Dat komt omdat jullie halve-BNWers zijn en nog niet 'all-the-way' gegaan zijn. Jullie zien in dat er een NWO is, alleen weten jullie nog niet de vinger op de zere plek te leggen. Dit komt door bepaalde emotionele blokkades welke door de elite ingebracht (middels de media) zijn om de bizarre waarheid onder ogen te zien.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:20 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Bizar. Dit is nagenoeg exact hoe ik het zie/voor me heb in mijn gedachten.
Precies.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:21 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Nou, dan zullen we wel gewoon gebrainwashed zijn!
Welk post # ?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:23 schreef DeMolay het volgende:
edit: heb iets gemist
Lichtkogel nu nog antwoord op jogy
Kijk... het is heel moeilijk te identificeren welke van hen de Zionisten zijn. Ze lopen namelijk niet rond met bordjes 'ik ben een Zionist'. Maar het Zionisme bestaat en is een enorm krachtige politieke/ideologische beweging. Zo niet, de krachtigste ter wereld. Als je bijvoorbeeld kijkt naar wie het Zionisme gesticht hebben, dan waren dat de Rothschilds. De Rothschilds staan dus ook bovenaan de top van heel de pyramide.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:22 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Je zegt net zelf dat ze niet allemaal zionisten zijn man. Helaas. Door de mand en zulks.Heel je zionisme-verhaal weg.
Ja, als je het zo gaat bekijken zijn de indianen ook de oorspronkelijke bewoners van de VS. Maar goed, helaas is het van ze overgenomen. Echter, de 350 miljoen Amerikanen woonachtig in de VS staan nu onder controle van Israël. Vervang het woordje Israël door bijvoorbeeld China, Rusland of Zimbabwe, dan wordt het je wellicht duidelijk dat de VS gewoon overgenomen is door een buitenlandse mogendheid?quote:[..]
Domineren mijn hemeltje. Kijk die Amerikanen gedomineerd worden. Wat een rare vergelijking overigens, want elke niet-indiaan in Amerika is geen oorspronkelijke bewoner en jij zet nu een stelling op tegenover oorspronkelijke bewoners en buitenlandse invloeden.
Je volgt denk ik je eigen logica niet eens meer.
Oké, even serieus. crypto jew? Is er enig bewijs dat ze überhaupt joodse voorouders hebben of gebruiken ze dat gewoon om een punt af te dwingen? En dan heb je nog de rest van de lijst waar dus economen in voorkomen en Nobel prijs winnaars. Die lijst begint op zich redelijk sterk, persoon heb ik per definitie een hekel aan topbankiers, je kan er mijns inziens pas één worden als je geen empathie in je donder hebt.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:03 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Check deze lijst en neem hem eens even goed door en kijk eens naar wie op welke positie zit in het bankwezen of politiek in de VS:
===========================================================================
----
====================================================
Allemaal Joods... en dus een gigantische powerbase in de VS.
Sterker nog, ze hebben de boel daar volledig in handen.
De 'power-structure' in de VS is dusdanig, dat niemand meer per toeval op zulke plaatsen van invloed terecht komt zoals een Mark Zuckerberg.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Henry kissinger is inderdaad een redelijk te bewijzen hufter geweest door de decennia heen. Zuckerberg is gewoon een extreem succesvol persoon omdat zijn sites extreem succesvol gevuld worden door mensen die dit vrijwillig doen. Kan je hem totaal niet kwalijk nemen. Niet elke succesvolle en invloedrijke jood is automatisch een zionistische mason 50ste graad illuminati hoogmeester van de orde van babyeters. Dat is een beetje jouw pavlov. Anders is de afgunst wel extreem en zit er dus een afgunst plafond aan hoe succesvol een jood mag worden voor deze automatisch in het verdomhoekje terecht komt. Niet verder dan 2 winkels want anders gaat het mis en ben je verplicht om mee te doen met de kruistocht voor werelddominantie. Lastig.
Dit meen je nietquote:Op woensdag 30 december 2015 21:53 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
De 'power-structure' in de VS is dusdanig, dat niemand meer per toeval op zulke plaatsen van invloed terecht komt zoals een Mark Zuckerberg.
Men had ooit een interview met hem gehouden, en ook hij bleek dus van 'de Zio-club' te zijn... check it out:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neem aan dat dit nu wel duidelijk is..?
Tja dan ben ik ook illuminati 5de graads baby eter. Want zionist is niet meer of minder dan "Israel heeft bestaansrecht" en daar ben ik het ook mee eens.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:53 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
De 'power-structure' in de VS is dusdanig, dat niemand meer per toeval op zulke plaatsen van invloed terecht komt zoals een Mark Zuckerberg.
Men had ooit een interview met hem gehouden, en ook hij bleek dus van 'de Zio-club' te zijn... check it out:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neem aan dat dit nu wel duidelijk is..?
En deze enge Mark Zuckerberg is juist bezig met een campagne in India om daar de censuur van internet te krijgen. Oh wat een enge man.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Tja dan ben ik ook illuminati 5de graads baby eter. Want zionist is niet meer of minder dan "Israel heeft bestaansrecht" en daar ben ik het ook mee eens.
Hier de uitleg van een Crypto-Jew is, van de Jewish Telegraphic Agency:quote:Op woensdag 30 december 2015 21:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Oké, even serieus. crypto jew? Is er enig bewijs dat ze überhaupt joodse voorouders hebben of gebruiken ze dat gewoon om een punt af te dwingen? En dan heb je nog de rest van de lijst waar dus economen in voorkomen en Nobel prijs winnaars. Die lijst begint op zich redelijk sterk, persoon heb ik per definitie een hekel aan topbankiers, je kan er mijns inziens pas één worden als je geen empathie in je donder hebt.
En ChrisCarter geeft het heel goed aan: waar is je bewijs dat al die mensen ook een extreem zionistisch wereldbeeld aanhangen? Hier ga je dus eigenlijk de mist in. Je produceert een lijst met mensen die joods zijn, hangt 'crypto jew' bij de mensen waarvan het niet bewezen is en gooit ze ook meteen in de categorie illuminati (wannabe) wereldoverheersers enkel en alleen omdat ze dus met geld bezig zijn? (En veel enkel en alleen omdat ze weten hoe ze zaken moeten doen). Misschien moet je iets minder met hagel schieten wil je enigszins serieus genomen worden.
Ja, maar hij is een jood, dus niet te vertrouwen.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:57 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
En deze enge Mark Zuckerberg is juist bezig met een campagne in India om daar de censuur van internet te krijgen. Oh wat een enge man.
Jij ben telepathischquote:Op woensdag 30 december 2015 21:17 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
En dit vraag ik me dus af. Hier is toch iedereen tegen? Dit wil toch uiteindelijk niemand? Het is waanzin ten top, en een absoluut horrorscenario, waar dus ook menig holllywoodfilm van smult... Je zou kunnen zeggen: die films zijn er om te waarschuwen (wat jij zult zeggen waarschijnlijk), maar je zou ook kunnen zeggen dat die films er zijn wetende dat er zulke segmenten leven en men daar op inspeelt om te scoren..of een mix van beiden. Maar ik denk niet dat mensen dit zullen toestaan.
En nog meer: ik kan mij haast niet voorstellen dat koningshuizen, presidenten, mensen met een goed kop verstand, en toch ook zeker een hoop mensen daaronder die dicht bij het volk staan (of dat iig willen uitstralen, zoals ons eigen koningshuis), dit allemaal unaniem met elkaar willen, stiekem achter de schermen. Het zijn niet allemaal gestoorde monsters of zo hoor... ook in de elite zitten gewoon uiteindelijk mensen. Die worden ook voorgelegen of zo? Ik dacht dat de Bilderburg-groep de place to be is voor dit soort dingen om te bespreken. Als ik de lijstjes zie van namen die daar zijn geweest, kan ik mij haast niet voorstellen dat ze voor zo'n toekomst zijn.
En daar zit voor mij gewoon vaak het probleem met deze dingen. Het lijken me nogal sterk op angst gebaseerde spookgedachten die men lekker flink onder elkaar versterkt. Er moet ergens een mildere waarheid zijn, een middenweg of zo....
En nee, ik doe niet 'lekker rebels'. Ik zoek ook gewoon naar de waarheid. Dat men bezig is het een NWO, zo veel is me duidelijk. Alleen hoe die in te vullen weet ik gewoon nog effe niet zo goed. De filmpjes erover op YT komen in ieder geval vaak nogal gekleurd op me over, en er wordt heel veel in beweerd waarvan ik dan maar moet aannemen dat het ook zo is. Vaak is het zo van 'en ze willen dit om uiteindelijk dit en dat te bereiken', 'en dit en dat hebben ze gedaan om dat en dit' etc. Maar er zit ook altijd een andere kant aan het verhaal... Ik voeg me in ieder geval niet zo maar bij een blinde internet meute die eindelijk het gevoel heeft ergens bij te horen of zo, maar eigenlijk van toet noch blazen weet als het er op aankomt, vanwege de eenzijdige focus. Ik snap dat het verbroederend werkt, zo'n gemeenschappelijke vijand. Maar ja, ik heb iets meer bewijs nodig toch.
Je moet dit alles alleen niet verwarren met dat ik tégen dit idee zou ageren of zo. Ik ben je tegenstander niet in deze discussie. Ik wil alleen beide kanten van het verhaal zien, en niet alleen de tegen-kant. Zo krijg je m.i. een veel accurater beeld uiteindelijk dan dat je van alles volgt wat er tegenaan loopt te schoppen. De conspiracy-'religie' is in dit opzicht, valt me op, echt wel behoorlijk dogmatisch: de NWO is de Grote Satan, en Satan is het kwaad en moet dood, punt. Einde discussie. Maar ja, dat is mij veel te ongenuanceerd iig.
Guilty by association dus, lekker makkelijk.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:04 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Hier de uitleg van een Crypto-Jew is, van de Jewish Telegraphic Agency:
http://www.jta.org/2009/0(...)k-youre-a-crypto-jew
Zoals ik al zei, het is heel moeilijk ze te identificeren... maar gezien de top van de namen in de lijst, de gigantische macht die ze hiermee uitoefenen en waarmee de VS dus bergafwaarts aan het denderen is + daarbij alle oorlogen die ze voeren... dan weet je gewoon dat de VS onder ZIO-control staat. Zeker als je daarbij nog eens in acht neemt dat de VS ten ALLE tijde achter Israël staat en altijd gebruik maken van hun veto-recht binnen de VN, wanneer men maatregelen tegen Israël wil nemen. Ook geeft de VS jaarlijks miljarden aan Israël, al voor zolang dat Israël bestaat. Dit bij elkaar zou toch voldoende bewijs moeten zijn naar 'who is calling the shots' in de VS toch?
He zulk soort grappen maakte we voor de oorlogquote:Op woensdag 30 december 2015 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar hij is een jood, dus niet te vertrouwen.
Ongemakkelijk moment zeg...quote:Op woensdag 30 december 2015 21:53 schreef Lichtkogel het volgende:
Ze begonnen over privacy en hij begon te zweten. NOGAL WIEDES als je hele bedrijf bestaat uit het analyseren en verkopen van gebruikersgegevens. En was dit nog voor of na het hele Snowden NSA PRISM schandaal? Slechte publiciteit is nijpend voor iets als facebook die valt of staat bij het gebruik van Facebook. Maar nee, hij is illuminati information officer, uiteraard.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:12 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ongemakkelijk moment zeg...
Hij had natuurlijk ook nog de nacht ervoor stevig hebben kunnen pimpelen, met eventueel wat drugs erbij, en daar ineens overvallen worden door een zweetaanval, daar zou ik ook ongemakkelijk van worden. En dan komt dat kutwijf ook nog aanzetten met die opmerking over dat label op die jas nét op dat moment, hele lullige samenloop van omstandigheden weet je wel. Ik noem maar wat... de suggestie die aan het einde van het filmpje wordt gedaan is iig weer zo vertrokken vanuit een al van te voren bepaald idee.
Maar goed, ik zeg dit om maar even aan te geven dat er in theorie altijd dingen aan de hand kunnen zijn waar je op dat moment helemaal niet bij stilstaat.
Verder een erg awkward moment, op een vreemd moment.
Svp even niet zo gek doen wat betreft 'illuminati 5e graads baby eter' omdat Israel bestaanrecht heeft. Laten we even serieus blijven.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Tja dan ben ik ook illuminati 5de graads baby eter. Want zionist is niet meer of minder dan "Israel heeft bestaansrecht" en daar ben ik het ook mee eens.
Hij niet nee. Andere welquote:Op woensdag 30 december 2015 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar hij is een jood, dus niet te vertrouwen.
Maar verder heb je niets tegen joden inderdaadquote:Op woensdag 30 december 2015 22:21 schreef Lichtkogel het volgende:
en wellicht ook eens moeten gaan kijken of ze de Talmud kunnen uitbannen, want wat daarin geschreven staat is natuurlijk ook te bizar voor woorden allemaal.
Nope... illuminati is een schuilnaam voor het Zionisme, daar dat de werkelijke illuminati zijn op dit moment.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:09 schreef Dance99Vv het volgende:
Nou dit topic is wel omgeslagen van pro-illuminati naar anti-zionisme, gelukkig zijn er nog een hoop niet zionistische ulliminati , toch?
Als je ziet dat ze in de VS aan de absolute top staan van het bankwezen, de media en grotendeels top in de politiek... dan WEET je toch gewoon dat ze daar de boel onder controle hebben?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Guilty by association dus, lekker makkelijk.
Ik ben het ook niet oneens met je dat extremistisch zionisme een ding is, ik ben het oneens met je dat je elke joodse naam (en ook niet joodse naam die dan maar crypto jew genoemd wordt (please zeg)) die ook maar iets met geld of handel doet en daar succesvol in is ook meteen een extremistische zionist is. Genoeg joodse mensen die zionist zijn op het normale niveau. Net als je religies hebt met een hele grote basis aan losjes gelovende, alleen met kerst naar de kerk gaande mensen, een redelijke hoeveelheid die elke zondag mee doen en het verder wel best vinden tot aan de Zwarte kousen variant en een klein deel extremisten. De extremisten zijn het probleem, in elke groep zijn de extremisten het probleem want die brengen hun wereldbeeld tot in het extreme uit. Zo ook bij de zionistische beweging. Niks mis met een dagelijkse zionist. Niks mis met een dagelijkse moslim en niks mis met een dagelijkse katholiek (en ga zo maar door) Dit kan je zelfs doortrekken tot voetbalfans, Apple fans, postzegelverzamelaars en ga zo maar even door.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:21 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Svp even niet zo gek doen wat betreft 'illuminati 5e graads baby eter' omdat Israel bestaanrecht heeft. Laten we even serieus blijven.
De anti-Zionistische Joden zijn namelijk van andere mening en vinden dat Israël geen bestaansrecht heeft. Punt is namelijk dat de Zionisten, onder leiding van de Rothschilds, de staat Israël gesticht hebben. De oorsprong van de staat Israël begon namelijk tijdens WW I, toen de geallieerden om financiële steun van de Zionisten vroegen middels de "Balfour-verklaring".
In deze verklaring vroegen de geallieerden om steun in ruil voor politieke inmenging van de Zionisten in de VS en UK en de grondlegging van de staat Israël:
[ afbeelding ]
(ja, deze brief is authentiek)
=====================================================================
Totstandkoming
De wortels van de Balfour-verklaring liggen in de Eerste Wereldoorlog, waarbij Frankrijk en Engeland in een uitzichtloze loopgravenoorlog waren beland. Zowel de geallieerden als de Centrale mogendheden hadden grote Joodse bevolkingsgroepen en de zionistische beweging had zich in de Eerste Wereldoorlog neutraal opgesteld. In 1916 ondernam Lord Robert Crewe, minister van buitenlandse zaken, actie om de zionisten aan de kant van de geallieerden te krijgen. Hij meldde:[1]
"It is clear that the Zionist idea has in it the most far reaching political possibilities.... We might hope to use it in such a way as to bring over to our side the Jewish forces in America, the East and elsewhere which are not largely, if not preponderantly hostile to us"
https://nl.wikipedia.org/wiki/Balfour-verklaring
===========================================================================
Nu zullen jullie je vast wel afvragen wat mijn mening is omtrent het bestaansrecht van Israël...
Wat mij betreft heeft IEDER volk recht op een thuishaven, dus ook zeker voor 100% de Joden.
Maar het blijkt dat Israël nogal aan het huishouden is op het wereldtoneel, en daarbij ook nog eens de Palestijnen aan het uitdrijven zijn op nogal bizarre wijze. Dat wil niet zeggen dat ze daarmee meteen het bestaansrecht van Israël verspeeld hebben, want het is duidelijk dat de Zio-regering daar de Joodse bevolking propageert en hen opzet tegen de Palestijnen. Het punt is dat ze eens een einde moeten maken aan de extremistische/radicale Zio-beweging.. en wellicht ook eens moeten gaan kijken of ze de Talmud kunnen uitbannen, want wat daarin geschreven staat is natuurlijk ook te bizar voor woorden allemaal.
Klets niet zo dom. Ik heb je mijn post laten zien waarin de Big Four, de 4 grootste banken in Amerika, gewoon geleid worden door non-joden.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:30 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Als je ziet dat ze in de VS aan de absolute top staan van het bankwezen, de media en grotendeels top in de politiek... dan WEET je toch gewoon dat ze daar de boel onder controle hebben?
Apart dat je er 1 regeltje uitpakt... terwijl de rest kennelijk dus allemaal 100% nieuwe info voor je is en louter gebaseerd is op FEITEN. Wil je het nog eens rustig doornemen en daar ook eens op ingaan?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:23 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Maar verder heb je niets tegen joden inderdaad![]()
We krijgen weer dat riedeltje op herhaling met je verklaring enzo. In een pro illuminati topic kom je weer aan met dit soort gezever dat niets met illuminati van doen heeft.
Crypto joden zijn dat, gewoon omdat het kan. (Anders klopt het plaatje niet)quote:Op woensdag 30 december 2015 22:31 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Klets niet zo dom. Ik heb je mijn post laten zien waarin de Big Four, de 4 grootste banken in Amerika, gewoon geleid worden door non-joden.
Nee de rest is allemaal herkauwde troep die naar mijn bescheiden mening de moeite van discussie niet waard is.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:32 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Apart dat je er 1 regeltje uitpakt... terwijl de rest kennelijk dus allemaal 100% nieuwe info voor je is en louter gebaseerd is op FEITEN. Wil je het nog eens rustig doornemen en daar ook eens op ingaan?
quote:En heb je weleens gezien wat er in de Talmud allemaal geschreven staat..? Ja, de bijbel en de koran staan ook barbaarse dingen in... maar de Talmud... woah... dat is echt een heel ander verhaal wat daar voor versen in staan.
Dat moet inderdaad wel de enige verklaring zijn. Net zoals John "Shalom" de Mol in Nederland en Reinout "bar mitzwa (sp?)" Oerlemans.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Crypto joden zijn dat, gewoon omdat het kan. (Anders klopt het plaatje niet)
Iedereen is nodig. Ik hoor graag wat meer over jouw inzichten met betrekking tot de tempeliers helemaal tot aan de oprichting van de illuminati om eerlijk te zijn.quote:
De Federal Reserve, centrale bank van de VS: altijd een Joodse Chairmanquote:Op woensdag 30 december 2015 22:31 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Klets niet zo dom. Ik heb je mijn post laten zien waarin de Big Four, de 4 grootste banken in Amerika, gewoon geleid worden door non-joden.
The fuck?? Jij veegt hier dus zomaar even pure geschiedenis onder de mat, als zelfbekroond geschiedenis-expert zijnde? Probeer maar onderuit te halen wat ik daar heb neergezet... o wacht, gaat je niet lukken, dus je kruipt er maar omheen.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:34 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Nee de rest is allemaal herkauwde troep die naar mijn bescheiden mening de moeite van discussie niet waard is.
In de Talmud wordt gesproken over 'goyim' of 'gentiles'.quote:[..]Nee echt. Dit onderscheid is werkelijk waar om te gieren. Al die religieuze teksten bevatten ranzige versen en teksten. Maar goed, je obsessie gaat nu echt nog maar één kant op.
Ik ben overigens niet voor het verbieden van teksten. Laat maar in de openheid staan, dan kan men zien hoe debiel al die zaken zijn.
Nu is het wel weer waar dat er in de Talmud zeer bizarre, nare dingen staan. Nog gekker dan wat je allemaal aantreft in de Koran, of Bijbel. Dat mag worden gezegd hoor.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:23 schreef ChrisCarter het volgende:
en wellicht ook eens moeten gaan kijken of ze de Talmud kunnen uitbannen, want wat daarin geschreven staat is natuurlijk ook te bizar voor woorden allemaal.
Maar verder heb je niets tegen joden inderdaad
Zoals de heidenen in de bijbel en de "infidels" in de koran. Sterk punt.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:44 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
[quote]
In de Talmud wordt gesproken over 'goyim' of 'gentiles'.
Met deze termen bedoelen ze iedereen die niet-Joods is.
Censuur!quote:Check even de volgende vid om te kijken wat voor boek het is:
Kortom, lijkt me een goed plan om die uit de handel te nemen, want lijkt me niet goed voor de menselijke geest om daar dagelijks uit te lezen...
No idea... ik zou even hun functies daarbij moeten zien.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:42 schreef jogy het volgende:
Even kijken trouwens. Dit lijstje, wat valt je op?
Jens Weidmann, Frankfurt am Main
Raghuram Rajan, Mumbai
Mark Carney, London
Agustín Carstens, Mexico City
Jon Cunliffe, London
Andreas Dombret, Frankfurt am Main
Mario Draghi, Frankfurt am Main
William C Dudley, New York
Stefan Ingves, Stockholm
Thomas Jordan, Zurich
Klaas Knot, Amsterdam
Haruhiko Kuroda, Tokyo
Anne Le Lorier, Paris
Fabio Panetta, Rome
Stephen S Poloz, Ottawa
Jan Smets, Brussels
Alexandre A Tombini, Brasília
François Villeroy de Galhau, Paris
Ignazio Visco, Rome
Janet L Yellen, Washington
Zhou Xiaochuan, Beijing
Board of directors van de BIS bank, ben je ermee bekend?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:51 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
No idea... ik zou even hun functies daarbij moeten zien.
Hear-hear!quote:Op woensdag 30 december 2015 22:49 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Nu is het wel weer waar dat er in de Talmud zeer bizarre, nare dingen staan. Nog gekker dan wat je allemaal aantreft in de Koran, of Bijbel. Dat mag worden gezegd hoor.
Ik vraag me alleen best wel af of zij daar zo veel mee bezig zijn. Het is iig niet te hopen idd.
De Joden worden gegijzeld door hun eigen Zio-beweging en moeten daar zelf ook van bevrijd worden. Waar het door gevoed wordt..? Meh, ik denk een combo van Talmud en Kabbalah in combinatie met Joods-supremisme. Maar is een goed punt en ga ik eens wat verder naar kijken.quote:Maar bij Joden heb ik ook zoiets van: dat zullen ze waarschijnlijk niet eens meer durven, gezien de zondeboksentimenten waar ze al zo zwaar mee te dealen hebben. Daarbij is Illuminati meer van de mystery-religie, en niet van de orthodoxie, als ik het goed begrepen heb. Waar wordt de Zio-beweging nou mee gevoed dan: door judaïsme, of de mystiek van de vrijmetselarij (waarvan de Illuminati de Grote NWO-vertakking is) die ze tot in de diepste top zouden leiden?![]()
Bank of International Settlements... ook nogal een obscuur gebeuren geloof ik.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Board of directors van de BIS bank, ben je ermee bekend?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |