abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 december 2015 @ 10:46:05 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158665384
https://www.illuminatiofficial.org

Op deze website vind je belangrijke informatie van de Illuminati zélf! Ze zijn dus eindelijk uit de kast gekomen en zien zelf ook wel in dat ze door het volledig onbekend proberen te blijven, ze de fantasie van het onwetende volk op hol laten slaan. Te lezen valt dat ze het dus allemaal helemaal niet zo slecht bedoelen en ze juist het goede willen doen voor de wereld, zoals veruit de meeste normale mensen uiteraard willen. Wie ze precies zijn, houden ze uiteraard met goede redenen onbekend. Maar ze doen in ieder geval wat misverstanden de wereld uit helpen. Kijk er eens rustig rond zou ik zeggen...

Verder mogen er in dit topic allemaal leuke pro-illuminati filmpjes, plaatjes, muziekjes en weet-ik-het-allemaaltjes gepost worden. Laten we de Illuminati voor de verandering eens in het zonnetje zetten en het eens van de andere kant bekijken! Tenslotte is het hard werken om een wereld bestaande uit 7 miljard mensen te leiden. En ze zijn al zo ontzettend ver gekomen... Daarbij mag hun gevoel voor mooie kunst ons toch ook zeker niet ontgaan. Het is knap, groots werk en dat verdient meer onze respect! Dus post hier vrolijke dingen, en het staat je verder vrij wat. Van onzin tot interessante wetenswaardigheden.
Laten we voor het gemak er vanuit gaan dat ze achter alle grote wereldse bewegingen zitten, zoals de United Nations, de G8, NAVO, NASA, Greenpeace, WWF, WHO etc. etc. Welke goede dingen zien we allemaal?

Laten we de Illuminati ontdekken op een positieve manier. Te beginnen met bovenstaande website.

Anti-Illuminati-sites en filmpjes zijn er inmiddels genoeg. Allemaal poneren ze hun zelfbedachte vermoedens als ware, onomstotelijk bewezen feiten; precies het mechanisme dat roddels in de wereld doet ontstaan. Heel fout. En niemand die er eens wat van zegt.
Gelukkig hebben ze nu een eigen website met eerlijke, oprechte informatie, zodat de mensen uit eerste hand de informatie over de organisatie tot zich kunnen nemen. Gaat dat lezen!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  † In Memoriam † woensdag 30 december 2015 @ 11:09:10 #2
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_158665866
Dus de UN, NAVO, G8 geven nu de grootse disclosure met hun 'illuminati'voorzitters :?
Hoe weten we in hemelsnaam of deze site betrouwbaar is
:')
  woensdag 30 december 2015 @ 12:02:40 #3
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158667183
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 11:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dus de UN, NAVO, G8 geven nu de grootse disclosure met hun 'illuminati'voorzitters :?
Niet!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 30 december 2015 @ 12:05:29 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158667235
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 11:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het staat toch in de URL :{.

Maar die site is gewoon een opzetje naar de discussie van een mogelijk positieve illuminati. Meer niet :P.
Vrijheid
  † In Memoriam † woensdag 30 december 2015 @ 12:06:34 #5
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_158667263
quote:
14s.gif Op woensdag 30 december 2015 12:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Het staat toch in de URL :{.

Maar die site is gewoon een opzetje naar de discussie van een mogelijk positieve illuminati. Meer niet :P.
Ik wil op z'n minst weten wie/wat de illuminati nou eigenlijk is

En dan niet zo'n vage beschrijving als:

quote:
The Illuminati is an elite collective of political leaders, business owners, entertainment celebrities, and other influential members of this planet. By uniting influencers of the world in an unrestrictive, private domain — free of political, religious, and geological boundaries — our organization helps to further the prosperity of the human species as a whole.

:')
  woensdag 30 december 2015 @ 12:09:19 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158667338
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 12:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik wil op z'n minst weten wie/wat de illuminati nou eigenlijk is
Dan ben je niet de enige, het wordt volgens mij gewoon gebruikt als een soort verzamelnaam voor 'de elite'. Zoals je ook anonymous hebt waar iedereen zich aan kan haken, el quaida (ofzo) waar op een gegeven moment elke gek met een bommenvest in werd gedumpt en eventueel een soort versatanisering voor al het slechte in de wereld zodat de schuld buiten onszelf kan worden geplaatst.
Vrijheid
  woensdag 30 december 2015 @ 12:34:52 #7
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158667968
quote:
14s.gif Op woensdag 30 december 2015 12:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Dan ben je niet de enige, het wordt volgens mij gewoon gebruikt als een soort verzamelnaam voor 'de elite'. Zoals je ook anonymous hebt waar iedereen zich aan kan haken, el quaida (ofzo) waar op een gegeven moment elke gek met een bommenvest in werd gedumpt en eventueel een soort versatanisering voor al het slechte in de wereld zodat de schuld buiten onszelf kan worden geplaatst.
ondertussen is al-ciada kaart te vaak getrokken. Een op de andere dag was het IS.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 december 2015 @ 18:13:27 #8
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158680825

Kijk, zo krijgen die mensen een gezicht. Wat een ontzettend leuke, open mensen O+
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_158681028
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:13 schreef Villas__Rubin het volgende:

Kijk, zo krijgen die mensen een gezicht. Wat een ontzettend leuke, open mensen O+
O kijk eens V_R... Mark Zuckerberg wil sinds hij vader geworden is graag een New World Order zoals Henry Kissinger voorschreven heeft zodat we allemaal in vrede op aarde kunnen leven.

(Zuckerberg en Kissinger... Joodse Zionisten dus)
-
  woensdag 30 december 2015 @ 18:39:24 #10
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158681651
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:18 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

O kijk eens V_R... Mark Zuckerberg wil sinds hij vader geworden is graag een New World Order zoals Henry Kissinger voorschreven heeft zodat we allemaal in vrede op aarde kunnen leven.

Heb je het boek zelf ook gelezen of is het gewoon een pavlov rage bij het zien van kissinger en world order?

In ieder geval èèn boekreview geeft al aan dat het een redelijke upbeat positieve lezing is van de toekomst.
http://www.theguardian.co(...)inger-review-account

Ik zet hem ook op mijn lees lijstje. Misschien is die man op zijn oude dag mild geworden.
Vrijheid
pi_158681711
quote:
10s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:39 schreef jogy het volgende:

[..]

Heb je het boek zelf ook gelezen of is het gewoon een pavlov rage bij het zien van kissinger en world order?

In ieder geval èèn boekreview geeft al aan dat het een redelijke upbeat positieve lezing is van de toekomst.

Ik zet hem ook op mijn lees lijstje. Misschien is die man op zijn oude dag mild geworden.
Meh..

Crimes against Humanity: Why Is Henry Kissinger Walking Around Free?
http://www.globalresearch(...)-around-free/5358322
-
pi_158681757
quote:
10s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:39 schreef jogy het volgende:

[..]

Asking for forgiveness as he gets nearer his death bed.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_158682015
Ah het is weer het joden-bash-uurtje op BNW.
  woensdag 30 december 2015 @ 18:58:10 #14
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158682191
Hoppa.

:9.
Vrijheid
  woensdag 30 december 2015 @ 19:03:23 #15
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158682337
quote:
13s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ja ja, het is hier een eensgezinde jodenbash hoor. Ik haal even de fakkels uit de berging voor deze lynchpartij.
Vrijheid
pi_158682418
quote:
14s.gif Op woensdag 30 december 2015 19:03 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja ja, het is hier een eensgezinde jodenbash hoor. Ik haal even de fakkels uit de berging voor deze lynchpartij.
Vergeet de jodenkoeken niet.
  woensdag 30 december 2015 @ 19:08:47 #17
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158682514
quote:
Nee hoor. Juist niet. O+
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_158682617
quote:
Ik zie geen gevoelige posts van je als 't over moslims gaat.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_158682685
quote:
Ehm... er is een arrestatiebevel uitgevaardigd door diverse landen tegen Henry Kissinger voor misdaden tegen de mensheid.

En Mark Zuckerberg brengt voor de CIA/NSA iedereens sociale matrix in kaart onder het mom van 'social' media.

Het zijn de dingen waar ook jij last van hebt, of dacht je dat alle Joden lieverdjes waren?
-
pi_158682770
quote:
14s.gif Op woensdag 30 december 2015 19:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vergeet de jodenkoeken niet.
En check even deze Joodse Barbara Lerner Spectre, die heel Zweden aan het veranderen is in een multiculturele cesspool waar NIEMAND beter van gaat worden, zowel autochtoon als allochtoon:

-
  woensdag 30 december 2015 @ 19:25:48 #21
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158683116
Joden... die zijn van oudsher zó opgejaagd. Ik denk dat de meesten Joden haast geen eens meer slechte dingen durven doen om het vooroordeel niet te bevestigen. Zelfs de Rothschild's ervaren/ervoeren nog dat 'outsider' gevoel onder de elites als joodse familie zijnde. Dat zit allemaal zo diep, dat zondebok gebeuren daar.
  woensdag 30 december 2015 @ 19:27:44 #22
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158683182
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:18 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

:D
Of te wel boehoehoe ze zijn succesvoller dan ik :'(
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_158683281
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 19:25 schreef Villas__Rubin het volgende:
Joden... die zijn van oudsher zó opgejaagd. Ik denk dat de meesten Joden haast geen eens meer slechte dingen durven doen om het vooroordeel niet te bevestigen. Zelfs de Rothschild's ervaren/ervoeren nog dat 'outsider' gevoel onder de elites als joodse familie zijnde. Dat zit allemaal zo diep, dat zondebok gebeuren daar.
Inderdaad. Maar hier mogen ze dag in dag uit zwartgemaakt worden onder het mom van zionisme. Alsof alle Joden rijke corrupte bankiers zijn. Het is niet voor niets dan vele joden emigreren momenteel. Nederland voelt niet meer veilig voor ze.
pi_158683569
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 19:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar hier mogen ze dag in dag uit zwartgemaakt worden onder het mom van zionisme. Alsof alle Joden rijke corrupte bankiers zijn. Het is niet voor niets dan vele joden emigreren momenteel. Nederland voelt niet meer veilig voor ze.
Je vraagt je toch af waarom je nooit iets hoort over Azië of Australië als het om complotten gaat. Of opkomende machten als India.

[ Bericht 8% gewijzigd door ChrisCarter op 30-12-2015 19:45:52 ]
  woensdag 30 december 2015 @ 19:57:14 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158684235
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 19:14 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ehm... er is een arrestatiebevel uitgevaardigd door diverse landen tegen Henry Kissinger voor misdaden tegen de mensheid.

En Mark Zuckerberg brengt voor de CIA/NSA iedereens sociale matrix in kaart onder het mom van 'social' media.

Het zijn de dingen waar ook jij last van hebt, of dacht je dat alle Joden lieverdjes waren?
Henry kissinger is inderdaad een redelijk te bewijzen hufter geweest door de decennia heen. Zuckerberg is gewoon een extreem succesvol persoon omdat zijn sites extreem succesvol gevuld worden door mensen die dit vrijwillig doen. Kan je hem totaal niet kwalijk nemen. Niet elke succesvolle en invloedrijke jood is automatisch een zionistische mason 50ste graad illuminati hoogmeester van de orde van babyeters. Dat is een beetje jouw pavlov. Anders is de afgunst wel extreem en zit er dus een afgunst plafond aan hoe succesvol een jood mag worden voor deze automatisch in het verdomhoekje terecht komt. Niet verder dan 2 winkels want anders gaat het mis en ben je verplicht om mee te doen met de kruistocht voor werelddominantie. Lastig.
Vrijheid
pi_158684350
quote:
17s.gif Op woensdag 30 december 2015 19:57 schreef jogy het volgende:

[..]

Henry kissinger is inderdaad een redelijk te bewijzen hufter geweest door de decennia heen. Zuckerberg is gewoon een extreem succesvol persoon omdat zijn sites extreem succesvol gevuld worden door mensen die dit vrijwillig doen. Kan je hem totaal niet kwalijk nemen. Niet elke succesvolle en invloedrijke jood is automatisch een zionistische mason 50ste graad illuminati hoogmeester van de orde van babyeters. Dat is een beetje jouw pavlov. Anders is de afgunst wel extreem en zit er dus een afgunst plafond aan hoe succesvol een jood mag worden voor deze automatisch in het verdomhoekje terecht komt. Niet verder dan 2 winkels want anders gaat het mis en ben je verplicht om mee te doen met de kruistocht voor werelddominantie. Lastig.
Sowieso is er naar mijn weten geen arrestatiebevel maar willen ze hem verhoren als getuige in een aantal zaken. Dat is wel een wereld van verschil.
  woensdag 30 december 2015 @ 20:04:34 #27
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158684568
quote:
14s.gif Op woensdag 30 december 2015 19:59 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Sowieso is er naar mijn weten geen arrestatiebevel maar willen ze hem verhoren als getuige in een aantal zaken. Dat is wel een wereld van verschil.
Och, hij heeft in zijn leven aardig wat twijfelachtige petjes op gehad. Hij is praktisch een levende legende in de conspiracy wereld. Zo iemand die pappa en mamma conspiracy gebruiken voor spookverhalen bij het kampvuur aan hun conspiracy kinderen.
Vrijheid
pi_158685025
Bij deze vuur ik maar even een lichtkogel af in de duisternis waar jullie je in begeven...

We moeten eens af van de alle-joden-zijn-zielig houding daar dit bij jullie een ingebakken emotionele reflex is welke door de elite en massamedia bij jullie is ingebracht.

Alles en iedereen mag bekritiseerd worden, maar zodra het woordje Jood valt, dan tuimelt men over elkaar heen om diegene terecht te wijzen dat het niet kan/mag.

Voltaire zei het al:

Er zijn nou eenmaal elementen binnen het Jodendom welke werelddominantie nastreven; dit zijn de Zionisten onder hen.

Voorbeelden:

Lord Jacob de Rothschild - absolute kingpin in het NWO-syndicaat

Henry Kissinger - Internationaal gezocht voor misdaden tegen de menselijkheid, mede-architect van de NWO

David Rockefeller - Top van het internationale bankwezen, NWO architect

George Soros - Multimiljardair, financieel terrorist Arrestatiebevel door Putin uitgevaardigd.

Lloyd Blankfein - CEO Goldman Sachs, internationaal financieel terror-bank.
Chairman Federal Reserve (centrale bank in de VS

Alan Greenspan - voormalig Chairman Federal Reserve 1 v/d veroorzakers economische crisis

En ja, helaas allemaal van Joodse afkomst...

Ben ik hiermee antisemitisch? Nee.
Ik wijs alleen aan wie o.a. de elite zijn.
-
  woensdag 30 december 2015 @ 20:25:20 #29
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158685652
quote:
14s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:04 schreef jogy het volgende:
Och, hij heeft in zijn leven aardig wat twijfelachtige petjes op gehad. Hij is praktisch een levende legende in de conspiracy wereld. Zo iemand die pappa en mamma conspiracy gebruiken voor spookverhalen bij het kampvuur aan hun conspiracy kinderen.
Als ik 'm zo zie, lijkt het me ook weinig soeps hoor, die Kissinger. Straalt gewoon corruptie en vuiligheid uit die vent. :D
pi_158685711
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:25 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Als ik 'm zo zie, lijkt het me ook weinig soeps hoor, die Kissinger. Straalt gewoon corruptie en een gebrek aan geweten uit die vent. :D
Denk dat er niemand verder twijfelt aan de slechtheid van deze persoon inderdaad. Maar goed, er zijn helaas heel veel slechteriken op deze aardkloot.
pi_158685972
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:26 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Denk dat er niemand verder twijfelt aan de slechtheid van deze persoon inderdaad. Maar goed, er zijn helaas heel veel slechteriken op deze aardkloot.
Degene die ik hierboven heb genoemd zijn de elite van de elite. Deze lui staan boven de wet en gezien de 'key-positions' die ze innemen vormen ze een super-power base vanwaaruit ze enorme macht kunnen uitoefenen op de wereld.
-
  woensdag 30 december 2015 @ 20:34:32 #32
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158686186
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:14 schreef Lichtkogel het volgende:
Er zijn nou eenmaal elementen binnen het Jodendom welke werelddominantie nastreven
Bij de Islam ook... Bij het Christendom in feite ook ('Het Koninkrijk God's zal over de aarde heersen')... dat heet volgens mij met een mooi woord exclusivisme. :)
pi_158686380
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:34 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Bij de Islam ook... Bij het Christendom in feite ook ('Het Koninkrijk God's zal over de aarde heersen')... dat heet volgens mij met een mooi woord exclusivisme. :)
Alexander de Grote wilde dit ook. De Romeinen wilden dit ook. De Mongolen onder Genghis wilden dit ook.

Ik zie een patroon :D
pi_158686704
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:34 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Kan jij 1 islamiet noemen die aan het top van het bankwezen zit?
-
pi_158686825
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:37 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Alexander de Grote wilde dit ook. De Romeinen wilden dit ook. De Mongolen onder Genghis wilden dit ook.

Ik zie een patroon :D
Dat is ook zo. Het streven naar werelddominantie gaat een paar duizend jaar terug.

En nu is dat ook het geval. Men heeft gemerkt dat het 'makkelijkst' de macht te verkrijgen is door het financieel stelsel te controleren. Daar de financier degene is 'who is calling the shots', want zonder geld begint niemand of geen land wat...
-
  woensdag 30 december 2015 @ 20:48:40 #36
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158687063
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:37 schreef ChrisCarter het volgende:

Ik zie een patroon
Het is een nogal gewild einddoel blijkbaar....

En op zich is het niet erg, als er maar iets goed van komt, iets beter dan wat was. Het is niet verkeerd alsde wereld als één gaat samenwerken bijvoorbeeld. Zo'n ideaal met als uiteindelijk doel iedereen in de hel te storten - zoals complottheoretici bijna allemaal, zonder uitzondering beweren - is natuurlijk zeer onwenselijk.
In ieder geval: het is dus al inmiddels iets van 200 jaar in de maak of zo. Welke veranderingen hebben we gezien de afgelopen 200 jaar? Dat zou ergens het karakter ervan moeten verraden. Maar als ik de ontwikkelingen van de afgelopen 200 jaar in ogenschouw neem, heb ik niet direct het idee dat het helemaal de verkeerde kant op gaat. Er is juist heel veel te goede veranderd! Maar er zijn wel dingen die in potentie de verkeerde kant op kunnen gaan. Zoals alle privacy-beperking, burgerrechten, of als men nog een oorlog nodig meent te vinden (al weet ik niet of ze die willens en wetens creëren of er niet gewoon 'slechts' strategische voordelen uit halen...)... Maar voor een hoop complottheoretici gaat het ook 'helemaal de verkeerde kant op' qua morele veranderingen; wat allemaal maar kan en mag vandaag de dag en zo. Kortom: hun conservatieve wereldbeeld is in het gedrang. Daar kan men mij echt niet in mee krijgen iig...
  woensdag 30 december 2015 @ 20:49:34 #37
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158687128
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:42 schreef Lichtkogel het volgende:
Nope...
De Islamitische wereld verkeert in een giga-crisis. Die zitten vooral in de top van het terrorismewezen momenteel ;p
pi_158687236
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:42 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Genoeg niet-joden aan de top van de financiele wereld in Amerika. Van de top 4 zijn 4 niet-Joods.
Michael O'Neill van CitiGroup
John Stumpf van Wells Fargo
Brian Moynihan van Bank of America.
Jamie Dimon van JPMorgan. Zijn vrouw is joods maar dat mag de pret niet drukken :P

Same old songs dude.
pi_158687408
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:48 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Het is een nogal gewild einddoel blijkbaar....

En op zich is het niet erg, als er maar iets goed van komt, iets beter dan wat was. Het is niet verkeerd alsde wereld als één gaat samenwerken bijvoorbeeld. Zo'n ideaal met als uiteindelijk doel iedereen in de hel te storten - zoals complottheoretici bijna allemaal, zonder uitzondering beweren - is natuurlijk zeer onwenselijk.
In ieder geval: het is dus al inmiddels iets van 200 jaar in de maak of zo. Welke veranderingen hebben we gezien de afgelopen 200 jaar? Dat zou ergens het karakter ervan moeten verraden. Maar als ik de ontwikkelingen van de afgelopen 200 jaar in ogenschouw neem, heb ik niet direct het idee dat het helemaal de verkeerde kant op gaat. Er is juist heel veel te goede veranderd! Maar er zijn wel dingen die in potentie de verkeerde kant op kunnen gaan. Zoals alle privacy-beperking, burgerrechten, of als men nog een oorlog nodig meent te vinden (al weet ik niet of ze die willens en wetens creëren of er niet gewoon 'slechts' strategische voordelen uit halen...)... Maar voor een hoop complottheoretici gaat het ook 'helemaal de verkeerde kant op' qua morele veranderingen; wat allemaal maar kan en mag vandaag de dag en zo. Kortom: hun conservatieve wereldbeeld is in het gedrang. Daar kan men mij echt niet in mee krijgen iig...
_O-

Je probeert maar recht te blijven praten wat krom is he?

Als jij eens wist hoeveel ellende, oorlog, doden, armoe die lui hierboven hebben veroorzaakt, dan had je wel anders gepiept. En als je eenmaal ziet waar het naartoe gaat met de privacy... die is er straks niet meer. Straks zit iedereen met een camera in zijn huis om iedereen in de gaten te houden in het kader van 'safety & security' te kunnen garanderen. Iedereen wordt straks gechipt en aan de hand hiervan kan je jezelf legitimeren en je betalingen verrichten. Net alsof we een stel geoormerkte kuddedieren zijn... als klapvee dus.

Ik snap niet hoe jij erbij komt dat heel die NWO ook maar enigszins positief kan zijn, als je ziet welke kan het opgaat. Of zit je gewoon lekker 'rebels' te doen?
-
pi_158687921
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:51 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Genoeg niet-joden aan de top van de financiele wereld in Amerika. Van de top 4 zijn 4 niet-Joods.
Michael O'Neill van CitiGroup
John Stumpf van Wells Fargo
Brian Moynihan van Bank of America.
Jamie Dimon van JPMorgan. Zijn vrouw is joods maar dat mag de pret niet drukken :P

Same old songs dude.
Check deze lijst en neem hem eens even goed door en kijk eens naar wie op welke positie zit in het bankwezen of politiek in de VS:

===========================================================================
Benjamin S. Bernanke – Chairman, Board of Governors, Federal Reserve System

Donald L. Kohn – Vice Chairman, Board of Governors, Federal Reserve System

Stephen Friedman – Chairman, Board of Directors, Federal Reserve Bank of New York

Timothy F. Geithner – Secretary, United States Department of the Treasury

Neal S. Wolin – Deputy Secretary, United States Department of the Treasury

Robert B. Zoellick – President, The World Bank

Dominique Strauss-Kahn – Managing Director, International Monetary Fund

Lawrence H. Summer – Chairman, National Economic Council

Christina D. Romer – Chairman, Council of Economic Advisers

Paul A. Volcker – Chairman, Economic Recovery Advisory Board

Ron Bloom – Senior Counselor for Manufacturing Policy, President

Steven L. Rattner – Director, Presidential Task Force on the Automotive Industry

Neil M. Barofsky – Special Inspector General, Troubled Asset Relief Program(TARP)

Kenneth R. Feinberg – Special Master for Executive Compensation, U.S. Treasury Department

Jared Bernstein – Chief Economist and Economic Policy Adviser, Vice President

David R. Obey – Chairman, United States House Committee on Appropriations

Henry A. Waxman – Chairman, United States House Committee on Energy and Commerce

Barney Frank – Chairman, United States House Committee on Financial Services

Christopher J. Dodd (crypto jew) – Chairman, United States Senate Committee on Banking, Housing, and Urban Affairs

Max S. Baucus (crypto jew)- Chairman, United States Senate Committee on Finance

Peter R. Orszag – Director, Office of Management and Budget(OMB)

Douglas W. Elmendorf – Director, Congressional Budget Office(CBO)

Douglas H. Shulman – Commissioner, Internal Revenue Service(IRS)

Jon D. Leibowitz – Chairman, Federal Trade Commission(FTC)

John E. Bowman – Director, Office of Thrift Supervision(OTS)

Sheila C. Bair – Chairman, Federal Deposit Insurance Corporation(FDIC)

John C. Dugan (crypto jew) – Comptroller, Office of the Comptroller of the Currency (OCC)

Karen G. Mills – Administrator, Small Business Administration (SBA)

Mary L. Schapiro – Chairman, Securities and Exchange Commission(SEC)

Gary G. Gensler – Chairman, Commodity Futures Trading Commission(CFTC)

Daniel J. Roth – President and Chief Executive Officer, National Futures Association(NFA)

Duncan L. Niederauer – Chief Executive Officer & Director, NYSE Euronext

Robert Greifeld – Chief Executive Officer, NASDAQ OMX Group, Inc.

Lloyd C. Blankfein – Chairman and Chief Executive Officer, Goldman Sachs Group, Inc.

John J. Makhoul – Chairman and Chief Executive Officer, Morgan Stanley

James Dimon (crypto jew) – Chairman and Chief Executive Officer, JPMorgan Chase

Kenneth D. Lewis (crypto jew) – President and Chief Executive Officer, Bank of America Corporation

John G. Stumpf – President and Chief Executive Officer, Wells Fargo & Company

Bernard Baruch – economic adviser to many U.S. presidents, statesman, stock market speculator

Milton Friedman – Nobel Prize-winning economist

Alan Greenspan – chairman of the Federal Reserve (1987–2006)

Eugene Meyer – chairman of the Federal Reserve (1930–1933), president of the World Bank (1946)

Haym Solomon – financier during the American Revolution

Joseph E. Stiglitz – 2001 Nobel Prize winner and Chief Economist of the World Bank (1997–2000)

James Wolfensohn – president of the World Bank (1995–2005)

Paul Wolfowitz – president of the World Bank (2005–2007)

George Akerlof – economist

Kenneth Arrow – Arrow’s impossibility theorem

Gary Becker – economist

Daniel Berkowitz – editor of the Journal of Comparative Economics (2007-present)

Walter Block – Harold E. Wirth Endowed Chair in Economics at Loyola University in New Orleans

Benjamin Jerry Cohen – Louis G. Lancaster Professor of International Political Economy University of California, Santa Barbara

Martin S. Feldstein – economist, Harvard Professor, advisor to President Ronald Reagan

Robert Fogel – new economic history

Zvi Griliches – econometrist

Sanford J. Grossman – economics of information

John Harsanyi – game theorist

Jerry A. Hausman – econometrist

Ricardo Hausmann – Harvard Professor and Former Venezuelan Minister

Robert Heilbroner – leftist economist

Leonid Hurwicz – economist

Daniel Kahneman – Nobel Prize (2002)

Israel Kirzner – Austrian School economist

Lawrence Klein – econometric models

David M. Kreps – economist

Paul Krugman – economist and journalist

Simon Kuznets – econometrics

Emil Lederer – economist

Wassily Leontief – Input-Output method

Steven Levitt – economist

Harry Markowitz – economist

Jacob Marschak – economist

Merton Miller – economist

Jacob Mincer – labor economics

Ludwig von Mises – Austrian School economist

Franco Modigliani – economist

Harvey Pitt – former SEC chairman

Matthew Rabin – economist

Russell Roberts – economist, Professor at George Mason University in Virginia, commentator on Morning
Edition heard on National Public Radio

Kenneth Rogoff – economics professor at Harvard, expert on international economics

Murray Rothbard – Austrian School economist

Nouriel Roubini – Iranian-American macroeconomist

Jeffrey Sachs – economic shock therapy

Paul Samuelson – economic analysis

Andrei Shleifer – economist

Myron Scholes – Black-Scholes equation

Herbert Simon – political, social scientist

Robert Solow – economic growth

Jacob Viner – economist

Lloyd C. Blankfein – Chairman and CEO of Goldman Sachs

Ivan Boesky – Wall Street financier and arbitrageur

Asher Edelman – Wall Street corporate raider (“Wall Street” movie character)

Andrew Fastow – former CFO of Enron

Marcus Goldman – co-founder of Goldman Sachs investment bank

Bernie Madoff – former Chairman of NASDAQ, last Chairman of Bernard L. Madoff Investment Securities LLC, biggest Ponzi schemer in history

Michael Milken – Financier, Junk-bond specialist

Ronald Perelman – American billionaire investor

Marc Rich – Oil trading

Robert Rubin – former Treasury Secretary, director of National Economic Council, and Chairman of Citigroup

Samuel Sachs – co-founder of Goldman Sachs investment bank

George Soros – Wall Street investor and foreign currency speculator

Michael Steinhardt – Wall Street hedge fund manager

Bruce Wasserstein – American investment banker and businessman, CEO of Lazard and controller of Wasserstein & Co.

Sandy Weill – former Chairman and CEO of Citigroup

Albert Aftalion – Bulgarian-born French economist

Robert Aumann – Nobel prize (2005)

Lord Bauer – economist

George Dantzig – economist

Alexander Delphias – economist, and social activist of Jew Town.

Richard Ehrenberg – economist

Charles Goodhart – Bank of England economist

Leo Frank – Factory owner hung for ritual murder of a child

Noreena Hertz – economist & activist

Hendrik Houthakker – economist

Richard Kahn, Baron Kahn – economist: multiplier

Nicholas Kaldor – economist

Leonid Kantorovich – Nobel prize (1975)

Israel Kirzner – economist

János Kornai – economist

Ludwig Lachmann – economist

Harold Laski – economist

Leone Levi – political economist

Robert Liefmann – economist

Ephraim Lipson – economic historian

Adolph Lowe – economist

Rosa Luxemburg – economist, co-founder of the KPD

Morton J. Marcus – economist

Karl Marx – inventor of Marxist economics

Robert Merton – Nobel prize (1997)

Hyman Minsky -economist

Fritz Naphtali – economist, editor, later Israeli finance minister

John von Neumann – economist

Alexander Nove – economist

Sigbert Prais – economist

David Ricardo – economist

Arthur Seldon – economist

Reinhard Selten – Nobel prize (1994)

Sir Hans Singer – economist

Piero Sraffa – economist

Abraham Wald – economist

Basil Yamey – economist
====================================================
Allemaal Joods... en dus een gigantische powerbase in de VS.
Sterker nog, ze hebben de boel daar volledig in handen.
-
pi_158687986
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:54 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe jij erbij komt dat heel die NWO ook maar enigszins positief kan zijn, als je ziet welke kan het opgaat. Of zit je gewoon lekker 'rebels' te doen?
- De religiegekkies zijn tegen de nwo
- Ik haat regeliegekkies
- De nwo moet daarom een geweldig iets zijn

Aldus onze vriend Rubin :P
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_158688160
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:03 schreef Lichtkogel het volgende:
Allemaal Joods... en dus een gigantische powerbase in de VS.
Sterker nog, ze hebben de boel daar volledig in handen.
Zijn het nou joden of zionisten? Ik raak de kluts wat kwijt.
Wil je zeggen dat dit allemaal ook zionisten zijn?
pi_158688580
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:07 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Zijn het nou joden of zionisten? Ik raak de kluts wat kwijt.
Wil je zeggen dat dit allemaal ook zionisten zijn?
Ik denk dat het meerendeel daarvan Zionisten zijn ja. Zeker als je kijkt wie er bovenaan de lijst staan. Deze hebben de VS volledig onder controle.

En er zijn dus ook heeeel veel Joden tegen de Zionisten onder hen.

Stel je eens voor dat heel die lijst bestond uit Chinezen, of Afrikanen... denk dat je dan heel anders naar die lijst zou kijken, of niet..?
-
pi_158688676
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:14 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ik denk dat het meerendeel daarvan Zionisten zijn ja. Zeker als je kijkt wie er bovenaan de lijst staan. Deze hebben de VS volledig onder controle.
Dan delen ze dus alleen dat ze joods zijn. Big deal. Er zijn nog zoveel meer mensen waar je lijstjes van kan maken met dezelfde soort functies.

Misschien hebben ze wel gemeen dat ze allemaal rechtshandig of linkshandig zijn. Net zo relevant.

quote:
Stel je eens voor dat heel die lijst bestond uit Chinezen, of Afrikanen... denk dat je dan heel anders naar die lijst zou kijken, of niet..?
Nou en. De beste mensen op de beste plekken. Al zouden het smurfen zijn.
  woensdag 30 december 2015 @ 21:17:39 #45
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158688753
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:54 schreef Lichtkogel het volgende:
Straks zit iedereen met een camera in zijn huis om iedereen in de gaten te houden in het kader van 'safety & security' te kunnen garanderen. Iedereen wordt straks gechipt en aan de hand hiervan kan je jezelf legitimeren en je betalingen verrichten. Net alsof we een stel geoormerkte kuddedieren zijn... als klapvee dus.
En dit vraag ik me dus af. Hier is toch iedereen tegen? Dit wil toch uiteindelijk niemand? Het is waanzin ten top, en een absoluut horrorscenario, waar dus ook menig holllywoodfilm van smult... Je zou kunnen zeggen: die films zijn er om te waarschuwen (wat jij zult zeggen waarschijnlijk), maar je zou ook kunnen zeggen dat die films er zijn wetende dat er zulke segmenten leven en men daar op inspeelt om te scoren..of een mix van beiden. Maar ik denk niet dat mensen dit zullen toestaan.

En nog meer: ik kan mij haast niet voorstellen dat koningshuizen, presidenten, mensen met een goed kop verstand, en toch ook zeker een hoop mensen daaronder die dicht bij het volk staan (of dat iig willen uitstralen, zoals ons eigen koningshuis), dit allemaal unaniem met elkaar willen, stiekem achter de schermen. Het zijn niet allemaal gestoorde monsters of zo hoor... ook in de elite zitten gewoon uiteindelijk mensen. Die worden ook voorgelegen of zo? Ik dacht dat de Bilderburg-groep de place to be is voor dit soort dingen om te bespreken. Als ik de lijstjes zie van namen die daar zijn geweest, kan ik mij haast niet voorstellen dat ze voor zo'n toekomst zijn.

En daar zit voor mij gewoon vaak het probleem met deze dingen. Het lijken me nogal sterk op angst gebaseerde spookgedachten die men lekker flink onder elkaar versterkt. Er moet ergens een mildere waarheid zijn, een middenweg of zo....

En nee, ik doe niet 'lekker rebels'. Ik zoek ook gewoon naar de waarheid. Dat men bezig is het een NWO, zo veel is me duidelijk. Alleen hoe die in te vullen weet ik gewoon nog effe niet zo goed. De filmpjes erover op YT komen in ieder geval vaak nogal gekleurd op me over, en er wordt heel veel in beweerd waarvan ik dan maar moet aannemen dat het ook zo is. Vaak is het zo van 'en ze willen dit om uiteindelijk dit en dat te bereiken', 'en dit en dat hebben ze gedaan om dat en dit' etc. Maar er zit ook altijd een andere kant aan het verhaal... Ik voeg me in ieder geval niet zo maar bij een blinde internet meute die eindelijk het gevoel heeft ergens bij te horen of zo, maar eigenlijk van toet noch blazen weet als het er op aankomt, vanwege de eenzijdige focus. Ik snap dat het verbroederend werkt, zo'n gemeenschappelijke vijand. Maar ja, ik heb iets meer bewijs nodig toch.

Je moet dit alles alleen niet verwarren met dat ik tégen dit idee zou ageren of zo. Ik ben je tegenstander niet in deze discussie. Ik wil alleen beide kanten van het verhaal zien, en niet alleen de tegen-kant. Zo krijg je m.i. een veel accurater beeld uiteindelijk dan dat je van alles volgt wat er tegenaan loopt te schoppen. De conspiracy-'religie' is in dit opzicht, valt me op, echt wel behoorlijk dogmatisch: de NWO is de Grote Satan, en Satan is het kwaad en moet dood, punt. Einde discussie. Maar ja, dat is mij veel te ongenuanceerd iig.
pi_158688792
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:16 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dan delen ze dus alleen dat ze joods zijn. Big deal. Er zijn nog zoveel meer mensen waar je lijstjes van kan maken met dezelfde soort functies.

Misschien hebben ze wel gemeen dat ze allemaal rechtshandig of linkshandig zijn. Net zo relevant.

Nope... ze hebben gemeen dat ze Zionistisch zijn en als 1 entiteit opereren.
quote:
[..]

Nou en. De beste mensen op de beste plekken. Al zouden het smurfen zijn.
Nope... zou jij het graag hebben dat de Chinezen, Moslims, Afrikanen of Russen hier in Nederland de economie, media en politiek controleren en ons zo dus allemaal domineren?
-
pi_158688893
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:17 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

En dit vraag ik me dus af. Hier is toch iedereen tegen? Dit wil toch uiteindelijk niemand? Het is waanzin ten top, en een absoluut horrorscenario, waar dus ook menig holllywoodfilm van smult... Je zou kunnen zeggen: die films zijn er om te waarschuwen (wat jij zult zeggen waarschijnlijk), maar je zou ook kunnen zeggen dat die films er zijn wetende dat er zulke segmenten leven en men daar op inspeelt om te scoren..of een mix van beiden. Maar ik denk niet dat mensen dit zullen toestaan.

En nog meer: ik kan mij haast niet voorstellen dat koningshuizen, presidenten, mensen met een goed kop verstand, en toch ook zeker een hoop mensen daaronder die dicht bij het volk staan (of dat iig willen uitstralen, zoals ons eigen koningshuis), dit allemaal unaniem met elkaar willen, stiekem achter de schermen. Het zijn niet allemaal gestoorde monsters of zo hoor... ook in de elite zitten gewoon uiteindelijk mensen. Die worden ook voorgelegen of zo? Ik dacht dat de Bilderburg-groep de place to be is voor dit soort dingen om te bespreken. Als ik de lijstjes zie van namen die daar zijn geweest, kan ik mij haast niet voorstellen dat ze voor zo'n toekomst zijn.

En daar zit voor mij gewoon vaak het probleem met deze dingen. Het lijken me nogal sterk op angst gebaseerde spookgedachten die men lekker flink onder elkaar versterkt. Er moet ergens een mildere waarheid zijn, een middenweg of zo....

En nee, ik doe niet 'lekker rebels'. Ik zoek ook gewoon naar de waarheid. Dat men bezig is het een NWO, zo veel is me duidelijk. Alleen hoe die in te vullen weet ik gewoon nog effe niet zo goed. De filmpjes erover op YT komen in ieder geval vaak nogal gekleurd op me over, en er wordt heel veel in beweerd waarvan ik dan maar moet aannemen dat het ook zo is. Vaak is het zo van 'en ze willen dit om uiteindelijk dit en dat te bereiken', 'en dit en dat hebben ze gedaan om dat en dit' etc. Maar er zit ook altijd een andere kant aan het verhaal... Ik voeg me in ieder geval niet zo maar bij een blinde internet meute die eindelijk het gevoel heeft ergens bij te horen of zo, maar eigenlijk van toet noch blazen weet als het er op aankomt, vanwege de eenzijdige focus. Ik snap dat het verbroederend werkt, zo'n gemeenschappelijke vijand. Maar ja, ik heb iets meer bewijs nodig toch.

Je moet dit alles alleen niet verwarren met dat ik tégen dit idee zou ageren of zo. Ik ben je tegenstander niet in deze discussie. Ik wil alleen beide kanten van het verhaal zien, en niet alleen de tegen-kant. Zo krijg je m.i. een veel accurater beeld uiteindelijk dan dat je van alles volgt wat er tegenaan loopt te schoppen. De conspiracy-'religie' is in dit opzicht, valt me op, echt wel behoorlijk dogmatisch: de NWO is de Grote Satan, en Satan is het kwaad en moet dood, punt. Einde discussie. Maar ja, dat is mij veel te ongenuanceerd iig.
Bizar. Dit is nagenoeg exact hoe ik het zie/voor me heb in mijn gedachten.
  woensdag 30 december 2015 @ 21:21:59 #48
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158688981
quote:
14s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:20 schreef ChrisCarter het volgende:
Bizar. Dit is nagenoeg exact hoe ik het zie/voor me heb in mijn gedachten.
Nou, dan zullen we wel gewoon gebrainwashed zijn! :o
pi_158688990
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:18 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Nope... ze hebben gemeen dat ze Zionistisch zijn en als 1 entiteit opereren.

Je zegt net zelf dat ze niet allemaal zionisten zijn man. Helaas. Door de mand en zulks.Heel je zionisme-verhaal weg.

quote:
Nope... zou jij het graag hebben dat de Chinezen, Moslims, Afrikanen of Russen hier in Nederland de economie, media en politiek controleren en ons zo dus allemaal domineren?
Domineren mijn hemeltje. Kijk die Amerikanen gedomineerd worden. Wat een rare vergelijking overigens, want elke niet-indiaan in Amerika is geen oorspronkelijke bewoner en jij zet nu een stelling op tegenover oorspronkelijke bewoners en buitenlandse invloeden.

Je volgt denk ik je eigen logica niet eens meer.
  woensdag 30 december 2015 @ 21:23:53 #50
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158689073
edit: heb iets gemist

Lichtkogel nu nog antwoord op jogy
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')