Argumentatie van het jaar.quote:Op maandag 21 december 2015 23:11 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Een vrouw ziet de borsten als een deel van hun lichaam en container om het kind te voeden.
Een echte man ziet het als een lust/speelobject wij hebben er dus meer verstand van
Hoe oud ben je? 12?quote:Op maandag 21 december 2015 23:13 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ja ik weet welke mooi en groot genoeg zijn om lekker mee te knuffelen
Jullie zien het begrip borsten niet op dezelfde manier als. De echte manquote:Op maandag 21 december 2015 23:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ja het is laat
[..]
hahahhaha nee klopt we lopen er alleen mee rond.
quote:Op maandag 21 december 2015 23:14 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Jullie zien het begrip borsten niet op dezelfde manier als. De echte man
Mijn vrouw icloud beschikt over precies de goede.quote:
Leuk dat ie nu in het Nederlands zingtquote:
quote:Op maandag 21 december 2015 23:15 schreef freek1986 het volgende:
Eva Koreman is voor het basisinkomen voor iedereen las ik net. Maakt haar nog beter dan ze al is!
Ach dat basisinkomen.. als dat er komt wordt alles gewoon een stuk duurder omdat we meer geld hebben en dus meer kunnen betalen.quote:Op maandag 21 december 2015 23:15 schreef freek1986 het volgende:
Eva Koreman is voor het basisinkomen voor iedereen las ik net. Maakt haar nog beter dan ze al is!
Waaraan moet je dat bassisinkomen dan uitgeven?quote:Op maandag 21 december 2015 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach dat basisinkomen.. als dat er komt wordt alles gewoon een stuk duurder omdat we meer geld hebben en dus meer kunnen betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |