wachtwoord is EyeSeeYouquote:Op donderdag 31 december 2015 11:00 schreef jogy het volgende:
BNW / BIS bank, de bank der centrale banken.
En dan laten we hier de zionistendiscussie even achter ons en gaan we weer terug naar de kern van het topic. Excuus voor de afleiding maar soms moet het even.
Pro illuminati
[ afbeelding ]
Je weet toch het moet wel een beeeeeetje doorzichtig zijn.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:36 schreef jogy het volgende:
Dat kan geheimzinniger, theguyver
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op donderdag 31 december 2015 11:36 schreef jogy het volgende:
Dat kan geheimzinniger, theguyver
[ afbeelding ]
Ik heb er zelf niets over onderzocht, maar kan me nog wel topics in het verleden herinneren waarin dit verklaard werd door te verwijzen naar de Khazaren en dat zij de "13de" Joodse stam zouden zijn en zich verheven voelen boven andere Joden of juist andersom dat ze minderwaardig zijn en dat de Joden die toendertijd allemaal in Europa woonden daar juist wel of niet van af zouden stammen en dus "gezuiverd" moesten worden?quote:Op donderdag 31 december 2015 10:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Je bent dol op docu's toch?
"371 Swiss banks stand accused of collaborating with the Nazis during World War II. This was suspected at the time by by U.S. Secretary of Treasury Henry Morgenthau, who began investigating this collaboration. He found the Swiss were not alone. His archives reveal that both British and American bankers continued to do business with Hitler, even as Germany was invading Europe and bombing London.
This investigative film shows in detail the roles played by the Anglo-German banking clique. Key members of the Bank of England together with their German counterparts established the BIS, the Bank for International Settlement, which laundered the plundered gold of Europe. On its board were key Nazis such as Walther Funk and Hjalamar Schact The president of BIS was an American, Thomas McKittrick, who readily socialized with leading Nazis. Not only the BIS, but other allied banks worked hand in hand with the Nazis. One of the biggest American banks kept a branch open in Occupied Paris and, with full knowledge of the managers in the U.S., froze the accounts of French Jews. Deprived of money to escape France, many ended up in death camps.
When Pres. Roosevelt died in April 1945, Morgenthau lost his protector and his crusade against the banks came to an end. He was further weakened when men in his department were accused of being Communists during the McCarthy era. This incredible story contains interviews with surviving members of banking families and Morgenthau's investigative team as well as newly found archive material."
http://topdocumentaryfilms.com/banking-with-hitler/
Dus nogmaals. Hoe kan je BIS bank als geldschieter van de Nazi's (gedocumenteerd en alles) vereenzelvigen met het idee dat het een Zionistische bank is? Als Hitler dus echt de man van het volk en de laatste strijder voor rechtvaardigheid zou zijn?
Kan best hoor, dat is volgens mij wel een beetje het leidende idee erachter jaquote:Op donderdag 31 december 2015 12:27 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Ik heb er zelf niets over onderzocht, maar kan me nog wel topics in het verleden herinneren waarin dit verklaard werd door te verwijzen naar de Khazaren en dat zij de "13de" Joodse stam zouden zijn en zich verheven voelen boven andere Joden of juist andersom dat ze minderwaardig zijn en dat de Joden die toendertijd allemaal in Europa woonden daar juist wel of niet van af zouden stammen en dus "gezuiverd" moesten worden?
*Mompelt iets van bel en klepel![]()
Die ga ik kijken en kom ik op terug.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Je bent dol op docu's toch?
"371 Swiss banks stand accused of collaborating with the Nazis during World War II. This was suspected at the time by by U.S. Secretary of Treasury Henry Morgenthau, who began investigating this collaboration. He found the Swiss were not alone. His archives reveal that both British and American bankers continued to do business with Hitler, even as Germany was invading Europe and bombing London.
This investigative film shows in detail the roles played by the Anglo-German banking clique. Key members of the Bank of England together with their German counterparts established the BIS, the Bank for International Settlement, which laundered the plundered gold of Europe. On its board were key Nazis such as Walther Funk and Hjalamar Schact The president of BIS was an American, Thomas McKittrick, who readily socialized with leading Nazis. Not only the BIS, but other allied banks worked hand in hand with the Nazis. One of the biggest American banks kept a branch open in Occupied Paris and, with full knowledge of the managers in the U.S., froze the accounts of French Jews. Deprived of money to escape France, many ended up in death camps.
When Pres. Roosevelt died in April 1945, Morgenthau lost his protector and his crusade against the banks came to an end. He was further weakened when men in his department were accused of being Communists during the McCarthy era. This incredible story contains interviews with surviving members of banking families and Morgenthau's investigative team as well as newly found archive material."
http://topdocumentaryfilms.com/banking-with-hitler/
Dus nogmaals. Hoe kan je BIS bank als geldschieter van de Nazi's (gedocumenteerd en alles) vereenzelvigen met het idee dat het een Zionistische bank is? Als Hitler dus echt de man van het volk en de laatste strijder voor rechtvaardigheid zou zijn?
Nope, dat was hij niet.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:24 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Misschien was Hitler ( of eigenlijk Adolf Schickengrublr (spelling? Zit op mobiel op werk) wel een cryptojew?![]()
Goede post in elk geval!
goed persoon ook weer niet. Maar Hitler is meer toebedicht dan eerlijk zou zijn.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Kan best hoor, dat is volgens mij wel een beetje het leidende idee erachter ja. Alleen klopt lichtkogel's idee dat Hitler eigenlijk een heel goed persoon was die nu gedemoniseerd wordt niet meer. Het één of het ander, niet beide.
Ladies and gentlemen... hold your horses!quote:Op donderdag 31 december 2015 12:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Kan best hoor, dat is volgens mij wel een beetje het leidende idee erachter ja. Alleen klopt lichtkogel's idee dat Hitler eigenlijk een heel goed persoon was die nu gedemoniseerd wordt niet meer. Het één of het ander, niet beide.
Ja man, bizarre shit is dat.quote:Op zondag 3 januari 2016 02:28 schreef Villas__Rubin het volgende:
De Illuminati heeft ook weer een leuk nieuw liedje + clipje.
Ze heeft een ontzettend mooie stem. Daarom begrijp ik het ook niet, al die vage capriolen. Se doesn't need itquote:Op zondag 3 januari 2016 02:33 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ja man, bizarre shit is dat.
En dan om na te gaan dat ze eerst zo was:
Ze was een Disney ster, net zoals Britney Spears, Christina Aguilera, Lindsay Lohan.quote:Op zondag 3 januari 2016 02:41 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ze heeft een ontzettend mooie stem. Daarom begrijp ik het ook niet, al die vage capriolen. Se doesn't need it
En vergeet niet de idiotische NASA propaganda filmpjes van de jaren 50.quote:Op zondag 3 januari 2016 02:44 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ze was een Disney ster, net zoals Britney Spears, Christina Aguilera, Lindsay Lohan.
Beginnen allemaal als rolmodel om in slettebakken te veranderen en zo bij te dragen aan de 'social engineering'. Walt Disney was overigens een 33ste graads Freemason.
?quote:Op zondag 3 januari 2016 16:25 schreef Tingo het volgende:
En vergeet niet de idiotische NASA propaganda filmpjes van de jaren 50.
Alsje 'disney nasa films 1950's' googlen kom je veel meer bij...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |