SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037,- (¤ 1.125.334,- in 2014)
Zondag 20 december - ¤ 2.446.754,- (¤ 2.402.675,- in 2014)
Maandag 21 december - ¤ 3.276.916,- (¤ 3.218.294,- in 2014)
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
› Webcam + Plein
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
quote:
Het kan zo makkelijk zijn!quote:Op maandag 21 december 2015 21:32 schreef Qunix het volgende:
Hierna weer gitaren en daarna weer een hakkuh plaatje?
Wauw, ik had op z'n minst Kensington verwacht.quote:
dat heb ik nu bij kensingtonquote:Op maandag 21 december 2015 21:35 schreef Pino112 het volgende:
Take Impala, ik snap het succes niet zo.
quote:Op maandag 21 december 2015 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat heb ik nu bij kensington
2e plaat van ze is echt heel goed en hun liveshow
Ik was heel even verbaasd over het feit dat Mexi dit zei.quote:Op maandag 21 december 2015 21:35 schreef Pino112 het volgende:
Tame Impala, ik snap het succes niet zo.
Jij hebt hun 2e plaat ooit geluisterd?quote:
Ik snap ook niet waarom men dit nummer zo goed vindt, een niemendalletje van ze.quote:Op maandag 21 december 2015 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was heel even verbaasd over het feit dat Mexi dit zei.
Terwijl het Pino's UI isquote:Op maandag 21 december 2015 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik doneer!quote:Op maandag 21 december 2015 21:37 schreef Xummon het volgende:
lil kleine, ik denk dat ik een standje met rot fruit ga neerzetten
opbrengst uiteraard voor #SR
quote:Op maandag 21 december 2015 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Die is MH geweest...quote:Op maandag 21 december 2015 21:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik hoorde die andere pas voor het eerst nadat ie Song vh Jaar werd, misschien scheelt dat ook.
oh jij luistert ook alleen R2?quote:Op maandag 21 december 2015 21:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja prima, ik luister alleen Radio 2 he.
Uiteraard.quote:Op maandag 21 december 2015 21:40 schreef Cee het volgende:
Oftewel, Wilbert heeft deze challenge even zelf geregeld.
Laatste tijd wel ja. En dat is dan alleen maar 's ochtends tussen 6.30 en 8, smiddags tussen 17 en 17.15 en 's avonds laat. Dusja.quote:Op maandag 21 december 2015 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh jij luistert ook alleen R2?
oh ja s'avonds luister ik nog 3 en het blokje van Gijs vind ik stervendehoerenkut.quote:Op maandag 21 december 2015 21:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Laatste tijd wel ja. En dat is dan alleen maar 's ochtends tussen 6.30 en 8, smiddags tussen 17 en 17.15 en 's avonds laat. Dusja.
Streng hoorquote:Op maandag 21 december 2015 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh jij luistert ook alleen R2?
Neuh, verstandige keuze juist.quote:
Born in the USA en Born to Run kent iedereen.quote:Op maandag 21 december 2015 21:42 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Ken alleen dancing in the dark, en I'm on fire van Broes
Die idd ookwel jaquote:Op maandag 21 december 2015 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Born in the USA en Born to Run kent iedereen.
The River ken je misschien ook nog meer, al is dat meer een classic die niet veel op de gewone popzenders voorbij komen.quote:
Ik vond Staat van Stasse stom, maar stiekem ben ik het best leuk gaan vindenquote:Op maandag 21 december 2015 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, verstandige keuze juist.
Stasse is minder inderdaad.quote:Op maandag 21 december 2015 21:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vond Staat van Stasse stom, maar stiekem ben ik het best leuk gaan vinden
5000euroquote:Op maandag 21 december 2015 21:54 schreef Xummon het volgende:
tickets voor the Boss nu al op 3500euro
Dat stuk heb ik al supervaak voorbij zien komenquote:
5500quote:
5900quote:
dat is echt een koopje jaquote:Op maandag 21 december 2015 22:03 schreef Xummon het volgende:
[..]
5900
terwijl je een noordkaap proof peugot voor slechts 2800 kan hebben
Een volledig op extreme conditions geprepareerde Peugeot 307SW 1.6HDI. Deze auto reed mee in de Noordkaap challenge voor 3FM Serious Request 2015 en behaalde de kaap! Dat kan je niet over elke Peugeot zeggen. Dit exemplaar is gebouwd in 2005 en z'n APK is goed tot september 2016.quote:
SPOILERquote:
Had m al gezien ja, al heb ik zelf liever een Noordkaap-proof Forester of XVquote:Op maandag 21 december 2015 22:04 schreef Xummon het volgende:
[..]
Een volledig op extreme conditions geprepareerde Peugeot 307SW 1.6HDI. Deze auto reed mee in de Noordkaap challenge voor 3FM Serious Request 2015 en behaalde de kaap! Dat kan je niet over elke Peugeot zeggen. Dit exemplaar is gebouwd in 2005 en z'n APK is goed tot september 2016.
De vetste roadtrips maak je met deze Peugeot. Hij is voorzien van een tweepersoonsbed (208x120cm), goede winterbanden, zomerbranden en een setje puike ver-stralers. De Noordkaap Challenge, Amsterdam Dakar of een mooie rondrit door Europa? Zijn ervaring helpt je op weg!
quote:Op maandag 21 december 2015 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
Alleen een hartje toch?quote:Op maandag 21 december 2015 22:07 schreef Cee het volgende:
Lees ik dat Hoitjes uit pure wanhoop zijn programma promoot door het permanent op een betalende klant te inkten?
well that escalated quicklytwitter:IkDusWel twitterde op maandag 21-12-2015 om 22:06:27Will sell organs to buy this action item Check #brucespringsteen #NYC: https://t.co/rYgCCFsNq3 van @SeriousRequest #3FM #SR15 reageer retweet
zolang ze die niet middenin afkappen..quote:Op maandag 21 december 2015 22:08 schreef Xummon het volgende:
fanboys opletten
https://veiling.3fm.nl/een-persoonlijke-tegel-van-mainstreet
Dat is erg genoeg. Denk dat 'Frank' erbij helemaal niks oplevert tenzij je wederhelft Frank heet.quote:
7500euro inmiddelsquote:Op maandag 21 december 2015 22:08 schreef InFrA-WiZ het volgende:
well that escalated quicklytwitter:IkDusWel twitterde op maandag 21-12-2015 om 22:06:27Will sell organs to buy this action item Check #brucespringsteen #NYC: https://t.co/rYgCCFsNq3 van @SeriousRequest #3FM #SR15 reageer retweet
quote:Op maandag 21 december 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zolang ze die niet middenin afkappen..
hoi fan Cee en Mexicaansebakker!quote:Op maandag 21 december 2015 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is erg genoeg. Denk dat 'Frank' erbij helemaal niks oplevert tenzij je wederhelft Frank heet.
quote:Op maandag 21 december 2015 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste avond van deze SR tot nog toe. Hopelijk brengt het nachtfeestje genot, dan verklaar ik deze editie tot beter dan 2014
Ja, leuk.quote:
quote:Op maandag 21 december 2015 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste avond van deze SR tot nog toe. Hopelijk brengt het nachtfeestje genot, dan verklaar ik deze editie tot beter dan 2014
Ja balen he. Ik ook.quote:Op maandag 21 december 2015 22:14 schreef houdjemond het volgende:
Moet ik eens vroeg naar bed gaan ze opeens leuk doen
Zet radio wel aan, anders word het niks morgenquote:Op maandag 21 december 2015 22:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja balen he. Ik ook.
Toch ben ik aan het denken om in iedergeval het begin te zien.
En ik moet vroeg op
Zware baan zeker. Moet ook mijn hoofd erbij houden maar waarom nu de clubavondquote:Op maandag 21 december 2015 22:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zet radio wel aan, anders word het niks morgen
Nee dat niet helaas, ziekenhuis voor de afwisselingquote:Op maandag 21 december 2015 22:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Zware baan zeker. Moet ook mijn hoofd erbij houden maar waarom nu de clubavond
GoeD geleerd?quote:Op maandag 21 december 2015 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
gelukkig is mijn tentamen morgen laat.
ja is sowieso echt een simpel tentamenquote:
Alvast succes morgen!quote:Op maandag 21 december 2015 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
gelukkig is mijn tentamen morgen laat.
Chill, succes alvast!quote:Op maandag 21 december 2015 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja is sowieso echt een simpel tentamen
Succesquote:Op maandag 21 december 2015 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja is sowieso echt een simpel tentamen
Jazeker.quote:Op maandag 21 december 2015 22:31 schreef JaneDoe het volgende:
ik lees dat ik de betse avond tot nu toe heb gemist?
ik vrees van wel jaquote:Op maandag 21 december 2015 22:31 schreef JaneDoe het volgende:
ik lees dat ik de beste avond tot nu toe heb gemist?
Ai niks ernstig hoop ikquote:Op maandag 21 december 2015 22:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee dat niet helaas, ziekenhuis voor de afwisseling.
Nja het is natuurlijk kerstvakantie nu..
was megaaaaaquote:
In de 50 ofzo, toch?quote:Op maandag 21 december 2015 22:35 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
hoe oud is die gast eigenlijk ook?
Roos heeft ook geen fuck gedaan.quote:Op maandag 21 december 2015 22:42 schreef Cee het volgende:
Michiel heeft zichzelf uit de naad lopen bakken maar Eva hoeft voor deze challenge toch geen flikker te doen? Wordt allemaal achter de schermen geregeld.
Chronische alvleesklierontsteking, word over 2 weken geopereerdquote:
het leven kan raar lopenquote:
Nou eerder prins Carnaval op een roze paard.quote:
dat zou een flopshow zijn jaquote:Op maandag 21 december 2015 22:44 schreef Cee het volgende:
Ik vrees dat Giel Domien's feestje wel eens zou kunnen gaan verpesten door continu op die geluidseffecten van 'm te rammen.
Ah net zoals Roos Giels set verpestte door telkens te gaan brallen.quote:Op maandag 21 december 2015 22:44 schreef Cee het volgende:
Ik vrees dat Giel Domien's feestje wel eens zou kunnen gaan verpesten door continu op die geluidseffecten van 'm te rammen.
Roosquote:Op maandag 21 december 2015 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah net zoals Roos Giels set verpestte door telkens te gaan brallen.
ja, er werd net een toegangskaartje uitgedeeld aan iemand uit Kerkrade die er dan wel om 12u moest zijn.quote:Op maandag 21 december 2015 22:46 schreef Merode32 het volgende:
Staat het feest nog steeds gepland voor 24:00 uur? Lees er niks over op 3fm
Was even darten kijken
Ja joh, ze zijn bezig met het opzetten.quote:Op maandag 21 december 2015 22:46 schreef Merode32 het volgende:
Staat het feest nog steeds gepland voor 24:00 uur? Lees er niks over op 3fm
Was even darten kijken
Nee ze zit zelf te bellen en mailen.quote:Op maandag 21 december 2015 22:42 schreef Cee het volgende:
Michiel heeft zichzelf uit de naad lopen bakken maar Eva hoeft voor deze challenge toch geen flikker te doen? Wordt allemaal achter de schermen geregeld.
Godverdomme.quote:Op maandag 21 december 2015 22:48 schreef ChatGirl het volgende:
Het origineel van Gareth Gates is beter
Ik dacht dat er vipkaarten te koop waren voor 200 eurie?quote:Op maandag 21 december 2015 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja joh, ze zijn bezig met het opzetten.
wat is de challenge?quote:Op maandag 21 december 2015 22:42 schreef Cee het volgende:
quote:
Een doosje peperclips omruilen voor 75.000 euroquote:
Ik had m al 15 seconden staan, alleen wilde m'n Goldfrapp-grapje er ook even doorheen pushen.quote:
dan hoe dan?quote:Op maandag 21 december 2015 22:49 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Een doosje peperclips omruilen voor 75.000 euro
Ze begon met een paperclip en moet het ruilen voor iets groots en uiteindelijk iets op de veilingsite zetten dat veel geld oplevert.quote:
quote:Op maandag 21 december 2015 22:49 schreef Cee het volgende:
Ik zit nu de trouwreportage (inclusief uitgebreide fotoshoot) van Rumpel te lezen. The fuck.
quote:Op maandag 21 december 2015 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze begon met een paperclip en moet het ruilen voor iets groots en uiteindelijk iets op de veilingsite zetten dat veel geld oplevert.
Kwam ineens een ticketshop in samenwerking met Mojo met een reis naar NY en kaartjes voor Springsteen in Madison Square Garden aanzetten.
Ze zal heus wel iets doen, maar het is wel duidelijk dat de gast-DJ's ook een beetje voor extra schwung moeten zorgen.quote:Op maandag 21 december 2015 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze begon met een paperclip en moet het ruilen voor iets groots en uiteindelijk iets op de veilingsite zetten dat veel geld oplevert.
Kwam ineens een ticketshop in samenwerking met Mojo met een reis naar NY en kaartjes voor Springsteen in Madison Square Garden aanzetten.
Dat was niet ineens, paul bleef maar roepen naar amerika, nou dan krijg je dat.quote:Op maandag 21 december 2015 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb haar aan dr telefoon gehad, dus ze is wel bezig al moet je eerst door de keuringquote:Op maandag 21 december 2015 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zal heus wel iets doen, maar het is wel duidelijk dat de gast-DJ's ook een beetje voor extra schwung moeten zorgen.
Wat dat betreft vind ik het leuker dan de slaapgasten vorige jaren.quote:Op maandag 21 december 2015 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zal heus wel iets doen, maar het is wel duidelijk dat de gast-DJ's ook een beetje voor extra schwung moeten zorgen.
Hebben wel beter dan dit. Poor Lenoquote:
elke zes jaar moet er een vrouw in t huisquote:Op maandag 21 december 2015 22:57 schreef freek1986 het volgende:
Eva Koreman. Op naar Glazen Huis DJ voor 2016 👍👍
en Amber alert.quote:Op maandag 21 december 2015 22:57 schreef freek1986 het volgende:
Die vind ik ook goed, maar voor mij komt er niets over Eple heen.quote:Op maandag 21 december 2015 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben wel beter dan dit. Poor LenoWhat Else Is There?
Die 3e plaat in zijn geheel
Die 4e plaat was wel een hele grote misser.
volgend jaar eva en annemiekequote:Op maandag 21 december 2015 22:57 schreef freek1986 het volgende:
Ik vind 'r ook leuk.quote:Op maandag 21 december 2015 22:57 schreef freek1986 het volgende:
Annemieke heeft zich toch vol laten schieten?quote:
Yes. Bier en tieten!quote:Op maandag 21 december 2015 23:00 schreef heloef het volgende:
Ik zou Paul echt zo inwisselen voor Eva.
quote:Op maandag 21 december 2015 23:00 schreef heloef het volgende:
Ik zou Paul echt zo inwisselen voor Eva.
Ok, dat is timing.quote:
Bier en Tetten!quote:
nou, dat ze klein zijn wil niet zeggen dat ze NIETS heeft hoor.quote:
Zelfs ik heb tieten idd.quote:Op maandag 21 december 2015 23:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou, dat ze klein zijn wil niet zeggen dat ze NIETS heeft hoor.
Om maar een voorbeeld te noemen idd.quote:
Daar kun je als man toch niet mee spelen?quote:Op maandag 21 december 2015 23:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou, dat ze klein zijn wil niet zeggen dat ze NIETS heeft hoor.
Ze heeft meer tiet dan jou dus niet janken.quote:
mwa als vrouw zijnde zou ik er prima mee kunnen spelen.quote:Op maandag 21 december 2015 23:06 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Daar kun je als man toch niet mee spelen?
Ik wil een echte vrouw in me bed geen halve man met een spleet.
Kontjes zijn mooi maar de voorkant beter
Schoten worden gevuurd.quote:Op maandag 21 december 2015 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft meer tiet dan jou dus niet janken.
als...zijndequote:Op maandag 21 december 2015 23:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwa als vrouw zijnde zou ik er prima mee kunnen spelen.
Vrouwen hebben geen verstand van borsten.quote:Op maandag 21 december 2015 23:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwa als vrouw zijnde zou ik er prima mee kunnen spelen.
Ja ze moeten niet fucken met ons Eva hoor.quote:
Sterktequote:Op maandag 21 december 2015 22:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Chronische alvleesklierontsteking, word over 2 weken geopereerd
Ik denk dat vrouwen er meer verstand van hebben dan jij.quote:Op maandag 21 december 2015 23:08 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen verstand van borsten.
Ik hoop dat jij flink geschapen bent want wij vrouwen hebben ook niks in bed aan een surfjequote:Op maandag 21 december 2015 23:06 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Daar kun je als man toch niet mee spelen?
Ik wil een echte vrouw in me bed geen halve man met een spleet.
Kontjes zijn mooi maar de voorkant beter
Dan moet je haar mailen, persoonlijk antwoord terug.quote:
Enkel cash donaties he.quote:
Een vrouw ziet de borsten als een deel van hun lichaam en container om het kind te voeden.quote:Op maandag 21 december 2015 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen er meer verstand van hebben dan jij.
Jij wel, wil je zeggen?quote:Op maandag 21 december 2015 23:08 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Er zijn niet genoegquote:Op maandag 21 december 2015 23:11 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Een vrouw ziet de borsten als een deel van hun lichaam en container om het kind te voeden.
Een echte man ziet het als een lust/speelobject wij hebben er dus meer verstand van
Ja ik weet welke mooi en groot genoeg zijn om lekker mee te knuffelenquote:
ja ja het is laatquote:Op maandag 21 december 2015 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als...zijnde
Ajacied422 en ik moeten nu huilen.
hahahhaha nee klopt we lopen er alleen mee rond.quote:Op maandag 21 december 2015 23:08 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Heten ze Rumpel en Evelientje?quote:Op maandag 21 december 2015 23:13 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ja ik weet welke mooi en groot genoeg zijn om lekker mee te knuffelen
Argumentatie van het jaar.quote:Op maandag 21 december 2015 23:11 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Een vrouw ziet de borsten als een deel van hun lichaam en container om het kind te voeden.
Een echte man ziet het als een lust/speelobject wij hebben er dus meer verstand van
Hoe oud ben je? 12?quote:Op maandag 21 december 2015 23:13 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ja ik weet welke mooi en groot genoeg zijn om lekker mee te knuffelen
Jullie zien het begrip borsten niet op dezelfde manier als. De echte manquote:Op maandag 21 december 2015 23:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ja het is laat
[..]
hahahhaha nee klopt we lopen er alleen mee rond.
quote:Op maandag 21 december 2015 23:14 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Jullie zien het begrip borsten niet op dezelfde manier als. De echte man
Mijn vrouw icloud beschikt over precies de goede.quote:
Leuk dat ie nu in het Nederlands zingtquote:
quote:Op maandag 21 december 2015 23:15 schreef freek1986 het volgende:
Eva Koreman is voor het basisinkomen voor iedereen las ik net. Maakt haar nog beter dan ze al is!
Ach dat basisinkomen.. als dat er komt wordt alles gewoon een stuk duurder omdat we meer geld hebben en dus meer kunnen betalen.quote:Op maandag 21 december 2015 23:15 schreef freek1986 het volgende:
Eva Koreman is voor het basisinkomen voor iedereen las ik net. Maakt haar nog beter dan ze al is!
Waaraan moet je dat bassisinkomen dan uitgeven?quote:Op maandag 21 december 2015 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach dat basisinkomen.. als dat er komt wordt alles gewoon een stuk duurder omdat we meer geld hebben en dus meer kunnen betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |