abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 december 2015 @ 10:46:05 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158665384
https://www.illuminatiofficial.org

Op deze website vind je belangrijke informatie van de Illuminati zélf! Ze zijn dus eindelijk uit de kast gekomen en zien zelf ook wel in dat ze door het volledig onbekend proberen te blijven, ze de fantasie van het onwetende volk op hol laten slaan. Te lezen valt dat ze het dus allemaal helemaal niet zo slecht bedoelen en ze juist het goede willen doen voor de wereld, zoals veruit de meeste normale mensen uiteraard willen. Wie ze precies zijn, houden ze uiteraard met goede redenen onbekend. Maar ze doen in ieder geval wat misverstanden de wereld uit helpen. Kijk er eens rustig rond zou ik zeggen...

Verder mogen er in dit topic allemaal leuke pro-illuminati filmpjes, plaatjes, muziekjes en weet-ik-het-allemaaltjes gepost worden. Laten we de Illuminati voor de verandering eens in het zonnetje zetten en het eens van de andere kant bekijken! Tenslotte is het hard werken om een wereld bestaande uit 7 miljard mensen te leiden. En ze zijn al zo ontzettend ver gekomen... Daarbij mag hun gevoel voor mooie kunst ons toch ook zeker niet ontgaan. Het is knap, groots werk en dat verdient meer onze respect! Dus post hier vrolijke dingen, en het staat je verder vrij wat. Van onzin tot interessante wetenswaardigheden.
Laten we voor het gemak er vanuit gaan dat ze achter alle grote wereldse bewegingen zitten, zoals de United Nations, de G8, NAVO, NASA, Greenpeace, WWF, WHO etc. etc. Welke goede dingen zien we allemaal?

Laten we de Illuminati ontdekken op een positieve manier. Te beginnen met bovenstaande website.

Anti-Illuminati-sites en filmpjes zijn er inmiddels genoeg. Allemaal poneren ze hun zelfbedachte vermoedens als ware, onomstotelijk bewezen feiten; precies het mechanisme dat roddels in de wereld doet ontstaan. Heel fout. En niemand die er eens wat van zegt.
Gelukkig hebben ze nu een eigen website met eerlijke, oprechte informatie, zodat de mensen uit eerste hand de informatie over de organisatie tot zich kunnen nemen. Gaat dat lezen!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  † In Memoriam † woensdag 30 december 2015 @ 11:09:10 #2
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_158665866
Dus de UN, NAVO, G8 geven nu de grootse disclosure met hun 'illuminati'voorzitters :?
Hoe weten we in hemelsnaam of deze site betrouwbaar is
:')
  woensdag 30 december 2015 @ 12:02:40 #3
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158667183
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 11:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dus de UN, NAVO, G8 geven nu de grootse disclosure met hun 'illuminati'voorzitters :?
Niet!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 30 december 2015 @ 12:05:29 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158667235
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 11:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het staat toch in de URL :{.

Maar die site is gewoon een opzetje naar de discussie van een mogelijk positieve illuminati. Meer niet :P.
Vrijheid
  † In Memoriam † woensdag 30 december 2015 @ 12:06:34 #5
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_158667263
quote:
14s.gif Op woensdag 30 december 2015 12:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Het staat toch in de URL :{.

Maar die site is gewoon een opzetje naar de discussie van een mogelijk positieve illuminati. Meer niet :P.
Ik wil op z'n minst weten wie/wat de illuminati nou eigenlijk is

En dan niet zo'n vage beschrijving als:

quote:
The Illuminati is an elite collective of political leaders, business owners, entertainment celebrities, and other influential members of this planet. By uniting influencers of the world in an unrestrictive, private domain — free of political, religious, and geological boundaries — our organization helps to further the prosperity of the human species as a whole.

:')
  woensdag 30 december 2015 @ 12:09:19 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158667338
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 12:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik wil op z'n minst weten wie/wat de illuminati nou eigenlijk is
Dan ben je niet de enige, het wordt volgens mij gewoon gebruikt als een soort verzamelnaam voor 'de elite'. Zoals je ook anonymous hebt waar iedereen zich aan kan haken, el quaida (ofzo) waar op een gegeven moment elke gek met een bommenvest in werd gedumpt en eventueel een soort versatanisering voor al het slechte in de wereld zodat de schuld buiten onszelf kan worden geplaatst.
Vrijheid
  woensdag 30 december 2015 @ 12:34:52 #7
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158667968
quote:
14s.gif Op woensdag 30 december 2015 12:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Dan ben je niet de enige, het wordt volgens mij gewoon gebruikt als een soort verzamelnaam voor 'de elite'. Zoals je ook anonymous hebt waar iedereen zich aan kan haken, el quaida (ofzo) waar op een gegeven moment elke gek met een bommenvest in werd gedumpt en eventueel een soort versatanisering voor al het slechte in de wereld zodat de schuld buiten onszelf kan worden geplaatst.
ondertussen is al-ciada kaart te vaak getrokken. Een op de andere dag was het IS.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 december 2015 @ 18:13:27 #8
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158680825

Kijk, zo krijgen die mensen een gezicht. Wat een ontzettend leuke, open mensen O+
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_158681028
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:13 schreef Villas__Rubin het volgende:

Kijk, zo krijgen die mensen een gezicht. Wat een ontzettend leuke, open mensen O+
O kijk eens V_R... Mark Zuckerberg wil sinds hij vader geworden is graag een New World Order zoals Henry Kissinger voorschreven heeft zodat we allemaal in vrede op aarde kunnen leven.

(Zuckerberg en Kissinger... Joodse Zionisten dus)
-
  woensdag 30 december 2015 @ 18:39:24 #10
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158681651
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:18 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

O kijk eens V_R... Mark Zuckerberg wil sinds hij vader geworden is graag een New World Order zoals Henry Kissinger voorschreven heeft zodat we allemaal in vrede op aarde kunnen leven.

Heb je het boek zelf ook gelezen of is het gewoon een pavlov rage bij het zien van kissinger en world order?

In ieder geval èèn boekreview geeft al aan dat het een redelijke upbeat positieve lezing is van de toekomst.
http://www.theguardian.co(...)inger-review-account

Ik zet hem ook op mijn lees lijstje. Misschien is die man op zijn oude dag mild geworden.
Vrijheid
pi_158681711
quote:
10s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:39 schreef jogy het volgende:

[..]

Heb je het boek zelf ook gelezen of is het gewoon een pavlov rage bij het zien van kissinger en world order?

In ieder geval èèn boekreview geeft al aan dat het een redelijke upbeat positieve lezing is van de toekomst.

Ik zet hem ook op mijn lees lijstje. Misschien is die man op zijn oude dag mild geworden.
Meh..

Crimes against Humanity: Why Is Henry Kissinger Walking Around Free?
http://www.globalresearch(...)-around-free/5358322
-
pi_158681757
quote:
10s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:39 schreef jogy het volgende:

[..]

Asking for forgiveness as he gets nearer his death bed.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_158682015
Ah het is weer het joden-bash-uurtje op BNW.
  woensdag 30 december 2015 @ 18:58:10 #14
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158682191
Hoppa.

:9.
Vrijheid
  woensdag 30 december 2015 @ 19:03:23 #15
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158682337
quote:
13s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ja ja, het is hier een eensgezinde jodenbash hoor. Ik haal even de fakkels uit de berging voor deze lynchpartij.
Vrijheid
pi_158682418
quote:
14s.gif Op woensdag 30 december 2015 19:03 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja ja, het is hier een eensgezinde jodenbash hoor. Ik haal even de fakkels uit de berging voor deze lynchpartij.
Vergeet de jodenkoeken niet.
  woensdag 30 december 2015 @ 19:08:47 #17
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158682514
quote:
Nee hoor. Juist niet. O+
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_158682617
quote:
Ik zie geen gevoelige posts van je als 't over moslims gaat.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_158682685
quote:
Ehm... er is een arrestatiebevel uitgevaardigd door diverse landen tegen Henry Kissinger voor misdaden tegen de mensheid.

En Mark Zuckerberg brengt voor de CIA/NSA iedereens sociale matrix in kaart onder het mom van 'social' media.

Het zijn de dingen waar ook jij last van hebt, of dacht je dat alle Joden lieverdjes waren?
-
pi_158682770
quote:
14s.gif Op woensdag 30 december 2015 19:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vergeet de jodenkoeken niet.
En check even deze Joodse Barbara Lerner Spectre, die heel Zweden aan het veranderen is in een multiculturele cesspool waar NIEMAND beter van gaat worden, zowel autochtoon als allochtoon:

-
  woensdag 30 december 2015 @ 19:25:48 #21
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158683116
Joden... die zijn van oudsher zó opgejaagd. Ik denk dat de meesten Joden haast geen eens meer slechte dingen durven doen om het vooroordeel niet te bevestigen. Zelfs de Rothschild's ervaren/ervoeren nog dat 'outsider' gevoel onder de elites als joodse familie zijnde. Dat zit allemaal zo diep, dat zondebok gebeuren daar.
  woensdag 30 december 2015 @ 19:27:44 #22
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158683182
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:18 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

:D
Of te wel boehoehoe ze zijn succesvoller dan ik :'(
pi_158683281
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 19:25 schreef Villas__Rubin het volgende:
Joden... die zijn van oudsher zó opgejaagd. Ik denk dat de meesten Joden haast geen eens meer slechte dingen durven doen om het vooroordeel niet te bevestigen. Zelfs de Rothschild's ervaren/ervoeren nog dat 'outsider' gevoel onder de elites als joodse familie zijnde. Dat zit allemaal zo diep, dat zondebok gebeuren daar.
Inderdaad. Maar hier mogen ze dag in dag uit zwartgemaakt worden onder het mom van zionisme. Alsof alle Joden rijke corrupte bankiers zijn. Het is niet voor niets dan vele joden emigreren momenteel. Nederland voelt niet meer veilig voor ze.
pi_158683569
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 19:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar hier mogen ze dag in dag uit zwartgemaakt worden onder het mom van zionisme. Alsof alle Joden rijke corrupte bankiers zijn. Het is niet voor niets dan vele joden emigreren momenteel. Nederland voelt niet meer veilig voor ze.
Je vraagt je toch af waarom je nooit iets hoort over Azië of Australië als het om complotten gaat. Of opkomende machten als India.

[ Bericht 8% gewijzigd door ChrisCarter op 30-12-2015 19:45:52 ]
  woensdag 30 december 2015 @ 19:57:14 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158684235
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 19:14 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ehm... er is een arrestatiebevel uitgevaardigd door diverse landen tegen Henry Kissinger voor misdaden tegen de mensheid.

En Mark Zuckerberg brengt voor de CIA/NSA iedereens sociale matrix in kaart onder het mom van 'social' media.

Het zijn de dingen waar ook jij last van hebt, of dacht je dat alle Joden lieverdjes waren?
Henry kissinger is inderdaad een redelijk te bewijzen hufter geweest door de decennia heen. Zuckerberg is gewoon een extreem succesvol persoon omdat zijn sites extreem succesvol gevuld worden door mensen die dit vrijwillig doen. Kan je hem totaal niet kwalijk nemen. Niet elke succesvolle en invloedrijke jood is automatisch een zionistische mason 50ste graad illuminati hoogmeester van de orde van babyeters. Dat is een beetje jouw pavlov. Anders is de afgunst wel extreem en zit er dus een afgunst plafond aan hoe succesvol een jood mag worden voor deze automatisch in het verdomhoekje terecht komt. Niet verder dan 2 winkels want anders gaat het mis en ben je verplicht om mee te doen met de kruistocht voor werelddominantie. Lastig.
Vrijheid
pi_158684350
quote:
17s.gif Op woensdag 30 december 2015 19:57 schreef jogy het volgende:

[..]

Henry kissinger is inderdaad een redelijk te bewijzen hufter geweest door de decennia heen. Zuckerberg is gewoon een extreem succesvol persoon omdat zijn sites extreem succesvol gevuld worden door mensen die dit vrijwillig doen. Kan je hem totaal niet kwalijk nemen. Niet elke succesvolle en invloedrijke jood is automatisch een zionistische mason 50ste graad illuminati hoogmeester van de orde van babyeters. Dat is een beetje jouw pavlov. Anders is de afgunst wel extreem en zit er dus een afgunst plafond aan hoe succesvol een jood mag worden voor deze automatisch in het verdomhoekje terecht komt. Niet verder dan 2 winkels want anders gaat het mis en ben je verplicht om mee te doen met de kruistocht voor werelddominantie. Lastig.
Sowieso is er naar mijn weten geen arrestatiebevel maar willen ze hem verhoren als getuige in een aantal zaken. Dat is wel een wereld van verschil.
  woensdag 30 december 2015 @ 20:04:34 #27
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158684568
quote:
14s.gif Op woensdag 30 december 2015 19:59 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Sowieso is er naar mijn weten geen arrestatiebevel maar willen ze hem verhoren als getuige in een aantal zaken. Dat is wel een wereld van verschil.
Och, hij heeft in zijn leven aardig wat twijfelachtige petjes op gehad. Hij is praktisch een levende legende in de conspiracy wereld. Zo iemand die pappa en mamma conspiracy gebruiken voor spookverhalen bij het kampvuur aan hun conspiracy kinderen.
Vrijheid
pi_158685025
Bij deze vuur ik maar even een lichtkogel af in de duisternis waar jullie je in begeven...

We moeten eens af van de alle-joden-zijn-zielig houding daar dit bij jullie een ingebakken emotionele reflex is welke door de elite en massamedia bij jullie is ingebracht.

Alles en iedereen mag bekritiseerd worden, maar zodra het woordje Jood valt, dan tuimelt men over elkaar heen om diegene terecht te wijzen dat het niet kan/mag.

Voltaire zei het al:

Er zijn nou eenmaal elementen binnen het Jodendom welke werelddominantie nastreven; dit zijn de Zionisten onder hen.

Voorbeelden:

Lord Jacob de Rothschild - absolute kingpin in het NWO-syndicaat

Henry Kissinger - Internationaal gezocht voor misdaden tegen de menselijkheid, mede-architect van de NWO

David Rockefeller - Top van het internationale bankwezen, NWO architect

George Soros - Multimiljardair, financieel terrorist Arrestatiebevel door Putin uitgevaardigd.

Lloyd Blankfein - CEO Goldman Sachs, internationaal financieel terror-bank.
Chairman Federal Reserve (centrale bank in de VS

Alan Greenspan - voormalig Chairman Federal Reserve 1 v/d veroorzakers economische crisis

En ja, helaas allemaal van Joodse afkomst...

Ben ik hiermee antisemitisch? Nee.
Ik wijs alleen aan wie o.a. de elite zijn.
-
  woensdag 30 december 2015 @ 20:25:20 #29
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158685652
quote:
14s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:04 schreef jogy het volgende:
Och, hij heeft in zijn leven aardig wat twijfelachtige petjes op gehad. Hij is praktisch een levende legende in de conspiracy wereld. Zo iemand die pappa en mamma conspiracy gebruiken voor spookverhalen bij het kampvuur aan hun conspiracy kinderen.
Als ik 'm zo zie, lijkt het me ook weinig soeps hoor, die Kissinger. Straalt gewoon corruptie en vuiligheid uit die vent. :D
pi_158685711
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:25 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Als ik 'm zo zie, lijkt het me ook weinig soeps hoor, die Kissinger. Straalt gewoon corruptie en een gebrek aan geweten uit die vent. :D
Denk dat er niemand verder twijfelt aan de slechtheid van deze persoon inderdaad. Maar goed, er zijn helaas heel veel slechteriken op deze aardkloot.
pi_158685972
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:26 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Denk dat er niemand verder twijfelt aan de slechtheid van deze persoon inderdaad. Maar goed, er zijn helaas heel veel slechteriken op deze aardkloot.
Degene die ik hierboven heb genoemd zijn de elite van de elite. Deze lui staan boven de wet en gezien de 'key-positions' die ze innemen vormen ze een super-power base vanwaaruit ze enorme macht kunnen uitoefenen op de wereld.
-
  woensdag 30 december 2015 @ 20:34:32 #32
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158686186
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:14 schreef Lichtkogel het volgende:
Er zijn nou eenmaal elementen binnen het Jodendom welke werelddominantie nastreven
Bij de Islam ook... Bij het Christendom in feite ook ('Het Koninkrijk God's zal over de aarde heersen')... dat heet volgens mij met een mooi woord exclusivisme. :)
pi_158686380
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:34 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Bij de Islam ook... Bij het Christendom in feite ook ('Het Koninkrijk God's zal over de aarde heersen')... dat heet volgens mij met een mooi woord exclusivisme. :)
Alexander de Grote wilde dit ook. De Romeinen wilden dit ook. De Mongolen onder Genghis wilden dit ook.

Ik zie een patroon :D
pi_158686704
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:34 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Kan jij 1 islamiet noemen die aan het top van het bankwezen zit?
-
pi_158686825
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:37 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Alexander de Grote wilde dit ook. De Romeinen wilden dit ook. De Mongolen onder Genghis wilden dit ook.

Ik zie een patroon :D
Dat is ook zo. Het streven naar werelddominantie gaat een paar duizend jaar terug.

En nu is dat ook het geval. Men heeft gemerkt dat het 'makkelijkst' de macht te verkrijgen is door het financieel stelsel te controleren. Daar de financier degene is 'who is calling the shots', want zonder geld begint niemand of geen land wat...
-
  woensdag 30 december 2015 @ 20:48:40 #36
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158687063
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:37 schreef ChrisCarter het volgende:

Ik zie een patroon
Het is een nogal gewild einddoel blijkbaar....

En op zich is het niet erg, als er maar iets goed van komt, iets beter dan wat was. Het is niet verkeerd alsde wereld als één gaat samenwerken bijvoorbeeld. Zo'n ideaal met als uiteindelijk doel iedereen in de hel te storten - zoals complottheoretici bijna allemaal, zonder uitzondering beweren - is natuurlijk zeer onwenselijk.
In ieder geval: het is dus al inmiddels iets van 200 jaar in de maak of zo. Welke veranderingen hebben we gezien de afgelopen 200 jaar? Dat zou ergens het karakter ervan moeten verraden. Maar als ik de ontwikkelingen van de afgelopen 200 jaar in ogenschouw neem, heb ik niet direct het idee dat het helemaal de verkeerde kant op gaat. Er is juist heel veel te goede veranderd! Maar er zijn wel dingen die in potentie de verkeerde kant op kunnen gaan. Zoals alle privacy-beperking, burgerrechten, of als men nog een oorlog nodig meent te vinden (al weet ik niet of ze die willens en wetens creëren of er niet gewoon 'slechts' strategische voordelen uit halen...)... Maar voor een hoop complottheoretici gaat het ook 'helemaal de verkeerde kant op' qua morele veranderingen; wat allemaal maar kan en mag vandaag de dag en zo. Kortom: hun conservatieve wereldbeeld is in het gedrang. Daar kan men mij echt niet in mee krijgen iig...
  woensdag 30 december 2015 @ 20:49:34 #37
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158687128
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:42 schreef Lichtkogel het volgende:
Nope...
De Islamitische wereld verkeert in een giga-crisis. Die zitten vooral in de top van het terrorismewezen momenteel ;p
pi_158687236
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:42 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Genoeg niet-joden aan de top van de financiele wereld in Amerika. Van de top 4 zijn 4 niet-Joods.
Michael O'Neill van CitiGroup
John Stumpf van Wells Fargo
Brian Moynihan van Bank of America.
Jamie Dimon van JPMorgan. Zijn vrouw is joods maar dat mag de pret niet drukken :P

Same old songs dude.
pi_158687408
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:48 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Het is een nogal gewild einddoel blijkbaar....

En op zich is het niet erg, als er maar iets goed van komt, iets beter dan wat was. Het is niet verkeerd alsde wereld als één gaat samenwerken bijvoorbeeld. Zo'n ideaal met als uiteindelijk doel iedereen in de hel te storten - zoals complottheoretici bijna allemaal, zonder uitzondering beweren - is natuurlijk zeer onwenselijk.
In ieder geval: het is dus al inmiddels iets van 200 jaar in de maak of zo. Welke veranderingen hebben we gezien de afgelopen 200 jaar? Dat zou ergens het karakter ervan moeten verraden. Maar als ik de ontwikkelingen van de afgelopen 200 jaar in ogenschouw neem, heb ik niet direct het idee dat het helemaal de verkeerde kant op gaat. Er is juist heel veel te goede veranderd! Maar er zijn wel dingen die in potentie de verkeerde kant op kunnen gaan. Zoals alle privacy-beperking, burgerrechten, of als men nog een oorlog nodig meent te vinden (al weet ik niet of ze die willens en wetens creëren of er niet gewoon 'slechts' strategische voordelen uit halen...)... Maar voor een hoop complottheoretici gaat het ook 'helemaal de verkeerde kant op' qua morele veranderingen; wat allemaal maar kan en mag vandaag de dag en zo. Kortom: hun conservatieve wereldbeeld is in het gedrang. Daar kan men mij echt niet in mee krijgen iig...
_O-

Je probeert maar recht te blijven praten wat krom is he?

Als jij eens wist hoeveel ellende, oorlog, doden, armoe die lui hierboven hebben veroorzaakt, dan had je wel anders gepiept. En als je eenmaal ziet waar het naartoe gaat met de privacy... die is er straks niet meer. Straks zit iedereen met een camera in zijn huis om iedereen in de gaten te houden in het kader van 'safety & security' te kunnen garanderen. Iedereen wordt straks gechipt en aan de hand hiervan kan je jezelf legitimeren en je betalingen verrichten. Net alsof we een stel geoormerkte kuddedieren zijn... als klapvee dus.

Ik snap niet hoe jij erbij komt dat heel die NWO ook maar enigszins positief kan zijn, als je ziet welke kan het opgaat. Of zit je gewoon lekker 'rebels' te doen?
-
pi_158687921
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:51 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Genoeg niet-joden aan de top van de financiele wereld in Amerika. Van de top 4 zijn 4 niet-Joods.
Michael O'Neill van CitiGroup
John Stumpf van Wells Fargo
Brian Moynihan van Bank of America.
Jamie Dimon van JPMorgan. Zijn vrouw is joods maar dat mag de pret niet drukken :P

Same old songs dude.
Check deze lijst en neem hem eens even goed door en kijk eens naar wie op welke positie zit in het bankwezen of politiek in de VS:

===========================================================================
Benjamin S. Bernanke – Chairman, Board of Governors, Federal Reserve System

Donald L. Kohn – Vice Chairman, Board of Governors, Federal Reserve System

Stephen Friedman – Chairman, Board of Directors, Federal Reserve Bank of New York

Timothy F. Geithner – Secretary, United States Department of the Treasury

Neal S. Wolin – Deputy Secretary, United States Department of the Treasury

Robert B. Zoellick – President, The World Bank

Dominique Strauss-Kahn – Managing Director, International Monetary Fund

Lawrence H. Summer – Chairman, National Economic Council

Christina D. Romer – Chairman, Council of Economic Advisers

Paul A. Volcker – Chairman, Economic Recovery Advisory Board

Ron Bloom – Senior Counselor for Manufacturing Policy, President

Steven L. Rattner – Director, Presidential Task Force on the Automotive Industry

Neil M. Barofsky – Special Inspector General, Troubled Asset Relief Program(TARP)

Kenneth R. Feinberg – Special Master for Executive Compensation, U.S. Treasury Department

Jared Bernstein – Chief Economist and Economic Policy Adviser, Vice President

David R. Obey – Chairman, United States House Committee on Appropriations

Henry A. Waxman – Chairman, United States House Committee on Energy and Commerce

Barney Frank – Chairman, United States House Committee on Financial Services

Christopher J. Dodd (crypto jew) – Chairman, United States Senate Committee on Banking, Housing, and Urban Affairs

Max S. Baucus (crypto jew)- Chairman, United States Senate Committee on Finance

Peter R. Orszag – Director, Office of Management and Budget(OMB)

Douglas W. Elmendorf – Director, Congressional Budget Office(CBO)

Douglas H. Shulman – Commissioner, Internal Revenue Service(IRS)

Jon D. Leibowitz – Chairman, Federal Trade Commission(FTC)

John E. Bowman – Director, Office of Thrift Supervision(OTS)

Sheila C. Bair – Chairman, Federal Deposit Insurance Corporation(FDIC)

John C. Dugan (crypto jew) – Comptroller, Office of the Comptroller of the Currency (OCC)

Karen G. Mills – Administrator, Small Business Administration (SBA)

Mary L. Schapiro – Chairman, Securities and Exchange Commission(SEC)

Gary G. Gensler – Chairman, Commodity Futures Trading Commission(CFTC)

Daniel J. Roth – President and Chief Executive Officer, National Futures Association(NFA)

Duncan L. Niederauer – Chief Executive Officer & Director, NYSE Euronext

Robert Greifeld – Chief Executive Officer, NASDAQ OMX Group, Inc.

Lloyd C. Blankfein – Chairman and Chief Executive Officer, Goldman Sachs Group, Inc.

John J. Makhoul – Chairman and Chief Executive Officer, Morgan Stanley

James Dimon (crypto jew) – Chairman and Chief Executive Officer, JPMorgan Chase

Kenneth D. Lewis (crypto jew) – President and Chief Executive Officer, Bank of America Corporation

John G. Stumpf – President and Chief Executive Officer, Wells Fargo & Company

Bernard Baruch – economic adviser to many U.S. presidents, statesman, stock market speculator

Milton Friedman – Nobel Prize-winning economist

Alan Greenspan – chairman of the Federal Reserve (1987–2006)

Eugene Meyer – chairman of the Federal Reserve (1930–1933), president of the World Bank (1946)

Haym Solomon – financier during the American Revolution

Joseph E. Stiglitz – 2001 Nobel Prize winner and Chief Economist of the World Bank (1997–2000)

James Wolfensohn – president of the World Bank (1995–2005)

Paul Wolfowitz – president of the World Bank (2005–2007)

George Akerlof – economist

Kenneth Arrow – Arrow’s impossibility theorem

Gary Becker – economist

Daniel Berkowitz – editor of the Journal of Comparative Economics (2007-present)

Walter Block – Harold E. Wirth Endowed Chair in Economics at Loyola University in New Orleans

Benjamin Jerry Cohen – Louis G. Lancaster Professor of International Political Economy University of California, Santa Barbara

Martin S. Feldstein – economist, Harvard Professor, advisor to President Ronald Reagan

Robert Fogel – new economic history

Zvi Griliches – econometrist

Sanford J. Grossman – economics of information

John Harsanyi – game theorist

Jerry A. Hausman – econometrist

Ricardo Hausmann – Harvard Professor and Former Venezuelan Minister

Robert Heilbroner – leftist economist

Leonid Hurwicz – economist

Daniel Kahneman – Nobel Prize (2002)

Israel Kirzner – Austrian School economist

Lawrence Klein – econometric models

David M. Kreps – economist

Paul Krugman – economist and journalist

Simon Kuznets – econometrics

Emil Lederer – economist

Wassily Leontief – Input-Output method

Steven Levitt – economist

Harry Markowitz – economist

Jacob Marschak – economist

Merton Miller – economist

Jacob Mincer – labor economics

Ludwig von Mises – Austrian School economist

Franco Modigliani – economist

Harvey Pitt – former SEC chairman

Matthew Rabin – economist

Russell Roberts – economist, Professor at George Mason University in Virginia, commentator on Morning
Edition heard on National Public Radio

Kenneth Rogoff – economics professor at Harvard, expert on international economics

Murray Rothbard – Austrian School economist

Nouriel Roubini – Iranian-American macroeconomist

Jeffrey Sachs – economic shock therapy

Paul Samuelson – economic analysis

Andrei Shleifer – economist

Myron Scholes – Black-Scholes equation

Herbert Simon – political, social scientist

Robert Solow – economic growth

Jacob Viner – economist

Lloyd C. Blankfein – Chairman and CEO of Goldman Sachs

Ivan Boesky – Wall Street financier and arbitrageur

Asher Edelman – Wall Street corporate raider (“Wall Street” movie character)

Andrew Fastow – former CFO of Enron

Marcus Goldman – co-founder of Goldman Sachs investment bank

Bernie Madoff – former Chairman of NASDAQ, last Chairman of Bernard L. Madoff Investment Securities LLC, biggest Ponzi schemer in history

Michael Milken – Financier, Junk-bond specialist

Ronald Perelman – American billionaire investor

Marc Rich – Oil trading

Robert Rubin – former Treasury Secretary, director of National Economic Council, and Chairman of Citigroup

Samuel Sachs – co-founder of Goldman Sachs investment bank

George Soros – Wall Street investor and foreign currency speculator

Michael Steinhardt – Wall Street hedge fund manager

Bruce Wasserstein – American investment banker and businessman, CEO of Lazard and controller of Wasserstein & Co.

Sandy Weill – former Chairman and CEO of Citigroup

Albert Aftalion – Bulgarian-born French economist

Robert Aumann – Nobel prize (2005)

Lord Bauer – economist

George Dantzig – economist

Alexander Delphias – economist, and social activist of Jew Town.

Richard Ehrenberg – economist

Charles Goodhart – Bank of England economist

Leo Frank – Factory owner hung for ritual murder of a child

Noreena Hertz – economist & activist

Hendrik Houthakker – economist

Richard Kahn, Baron Kahn – economist: multiplier

Nicholas Kaldor – economist

Leonid Kantorovich – Nobel prize (1975)

Israel Kirzner – economist

János Kornai – economist

Ludwig Lachmann – economist

Harold Laski – economist

Leone Levi – political economist

Robert Liefmann – economist

Ephraim Lipson – economic historian

Adolph Lowe – economist

Rosa Luxemburg – economist, co-founder of the KPD

Morton J. Marcus – economist

Karl Marx – inventor of Marxist economics

Robert Merton – Nobel prize (1997)

Hyman Minsky -economist

Fritz Naphtali – economist, editor, later Israeli finance minister

John von Neumann – economist

Alexander Nove – economist

Sigbert Prais – economist

David Ricardo – economist

Arthur Seldon – economist

Reinhard Selten – Nobel prize (1994)

Sir Hans Singer – economist

Piero Sraffa – economist

Abraham Wald – economist

Basil Yamey – economist
====================================================
Allemaal Joods... en dus een gigantische powerbase in de VS.
Sterker nog, ze hebben de boel daar volledig in handen.
-
pi_158687986
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:54 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe jij erbij komt dat heel die NWO ook maar enigszins positief kan zijn, als je ziet welke kan het opgaat. Of zit je gewoon lekker 'rebels' te doen?
- De religiegekkies zijn tegen de nwo
- Ik haat regeliegekkies
- De nwo moet daarom een geweldig iets zijn

Aldus onze vriend Rubin :P
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_158688160
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:03 schreef Lichtkogel het volgende:
Zijn het nou joden of zionisten? Ik raak de kluts wat kwijt.
Wil je zeggen dat dit allemaal ook zionisten zijn?
pi_158688580
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:07 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Zijn het nou joden of zionisten? Ik raak de kluts wat kwijt.
Wil je zeggen dat dit allemaal ook zionisten zijn?
Ik denk dat het meerendeel daarvan Zionisten zijn ja. Zeker als je kijkt wie er bovenaan de lijst staan. Deze hebben de VS volledig onder controle.

En er zijn dus ook heeeel veel Joden tegen de Zionisten onder hen.

Stel je eens voor dat heel die lijst bestond uit Chinezen, of Afrikanen... denk dat je dan heel anders naar die lijst zou kijken, of niet..?
-
pi_158688676
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:14 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ik denk dat het meerendeel daarvan Zionisten zijn ja. Zeker als je kijkt wie er bovenaan de lijst staan. Deze hebben de VS volledig onder controle.
Dan delen ze dus alleen dat ze joods zijn. Big deal. Er zijn nog zoveel meer mensen waar je lijstjes van kan maken met dezelfde soort functies.

Misschien hebben ze wel gemeen dat ze allemaal rechtshandig of linkshandig zijn. Net zo relevant.

quote:
Stel je eens voor dat heel die lijst bestond uit Chinezen, of Afrikanen... denk dat je dan heel anders naar die lijst zou kijken, of niet..?
Nou en. De beste mensen op de beste plekken. Al zouden het smurfen zijn.
  woensdag 30 december 2015 @ 21:17:39 #45
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158688753
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:54 schreef Lichtkogel het volgende:
Straks zit iedereen met een camera in zijn huis om iedereen in de gaten te houden in het kader van 'safety & security' te kunnen garanderen. Iedereen wordt straks gechipt en aan de hand hiervan kan je jezelf legitimeren en je betalingen verrichten. Net alsof we een stel geoormerkte kuddedieren zijn... als klapvee dus.
En dit vraag ik me dus af. Hier is toch iedereen tegen? Dit wil toch uiteindelijk niemand? Het is waanzin ten top, en een absoluut horrorscenario, waar dus ook menig holllywoodfilm van smult... Je zou kunnen zeggen: die films zijn er om te waarschuwen (wat jij zult zeggen waarschijnlijk), maar je zou ook kunnen zeggen dat die films er zijn wetende dat er zulke segmenten leven en men daar op inspeelt om te scoren..of een mix van beiden. Maar ik denk niet dat mensen dit zullen toestaan.

En nog meer: ik kan mij haast niet voorstellen dat koningshuizen, presidenten, mensen met een goed kop verstand, en toch ook zeker een hoop mensen daaronder die dicht bij het volk staan (of dat iig willen uitstralen, zoals ons eigen koningshuis), dit allemaal unaniem met elkaar willen, stiekem achter de schermen. Het zijn niet allemaal gestoorde monsters of zo hoor... ook in de elite zitten gewoon uiteindelijk mensen. Die worden ook voorgelegen of zo? Ik dacht dat de Bilderburg-groep de place to be is voor dit soort dingen om te bespreken. Als ik de lijstjes zie van namen die daar zijn geweest, kan ik mij haast niet voorstellen dat ze voor zo'n toekomst zijn.

En daar zit voor mij gewoon vaak het probleem met deze dingen. Het lijken me nogal sterk op angst gebaseerde spookgedachten die men lekker flink onder elkaar versterkt. Er moet ergens een mildere waarheid zijn, een middenweg of zo....

En nee, ik doe niet 'lekker rebels'. Ik zoek ook gewoon naar de waarheid. Dat men bezig is het een NWO, zo veel is me duidelijk. Alleen hoe die in te vullen weet ik gewoon nog effe niet zo goed. De filmpjes erover op YT komen in ieder geval vaak nogal gekleurd op me over, en er wordt heel veel in beweerd waarvan ik dan maar moet aannemen dat het ook zo is. Vaak is het zo van 'en ze willen dit om uiteindelijk dit en dat te bereiken', 'en dit en dat hebben ze gedaan om dat en dit' etc. Maar er zit ook altijd een andere kant aan het verhaal... Ik voeg me in ieder geval niet zo maar bij een blinde internet meute die eindelijk het gevoel heeft ergens bij te horen of zo, maar eigenlijk van toet noch blazen weet als het er op aankomt, vanwege de eenzijdige focus. Ik snap dat het verbroederend werkt, zo'n gemeenschappelijke vijand. Maar ja, ik heb iets meer bewijs nodig toch.

Je moet dit alles alleen niet verwarren met dat ik tégen dit idee zou ageren of zo. Ik ben je tegenstander niet in deze discussie. Ik wil alleen beide kanten van het verhaal zien, en niet alleen de tegen-kant. Zo krijg je m.i. een veel accurater beeld uiteindelijk dan dat je van alles volgt wat er tegenaan loopt te schoppen. De conspiracy-'religie' is in dit opzicht, valt me op, echt wel behoorlijk dogmatisch: de NWO is de Grote Satan, en Satan is het kwaad en moet dood, punt. Einde discussie. Maar ja, dat is mij veel te ongenuanceerd iig.
pi_158688792
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:16 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dan delen ze dus alleen dat ze joods zijn. Big deal. Er zijn nog zoveel meer mensen waar je lijstjes van kan maken met dezelfde soort functies.

Misschien hebben ze wel gemeen dat ze allemaal rechtshandig of linkshandig zijn. Net zo relevant.

Nope... ze hebben gemeen dat ze Zionistisch zijn en als 1 entiteit opereren.
quote:
[..]

Nou en. De beste mensen op de beste plekken. Al zouden het smurfen zijn.
Nope... zou jij het graag hebben dat de Chinezen, Moslims, Afrikanen of Russen hier in Nederland de economie, media en politiek controleren en ons zo dus allemaal domineren?
-
pi_158688893
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:17 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

En dit vraag ik me dus af. Hier is toch iedereen tegen? Dit wil toch uiteindelijk niemand? Het is waanzin ten top, en een absoluut horrorscenario, waar dus ook menig holllywoodfilm van smult... Je zou kunnen zeggen: die films zijn er om te waarschuwen (wat jij zult zeggen waarschijnlijk), maar je zou ook kunnen zeggen dat die films er zijn wetende dat er zulke segmenten leven en men daar op inspeelt om te scoren..of een mix van beiden. Maar ik denk niet dat mensen dit zullen toestaan.

En nog meer: ik kan mij haast niet voorstellen dat koningshuizen, presidenten, mensen met een goed kop verstand, en toch ook zeker een hoop mensen daaronder die dicht bij het volk staan (of dat iig willen uitstralen, zoals ons eigen koningshuis), dit allemaal unaniem met elkaar willen, stiekem achter de schermen. Het zijn niet allemaal gestoorde monsters of zo hoor... ook in de elite zitten gewoon uiteindelijk mensen. Die worden ook voorgelegen of zo? Ik dacht dat de Bilderburg-groep de place to be is voor dit soort dingen om te bespreken. Als ik de lijstjes zie van namen die daar zijn geweest, kan ik mij haast niet voorstellen dat ze voor zo'n toekomst zijn.

En daar zit voor mij gewoon vaak het probleem met deze dingen. Het lijken me nogal sterk op angst gebaseerde spookgedachten die men lekker flink onder elkaar versterkt. Er moet ergens een mildere waarheid zijn, een middenweg of zo....

En nee, ik doe niet 'lekker rebels'. Ik zoek ook gewoon naar de waarheid. Dat men bezig is het een NWO, zo veel is me duidelijk. Alleen hoe die in te vullen weet ik gewoon nog effe niet zo goed. De filmpjes erover op YT komen in ieder geval vaak nogal gekleurd op me over, en er wordt heel veel in beweerd waarvan ik dan maar moet aannemen dat het ook zo is. Vaak is het zo van 'en ze willen dit om uiteindelijk dit en dat te bereiken', 'en dit en dat hebben ze gedaan om dat en dit' etc. Maar er zit ook altijd een andere kant aan het verhaal... Ik voeg me in ieder geval niet zo maar bij een blinde internet meute die eindelijk het gevoel heeft ergens bij te horen of zo, maar eigenlijk van toet noch blazen weet als het er op aankomt, vanwege de eenzijdige focus. Ik snap dat het verbroederend werkt, zo'n gemeenschappelijke vijand. Maar ja, ik heb iets meer bewijs nodig toch.

Je moet dit alles alleen niet verwarren met dat ik tégen dit idee zou ageren of zo. Ik ben je tegenstander niet in deze discussie. Ik wil alleen beide kanten van het verhaal zien, en niet alleen de tegen-kant. Zo krijg je m.i. een veel accurater beeld uiteindelijk dan dat je van alles volgt wat er tegenaan loopt te schoppen. De conspiracy-'religie' is in dit opzicht, valt me op, echt wel behoorlijk dogmatisch: de NWO is de Grote Satan, en Satan is het kwaad en moet dood, punt. Einde discussie. Maar ja, dat is mij veel te ongenuanceerd iig.
Bizar. Dit is nagenoeg exact hoe ik het zie/voor me heb in mijn gedachten.
  woensdag 30 december 2015 @ 21:21:59 #48
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158688981
quote:
14s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:20 schreef ChrisCarter het volgende:
Nou, dan zullen we wel gewoon gebrainwashed zijn! :o
pi_158688990
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:18 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Nope... ze hebben gemeen dat ze Zionistisch zijn en als 1 entiteit opereren.

Je zegt net zelf dat ze niet allemaal zionisten zijn man. Helaas. Door de mand en zulks.Heel je zionisme-verhaal weg.

quote:
Nope... zou jij het graag hebben dat de Chinezen, Moslims, Afrikanen of Russen hier in Nederland de economie, media en politiek controleren en ons zo dus allemaal domineren?
Domineren mijn hemeltje. Kijk die Amerikanen gedomineerd worden. Wat een rare vergelijking overigens, want elke niet-indiaan in Amerika is geen oorspronkelijke bewoner en jij zet nu een stelling op tegenover oorspronkelijke bewoners en buitenlandse invloeden.

Je volgt denk ik je eigen logica niet eens meer.
  woensdag 30 december 2015 @ 21:23:53 #50
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158689073
edit: heb iets gemist

Lichtkogel nu nog antwoord op jogy
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_158689551
quote:
14s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:20 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat komt omdat jullie halve-BNWers zijn en nog niet 'all-the-way' gegaan zijn. Jullie zien in dat er een NWO is, alleen weten jullie nog niet de vinger op de zere plek te leggen. Dit komt door bepaalde emotionele blokkades welke door de elite ingebracht (middels de media) zijn om de bizarre waarheid onder ogen te zien.

Nu had je jezelf gisteren eigenlijk nogal gediskwalificeerd door TGSNT van tafel te vegen, maar goed, je komt intelligent op mij over, dus vind het discussiëren toch wel interessant. Vandaar dat ik er ook mee verder ga. Maar verwacht maar alvast dat we binnenkort TGSNT weer onder handen gaan nemen. ;)
-
pi_158689566
quote:
11s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:21 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Nou, dan zullen we wel gewoon gebrainwashed zijn! :o
Precies.
-
pi_158689620
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:23 schreef DeMolay het volgende:
edit: heb iets gemist

Lichtkogel nu nog antwoord op jogy
Welk post # ?
-
  woensdag 30 december 2015 @ 21:35:35 #54
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158689751
Kennen jullie de oude user Merovingian met z'n CFR IMF blog . het niveau is zo naar beneden gegeaan.

Terecht heeft gelijk.

edit : dit keer echt baterijen
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
  woensdag 30 december 2015 @ 21:37:54 #55
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158689898
kissinger
Δημοσθένης
pi_158689963
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:22 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Je zegt net zelf dat ze niet allemaal zionisten zijn man. Helaas. Door de mand en zulks.Heel je zionisme-verhaal weg.

Kijk... het is heel moeilijk te identificeren welke van hen de Zionisten zijn. Ze lopen namelijk niet rond met bordjes 'ik ben een Zionist'. Maar het Zionisme bestaat en is een enorm krachtige politieke/ideologische beweging. Zo niet, de krachtigste ter wereld. Als je bijvoorbeeld kijkt naar wie het Zionisme gesticht hebben, dan waren dat de Rothschilds. De Rothschilds staan dus ook bovenaan de top van heel de pyramide.
quote:
[..]

Domineren mijn hemeltje. Kijk die Amerikanen gedomineerd worden. Wat een rare vergelijking overigens, want elke niet-indiaan in Amerika is geen oorspronkelijke bewoner en jij zet nu een stelling op tegenover oorspronkelijke bewoners en buitenlandse invloeden.

Je volgt denk ik je eigen logica niet eens meer.
Ja, als je het zo gaat bekijken zijn de indianen ook de oorspronkelijke bewoners van de VS. Maar goed, helaas is het van ze overgenomen. Echter, de 350 miljoen Amerikanen woonachtig in de VS staan nu onder controle van Israël. Vervang het woordje Israël door bijvoorbeeld China, Rusland of Zimbabwe, dan wordt het je wellicht duidelijk dat de VS gewoon overgenomen is door een buitenlandse mogendheid?
-
  woensdag 30 december 2015 @ 21:52:22 #57
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158690791
quote:

[..]

Check deze lijst en neem hem eens even goed door en kijk eens naar wie op welke positie zit in het bankwezen of politiek in de VS:

----
Oké, even serieus. crypto jew? Is er enig bewijs dat ze überhaupt joodse voorouders hebben of gebruiken ze dat gewoon om een punt af te dwingen? En dan heb je nog de rest van de lijst waar dus economen in voorkomen en Nobel prijs winnaars. Die lijst begint op zich redelijk sterk, persoon heb ik per definitie een hekel aan topbankiers, je kan er mijns inziens pas één worden als je geen empathie in je donder hebt.

En ChrisCarter geeft het heel goed aan: waar is je bewijs dat al die mensen ook een extreem zionistisch wereldbeeld aanhangen? Hier ga je dus eigenlijk de mist in. Je produceert een lijst met mensen die joods zijn, hangt 'crypto jew' bij de mensen waarvan het niet bewezen is en gooit ze ook meteen in de categorie illuminati (wannabe) wereldoverheersers enkel en alleen omdat ze dus met geld bezig zijn? (En veel enkel en alleen omdat ze weten hoe ze zaken moeten doen). Misschien moet je iets minder met hagel schieten wil je enigszins serieus genomen worden.
Vrijheid
pi_158690857
quote:
17s.gif Op woensdag 30 december 2015 19:57 schreef jogy het volgende:

[..]

De 'power-structure' in de VS is dusdanig, dat niemand meer per toeval op zulke plaatsen van invloed terecht komt zoals een Mark Zuckerberg.

Men had ooit een interview met hem gehouden, en ook hij bleek dus van 'de Zio-club' te zijn... check it out:

Neem aan dat dit nu wel duidelijk is..?
-
pi_158690954
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:53 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

De 'power-structure' in de VS is dusdanig, dat niemand meer per toeval op zulke plaatsen van invloed terecht komt zoals een Mark Zuckerberg.

Men had ooit een interview met hem gehouden, en ook hij bleek dus van 'de Zio-club' te zijn... check it out:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dit meen je niet :')

Lees de post van jogy maar eens rustig door.
pi_158690975
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:37 schreef DeMolay het volgende:
kissinger
Zie svp mijn post boven deze, voor je antwoord.
-
  woensdag 30 december 2015 @ 21:56:07 #61
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158690987
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Tja dan ben ik ook illuminati 5de graads baby eter. Want zionist is niet meer of minder dan "Israel heeft bestaansrecht" en daar ben ik het ook mee eens.
Vrijheid
pi_158691080
quote:
14s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:56 schreef jogy het volgende:

[..]

Tja dan ben ik ook illuminati 5de graads baby eter. Want zionist is niet meer of minder dan "Israel heeft bestaansrecht" en daar ben ik het ook mee eens.
En deze enge Mark Zuckerberg is juist bezig met een campagne in India om daar de censuur van internet te krijgen. Oh wat een enge man.
  woensdag 30 december 2015 @ 21:59:28 #63
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158691153
wat doe je met de filee /
Δημοσθένης
pi_158691348
quote:
14s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:52 schreef jogy het volgende:

[..]

Oké, even serieus. crypto jew? Is er enig bewijs dat ze überhaupt joodse voorouders hebben of gebruiken ze dat gewoon om een punt af te dwingen? En dan heb je nog de rest van de lijst waar dus economen in voorkomen en Nobel prijs winnaars. Die lijst begint op zich redelijk sterk, persoon heb ik per definitie een hekel aan topbankiers, je kan er mijns inziens pas één worden als je geen empathie in je donder hebt.

En ChrisCarter geeft het heel goed aan: waar is je bewijs dat al die mensen ook een extreem zionistisch wereldbeeld aanhangen? Hier ga je dus eigenlijk de mist in. Je produceert een lijst met mensen die joods zijn, hangt 'crypto jew' bij de mensen waarvan het niet bewezen is en gooit ze ook meteen in de categorie illuminati (wannabe) wereldoverheersers enkel en alleen omdat ze dus met geld bezig zijn? (En veel enkel en alleen omdat ze weten hoe ze zaken moeten doen). Misschien moet je iets minder met hagel schieten wil je enigszins serieus genomen worden.
Hier de uitleg van een Crypto-Jew is, van de Jewish Telegraphic Agency:
http://www.jta.org/2009/0(...)k-youre-a-crypto-jew

Zoals ik al zei, het is heel moeilijk ze te identificeren... maar gezien de top van de namen in de lijst, de gigantische macht die ze hiermee uitoefenen en waarmee de VS dus bergafwaarts aan het denderen is + daarbij alle oorlogen die ze voeren... dan weet je gewoon dat de VS onder ZIO-control staat. Zeker als je daarbij nog eens in acht neemt dat de VS ten ALLE tijde achter Israël staat en altijd gebruik maken van hun veto-recht binnen de VN, wanneer men maatregelen tegen Israël wil nemen. Ook geeft de VS jaarlijks miljarden aan Israël, al voor zolang dat Israël bestaat. Dit bij elkaar zou toch voldoende bewijs moeten zijn naar 'who is calling the shots' in de VS toch?
-
pi_158691586
quote:
6s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:57 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

En deze enge Mark Zuckerberg is juist bezig met een campagne in India om daar de censuur van internet te krijgen. Oh wat een enge man.
Ja, maar hij is een jood, dus niet te vertrouwen.
  woensdag 30 december 2015 @ 22:08:47 #66
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158691588
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:17 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Jij ben telepathisch O+.
Vrijheid
pi_158691634
Nou dit topic is wel omgeslagen van pro-illuminati naar anti-zionisme, gelukkig zijn er nog een hoop niet zionistische ulliminati , toch?
There is only one religion
  woensdag 30 december 2015 @ 22:10:37 #68
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158691694
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:04 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Hier de uitleg van een Crypto-Jew is, van de Jewish Telegraphic Agency:
http://www.jta.org/2009/0(...)k-youre-a-crypto-jew

Zoals ik al zei, het is heel moeilijk ze te identificeren... maar gezien de top van de namen in de lijst, de gigantische macht die ze hiermee uitoefenen en waarmee de VS dus bergafwaarts aan het denderen is + daarbij alle oorlogen die ze voeren... dan weet je gewoon dat de VS onder ZIO-control staat. Zeker als je daarbij nog eens in acht neemt dat de VS ten ALLE tijde achter Israël staat en altijd gebruik maken van hun veto-recht binnen de VN, wanneer men maatregelen tegen Israël wil nemen. Ook geeft de VS jaarlijks miljarden aan Israël, al voor zolang dat Israël bestaat. Dit bij elkaar zou toch voldoende bewijs moeten zijn naar 'who is calling the shots' in de VS toch?
Guilty by association dus, lekker makkelijk.
Vrijheid
pi_158691713
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

He zulk soort grappen maakte we voor de oorlog :D
There is only one religion
  woensdag 30 december 2015 @ 22:11:43 #70
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158691765
nee ....hoe ging die film ? ???

/
Δημοσθένης
  woensdag 30 december 2015 @ 22:12:53 #71
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158691827
quote:

Ongemakkelijk moment zeg...

Hij had natuurlijk ook nog de nacht ervoor stevig hebben kunnen pimpelen, met eventueel wat drugs erbij, en daar ineens overvallen worden door een zweetaanval, daar zou ik ook ongemakkelijk van worden. En dan komt dat kutwijf ook nog aanzetten met die opmerking over dat label op die jas nét op dat moment, hele lullige samenloop van omstandigheden weet je wel. Ik noem maar wat... de suggestie die aan het einde van het filmpje wordt gedaan is iig weer zo vertrokken vanuit een al van te voren bepaald idee.

Maar goed, ik zeg dit om maar even aan te geven dat er in theorie altijd dingen aan de hand kunnen zijn waar je op dat moment helemaal niet bij stilstaat.

Verder een erg awkward moment, op een vreemd moment.
  woensdag 30 december 2015 @ 22:17:06 #72
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158692069
quote:
10s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:12 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Ongemakkelijk moment zeg...

Hij had natuurlijk ook nog de nacht ervoor stevig hebben kunnen pimpelen, met eventueel wat drugs erbij, en daar ineens overvallen worden door een zweetaanval, daar zou ik ook ongemakkelijk van worden. En dan komt dat kutwijf ook nog aanzetten met die opmerking over dat label op die jas nét op dat moment, hele lullige samenloop van omstandigheden weet je wel. Ik noem maar wat... de suggestie die aan het einde van het filmpje wordt gedaan is iig weer zo vertrokken vanuit een al van te voren bepaald idee.

Maar goed, ik zeg dit om maar even aan te geven dat er in theorie altijd dingen aan de hand kunnen zijn waar je op dat moment helemaal niet bij stilstaat.

Verder een erg awkward moment, op een vreemd moment.
Ze begonnen over privacy en hij begon te zweten. NOGAL WIEDES als je hele bedrijf bestaat uit het analyseren en verkopen van gebruikersgegevens. En was dit nog voor of na het hele Snowden NSA PRISM schandaal? Slechte publiciteit is nijpend voor iets als facebook die valt of staat bij het gebruik van Facebook. Maar nee, hij is illuminati information officer, uiteraard.
Vrijheid
  woensdag 30 december 2015 @ 22:17:24 #73
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158692092
oops
Δημοσθένης
pi_158692366
quote:
14s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:56 schreef jogy het volgende:

[..]

Svp even niet zo gek doen wat betreft 'illuminati 5e graads baby eter' omdat Israel bestaanrecht heeft. Laten we even serieus blijven.

De anti-Zionistische Joden zijn namelijk van andere mening en vinden dat Israël geen bestaansrecht heeft. Punt is namelijk dat de Zionisten, onder leiding van de Rothschilds, de staat Israël gesticht hebben. De oorsprong van de staat Israël begon namelijk tijdens WW I, toen de geallieerden om financiële steun van de Zionisten vroegen middels de "Balfour-verklaring".

In deze verklaring vroegen de geallieerden om steun in ruil voor politieke inmenging van de Zionisten in de VS en UK en de grondlegging van de staat Israël:

(ja, deze brief is authentiek)
=====================================================================
Totstandkoming

De wortels van de Balfour-verklaring liggen in de Eerste Wereldoorlog, waarbij Frankrijk en Engeland in een uitzichtloze loopgravenoorlog waren beland. Zowel de geallieerden als de Centrale mogendheden hadden grote Joodse bevolkingsgroepen en de zionistische beweging had zich in de Eerste Wereldoorlog neutraal opgesteld. In 1916 ondernam Lord Robert Crewe, minister van buitenlandse zaken, actie om de zionisten aan de kant van de geallieerden te krijgen. Hij meldde:[1]

"It is clear that the Zionist idea has in it the most far reaching political possibilities.... We might hope to use it in such a way as to bring over to our side the Jewish forces in America, the East and elsewhere which are not largely, if not preponderantly hostile to us"
https://nl.wikipedia.org/wiki/Balfour-verklaring

Nu zullen jullie je vast wel afvragen wat mijn mening is omtrent het bestaansrecht van Israël...

Wat mij betreft heeft IEDER volk recht op een thuishaven, dus geldt dat ook voor 100% zeker voor de Joden.

Maar het blijkt dat Israël nogal aan het huishouden is op het wereldtoneel, en daarbij ook nog eens de Palestijnen aan het uitdrijven zijn op nogal bizarre wijze. Dat wil niet zeggen dat ze daarmee meteen het bestaansrecht van Israël verspeeld hebben, want het is duidelijk dat de Zio-regering daar de Joodse bevolking propageert en hen opzet tegen de Palestijnen. Het punt is dat ze eens een einde moeten maken aan de extremistische/radicale Zio-beweging.. en wellicht ook eens moeten gaan kijken of ze de Talmud kunnen uitbannen, want wat daarin geschreven staat is natuurlijk ook te bizar voor woorden allemaal.
-
pi_158692435
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij niet nee. Andere wel ;)

Maar dat geldt voor ieder volk dacht ik zo.
-
pi_158692499
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:21 schreef Lichtkogel het volgende:
en wellicht ook eens moeten gaan kijken of ze de Talmud kunnen uitbannen, want wat daarin geschreven staat is natuurlijk ook te bizar voor woorden allemaal.
Maar verder heb je niets tegen joden inderdaad :') _O-

We krijgen weer dat riedeltje op herhaling met je verklaring enzo. In een pro illuminati topic kom je weer aan met dit soort gezever dat niets met illuminati van doen heeft.
pi_158692585
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:09 schreef Dance99Vv het volgende:
Nou dit topic is wel omgeslagen van pro-illuminati naar anti-zionisme, gelukkig zijn er nog een hoop niet zionistische ulliminati , toch?
Nope... illuminati is een schuilnaam voor het Zionisme, daar dat de werkelijke illuminati zijn op dit moment.

Het houdt mensen in het donker in de zoektocht naar de waarheid in deze wereld.

Moet wél en nogmaals gezegd worden; men hoeft niet Joods te zijn om Zionist te wezen.

Zie bijvoorbeeld vice-president van de VS Joe Biden die hier zegt een Zionist te zijn:
-
  woensdag 30 december 2015 @ 22:28:02 #78
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158692736
sorry ...lichtkgel ij word als onrmijnend gezien, gezien oude meuk
Δημοσθένης
pi_158692852
quote:
14s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:10 schreef jogy het volgende:

[..]

Guilty by association dus, lekker makkelijk.
Als je ziet dat ze in de VS aan de absolute top staan van het bankwezen, de media en grotendeels top in de politiek... dan WEET je toch gewoon dat ze daar de boel onder controle hebben?
-
  woensdag 30 december 2015 @ 22:31:15 #80
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158692902
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:21 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Svp even niet zo gek doen wat betreft 'illuminati 5e graads baby eter' omdat Israel bestaanrecht heeft. Laten we even serieus blijven.

De anti-Zionistische Joden zijn namelijk van andere mening en vinden dat Israël geen bestaansrecht heeft. Punt is namelijk dat de Zionisten, onder leiding van de Rothschilds, de staat Israël gesticht hebben. De oorsprong van de staat Israël begon namelijk tijdens WW I, toen de geallieerden om financiële steun van de Zionisten vroegen middels de "Balfour-verklaring".

In deze verklaring vroegen de geallieerden om steun in ruil voor politieke inmenging van de Zionisten in de VS en UK en de grondlegging van de staat Israël:

[ afbeelding ]
(ja, deze brief is authentiek)
=====================================================================
Totstandkoming

De wortels van de Balfour-verklaring liggen in de Eerste Wereldoorlog, waarbij Frankrijk en Engeland in een uitzichtloze loopgravenoorlog waren beland. Zowel de geallieerden als de Centrale mogendheden hadden grote Joodse bevolkingsgroepen en de zionistische beweging had zich in de Eerste Wereldoorlog neutraal opgesteld. In 1916 ondernam Lord Robert Crewe, minister van buitenlandse zaken, actie om de zionisten aan de kant van de geallieerden te krijgen. Hij meldde:[1]

"It is clear that the Zionist idea has in it the most far reaching political possibilities.... We might hope to use it in such a way as to bring over to our side the Jewish forces in America, the East and elsewhere which are not largely, if not preponderantly hostile to us"
https://nl.wikipedia.org/wiki/Balfour-verklaring

Nu zullen jullie je vast wel afvragen wat mijn mening is omtrent het bestaansrecht van Israël...

Wat mij betreft heeft IEDER volk recht op een thuishaven, dus ook zeker voor 100% de Joden.

Maar het blijkt dat Israël nogal aan het huishouden is op het wereldtoneel, en daarbij ook nog eens de Palestijnen aan het uitdrijven zijn op nogal bizarre wijze. Dat wil niet zeggen dat ze daarmee meteen het bestaansrecht van Israël verspeeld hebben, want het is duidelijk dat de Zio-regering daar de Joodse bevolking propageert en hen opzet tegen de Palestijnen. Het punt is dat ze eens een einde moeten maken aan de extremistische/radicale Zio-beweging.. en wellicht ook eens moeten gaan kijken of ze de Talmud kunnen uitbannen, want wat daarin geschreven staat is natuurlijk ook te bizar voor woorden allemaal.
Ik ben het ook niet oneens met je dat extremistisch zionisme een ding is, ik ben het oneens met je dat je elke joodse naam (en ook niet joodse naam die dan maar crypto jew genoemd wordt (please zeg)) die ook maar iets met geld of handel doet en daar succesvol in is ook meteen een extremistische zionist is. Genoeg joodse mensen die zionist zijn op het normale niveau. Net als je religies hebt met een hele grote basis aan losjes gelovende, alleen met kerst naar de kerk gaande mensen, een redelijke hoeveelheid die elke zondag mee doen en het verder wel best vinden tot aan de Zwarte kousen variant en een klein deel extremisten. De extremisten zijn het probleem, in elke groep zijn de extremisten het probleem want die brengen hun wereldbeeld tot in het extreme uit. Zo ook bij de zionistische beweging. Niks mis met een dagelijkse zionist. Niks mis met een dagelijkse moslim en niks mis met een dagelijkse katholiek (en ga zo maar door) Dit kan je zelfs doortrekken tot voetbalfans, Apple fans, postzegelverzamelaars en ga zo maar even door.
Vrijheid
pi_158692930
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:30 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Als je ziet dat ze in de VS aan de absolute top staan van het bankwezen, de media en grotendeels top in de politiek... dan WEET je toch gewoon dat ze daar de boel onder controle hebben?
Klets niet zo dom. Ik heb je mijn post laten zien waarin de Big Four, de 4 grootste banken in Amerika, gewoon geleid worden door non-joden.
pi_158692979
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:23 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar verder heb je niets tegen joden inderdaad :') _O-

We krijgen weer dat riedeltje op herhaling met je verklaring enzo. In een pro illuminati topic kom je weer aan met dit soort gezever dat niets met illuminati van doen heeft.
Apart dat je er 1 regeltje uitpakt... terwijl de rest kennelijk dus allemaal 100% nieuwe info voor je is en louter gebaseerd is op FEITEN. Wil je het nog eens rustig doornemen en daar ook eens op ingaan?

En heb je weleens gezien wat er in de Talmud allemaal geschreven staat..? Ja, de bijbel en de koran staan ook barbaarse dingen in... maar de Talmud... woah... dat is echt een heel ander verhaal wat daar voor versen in staan.
-
  woensdag 30 december 2015 @ 22:33:26 #83
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158693018
quote:
6s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:31 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Klets niet zo dom. Ik heb je mijn post laten zien waarin de Big Four, de 4 grootste banken in Amerika, gewoon geleid worden door non-joden.
Crypto joden zijn dat, gewoon omdat het kan. (Anders klopt het plaatje niet)
Vrijheid
  woensdag 30 december 2015 @ 22:33:31 #84
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158693022
In dit artikel is Rothschild zelfs de regelrechte antichrist:

http://www.carlg.org/engantichrist.html
pi_158693068
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:32 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Apart dat je er 1 regeltje uitpakt... terwijl de rest kennelijk dus allemaal 100% nieuwe info voor je is en louter gebaseerd is op FEITEN. Wil je het nog eens rustig doornemen en daar ook eens op ingaan?
Nee de rest is allemaal herkauwde troep die naar mijn bescheiden mening de moeite van discussie niet waard is.
quote:
En heb je weleens gezien wat er in de Talmud allemaal geschreven staat..? Ja, de bijbel en de koran staan ook barbaarse dingen in... maar de Talmud... woah... dat is echt een heel ander verhaal wat daar voor versen in staan.
_O- Nee echt. Dit onderscheid is werkelijk waar om te gieren. Al die religieuze teksten bevatten ranzige versen en teksten. Maar goed, je obsessie gaat nu echt nog maar één kant op.

Ik ben overigens niet voor het verbieden van teksten. Laat maar in de openheid staan, dan kan men zien hoe debiel al die zaken zijn.
pi_158693114
quote:
14s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:33 schreef jogy het volgende:

[..]

Crypto joden zijn dat, gewoon omdat het kan. (Anders klopt het plaatje niet)
Dat moet inderdaad wel de enige verklaring zijn. Net zoals John "Shalom" de Mol in Nederland en Reinout "bar mitzwa (sp?)" Oerlemans.
  woensdag 30 december 2015 @ 22:35:23 #87
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158693119
julle hebben mij niet nodig ?
Δημοσθένης
pi_158693166
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:35 schreef DeMolay het volgende:
julle hebben mij niet nodig ?
Iedereen is nodig. Ik hoor graag wat meer over jouw inzichten met betrekking tot de tempeliers helemaal tot aan de oprichting van de illuminati om eerlijk te zijn.
  woensdag 30 december 2015 @ 22:36:46 #89
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158693181
The First of " 1 januarie"
Δημοσθένης
  woensdag 30 december 2015 @ 22:38:13 #90
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158693246
geen probleem ;)
Δημοσθένης
pi_158693348
quote:
6s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:31 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

De Federal Reserve, centrale bank van de VS: altijd een Joodse Chairman
Goldman Sachs, financial terror-bank: Joods
IMF: Joodse organisatie
World Bank: altijd een Joodse Chairman

Deze banken zijn groter dan de banken die jij noemde.

Overigens komt de Morgan-Chase bank bij JP Morgan vandaan, ook 1 van de 'super-elite':

Vandaar dus ook dat er heel veel Joden zijn die hiertegen ageren...
-
  woensdag 30 december 2015 @ 22:42:17 #92
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158693408
Even kijken trouwens. Dit lijstje, wat valt je op?

Jens Weidmann, Frankfurt am Main
Raghuram Rajan, Mumbai
Mark Carney, London
Agustín Carstens, Mexico City
Jon Cunliffe, London
Andreas Dombret, Frankfurt am Main
Mario Draghi, Frankfurt am Main
William C Dudley, New York
Stefan Ingves, Stockholm
Thomas Jordan, Zurich
Klaas Knot, Amsterdam
Haruhiko Kuroda, Tokyo
Anne Le Lorier, Paris
Fabio Panetta, Rome
Stephen S Poloz, Ottawa
Jan Smets, Brussels
Alexandre A Tombini, Brasília
François Villeroy de Galhau, Paris
Ignazio Visco, Rome
Janet L Yellen, Washington
Zhou Xiaochuan, Beijing
Vrijheid
pi_158693504
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:34 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nee de rest is allemaal herkauwde troep die naar mijn bescheiden mening de moeite van discussie niet waard is.

The fuck?? Jij veegt hier dus zomaar even pure geschiedenis onder de mat, als zelfbekroond geschiedenis-expert zijnde? Probeer maar onderuit te halen wat ik daar heb neergezet... o wacht, gaat je niet lukken, dus je kruipt er maar omheen.
quote:
[..]

_O- Nee echt. Dit onderscheid is werkelijk waar om te gieren. Al die religieuze teksten bevatten ranzige versen en teksten. Maar goed, je obsessie gaat nu echt nog maar één kant op.

Ik ben overigens niet voor het verbieden van teksten. Laat maar in de openheid staan, dan kan men zien hoe debiel al die zaken zijn.
In de Talmud wordt gesproken over 'goyim' of 'gentiles'.
Met deze termen bedoelen ze iedereen die niet-Joods is.

Check even de volgende vid om te kijken wat voor boek het is:

Kortom, lijkt me een goed plan om die uit de handel te nemen, want lijkt me niet goed voor de menselijke geest om daar dagelijks uit te lezen...
-
  woensdag 30 december 2015 @ 22:45:13 #94
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158693554
Ok .spelletje ? anders volgens mij begrijp jij niet wat de impact was
Δημοσθένης
  woensdag 30 december 2015 @ 22:49:19 #95
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158693726
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:23 schreef ChrisCarter het volgende:
en wellicht ook eens moeten gaan kijken of ze de Talmud kunnen uitbannen, want wat daarin geschreven staat is natuurlijk ook te bizar voor woorden allemaal.
Maar verder heb je niets tegen joden inderdaad
Nu is het wel weer waar dat er in de Talmud zeer bizarre, nare dingen staan. Nog gekker dan wat je allemaal aantreft in de Koran, of Bijbel. Dat mag worden gezegd hoor.
Ik vraag me alleen best wel af of zij daar zo veel mee bezig zijn. Het is iig niet te hopen idd.

Maar bij Joden heb ik ook zoiets van: dat zullen ze waarschijnlijk niet eens meer durven, gezien de zondeboksentimenten waar ze al zo zwaar mee te dealen hebben. Daarbij is Illuminati meer van de mystery-religie, en niet van de orthodoxie, als ik het goed begrepen heb. Waar wordt de Zio-beweging nou mee gevoed dan: door judaïsme, of de mystiek van de vrijmetselarij (waarvan de Illuminati de Grote NWO-vertakking is) die ze tot in de diepste top zouden leiden? 8)7
pi_158693773
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:44 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

[quote]
In de Talmud wordt gesproken over 'goyim' of 'gentiles'.
Met deze termen bedoelen ze iedereen die niet-Joods is.

Zoals de heidenen in de bijbel en de "infidels" in de koran. Sterk punt. ^O^
Iedereen is slecht als ze niet bij religie of groepering x of y horen. Kinda the point om mensen bij je clubje te binden.

quote:
Check even de volgende vid om te kijken wat voor boek het is:

Kortom, lijkt me een goed plan om die uit de handel te nemen, want lijkt me niet goed voor de menselijke geest om daar dagelijks uit te lezen...
Censuur! :D _O-
Maar even serieus he. Dat filmpje, met die puberale effecten geluidjes he. Die kun je ook maken over de koran en de bijbel. Waarom specifiek de talmud eruit pikken dan?

En weer dat satanisme. Geef gewoon toe dat je zelf zo'n reli-fan bent. Dat geeft niet, dat mag. Andere reden heb je niet om steeds satanisme aan te halen want die zaken tellen alleen als je gelovig bent. Ik geloof niet in een satan namelijk dus satanisme is voor mij "religie x" die mensen aanhangen.
pi_158693803
quote:
5s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:42 schreef jogy het volgende:
Even kijken trouwens. Dit lijstje, wat valt je op?

Jens Weidmann, Frankfurt am Main
Raghuram Rajan, Mumbai
Mark Carney, London
Agustín Carstens, Mexico City
Jon Cunliffe, London
Andreas Dombret, Frankfurt am Main
Mario Draghi, Frankfurt am Main
William C Dudley, New York
Stefan Ingves, Stockholm
Thomas Jordan, Zurich
Klaas Knot, Amsterdam
Haruhiko Kuroda, Tokyo
Anne Le Lorier, Paris
Fabio Panetta, Rome
Stephen S Poloz, Ottawa
Jan Smets, Brussels
Alexandre A Tombini, Brasília
François Villeroy de Galhau, Paris
Ignazio Visco, Rome
Janet L Yellen, Washington
Zhou Xiaochuan, Beijing
No idea... ik zou even hun functies daarbij moeten zien.
-
  woensdag 30 december 2015 @ 22:55:35 #98
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158693970
quote:
10s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:51 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

No idea... ik zou even hun functies daarbij moeten zien.
Board of directors van de BIS bank, ben je ermee bekend?
Vrijheid
pi_158694136
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:49 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Nu is het wel weer waar dat er in de Talmud zeer bizarre, nare dingen staan. Nog gekker dan wat je allemaal aantreft in de Koran, of Bijbel. Dat mag worden gezegd hoor.
Ik vraag me alleen best wel af of zij daar zo veel mee bezig zijn. Het is iig niet te hopen idd.

Hear-hear! :)
quote:
Maar bij Joden heb ik ook zoiets van: dat zullen ze waarschijnlijk niet eens meer durven, gezien de zondeboksentimenten waar ze al zo zwaar mee te dealen hebben. Daarbij is Illuminati meer van de mystery-religie, en niet van de orthodoxie, als ik het goed begrepen heb. Waar wordt de Zio-beweging nou mee gevoed dan: door judaïsme, of de mystiek van de vrijmetselarij (waarvan de Illuminati de Grote NWO-vertakking is) die ze tot in de diepste top zouden leiden? 8)7
De Joden worden gegijzeld door hun eigen Zio-beweging en moeten daar zelf ook van bevrijd worden. Waar het door gevoed wordt..? Meh, ik denk een combo van Talmud en Kabbalah in combinatie met Joods-supremisme. Maar is een goed punt en ga ik eens wat verder naar kijken.
-
pi_158694262
quote:
14s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:55 schreef jogy het volgende:

[..]

Board of directors van de BIS bank, ben je ermee bekend?
Bank of International Settlements... ook nogal een obscuur gebeuren geloof ik.

Met uiteraard, daarboven de Rothschilds.

Net zoals ze boven de CFR, Trilateral Commission, Bilderberg groep, Skull & Bones, Vaticaan, Freemasons e.d. staan.

Allemaal clubs waarvan ze gebruik maken in hun power-structure om de wereld aan te sturen.

Yep... het is nogal een flink beest waar we tegenaan kijken... :D

[ Bericht 19% gewijzigd door Lichtkogel op 30-12-2015 23:12:19 ]
-
pi_158694539
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:50 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Zoals de heidenen in de bijbel en de "infidels" in de koran. Sterk punt. ^O^
Iedereen is slecht als ze niet bij religie of groepering x of y horen. Kinda the point om mensen bij je clubje te binden.

[..]

Censuur! :D _O-
Maar even serieus he. Dat filmpje, met die puberale effecten geluidjes he. Die kun je ook maken over de koran en de bijbel. Waarom specifiek de talmud eruit pikken dan?

En weer dat satanisme. Geef gewoon toe dat je zelf zo'n reli-fan bent. Dat geeft niet, dat mag. Andere reden heb je niet om steeds satanisme aan te halen want die zaken tellen alleen als je gelovig bent. Ik geloof niet in een satan namelijk dus satanisme is voor mij "religie x" die mensen aanhangen.
En ja hoor... je kruipt gewoon weer om de hete kolen heen zie ik... jammer!
Geen echte Truther dus, want je stelt je ego boven het opnemen of bespreken van nieuwe kennis.
==============================================================
Maar goed, hier nog even wat over de Talmud:

QUOTES 'WITH ATTITUDE' FROM JEWISH TALMUD

In case you don't know anything about this holy of holy manuscript, its history, and what can be found within in it, keep reading.

It is said Jewish Scribes received the Talmud partly as a collection of traditions given to them from Moses in oral form.

This very brief study and its authenticated references are based on the Jewish-authorized Babylonian Talmud.

Presented herein is irrefutable documentation in the hope of helping liberate all people,including Jewish people, from the corrosive delusions and racism of this Talmudic hate literature, which is the manual of Orthodox and Hasidic Jews the world over.

The implementation by Jewish supremacists of Talmudic hate literature has caused untold suffering throughout history and now, in occupied Palestine, it is used as a justification for the mass murder of Palestinian civilians. The Talmud specifically defines all who are not Jews as non-human animals.

Moed Kattan 17a: If a Jew is tempted to do evil he should go to a city where he is not known and do the evil there.

Penalty for Disobeying Rabbis

Erubin 21b. Whosoever disobeys the rabbis deserves death and will be punished by being boiled in hot excrement in hell.

Hitting a Jew is the same as hitting God

Sanhedrin 58b. If a heathen (gentile) hits a Jew, the gentile must be killed.

O.K. to Cheat Non-Jews

Sanhedrin 57a . A Jew need not pay a gentile the wages owed him for work.

Jews Have Superior Legal Status

Baba Kamma 37b. If an ox of an Israelite gores an ox of a Canaanite there is no liability; but if an ox of a Canaanite gores an ox of an Israelite...the payment is to be in full.

Jews May Steal from Non-Jews

Baba Mezia 24a . If a Jew finds an object lost by a gentile ("heathen") it does not have to be returned.

Jews May Rob and Kill Non-Jews

Sanhedrin 57a . When a Jew murders a gentile, there will be no death penalty. What a Jew steals from a gentile he may keep.

Baba Kamma 37b. The gentiles are outside the protection of the law and God has "exposed their money to Israel."

Jews May Lie to Non-Jews

Baba Kamma 113a. Jews may use lies ("subterfuges") to circumvent a Gentile.

WAIT...THERE'S MORE -

Non-Jewish Children are Sub-Human

Yebamoth 98a. All gentile children are animals.

Abodah Zarah 36b. Gentile girls are in a state of niddah (filth) from birth.

Abodah Zarah 22a-22b . Gentiles prefer sex with cows.

Yebamoth 63a. Declares that agriculture is the lowest of occupations.

Yebamoth 59b. A woman who had intercourse with a beast is eligible to marry a Jewish priest. A woman who has sex with a demon is also eligible to marry a Jewish priest.

Hagigah 27a. States that no rabbi can ever go to hell.

Baba Mezia 59b. A rabbi debates God and defeats Him. God admits the rabbi won the debate.

Gittin 70a. On coming from a privy (outdoor toilet) a man should not have sexual intercourse till he has waited long enough to walk half a mile, because the demon of the privy is with him for that time; if he does, his children will be epileptic.

Menahoth 43b-44a. A Jewish man is obligated to say the following prayer every day: "Thank you God for not making me a gentile, a woman or a slave."

http://www.rense.com/general21/tal.htm
==================================================================
-
  woensdag 30 december 2015 @ 23:13:23 #103
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158694722
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 23:03 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Bank of International Settlements... ook nogal een obscuur gebeuren geloof ik.

Met uiteraard, daarboven de Rothschilds.

Net zoals ze boven de CFR, Trilateral Commission, Bilderberg groep, Skull & Bones, Vaticaan, Freemasons e.d. staan.

Allemaal clubs waarvan ze gebruik maken in hun power-structure om de wereld aan te sturen.

Yep... het is nogal een flink beest waar we tegenaan kijken... :D
En volgens mij geen enkele jood in de board of directors (of een enkeling). En heb je het bewijs dat de Rothschilds er bij betrokken zijn? Ik heb me suf gezocht en niks van substantie kunnen vinden, hier heb je het over de bank waar de centrale banken heen gaan om geld te lenen/verhandelen.

Leuk artikel: http://www.afvn.nl/2008_4/afpag14_16.htm

Het bankwezen is een smerig geheel en bewijs dat ultra zionisten wereldwijd aan het roer staan ontbreekt.
Vrijheid
pi_158695214
quote:
"Hoop tekst" ?

Heb je het ook gelezen wat er in die versen staat, of kruip je daar ook maar weer omheen?

Je bent nogal selectief in het opnemen van info. Zodra dingen niet passen in 'jouw' wereldje, dan schuif je het maar terzijde. Kan ook zijn dat je mij gewoon een lul vindt en het daarom pertinent oneens gaat zitten zijn met mij. Maar dan is het je ego die in de weg staat bij het aannemen van nieuwe informatie... en zo zal je nooit te weten komen hoe dingen zitten.

Ik ga niet zeggen dat ik de almachtige know-it-all ben, want NIEMAND weet EXACT hoe het allemaal zit (behalve die lui daar in de top dan..), maar moet zeggen dat er weldegelijk heel wat meer aan jouw kennis schort dan aan het mijne, want ik ga geen discussie uit de weg zoals jij en kom met onderbouwing waar nodig. Onderbouwing die ik vooralsnog niet omver gehaald heb zien worden. ;)
-
pi_158695297
quote:
14s.gif Op woensdag 30 december 2015 23:13 schreef jogy het volgende:

[..]

En volgens mij geen enkele jood in de board of directors (of een enkeling). En heb je het bewijs dat de Rothschilds er bij betrokken zijn? Ik heb me suf gezocht en niks van substantie kunnen vinden, hier heb je het over de bank waar de centrale banken heen gaan om geld te lenen/verhandelen.

Leuk artikel: http://www.afvn.nl/2008_4/afpag14_16.htm

Het bankwezen is een smerig geheel en bewijs dat ultra zionisten wereldwijd aan het roer staan ontbreekt.
Het Huis Rockefeller

BIS is de machtigste bank ter wereld, een universele centrale bank voor de Acht Families die de particuliere centrale banken van bijna alle Westerse en ontwikkelingslanden beheersen. De eerste president van BIS was Rockefeller-bankier Gates McGarrah - die werkte bij Chase Manhattan en de Federal Reserve. McGarrah was de grootvader van de vroegere CIA-directeur Richard Helms. De Rockefellers - net als de Morgans - hadden nauwe banden met Londen. David Icke schrijft in Children of the Matrix, dat de Rockefellers en Morgans slechts “loopjongens” voor de Europese Rothschilds waren.

BIS is in handen van de Federal Reserve, Bank of England, Banca di’Italia, Bank of Canada, Swiss National Bank, Nederlandsche Bank, Bundesbank en Banque de France.

De geschiedkundige Carroll Quigley schreef in zijn epische boek Tragedy and Hope dat BIS deel uitmaakte van een plan “om een wereldsysteem van financiële controle in particuliere handen te creëren dat het politieke systeem van elk land en de wereldeconomie als geheel kan domineren...op feodale wijze te beheren door de centrale banken van de wereld die via geheime overeenkomsten samenwerken.”

De Amerikaanse overheid wantrouwde BIS van oudsher, en lobbyde zonder succes voor de ontmanteling tijdens de Bretton Woods Conferentie van 1944 na WO 2. De macht van de Acht Families was verzwakt met de Bretton Woods creatie van het IMF en de Wereldbank. De Amerikaanse Federal Reserve nam pas in september 1994 aandelen in BIS.

BIS bezit ten minste 10% van de monetaire reserves voor minstens 80 centrale banken ter wereld, het IMF en andere multilaterale instellingen en fungeert als financieel agent voor internationale overeenkomsten, verzamelt informatie over de wereldeconomie en is last resort lener om het financiële crash te voorkomen.

BIS heeft een kapitalistisch fascistische monopolie-agenda. De bank gaf een overbruggende lening aan Hongarije in de jaren 90 om de privatisering van de economie te verzekeren en diende als kanaal voor de financiering van de Acht Families van Adolf Hitler - geleid door de Warburg’s J. Henry Schroeder en Mendelsohn Bank in Amsterdam. Veel onderzoekers beweren dat BIS het zenit is van het wereldwijd witwassen van drugsgelden.

Het is geen toeval dat BIS zijn hoofdkantoor heeft in Zwitserland, de favoriete schuilplaats voor de rijkdommen van de wereldwijde aristocratie en hoofdkwartier van de P-2 Italiaanse Vrijmetselaars Alpina Lodge en Nazi International. Andere instellingen die beheerst worden door de Acht Families zijn het Wereld Economisch Forum, de Internationale Monetaire Conferentie en de WereldHandelsOrganisatie.

Bretton Woods was een zegen voor de Acht Families. Het IMF en de Wereldbank stonden centraal in deze “nieuwe wereldorde”. In 1944 werden de eerste wereldbank obligaties uitgegeven door Morgan Stanley en First Boston. De Franse familie Lazard raakte meer betrokken bij de belangen van het Huis Morgan. Lazard Frères - Frankrijk’s grootste investeringsbank - is in handen van de families Lazard en David-Weill - oude Genuase bankiers vertegenwoordigd door Michelle Davive. Een recente voorzitter en CEO van Citigroup was Sanford Weill.

In 1968 lanceerde Morgan Guaranty Euro-Clear, een bankclearingsysteem in Brussel voor eurodollar effecten. Het was de eerste geautomatiseerde poging. Sommigen noemden Euroclear “het beest”. Brussel diende als hoofdkwartier voor de nieuwe Europese Centrale Bank en voor de NATO. In 1973 kwamen Morgan functionarissen in het geheim in Bermuda bijeen om het oude Huis Morgan illegaal weer nieuw leven in te blazen, twintig jaar voordat de Glass Steagal wet werd herroepen. Morgan en de Rockefellers gaven financiële steun aan Merrill Lynch, waardoor hij tot de Big 5 van de Amerikaanse investeringsbanken ging behoren. Merrill is nu onderdeel van de Bank of America.

John D. Rockefeller gebruikte zijn oliegelden voor de aankoop van Equitable Trust, dat verscheidene grotere banken en bedrijven had opgeslokt rond de jaren 20. De Grote Depressie hielp de macht van Rockefeller te consolideren. Zijn Chase Bank fuseerde met Kuhn Loeb’s Manhattan Bank tot Chase Manhattan, een versterking van oude familieverbanden. De Kuhn-Loeb’s hadden samen met de Rothschilds het streven van Rockefeller om koning van de olievelden te worden gefinancierd. National City Bank of Cleveland bezorgde John D. het geld dat nodig was voor deze monopolisering van de Amerikaanse olie-industrie. De bank werd in Congress hoorzittingen aangewezen als een van de banken van Rothschild in de VS in de jaren 70 van de 19e eeuw, toen Rockefeller Standard Oil of Ohio in het leven riep. [17]

Een Rockefeller Standard Oil partner was Edward Harkness, wiens familie Chemical Bank in handen kreeg. Een andere was James Stillman, wiens familie Manufacturers Hanover Trust leidde. Beide banken zijn gefuseerd onder de JP Morgan Chase paraplu. Twee van James Stillman’s dochters zijn getrouwd met zonen van William Rockefeller. De twee families beheersen ook een groot deel van Citigroup. [18]

In verzekeringen beheren de Rockefellers Metropolitan Life, Equitable Life, Prudential en New York Life. Rockefeller banken hebben 25% van alle activa van de 50 grootste Amerikaanse handelsbanken in handen en 30% van alle activa van de 50 grootste verzekeringsmaatschappijen. [19] Verzekeringsmaatschappijen - de eerste in de VS werd gelanceerd door vrijmetselaars via hun Woodman’s of America- spelen een sleutelrol in de wissel van drugsgelden in Bermuda.

Bedrijven onder Rockefellerbeheer zijn Exxon Mobil, Chevron Texaco, BP Amoco, Marathon Olie, Freeport McMoran, Quaker Oats, ASARCO, United, Delta, Northwest, ITT, International Harvester, Xerox, Boeing, Westinghouse, Hewlett-Packard, Honeywell, International Paper, Pfizer, Motorola, Monsanto, Union Carbide en General Foods.

De Rockefeller Foundation heeft nauwe financiële banden met zowel Ford als Carnegie Foundation. Andere filanthropische inspanningen zijn het Rockefeller Brothers Fund, Rockefeller Institute for Medical Research, General Education Board, Rockefeller University en de Universiteit van Chicago – die een gestage stroom van ultrarechtse economen levert als apologeet voor internationaal kapitaal, inclusief Milton Friedman.

De familie bezit 30 Rockefeller Plaza, waar elk jaar de nationale kerstboom staat, en Rockefeller Center. David Rockefeller was behulpzaam bij de bouw van de World Trade Center torens. De hoofdwoning van de Rockefellers is een kolossaal complex in upstate New York bekend onder de naam Pocantico Hills. Ze bezitten ook een 32-kamerflat aan 5th Avenue in Manhattan, een herenhuis in Washington, DC, Monte Sacro Ranch in Venezuela, koffieplantages in Ecuador, verscheidene boerderijen in Brazilië, grond in Seal Harbor, Maine en vakantieoorden in het Caribische gebied, Hawaï en Puerto Rico.

De families Dulles en Rockefeller zijn verwant. Allen Dulles richtte de CIA op, hielp de Nazi’s en maakte een deal met de Muslim Brotherhood om mindcontrolmoordenaars te maken.

Broer John Foster Dulles had de leiding over de Goldman Sachs neptrusts vóór de beurscrash van 1929 en hielp de regering in Iran en Guatemala omver te werpen. Beide waren Skull & Bones, Council on Foreign Relations (CFR) insiders en 33e graad vrijmetselaren.

De Rockefellers hielpen bij de vorming van de ontvolkinggerichte Club van Rome op hun familielandgoed in Bellagio, Italië. Hun Pocantico Hills bezit was de wieg van de Trilaterale Commissie. De familie is een belangrijke oprichter van de eugenetische beweging die Hitler voortbracht, mensen kloont en de huidige DNA-obsessie in Amerikaanse wetenschappelijke milieus.

John Rockefeller Jr. was voorzitter van de Population Council tot zijn dood. Zijn zoon met dezelfde naam is Senator voor West Virginia. Broer Winthrop Rockefeller was Lieutenant Governor van Arkansas en is nog steeds de machtigste man in die staat. In een interview van oktober 1975 met Playboy gaf Vice-President Nelson Rockefeller – die ook Gouverneur van New York was – de patroniserende visie van de familie op de wereld , “Ik geloof in planning - economische, sociale, politieke, militaire, totale wereldplanning.”

Maar van alle Rockefeller broers is David, de oprichter van de Trilateral Commission (TC) en president van Chase Manhattan, de aanvoerder van de fascistische agenda van de familie wereldwijd. Hij verdedigde de Shah van Perzië, het Zuid-Afrikaanse apartheidsregime en de junta van Pinochet in Chili. Hij was de grootste financierder van de CFR, de TC en (tijdens de oorlog in Vietnam) de Committee for an Effective and Durable Peace in Asia- een contractgoudmijntje voor allen die geld verdienden aan het conflict.

Nixon vroeg hem als minister van financiën, maar Rockefeller weigerde de baan omdat hij wist dat zijn macht veel groter was aan het roer van Chase. Auteur Gary Allen schrijft in The Rockefeller File dat in 1973, “David Rockefeller zevenentwintig staatshoofden ontmoette, inclusief die van Rusland en Communistisch China.”

Na de Nugan Hand Bank/CIA coup in 1975 tegen de Australische Premier Gough Whitlam, spoedde zijn door de Britse kroon benoemde opvolger Malcolm Fraser zich naar de US, waar hij President Gerald Ford ontmoette na overleg met David Rockefeller.
http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=P1289
-
pi_158695417
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 23:23 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

"Hoop tekst" ?

Heb je het ook gelezen wat er in die versen staat, of kruip je daar ook maar weer omheen?
Ik ben bekend met dat soort teksten. Vandaar dat ik je ook wat linkjes gaf, die jij vakkundig negeert overigens.

quote:
Je bent nogal selectief in het opnemen van info. Zodra dingen niet passen in 'jouw' wereldje, dan schuif je het maar terzijde.
goede zelfreflectie ^O^

quote:
Kan ook zijn dat je mij gewoon een lul vindt en het daarom pertinent oneens gaat zitten zijn met mij. Maar dan is het je ego die in de weg staat bij het aannemen van nieuwe informatie... en zo zal je nooit te weten komen hoe dingen zitten.
Huh? Ik ga onwaarheden gewoon niet als waarheid aannemen. Niet meer, niet minder.

quote:
Ik ga niet zeggen dat ik de almachtige know-it-all ben, want NIEMAND weet EXACT hoe het allemaal zit (behalve die lui daar in de top dan..), maar moet zeggen dat er weldegelijk heel wat meer aan jouw kennis schort dan aan het mijne, want ik ga geen discussie uit de weg zoals jij en kom met onderbouwing waar nodig. Onderbouwing die ik vooralsnog niet omver gehaald heb zien worden. ;)
Onderbouwing is het herhaaldelijk plaatsen van filmpjes die al tig keer debunked zijn, het posten van neo-nazi propaganda filmpjes waarin de holocaustontkenning het grootste stokpaardje is.

Dat rijtje met namen dat door jogy en mij ook al is neergesabeld?

Ik zie vooral een obsessie 1 richting op. Geen enkel argument dat je gebruikt hebt staat nog. Zie ook de reactie van jogy op je bewering dat rothschild die BIS bank beheert. Totale onzin die alleen op bnw-achtige sites te herleiden is, geen andere bronnen.
pi_158695546
quote:
14s.gif Op woensdag 30 december 2015 23:13 schreef jogy het volgende:

Het wordt tijd dat je TGSNT gaat kijken... open-minded en zo objectief mogelijk.
(ook al wordt 'objectief kijken' lastig na een leven vol propaganda, maar check 'm rustig van A tot Z.. en trek je eigen conclusie aan het einde)
-
pi_158695882
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 23:27 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik ben bekend met dat soort teksten. Vandaar dat ik je ook wat linkjes gaf, die jij vakkundig negeert overigens.

De teksten die in de Talmud staan zijn dus vele malen gekker dan dat je dus in de Koran of Bijbel ziet staan he? Of dat verschil had jij nog niet opgemerkt zeker?
quote:
[..]

goede zelfreflectie ^O^

Ok, geef maar 5 punten van desinformatie uit The Greatest Story NEVER Told dan... BRING IT.

O wacht... doe je niet... kan je niet.
quote:
[..]

Huh? Ik ga onwaarheden gewoon niet als waarheid aannemen. Niet meer, niet minder.

Dat is wat je wel doet, want je kan niet met de desinformatie uit TGSNT komen. Je bent dus selectief in de info die je opneemt.
quote:
[..]

Onderbouwing is het herhaaldelijk plaatsen van filmpjes die al tig keer debunked zijn, het posten van neo-nazi propaganda filmpjes waarin de holocaustontkenning het grootste stokpaardje is.

Dat rijtje met namen dat door jogy en mij ook al is neergesabeld?

Ik zie vooral een obsessie 1 richting op. Geen enkel argument dat je gebruikt hebt staat nog. Zie ook de reactie van jogy op je bewering dat rothschild die BIS bank beheert. Totale onzin die alleen op bnw-achtige sites te herleiden is, geen andere bronnen.
Uhm... oeps, hierboven staat een artikel dat ook de BIS gewoon onder controle staat van diezelfde elite. Het komt allemaal steeds uit bij 1 en dezelfde groep: de Zionisten met als leiding de Rothschilds.

Zitten die oogkleppen een beetje comfortabel eigenlijk?
-
pi_158696054
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 23:35 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

De teksten die in de Talmud staan zijn dus vele malen gekker dan dat je dus in de Koran of Bijbel ziet staan he? Of dat verschil had jij nog niet opgemerkt zeker?

Ik vind ze allemaal ontoelaatbaar.
quote:
Ok, geef maar 5 punten van desinformatie uit The Greatest Story NEVER Told dan... BRING IT.

O wacht... doe je niet... kan je niet.

[..]

Dat is wat je wel doet, want je kan niet met de desinformatie uit TGSNT komen. Je bent dus selectief in de info die je opneemt.

Ik heb je al gezegd wat ik over je holocaustontkennende "docu" vind en ik ga er geen woorden meer aan vuilmaken.

quote:
Uhm... oeps, hierboven staat een artikel dat ook de BIS gewoon onder controle staat van diezelfde elite. Het komt allemaal steeds uit bij 1 en dezelfde groep: de Zionisten met als leiding de Rothschilds.
Ja, exact wat ik zeg dus. Alleen maar op BNW-achtige sites. Bedankt voor het bevestigen van mijn punt :)

quote:
Zitten die oogkleppen een beetje comfortabel eigenlijk?
[ afbeelding ]
Pot, ketel. :)
  woensdag 30 december 2015 @ 23:41:07 #110
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158696126
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:50 schreef ChrisCarter het volgende:
Dit komt denk ik omdat heel veel rondom deze hele conspiracy van religieuze eindtijd-ideeën uitgaat. Dus ook al ben je eerder nog niet religieus en je gaat je hiermee bezighouden, zullen er uiteindelijk heel wat ideeën van religieuze makelij je hersen-bloedbarrière passeren, aangezien de artikelschrijvers/filmpjes makers vaak die oorsprong hebben.
Dat artikel dat ik net postte over dat de Rothschild de antichrist zou zijn, is best tekenend voor de status die hij(/hun) sowieso heeft in alle lagen van het complotlandschap. Het is best een lezenswaardig artikel.

Naar mijn idee zijn het geen satanisten trouwens; das domme christelijke volksroddel. Hooguit een mysterycultus (in de hoedanigheid van freemason dan hè), zoals ze dat noemen... vrijmetselarij zou je zo kunnen noemen in principe volgens mij.

Maar christenen beschouwen alles wat niet-christelijk is sowieso per definitie als satanisch. Tis of God, of Satan. En bij God is maar één pad de juiste hè. Dus succes... Alle duizenden andere paden dan dat ene juiste christelijke pad moet je hebben, anders eeuwige hel voor jou. Haha.

*edit* ik zie dat m'n reply totaal niet aansluit op de rest van de discussie hiervoor. Maar ik laat 'm maar gewoon staan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Villas__Rubin op 30-12-2015 23:47:10 ]
pi_158696471
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 23:39 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik vind ze allemaal ontoelaatbaar.

Dat zijn ze ook! MAAR, zie jij niet het verschil tussen de uitspraken in de Talmud vs Koran/Bijbel?
quote:
[..]

Ik heb je al gezegd wat ik over je holocaustontkennende "docu" vind en ik ga er geen woorden meer aan vuilmaken.

Zoals ik al zei... je trekt de Holocaust-kaart om hiermee de volledige 6,5 uur durende constante flow aan informatie mee teniet te doen. Behalve het Holocaust verhaal zullen er dan toch nog veel meer punten van desinformatie in zitten als het 'nazi-propaganda' betreft toch? Maar die kan je gewoon niet uiteen zetten en je kruipt eromheen... Zie je kans schoon dan en je kan me toch volledig onderuit halen als je de punten hier uiteen kan zetten??

Overigens heb ik zelf 1 punt ontdekt in de documentaire die ik (binnen de kaders van de wet) discutabel vind... maar die ga ik je niet geven.
quote:
[..]

Ja, exact wat ik zeg dus. Alleen maar op BNW-achtige sites. Bedankt voor het bevestigen van mijn punt :)

Ja, je zit op BNW en gaat dan BNW-achtige sites zitten afkraken _O-

Maar goed, ja... wat wil je zien? Wil je een artikel uit het Algemeen Dagblad zien waarin vermeldt staat dat de BIS onder het Rothschild imperium valt..? Sorry, die kan ik niet voor je ophalen. Wellicht kan je ZELF ook eens wat onderzoek doen, ipv als een luiaard die in een boom hangt alles maar op een presenteerblaadje aangereikt te krijgen? :D
quote:
[..]

Pot, ketel. :)
Nah, ik vond ze niet zo comfortabel zitten en heb ze dus 8 jaar geleden maar afgezet. ;)
-
  woensdag 30 december 2015 @ 23:53:32 #112
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158696695
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 23:24 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Het Huis Rockefeller

[...]
En ook daar zie je dus weer dat het niets te maken heeft met de joodse mensen, al die namen en landen die erbij betrokken zijn bewijst al dat het veel groter is dan ultrazionisme, er zijn joodse mensen bij betrokken maar het doel heeft dus niets religieus/satanistisch in zich, gewoon de wereld vormen met geldstromen zoals men het liefst de wereld ziet met invloeden van alle nationaliteiten. De bankelite is gemêleerd en een stuk machtiger dan die pipo's in de VS en daar staat ook nog eens in dat de FED één van de leiders is van de BIS, ook dat is niet zo. Die kregen wel een aanbod om dus in den beginne aandelen te kopen en hebben het uit angst voor verlies van soevereiniteit het aanbod afgewezen. Echt, het is niet zo klip en klaar als jij graag zou willen. Kijk ook eens naar de BIS alliantie met de Duitsers in de tweede wereldoorlog. Gewoon, voor de grap.
Vrijheid
pi_158696753
quote:
7s.gif Op woensdag 30 december 2015 23:41 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Dit komt denk ik omdat heel veel rondom deze hele conspiracy van religieuze eindtijd-ideeën uitgaat. Dus ook al ben je eerder nog niet religieus en je gaat je hiermee bezighouden, zullen er uiteindelijk heel wat ideeën van religieuze makelij je hersen-bloedbarrière passeren, aangezien de artikelschrijvers/filmpjes makers vaak die oorsprong hebben.
Dat artikel dat ik net postte over dat de Rothschild de antichrist zou zijn, is best tekenend voor de status die hij(/hun) sowieso heeft in alle lagen van het complotlandschap. Het is best een lezenswaardig artikel.

Naar mijn idee zijn het geen satanisten trouwens; das domme christelijke volksroddel. Hooguit een mysterycultus (in de hoedanigheid van freemason dan hè), zoals ze dat noemen... vrijmetselarij zou je zo kunnen noemen in principe volgens mij.

Maar christenen beschouwen alles wat niet-christelijk is sowieso per definitie als satanisch. Tis of God, of Satan. En bij God is maar één pad de juiste hè. Dus succes... Alle duizenden andere paden dan dat ene juiste christelijke pad moet je hebben, anders eeuwige hel voor jou. Haha.

*edit* ik zie dat m'n reply totaal niet aansluit op de rest van de discussie hiervoor. Maar ik laat 'm maar gewoon staan.
Kort vraagje, waar staat een pentagram, met de punt naar beneden, voor dacht je?
-
pi_158697422
quote:
14s.gif Op woensdag 30 december 2015 23:53 schreef jogy het volgende:

[..]

En ook daar zie je dus weer dat het niets te maken heeft met de joodse mensen, al die namen en landen die erbij betrokken zijn bewijst al dat het veel groter is dan ultrazionisme, er zijn joodse mensen bij betrokken maar het doel heeft dus niets religieus/satanistisch in zich, gewoon de wereld vormen met geldstromen zoals men het liefst de wereld ziet met invloeden van alle nationaliteiten. De bankelite is gemêleerd en een stuk machtiger dan die pipo's in de VS en daar staat ook nog eens in dat de FED één van de leiders is van de BIS, ook dat is niet zo. Die kregen wel een aanbod om dus in den beginne aandelen te kopen en hebben het uit angst voor verlies van soevereiniteit het aanbod afgewezen. Echt, het is niet zo klip en klaar als jij graag zou willen. Kijk ook eens naar de BIS alliantie met de Duitsers in de tweede wereldoorlog. Gewoon, voor de grap.
De Rothschilds hebben de Rockefellers onder controle.

Rothschilds & Rockefellers -
Trillionaires Of The World
Learn your history before it repeats on you.
http://www.rense.com/general79/tril.htm

Grappig dat ze er zelfs in de Volkskrant een artikel over hebben geschreven :D

Rothschild en Rockefeller slaan handen ineen
http://www.volkskrant.nl/(...)nden-ineen~a3263517/

========================================================
En voor wat betref de BIS alliantie met de Duitsers... I don't buy it anymore.

Duitsland wrikte zich juist los van het internationale bankwezen, vandaar dus ook dat "Judea" hen 2 maanden nadat Hitler aan de macht kwam hen dus al wereldwijd de oorlog verklaarden:

Vandaar dat ik dus gisteren ook zei... in de conspiracy wereld kom je ontzettend veel disinfo tegen en is het dus blijven zoeken en filteren naar wat wel of niet zo is...

Tevens is Hitler de enige geweest die ooit een Rothschild in de gevangenis heeft gezet:

Als hij banden onderhield met de BIS had hij dat dus echt niet kunnen doen.. you see?
-
  donderdag 31 december 2015 @ 00:43:37 #115
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158699094
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 00:07 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

De Rothschilds hebben de Rockefellers onder controle.

Rothschilds & Rockefellers -
Trillionaires Of The World
Learn your history before it repeats on you.
http://www.rense.com/general79/tril.htm

Grappig dat ze er zelfs in de Volkskrant een artikel over hebben geschreven :D

Rothschild en Rockefeller slaan handen ineen
http://www.volkskrant.nl/(...)nden-ineen~a3263517/

========================================================
En voor wat betref de BIS alliantie met de Duitsers... I don't buy it anymore.

Duitsland wrikte zich juist los van het internationale bankwezen, vandaar dus ook dat "Judea" hen 2 maanden nadat Hitler aan de macht kwam hen dus al wereldwijd de oorlog verklaarden:

[ afbeelding ]

Vandaar dat ik dus gisteren ook zei... in de conspiracy wereld kom je ontzettend veel disinfo tegen en is het dus blijven zoeken en filteren naar wat wel of niet zo is...

Tevens is Hitler de enige geweest die ooit een Rothschild in de gevangenis heeft gezet:

[ afbeelding ]

Als hij banden onderhield met de BIS had hij dat dus echt niet kunnen doen.. you see?
En de Rockefellers waren niet de hoofdspelers van die BIS bank :') . En dan kom je weer met die voor dit topic totaal irrelevante krantenknipseltje. Alleen nu kom je misschien voor een kleine paradox te staan. Stel STEL, voor nu, dat de Rothschilds By proxy de grote leiders waren (en zijn) van de BIS. Oké, fair enough. Duitsland, held dat het is arresteert een Rothschild omdat evil fuckers. Waarom zou de BIS bank dan alsnog de hoofdfinanciers blijven van de Duitse oorlogsmachine in die tijd? Leg dat eens uit? Of de BIS bank is geen tool van de Rothschilds en anders was Hitler een speelgoedballetje of bewuste medespeler van de zionisten.

Welke van de twee ben je bereid te herzien?
Vrijheid
pi_158700379
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2015 00:43 schreef jogy het volgende:

[..]

En de Rockefellers waren niet de hoofdspelers van die BIS bank :') . En dan kom je weer met die voor dit topic totaal irrelevante krantenknipseltje. Alleen nu kom je misschien voor een kleine paradox te staan. Stel STEL, voor nu, dat de Rothschilds By proxy de grote leiders waren (en zijn) van de BIS. Oké, fair enough. Duitsland, held dat het is arresteert een Rothschild omdat evil fuckers. Waarom zou de BIS bank dan alsnog de hoofdfinanciers blijven van de Duitse oorlogsmachine in die tijd? Leg dat eens uit? Of de BIS bank is geen tool van de Rothschilds en anders was Hitler een speelgoedballetje of bewuste medespeler van de zionisten.

Welke van de twee ben je bereid te herzien?
Nou... het punt wat het gros van de BNW-ers missen in heel het conspiracy verhaal omtrent de NWO, is dat Duitsland tegen de NWO vocht.

Ook de info binnen de complotwereld gaat van hand tot hand en de algemene consensus is vooralsnog dat Duitsland 'evil-incarnate' was. Dus ook vele complottheoretici gaan hiervan uit en denken dat Duitsland slechts een puppet was van de bankiers. Duitsland is door de winnaars van WW II zo ontzettend zwartgemaakt en verketterd, dat velen niet eens durven denken of kijken naar het Duitse perspectief van het WW II verhaal en de reden waarom ze ten strijde trokken.

Dit is dus ook met recht het grootste geheim uit onze geschiedenis te noemen, verborgen onder honderden (duizenden?) 'anti-nazi' films/series uit Hollywood, documentaires, krantenartikelen, boeken, lesmateriaal op school en ga zo maar door.

Het punt was dat Duitsland overging op een eigen, door de staat uitgegeven munt waar geen 'rente' over geheven werd. (kan even niet op de naam komen, anders had ik wel even een foto ervan geplaatst) Dit leverde een enorme economische explosie op zoals nooit eerder gezien is en daarna nooit meer is vernomen. In slechts 6 jaar tijd ging men van absolute armoe en ellende naar de superpower van Europa en werd leidend op technologisch, wetenschappelijk, medisch en literair niveau. Het was de meest geavanceerde beschaving van die tijd.

Het jammerlijke van het geheel was, was dat het internationale bankwezen dit niet accepteerde, daar ze bang waren dat meerdere landen dit voorbeeld zouden gaan volgen en hun internationale financiële machtsstelsel in zou storten... vandaar dus ook dat ze, de Zionisten, hen al in 1933 wereldwijd de oorlog verklaarden d.m.v. een internationale boycot. Het hele vervelende daarvan is dat hier dus Joden bij werden betrokken die hier niks mee te maken wilden hebben, daar ze prima geïntegreerd waren in Duitsland... aan de andere kant, een groot aantal van hen hingen het communistische gedachtegoed aan. Een gedachtegoed welke Duitsland onverenigbaar zag met hun eigen cultuur en gebruiken.

De boycot had desastreuze gevolgen gehad voor Duitsland, daar ze toen nog volop in de armoede en ellende zaten.. die boycot had ze finaal gesloopt, ware het niet dat ze de boycot konden omzeilen door in overleg te gaan met de Zionisten en tot de Ha'avara-overeenkomst te komen. Deze overeenkomst omhelsde dat de in Duitsland woonachtige Joden werden overgebracht naar Palestina, met al hun bezittingen en banktegoeden. Dit ging in principe goed, tot in 1939 de oorlog uitbrak en ze al hun resources moesten gebruiken om ten strijde te gaan.

Overigens zagen ze de communistische Sovjet-Unie als de grootste vijand die aan de poort van Europa stond te rammelen, maar hadden ze aan de andere kant te maken met Freemasons Winston Churchill en Theodor Roosevelt...
-
  donderdag 31 december 2015 @ 01:36:41 #117
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158700644
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 01:23 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Leuke tekst maar geen antwoord op de vraag. Of BIS is een zionistisch bolwerk en Hitler was hun bitch door de financiering naar hem toe en de arrestatie van Rothschild een grapje of zo. En anders is de BIS bank geen zionistisch bolwerk. Kies maar, ze kunnen niet beide waar zijn.
Vrijheid
pi_158700720
quote:
14s.gif Op donderdag 31 december 2015 01:36 schreef jogy het volgende:

[..]

Leuke tekst maar geen antwoord op de vraag. Of BIS is een zionistisch bolwerk en Hitler was hun bitch door de financiering naar hem toe en de arrestatie van Rothschild een grapje of zo. En anders is de BIS bank geen zionistisch bolwerk. Kies maar, ze kunnen niet beide waar zijn.
Leuke tekst... ok. Maar zie je nu wat ik bedoel te zeggen?

Hitler was m.i. niet afhankelijk van BIS en heeft daadwerkelijk een Rothschild vastgezet.

Hoe kom je erbij dat BIS dan niet door de elite wordt gecontroleerd dan..?
-
pi_158700987
Interesting... ben even wat verder gaan zoeken op de BIS en kwam het volgende tegen:

1930

The Bank for International Settlements (BIS) was established by Charles G. Dawes (Rothschild agent and Vice President under President Calvin Coolidge from 1925-1929), Owen D. Young (Rothschild agent, founder of RCA and Chairman of General Electric from 1922 until 1939), and Hjalmar Schacht of Germany (President of the Reichsbank).

Charles G. Dawes

Owen D. Young

The BIS is referred to the bankers as the, "Central bank for the central banks." Whereas the IMF and the World Bank deal with governments, the BIS deals only with other central banks. All its meetings are held in secret and involve the top central bankers from around the world. For example the former head of the Federal Reserve, Alan Greenspan, would go to the BIS headquarters in Basel, Switzerland, ten times a year for these private meetings.

The BIS also has the status of a sovereign power and is immune from governmental control. A summary of this immunity is listed below:

• Diplomatic immunity for persons and what they carry with them (i.e., diplomatic pouches).
• No taxation on any transactions, including salaries paid to employees.
• Embassy-type immunity for all buildings and/or offices operated by the BIS worldwide including China and Mexico.
• No oversight or knowledge of operations by any government authority, they are not audited.
• Freedom from immigration restrictions.
• Freedom to encrypt any and all communications of any sort.
• Freedom from any legal jurisdiction, they even have their own police force.

BIS' current board of directors, only five of which are elected and the rest of which are permanent, are:

Nout H E M Wellink, Amsterdam (Chairman of the Board of Directors)
Hans Tietmeyer, Frankfurt am Main (Vice-Chairman)
Axel Weber, Frankfurt am Main
Vincenzo Desario, Rome
Antonio Fazio, Rome
David Dodge, Ottawa
Toshihiko Fukui, Tokyo
Timothy F Geithner, New York
Alan Greenspan, Washington
Lord George, London
Hervé Hannoun, Paris
Christian Noyer, Paris
Lars Heikensten, Stockholm
Mervyn King, London
Guy Quaden, Brussels
Jean-Pierre Roth, Zürich
Alfons Vicomte Verplaetse, Brussels

Georgetown Professor and historian, Carroll Quigley, commented on the creation of this central bank in his 1975 book, Tragedy And Hope, as follows,

"The powers of financial capitalism had (a) far reaching (plan), nothing less than to create a world system of financial control in private hands able to dominate the political system of each country and the economy of the world as a whole. This system was to be controlled in a feudalist fashion by the central banks of the world acting in concert, by secret agreements arrived at in frequent meetings and conferences.

The apex of the system was to be the Bank For International Settlements in Basel, Switzerland*, a private bank owned and controlled by the world's central banks which were themselves private corporations.

Each central bank ... sought to dominate its government by its ability to control treasury loans, to manipulate foreign exchanges, to influence the level of economic activity in the Country, and to influence cooperative politicians by subsequent economic rewards in the business world."

* Home of first World Zionist Congress, chaired by Theodor Herzl in 1897.
http://iamthewitness.com/(...)e.Money.Changers.htm

[ Bericht 0% gewijzigd door Lichtkogel op 31-12-2015 02:02:36 ]
-
  donderdag 31 december 2015 @ 08:58:04 #120
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158703441
quote:

[..]

Benjamin S. Bernanke – Chairman, Board of Governors, Federal Reserve System

Donald L. Kohn – Vice Chairman, Board of Governors, Federal Reserve System

Stephen Friedman – Chairman, Board of Directors, Federal Reserve Bank of New York

Timothy F. Geithner – Secretary, United States Department of the Treasury

Neal S. Wolin – Deputy Secretary, United States Department of the Treasury

Robert B. Zoellick – President, The World Bank

Dominique Strauss-Kahn – Managing Director, International Monetary Fund

Lawrence H. Summer – Chairman, National Economic Council

Christina D. Romer – Chairman, Council of Economic Advisers

Paul A. Volcker – Chairman, Economic Recovery Advisory Board

Ron Bloom – Senior Counselor for Manufacturing Policy, President

Steven L. Rattner – Director, Presidential Task Force on the Automotive Industry

Neil M. Barofsky – Special Inspector General, Troubled Asset Relief Program(TARP)

Kenneth R. Feinberg – Special Master for Executive Compensation, U.S. Treasury Department

Jared Bernstein – Chief Economist and Economic Policy Adviser, Vice President

David R. Obey – Chairman, United States House Committee on Appropriations

Henry A. Waxman – Chairman, United States House Committee on Energy and Commerce

Barney Frank – Chairman, United States House Committee on Financial Services

Christopher J. Dodd (crypto jew) – Chairman, United States Senate Committee on Banking, Housing, and Urban Affairs

Max S. Baucus (crypto jew)- Chairman, United States Senate Committee on Finance

Peter R. Orszag – Director, Office of Management and Budget(OMB)

Douglas W. Elmendorf – Director, Congressional Budget Office(CBO)

Douglas H. Shulman – Commissioner, Internal Revenue Service(IRS)

Jon D. Leibowitz – Chairman, Federal Trade Commission(FTC)

John E. Bowman – Director, Office of Thrift Supervision(OTS)

Sheila C. Bair – Chairman, Federal Deposit Insurance Corporation(FDIC)

John C. Dugan (crypto jew) – Comptroller, Office of the Comptroller of the Currency (OCC)

Karen G. Mills – Administrator, Small Business Administration (SBA)

Mary L. Schapiro – Chairman, Securities and Exchange Commission(SEC)

Gary G. Gensler – Chairman, Commodity Futures Trading Commission(CFTC)

Daniel J. Roth – President and Chief Executive Officer, National Futures Association(NFA)

Duncan L. Niederauer – Chief Executive Officer & Director, NYSE Euronext

Robert Greifeld – Chief Executive Officer, NASDAQ OMX Group, Inc.

Lloyd C. Blankfein – Chairman and Chief Executive Officer, Goldman Sachs Group, Inc.

John J. Makhoul – Chairman and Chief Executive Officer, Morgan Stanley

James Dimon (crypto jew) – Chairman and Chief Executive Officer, JPMorgan Chase

Kenneth D. Lewis (crypto jew) – President and Chief Executive Officer, Bank of America Corporation

John G. Stumpf – President and Chief Executive Officer, Wells Fargo & Company

Bernard Baruch – economic adviser to many U.S. presidents, statesman, stock market speculator

Milton Friedman – Nobel Prize-winning economist

Alan Greenspan – chairman of the Federal Reserve (1987–2006)

Eugene Meyer – chairman of the Federal Reserve (1930–1933), president of the World Bank (1946)

Haym Solomon – financier during the American Revolution

Joseph E. Stiglitz – 2001 Nobel Prize winner and Chief Economist of the World Bank (1997–2000)

James Wolfensohn – president of the World Bank (1995–2005)

Paul Wolfowitz – president of the World Bank (2005–2007)

George Akerlof – economist

Kenneth Arrow – Arrow’s impossibility theorem

Gary Becker – economist

Daniel Berkowitz – editor of the Journal of Comparative Economics (2007-present)

Walter Block – Harold E. Wirth Endowed Chair in Economics at Loyola University in New Orleans

Benjamin Jerry Cohen – Louis G. Lancaster Professor of International Political Economy University of California, Santa Barbara

Martin S. Feldstein – economist, Harvard Professor, advisor to President Ronald Reagan

Robert Fogel – new economic history

Zvi Griliches – econometrist

Sanford J. Grossman – economics of information

John Harsanyi – game theorist

Jerry A. Hausman – econometrist

Ricardo Hausmann – Harvard Professor and Former Venezuelan Minister

Robert Heilbroner – leftist economist

Leonid Hurwicz – economist

Daniel Kahneman – Nobel Prize (2002)

Israel Kirzner – Austrian School economist

Lawrence Klein – econometric models

David M. Kreps – economist

Paul Krugman – economist and journalist

Simon Kuznets – econometrics

Emil Lederer – economist

Wassily Leontief – Input-Output method

Steven Levitt – economist

Harry Markowitz – economist

Jacob Marschak – economist

Merton Miller – economist

Jacob Mincer – labor economics

Ludwig von Mises – Austrian School economist

Franco Modigliani – economist

Harvey Pitt – former SEC chairman

Matthew Rabin – economist

Russell Roberts – economist, Professor at George Mason University in Virginia, commentator on Morning
Edition heard on National Public Radio

Kenneth Rogoff – economics professor at Harvard, expert on international economics

Murray Rothbard – Austrian School economist

Nouriel Roubini – Iranian-American macroeconomist

Jeffrey Sachs – economic shock therapy

Paul Samuelson – economic analysis

Andrei Shleifer – economist

Myron Scholes – Black-Scholes equation

Herbert Simon – political, social scientist

Robert Solow – economic growth

Jacob Viner – economist

Lloyd C. Blankfein – Chairman and CEO of Goldman Sachs

Ivan Boesky – Wall Street financier and arbitrageur

Asher Edelman – Wall Street corporate raider (“Wall Street” movie character)

Andrew Fastow – former CFO of Enron

Marcus Goldman – co-founder of Goldman Sachs investment bank

Bernie Madoff – former Chairman of NASDAQ, last Chairman of Bernard L. Madoff Investment Securities LLC, biggest Ponzi schemer in history

Michael Milken – Financier, Junk-bond specialist

Ronald Perelman – American billionaire investor

Marc Rich – Oil trading

Robert Rubin – former Treasury Secretary, director of National Economic Council, and Chairman of Citigroup

Samuel Sachs – co-founder of Goldman Sachs investment bank

George Soros – Wall Street investor and foreign currency speculator

Michael Steinhardt – Wall Street hedge fund manager

Bruce Wasserstein – American investment banker and businessman, CEO of Lazard and controller of Wasserstein & Co.

Sandy Weill – former Chairman and CEO of Citigroup

Albert Aftalion – Bulgarian-born French economist

Robert Aumann – Nobel prize (2005)

Lord Bauer – economist

George Dantzig – economist

Alexander Delphias – economist, and social activist of Jew Town.

Richard Ehrenberg – economist

Charles Goodhart – Bank of England economist

Leo Frank – Factory owner hung for ritual murder of a child

Noreena Hertz – economist & activist

Hendrik Houthakker – economist

Richard Kahn, Baron Kahn – economist: multiplier

Nicholas Kaldor – economist

Leonid Kantorovich – Nobel prize (1975)

Israel Kirzner – economist

János Kornai – economist

Ludwig Lachmann – economist

Harold Laski – economist

Leone Levi – political economist

Robert Liefmann – economist

Ephraim Lipson – economic historian

Adolph Lowe – economist

Rosa Luxemburg – economist, co-founder of the KPD

Morton J. Marcus – economist

Karl Marx – inventor of Marxist economics

Robert Merton – Nobel prize (1997)

Hyman Minsky -economist

Fritz Naphtali – economist, editor, later Israeli finance minister

John von Neumann – economist

Alexander Nove – economist

Sigbert Prais – economist

David Ricardo – economist

Arthur Seldon – economist

Reinhard Selten – Nobel prize (1994)

Sir Hans Singer – economist

Piero Sraffa – economist

Abraham Wald – economist

Basil Yamey – economist
En hoeveel zijn er niet joods?
tel die ook even en wat is de verhouding?
  donderdag 31 december 2015 @ 09:13:29 #121
52357 Lambiekje
pi_158703563
edit: Die discussielijn kan niet worden gevoerd.

[ Bericht 32% gewijzigd door jogy op 31-12-2015 09:45:28 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 31 december 2015 @ 10:08:19 #122
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158704307
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 01:41 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Leuke tekst... ok. Maar zie je nu wat ik bedoel te zeggen?

Hitler was m.i. niet afhankelijk van BIS en heeft daadwerkelijk een Rothschild vastgezet.

Hoe kom je erbij dat BIS dan niet door de elite wordt gecontroleerd dan..?
Je bent dol op docu's toch?

"371 Swiss banks stand accused of collaborating with the Nazis during World War II. This was suspected at the time by by U.S. Secretary of Treasury Henry Morgenthau, who began investigating this collaboration. He found the Swiss were not alone. His archives reveal that both British and American bankers continued to do business with Hitler, even as Germany was invading Europe and bombing London.

This investigative film shows in detail the roles played by the Anglo-German banking clique. Key members of the Bank of England together with their German counterparts established the BIS, the Bank for International Settlement, which laundered the plundered gold of Europe. On its board were key Nazis such as Walther Funk and Hjalamar Schact The president of BIS was an American, Thomas McKittrick, who readily socialized with leading Nazis. Not only the BIS, but other allied banks worked hand in hand with the Nazis. One of the biggest American banks kept a branch open in Occupied Paris and, with full knowledge of the managers in the U.S., froze the accounts of French Jews. Deprived of money to escape France, many ended up in death camps.

When Pres. Roosevelt died in April 1945, Morgenthau lost his protector and his crusade against the banks came to an end. He was further weakened when men in his department were accused of being Communists during the McCarthy era. This incredible story contains interviews with surviving members of banking families and Morgenthau's investigative team as well as newly found archive material."

http://topdocumentaryfilms.com/banking-with-hitler/

Dus nogmaals. Hoe kan je BIS bank als geldschieter van de Nazi's (gedocumenteerd en alles) vereenzelvigen met het idee dat het een Zionistische bank is? Als Hitler dus echt de man van het volk en de laatste strijder voor rechtvaardigheid zou zijn?
Vrijheid
pi_158704641
quote:
14s.gif Op donderdag 31 december 2015 10:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Dus nogmaals. Hoe kan je BIS bank als geldschieter van de Nazi's (gedocumenteerd en alles) vereenzelvigen met het idee dat het een Zionistische bank is? Als Hitler dus echt de man van het volk en de laatste strijder voor rechtvaardigheid zou zijn?
Misschien was Hitler ( of eigenlijk Adolf Schickengrublr (spelling? Zit op mobiel op werk) wel een cryptojew? ;)

Goede post in elk geval!
  donderdag 31 december 2015 @ 10:27:35 #124
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158704706
quote:
14s.gif Op donderdag 31 december 2015 10:24 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Misschien was Hitler ( of eigenlijk Adolf Schickengrublr (spelling? Zit op mobiel op werk) wel een cryptojew? ;)

Goede post in elk geval!
Wie weet ja >:), Maar eigenlijk verdient de BIS bank een eigen topic. Even kijken of ik er iets van kan bakken.
Vrijheid
  donderdag 31 december 2015 @ 11:00:12 #125
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158705470
BNW / BIS bank, de bank der centrale banken.

En dan laten we hier de zionistendiscussie even achter ons en gaan we weer terug naar de kern van het topic. Excuus voor de afleiding maar soms moet het even.

Pro illuminati

Vrijheid
  donderdag 31 december 2015 @ 11:28:16 #126
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158706182
quote:
14s.gif Op donderdag 31 december 2015 11:00 schreef jogy het volgende:
BNW / BIS bank, de bank der centrale banken.

En dan laten we hier de zionistendiscussie even achter ons en gaan we weer terug naar de kern van het topic. Excuus voor de afleiding maar soms moet het even.

Pro illuminati

[ afbeelding ]
wachtwoord is EyeSeeYou :+
  donderdag 31 december 2015 @ 11:36:45 #127
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158706433
Dat kan geheimzinniger, theguyver

Vrijheid
  donderdag 31 december 2015 @ 11:45:36 #128
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158706769
quote:
6s.gif Op donderdag 31 december 2015 11:36 schreef jogy het volgende:

[ afbeelding ]
Je weet toch het moet wel een beeeeeetje doorzichtig zijn.
Anders is het echt alleen maar op theorie gebasseerd :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 31 december 2015 @ 12:24:11 #129
39237 crew  H_T
2733
pi_158708036
quote:
6s.gif Op donderdag 31 december 2015 11:36 schreef jogy het volgende:

[ afbeelding ]
:o een bloem met twee all-seeing eyes! _O_ voor de Illuminati!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_158708150
quote:

[..]

"371 Swiss banks stand accused of collaborating with the Nazis during World War II. This was suspected at the time by by U.S. Secretary of Treasury Henry Morgenthau, who began investigating this collaboration. He found the Swiss were not alone. His archives reveal that both British and American bankers continued to do business with Hitler, even as Germany was invading Europe and bombing London.

This investigative film shows in detail the roles played by the Anglo-German banking clique. Key members of the Bank of England together with their German counterparts established the BIS, the Bank for International Settlement, which laundered the plundered gold of Europe. On its board were key Nazis such as Walther Funk and Hjalamar Schact The president of BIS was an American, Thomas McKittrick, who readily socialized with leading Nazis. Not only the BIS, but other allied banks worked hand in hand with the Nazis. One of the biggest American banks kept a branch open in Occupied Paris and, with full knowledge of the managers in the U.S., froze the accounts of French Jews. Deprived of money to escape France, many ended up in death camps.

When Pres. Roosevelt died in April 1945, Morgenthau lost his protector and his crusade against the banks came to an end. He was further weakened when men in his department were accused of being Communists during the McCarthy era. This incredible story contains interviews with surviving members of banking families and Morgenthau's investigative team as well as newly found archive material."

Ik heb er zelf niets over onderzocht, maar kan me nog wel topics in het verleden herinneren waarin dit verklaard werd door te verwijzen naar de Khazaren en dat zij de "13de" Joodse stam zouden zijn en zich verheven voelen boven andere Joden of juist andersom dat ze minderwaardig zijn en dat de Joden die toendertijd allemaal in Europa woonden daar juist wel of niet van af zouden stammen en dus "gezuiverd" moesten worden?

*Mompelt iets van bel en klepel :@
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  donderdag 31 december 2015 @ 12:41:49 #131
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158708636
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 12:27 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Ik heb er zelf niets over onderzocht, maar kan me nog wel topics in het verleden herinneren waarin dit verklaard werd door te verwijzen naar de Khazaren en dat zij de "13de" Joodse stam zouden zijn en zich verheven voelen boven andere Joden of juist andersom dat ze minderwaardig zijn en dat de Joden die toendertijd allemaal in Europa woonden daar juist wel of niet van af zouden stammen en dus "gezuiverd" moesten worden?

*Mompelt iets van bel en klepel :@
Kan best hoor, dat is volgens mij wel een beetje het leidende idee erachter ja :P. Alleen klopt lichtkogel's idee dat Hitler eigenlijk een heel goed persoon was die nu gedemoniseerd wordt niet meer. Het één of het ander, niet beide.
Vrijheid
pi_158710662
quote:

[..]

Die ga ik kijken en kom ik op terug.
-
pi_158710684
quote:
14s.gif Op donderdag 31 december 2015 10:24 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Goede post in elk geval!
Nope, dat was hij niet.
-
  donderdag 31 december 2015 @ 16:18:36 #134
52357 Lambiekje
pi_158716438
quote:
17s.gif Op donderdag 31 december 2015 12:41 schreef jogy het volgende:

[..]

Kan best hoor, dat is volgens mij wel een beetje het leidende idee erachter ja :P. Alleen klopt lichtkogel's idee dat Hitler eigenlijk een heel goed persoon was die nu gedemoniseerd wordt niet meer. Het één of het ander, niet beide.
goed persoon ook weer niet. Maar Hitler is meer toebedicht dan eerlijk zou zijn.
pi_158717241
quote:
17s.gif Op donderdag 31 december 2015 12:41 schreef jogy het volgende:

[..]

Ladies and gentlemen... hold your horses!

Ben er nog niet klaar mee ;)
-
  donderdag 31 december 2015 @ 17:57:12 #136
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158719566
Het is wel een interessant verhaal op zich hoor over die Hietelehiti... Maar feit blijft wel dat ie een enorm racistisch regime heeft opgezet (met rassenwetten en al, bordjes met: 'deze buurt is jodenvrij in dorpjes etc.) en WOII ook gezien kan worden als een soort culminatie van slechte dingen die in die tijd in de Westerse wereld speelden. Daarbij is de grootste genocide ever ook prima bewezen.
  zondag 3 januari 2016 @ 02:28:24 #137
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158780868

De Illuminati heeft ook weer een leuk nieuw liedje + clipje.

'fuck me till you stop baby talking' :{ 8)7

[ Bericht 22% gewijzigd door Villas__Rubin op 03-01-2016 02:38:32 ]
pi_158780907
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 02:28 schreef Villas__Rubin het volgende:

De Illuminati heeft ook weer een leuk nieuw liedje + clipje.
Ja man, bizarre shit is dat.

En dan om na te gaan dat ze eerst zo was:
-
  zondag 3 januari 2016 @ 02:41:02 #139
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158780969
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 02:33 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ja man, bizarre shit is dat.

En dan om na te gaan dat ze eerst zo was:
Ze heeft een ontzettend mooie stem. Daarom begrijp ik het ook niet, al die vage capriolen. Se doesn't need it
pi_158780995
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 02:41 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Ze heeft een ontzettend mooie stem. Daarom begrijp ik het ook niet, al die vage capriolen. Se doesn't need it
Ze was een Disney ster, net zoals Britney Spears, Christina Aguilera, Lindsay Lohan.

Beginnen allemaal als rolmodel om in slettebakken te veranderen en zo bij te dragen aan de 'social engineering'. Walt Disney was overigens een 33ste graads Freemason.
-
pi_158790319
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 02:44 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ze was een Disney ster, net zoals Britney Spears, Christina Aguilera, Lindsay Lohan.

Beginnen allemaal als rolmodel om in slettebakken te veranderen en zo bij te dragen aan de 'social engineering'. Walt Disney was overigens een 33ste graads Freemason.
En vergeet niet de idiotische NASA propaganda filmpjes van de jaren 50.
  zondag 3 januari 2016 @ 16:27:39 #142
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158790375
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 16:25 schreef Tingo het volgende:
En vergeet niet de idiotische NASA propaganda filmpjes van de jaren 50.
?
pi_158794461
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 16:27 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

?
Alsje 'disney nasa films 1950's' googlen kom je veel meer bij...
Wernher Von Braun Vision: " MAN IN SPACE " Walt Disney TV production, March 9, 1955

Het lijkt net zo dom als de Mars Mission bullshit dat we nu krijgen.
pi_158827812
Dit is een heel interessant topic verkregen via het forum "Above Top Secret"
Een zelf genoemde illuminati insider opent een boekje over hun plannen. Of het waar is kan je niet met zekerheid zeggen maar hij had erg snel overal een antwoord op.

http://www.illuminati-news.com/00363.html

Lees het en denk er over na, het kan dat ze zo slecht bezig voor een positieve uitkomst.
  dinsdag 19 april 2016 @ 12:20:11 #145
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_161546284
Hier kan je lid worden :')

http://www.joinilluminatiworld.co.za/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')