abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158587915
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 23:08 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar dat staat totaal haaks tegenover de illuminati, die juist de invloeden van religie wilden inperken.

Bovendien; er zijn vele acteurs en succesvolle bands en ensembles die niks met deze symbolen hebben. En hoe zit het dan met Bollywood? Nagenoeg net zo groot als Hollywood.
Staat niet haaks tegenover de Illuminati, want dat zijn satanisten. Vandaar dat ze de invloeden van religie willen inperken, zodat daarna Satan over de wereld kan heersen. (althans, dat is wat ze willen... hoe ze het gaan doen? Geen idee..)

En Hollywood is by far de nr. 1 entertainment industrie in de wereld. Bollywood is 'leuk', maar wordt niet zo massaal over de hele wereld gekeken als de drek die uit Hollywood komt lopen...

[ Bericht 0% gewijzigd door Lichtkogel op 27-12-2015 23:21:17 ]
-
pi_158588306
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 23:13 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Saat niet haaks tegenover de Illuminati, want dat zijn satanisten. Vandaar dat ze de invloeden van religie willen inperken, zodat daarna Satan over de wereld kan heersen. (althans, dat is wat ze willen... hoe ze het gaan doen? Geen idee..)

Again dat is niet de strekking van de illuminati zoals ik ze "ken". Juist anti-religieus. Sowieso ook omdat we maar even weer voorbijgaan aan het feit dat er meer is dan alleen het geloof dat wij in het westen aanhangen. Denk bijvoorbeeld aan het shintoïsme.

quote:
En Hollywood is by far de nr. 1 entertainment industrie in de wereld. Bollywood is 'leuk', maar wordt niet zo massaal over de hele wereld gekeken als de drek die uit Hollywood komt lopen...
Bollywood heeft meer kijkers dan Hollywood. Het enige verschil is er in pure omzet/winst, maar de markt in het Westen is al verzadigd en de Bollywood markt is juist nog steeds aan het groeien.

Dus nee, je dikke duim heeft helaas niet gelijk nu.
  zondag 27 december 2015 @ 23:21:52 #78
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158588460
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 23:03 schreef Lichtkogel het volgende:
masonic checkerboard
Mooi is het wel, zo'n vrijmetselarijloge. Het straalt echt mysterie uit. Soort higher world stuff.
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 23:03 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Nee, het is duidelijk een masonic checkerboard, welke je in vele films en muziekvideos terugvindt.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hier nog meer voorbeelden:

http://exposingthematrix.(...)ality-symbolism.html

[..]

Nou ja... het heeft de grondslag dat men hun ziel aan de duivel moet verkopen om aan de top te komen van de entertainment- en muziekindustrie in de VS. Ik weet het, dit klinkt nogal gek. Maar het lijkt er echt op dat ze het moeten doen, maar hoe ze het doen is niet helemaal duidelijk...
Hierin geloof ik niet. Roddel/vermoeden van feiten onderscheiden zou ik zeggen... Dit lijkt me onwaarschijnlijk omdat iedere artiest met een krachtige persoonlijkheid (wat de meesten zullen hebben, anders red je het niet), die zou worden gedwongen letterlijk z'n ziel te verkopen aan de duivel, natuurlijk gelijk naar buiten klapt en een actiegrap opzet of zo.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_158588583
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 23:19 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Again dat is niet de strekking van de illuminati zoals ik ze "ken". Juist anti-religieus. Sowieso ook omdat we maar even weer voorbijgaan aan het feit dat er meer is dan alleen het geloof dat wij in het westen aanhangen. Denk bijvoorbeeld aan het shintoïsme.

Ze zijn anti-religieus, omdat ze hun eigen wereldreligie willen stichten: het Satanisme.
Als je wilt weten hoe ik hierbij kom, dan zou je bereid moeten zijn even een korte vid te bekijken...
quote:
[..]

Bollywood heeft meer kijkers dan Hollywood. Het enige verschil is er in pure omzet/winst, maar de markt in het Westen is al verzadigd en de Bollywood markt is juist nog steeds aan het groeien.

Dus nee, je dikke duim heeft helaas niet gelijk nu.
Meer kijkers dan Hollywood..?? Ja, haha. In India zeker... een half 3e wereldland.
Hollywood wordt verreweg het meest gekeken in de landen waar het echt geldt, en dat is in N-Amerika, Z-Amerika, Europa, Australië, Rusland (deels) en Afrika (deels)
-
pi_158588684
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 23:24 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ze zijn anti-religieus, omdat ze hun eigen wereldreligie willen stichten: het Satanisme.
Als je wilt weten hoe ik hierbij kom, dan zou je bereid moeten zijn even een korte vid te bekijken...

Dat is pertinent onjuist. Maar goed, dan krijg ik weer dat filmpje wat je al eerder hebt laten zien over een nieuwe World Order. Daar pas ik voor.

quote:
Meer kijkers dan Hollywood..?? Ja, haha. In India zeker... een half 3e wereldland.
Hollywood wordt verreweg het meest gekeken in de landen waar het echt geldt, en dat is in N-Amerika, Z-Amerika, Europa, Australië, Rusland (deels) en Afrika (deels)
Verklaar je eens nader? Waar het echt geldt? Whut? Ik zou een opkomende macht als India geen half 3e wereld land willen noemen :') , Zegt de term BRIC je dan niets?
  zondag 27 december 2015 @ 23:27:36 #81
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158588740
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 23:13 schreef Lichtkogel het volgende:
Staat niet haaks tegenover de Illuminati, want dat zijn satanisten.
Ik zou eerder zeggen: paganisten. Roept minder 'ja hoor, tuurlijk' reacties op, en doet denk ik meer recht aan de vrijmetselarij dan specifiek satanisme.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_158588743
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 23:21 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Mooi is het wel, zo'n vrijmetselarijloge. Het straalt echt mysterie uit. Soort higher world stuff.

Ben je bang dat ze straks achter je aankomen als je je te kritisch over ze uitlaat..?
Ik zie je ze constant aanprijzen, terwijl dat degene zijn die heel de wereld naar de tyfus helpen... pardon my language..
quote:
[..]

Hierin geloof ik niet. Roddel/vermoeden van feiten onderscheiden zou ik zeggen... Dit lijkt me onwaarschijnlijk omdat iedere artiest met een krachtige persoonlijkheid (wat de meesten zullen hebben, anders red je het niet), die zou worden gedwongen letterlijk z'n ziel te verkopen aan de duivel, natuurlijk gelijk naar buiten klapt en een actiegrap opzet of zo.
Check even de interviews met al deze superstars en wat ze te zeggen hebben over het verkopen van hun ziel aan de duivel:
-
pi_158588955
quote:
3s.gif Op zondag 27 december 2015 23:27 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Ik zou eerder zeggen: paganisten. Roept minder 'ja hoor, tuurlijk' reacties op, en doet denk ik meer recht aan de vrijmetselarij dan specifiek satanisme.
Nope, het is Satanisch, zoals omschreven is in het boek Morals & Dogma van de grootste Freemason allertijden, Albert Pike. Hij omschreef dat de god die zij aanbidden Lucifer is, conform de voorschriften van de Kabbalah:

-
pi_158589096
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 23:32 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Nope, het is Satanisch, zoals omschreven is in het boek Morals & Dogma van de grootste Freemason allertijden, Albert Pike. Hij omschreef dat de god die zij aanbidden Lucifer is, conform de voorschriften van de Kabbalah:

Behalve dat de (eind)doelen van de freemasons totaal anders zijn dan die van de illuminati. Dus nee.

Hoewel er niet uitgesloten is (en volgens sommigen bewezen) dat er freemasons onderdeel waren van de (historische) illuminati, hebben ze daarbuiten niet veel met elkaar van doen.
  zondag 27 december 2015 @ 23:38:15 #85
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158589252
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 23:27 schreef Lichtkogel het volgende:
Ben je bang dat ze straks achter je aankomen als je je te kritisch over ze uitlaat..?
Ik zie je ze constant aanprijzen, terwijl dat degene zijn die heel de wereld naar de tyfus helpen... pardon my language..
Het heeft geen ene donder met een of andere vorm van loyaliteit te maken. Ik kan sommige moskeeën ook prachtig vinden. Is dat dan ook heulen met de vijand of zo? :?
Als het geen visuele aantrekkingskracht had, zou het ook niet zo invloedrijk werken trouwens hè?
Het raakt de innerlijke archetypen. Niet gek dus om dat als 'mooi' te ervaren. Wat bazel je toch allemaal. Je kan niet eens meer naar kunst kijken zonder dat je compleet in de bres springt. Zo'n fanatieke redneck lijk je wel af en toe. :%
pi_158589296
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 23:35 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Behalve dat de (eind)doelen van de freemasons totaal anders zijn dan die van de illuminati. Dus nee.

Hoewel er niet uitgesloten is (en volgens sommigen bewezen) dat er freemasons onderdeel waren van de (historische) illuminati, hebben ze daarbuiten niet veel met elkaar van doen.
Die hebben alles met elkaar te doen.

De Freemasons zijn slechts 1 van de organisaties waar de Zionisten (Illuminati) gebruik van maken om de wereld te domineren.
-
pi_158589406
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 23:38 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Het heeft geen ene donder met een of andere vorm van loyaliteit te maken. Ik kan sommige moskeeën ook prachtig vinden. Is dat dan ook heulen met de vijand of zo? :?
Als het geen visuele aantrekkingskracht had, zou het ook niet zo invloedrijk werken trouwens hè?
Het raakt de innerlijke archetypen. Niet gek dus om dat als 'mooi' te ervaren. Wat bazel je toch allemaal. Je kan niet eens meer naar kunst kijken zonder dat je compleet in de bres springt. Zo'n fanatieke redneck lijk je wel af en toe. :%
Ja, sorry... maar ik zie je heel de tijd reageren van 'mooi' en 'het occulte trekt me wel'... terwijl dat hetgeen is waar we hier wat aan proberen te doen.

En dat die paleizen van de Rothschilds en Freemason lodges 'mooi' zijn, tja... dat is waar de macht ligt en de centen in handen zijn.

Video nog gezien van de superstars die in interviews zeggen dat ze hun ziel hebben verkocht aan de duivel?
-
pi_158589447
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 23:39 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Die hebben alles met elkaar te doen.

De Freemasons zijn slechts 1 van de organisaties waar de Zionisten (Illuminati) gebruik van maken om de wereld te domineren.
Dan vraag ik me af waar je deze mengelmoes van theorieën vandaan hebt beste man.

Zionisme, wat jij nu ineens de illuminati noemt, kwam pas op eind 19e eeuw. illuminati en de freemasons zijn er al (in elk geval op schrift) sinds 1700.

Dus ik ben benieuwd wat je daarvan kan maken.
pi_158589624
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 23:42 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dan vraag ik me af waar je deze mengelmoes van theorieën vandaan hebt beste man.

Daar kom ik bij na 8 jaar lang nagenoeg dagelijks onderzoek te doen naar dit soort dingen.
quote:
Zionisme, wat jij nu ineens de illuminati noemt, kwam pas op eind 19e eeuw. illuminati en de freemasons zijn er al (in elk geval op schrift) sinds 1700.

Dus ik ben benieuwd wat je daarvan kan maken.
De Illuminati is gevormd op 1 Mei 1776 door de Rothschilds in samenwerking met Adam Weishaupt. Later, in 1897 heeft men het Zionisme gesticht (Theodor Herzl + Rothschilds)

De grondbeginselen van de rituelen e.d. welke de Freemasons hanteren komen vanuit de mystieke/occulte Joodse Kabbalah. Dus deze 'club' staat onder controle van de Zionisten.

De Zionisten zijn de echte machthebbers op het moment, die schuil gaan achter vage termen als Illuminati/Globalisten/Elite/Puppet masters e.d.
-
  zondag 27 december 2015 @ 23:50:27 #90
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158589732
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 23:27 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Gast, doe rustig. Kijk ook nog eens voor de grap naar de topictitel. Voor mijn part beschouw je het als een gedachte experiment, het is wel eens goed om de hele andere kant op te denken om te controleren of je denkproces nog wel elastisch is zeg maar. Anders val je zelf in de valkuilen van de dogmatiek en pak je alleen zaken op die je eigen standpunten bevestigen zonder te kijken naar de mogelijke onzin binnen de verhalen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_158589772
@ Chris Carter

The Kabbalah and Freemasonry
http://freemasonry.bcy.ca/texts/kabbalah.html

-
pi_158589827
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 23:47 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Daar kom ik bij na 8 jaar lang nagenoeg dagelijks onderzoek te doen naar dit soort dingen.
Dan zou ik toch wat meer accuratere feiten verwachten dan hetgeen je nu spuit, want dat is enkel weer met oogkleppen op.

quote:
De Illuminati is gevormd op 1 Mei 1776 door de Rothschilds in samenwerking met Adam Weishaupt. Later, in 1897 heeft men het Zionisme gesticht (Theodor Herzl + Rothschilds)
Een aftakking van de illuminati werd in 1776 opgericht ja, maar een eeuw daarvoor waren ze ook al actief in wat nu Spaans gebied is. Dus nee, helaas.
quote:
De grondbeginselen van de rituelen e.d. welke de Freemasons hanteren komen vanuit de mystieke/occulte Joodse Kabbalah. Dus deze 'club' staat onder controle van de Zionisten.
Ook hier zit je wat scheef. Er waren wel leden van de zogeheten Beierse illuminati, waaronder Weishaupt die jij noemt, maar die probeerden juist de freemasons met hun manieren beinvloeden. Hetgeen niet gelukt is overigens.

quote:
De Zionisten zijn de echte machthebbers op het moment, die schuil gaan achter vage termen als Illuminati/Globalisten/Elite/Puppet masters e.d.
Ah dan komen we weer uit bij de crux. Knap voor een stroming die in 1897 echt is losgebarsten om ook daarvoor al zoveel invloed te hebben die echter niet merkbaar was toen.
pi_158589854
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2015 23:50 schreef jogy het volgende:

[..]

Gast, doe rustig. Kijk ook nog eens voor de grap naar de topictitel. Voor mijn part beschouw je het als een gedachte experiment, het is wel eens goed om de hele andere kant op te denken om te controleren of je denkproces nog wel elastisch is zeg maar. Anders val je zelf in de valkuilen van de dogmatiek en pak je alleen zaken op die je eigen standpunten bevestigen zonder te kijken naar de mogelijke onzin binnen de verhalen.
Meh.. ja, maar voor mij is het allang duidelijk waar die lui mee bezig zijn en wat ze veroorzaakt hebben in de wereld. Dus gaan bij mij ff de haren in de nek overeind staan, want er is werkelijk waar niks positiefs aan het hele NWO gebeuren.

Maar goed, zal wel weer even indammen.
-
  zondag 27 december 2015 @ 23:55:47 #94
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158589892
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 23:41 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ja, sorry... maar ik zie je heel de tijd reageren van 'mooi' en 'het occulte trekt me wel'... terwijl dat hetgeen is waar we hier wat aan proberen te doen.

En dat die paleizen van de Rothschilds en Freemason lodges 'mooi' zijn, tja... dat is waar de macht ligt en de centen in handen zijn.

Video nog gezien van de superstars die in interviews zeggen dat ze hun ziel hebben verkocht aan de duivel?
Ik heb die uitspraken gezien ja. Maar vaak korte fragmentjes geknipt uit complete interviews. Context is belangrijk. Zoek je zo'n interview op dan blijkt meestal weinig anders dan gewoon in de commerciële wereld terecht te zijn gekomen na een strenge conservatieve opvoeding ergens in een amerikaanse dorpje, waar ze voorheen gospelzanger(es) waren en pa dominee was. Dat hebben ze dan van zich afgeschud om de stap in 'de grote boze wereld' te zetten: je ziel aan de duivel verkopen, opzij de preutsigheid, weg met alle burgerlijke remmingen...

Verder zullen er in 'de grote boze wereld' ook verdedigers zijn van het occulte en tegenstanders van het traditionele. Mogen die hier in BNW dan niet reageren? Niet dat ik mezelf zo wil positioneren, maar daar zou je je in ieder geval ook niet aan moeten storen als dat zo was.
Hitler was trouwens ook van het occulte toch?
Ik zie ook niet in waarom het per definitie totaal verkeerd zou moeten zijn. Ik zoek naar dat antwoord op het moment, maar kan het nog niet echt vinden.
Met Satanisme of Satan sowieso, demonen shit, heb ik verder totaal niks iig. De sfeer die dat uitstraalt komt op me over als echte duisternis. Snap ook niet dat mensen daar met vol verstand zich mee inlaten. Maar dat maakt niet meteen al het occulte slecht.
pi_158589949
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 23:53 schreef ChrisCarter het volgende:

Ah dan komen we weer uit bij de crux. Knap voor een stroming die in 1897 echt is losgebarsten om ook daarvoor al zoveel invloed te hebben die echter niet merkbaar was toen.
Well dude..., het waren anders de Zionisten die de staat Israël gesticht hebben en de grondbeginselen hiervan al tijdens WW I hebben gelegd in de zogenaamde Balfour-declaratie.

En nu hebben ze alle sleutelposities in de VS (bank, politiek en media) ingenomen en dus het hele land zo onder controle en veroorzaken hier wereldwijd dus gigantische ellende mee. (oorlog, armoede, honger)
-
pi_158589986
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 23:58 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Well dude..., het waren anders de Zionisten die de staat Israël gesticht hebben en de grondbeginselen hiervan al tijdens WW I hebben gelegd in de zogenaamde Balfour-declaratie.

[ afbeelding ]

En nu hebben ze alle sleutelposities in de VS (bank, politiek en media) ingenomen en dus het hele land zo onder controle en veroorzaken hier wereldwijd dus gigantische ellende mee. (oorlog, armoede, honger)
Goed verhaal verder maar gelukkig negeer je 90% van mijn post. Dit heeft niks met illuminati te maken.

Sowieso is dat geen complot/geheim, dat is altijd gewoon openbare informatie geweest.
pi_158590039
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 23:59 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Goed verhaal verder maar gelukkig negeer je 90% van mijn post. Dit heeft niks met illuminati te maken.
Ik weet ook niet wat er verder met de Illuminati gebeurd is, maar wel dat die benaming nu gebruikt wordt als schuilnaam voor wie de echte machthebbers zijn, en dat zijn de Zionisten.
-
pi_158590081
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 00:01 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ik weet ook niet wat er verder met de Illuminati gebeurd is, maar wel dat die benaming nu gebruikt wordt als schuilnaam voor wie de echte machthebbers zijn, en dat zijn de Zionisten.
Waarom kun je niet een keer, zelfs al is het maar for the sake of argument, dat zionisme eens los laten? Anderen starrigheid verwijten en zaken roepen als wake up maar zelf doe je exact hetzelfde.

Zo kunnen we elk topic na 3 posts wel 'sluiten" qua discussie vrees ik.

Waarom zouden ze anno nu dan nog met symbolen werken terwijl juist het internet er voor kan zorgen dat ze overal al de baas kunnen zijn? Occam's Razor, ook hier weer.
  maandag 28 december 2015 @ 00:06:51 #99
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158590176
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 23:32 schreef Lichtkogel het volgende:
Heb ik allang gezien/gelezen, meerdere keren inmiddels. ;) Ook daarin geldt: satanisme is een heel specifieke stroming; er zijn meerdere paganistische paden die Lucifer of Baphomet als de ultieme entiteit beschouwen. Ik vind dat verder ook niet erg aantrekkelijk of zo. Maar goed.
  maandag 28 december 2015 @ 00:08:09 #100
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158590212
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 23:55 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Ik heb die uitspraken gezien ja. Maar vaak korte fragmentjes geknipt uit complete interviews. Context is belangrijk. Zoek je zo'n interview op dan blijkt meestal weinig anders dan gewoon in de commerciële wereld terecht te zijn gekomen na een strenge conservatieve opvoeding ergens in een amerikaanse dorpje, waar ze voorheen gospelzanger(es) waren en pa dominee was. Dat hebben ze dan van zich afgeschud om de stap in 'de grote boze wereld' te zetten: je ziel aan de duivel verkopen, opzij de preutsigheid, weg met alle burgerlijke remmingen...

Verder zullen er in 'de grote boze wereld' ook verdedigers zijn van het occulte en tegenstanders van het traditionele. Mogen die hier in BNW dan niet reageren? Niet dat ik mezelf zo wil positioneren, maar daar zou je je in ieder geval ook niet aan moeten storen als dat zo was.
Hitler was trouwens ook van het occulte toch?
Ik zie ook niet in waarom het per definitie totaal verkeerd zou moeten zijn. Ik zoek naar dat antwoord op het moment, maar kan het nog niet echt vinden.
Met Satanisme of Satan sowieso, demonen shit, heb ik verder totaal niks iig. De sfeer die dat uitstraalt komt op me over als echte duisternis. Snap ook niet dat mensen daar met vol verstand zich mee inlaten. Maar dat maakt niet meteen al het occulte slecht.
Occult is ook niet meer dan 'verborgen kennis' als ik het wel heb. Dat kan 'duistere kennis' zijn maar ook neutrale en positieve kennis. Dat hele 'occult = Satanistisch' vind ik dan ook een beetje humoristisch eigenlijk. En komen we weer terug dat het de perfecte afweer is tegen nieuwsgierige mensen. Occult = satanistisch = slecht = sociaal onwenselijk = ervan weg blijven. Alsof je het geel zwart schildert en los laat in de dierenwereld.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')