Dat zei zij ookquote:
Jouw naam kan ik ook schrijven.quote:
Nope, dat is wat mensen zelf doen hequote:Op woensdag 23 december 2015 02:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat uit een quote een conclusie kan worden getrokken kan ik ook niks aan doen
Daarom !quote:Op woensdag 23 december 2015 02:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nope, dat is wat mensen zelf doen he
Je uitspraak over dat je dan niet autistisch bent wordt met elke post zwakkerquote:Op woensdag 23 december 2015 02:36 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Jouw naam kan ik ook schrijven.
Close your eyes and count to seven, when you wake up you'll be in heaven.
Jij hebt dan ook echt een oog voor autisme, autist. Door jouw gebrek aan empathie zie jij ieder neurotypisch persoon als autist.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:38 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Je uitspraak over dat je dan niet autistisch bent wordt met elke post zwakker
Doe gewoon mee of ga weer naar klb ofzo man, zielig gedoequote:Op woensdag 23 december 2015 02:36 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Jouw naam kan ik ook schrijven.
Close your eyes and count to seven, when you wake up you'll be in heaven.
Geerd heeft gesprokenquote:Op woensdag 23 december 2015 02:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Doe gewoon mee of ga weer naar klb ofzo man, zielig gedoe
Nee.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Doe gewoon mee of ga weer naar klb ofzo man, zielig gedoe
Ga wegquote:Op woensdag 23 december 2015 02:44 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Winkelwagenworstje heeft afgewezen _0_
Zwolle - Roosendaal - Zwolle is bijna volle werkdag, of nietquote:Op woensdag 23 december 2015 02:43 schreef Geerd het volgende:
5e halve liter nog even erin gieten dan lekker slapen !.
Vanmiddag mooie rit Roosendaal, pauze grote patat met extra stoofvlees en bereknklauw pinda terug naar Zwolle 2 x kampen 00.15 weer thuis!
Mooi dag je !!
Ik ben dan ook een prima observeerder en moet ik autisten als jij die niet Geerd café waardige autistische trekjes vertonen buiten sluiten.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:40 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook echt een oog voor autisme, autist. Door jouw gebrek aan empathie zie jij ieder neurotypisch persoon als autist.
Nou valt mee hoor, 2 uur 45 ofzo heen, 40 min pauze (gewoon betaald patat lopen bikken)quote:Op woensdag 23 december 2015 02:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zwolle - Roosendaal - Zwolle is bijna volle werkdag, of nietChille ritjes
quote:Op woensdag 23 december 2015 02:46 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een prima observeerder en moet ik autisten als jij die niet Geerd café waardige autistische trekjes vertonen buiten sluiten.
Ik lurk al even niet meer echtquote:Op woensdag 23 december 2015 02:47 schreef renwan het volgende:
Ik nomineer Duzzy voor de titel van profeet
Dat zeg ik, Duzzy voor profeetquote:
Nouja, op en neer en 6 uur verder, schiet lekker opquote:Op woensdag 23 december 2015 02:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nou valt mee hoor, 2 uur 45 ofzo heen, 40 min pauze (gewoon betaald patat lopen bikken)
2.45 terug.
En dan half uur wachten op kampen en 2x keer kampen is ongeveer een uur.
Ieder neurotypisch persoon heeft wel enkele autistische trekjes, autist. Jij moet niet uit pure wanhoop neurotypische personen bestempelen met jouw stoornis.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:46 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een prima observeerder en moet ik autisten als jij die niet Geerd café waardige autistische trekjes vertonen buiten sluiten.
Geerd wat vind jij? Verdient Duzzy de profeet titel?quote:
Ik zie het sws niet als werk, je zit lekker warm, beetje ouwehoeren met die reizigers.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nouja, op en neer en 6 uur verder, schiet lekker op
Ik vind alles best !!quote:Op woensdag 23 december 2015 02:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Geerd wat vind jij? Verdient Duzzy de profeet titel?
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 02:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zie het sws niet als werk, je zit lekker warm, beetje ouwehoeren met die reizigers.
Na Deventer ff controleren vaak achteraan beginnen bij Dieren klaar.
Chillen tot Nijmegen, daar heb je 6 min dus koffie halen.
Koffie drinken en dan na Os nog even tot Den Bosch, van die 6 uur ben je nog geen 1,5 uur aan het werk de rest zit je op je reet
Je zegt nu zelf dat je een autist bentquote:Op woensdag 23 december 2015 02:49 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Ieder neurotypisch persoon heeft wel enkele autistische trekjes, autist. Jij moet niet uit pure wanhoop neurotypische personen bestempelen met jouw stoornis.
Je kunt ook 6 x keer door die trein rennen natuurlijk !! Moet je allemaal zelf weten maar 2 keer vin d ik vaak voldoende.quote:
Ik moet vaker langere stukken met de trein, als je dan 4 keer wordt gecontroleerd is dat wel irritantquote:Op woensdag 23 december 2015 02:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je kunt ook 6 x keer door die trein rennen natuurlijk !! Moet je allemaal zelf weten maar 2 keer vin d ik vaak voldoende.
Het is allemaal niet te best voor je gestel
Gewoon 19,5 graden hier en de verwarming staat al 2 jaar uitquote:
Alleen de super lelijke of knappe mensen, of mensen die echt iets opvallends bij zich hebben herken je, hoedje, groene leren jas grote bosbloemen.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik moet vaker langere stukken met de trein, als je dan 4 keer wordt gecontroleerd is dat wel irritant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |