Maar verder heb je niets tegen joden inderdaadquote:Op woensdag 30 december 2015 22:21 schreef Lichtkogel het volgende:
en wellicht ook eens moeten gaan kijken of ze de Talmud kunnen uitbannen, want wat daarin geschreven staat is natuurlijk ook te bizar voor woorden allemaal.
Nope... illuminati is een schuilnaam voor het Zionisme, daar dat de werkelijke illuminati zijn op dit moment.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:09 schreef Dance99Vv het volgende:
Nou dit topic is wel omgeslagen van pro-illuminati naar anti-zionisme, gelukkig zijn er nog een hoop niet zionistische ulliminati , toch?
Als je ziet dat ze in de VS aan de absolute top staan van het bankwezen, de media en grotendeels top in de politiek... dan WEET je toch gewoon dat ze daar de boel onder controle hebben?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Guilty by association dus, lekker makkelijk.
Ik ben het ook niet oneens met je dat extremistisch zionisme een ding is, ik ben het oneens met je dat je elke joodse naam (en ook niet joodse naam die dan maar crypto jew genoemd wordt (please zeg)) die ook maar iets met geld of handel doet en daar succesvol in is ook meteen een extremistische zionist is. Genoeg joodse mensen die zionist zijn op het normale niveau. Net als je religies hebt met een hele grote basis aan losjes gelovende, alleen met kerst naar de kerk gaande mensen, een redelijke hoeveelheid die elke zondag mee doen en het verder wel best vinden tot aan de Zwarte kousen variant en een klein deel extremisten. De extremisten zijn het probleem, in elke groep zijn de extremisten het probleem want die brengen hun wereldbeeld tot in het extreme uit. Zo ook bij de zionistische beweging. Niks mis met een dagelijkse zionist. Niks mis met een dagelijkse moslim en niks mis met een dagelijkse katholiek (en ga zo maar door) Dit kan je zelfs doortrekken tot voetbalfans, Apple fans, postzegelverzamelaars en ga zo maar even door.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:21 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Svp even niet zo gek doen wat betreft 'illuminati 5e graads baby eter' omdat Israel bestaanrecht heeft. Laten we even serieus blijven.
De anti-Zionistische Joden zijn namelijk van andere mening en vinden dat Israël geen bestaansrecht heeft. Punt is namelijk dat de Zionisten, onder leiding van de Rothschilds, de staat Israël gesticht hebben. De oorsprong van de staat Israël begon namelijk tijdens WW I, toen de geallieerden om financiële steun van de Zionisten vroegen middels de "Balfour-verklaring".
In deze verklaring vroegen de geallieerden om steun in ruil voor politieke inmenging van de Zionisten in de VS en UK en de grondlegging van de staat Israël:
[ afbeelding ]
(ja, deze brief is authentiek)
=====================================================================
Totstandkoming
De wortels van de Balfour-verklaring liggen in de Eerste Wereldoorlog, waarbij Frankrijk en Engeland in een uitzichtloze loopgravenoorlog waren beland. Zowel de geallieerden als de Centrale mogendheden hadden grote Joodse bevolkingsgroepen en de zionistische beweging had zich in de Eerste Wereldoorlog neutraal opgesteld. In 1916 ondernam Lord Robert Crewe, minister van buitenlandse zaken, actie om de zionisten aan de kant van de geallieerden te krijgen. Hij meldde:[1]
"It is clear that the Zionist idea has in it the most far reaching political possibilities.... We might hope to use it in such a way as to bring over to our side the Jewish forces in America, the East and elsewhere which are not largely, if not preponderantly hostile to us"
https://nl.wikipedia.org/wiki/Balfour-verklaring
===========================================================================
Nu zullen jullie je vast wel afvragen wat mijn mening is omtrent het bestaansrecht van Israël...
Wat mij betreft heeft IEDER volk recht op een thuishaven, dus ook zeker voor 100% de Joden.
Maar het blijkt dat Israël nogal aan het huishouden is op het wereldtoneel, en daarbij ook nog eens de Palestijnen aan het uitdrijven zijn op nogal bizarre wijze. Dat wil niet zeggen dat ze daarmee meteen het bestaansrecht van Israël verspeeld hebben, want het is duidelijk dat de Zio-regering daar de Joodse bevolking propageert en hen opzet tegen de Palestijnen. Het punt is dat ze eens een einde moeten maken aan de extremistische/radicale Zio-beweging.. en wellicht ook eens moeten gaan kijken of ze de Talmud kunnen uitbannen, want wat daarin geschreven staat is natuurlijk ook te bizar voor woorden allemaal.
Klets niet zo dom. Ik heb je mijn post laten zien waarin de Big Four, de 4 grootste banken in Amerika, gewoon geleid worden door non-joden.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:30 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Als je ziet dat ze in de VS aan de absolute top staan van het bankwezen, de media en grotendeels top in de politiek... dan WEET je toch gewoon dat ze daar de boel onder controle hebben?
Apart dat je er 1 regeltje uitpakt... terwijl de rest kennelijk dus allemaal 100% nieuwe info voor je is en louter gebaseerd is op FEITEN. Wil je het nog eens rustig doornemen en daar ook eens op ingaan?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:23 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Maar verder heb je niets tegen joden inderdaad![]()
We krijgen weer dat riedeltje op herhaling met je verklaring enzo. In een pro illuminati topic kom je weer aan met dit soort gezever dat niets met illuminati van doen heeft.
Crypto joden zijn dat, gewoon omdat het kan. (Anders klopt het plaatje niet)quote:Op woensdag 30 december 2015 22:31 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Klets niet zo dom. Ik heb je mijn post laten zien waarin de Big Four, de 4 grootste banken in Amerika, gewoon geleid worden door non-joden.
Nee de rest is allemaal herkauwde troep die naar mijn bescheiden mening de moeite van discussie niet waard is.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:32 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Apart dat je er 1 regeltje uitpakt... terwijl de rest kennelijk dus allemaal 100% nieuwe info voor je is en louter gebaseerd is op FEITEN. Wil je het nog eens rustig doornemen en daar ook eens op ingaan?
quote:En heb je weleens gezien wat er in de Talmud allemaal geschreven staat..? Ja, de bijbel en de koran staan ook barbaarse dingen in... maar de Talmud... woah... dat is echt een heel ander verhaal wat daar voor versen in staan.
Dat moet inderdaad wel de enige verklaring zijn. Net zoals John "Shalom" de Mol in Nederland en Reinout "bar mitzwa (sp?)" Oerlemans.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Crypto joden zijn dat, gewoon omdat het kan. (Anders klopt het plaatje niet)
Iedereen is nodig. Ik hoor graag wat meer over jouw inzichten met betrekking tot de tempeliers helemaal tot aan de oprichting van de illuminati om eerlijk te zijn.quote:
De Federal Reserve, centrale bank van de VS: altijd een Joodse Chairmanquote:Op woensdag 30 december 2015 22:31 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Klets niet zo dom. Ik heb je mijn post laten zien waarin de Big Four, de 4 grootste banken in Amerika, gewoon geleid worden door non-joden.
The fuck?? Jij veegt hier dus zomaar even pure geschiedenis onder de mat, als zelfbekroond geschiedenis-expert zijnde? Probeer maar onderuit te halen wat ik daar heb neergezet... o wacht, gaat je niet lukken, dus je kruipt er maar omheen.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:34 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Nee de rest is allemaal herkauwde troep die naar mijn bescheiden mening de moeite van discussie niet waard is.
In de Talmud wordt gesproken over 'goyim' of 'gentiles'.quote:[..]Nee echt. Dit onderscheid is werkelijk waar om te gieren. Al die religieuze teksten bevatten ranzige versen en teksten. Maar goed, je obsessie gaat nu echt nog maar één kant op.
Ik ben overigens niet voor het verbieden van teksten. Laat maar in de openheid staan, dan kan men zien hoe debiel al die zaken zijn.
Nu is het wel weer waar dat er in de Talmud zeer bizarre, nare dingen staan. Nog gekker dan wat je allemaal aantreft in de Koran, of Bijbel. Dat mag worden gezegd hoor.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:23 schreef ChrisCarter het volgende:
en wellicht ook eens moeten gaan kijken of ze de Talmud kunnen uitbannen, want wat daarin geschreven staat is natuurlijk ook te bizar voor woorden allemaal.
Maar verder heb je niets tegen joden inderdaad
Zoals de heidenen in de bijbel en de "infidels" in de koran. Sterk punt.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:44 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
[quote]
In de Talmud wordt gesproken over 'goyim' of 'gentiles'.
Met deze termen bedoelen ze iedereen die niet-Joods is.
Censuur!quote:Check even de volgende vid om te kijken wat voor boek het is:
Kortom, lijkt me een goed plan om die uit de handel te nemen, want lijkt me niet goed voor de menselijke geest om daar dagelijks uit te lezen...
No idea... ik zou even hun functies daarbij moeten zien.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:42 schreef jogy het volgende:
Even kijken trouwens. Dit lijstje, wat valt je op?
Jens Weidmann, Frankfurt am Main
Raghuram Rajan, Mumbai
Mark Carney, London
Agustín Carstens, Mexico City
Jon Cunliffe, London
Andreas Dombret, Frankfurt am Main
Mario Draghi, Frankfurt am Main
William C Dudley, New York
Stefan Ingves, Stockholm
Thomas Jordan, Zurich
Klaas Knot, Amsterdam
Haruhiko Kuroda, Tokyo
Anne Le Lorier, Paris
Fabio Panetta, Rome
Stephen S Poloz, Ottawa
Jan Smets, Brussels
Alexandre A Tombini, Brasília
François Villeroy de Galhau, Paris
Ignazio Visco, Rome
Janet L Yellen, Washington
Zhou Xiaochuan, Beijing
Board of directors van de BIS bank, ben je ermee bekend?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:51 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
No idea... ik zou even hun functies daarbij moeten zien.
Hear-hear!quote:Op woensdag 30 december 2015 22:49 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Nu is het wel weer waar dat er in de Talmud zeer bizarre, nare dingen staan. Nog gekker dan wat je allemaal aantreft in de Koran, of Bijbel. Dat mag worden gezegd hoor.
Ik vraag me alleen best wel af of zij daar zo veel mee bezig zijn. Het is iig niet te hopen idd.
De Joden worden gegijzeld door hun eigen Zio-beweging en moeten daar zelf ook van bevrijd worden. Waar het door gevoed wordt..? Meh, ik denk een combo van Talmud en Kabbalah in combinatie met Joods-supremisme. Maar is een goed punt en ga ik eens wat verder naar kijken.quote:Maar bij Joden heb ik ook zoiets van: dat zullen ze waarschijnlijk niet eens meer durven, gezien de zondeboksentimenten waar ze al zo zwaar mee te dealen hebben. Daarbij is Illuminati meer van de mystery-religie, en niet van de orthodoxie, als ik het goed begrepen heb. Waar wordt de Zio-beweging nou mee gevoed dan: door judaïsme, of de mystiek van de vrijmetselarij (waarvan de Illuminati de Grote NWO-vertakking is) die ze tot in de diepste top zouden leiden?![]()
Bank of International Settlements... ook nogal een obscuur gebeuren geloof ik.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Board of directors van de BIS bank, ben je ermee bekend?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |