Niet!quote:Op woensdag 30 december 2015 11:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dus de UN, NAVO, G8 geven nu de grootse disclosure met hun 'illuminati'voorzitters
Hoe weten we in hemelsnaam of deze site betrouwbaar is
Het staat toch in de URLquote:Op woensdag 30 december 2015 11:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dus de UN, NAVO, G8 geven nu de grootse disclosure met hun 'illuminati'voorzitters
Hoe weten we in hemelsnaam of deze site betrouwbaar is
Ik wil op z'n minst weten wie/wat de illuminati nou eigenlijk isquote:Op woensdag 30 december 2015 12:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Het staat toch in de URL.
Maar die site is gewoon een opzetje naar de discussie van een mogelijk positieve illuminati. Meer niet.
quote:The Illuminati is an elite collective of political leaders, business owners, entertainment celebrities, and other influential members of this planet. By uniting influencers of the world in an unrestrictive, private domain — free of political, religious, and geological boundaries — our organization helps to further the prosperity of the human species as a whole.
Dan ben je niet de enige, het wordt volgens mij gewoon gebruikt als een soort verzamelnaam voor 'de elite'. Zoals je ook anonymous hebt waar iedereen zich aan kan haken, el quaida (ofzo) waar op een gegeven moment elke gek met een bommenvest in werd gedumpt en eventueel een soort versatanisering voor al het slechte in de wereld zodat de schuld buiten onszelf kan worden geplaatst.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik wil op z'n minst weten wie/wat de illuminati nou eigenlijk is
ondertussen is al-ciada kaart te vaak getrokken. Een op de andere dag was het IS.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enige, het wordt volgens mij gewoon gebruikt als een soort verzamelnaam voor 'de elite'. Zoals je ook anonymous hebt waar iedereen zich aan kan haken, el quaida (ofzo) waar op een gegeven moment elke gek met een bommenvest in werd gedumpt en eventueel een soort versatanisering voor al het slechte in de wereld zodat de schuld buiten onszelf kan worden geplaatst.
O kijk eens V_R... Mark Zuckerberg wil sinds hij vader geworden is graag een New World Order zoals Henry Kissinger voorschreven heeft zodat we allemaal in vrede op aarde kunnen leven.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:13 schreef Villas__Rubin het volgende:
Kijk, zo krijgen die mensen een gezicht. Wat een ontzettend leuke, open mensen
Heb je het boek zelf ook gelezen of is het gewoon een pavlov rage bij het zien van kissinger en world order?quote:Op woensdag 30 december 2015 18:18 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
O kijk eens V_R... Mark Zuckerberg wil sinds hij vader geworden is graag een New World Order zoals Henry Kissinger voorschreven heeft zodat we allemaal in vrede op aarde kunnen leven.
(Zuckerberg en Kissinger... Joodse Zionisten dus)
Meh..quote:Op woensdag 30 december 2015 18:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Heb je het boek zelf ook gelezen of is het gewoon een pavlov rage bij het zien van kissinger en world order?
In ieder geval èèn boekreview geeft al aan dat het een redelijke upbeat positieve lezing is van de toekomst.
http://www.theguardian.co(...)inger-review-account
Ik zet hem ook op mijn lees lijstje. Misschien is die man op zijn oude dag mild geworden.
Asking for forgiveness as he gets nearer his death bed.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Heb je het boek zelf ook gelezen of is het gewoon een pavlov rage bij het zien van kissinger en world order?
In ieder geval èèn boekreview geeft al aan dat het een redelijke upbeat positieve lezing is van de toekomst.
http://www.theguardian.co(...)inger-review-account
Ik zet hem ook op mijn lees lijstje. Misschien is die man op zijn oude dag mild geworden.
Ja ja, het is hier een eensgezinde jodenbash hoor. Ik haal even de fakkels uit de berging voor deze lynchpartij.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ah het is weer het joden-bash-uurtje op BNW.
Vergeet de jodenkoeken niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja ja, het is hier een eensgezinde jodenbash hoor. Ik haal even de fakkels uit de berging voor deze lynchpartij.
Nee hoor. Juist niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zie geen gevoelige posts van je als 't over moslims gaat.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ehm... er is een arrestatiebevel uitgevaardigd door diverse landen tegen Henry Kissinger voor misdaden tegen de mensheid.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
En check even deze Joodse Barbara Lerner Spectre, die heel Zweden aan het veranderen is in een multiculturele cesspool waar NIEMAND beter van gaat worden, zowel autochtoon als allochtoon:quote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 18:18 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
O kijk eens V_R... Mark Zuckerberg wil sinds hij vader geworden is graag een New World Order zoals Henry Kissinger voorschreven heeft zodat we allemaal in vrede op aarde kunnen leven.
(Zuckerberg en Kissinger... Joodse Zionisten dus)
Inderdaad. Maar hier mogen ze dag in dag uit zwartgemaakt worden onder het mom van zionisme. Alsof alle Joden rijke corrupte bankiers zijn. Het is niet voor niets dan vele joden emigreren momenteel. Nederland voelt niet meer veilig voor ze.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:25 schreef Villas__Rubin het volgende:
Joden... die zijn van oudsher zó opgejaagd. Ik denk dat de meesten Joden haast geen eens meer slechte dingen durven doen om het vooroordeel niet te bevestigen. Zelfs de Rothschild's ervaren/ervoeren nog dat 'outsider' gevoel onder de elites als joodse familie zijnde. Dat zit allemaal zo diep, dat zondebok gebeuren daar.
Je vraagt je toch af waarom je nooit iets hoort over Azië of Australië als het om complotten gaat. Of opkomende machten als India.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar hier mogen ze dag in dag uit zwartgemaakt worden onder het mom van zionisme. Alsof alle Joden rijke corrupte bankiers zijn. Het is niet voor niets dan vele joden emigreren momenteel. Nederland voelt niet meer veilig voor ze.
Henry kissinger is inderdaad een redelijk te bewijzen hufter geweest door de decennia heen. Zuckerberg is gewoon een extreem succesvol persoon omdat zijn sites extreem succesvol gevuld worden door mensen die dit vrijwillig doen. Kan je hem totaal niet kwalijk nemen. Niet elke succesvolle en invloedrijke jood is automatisch een zionistische mason 50ste graad illuminati hoogmeester van de orde van babyeters. Dat is een beetje jouw pavlov. Anders is de afgunst wel extreem en zit er dus een afgunst plafond aan hoe succesvol een jood mag worden voor deze automatisch in het verdomhoekje terecht komt. Niet verder dan 2 winkels want anders gaat het mis en ben je verplicht om mee te doen met de kruistocht voor werelddominantie. Lastig.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:14 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ehm... er is een arrestatiebevel uitgevaardigd door diverse landen tegen Henry Kissinger voor misdaden tegen de mensheid.
En Mark Zuckerberg brengt voor de CIA/NSA iedereens sociale matrix in kaart onder het mom van 'social' media.
Het zijn de dingen waar ook jij last van hebt, of dacht je dat alle Joden lieverdjes waren?
Sowieso is er naar mijn weten geen arrestatiebevel maar willen ze hem verhoren als getuige in een aantal zaken. Dat is wel een wereld van verschil.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Henry kissinger is inderdaad een redelijk te bewijzen hufter geweest door de decennia heen. Zuckerberg is gewoon een extreem succesvol persoon omdat zijn sites extreem succesvol gevuld worden door mensen die dit vrijwillig doen. Kan je hem totaal niet kwalijk nemen. Niet elke succesvolle en invloedrijke jood is automatisch een zionistische mason 50ste graad illuminati hoogmeester van de orde van babyeters. Dat is een beetje jouw pavlov. Anders is de afgunst wel extreem en zit er dus een afgunst plafond aan hoe succesvol een jood mag worden voor deze automatisch in het verdomhoekje terecht komt. Niet verder dan 2 winkels want anders gaat het mis en ben je verplicht om mee te doen met de kruistocht voor werelddominantie. Lastig.
Och, hij heeft in zijn leven aardig wat twijfelachtige petjes op gehad. Hij is praktisch een levende legende in de conspiracy wereld. Zo iemand die pappa en mamma conspiracy gebruiken voor spookverhalen bij het kampvuur aan hun conspiracy kinderen.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:59 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Sowieso is er naar mijn weten geen arrestatiebevel maar willen ze hem verhoren als getuige in een aantal zaken. Dat is wel een wereld van verschil.
Als ik 'm zo zie, lijkt het me ook weinig soeps hoor, die Kissinger. Straalt gewoon corruptie en vuiligheid uit die vent.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:04 schreef jogy het volgende:
Och, hij heeft in zijn leven aardig wat twijfelachtige petjes op gehad. Hij is praktisch een levende legende in de conspiracy wereld. Zo iemand die pappa en mamma conspiracy gebruiken voor spookverhalen bij het kampvuur aan hun conspiracy kinderen.
Denk dat er niemand verder twijfelt aan de slechtheid van deze persoon inderdaad. Maar goed, er zijn helaas heel veel slechteriken op deze aardkloot.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:25 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Als ik 'm zo zie, lijkt het me ook weinig soeps hoor, die Kissinger. Straalt gewoon corruptie en een gebrek aan geweten uit die vent.
Degene die ik hierboven heb genoemd zijn de elite van de elite. Deze lui staan boven de wet en gezien de 'key-positions' die ze innemen vormen ze een super-power base vanwaaruit ze enorme macht kunnen uitoefenen op de wereld.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:26 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Denk dat er niemand verder twijfelt aan de slechtheid van deze persoon inderdaad. Maar goed, er zijn helaas heel veel slechteriken op deze aardkloot.
Bij de Islam ook... Bij het Christendom in feite ook ('Het Koninkrijk God's zal over de aarde heersen')... dat heet volgens mij met een mooi woord exclusivisme.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:14 schreef Lichtkogel het volgende:
Er zijn nou eenmaal elementen binnen het Jodendom welke werelddominantie nastreven
Alexander de Grote wilde dit ook. De Romeinen wilden dit ook. De Mongolen onder Genghis wilden dit ook.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:34 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Bij de Islam ook... Bij het Christendom in feite ook ('Het Koninkrijk God's zal over de aarde heersen')... dat heet volgens mij met een mooi woord exclusivisme.
Kan jij 1 islamiet noemen die aan het top van het bankwezen zit?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:34 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Bij de Islam ook... Bij het Christendom in feite ook ('Het Koninkrijk God's zal over de aarde heersen')... dat heet volgens mij met een mooi woord exclusivisme.
Dat is ook zo. Het streven naar werelddominantie gaat een paar duizend jaar terug.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:37 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Alexander de Grote wilde dit ook. De Romeinen wilden dit ook. De Mongolen onder Genghis wilden dit ook.
Ik zie een patroon
Het is een nogal gewild einddoel blijkbaar....quote:Op woensdag 30 december 2015 20:37 schreef ChrisCarter het volgende:
Alexander de Grote wilde dit ook. De Romeinen wilden dit ook. De Mongolen onder Genghis wilden dit ook.
Ik zie een patroon
Nope...quote:Op woensdag 30 december 2015 20:42 schreef Lichtkogel het volgende:
Kan jij 1 islamiet noemen die aan het top van het bankwezen zit?
Genoeg niet-joden aan de top van de financiele wereld in Amerika. Van de top 4 zijn 4 niet-Joods.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:42 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Kan jij 1 islamiet noemen die aan het top van het bankwezen zit?
quote:Op woensdag 30 december 2015 20:48 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Het is een nogal gewild einddoel blijkbaar....
En op zich is het niet erg, als er maar iets goed van komt, iets beter dan wat was. Het is niet verkeerd alsde wereld als één gaat samenwerken bijvoorbeeld. Zo'n ideaal met als uiteindelijk doel iedereen in de hel te storten - zoals complottheoretici bijna allemaal, zonder uitzondering beweren - is natuurlijk zeer onwenselijk.
In ieder geval: het is dus al inmiddels iets van 200 jaar in de maak of zo. Welke veranderingen hebben we gezien de afgelopen 200 jaar? Dat zou ergens het karakter ervan moeten verraden. Maar als ik de ontwikkelingen van de afgelopen 200 jaar in ogenschouw neem, heb ik niet direct het idee dat het helemaal de verkeerde kant op gaat. Er is juist heel veel te goede veranderd! Maar er zijn wel dingen die in potentie de verkeerde kant op kunnen gaan. Zoals alle privacy-beperking, burgerrechten, of als men nog een oorlog nodig meent te vinden (al weet ik niet of ze die willens en wetens creëren of er niet gewoon 'slechts' strategische voordelen uit halen...)... Maar voor een hoop complottheoretici gaat het ook 'helemaal de verkeerde kant op' qua morele veranderingen; wat allemaal maar kan en mag vandaag de dag en zo. Kortom: hun conservatieve wereldbeeld is in het gedrang. Daar kan men mij echt niet in mee krijgen iig...
Check deze lijst en neem hem eens even goed door en kijk eens naar wie op welke positie zit in het bankwezen of politiek in de VS:quote:Op woensdag 30 december 2015 20:51 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Genoeg niet-joden aan de top van de financiele wereld in Amerika. Van de top 4 zijn 4 niet-Joods.
Michael O'Neill van CitiGroup
John Stumpf van Wells Fargo
Brian Moynihan van Bank of America.
Jamie Dimon van JPMorgan. Zijn vrouw is joods maar dat mag de pret niet drukken
Same old songs dude.
- De religiegekkies zijn tegen de nwoquote:Op woensdag 30 december 2015 20:54 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe jij erbij komt dat heel die NWO ook maar enigszins positief kan zijn, als je ziet welke kan het opgaat. Of zit je gewoon lekker 'rebels' te doen?
Zijn het nou joden of zionisten? Ik raak de kluts wat kwijt.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:03 schreef Lichtkogel het volgende:
Allemaal Joods... en dus een gigantische powerbase in de VS.
Sterker nog, ze hebben de boel daar volledig in handen.
Ik denk dat het meerendeel daarvan Zionisten zijn ja. Zeker als je kijkt wie er bovenaan de lijst staan. Deze hebben de VS volledig onder controle.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:07 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Zijn het nou joden of zionisten? Ik raak de kluts wat kwijt.
Wil je zeggen dat dit allemaal ook zionisten zijn?
Dan delen ze dus alleen dat ze joods zijn. Big deal. Er zijn nog zoveel meer mensen waar je lijstjes van kan maken met dezelfde soort functies.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:14 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ik denk dat het meerendeel daarvan Zionisten zijn ja. Zeker als je kijkt wie er bovenaan de lijst staan. Deze hebben de VS volledig onder controle.
Nou en. De beste mensen op de beste plekken. Al zouden het smurfen zijn.quote:Stel je eens voor dat heel die lijst bestond uit Chinezen, of Afrikanen... denk dat je dan heel anders naar die lijst zou kijken, of niet..?
En dit vraag ik me dus af. Hier is toch iedereen tegen? Dit wil toch uiteindelijk niemand? Het is waanzin ten top, en een absoluut horrorscenario, waar dus ook menig holllywoodfilm van smult... Je zou kunnen zeggen: die films zijn er om te waarschuwen (wat jij zult zeggen waarschijnlijk), maar je zou ook kunnen zeggen dat die films er zijn wetende dat er zulke segmenten leven en men daar op inspeelt om te scoren..of een mix van beiden. Maar ik denk niet dat mensen dit zullen toestaan.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:54 schreef Lichtkogel het volgende:
Straks zit iedereen met een camera in zijn huis om iedereen in de gaten te houden in het kader van 'safety & security' te kunnen garanderen. Iedereen wordt straks gechipt en aan de hand hiervan kan je jezelf legitimeren en je betalingen verrichten. Net alsof we een stel geoormerkte kuddedieren zijn... als klapvee dus.
Nope... ze hebben gemeen dat ze Zionistisch zijn en als 1 entiteit opereren.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:16 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dan delen ze dus alleen dat ze joods zijn. Big deal. Er zijn nog zoveel meer mensen waar je lijstjes van kan maken met dezelfde soort functies.
Misschien hebben ze wel gemeen dat ze allemaal rechtshandig of linkshandig zijn. Net zo relevant.
Nope... zou jij het graag hebben dat de Chinezen, Moslims, Afrikanen of Russen hier in Nederland de economie, media en politiek controleren en ons zo dus allemaal domineren?quote:[..]
Nou en. De beste mensen op de beste plekken. Al zouden het smurfen zijn.
Bizar. Dit is nagenoeg exact hoe ik het zie/voor me heb in mijn gedachten.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:17 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
En dit vraag ik me dus af. Hier is toch iedereen tegen? Dit wil toch uiteindelijk niemand? Het is waanzin ten top, en een absoluut horrorscenario, waar dus ook menig holllywoodfilm van smult... Je zou kunnen zeggen: die films zijn er om te waarschuwen (wat jij zult zeggen waarschijnlijk), maar je zou ook kunnen zeggen dat die films er zijn wetende dat er zulke segmenten leven en men daar op inspeelt om te scoren..of een mix van beiden. Maar ik denk niet dat mensen dit zullen toestaan.
En nog meer: ik kan mij haast niet voorstellen dat koningshuizen, presidenten, mensen met een goed kop verstand, en toch ook zeker een hoop mensen daaronder die dicht bij het volk staan (of dat iig willen uitstralen, zoals ons eigen koningshuis), dit allemaal unaniem met elkaar willen, stiekem achter de schermen. Het zijn niet allemaal gestoorde monsters of zo hoor... ook in de elite zitten gewoon uiteindelijk mensen. Die worden ook voorgelegen of zo? Ik dacht dat de Bilderburg-groep de place to be is voor dit soort dingen om te bespreken. Als ik de lijstjes zie van namen die daar zijn geweest, kan ik mij haast niet voorstellen dat ze voor zo'n toekomst zijn.
En daar zit voor mij gewoon vaak het probleem met deze dingen. Het lijken me nogal sterk op angst gebaseerde spookgedachten die men lekker flink onder elkaar versterkt. Er moet ergens een mildere waarheid zijn, een middenweg of zo....
En nee, ik doe niet 'lekker rebels'. Ik zoek ook gewoon naar de waarheid. Dat men bezig is het een NWO, zo veel is me duidelijk. Alleen hoe die in te vullen weet ik gewoon nog effe niet zo goed. De filmpjes erover op YT komen in ieder geval vaak nogal gekleurd op me over, en er wordt heel veel in beweerd waarvan ik dan maar moet aannemen dat het ook zo is. Vaak is het zo van 'en ze willen dit om uiteindelijk dit en dat te bereiken', 'en dit en dat hebben ze gedaan om dat en dit' etc. Maar er zit ook altijd een andere kant aan het verhaal... Ik voeg me in ieder geval niet zo maar bij een blinde internet meute die eindelijk het gevoel heeft ergens bij te horen of zo, maar eigenlijk van toet noch blazen weet als het er op aankomt, vanwege de eenzijdige focus. Ik snap dat het verbroederend werkt, zo'n gemeenschappelijke vijand. Maar ja, ik heb iets meer bewijs nodig toch.
Je moet dit alles alleen niet verwarren met dat ik tégen dit idee zou ageren of zo. Ik ben je tegenstander niet in deze discussie. Ik wil alleen beide kanten van het verhaal zien, en niet alleen de tegen-kant. Zo krijg je m.i. een veel accurater beeld uiteindelijk dan dat je van alles volgt wat er tegenaan loopt te schoppen. De conspiracy-'religie' is in dit opzicht, valt me op, echt wel behoorlijk dogmatisch: de NWO is de Grote Satan, en Satan is het kwaad en moet dood, punt. Einde discussie. Maar ja, dat is mij veel te ongenuanceerd iig.
Nou, dan zullen we wel gewoon gebrainwashed zijn!quote:Op woensdag 30 december 2015 21:20 schreef ChrisCarter het volgende:
Bizar. Dit is nagenoeg exact hoe ik het zie/voor me heb in mijn gedachten.
Je zegt net zelf dat ze niet allemaal zionisten zijn man. Helaas. Door de mand en zulks.Heel je zionisme-verhaal weg.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:18 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Nope... ze hebben gemeen dat ze Zionistisch zijn en als 1 entiteit opereren.
Domineren mijn hemeltje. Kijk die Amerikanen gedomineerd worden. Wat een rare vergelijking overigens, want elke niet-indiaan in Amerika is geen oorspronkelijke bewoner en jij zet nu een stelling op tegenover oorspronkelijke bewoners en buitenlandse invloeden.quote:Nope... zou jij het graag hebben dat de Chinezen, Moslims, Afrikanen of Russen hier in Nederland de economie, media en politiek controleren en ons zo dus allemaal domineren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |