Om maar een voorbeeld te noemen idd.quote:
Daar kun je als man toch niet mee spelen?quote:Op maandag 21 december 2015 23:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou, dat ze klein zijn wil niet zeggen dat ze NIETS heeft hoor.
Ze heeft meer tiet dan jou dus niet janken.quote:
mwa als vrouw zijnde zou ik er prima mee kunnen spelen.quote:Op maandag 21 december 2015 23:06 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Daar kun je als man toch niet mee spelen?
Ik wil een echte vrouw in me bed geen halve man met een spleet.
Kontjes zijn mooi maar de voorkant beter
Schoten worden gevuurd.quote:Op maandag 21 december 2015 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft meer tiet dan jou dus niet janken.
als...zijndequote:Op maandag 21 december 2015 23:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwa als vrouw zijnde zou ik er prima mee kunnen spelen.
Vrouwen hebben geen verstand van borsten.quote:Op maandag 21 december 2015 23:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwa als vrouw zijnde zou ik er prima mee kunnen spelen.
Ja ze moeten niet fucken met ons Eva hoor.quote:
Sterktequote:Op maandag 21 december 2015 22:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Chronische alvleesklierontsteking, word over 2 weken geopereerd
Ik denk dat vrouwen er meer verstand van hebben dan jij.quote:Op maandag 21 december 2015 23:08 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen verstand van borsten.
Ik hoop dat jij flink geschapen bent want wij vrouwen hebben ook niks in bed aan een surfjequote:Op maandag 21 december 2015 23:06 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Daar kun je als man toch niet mee spelen?
Ik wil een echte vrouw in me bed geen halve man met een spleet.
Kontjes zijn mooi maar de voorkant beter
Dan moet je haar mailen, persoonlijk antwoord terug.quote:
Enkel cash donaties he.quote:
Een vrouw ziet de borsten als een deel van hun lichaam en container om het kind te voeden.quote:Op maandag 21 december 2015 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen er meer verstand van hebben dan jij.
Jij wel, wil je zeggen?quote:Op maandag 21 december 2015 23:08 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Er zijn niet genoegquote:Op maandag 21 december 2015 23:11 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Een vrouw ziet de borsten als een deel van hun lichaam en container om het kind te voeden.
Een echte man ziet het als een lust/speelobject wij hebben er dus meer verstand van
Ja ik weet welke mooi en groot genoeg zijn om lekker mee te knuffelenquote:
ja ja het is laatquote:Op maandag 21 december 2015 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als...zijnde
Ajacied422 en ik moeten nu huilen.
hahahhaha nee klopt we lopen er alleen mee rond.quote:Op maandag 21 december 2015 23:08 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Heten ze Rumpel en Evelientje?quote:Op maandag 21 december 2015 23:13 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ja ik weet welke mooi en groot genoeg zijn om lekker mee te knuffelen
Argumentatie van het jaar.quote:Op maandag 21 december 2015 23:11 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Een vrouw ziet de borsten als een deel van hun lichaam en container om het kind te voeden.
Een echte man ziet het als een lust/speelobject wij hebben er dus meer verstand van
Hoe oud ben je? 12?quote:Op maandag 21 december 2015 23:13 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ja ik weet welke mooi en groot genoeg zijn om lekker mee te knuffelen
Jullie zien het begrip borsten niet op dezelfde manier als. De echte manquote:Op maandag 21 december 2015 23:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ja het is laat
[..]
hahahhaha nee klopt we lopen er alleen mee rond.
quote:Op maandag 21 december 2015 23:14 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Jullie zien het begrip borsten niet op dezelfde manier als. De echte man
Mijn vrouw icloud beschikt over precies de goede.quote:
Leuk dat ie nu in het Nederlands zingtquote:
quote:Op maandag 21 december 2015 23:15 schreef freek1986 het volgende:
Eva Koreman is voor het basisinkomen voor iedereen las ik net. Maakt haar nog beter dan ze al is!
Ach dat basisinkomen.. als dat er komt wordt alles gewoon een stuk duurder omdat we meer geld hebben en dus meer kunnen betalen.quote:Op maandag 21 december 2015 23:15 schreef freek1986 het volgende:
Eva Koreman is voor het basisinkomen voor iedereen las ik net. Maakt haar nog beter dan ze al is!
Waaraan moet je dat bassisinkomen dan uitgeven?quote:Op maandag 21 december 2015 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach dat basisinkomen.. als dat er komt wordt alles gewoon een stuk duurder omdat we meer geld hebben en dus meer kunnen betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |