Limburg moet je leten kennenquote:Op maandag 21 december 2015 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat mag van mij ook.
[..]
Raar ook, dit is ook een dampende kneiter.
Heb het de afgelopen 36 uur niet veel gekeken, maar heb het idee dat het sobere er nu wel vanaf is.quote:Op maandag 21 december 2015 23:28 schreef Poison-Ivy het volgende:
Je merkt dat de DJ's er meer energie insteken nu.
En wat je geeft krijg je terug dus dan loopt het als een trein
quote:
We krijgen nog 1 uur lang een partyquote:Op maandag 21 december 2015 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Zal wel vooral volstaan met Limburgers, de rest van Nederland heeft de trein/auto naar huis allang gepakt.
Dat klopt wel jaquote:Op maandag 21 december 2015 23:28 schreef Poison-Ivy het volgende:
Het wordt wel weer wat leuker nu ja vind ikquote:Op maandag 21 december 2015 23:28 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het eigenlijk een leukere editie dan de afgelopen 2 jaar, behoudens Gary Fomdeck bleef dat een matte boel terwijl het dit jaar toch wel aardig lijkt los te komen nu.quote:Op maandag 21 december 2015 23:28 schreef Poison-Ivy het volgende:
Draaiden ze ook al die cover van Whitney?quote:
Nee hoor, het is leuk inmiddelsquote:Op maandag 21 december 2015 23:29 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Heb het de afgelopen 36 uur niet veel gekeken, maar heb het idee dat het sobere er nu wel vanaf is.
Of heb ik het mis?
Nee. 9 to 5quote:Op maandag 21 december 2015 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Draaiden ze ook al die cover van Whitney?
Die is stiekem leuker.quote:
Nee, '95.quote:Op maandag 21 december 2015 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Draaiden ze ook al die cover van Whitney?
Wat is er in hemelsnaam gebeurd?quote:Op maandag 21 december 2015 23:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee hoor, het is leuk inmiddels
Voelt veel natuurlijker dit jaar, spontaniteit mag weer.quote:Op maandag 21 december 2015 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een leukere editie dan de afgelopen 2 jaar, behoudens Gary Fomdeck bleef dat een matte boel terwijl het dit jaar toch wel aardig lijkt los te komen nu.
Ik denk dat het nooit sober is geweest. Ff wennen misschien.quote:Op maandag 21 december 2015 23:29 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Heb het de afgelopen 36 uur niet veel gekeken, maar heb het idee dat het sobere er nu wel vanaf is.
Of heb ik het mis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |