Ik dacht dat er vipkaarten te koop waren voor 200 eurie?quote:Op maandag 21 december 2015 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja joh, ze zijn bezig met het opzetten.
wat is de challenge?quote:Op maandag 21 december 2015 22:42 schreef Cee het volgende:
Michiel heeft zichzelf uit de naad lopen bakken maar Eva hoeft voor deze challenge toch geen flikker te doen? Wordt allemaal achter de schermen geregeld.
quote:
Een doosje peperclips omruilen voor 75.000 euroquote:
Ik had m al 15 seconden staan, alleen wilde m'n Goldfrapp-grapje er ook even doorheen pushen.quote:
dan hoe dan?quote:Op maandag 21 december 2015 22:49 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Een doosje peperclips omruilen voor 75.000 euro
Ze begon met een paperclip en moet het ruilen voor iets groots en uiteindelijk iets op de veilingsite zetten dat veel geld oplevert.quote:
quote:Op maandag 21 december 2015 22:49 schreef Cee het volgende:
Ik zit nu de trouwreportage (inclusief uitgebreide fotoshoot) van Rumpel te lezen. The fuck.
quote:Op maandag 21 december 2015 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze begon met een paperclip en moet het ruilen voor iets groots en uiteindelijk iets op de veilingsite zetten dat veel geld oplevert.
Kwam ineens een ticketshop in samenwerking met Mojo met een reis naar NY en kaartjes voor Springsteen in Madison Square Garden aanzetten.
Ze zal heus wel iets doen, maar het is wel duidelijk dat de gast-DJ's ook een beetje voor extra schwung moeten zorgen.quote:Op maandag 21 december 2015 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze begon met een paperclip en moet het ruilen voor iets groots en uiteindelijk iets op de veilingsite zetten dat veel geld oplevert.
Kwam ineens een ticketshop in samenwerking met Mojo met een reis naar NY en kaartjes voor Springsteen in Madison Square Garden aanzetten.
Dat was niet ineens, paul bleef maar roepen naar amerika, nou dan krijg je dat.quote:Op maandag 21 december 2015 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb haar aan dr telefoon gehad, dus ze is wel bezig al moet je eerst door de keuringquote:Op maandag 21 december 2015 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zal heus wel iets doen, maar het is wel duidelijk dat de gast-DJ's ook een beetje voor extra schwung moeten zorgen.
Wat dat betreft vind ik het leuker dan de slaapgasten vorige jaren.quote:Op maandag 21 december 2015 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zal heus wel iets doen, maar het is wel duidelijk dat de gast-DJ's ook een beetje voor extra schwung moeten zorgen.
Hebben wel beter dan dit. Poor Lenoquote:
elke zes jaar moet er een vrouw in t huisquote:Op maandag 21 december 2015 22:57 schreef freek1986 het volgende:
Eva Koreman. Op naar Glazen Huis DJ voor 2016 👍👍
en Amber alert.quote:Op maandag 21 december 2015 22:57 schreef freek1986 het volgende:
Die vind ik ook goed, maar voor mij komt er niets over Eple heen.quote:Op maandag 21 december 2015 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben wel beter dan dit. Poor LenoWhat Else Is There?
Die 3e plaat in zijn geheel
Die 4e plaat was wel een hele grote misser.
volgend jaar eva en annemiekequote:Op maandag 21 december 2015 22:57 schreef freek1986 het volgende:
Ik vind 'r ook leuk.quote:Op maandag 21 december 2015 22:57 schreef freek1986 het volgende:
Annemieke heeft zich toch vol laten schieten?quote:
Yes. Bier en tieten!quote:Op maandag 21 december 2015 23:00 schreef heloef het volgende:
Ik zou Paul echt zo inwisselen voor Eva.
quote:Op maandag 21 december 2015 23:00 schreef heloef het volgende:
Ik zou Paul echt zo inwisselen voor Eva.
Ok, dat is timing.quote:
Bier en Tetten!quote:
nou, dat ze klein zijn wil niet zeggen dat ze NIETS heeft hoor.quote:
Zelfs ik heb tieten idd.quote:Op maandag 21 december 2015 23:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou, dat ze klein zijn wil niet zeggen dat ze NIETS heeft hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |