Een vrouw die geen bier drinkt is toch geen echte vrouw, laat staan een mens.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mooi man! Iemand die mn bier niet opzupt
Nice man!quote:Op woensdag 23 december 2015 01:43 schreef DerRabbit het volgende:
6.000ste post. Gericht aan Der Geerd, onze inspirator en opper Gladiator
Ik heb wel een eigengemaakt sapje die der door heen en ook zij zal het drinkenquote:Op woensdag 23 december 2015 01:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Oh voordat jullie die zelfscanner nog gaan hosselen:
[..]
Ja, dus dat wordt helemaal kutquote:Op woensdag 23 december 2015 01:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoeveel pils heb jij al op dan? Jij moest toch 1200 weer aan het werk
Oh de eis dat het een mens moet zijn heb ik al jaren losgelatenquote:Op woensdag 23 december 2015 01:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Een vrouw die geen bier drinkt is toch geen echte vrouw, laat staan een mens.
Gewoon alleen gaan en dan gearresteerd worden.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:46 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Snel kinderen maken zodat je naar de optredens kan.
Dedication is my addiction!quote:Op woensdag 23 december 2015 01:46 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Nice man!![]()
Hulde voor jouw dedication!
quote:Op woensdag 23 december 2015 01:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
Oh de eis dat het een mens moet zijn heb ik al jaren losgelaten
Het is wel vrolijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Hoe ouder ik wordt hoe meer nummers van K3 ik kan waarderen
quote:Op woensdag 23 december 2015 01:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
Oh de eis dat het een mens moet zijn heb ik al jaren losgelaten
Komt ook door m'n ex, die entertainde kinderen als werk. Veel te veel kindermuziek gehoordquote:
Alsof jij je smoel aan de tap hangtquote:Op woensdag 23 december 2015 01:45 schreef renwan het volgende:
[..]
In de koelkast is niet aan je lippen
Gewoon in iedere post Geerd eren!quote:Op woensdag 23 december 2015 01:48 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Posts tellen is gewoon niet mijn stijllllllzzz
Over 3 maanden ben ik weg daar, voor die tijd doe ik datquote:Op woensdag 23 december 2015 01:48 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Alsof jij je smoel aan de tap hangt![]()
Verder terechte klacht
Mja, maar tochquote:
Wel de 1e stroom naast je muil, is enkel schuim.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:49 schreef renwan het volgende:
Over 3 maanden ben ik weg daar, voor die tijd doe ik dat
Ik ben barman, weet toch verdomme wel hoe een tap werktquote:Op woensdag 23 december 2015 01:50 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wel de 1e stroom naast je muil, is enkel schuim.
Dit hoeft aan een echte Bar Baas niet verteld te worden!quote:Op woensdag 23 december 2015 01:50 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wel de 1e stroom naast je muil, is enkel schuim.
See my point!quote:Op woensdag 23 december 2015 01:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben barman, weet toch verdomme wel hoe een tap werkt
Haha, ik mocht laatst ergens tappen, na 2 pogingen maar gestopt.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben barman, weet toch verdomme wel hoe een tap werkt
Rabbit, ik heb bijna net zoveel respect voor jouw als voor Geerdquote:Op woensdag 23 december 2015 01:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit hoeft aan een echte Bar Baas niet verteld te worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |