Daarom vind ik het des te stommer dat ze een pakkende naam ervoor willen bedenken. Noem het dan gewoon kidsrun of zo. Stel je voor dat je op je 30e ineens een medaille vindt met "Lintwurmpie" erop, dan denk je toch ook wtfquote:Op woensdag 23 december 2015 09:42 schreef Serinde het volgende:
[..]
Lintwurmpie bestond al maar was in een ander weekend, het is nu alleen maar samengevoegd.
Wat maakt de naam nou uit voor een loop voor kinderen![]()
Gezellig! Ik sta ingeschreven voor de lange cross, maar op Losse Veter staat de deelnemerslijst en daar word ik een beetje bang vanquote:Op woensdag 23 december 2015 10:35 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Maar nu eerst de sylvestercross in soest, als ik op tijd op werk klaar ben.
quote:Op woensdag 23 december 2015 08:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik deelde toch laatst de 'Diva-Run' bij de Leidscherijnloop? Er is nu ook een kinderloop bij gekomen: De "Lintwurmie"![]()
![]()
![]()
Degene die daar de 'branding' doet moet echt heel hard ontslagen worden. Ik vond het de laatste 2 jaren echt een leuk evenement maar begin nu toch steeds meer te twijfelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Ik heb jaren commissiewerk bij mijn roeivereniging gedaan hoorquote:Op woensdag 23 december 2015 11:02 schreef Quoi het volgende:
Ach ja, het zijn toch altijd 3 vrijwilligers en een koffiedame die zulke dingen in hun vrije tijd doen en bedenken. Jaartje bestuur van een hardloopclub/AV zou je goed doen LTDan kom je erachter dat we met onze frisse branding, management en trainingskennis tegen heel wat muurtjes oplopen. Soms is het ook de charme zien van dit soort hardloopevenementen.
Maar lintwurmpie, ik geef toe, is echt niet te begrijpen
En ik ben ook 'under construction' en loop jouw tijden niet, van wat ik af en toe voorbij zie komen. Ik groet iedereen die er als een LT uitziet daar.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gezellig! Ik sta ingeschreven voor de lange cross, maar op Losse Veter staat de deelnemerslijst en daar word ik een beetje bang vanGelukkig doet er één meisje van mijn vereniging mee waarvan ik denk dat ik haar misschien wel kan hebben/iig aan haar gewaagd ben.
quote:Samen sporten en bewegen, dat is leuk en gezond!
Met dat motto trekt Lint-Wurmpie de komende jaren langs scholen en sportclubs in wijk 9 en 10. Er is genoeg te doen in de wijken Vleuten, De Meern en Leidsche Rijn rondom Het Lint. Ook als je niet op een sport zit!
Lint-Wurmpie weet wat er op het gebied van gezondheid, bewegen en evenementen in de buurt te doen is. Lint-Wurmpie organiseert zelf ook activiteiten. Op de website laten kinderen (ambassadeurs) de filmpjes zien.
Lint-Wurmpie is een beweeg/sport-project om meer kinderen bewust en laagdrempelig te laten bewegen en kinderen de positief effecten van gezond bewegen en gezonde voeding door te geven.
quote:Op woensdag 23 december 2015 10:01 schreef Schanulleke het volgende:
Had ik overigens al gemeld dat ik gisteren de Coopertest in 12 minuten rond gelopen heb? Helemaal trots!![]()
Echt knap! Precies 12 minuten? Dat moet vast een PR zijn.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:01 schreef Schanulleke het volgende:
Had ik overigens al gemeld dat ik gisteren de Coopertest in 12 minuten rond gelopen heb? Helemaal trots!![]()
quote:Op woensdag 23 december 2015 11:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]knap gedaan! Vooral ook om een rond aantal minuten te krijgen
Heb je tips voor ons?
Huh welke post?quote:Op woensdag 23 december 2015 11:33 schreef Murmeli het volgende:
DeLuna, alleen al voor deze post verdien jij die badge!
Mijn oprechte excuus. Dat is idd een gelikte organisatie. Maar hey, don't worry, wou ik maar zeggenquote:Op woensdag 23 december 2015 11:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb jaren commissiewerk bij mijn roeivereniging gedaan hoorEn volgens mij is de Leidscherijnloop juist een enorm commerciele organisatie, is niet verbonden aan een hardloopvereniging. Heel veel sponsoren en daar krijg je ook allerlei couponnen en winacties voor en zo.
[ afbeelding ]
Het filmpje van LT vertelt eigenlijk alles wat er te weten is. Het gaat om splits. Zorg dat je het eerste kwart in 3 minuten loopt. Halverwege zorg je dan dat je op 6 minuten zit. Na 3 minuten weet je dan, dat je nog maar 3 minuten hoeft. Easypeasy.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]knap gedaan! Vooral ook om een rond aantal minuten te krijgen
Heb je tips voor ons?
Precies dat. Dat parcours in het Maximapark heet 't Lint. Ik vind Lintwurmpie best leuk, origineler dan Lintje of kidsrun.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:12 schreef GotC het volgende:
Och, Lint verwijst naar waar de loop wordt georganiseerd, wurmpie naar kinderen.
En met niet-matchende outfitsquote:Op woensdag 23 december 2015 19:06 schreef wyccie het volgende:
Ben wel geneigd om met de Divarun mee te doen met vieze schoenen, ongewassen haar en zonder makeup. Zouden ze ervan schrikken?
quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 december 2015 19:08 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
de sportmasseur wil dat ik weer voorzichtig ga lopen
![]()
![]()
kleine beetje (denken in minuten/evy-achtig), maar het is lopen! Misschien als extra kerstcadeautje aan mezelf
Jij ook gefeliciteerd danquote:Op woensdag 23 december 2015 19:31 schreef Fa-tum het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ik ben sinds 2 weken weer klaar met evy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |