen die bellen dankbaar :P
Die zal wel balen dat het 'per minuut' deel is afgeschaft.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 23 december 2015 @ 11:54:27 #49
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_158464650
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:53 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Terugnemen is dan ook geen probleem.

Je krijgt er alleen niks meer voor terug :')
:D
pi_158464660
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:53 schreef Maraca het volgende:

[..]

Die zal wel balen dat het 'per minuut' deel is afgeschaft.
Heb je al gebeld dan?
Misschien loopt er wel eerst een bandje?
  woensdag 23 december 2015 @ 11:55:07 #51
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158464667
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:53 schreef FANN het volgende:

[..]

Ja hoe dat wettelijk allemaal zit weet ik niet maar failliet is failliet, ik weet niet of je dan je centjes nog kan krijgen, ik ben bang van niet eigenlijk...

Vette pech dat wél :Y
Ze zijn toch nog niet officieel failliet? Wel zo goed als :+ Maar volgens mij is die uitspraak nog niet gedaan
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158464668
Verval begon eigenlijk al in de jaren 70, begin jaren 80. De V&D in het centrum van Den Haag was toen net zoals sommige andere V&D's een stuk groter dan nu. De V&D in Den Haag zelfs bijna 3 keer zo groot als nu.

Weet nog wel dat eerst in de jaren 70 de zijvleugel dicht ging die uit kwam op het Spui. Toen werd het al steeds rommeliger en onduidelijk waar V&D nou voor stond. Telkens nieuwe inrichting en iedere keer weer een stukje er vanaf in de winkel. Begin jaren 90 de tweede vleugel dicht en de doorgang tussen de twee winkels. Nu is het nog steeds een redelijk fors warenhuis maar geen schim meer van wat het was 40 jaar terug. Ook te onoverzichtelijk met telkens verplaatsing van afdelingen naar andere etages.
pi_158464671
Je mag geen airmiles in leveren bij v&d, maar spaar je ze daar nu nog wel?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 23 december 2015 @ 11:55:32 #54
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_158464674
quote:
15s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:53 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Je zou het faillissementsfraude kunnen noemen als 'gewone' schuldeisers (c.q. de consument) hun geld eerder krijgen dan preferente schuldeisers.
De gewone consument heeft neem ik aan gewoon zijn rechten. Het is niet dat de consument geld heeft geleend aan de V&D.
  woensdag 23 december 2015 @ 11:55:47 #55
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158464680
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:54 schreef john2406 het volgende:

[..]

Heb je al gebeld dan?
Misschien loopt er wel eerst een bandje?
Ik heb vanmorgen gebeld ja. Aan mij zal het niet liggen dat ze failliet gaan :{w :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158464681
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:52 schreef john2406 het volgende:

[..]

Bij een andere maat blijft dat gewoon in kas hoor, maar de boekhouding zal wel niet meer kloppen dan, of het is ze misschien te veel werk?
Bij een andere maat blijft het idd in kas, maar is er wel een tegenboeking (en een nieuwe verkoop), Ik kan me voorstellen dat ze die tegenboekingen nu niet willen hebben. Retouren zullen ze niet doen omdat er uitstel van betaling is. Het kan ook zijn dat ze gewoon zeggen, geen retouren, dan ook niet ruilen. Gewoon 1 lijn trekken.
Maar goed, lullig voor de mensen die gister iets gekocht hebben wat nu toch niet blijkt te passen.
A mind with a heart of it's own
  woensdag 23 december 2015 @ 11:56:37 #57
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158464696
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:55 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Bij een andere maat blijft het idd in kas, maar is er wel een tegenboeking (en een nieuwe verkoop), Ik kan me voorstellen dat ze die tegenboekingen nu niet willen hebben. Retouren zullen ze niet doen omdat er uitstel van betaling is. Het kan ook zijn dat ze gewoon zeggen, geen retouren, dan ook niet ruilen. Gewoon 1 lijn trekken.
Maar goed, lullig voor de mensen die gister iets gekocht hebben wat nu toch niet blijkt te passen.
Of online meerdere maten hebben besteld :{
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158464701
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:55 schreef YazooW het volgende:

[..]

De gewone consument heeft neem ik aan gewoon zijn rechten. Het is niet dat de consument geld heeft geleend aan de V&D.
Ze zijn in surseance, dan gelden andere rechten.
pi_158464722
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:56 schreef Maraca het volgende:

[..]

Of online meerdere maten hebben besteld :{
Als de toko helemaal failliet gaat, dan staan ze op marktplaats die spullen
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_158464732
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:56 schreef Maraca het volgende:

[..]

Of online meerdere maten hebben besteld :{
God dit moet Esprit echt niet flikken :X
Tap tap tap
pi_158464734
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:53 schreef Maraca het volgende:

[..]

Die zal wel balen dat het 'per minuut' deel is afgeschaft.
Is toch enkel ingeperkt naar werkelijke gesprekstijd? Dat je voor het wachten niet meer hoeft te betalen? In dat geval moeten de medewerkers lang lullen. En anders veel de hoorn erop flikkeren :')
pi_158464741
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:58 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Is toch enkel ingeperkt naar werkelijke gesprekstijd? Dat je voor het wachten niet meer hoeft te betalen? In dat geval moeten de medewerkers lang lullen. En anders veel de hoorn erop flikkeren :')
Volgens Facebook doen ze dat laatste al :')
Tap tap tap
  woensdag 23 december 2015 @ 11:58:54 #63
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158464745
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:58 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Is toch enkel ingeperkt naar werkelijke gesprekstijd? Dat je voor het wachten niet meer hoeft te betalen? In dat geval moeten de medewerkers lang lullen. En anders veel de hoorn erop flikkeren :')
Had de site nog openstaan _O- Dit staat er:

quote:
0900-2358363
(80 cent per gesprek)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158464747
quote:
15s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:52 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Restpartijen opkopen lukt je in Nederlands iets makkelijker, met de Rotterdamse haven en de Amsterdamse luchthaven, dan in pakweg Zwitserland of Slovenie. Verplaatsing van de verkoop is ook verkoop, zeker als het de kosten en risico's kan mitigeren voor andere partijen. Daarnaast zijn er nu ook Actions in Duitsland, Oostenrijk, Belgie, Luxemburg en Frankrijk.
Natuurlijk is verplaatsing van de verkoop ook verkoop. Maar als het product wordt verscheept vanuit Azië naar West-Europa, wie profiteert er dan van de verkoop behalve het relatief kleine personeelsbestand van de Action zelf en de betrokken logistiek van (lucht)haven naar DC/winkel?

Een product van hoge kwaliteit dat in elk geval lokaal (dus ergens in Europa) geproduceerd is levert altijd meer voor de economie op dan een goedkopere variant uit een lagelonenland.

Het is veel winstgevender om "troep" (met alle respect, natuurlijk) te verkopen omdat mensen dan terug komen in je winkel om het opnieuw te kopen als het niet meer werkt. Van liefde voor het eindproduct is geen sprake geweest, van vakmanschap evenmin.

Nou snap ik ook echt wel dat dit niet voor elk product op kan gaan. Sommige dingen zijn nu eenmaal wegwerpartikelen. Voor de rest echter zie ik niet zo goed hoe de Action onze economie meer zou helpen dan een lokaal alternatief.
pi_158464751
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:54 schreef john2406 het volgende:

[..]

Heb je al gebeld dan?
Misschien loopt er wel eerst een bandje?
Dat bandje en wachttijd mag niet meer afgerekend worden, dus dat maakt niet uit.
pi_158464758
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:55 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Bij een andere maat blijft het idd in kas, maar is er wel een tegenboeking (en een nieuwe verkoop), Ik kan me voorstellen dat ze die tegenboekingen nu niet willen hebben. Retouren zullen ze niet doen omdat er uitstel van betaling is. Het kan ook zijn dat ze gewoon zeggen, geen retouren, dan ook niet ruilen. Gewoon 1 lijn trekken.
Maar goed, lullig voor de mensen die gister iets gekocht hebben wat nu toch niet blijkt te passen.
Als de prijs ernaar is kan ik me wel iets erbij voorstellen, als die echter gelijk staat met andere winkels?
Nee bedankt voor de vele jaren V&D het was fijn die tijd.

Hoe staat de Hema er nog voor?

En wat hoorde ik gisteren in het nieuws?
Dacht weer een groot keten wat op omvallen stond?
pi_158464762
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Volgens Facebook doen ze dat laatste al :')
Ja, de facebook is bijzonder vermakelijk :')
pi_158464763
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:45 schreef YazooW het volgende:
Waarom accepteren mensen het dat hun cadeaubon wordt geweigerd bij de V&D? Is toch gewoon voor betaald? Gewoon spullen uit de winkel pakken en de deur uit lopen.
Onzin. Die cadeaubon is niets meer dan een vordering op de winkel, dus je mag achter aansluiten bij de andere schuldeisers. Ze hebben uitstel van betaling gekregen, dus ze kunnen niet aan schulden voldoen. Ook niet aan cadeaubonnen.
  woensdag 23 december 2015 @ 12:00:06 #69
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158464772
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]

God dit moet Esprit echt niet flikken :X
Oh god.. de bedragen waarvoor ik daar bestellingen heb geplaatst door verschillende maten te bestellen :X Denk dat ik dat voorlopig ook maar even laat _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158464805
Hoor net op het nieuws dat je GEEN bonnen meer kunt inleveren.
Lekker dan heb nog voor ¤100 euro liggen
pi_158464811
Hoor ook dat de klantenservice wordt beveiligd tegen boze klanten.
Tap tap tap
  woensdag 23 december 2015 @ 12:02:25 #72
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158464814
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:02 schreef hoas het volgende:
Hoor net op het nieuws dat je GEEN bonnen meer kunt inleveren.
Joh :+ Dat was al bekend :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 23 december 2015 @ 12:02:33 #73
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_158464817
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:58 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Natuurlijk is verplaatsing van de verkoop ook verkoop. Maar als het product wordt verscheept vanuit Azië naar West-Europa, wie profiteert er dan van de verkoop behalve het relatief kleine personeelsbestand van de Action zelf en de betrokken logistiek van (lucht)haven naar DC/winkel?

Een product van hoge kwaliteit dat in elk geval lokaal (dus ergens in Europa) geproduceerd is levert altijd meer voor de economie op dan een goedkopere variant uit een lagelonenland.

Het is veel winstgevender om "troep" (met alle respect, natuurlijk) te verkopen omdat mensen dan terug komen in je winkel om het opnieuw te kopen als het niet meer werkt. Van liefde voor het eindproduct is geen sprake geweest, van vakmanschap evenmin.

Nou snap ik ook echt wel dat dit niet voor elk product op kan gaan. Sommige dingen zijn nu eenmaal wegwerpartikelen. Voor de rest echter zie ik niet zo goed hoe de Action onze economie meer zou helpen dan een lokaal alternatief.
Ik vergeleek Action ook niet met lokale ambacht, maar met de rest van het retaillandschap. Er is weinig waardering voor "made in Holland", Action versterkt noch verzwakt dit sentiment.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 23 december 2015 @ 12:02:59 #74
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158464830
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Hoor ook dat de klantenservice wordt beveiligd tegen boze klanten.
Snap ook niet waarom je uit zou vallen tegen die mensen. Alsof zij er iets aan kunnen doen. Heb de dame die ik aan de telefoon had juist succes gewenst _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 23 december 2015 @ 12:04:12 #75
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_158464857
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:55 schreef YazooW het volgende:

[..]

De gewone consument heeft neem ik aan gewoon zijn rechten. Het is niet dat de consument geld heeft geleend aan de V&D.
Nee, ze hebben iets gekocht van een (failliete) tent. Ik denk dat V&D een run wil voorkomen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')