quote:Op zondag 27 december 2015 23:50 schreef jogy het volgende:
Gast, doe rustig. Kijk ook nog eens voor de grap naar de topictitel. Voor mijn part beschouw je het als een gedachte experiment, het is wel eens goed om de hele andere kant op te denken om te controleren of je denkproces nog wel elastisch is zeg maar. Anders val je zelf in de valkuilen van de dogmatiek en pak je alleen zaken op die je eigen standpunten bevestigen zonder te kijken naar de mogelijke onzin binnen de verhalen.
Occult is gewoon rare crap, met rare/duistere rituelen waar gewoon niks goeds uit kan voortkomen.quote:Op maandag 28 december 2015 00:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Occult is ook niet meer dan 'verborgen kennis' als ik het wel heb. Dat kan 'duistere kennis' zijn maar ook neutrale en positieve kennis. Dat hele 'occult = Satanistisch' vind ik dan ook een beetje humoristisch eigenlijk. En komen we weer terug dat het de perfecte afweer is tegen nieuwsgierige mensen. Occult = satanistisch = slecht = sociaal onwenselijk = ervan weg blijven. Alsof je het geel zwart schildert en los laat in de dierenwereld.
Wat kortzichtig en zwart-wit.quote:Op maandag 28 december 2015 00:13 schreef Lichtkogel het volgende:
Occult is gewoon rare crap, met rare/duistere rituelen waar gewoon niks goeds uit kan voortkomen.
jij bent meer van de 50 shades of grey? dat is ook uit occultisme voortgekomen he.quote:Op maandag 28 december 2015 00:17 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Wat kortzichtig en zwart-wit.
De Tempeliers waren de voorlopers van de Illuminati als je het wat accurater wilt krijgen.quote:Op zondag 27 december 2015 23:53 schreef ChrisCarter het volgende:
Een aftakking van de illuminati werd in 1776 opgericht ja, maar een eeuw daarvoor waren ze ook al actief in wat nu Spaans gebied is. Dus nee, helaas.
De Freemasons staan onder controle van de Joden/Zionisten. Heb ik hierboven al aangegeven, echter ik zie je de post ontwijken..quote:[..]
Ook hier zit je wat scheef. Er waren wel leden van de zogeheten Beierse illuminati, waaronder Weishaupt die jij noemt, maar die probeerden juist de freemasons met hun manieren beinvloeden. Hetgeen niet gelukt is overigens.
BDSM heeft niks met occultisme te maken qua oorsprong.quote:Op maandag 28 december 2015 00:18 schreef Biekuh het volgende:
[..]
jij bent meer van de 50 shades of grey? dat is ook uit occultisme voortgekomen he.
Occult is neutraal. Net als een klomp metaal die je kan omsmelten tot een kogel of een lepel. En rituelen zijn ook niet per definitie slecht. Het is alleen maar een soort meditatie om de wilskracht/intentie te sturen dus zou het ook voor positieve zaken gebruikt kunnen worden.quote:Op maandag 28 december 2015 00:13 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Occult is gewoon rare crap, met rare/duistere rituelen waar gewoon niks goeds uit kan voortkomen.
Een achterhaalde theorie. Aannemelijker is dat zij opgenomen zijn binnen de ordes van het vaticaan. Iets teveel Dan Brown invloeden in complotten tegenwoordig.quote:Op maandag 28 december 2015 00:19 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
De Tempeliers waren de voorlopers van de Illuminati als je het wat accurater wilt krijgen.
Ik heb niks ontweken. Maar freemasons en zionisten delen alleen als raakvlak dat ze van elkaar lid zouden kunnen zijn, meer ook niet. Of wil je zeggen dat de hele vrijmetselaarij nu de stichting van Israel heeft opgezet? Dat er sympathisanten tussen zit is duidelijk maar daar houdt het dan ook echt op.quote:De Freemasons staan onder controle van de Joden/Zionisten. Heb ik hierboven al aangegeven, echter ik zie je de post ontwijken..
Ik kan het niet beter verwoorden.quote:Op maandag 28 december 2015 00:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Occult is neutraal. Net als een klomp metaal doe je kan omsmelten tot een kogel of een lepel. En rituelen zijn ook niet per definitie slecht. Het is alleen maar een soort meditatie om de wilskracht/intentie te sturen dus zou het ook voor positieve zaken gebruikt kunnen worden.
Gisteren zat ik toevallig een filmpje te kijken over paganisme. Daarin zei iemand: 'mensen zijn vooral heel bang voor wat dingen van binnen oproepen, het innerlijk, gevoelens, dieper gelegen lagen van het bewustzijn (onderbewustzijn). Angst voor oordeel, afwijzing en niet geaccepteerd worden in een gemeenschap. Dat is 'de angst voor de duisternis'. Gnostiek, wicca, kabbalah, en zulks occults, zijn wegen waarin je dergelijke dingen in jezelf gaat onderzoeken, kijken waar je weerstanden liggen, je struggles, en daar anders naar leren kijken om tot verbetering te komen, met symbolen die 't onderbewuste triggeren; de archetypen. Ik kan me niet voorstellen dat het 't Nobele is, dat 'naar binnen kijken' te ontmoedigen of zelfs verbieden en verjagen en in te ruilen voor een set van dogma's en angst voor 'het kwaad'. Er wordt hier volgens mij dus irrationeel gedacht. Dommigheid. Tijd idd om eigen overtuigingen te onderzoeken dus.quote:Op maandag 28 december 2015 00:08 schreef jogy het volgende:
Occult is ook niet meer dan 'verborgen kennis' als ik het wel heb. Dat kan 'duistere kennis' zijn maar ook neutrale en positieve kennis. Dat hele 'occult = Satanistisch' vind ik dan ook een beetje humoristisch eigenlijk. En komen we weer terug dat het de perfecte afweer is tegen nieuwsgierige mensen. Occult = satanistisch = slecht = sociaal onwenselijk = ervan weg blijven. Alsof je het geel zwart schildert en los laat in de dierenwereld.
quote:Op maandag 28 december 2015 00:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Didn't read.quote:Op maandag 28 december 2015 00:18 schreef Biekuh het volgende:
[..]
jij bent meer van de 50 shades of grey? dat is ook uit occultisme voortgekomen he.
offtopic: moet je ook zeker niet doen, is echt een broddelwerkje dat niets met BDSM te maken heeft. Is juist een voorbeeld van hoe je een ongezonde relatie hebt juist.quote:
Hier een occult ritueel...quote:Op maandag 28 december 2015 00:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Occult is neutraal. Net als een klomp metaal die je kan omsmelten tot een kogel of een lepel. En rituelen zijn ook niet per definitie slecht. Het is alleen maar een soort meditatie om de wilskracht/intentie te sturen dus zou het ook voor positieve zaken gebruikt kunnen worden.
neem mijn post vooral heel serieus.quote:Op maandag 28 december 2015 00:54 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
offtopic: moet je ook zeker niet doen, is echt een broddelwerkje dat niets met BDSM te maken heeft. Is juist een voorbeeld van hoe je een ongezonde relatie hebt juist.
Heb me niet echt verdiept in het verhaal van de Tempeliers, echter meen me te herinneren dat de koning van Frankrijk ze verdreef en ze met hun hebben en houden richting Schotland waren verkast en ze daarvandaan spoorloos verdwenen waren. Zij waren degene die het (criminele) heffen van rente introduceerden in het bankwezen en hiermee ongekende rijkdom vergaarden.quote:Op maandag 28 december 2015 00:24 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Een achterhaalde theorie. Aannemelijker is dat zij opgenomen zijn binnen de ordes van het vaticaan. Iets teveel Dan Brown invloeden in complotten tegenwoordig.
Hier even wat quotes voor je erbij gepakt mbt Freemasons die onder controle staan:quote:[..]
Ik heb niks ontweken. Maar freemasons en zionisten delen alleen als raakvlak dat ze van elkaar lid zouden kunnen zijn, meer ook niet. Of wil je zeggen dat de hele vrijmetselaarij nu de stichting van Israel heeft opgezet? Dat er sympathisanten tussen zit is duidelijk maar daar houdt het dan ook echt op.
Ik moet er om lachen vooral... Ze doen maar. Als zij zich daar lekker bij voelen. Ik heb niets met die zweverij.quote:Op maandag 28 december 2015 00:55 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Hier een occult ritueel...
https://vimeo.com/82935168
Dit is toch gewoon raar gedoe of niet?
Dat deden de Medici voor hen ook al, dat is niets nieuws. Er zijn delen van de orde verdreven uit Frankrijk maar algemene consensus is dat het Vaticaan ze gewoon geabsorbeerd heeft. Soort assimilatie.quote:Op maandag 28 december 2015 00:59 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Heb me niet echt verdiept in het verhaal van de Tempeliers, echter meen me te herinneren dat de koning van Frankrijk ze verdreef en ze met hun hebben en houden richting Schotland waren verkast en ze daarvandaan spoorloos verdwenen waren. Zij waren degene die het (criminele) heffen van rente introduceerden in het bankwezen en hiermee ongekende rijkdom vergaarden.
De enige bron voor die quotes die ik kan vinden zijn anti-joden sites. En een boel zaken missen context. Deze quotes heb ik al eens eerder gezien (niet op fok! vandaar)quote:Hier even wat quotes voor je erbij gepakt mbt Freemasons die onder controle staan:
======================================================================
===========================================================================
Zie je het nu een beetje..?
Ik vind 25.000 mensen in een gebouw die joelen om 22 mensen met een leren knikker ook raar gedoe. Dat valideert je mening niet tot een feit.quote:Op maandag 28 december 2015 00:55 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Hier een occult ritueel...
https://vimeo.com/82935168
Dit is toch gewoon raar gedoe of niet?
O... dat ze in het Vaticaan geabsorbeerd zijn kan best. Echter, het Vaticaan is in 1958 geïnfiltreerd door de Freemasons en sindsdien ook niks meer dan een verlengstuk geworden van de elite.quote:Op maandag 28 december 2015 01:02 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dat deden de Medici voor hen ook al, dat is niets nieuws. Er zijn delen van de orde verdreven uit Frankrijk maar algemene consensus is dat het Vaticaan ze gewoon geabsorbeerd heeft. Soort assimilatie.
De Illuminati is een 'algemene' term, welke door de elite gebruikt wordt om de Truthers in het duister te houden. Niemand weet wie het zijn, zolang je het over Illuminati hebt. Ja, er was een groep genaamd de Illuminati, maar als je verder kijkt, dan zie je dat het heden ten dage de Zionisten zijn.quote:[..]
De enige bron voor die quotes die ik kan vinden zijn anti-joden sites. En een boel zaken missen context. Deze quotes heb ik al eens eerder gezien (niet op fok! vandaar)
Nogmaals, laat eens dit ene concept los en durf mee te denken met mijn visie van de illuminati en masons. Stel je daar eens voor open zodat je, zoals jogy treffend zei, een elastisch beeld hebt en houdt.
Dat is ook raar gedoe. 25.000 mensen die jouwen om 22 mensen die voor de leren bal rennen is sport/entertainmen. Wat ik in de link liet zien was gewoon een heel vreemd occult ritueel. Kennelijk nog gebaseerd op de principes van super Satanist Aleister Crowley ook...quote:Op maandag 28 december 2015 01:03 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik vind 25.000 mensen in een gebouw die joelen om 22 mensen met een leren knikker ook raar gedoe. Dat valideert je mening niet tot een feit.
Je bedoelt omdat die Paus uit Venetie die toen verkozen is het werk heeft doorgezet dat al in was gegaan om de negatieve houding van de kerk tegenover joden aan te passen? Ja, duidelijk de freemasons....quote:Op maandag 28 december 2015 01:07 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
O... dat ze in het Vaticaan geabsorbeerd zijn kan best. Echter, het Vaticaan is in 1958 geïnfiltreerd door de Freemasons en sindsdien ook niks meer dan een verlengstuk geworden van de elite.
In jouw halsstarrige visie ja. Ik ben in elk geval klaar met de discussie want je bent niet bereid om ook maar een centimeter aan gedachtesprong te maken. Het was weer fijn.quote:De Illuminati is een 'algemene' term, welke door de elite gebruikt wordt om de Truthers in het duister te houden. Niemand weet wie het zijn, zolang je het over Illuminati hebt. Ja, er was een groep genaamd de Illuminati, maar als je verder kijkt, dan zie je dat het heden ten dage de Zionisten zijn.
En de bronnen staan toch gewoon quote voor quote vermeld die ik in post #116 heb geplaatst??quote:Op maandag 28 december 2015 01:02 schreef ChrisCarter het volgende:
De enige bron voor die quotes die ik kan vinden zijn anti-joden sites. En een boel zaken missen context. Deze quotes heb ik al eens eerder gezien (niet op fok! vandaar)
Schiet eens niet zo in de kramp joh, ik geef alleen maar aan dat ik toen ook zo'n discussie had lopen en dat die bronnen nooit te herleiden zijn geweest. Behalve op die sites.quote:Op maandag 28 december 2015 01:12 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
En de bronnen staan toch gewoon quote voor quote vermeld die ik in post #116 heb geplaatst??
Niks anti-Joods aan!! Het staat gewoon in Freemason en Joodse encylopedieën vermeld.
Svp dus niet ff de antisemitisme kaart gaan trekken nu, nergens voor nodig.
Schiet eens niet zo in de kramp? Jij komt aan met de term 'anti-joden sites'... en daar krijg ik kramp van ja.quote:Op maandag 28 december 2015 01:13 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Schiet eens niet zo in de kramp joh, ik geef alleen maar aan dat ik toen ook zo'n discussie had lopen en dat die bronnen nooit te herleiden zijn geweest. Behalve op die sites.
Omdat ik mijn informatie graag vanuit meerdere bronnen check, en dit de enige bronnen voor die informatie zijn (net als de vorige keer, nogmaals dat was niet op fok maar dan snap je dat ik erg moe ben van deze herhaaldiscussie).quote:Op maandag 28 december 2015 01:20 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Schiet eens niet zo in de kramp? Jij komt aan met de term 'anti-joden sites'... en daar krijg ik kramp van ja.
Maar goed, klop zelf eens wat in op google of youtube omtrent 'freemasonry jewish' and find out zou ik zeggen.
Bij sommige van die bronnen staat een jaartal vermeld, maar het meest recente jaartal uit die lijst is 1936. Is er daarna ook nog over geschreven?quote:Op maandag 28 december 2015 01:12 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
En de bronnen staan toch gewoon quote voor quote vermeld die ik in post #116 heb geplaatst??
Niks anti-Joods aan!! Het staat gewoon in Freemason en Joodse encylopedieën vermeld.
Svp dus niet ff de antisemitisme kaart gaan trekken nu, nergens voor nodig.
quote:Op maandag 28 december 2015 00:31 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Gisteren zat ik toevallig een filmpje te kijken over paganisme. Daarin zei iemand: 'mensen zijn vooral heel bang voor wat dingen van binnen oproepen, het innerlijk, gevoelens, dieper gelegen lagen van het bewustzijn (onderbewustzijn). Angst voor oordeel, afwijzing en niet geaccepteerd worden in een gemeenschap. Dat is 'de angst voor de duisternis'. Gnostiek, wicca, kabbalah, en zulks occults, zijn wegen waarin je dergelijke dingen in jezelf gaat onderzoeken, kijken waar je weerstanden liggen, je struggles, en daar anders naar leren kijken om tot verbetering te komen, met symbolen die 't onderbewuste triggeren; de archetypen. Ik kan me niet voorstellen dat het 't Nobele is, dat 'naar binnen kijken' te ontmoedigen of zelfs verbieden en verjagen en in te ruilen voor een set van dogma's en angst voor 'het kwaad'. Er wordt hier volgens mij dus irrationeel gedacht. Dommigheid. Tijd idd om eigen overtuigingen te onderzoeken dus.
Nou, hier heb je een bron dan van the Man himself van de Freemasons, Albert Pike die zegt dat de origines van de Vrijmetselarij voortkomen vanuit de Joodse Kaballah:quote:Op maandag 28 december 2015 01:22 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Omdat ik mijn informatie graag vanuit meerdere bronnen check, en dit de enige bronnen voor die informatie zijn (net als de vorige keer, nogmaals dat was niet op fok maar dan snap je dat ik erg moe ben van deze herhaaldiscussie).
Erg subjectieve bronnen dus ik kan er toen en nu niet veel mee.
Occultisme = raar gedoe. Wazige rituelen en duistere toestanden...quote:Maar goed, laat ik het eens on-topic terugtillen.
De Malleus Maleficarum is wel een interessant boek om eens te lezen, als het gaat om inzicht hoe men vroeger al dacht over occultisme. De "elite" van die tijd waren bang voor het vrije denken en daarom hadden ze dit soort handvesten en organisaties opgezet. Geschiedenis werkt in golven.
Anderen pijnigen vanuit genot?quote:Op maandag 28 december 2015 00:19 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
BDSM heeft niks met occultisme te maken qua oorsprong.
HAARP? CERN?quote:Op maandag 28 december 2015 01:52 schreef Villas__Rubin het volgende:
Een Illuminaticlipje:
wat is denken jullie die 'perfect storm' ? [ afbeelding ]
Die jij gelinkt hebt is de 'vrolijke-kleuren versie'quote:Op maandag 28 december 2015 01:52 schreef Villas__Rubin het volgende:
Een Illuminaticlipje:
wat is denken jullie die 'perfect storm' ? [ afbeelding ]
Ik vind het vooral niet zo goedquote:
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 28 december 2015 02:28 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ik vind het vooral niet zo goedgemiste kans...
een slecht optredenquote:
Je moet wel heel fantasie hebben om daar een hakenkruis in te zien....quote:Op maandag 28 december 2015 02:56 schreef Lichtkogel het volgende:
De landingsbanen van het vliegveld liggen in de vorm van een Swastika...
(apart, want het zou een geloofssymbool moeten zijn, maar goed...)
Daar moet ik het wel een beetje mee eens zijn ja. Denver airport is een heel tof onderwerp verder maar de landingsbanen zijn gewoon neergelegd op basis van windrichtingen zodat vliegtuigen ook bij zwaarder weer kunnen opstijgen en landen. (daarbij komt natuurlijk nog dat de Vrijmetselarij niet echt vriendjes waren met de Duitsers in de tweede wereld oorlog.)quote:Op maandag 28 december 2015 11:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je moet wel heel fantasie hebben om daar een hakenkruis in te zien....
Het is ook een heel populair onderwerp hier op BNW jaquote:Op maandag 28 december 2015 11:46 schreef Wantie het volgende:
Het is zeker een ontwerp dat mensen aan het denken zet. Geen saaie bedoening.
Dat de oude luchthaven tot het moment van opening nog in gebruik was lijkt me overigens logisch.
Nee, dat is niet de gedachte achter BDSM. Er zitten wel mensen tussen die de sadisme-kant uitvoeren (dat is de "pijn"-kant) maar ook dan zit er een doel achter.quote:Op maandag 28 december 2015 02:14 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Anderen pijnigen vanuit genot?
Crowley?
Je laat hier weer uit blijken dat je enkel oppervlakkig youtube onderzoek uitvoert. Ik heb de volledige werken staan en gelezen.quote:Op maandag 28 december 2015 02:13 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Nou, hier heb je een bron dan van the Man himself van de Freemasons, Albert Pike die zegt dat de origines van de Vrijmetselarij voortkomen vanuit de Joodse Kaballah:
Duidelijk nu..?
Door iets te herhalen wordt het nog geen waarheid. Jogy's post blijft het sterkst over dit onderwerp.quote:Occultisme = raar gedoe. Wazige rituelen en duistere toestanden...
Zit het nog eens te kijken... het blijft een redelijk matige live-zangeres iig.quote:Op maandag 28 december 2015 02:15 schreef Lichtkogel het volgende:
Die jij gelinkt hebt is de 'vrolijke-kleuren versie'
Hier het occulte ritueel wat voor een miljoenen-publiek werd uitgevoerd tijdens de Grammy awards in 2014:
Vind jij dit er positief uitzien?
BNW / Het Denver NWO-vliegveld !quote:Op maandag 28 december 2015 02:56 schreef Lichtkogel het volgende:
Die Dark Horse waar zij het trouwens over heeft staat trouwens een groot beeld van bij Denver Airport in de VS... en nogal vreemde luchthaven waar ook het e.e.a. aan 'schort' zeg maar:
======================================================================
[ afbeelding ]
Horse of the Apocalypse
So this is what welcomes you when you enter the gates of hell…sorry, I meant the gates of the airport. A 32 foot high fiberglass stallion with veins popping out of its whole body and demonic eyes that glow red. Nice. I heard the children love it. Interesting fact: the horse killed his creator, Luis Jimenez, while he was working on it. A portion of the sculpture came loose and smashed him, causing fatal injuries. His friends now say that the horse is cursed.
What does it represent? The 1st thing that came to mind when I saw this horrendous piece (for an aiport anyways) is: the Pale horse of the Apocalypse. It is the fourth horse in the book of Revelation in the Bible and is appropriately called “Death”.
“And I looked, and behold a pale horse;
and his name that sat on him was
Death, and Hell followed with him. And
power was given unto them over the
fourth part of the earth, to kill with
sword, and with hunger, and with
death, and with the beasts of the earth”.
-Revelation 6:7-8
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De landingsbanen van het vliegveld liggen in de vorm van een Swastika...
(apart, want het zou een geloofssymbool moeten zijn, maar goed...)
[ afbeelding ]
En uiteraard de nodige Freemason symboliek in het vliegveld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En daarbij vreemde muurschilderingen... zou het de NWO moeten voorstellen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks zonder natuurlijk de nodige 'gargoyles' die in het vliegveld te vinden zijn:
[ afbeelding ]
http://vigilantcitizen.co(...)airport/#prettyPhoto
Het vliegveld werd overigens gebouwd terwijl er een ander vliegveld nog prima operationeel was voor Denver. Punt is dat er een complete ondergrondse basis onder bevindt en een glasvezelkabel netwerk (8500 kilometer aan kabel... van kust tot kust is de VS 4800 km) voor aangelegd is.
[ afbeelding ]
Cool... daar wilde ik ook binnenkort al eens een topic over gaan openen. Maar die is er al dus. Even koekeloeren zoquote:
Ja je moet even J0kkebr0k bedanken die had die linkjes geplaatst in mijn topicquote:Op maandag 28 december 2015 15:09 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Cool... daar wilde ik ook binnenkort al eens een topic over gaan openen. Maar die is er al dus. Even koekeloeren zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |