ik ken het gevoel...ik wilde dit jaar mijn tijd van de Coastal Classic HM verbeteren... veranderen ze het parkoersquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:01 schreef Schanulleke het volgende:
Vorig jaar werd ik op de 31ste december op een beetje een valse wijze verslagen door een vriend tijdens een plaatselijk oliebollenloopje. En passant bleek hij ook de winnaar van de 5 km terwijl ik volgde op 20 seconden. Het hele jaar heb ik op revanche zitten zinnen.
EN NU BLIJKT DAT DIE HELE LOOP DIT JAAR NIET GEORGANISEERD WORDT!!!:(:( Gezallich!!!
:(:(
laten we zeggen, als je ze in Juni nog niet verkocht heb dan wil ik er wel naar kijken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:37 schreef Cynic het volgende:
Het zal wel niet, maar wie weet: zijn er hier toevallig nog mensen die belang hebben bij een paar Inov8 x-talon 212 schoenen in maat 47 (standard fit)? Heb ze een paar keer gedragen maar zijn toch net te klein en nu staan ze alleen maar stof te verzamelen.
Ja, zoiets zal het worden, maar is toch anders. Ik had ook met mijn naam verkeerd gespeld in het plaatselijke sufferdje willen staan.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:05 schreef Quoi het volgende:
Dat is zuur Schanulleke![]()
Je kunt met z'n tweeën de wedstrijd organiseren.
Jij bent inderdaad geen goed vergelijkingsmateriaal. Je liep gewoon nog een duurloop een dag na de MML, alsof het niks is. En ik heb drie dagen zware benen gehad.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb Egmond niet als zwaar ervaren toen ik m liep, maar dat geldt eigenlijk ook voor de MML
Je kunt beter sneeuwschoenen onderbinden als je echt zorgen maakt over wegzakken in het zand.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Trouwens, ik denk dat ik beter op Hoka's kan lopen op het strand! Groter oppervlak = gewicht beter verdelen = minder in het zand wegzakken?
Puur de strandopgang en /afgang zijn mul, het strand zelf is behoorlijk hard omdat het getij dit jaar goed uitkomt. Na het strand heb je nog ongeveer 1 km onverhard maar redelijk aangestampt pad en daarna is het gewoon verhard. Bloedweg is nog even kut op de benen en dan, als je er bijna denkt te zijn, krijg je nog dat laatste klimmetje voor de vuurtoren.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:09 schreef wyccie het volgende:
Oh, en wat houdt 'duin' in bij Egmond? Dat is toch de schuine zandhelling tussen strand en de gewone weg? Dus superzwaar? Of is het een verhard fietspad in de duinen, zoals bij Schoorl?![]()
Sorry voor de domme vraag, maar ik zie hier bar weinig strand/zee/kust.
Mooie schoenenquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:37 schreef Cynic het volgende:
Het zal wel niet, maar wie weet: zijn er hier toevallig nog mensen die belang hebben bij een paar Inov8 x-talon 212 schoenen in maat 47 (standard fit)? Heb ze een paar keer gedragen maar zijn toch net te klein en nu staan ze alleen maar stof te verzamelen.
Het is wel verharde weg ja, maar meer glooiend dan in Schoorl. Vanaf km 10 tot 19 moet je gewoon een paar duinen over, steeds op en af. Maar het kan ook dat ik het me zwaarder herinner dan het was omdat ik toen gewoon echt veel te diep gegaan ben met een niet-fit lichaam. Met jouw ervaring qua trails en marathons ga je Egmond echt lachend uitlopen den ik. Het enige is dat je dus niet al je energie moet opmaken op het strand, want het stuk daarna kan ook pittig zijn.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:09 schreef wyccie het volgende:
Oh, en wat houdt 'duin' in bij Egmond? Dat is toch de schuine zandhelling tussen strand en de gewone weg? Dus superzwaar? Of is het een verhard fietspad in de duinen, zoals bij Schoorl?![]()
Sorry voor de domme vraag, maar ik zie hier bar weinig strand/zee/kust.
sorry dat ik je berichtgeving in twijfel trok en het toch even gegoogled heb want ik had zo iets van "dat kan toch niet waar zijn"......maar tochquote:Op woensdag 23 december 2015 08:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik deelde toch laatst de 'Diva-Run' bij de Leidscherijnloop? Er is nu ook een kinderloop bij gekomen: De "Lintwurmie"![]()
![]()
![]()
Degene die daar de 'branding' doet moet echt heel hard ontslagen worden. Ik vond het de laatste 2 jaren echt een leuk evenement maar begin nu toch steeds meer te twijfelen
Lintwurmpie bestond al maar was in een ander weekend, het is nu alleen maar samengevoegd.quote:Op woensdag 23 december 2015 08:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik deelde toch laatst de 'Diva-Run' bij de Leidscherijnloop? Er is nu ook een kinderloop bij gekomen: De "Lintwurmie"![]()
![]()
![]()
Degene die daar de 'branding' doet moet echt heel hard ontslagen worden. Ik vond het de laatste 2 jaren echt een leuk evenement maar begin nu toch steeds meer te twijfelen
ff contact opnemen met die lui van smashrun. Ik heb goede ervaringen met zequote:Op woensdag 23 december 2015 09:58 schreef DeLuna het volgende:
Tsssk, ik probeer dus op Smashrun de OCD-badge te halen. Gisteren hardgelopen dus toen moest ik nog 20 dagen inloggen. Kijk ik vandaag weer, staat ie weer op 29 dagen, hoe is dat mogelijk als ik gisteren heb ingelogd en de dagen daarvoor ook?Zo gaat het nooit lukken natuurlijk.
quote:Op woensdag 23 december 2015 08:48 schreef La_Tramposa het volgende:
![]()
![]()
Hmm, ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:59 schreef YUR het volgende:
[..]
ff contact opnemen met die lui van smashrun. Ik heb goede ervaringen met ze
Ik hoop dat het lukt voor je, was een rotbadge om te halen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what you make it.
Ja behoorlijk, ik vergat steeds in te loggen maar ik heb hem nu op al mijn apparaten open op de tabbladen zodat ik het steeds zie. En het lukt aardig tot nu toe, maar als Smashrun zelf begint te saboteren wordt het wel heel lastigquote:Op woensdag 23 december 2015 10:21 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik hoop dat het lukt voor je, was een rotbadge om te halen.
Ik heb deze maand ingestuurd voor de color-picker badge, ben benieuwd of die gekozen wordt.
LOLquote:Op woensdag 23 december 2015 09:59 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Bij de ING had je ooit een loopevenement met als goed doel iets van diarree-bestrijding in Afrika oid. Die heette 'De buikloop'. Dat kon ik dan nog wel waarderen.
Er is 14 februari ook een kika valentijnsrun. (2,4,6,8 en wedstrijdloop van 10 km) en een kidsrun (1,2 km). Lekker in de buurt en t Lint is toch ideaal om even te knallen!quote:Op woensdag 23 december 2015 08:48 schreef La_Tramposa het volgende:
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |