Dat begrijp ik heel goedquote:Op woensdag 23 december 2015 03:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Alleen de super lelijke of knappe mensen, of mensen die echt iets opvallends bij zich hebben herken je, hoedje, groene leren jas grote bosbloemen.
De rest herken je nooit weer, of juist net die niet zo knappe dame maar waar je in 1 ogenblik verlieft op bent de ekte leuke dames misschien maar een 6 maar hebben gewoon wat
Dan ben ik jou nog niet tegengekomen !quote:Op woensdag 23 december 2015 03:02 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat begrijp ik heel goed, daarom reis ik altijd naakt
Gewoon het oranje huispak aan en niets aan de hand.quote:Op woensdag 23 december 2015 03:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb geen zin om te stoken voor die 3 uur dat ik ff benee zit![]()
En went snel
No work no pants !!!quote:Op woensdag 23 december 2015 03:03 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Gewoon het oranje huispak aan en niets aan de hand.
Je bedoeld zelfscanner?quote:Op woensdag 23 december 2015 03:04 schreef Geerd het volgende:
Och winkelwagentje heeft een kopje warme melk gekregen en slaapt al ?
quote:Op woensdag 23 december 2015 03:04 schreef Geerd het volgende:
Superkut die wc loze sprintersquote:Op woensdag 23 december 2015 03:11 schreef Geerd het volgende:
Ook bijna last van gehad, normaal rijdt er een wc loze trein als stoptrein tussen Zwolle en Amsterdam
Laat dat dan net nu om dit tijdstip dat ik moest beginnen een ander soort mat zijn (DDZ4 voor de kenners)
Almere net voorbij, ik dacht kak! Amsterdam ga ik nog niet eens halen man !!
quote:
quote:
Geerdquote:
DEZE GAAT VOL!quote:Op woensdag 23 december 2015 03:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
We gaan het toch niet halen ben ik bang !!
Snel graag, slaap lijkt nu best lekkerquote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 03:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Snel graag, slaap lijkt nu best lekker
Haterquote:
Heb ik weggepest als beveiliger des Geerd cafequote:Op woensdag 23 december 2015 03:04 schreef Geerd het volgende:
Ik moet ook slapenquote:Op woensdag 23 december 2015 03:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Snel graag, slaap lijkt nu best lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |