SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Daarna solliciteren als barman in dit caféquote:Op woensdag 23 december 2015 01:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Over 3 maanden ben ik weg daar, voor die tijd doe ik dat
quote:
Altijd een understatement in deze SC!quote:
Ook wij mogen wel wat eer krijgen voor ons werkquote:
Vrij morgen?quote:Op woensdag 23 december 2015 01:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
koppijn man man ik heb geen idee waar ik mee bezig ben.
Nog een biertje klappen en dan lekker in je bedje ploffen en morgenvroeg de schade opnemen en aan de herstel werkzaamheden beginnen!quote:Op woensdag 23 december 2015 01:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Als het een beetje handig aanpakt krijg je genoeg waardering voor je werk van de dronken chickies die je mee naar huis neemt!quote:Op woensdag 23 december 2015 01:52 schreef renwan het volgende:
[..]
Ook wij mogen wel wat eer krijgen voor ons werk
Gewoon een groene rokenquote:Op woensdag 23 december 2015 01:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Te weinig chicks in mijn barquote:Op woensdag 23 december 2015 01:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het een beetje handig aanpakt krijg je genoeg waardering voor je werk van de dronken chickies die je mee naar huis neemt!
DEZE MANquote:Op woensdag 23 december 2015 01:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb zojuist morgen vrij genomen![]()
Gaat anders niet goedkomen
Heb ik laatste tijd ook veel last vanquote:
Ik weet niet of dit positief of negatief is, dat je zo snel vrij kan nemenquote:Op woensdag 23 december 2015 01:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb zojuist morgen vrij genomen![]()
Gaat anders niet goedkomen
Altijd een goed redmiddel op de vroege ochtend!quote:
Heb wel weer zin in een groep studenten, keihard die hits aan en binnenkort komt er een stroboscoop in de bar te hangen. Helemaal losquote:Op woensdag 23 december 2015 01:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb ik laatste tijd ook veel last van
quote:Op woensdag 23 december 2015 01:55 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit positief of negatief is, dat je zo snel vrij kan nemen
Denk dat ik er zo nog een opsteekquote:Op woensdag 23 december 2015 01:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Altijd een goed redmiddel op de vroege ochtend!
Altijd lekker binnen hengelenquote:Op woensdag 23 december 2015 01:55 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb wel weer zin in een groep studenten, keihard die hits aan en binnenkort komt er een stroboscoop in de bar te hangen. Helemaal los![]()
![]()
Vroeger draaide ik nog wel eens op feesten, heb ik wel weer zin in eigenlijkquote:
Ik heb nog wat liggen, maar dat wordt bewaard voor morgenquote:Op woensdag 23 december 2015 01:56 schreef renwan het volgende:
[..]
Denk dat ik er zo nog een opsteek
Zou je op mijn feestje ook willen draaienquote:Op woensdag 23 december 2015 01:56 schreef renwan het volgende:
[..]
Vroeger draaide ik nog wel eens op feesten, heb ik wel weer zin in eigenlijk
Opso, vuile sletquote:
Graag! Ik mis die tijden wel!quote:Op woensdag 23 december 2015 01:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou je op mijn feestje ook willen draaien![]()
Ik ga slapen dan maar slaap lekker stelletje vieze joden.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog een biertje klappen en dan lekker in je bedje ploffen en morgenvroeg de schade opnemen en aan de herstel werkzaamheden beginnen!
quote:Op woensdag 23 december 2015 01:57 schreef renwan het volgende:
DUZZY HOMMO VIER JE VERJAARDAG BINNENKORT EENS IK GA DRAAIEN!![]()
NOEM MIJ GEEN JOOD GOFFEDOMME DAN NOG LIEVER KAKKERLAKquote:Op woensdag 23 december 2015 01:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik ga slapen dan maar slaap lekker stelletje vieze joden.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 23 december 2015 01:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik ga slapen dan maar slaap lekker stelletje vieze joden.
Ben er bij.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Café Geerd uitnodigen. Ik en Geerd achter de bar, renwan achter de draaitafels.
Top feest gegarandeerd!
Deze manquote:Op woensdag 23 december 2015 01:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Café Geerd uitnodigen. Ik en Geerd achter de bar, renwan achter de draaitafels.
Top feest gegarandeerd!
Zeker! Wel een lelijke piercing thoughquote:Op woensdag 23 december 2015 01:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Met haar wil ik wel pilsjes tikken in bad.
Ik kan de Chill out wel regelen.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:58 schreef DerRabbit het volgende:
Top feest gegarandeerd!
SL is gewoon dronken, laat hem de roes effe uitslapen en morgenmiddag even een DM met zijn posts!quote:Op woensdag 23 december 2015 01:58 schreef renwan het volgende:
[..]
NOEM MIJ GEEN JOOD GOFFEDOMME DAN NOG LIEVER KAKKERLAK
Aansteller chill en neem een koek..quote:Op woensdag 23 december 2015 01:58 schreef renwan het volgende:
[..]
NOEM MIJ GEEN JOOD GOFFEDOMME DAN NOG LIEVER KAKKERLAK
Helemaal goed! Word alleen maar beter op deze manier!quote:Op woensdag 23 december 2015 01:58 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik kan de Chill out wel regelen.
Wajoooooooquote:Op woensdag 23 december 2015 01:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Aansteller chill en neem een koek..
[ afbeelding ]
Zou wel moeten eigenlijk..quote:Op woensdag 23 december 2015 01:57 schreef renwan het volgende:
DUZZY HOMMO VIER JE VERJAARDAG BINNENKORT EENS IK GA DRAAIEN!![]()
2x 24u moet lukken.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helemaal goed! Word alleen maar beter op deze manier!
GEERD IS GEKOMEN OM MIJ EEN GOEIE NACHTRUST TE WENSEN!!!quote:
Maken we er meteen een zuip weekend vanquote:
Dansplaatjes van 2010quote:Op woensdag 23 december 2015 02:00 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Zou wel moeten eigenlijk..
Treeën gladiatoren zouden aangeschaft moeten worden onder het genot van een paar chille dansplaatjes van welleer
Wij houden Café Geerd wel open als de baas van huis isquote:
Slaap wel baas !!!quote:Op woensdag 23 december 2015 02:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
GEERD IS GEKOMEN OM MIJ EEN GOEIE NACHTRUST TE WENSEN!!!
GEERD LEKKER VENTJE VAN ME IK HOU VAN JE!!!![]()
BAASquote:Op woensdag 23 december 2015 02:01 schreef Geerd het volgende:
Nog maar 25 halve liters van de 90 over
Zonder bier loopt mijn draaitafel vast.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maken we er meteen een zuip weekend van
renwan staat achter de draaitafels en wordt uiteraard voorzien van voldoende bier door onze bediendes!quote:Op woensdag 23 december 2015 02:01 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zonder bier loopt mijn draaitafel vast.
Ik moet !! Morgen nog wel boodschappen doen en overmorgen ook nog maar even.quote:
Moet gewoon kunnen..quote:Op woensdag 23 december 2015 02:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Dansplaatjes van 2010
Maar een tray Gladiator, tering dan schakel ik rond 11 uur al over op de sync knop
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHquote:Op woensdag 23 december 2015 02:04 schreef Duzzy het volgende:
Maar een tray Gladiator, tering dan schakel ik rond 11 uur al over op de sync knop
Ik zou niet weten hoe dat werktquote:Op woensdag 23 december 2015 02:02 schreef renwan het volgende:
Ik ga jullie voorstellen aan de grootste liefde uit mijn leven, wat moet ik nou met vrouwen als ik haar heb?![]()
[ afbeelding ]
Word stiekem beetje geil vanwege het sentiment en de herinneringenquote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 02:05 schreef Scuidward het volgende:
He was a boy, she was a girl
Can I make it anymore obvious?
He was a punk, she did ballet
What more can I say?
He wanted her, she'd never tell
Secretly she wanted him as well
But all of her friends, stuck up their nose
They had a problem with his baggy clothes
He was a skater boy, she said, "See ya later boy"
He was not good enough for her, she had a pretty face
But her head was up in space
She needed to come back down to earth
Five years from now, she sits at home
Feeding the baby, she's all alone
She turns on TV, guess who she sees
Skater boy rocking up MTV
She calls up her friends, they already know
And they've all got tickets to see his show
She tags along, stands in the crowd
Looks up at the man that she turned down
He was a skater boy, she said "See ya later boy"
He wasn't good enough for her, now he's a superstar
Slamming on his guitar
Does your pretty face see what he's worth?
Slamming on his guitar
Sorry girl, but you missed out
Well, tough luck, that boy's mine now
We are more than just good friends
This is how the story ends
Ik gelukkig wel, lampjes, knopjes, ik hou ervanquote:
Je bent bij deze geweigerd door de beveiliging van Cafe Geerdquote:Op woensdag 23 december 2015 02:05 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Wat een eigenaardig kut café. Ik benuttig liever bier in mijn zolderkamer.
Deze Baas (met hoofdletter B) weetquote:Op woensdag 23 december 2015 02:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik gelukkig wel, lampjes, knopjes, ik hou ervan
quote:Op woensdag 23 december 2015 02:05 schreef Scuidward het volgende:
He was a boy, she was a girl
Can I make it anymore obvious?
He was a punk, she did ballet
What more can I say?
He wanted her, she'd never tell
Secretly she wanted him as well
But all of her friends, stuck up their nose
They had a problem with his baggy clothes
He was a skater boy, she said, "See ya later boy"
He was not good enough for her, she had a pretty face
But her head was up in space
She needed to come back down to earth
Five years from now, she sits at home
Feeding the baby, she's all alone
She turns on TV, guess who she sees
Skater boy rocking up MTV
She calls up her friends, they already know
And they've all got tickets to see his show
She tags along, stands in the crowd
Looks up at the man that she turned down
Slamming on his guitar
Slamming on his guitar
Sorry girl, but you missed out
Well, tough luck, that boy's mine now
We are more than just good friends
This is how the story ends
Vinyl is voor mijn tijd, CD's zijn niet handig, ik doe alles via MP3. Wel handmatig mixen, alleen de sync gebruiken als ik lam benquote:Op woensdag 23 december 2015 02:06 schreef schvvmert het volgende:
Ik ben meer van dit:
[ afbeelding ]
Pleurt op dan beunhaas!quote:Op woensdag 23 december 2015 02:05 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Nou doei maar weer !!quote:Op woensdag 23 december 2015 02:05 schreef winkelwagenworstje het volgende:
BEUNHAASquote:Op woensdag 23 december 2015 02:05 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Arankaquote:
Door middel van je afwijzing heb je zojuist bewezen dat ik niet autistisch ben.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:07 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Je bent bij deze geweigerd door de beveiliging van Cafe Geerd
Wat doe je dan op die zolderkamer?quote:Op woensdag 23 december 2015 02:12 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Door middel van je afwijzing heb je zojuist bewezen dat ik niet autistisch ben.
Hartelijk bedankt.
Okédoeiquote:Op woensdag 23 december 2015 02:13 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Ik ben een beunHAAS zonder HAASt. HAAStige spoed is zelden goed!
De KLB SC lijkt me een betere plek voor jequote:Op woensdag 23 december 2015 02:14 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Geert*
De D van "Geert" kan je gebruiken als een persoonlijke bijnaam, "Dick."
Bier benuttigen. Wat anders?quote:Op woensdag 23 december 2015 02:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wat doe je dan op die zolderkamer?
Wij willen dan ook alleen mensen die autistisch een glas/blik bier naar de mond brengen.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:12 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Door middel van je afwijzing heb je zojuist bewezen dat ik niet autistisch ben.
Hartelijk bedankt.
Ik heb er wel een jij een worstje?quote:Op woensdag 23 december 2015 02:14 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Geert*
De D van "Geert" kan je gebruiken als een persoonlijke bijnaam, "Dick."
Geen idee, lijkt me okay inderdaad zoquote:Op woensdag 23 december 2015 02:15 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Bier benuttigen. Wat anders?
WAT WEET IK NIETquote:
Anders wil ik wel.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb er wel een jij een worstje?
Ik hoopte op dezequote:Op woensdag 23 december 2015 02:16 schreef Geerd het volgende:
Wie kent zijn filmpjes nog??
http://www.dumpert.nl/med(...)d/hij_is_terug_.html
Ik ga de hond even uitlatenquote:
Gvdquote:Op woensdag 23 december 2015 02:16 schreef Geerd het volgende:
Wie kent zijn filmpjes nog??
http://www.dumpert.nl/med(...)d/hij_is_terug_.html
Het zal me "worst" wezen. You're the "worst."quote:Op woensdag 23 december 2015 02:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb er wel een jij een worstje?
Wie ben jij nu alweerquote:Op woensdag 23 december 2015 02:23 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Het zal me "worst" wezen. You're the "worst."
Mooie vent !quote:Op woensdag 23 december 2015 02:25 schreef renwan het volgende:
Dan ben jij een vieze laffe kankâh hagenees want je praat niet zoals mijn![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)belt_met_school.html
De S van Scuidward staat voor "Suicidal." Stop met jezelf in bedwang te houden.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:15 schreef Scuidward het volgende:
De w van winkelwagen kan je gebruiken voor wanker.
Dat was best een goed verhaal, maar toen heb ik manlaw zwaar verbrokenquote:
Dit gaat me vast een note opleverenquote:
Je kunt ze zien met je pimp abonnementquote:Op woensdag 23 december 2015 02:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Dit gaat me vast een note opleveren
Hoeveel heb je er al verzameld?quote:Op woensdag 23 december 2015 02:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Moet weer een nieuwe aanschaffen, maar komt wel na de kerst ontvangsten!quote:Op woensdag 23 december 2015 02:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
Je kunt ze zien met je pimp abonnement
Ik heb notes om minder gekregen, gaat soms echt nergens overquote:Op woensdag 23 december 2015 02:27 schreef renwan het volgende:
[..]
17 pas in 9 jaarquote:Op woensdag 23 december 2015 02:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er al verzameld?
Toch alweer 2 jaar op FOK!, deze man weetquote:Op woensdag 23 december 2015 02:29 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij nog nooit eerder een winkelwagen met een worst gezien.
Ik verzamel streepjes.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er al verzameld?
Ik heb er 16 in een half jaar. Zitten wel 2 bans tussen en een hoop gebagger gedurende de eerste twee maanden.quote:
Nog nooit een ban gehadquote:Op woensdag 23 december 2015 02:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er 16 in een half jaar. Zitten wel 2 bans tussen en een hoop gebagger gedurende de eerste twee maanden.
Maar nu ben je verandert !!quote:Op woensdag 23 december 2015 02:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er 16 in een half jaar. Zitten wel 2 bans tussen en een hoop gebagger gedurende de eerste twee maanden.
Hopelijk levert het mij een Death NOTE op. Dan kan ik jouw naam schrijven.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zou die ban hier graag willen bespreken maar dat levert me een ban opquote:Op woensdag 23 december 2015 02:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
3 of 4 maar die laatste was wat onverwachts
Nooit een ban gehadquote:Op woensdag 23 december 2015 02:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
3 of 4 maar die laatste was wat onverwachts
Dood verwensing ban in 123...quote:Op woensdag 23 december 2015 02:31 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Hopelijk levert het mij een Death NOTE op. Dan kan ik jouw naam schrijven.
[ afbeelding ]
Goed verhaal, lekker kort ookquote:Op woensdag 23 december 2015 02:31 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Hopelijk levert het mij een Death NOTE op. Dan kan ik jouw naam schrijven.
[ afbeelding ]
woensdag 23 december 2015 02:32 schreef renwan het volgende:[/b]quote:Op [quote]
[b]Op woensdag 23 december 2015 02:32 schreef noodgang het volgende:
Gewoon geen voorbipsen posten, dan komt het goed!
[/quote]quote:Op woensdag 23 december 2015 02:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
woensdag 23 december 2015 02:32 schreef renwan het volgende:[/b]
[..]
Ik zou die ban hier graag willen bespreken maar dat levert me een ban op
Ik heb geen idee, is het echt zo op FOK! dat je eigen ban bespreken weer banwaardig is'? (Niet doen danquote:Op woensdag 23 december 2015 02:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
woensdag 23 december 2015 02:32 schreef renwan het volgende:[/b]
[..]
Ik zou die ban hier graag willen bespreken maar dat levert me een ban op
quote:Op woensdag 23 december 2015 02:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Chrome en quotes zijn een probleem
Jup, maar ik bespreek niks ik quote 2 mensenquote:Op woensdag 23 december 2015 02:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, is het echt zo op FOK! dat je eigen ban bespreken weer banwaardig is'? (Niet doen dan)
Kloptquote:Op woensdag 23 december 2015 02:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jup, maar ik bespreek niks ik quote 2 mensen
Vuurvosquote:Op woensdag 23 december 2015 02:35 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik ben een half jaar geleden terug overgestapt naar Firefox, geen spijt gehad!
Dat zei zij ookquote:
Jouw naam kan ik ook schrijven.quote:
Dat uit een quote een conclusie kan worden getrokken kan ik ook niks aan doenquote:
Nope, dat is wat mensen zelf doen hequote:Op woensdag 23 december 2015 02:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat uit een quote een conclusie kan worden getrokken kan ik ook niks aan doen
Daarom !quote:Op woensdag 23 december 2015 02:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nope, dat is wat mensen zelf doen he
Je uitspraak over dat je dan niet autistisch bent wordt met elke post zwakkerquote:Op woensdag 23 december 2015 02:36 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Jouw naam kan ik ook schrijven.
Close your eyes and count to seven, when you wake up you'll be in heaven.
Jij hebt dan ook echt een oog voor autisme, autist. Door jouw gebrek aan empathie zie jij ieder neurotypisch persoon als autist.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:38 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Je uitspraak over dat je dan niet autistisch bent wordt met elke post zwakker
Doe gewoon mee of ga weer naar klb ofzo man, zielig gedoequote:Op woensdag 23 december 2015 02:36 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Jouw naam kan ik ook schrijven.
Close your eyes and count to seven, when you wake up you'll be in heaven.
Geerd heeft gesprokenquote:Op woensdag 23 december 2015 02:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Doe gewoon mee of ga weer naar klb ofzo man, zielig gedoe
Nee.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Doe gewoon mee of ga weer naar klb ofzo man, zielig gedoe
Ga wegquote:Op woensdag 23 december 2015 02:44 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Winkelwagenworstje heeft afgewezen _0_
Zwolle - Roosendaal - Zwolle is bijna volle werkdag, of nietquote:Op woensdag 23 december 2015 02:43 schreef Geerd het volgende:
5e halve liter nog even erin gieten dan lekker slapen !.
Vanmiddag mooie rit Roosendaal, pauze grote patat met extra stoofvlees en bereknklauw pinda terug naar Zwolle 2 x kampen 00.15 weer thuis!
Mooi dag je !!
Ik ben dan ook een prima observeerder en moet ik autisten als jij die niet Geerd café waardige autistische trekjes vertonen buiten sluiten.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:40 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook echt een oog voor autisme, autist. Door jouw gebrek aan empathie zie jij ieder neurotypisch persoon als autist.
Nou valt mee hoor, 2 uur 45 ofzo heen, 40 min pauze (gewoon betaald patat lopen bikken)quote:Op woensdag 23 december 2015 02:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zwolle - Roosendaal - Zwolle is bijna volle werkdag, of nietChille ritjes
quote:Op woensdag 23 december 2015 02:46 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een prima observeerder en moet ik autisten als jij die niet Geerd café waardige autistische trekjes vertonen buiten sluiten.
Ik lurk al even niet meer echtquote:Op woensdag 23 december 2015 02:47 schreef renwan het volgende:
Ik nomineer Duzzy voor de titel van profeet
Dat zeg ik, Duzzy voor profeetquote:
Nouja, op en neer en 6 uur verder, schiet lekker opquote:Op woensdag 23 december 2015 02:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nou valt mee hoor, 2 uur 45 ofzo heen, 40 min pauze (gewoon betaald patat lopen bikken)
2.45 terug.
En dan half uur wachten op kampen en 2x keer kampen is ongeveer een uur.
Ieder neurotypisch persoon heeft wel enkele autistische trekjes, autist. Jij moet niet uit pure wanhoop neurotypische personen bestempelen met jouw stoornis.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:46 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een prima observeerder en moet ik autisten als jij die niet Geerd café waardige autistische trekjes vertonen buiten sluiten.
Geerd wat vind jij? Verdient Duzzy de profeet titel?quote:
Ik zie het sws niet als werk, je zit lekker warm, beetje ouwehoeren met die reizigers.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nouja, op en neer en 6 uur verder, schiet lekker op
Ik vind alles best !!quote:Op woensdag 23 december 2015 02:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Geerd wat vind jij? Verdient Duzzy de profeet titel?
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 02:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zie het sws niet als werk, je zit lekker warm, beetje ouwehoeren met die reizigers.
Na Deventer ff controleren vaak achteraan beginnen bij Dieren klaar.
Chillen tot Nijmegen, daar heb je 6 min dus koffie halen.
Koffie drinken en dan na Os nog even tot Den Bosch, van die 6 uur ben je nog geen 1,5 uur aan het werk de rest zit je op je reet
Je zegt nu zelf dat je een autist bentquote:Op woensdag 23 december 2015 02:49 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Ieder neurotypisch persoon heeft wel enkele autistische trekjes, autist. Jij moet niet uit pure wanhoop neurotypische personen bestempelen met jouw stoornis.
Je kunt ook 6 x keer door die trein rennen natuurlijk !! Moet je allemaal zelf weten maar 2 keer vin d ik vaak voldoende.quote:
Ik moet vaker langere stukken met de trein, als je dan 4 keer wordt gecontroleerd is dat wel irritantquote:Op woensdag 23 december 2015 02:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je kunt ook 6 x keer door die trein rennen natuurlijk !! Moet je allemaal zelf weten maar 2 keer vin d ik vaak voldoende.
Het is allemaal niet te best voor je gestel
Gewoon 19,5 graden hier en de verwarming staat al 2 jaar uitquote:
Alleen de super lelijke of knappe mensen, of mensen die echt iets opvallends bij zich hebben herken je, hoedje, groene leren jas grote bosbloemen.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik moet vaker langere stukken met de trein, als je dan 4 keer wordt gecontroleerd is dat wel irritant
Heb geen zin om te stoken voor die 3 uur dat ik ff benee zitquote:
Dat begrijp ik heel goedquote:Op woensdag 23 december 2015 03:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Alleen de super lelijke of knappe mensen, of mensen die echt iets opvallends bij zich hebben herken je, hoedje, groene leren jas grote bosbloemen.
De rest herken je nooit weer, of juist net die niet zo knappe dame maar waar je in 1 ogenblik verlieft op bent de ekte leuke dames misschien maar een 6 maar hebben gewoon wat
Dan ben ik jou nog niet tegengekomen !quote:Op woensdag 23 december 2015 03:02 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat begrijp ik heel goed, daarom reis ik altijd naakt
Gewoon het oranje huispak aan en niets aan de hand.quote:Op woensdag 23 december 2015 03:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb geen zin om te stoken voor die 3 uur dat ik ff benee zit![]()
En went snel
No work no pants !!!quote:Op woensdag 23 december 2015 03:03 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Gewoon het oranje huispak aan en niets aan de hand.
Je bedoeld zelfscanner?quote:Op woensdag 23 december 2015 03:04 schreef Geerd het volgende:
Och winkelwagentje heeft een kopje warme melk gekregen en slaapt al ?
quote:Op woensdag 23 december 2015 03:04 schreef Geerd het volgende:
Superkut die wc loze sprintersquote:Op woensdag 23 december 2015 03:11 schreef Geerd het volgende:
Ook bijna last van gehad, normaal rijdt er een wc loze trein als stoptrein tussen Zwolle en Amsterdam
Laat dat dan net nu om dit tijdstip dat ik moest beginnen een ander soort mat zijn (DDZ4 voor de kenners)
Almere net voorbij, ik dacht kak! Amsterdam ga ik nog niet eens halen man !!
quote:
quote:
Geerdquote:
DEZE GAAT VOL!quote:Op woensdag 23 december 2015 03:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
We gaan het toch niet halen ben ik bang !!
Snel graag, slaap lijkt nu best lekkerquote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 03:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Snel graag, slaap lijkt nu best lekker
Haterquote:
Heb ik weggepest als beveiliger des Geerd cafequote:Op woensdag 23 december 2015 03:04 schreef Geerd het volgende:
Ik moet ook slapenquote:Op woensdag 23 december 2015 03:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Snel graag, slaap lijkt nu best lekker
Deze manquote:
KENNEDYYYYYYYquote:
Wat een held is ditquote:
Die tettenquote:
Geerd, jij verdient epische tietenquote:
Zo worden uitkeringen toch heel aantrekkelijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 03:43 schreef Geerd het volgende:
Bier drinken fapje maggen en slapen mooie momenten van de dag
Doe ik elke dagquote:Op woensdag 23 december 2015 03:44 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Zo worden uitkeringen toch heel aantrekkelijk.
Dit jaar 4 weken lang achter elkaar elke dag kratje bier erdoor beetje fappen en fokken.quote:Op woensdag 23 december 2015 03:47 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Wordt het dan niet mooier om het de hele dag door te doen?
quote:Op woensdag 23 december 2015 03:47 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dan schudden ze precies in de maat.
Misschien wel, maar dat weet over 7 uur pas zekerquote:Op woensdag 23 december 2015 04:00 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Kan nog wel of heb je veel gezopen?
Jij mag geen hoertjes rokenquote:Op woensdag 23 december 2015 04:02 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoef pas om 18.00 te beginnen, maar het pils is op. Was vanmiddag om 13.00 uur begonnen. 6-pack en 8 halve litersWas om 21.00 uur klaar
Voel me kiplekker
Jij weet niksquote:Op [quote]
[b]Op woensdag 23 december 2015 04:03 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter gaan slapen.
Deze man daarentegenquote:woensdag 23 december 2015 04:03 schreef Monopoly het volgende:[/b]
[..]
Klopt. Dat zuigt. Wachten op vakantie. Augustus pas weer
Ik wil ook zulks vakantiesquote:Op woensdag 23 december 2015 03:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dit jaar 4 weken lang achter elkaar elke dag kratje bier erdoor beetje fappen en fokken.
Goeden vakantie was dat
Deze man daarentegenquote:Op woensdag 23 december 2015 04:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Jij weet niks
woensdag 23 december 2015 04:03 schreef Monopoly het volgende:[/b]
[..]
Klopt. Dat zuigt. Wachten op vakantie. Augustus pas weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |