Jij moet ook nooit nooit wat als er iets wat word gepost als vega. Maar ja wat een boer niet kentquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... dat moet ie niet dat weet ik nu al![]()
Recept is van zijn omaatje, daar mag niks aan veranderd worden![]()
als in NOOIT dus
Ik probeer nog wel een wat hoor, maar hij inderdaad nooit, dus eigenlijk moet je bij hem zijnquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij moet ook nooit nooit wat als er iets wat word gepost als vega. Maar ja wat een boer niet kent
Ziet er lekker uit, geen eigen foto neem ik aanquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik probeer nog wel een wat hoor, maar hij inderdaad nooit, dus eigenlijk moet je bij hem zijn![]()
Maar ik hoor net dat we morgen naar de markt gaan en gebakken aubergine in tomatensaus
eten![]()
[ afbeelding ]
Haal ik het verse stokbrood wel en was ik af
Nee, maar het recept staat er nu bij, die foto's van mij zijn meestal een zooitje dat weet ik, maar het is érg lekkerquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit, geen eigen foto neem ik aan
je eiland Harryquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:43 schreef sacha het volgende:
benk weer![]()
fann, dat hotel is van mijn eiland Harry!![]()
super ondernemer
Ik spuug nergens in, jij wel doos. En geef je vent er niet de schuld vanquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, maar het recept staat er nu bij, die foto's van mij zijn meestal een zooitje dat weet ik, maar het is érg lekker![]()
Jij zou er ook niet in spugen, weet ik zeker
ik spuug ook niet zo snel ergens in, maar linzen ben ik niet dol op, ik heb liever bonen,quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik spuug nergens in, jij wel doos. En geef je vent er niet de schuld van
harry & jenquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
je eiland Harry![]()
was wel toevallig die brief, moest meteen aan je denken
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:54 schreef sacha het volgende:
[..]
harry & jen![]()
http://www.westcordhotels.nl/wie-zijn-wij/
nogmaals, superondernemers
was gezellie hè sjoef?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
ik heb wel eens in zn penthouse suite op Seeduyn gelogeerd
Kletskop - bolletje ijs - kletskop - bolletje ijs - kletskop - bolletje ijs - kletskop - slagroom.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker traditioneel.
Wat is een torentje van Brielle?
Gevaarlijk breekbaar en vullend...quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kletskop - bolletje ijs - kletskop - bolletje ijs - kletskop - bolletje ijs - kletskop - slagroom.
Ik ben bang van wel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gevaarlijk breekbaar en vullend...
Fann moet het nog bedenken, dus dat is zeker nog niet voorbij...quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:14 schreef Deisyy het volgende:
Maar jullie waren alweer voorbij het kerstdiner, zie ik
Dat doet Harry goed!quote:
Het wordt gebakken auberginesquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fann moet het nog bedenken, dus dat is zeker nog niet voorbij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |