SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037,- (¤ 1.125.334,- in 2014)
Zondag 20 december - ¤ 2.446.754,- (¤ 2.402.675,- in 2014)
Maandag 21 december - ¤ 3.276.916,- (¤ 3.218.294,- in 2014)
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
› Webcam + Plein
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Dat zou je dan zelf mogen uitmaken neem ik aan.quote:Op maandag 21 december 2015 23:18 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Waaraan moet je dat bassisinkomen dan uitgeven?
Ik bedoel meer waar kun je het dan nog uitgeven?quote:Op maandag 21 december 2015 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou je dan zelf mogen uitmaken neem ik aan.
Dat is een goede vraag.quote:Op maandag 21 december 2015 23:19 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer waar kun je het dan nog uitgeven?
Vaste lasten en dat was het.quote:Op maandag 21 december 2015 23:19 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer waar kun je het dan nog uitgeven?
Waadom zou een winkelbediende voor 2 euro per uur inde winkel gaan staan als iedereen een inkomen krijgt? En waarom zou je zelfstandig ondernemer worden?quote:
Waar komen mijn brood en boodschappen dan vandaan?quote:
Beppie.quote:
Ah zo. Volgens mij krijg je met zo'n basisinkomen weer gewoon een nieuwe nul-lijn en zullen mensen die beter willen leven alsnog gewoon weer meer moeten werken. Maar goed, zo veel weet ik er ook weer niet van af.quote:Op maandag 21 december 2015 23:21 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Waadom zou een winkelbediende voor 2 euro per uur inde winkel gaan staan als iedereen een inkomen krijgt? En waarom zou je zelfstandig ondernemer worden?
Guusquote:
nee hoor.quote:Op maandag 21 december 2015 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
On-topic: Ik heb geen idee wie Beppie is. Is dat erg?
Ik ook wel.quote:Op maandag 21 december 2015 23:24 schreef Qunix het volgende:
Ik versta er geen kut van maar vind het prachtig
vasthouden, staat op hekquote:Op maandag 21 december 2015 23:24 schreef Paul het volgende:
Waarom zit iemand met z'n hand in haar rug
om te zorgen dat ze niet achterover dondertquote:Op maandag 21 december 2015 23:24 schreef Paul het volgende:
Anders dondert ze van het hekje.quote:Op maandag 21 december 2015 23:24 schreef Paul het volgende:
Buikspreker.quote:Op maandag 21 december 2015 23:24 schreef Paul het volgende:
Omdat ze 1 meter 30 is en anders van de leuning afflikkertquote:Op maandag 21 december 2015 23:24 schreef Paul het volgende:
Oh gelukkig. Ik was al bang dat ik meer Oranje TV moest gaan kijken. Doe ik af en toe wel trouwens, voor de lol.quote:
Deze moet effe gedraaid wordenquote:
Beter draaien ze die op het feestje.quote:Op maandag 21 december 2015 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze moet effe gedraaid worden
niet te veel veren er in steken hoor, dan kan ze niet meer zitten straks.quote:
Vastelaovesnummerquote:Op maandag 21 december 2015 23:25 schreef Nizno het volgende:
Het plein kende het nummer in elk geval wel.
Ik kom gelukkig van boven de rivieren.quote:
You know me too well.quote:Op maandag 21 december 2015 23:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet te veel veren er in steken hoor, dan kan ze niet meer zitten straks.
Zal wel vooral volstaan met Limburgers, de rest van Nederland heeft de trein/auto naar huis allang gepakt.quote:Op maandag 21 december 2015 23:25 schreef Nizno het volgende:
Het plein kende het nummer in elk geval wel.
Dat mag van mij ook.quote:Op maandag 21 december 2015 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Beter draaien ze die op het feestje.
Raar ook, dit is ook een dampende kneiter.quote:
Limburg moet je leten kennenquote:Op maandag 21 december 2015 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat mag van mij ook.
[..]
Raar ook, dit is ook een dampende kneiter.
Heb het de afgelopen 36 uur niet veel gekeken, maar heb het idee dat het sobere er nu wel vanaf is.quote:Op maandag 21 december 2015 23:28 schreef Poison-Ivy het volgende:
Je merkt dat de DJ's er meer energie insteken nu.
En wat je geeft krijg je terug dus dan loopt het als een trein
quote:
We krijgen nog 1 uur lang een partyquote:Op maandag 21 december 2015 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Zal wel vooral volstaan met Limburgers, de rest van Nederland heeft de trein/auto naar huis allang gepakt.
Dat klopt wel jaquote:Op maandag 21 december 2015 23:28 schreef Poison-Ivy het volgende:
Het wordt wel weer wat leuker nu ja vind ikquote:Op maandag 21 december 2015 23:28 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het eigenlijk een leukere editie dan de afgelopen 2 jaar, behoudens Gary Fomdeck bleef dat een matte boel terwijl het dit jaar toch wel aardig lijkt los te komen nu.quote:Op maandag 21 december 2015 23:28 schreef Poison-Ivy het volgende:
Draaiden ze ook al die cover van Whitney?quote:
Nee hoor, het is leuk inmiddelsquote:Op maandag 21 december 2015 23:29 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Heb het de afgelopen 36 uur niet veel gekeken, maar heb het idee dat het sobere er nu wel vanaf is.
Of heb ik het mis?
Nee. 9 to 5quote:Op maandag 21 december 2015 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Draaiden ze ook al die cover van Whitney?
Die is stiekem leuker.quote:
Nee, '95.quote:Op maandag 21 december 2015 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Draaiden ze ook al die cover van Whitney?
Wat is er in hemelsnaam gebeurd?quote:Op maandag 21 december 2015 23:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee hoor, het is leuk inmiddels
Voelt veel natuurlijker dit jaar, spontaniteit mag weer.quote:Op maandag 21 december 2015 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een leukere editie dan de afgelopen 2 jaar, behoudens Gary Fomdeck bleef dat een matte boel terwijl het dit jaar toch wel aardig lijkt los te komen nu.
Ik denk dat het nooit sober is geweest. Ff wennen misschien.quote:Op maandag 21 december 2015 23:29 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Heb het de afgelopen 36 uur niet veel gekeken, maar heb het idee dat het sobere er nu wel vanaf is.
Of heb ik het mis?
Ik verdenk nogsteeds het boerenkoolsapje..quote:Op maandag 21 december 2015 23:31 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam gebeurd?
Ze hebben de sobere setting om weten te zetten naar spontane(re) acties en minder geforceerde lolbroekerij waardoor het een stuk spontaner overkomt. Precies wat de bedoeling was volgens mij.quote:Op maandag 21 december 2015 23:31 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam gebeurd?
Lukt ze aardig goed. Bevalt me wel.quote:Op maandag 21 december 2015 23:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze hebben de sobere setting om weten te zetten naar spontane(re) acties en minder geforceerde lolbroekerij waardoor het een stuk spontaner overkomt. Precies wat de bedoeling was volgens mij.
Ekdom is weg he gelijk minder geforceerdquote:Op maandag 21 december 2015 23:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze hebben de sobere setting om weten te zetten naar spontane(re) acties en minder geforceerde lolbroekerij waardoor het een stuk spontaner overkomt. Precies wat de bedoeling was volgens mij.
Daar hoopte ik al op. Lijkt inderdaad voorlopig best goed geluktquote:Op maandag 21 december 2015 23:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja idd.quote:Op maandag 21 december 2015 23:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ekdom is een act, maar hij kon de act wel het beste opvoeren. Dus toen de rest zijn trucje moest overnemen in 2013 was het ook meteen wel heel treurig.quote:Op maandag 21 december 2015 23:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Ekdom is weg he gelijk minder geforceerd
En dat andere playbacknummerquote:Op maandag 21 december 2015 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ekdom is een act, maar hij kon de act wel het beste opvoeren. Dus toen de rest zijn trucje moest overnemen in 2013 was het ook meteen wel heel treurig.
+ dat ie alsnog Living Doll kwam doen
Zwarte bladzijde in de SR geschiedenis, ze wisten echt niet wat ze moesten doen zonder hem.quote:Op maandag 21 december 2015 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ekdom is een act, maar hij kon de act wel het beste opvoeren. Dus toen de rest zijn trucje moest overnemen in 2013 was het ook meteen wel heel treurig.
+ dat ie alsnog Living Doll kwam doen
Useless Man? Volgens mij heeft ie die niet gedaan.quote:
In 2010 welquote:Op maandag 21 december 2015 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Useless Man? Volgens mij heeft ie die niet gedaan.
Wel als hij er zelf zat, maar niet in 2013 toen hij er niet zat.quote:
Oh, zo.quote:Op maandag 21 december 2015 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel als hij er zelf zat, maar niet in 2013 toen hij er niet zat.
Staat ook niet in de database.quote:
De jaren dat ie er zelf in zat wel, anders niet iddquote:Op maandag 21 december 2015 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Robbie Robertson?quote:Op maandag 21 december 2015 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nou ze schijnt niet echt leuk te zijn om mee te spelen heb ik hier gelezen.quote:
Juicy details?quote:Op maandag 21 december 2015 23:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ze schijnt niet echt leuk te zijn om mee te spelen heb ik hier gelezen.
Dat heb ik gemistquote:Op maandag 21 december 2015 23:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:
het schijnt dat wanneer een vrouw geen cup DDD heeft ze niet lekker genoeg zijn ofzoquote:
Ik welquote:Op maandag 21 december 2015 23:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nou, ik zou haar anders best in Eva kostuum (padoem tsss) voor me willen hebbenquote:Op maandag 21 december 2015 23:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
het schijnt dat wanneer een vrouw geen cup DDD heeft ze niet lekker genoeg zijn ofzo
Ah vandaar dat ik Amber zo leuk vindquote:Op maandag 21 december 2015 23:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
het schijnt dat wanneer een vrouw geen cup DDD heeft ze niet lekker genoeg zijn ofzo
Beppie Kraftquote:
terechden klagdquote:Op maandag 21 december 2015 23:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt wat gemist.quote:Op maandag 21 december 2015 23:53 schreef Pino112 het volgende:
Ik wist niet dat die Amber het chickie van Fingge is joh.
Dan ben ik veilig.quote:Op maandag 21 december 2015 23:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
Poeh, wel even flink boven zijn stand zeg.quote:Op maandag 21 december 2015 23:53 schreef Pino112 het volgende:
Dit jaar zijn we de enigen, dat is wel eens anders geweest.quote:Op maandag 21 december 2015 23:54 schreef ChatGirl het volgende:
Pino en Mex, waarom hebben jullie dezelfde UI?
Ik kan dit niet handelen.
Gelukkig wel zonder die overslaande stem.quote:
Ik zie het ook nu pasquote:Op maandag 21 december 2015 23:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit jaar zijn we de enigen, dat is wel eens anders geweest.
Vroeger alleen BBQSausage (En Luna) toch nog?quote:Op maandag 21 december 2015 23:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit jaar zijn we de enigen, dat is wel eens anders geweest.
quote:Op maandag 21 december 2015 23:55 schreef Cassius het volgende:
Wat is dit nou weer? Ik word oud geloof ik...
quote:
Wie?quote:Op maandag 21 december 2015 23:53 schreef Pino112 het volgende:
Wut?quote:Op maandag 21 december 2015 23:53 schreef Pino112 het volgende:
Niets slechts over ilsequote:Op maandag 21 december 2015 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig wel zonder die overslaande stem.
Frankie dacht ik ook nog.quote:Op maandag 21 december 2015 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vroeger alleen BBQSausage (En Luna) toch nog?
Of wie nog meer?
Amber, nieuwslezeres van de NOS en Rachid Finge, nieuwslezer van de NOS zijn een setje..quote:
Noooooooooooooooquote:Op maandag 21 december 2015 23:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Amber, nieuwslezeres van de NOS en Rachid Finge, nieuwslezer van de NOS zijn een setje..
Richard VIngerquote:
Ja, weet wie het is.quote:Op maandag 21 december 2015 23:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Amber, nieuwslezeres van de NOS en Rachid Finge, nieuwslezer van de NOS zijn een setje..
Ja, sorry.quote:
Dan ga ik maar voor Eva, maar die zal vast ook al bezet zijnquote:
Noooooquote:Op maandag 21 december 2015 23:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan ga ik maar voor Eva, maar die zal vast ook al bezet zijn.
In juni had ze iig een vriend.quote:Op maandag 21 december 2015 23:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
die post ook niet meer veel mee dit jaar.quote:
Jup, aardige gast wel. Nog een half uur mee geluld, geen idee meer waarover. Eva was vrijgevig met de drankjes.quote:Op maandag 21 december 2015 23:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ikquote:
Ja, in ABO kwam ie nog wel eens maar ook dat is weer lang geleden. Drukte met werk enzo.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die post ook niet meer veel mee dit jaar.
BBQ is helemaal verdwenen..
Jullie lopen voor op mij denk ikquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
HANDJES HANDJES HANDJES HANDJES HANDJES HANDJES HANDJES
Dat hoort bij een club.quote:
Dat is wel goedquote:
Ik wou je net appen dat het leuk begon te worden.quote:
Worden veel klachtenquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:04 schreef Sylvana het volgende:
Eindelijk echt een feestje op het plein en in het huis
Vanwege de 'lichtshow' van de kerk inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:05 schreef Sylvana het volgende:
Echt vet met die glow in the dark sticks
Ik lig de hele dag in bed te kuchen en te braken, doe niks anders dan dit kijken. Is wel traditie trouwens, griep tijdens serious requestquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou je net appen dat het leuk begon te worden.
Wil ik ookquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:05 schreef Sylvana het volgende:
Echt vet met die glow in the dark sticks
Was wel classic dat jij twee jaar geleden diarree had.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik lig de hele dag in bed te kuchen en te braken, doe niks anders dan dit kijken. Is wel traditie trouwens, griep tijdens serious request
Jawel, alleen dan zonder glowsticksquote:
gesponsordquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:05 schreef Cassius het volgende:
Glowstickhandelaren doen goede zaken.
ghehe, ik was je al voorquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Was wel classic dat jij twee jaar geleden diarree had.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:07 schreef Xummon het volgende:
ja dit is glazen huis zoals we willen zien
Gemeente, alle grote gebouwen zijn verlichtquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanwege de 'lichtshow' van de kerk inderdaad.
of aan haar tettenquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:07 schreef Qunix het volgende:
Ideale moment om aan Eva haar kont te zitten zo in het donker en in de drukte
quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:07 schreef Qunix het volgende:
Ideale moment om aan Eva haar kont te zitten zo in het donker en in de drukte
Dat zeiden ze ja.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:07 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Gemeente, alle grote gebouwen zijn verlicht
stormlooptopic inderdaad. Het kan dus wel.quote:
Ze geven ons nu ook een reden om storm te lopen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
stormlooptopic inderdaad. Het kan dus wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |