abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158434542
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 22:40 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ohja, dat is ook zo'n veelgehoord argument van dergelijke tuigtokkiehondbezitters. "Hij is niet agressief hoor, hij is spééls!" En heb ik daar om gevraagd dan, om door zo'n "speelse" rothond van m'n fiets getrokken te worden? Alsof je daar geen flinke verwondingen van op kan lopen. Maar nee, dat is dan zogenaamd "speels", met z'n grommende, kwijlende stinkmuil. :')

Als zo'n grote, zgn. "speelse" hond willekeurige mensen aanrandt, dan is zo'n hond gewoon van jongs af aan niet goed opgevoed en is het tijd voor een spuitje.
Ik typte het vooral om aan te geven dat ik dus niet echt werd aangevallen, maar ik ben het eens met de rest van je bericht. Als ik op straat had gelegen dan had het weinig verschil gemaakt of dat beest kwaad in de zin had of niet. Kennelijk reageert deze hond op bolvormige dingen, misschien speelt hij vaak met een bal met z'n baas, maar goed dan moet je hem dus wel leren dat hij niet op alles reageert. Nu ben ik een volwassen vrouw, maar als daar een kind van een jaar of 4 had gelopen met zo'n muts met een bolletje erop en die hond greep daarnaar dan weet ik niet wat er gebeurd zou zijn. Overigens was de eigenaresse van de hond geen tokkie voor zover ik kon zien en was het ook geen tokkiehond.

Meest vreemde dat ik heb meegemaakt is dat ik aan het frisbeeën was in het park met een vriendin en opeens onderschepte een hond die frisbee. Kwam hem wel netjes bij mij brengen en hij wilde dus spelen. Maar goed, als er bijtafdrukken in je frisbee staan kun je hem wel weggooien, want dan haal je je hele handen eraan open, dus ik hield hem maar achter m'n rug tot de hond weg zou gaan. Maar hij bleef maar wachten en we vonden het raar dat de baas maar niet kwam, zo snel zagen wij ook niet wie in het park nou de baas van die hond was. Totdat we twee mensen de hele tijd iets horen roepen, maar ze liepen nogal gedesoriënteerd rond. Naja, toen zagen we dat ze dus ook zo'n rood met witte stok hadden en het kwartje viel dat dit blinden of slechtzienden waren. Nog steeds geen idee of die hond een officiële blindengeleidehond was (hij had geen tuigje) of dat ze die zelf hadden aangeschaft om te trainen als hulphond, maar het was wel erg slecht. Die honden horen nergens op te reageren.

Volgens mij weten heel veel hondeneigenaren ook niet hoe hun hond is als zij er niet bijzijn. Ik heb bij de post gewerkt op zaterdag en soms liep er weleens een hond in een tuin los. Nou dat was altijd feest hoor als je dan door de tuin naar de brievenbus/deur moest lopen. -O- Sommige begonnen al te grommen als je nog 50 meter van het hek was. Vaak ging de weg naar de deur nog wel goed, want dan kon ik de hond in de gaten houden, maar heb toch een aantal keer gehad dat ik voor de deur stond wetende dat die hond een paar meter achter me stond. Hoorde dan ook het gegrom en op dat soort moment heb ik weleens gedacht 'als ik me nu omdraai grijpt hij me'. Gelukkig nooit wat gebeurd, maar sommige collega's zijn er minder goed vanaf gekomen. Vind het wel opmerkelijk hoe het gedrag van een hond verandert als je in die tuin staat en de baas steekt z'n kop naar buiten. Dan zijn ze opeens stil, want dan is de baas er en de baas doet niks aan het gevaar dus dan zal het wel goed zijn. Zitten ze nog wel steeds in die aanvalspositie, maar dan was ik er toch altijd een stuk geruster op dat er niks zou gebeuren. Maar goed, volgens mij zie je als baas dus helemaal niet hoe jouw hond zich gedraagt als je er niet bij bent.
pi_158434773
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 07:05 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Je hebt die doorgefokte valse krengen van je nog helemaal militair getraind ook! En maar volhouden dat je geen agressieve tokkie bent, die van agressieve tokkiehonden houdt. :')
Het niet vreten wat je tegenkomt komt voort uit het feit dat die grote toen hij klein was echt zo'n beetje alles opat wat hij tegenkwam, inc dingen die hij niet mocht/kon eten. Na 2 dure buikoperaties om datgene er weer uit te krijgen hebben we maar besloten ze te leren niets te vreten wat niet in de bak of uit onze handen kwam.

Schotvastheid hoort gewoon bij hogere gehoorzaamheid en we hebben hier een schietbaan vlakbij waar langs een heerlijk wandelpad ligt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 11:05:02 #103
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158434823
Ik snap er niks van, ik heb altijd gehoord dat honden vechten om een been, blijkbaar is hun voorkeuren veranderd. :+
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  dinsdag 22 december 2015 @ 11:05:13 #104
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158434827
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 00:45 schreef erodome het volgende:

[..]

Jammer voor je, naast oa schot vastheid zijn mijn honden ook getraind op vreet niets wat niet uit je bak of uit mijn hand komt.
Veel plezier met ongenood bij hun bak komen ;)
Meen je dat nou ? Bij mijn honden kan iedereen ongenood de bak onder hun neus wegpakken hoor. Baknijd tolereer ik niet. Kwestie van opvoeden. :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_158434916
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 december 2015 09:32 schreef fathank het volgende:

[..]

Een bijtincident met een pitbull loopt vaak wel iets anders af dan een bijtincident met een andere hond die er niet op gefokt is om z'n slachtoffer compleet kaal te vreten.
Weet je hoeveel van de hondenrassen ook gefokt zijn om te doden? Om kuddes te bewaken, om te jagen om te waken?
Zelfs een fokkick ruwhaar teckel heeft een achtergrond waar je u tegen zegt, die yorkjes die je nu met die belachelijke strikjes in hun haar ziet zijn gemaakt om ratten onder de varkenskotten te doden. Dit zit in veel meer hondenrassen dan jij denkt en het kan echt nog erger.

Het aantal bijtincidenten, inc de hele ernstige, namen gewoon niet af. Een cane corso kan dit ook, een herder kan dit ook, een husky ook. Alle grotere honden kunnen dit en tot mijn grote verdriet zullen vele dat ook doen in verkeerde handen.

Ik wil dat er zoveel mogelijk voorkomen wordt dat honden in verkeerde handen vallen, ik wil dat als dat gebeurd het mens aansprakelijk wordt gesteld. Dat die betreffende hond afgemaakt wordt heb ik ook geen problemen mee, ik heb er problemen mee dat idioten morgen gewoon weer een nieuwe hond kunnen halen en het verhaaltje zich weer gaat herhalen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158434999
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:05 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Meen je dat nou ? Bij mijn honden kan iedereen ongenood de bak onder hun neus wegpakken hoor. Baknijd tolereer ik niet. Kwestie van opvoeden. :P
Waar zeg ik dat ze baknijd hebben? Ik heb het over ongenood bij de bak komen, dus inbreken, want als ik erbij ben ga ik echt niet toelaten dat iemand een gebakken spons in hun bak legt.
pi_158435026
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 09:56 schreef Dven het volgende:

[..]

Er zijn maar weinig honden gefokt om iets of iemand compleet kaal te vreten. Ook een pitbull niet.
Waarom doet zo'n pitbull het dan? Juist... :')
pi_158435048
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ze baknijd hebben? Ik heb het over ongenood bij de bak komen, dus inbreken, want als ik erbij ben ga ik echt niet toelaten dat iemand een gebakken spons in hun bak legt.
Jaja, lul je er maar weer uit. :')

Je gedraagt je als een ouder die alles goedpraat wat haar 2 onopgevoede kutkinderen uitvreten.
pi_158435091
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:09 schreef erodome het volgende:

[..]

Weet je hoeveel van de hondenrassen ook gefokt zijn om te doden? Om kuddes te bewaken, om te jagen om te waken?
Zelfs een fokkick ruwhaar teckel heeft een achtergrond waar je u tegen zegt, die yorkjes die je nu met die belachelijke strikjes in hun haar ziet zijn gemaakt om ratten onder de varkenskotten te doden. Dit zit in veel meer hondenrassen dan jij denkt en het kan echt nog erger.

Het aantal bijtincidenten, inc de hele ernstige, namen gewoon niet af. Een cane corso kan dit ook, een herder kan dit ook, een husky ook. Alle grotere honden kunnen dit en tot mijn grote verdriet zullen vele dat ook doen in verkeerde handen.

Ik wil dat er zoveel mogelijk voorkomen wordt dat honden in verkeerde handen vallen, ik wil dat als dat gebeurd het mens aansprakelijk wordt gesteld. Dat die betreffende hond afgemaakt wordt heb ik ook geen problemen mee, ik heb er problemen mee dat idioten morgen gewoon weer een nieuwe hond kunnen halen en het verhaaltje zich weer gaat herhalen.
Er zijn meer problemen met pitbulls.
pi_158435105
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:15 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Jaja, lul je er maar weer uit. :')

Je gedraagt je als een ouder die alles goedpraat wat haar 2 onopgevoede kutkinderen uitvreten.
Wat vreten ze dan uit???????
Snap dat het leuk is om te trollen, maar dit slaat echt helemaal nergens op.
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 11:22:55 #111
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158435182
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Heb je je wel eens afgevraagd waarom er lieden zijn die gebakken sponzen aan honden geven (hetgeen ik overigens afkeur)?
Niet iedereen is fan van jouw hond, hou dat beest gewoon bij je en zorg dat ie niemand bijt, desnoods m.b.v. een muilkorf, maar hou eens op met de eeuwige 'kenner' uit te hangen, want dat denkt elke hondeneigenaar van zichzelf, terwijl ik dagelijks niet luisterende honden en hun eigenaren zie wandelen. :7
pi_158435185
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:18 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Er zijn meer problemen met pitbulls.
En gewoon hetzelfde verhaaltje vol blijven houden.
Nee, er zijn niet meer problemen met pitbulls, die staan zelfs nu niet bovenaan de bijtlijsten, ook niet verhoudingsgewijs. En vooral, toen ze verboden waren en er amper waren namen andere honden die plekken in, de verschuiving naar andere hondenrassen beloofde alleen maar meer problemen omdat er een run was op bandogs, cane corso's, dogo argentino's en dat soort types. Types gemaakt om te waken/verdedigen en actief te jagen op groot wild zoals wilde zwijnen e.d.
Ook de kuddebewakers zoals de al besproken kangal kwamen meer op.

Ik pleit niet voor op elke straathoek een pitbull, sterker nog, ik ben ervan overtuigt dat als we de mensen achter de honden aan gaan pakken en een basisopvoeding verplicht maken het aantal pitbulls af zal nemen.
pi_158435196
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:23 schreef erodome het volgende:

[..]

En gewoon hetzelfde verhaaltje vol blijven houden.
Nee, er zijn niet meer problemen met pitbulls, die staan zelfs nu niet bovenaan de bijtlijsten, ook niet verhoudingsgewijs. En vooral, toen ze verboden waren en er amper waren namen andere honden die plekken in, de verschuiving naar andere hondenrassen beloofde alleen maar meer problemen omdat er een run was op bandogs, cane corso's, dogo argentino's en dat soort types. Types gemaakt om te waken/verdedigen en actief te jagen op groot wild zoals wilde zwijnen e.d.
Ook de kuddebewakers zoals de al besproken kangal kwamen meer op.

Ik pleit niet voor op elke straathoek een pitbull, sterker nog, ik ben ervan overtuigt dat als we de mensen achter de honden aan gaan pakken en een basisopvoeding verplicht maken het aantal pitbulls af zal nemen.
.....en soortgelijke honden dan
pi_158435220
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:22 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Heb je je wel eens afgevraagd waarom er lieden zijn die gebakken sponzen aan honden geven (hetgeen ik overigens afkeur)?
Niet iedereen is fan van jouw hond, hou dat beest gewoon bij je en zorg dat ie niemand bijt, desnoods m.b.v. een muilkorf, maar hou eens op met de eeuwige 'kenner' uit te hangen, want dat zegt elke hondeneigenaar van zichzelf terwijl ik dagelijks niet luisterende honden en hun eigenaren zie wandelen. :7
Ik vertel toch dat mijn honden vrijwel altijd aangelijnd zijn en niemand lastig mogen vallen? De enige die in contact met mijn honden komen zijn mensen die ze zelf bewust opzoeken.

En het spijt me, ik ben een kenner, wat wat verder gaat dan zelf honden hebben.
pi_158435248
http://www.livescience.com/27145-are-pit-bulls-dangerous.html

Ik had gisteren nog een betere site met statistieken.
pi_158435250
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:24 schreef Jaroon het volgende:

[..]

.....en soortgelijke honden dan
Wat zijn soortgelijke honden dan? Moeten we dan weer terug naar het door de beugel kunnen van vroeger? Alles boven een maatje cocker verboden?
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 11:27:41 #117
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158435262
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:24 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik vertel toch dat mijn honden vrijwel altijd aangelijnd zijn en niemand lastig mogen vallen? De enige die in contact met mijn honden komen zijn mensen die ze zelf bewust opzoeken.

En het spijt me, ik ben een kenner, wat wat verder gaat dan zelf honden hebben.
Eerlijk gezegd heb ik mijn neus vol van 'kenners'.
Zorg gewoon dat je hond me niet lastig valt, zo nee, krijgt ie een rotschop met een stalen neus.
pi_158435280
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:26 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat zijn soortgelijke honden dan? Moeten we dan weer terug naar het door de beugel kunnen van vroeger? Alles boven een maatje cocker verboden?
Daar moet men dan naar kijken. Ik heb het niet over maat.
pi_158435367
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:27 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Zorg gewoon dat je hond me niet lastig valt, zo nee, krijgt ie een rotschop met een stalen neus.
Leuk altijd die aanname's die mensen doen en bijna boos worden zelfs op je om die aanname's.
Als je even teruglees kan je zien dat ik heb gezegd dat ik niet eens op drukke plaatsen kom met mijn hond en als we elkaar zouden passeren de hond netjes naast mij loopt (aan de lijn) en als ik zie dat iemand ongemakkelijk is ik ruimte maak voor dat persoon door of de hond achter me neer te leggen, of aan de kant te gaan.

Vind het dus idd normaal dat ik ervoor moet zorgen dat mijn hond je niet lastig valt. Ik pleit er zelfs voor dat mensen die dat niet doen wettelijk aangepakt kunnen worden.
  dinsdag 22 december 2015 @ 11:33:19 #120
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158435373
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:15 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Waarom doet zo'n pitbull het dan? Juist... :')
Word jij nu niet moe van jezelf?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_158435379
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:28 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar moet men dan naar kijken. Ik heb het niet over maat.
Maar het gaat over maat, alles vanaf dat maatje kan een mens echt deerlijk verwonden. Bij allen geld dat in verkeerde handen dat niet ondenkbaar is.
  dinsdag 22 december 2015 @ 11:34:54 #122
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158435397
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:27 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

En het vervolgens raar vinden dat je een hap uit je arm kwijt bent? :D

Gelukkig troll je maar, dat scheelt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_158435413
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:33 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar het gaat over maat, alles vanaf dat maatje kan een mens echt deerlijk verwonden. Bij allen geld dat in verkeerde handen dat niet ondenkbaar is.
Alleen gebeurt dat bij bepaalde honden meer. Zoek maar bij google op pitbulls + statistics.
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 11:36:53 #124
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158435428
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:32 schreef erodome het volgende:

[..]

Leuk altijd die aanname's die mensen doen en bijna boos worden zelfs op je om die aanname's.
Als je even teruglees kan je zien dat ik heb gezegd dat ik niet eens op drukke plaatsen kom met mijn hond en als we elkaar zouden passeren de hond netjes naast mij loopt (aan de lijn) en als ik zie dat iemand ongemakkelijk is ik ruimte maak voor dat persoon door of de hond achter me neer te leggen, of aan de kant te gaan.

Vind het dus idd normaal dat ik ervoor moet zorgen dat mijn hond je niet lastig valt. Ik pleit er zelfs voor dat mensen die dat niet doen wettelijk aangepakt kunnen worden.
Ben niet boos :* en eerlijk gezegd boeit jouw hond en geen enkele andere hond me voor geen meter, ik zeg alleen, komt een beest te dicht bij me of aan me, ik schop voor ie bijt.
In jouw geval hou je rekening met mij en zullen we geen last van elkaar hebben. ^O^
Ben niet bang voor honden hoor. :7
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 11:37:46 #125
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158435443
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:34 schreef Dven het volgende:

[..]

En het vervolgens raar vinden dat je een hap uit je arm kwijt bent? :D

Gelukkig troll je maar, dat scheelt.
FYI, ik ben nog nooit door een hond gebeten.
  dinsdag 22 december 2015 @ 11:39:26 #126
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158435477
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:37 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

FYI, ik ben nog nooit door een hond gebeten.
Dat gaat geheid een keer gebeuren wanneer jij stoer met je stalen neusjes blijft trappen wanneer een hond volgens jou te dicht in de buurt komt. :*
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 11:40:16 #127
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158435494
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:39 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat gaat geheid een keer gebeuren wanneer jij stoer met je stalen neusjes blijft trappen wanneer een hond volgens jou te dicht in de buurt komt. :*
Yep, dream on. :')
  dinsdag 22 december 2015 @ 11:40:34 #128
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158435497
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:40 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Yep, dream on. :')
Troll on :)
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 11:44:18 #129
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158435565
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:40 schreef Dven het volgende:

[..]

Troll on :)
Weet je wat ik nou zo grappig vind? :s)
Jij noemt mij stoer... 8-)
Je moet die hondeneigenaren eens 'niet stoer' zien paraderen met hun spuuglelijke hond, zonder hond is het 3 x niks maar met hond voelen ze zich macho. :')
pi_158435584
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:44 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Je moet die hondeneigenaren eens 'niet stoer' zien paraderen met hun spuuglelijke hond, zonder hond is het 3 x niks maar met hond voelen ze zich macho. :')
Je komt zelf als raar en agressief over.
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 11:45:55 #131
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158435596
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:45 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je komt zelf als raar en agressief over.
Je hebt mensenkennis.
pi_158435603
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:45 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Je hebt mensenkennis.
Klopt.
  dinsdag 22 december 2015 @ 11:47:54 #133
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158435633
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:44 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

ok
  dinsdag 22 december 2015 @ 11:48:16 #134
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_158435639
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:26 schreef Jaroon het volgende:

Allemaal de schuld van incompetente baasjes.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_158435650
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:48 schreef fathank het volgende:

[..]

Zeker.....deels. En gewoon de combinatie met het ras.
pi_158436016
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:26 schreef Jaroon het volgende:

"The Centeres for Disease Control and Prevention analyzed data and found the following breeds are implicated in a majority of dog-bite fatalities:

Pit bulls
Rottweilers
German shepherds
Huskies
Wolf hybrids
Malamutes
Doberman pinschers
Chow-chows
Saint Bernards
Great Danes"

Allemaal een spuitje geven. Of gebakken spons te eten geven. Of gewoon een doodschop verkopen.
pi_158436031
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:10 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

"The Centeres for Disease Control and Prevention analyzed data and found the following breeds are implicated in a majority of dog-bite fatalities:

Pit bulls
Rottweilers
German shepherds
Huskies
Wolf hybrids
Malamutes
Doberman pinschers
Chow-chows
Saint Bernards
Great Danes"

Allemaal een spuitje geven. Of gebakken spons te eten geven. Of gewoon een doodschop verkopen.
Dat zeg ik nergens..........het gaat weer de befaamde zwart wit kant op.
pi_158436099
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:11 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Nee, maar dat zeg ik wel!

Huskies, ook van die verschrikkelijke rothonden zijn dat. Je moet echt wel zwaar ontspoord zijn in je bovenkamer om dat "leuke" of "mooie" honden te vinden. Laat staan er meerdere zelf te houden. Man man man, wat een volk is dat. Nog lager dan de gemiddelde tokkie.
pi_158436117
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:15 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Huskies, ook van die verschrikkelijke rothonden zijn dat. Je moet echt wel zwaar ontspoord zijn in je bovenkamer om dat "leuke" of "mooie" honden te vinden. Laat staan er meerdere zelf te houden. Man man man, wat een volk is dat. Nog lager dan de gemiddelde tokkie.
Ik kijk weleens naar zo'n serie uit canada waarin die honden voor komen. Het lijkt mij geen makkelijk ras.
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 12:21:21 #140
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158436198
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:11 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ach, zodra je als niet hondenliefhebber iets negatiefs over honden zegt springen de 'baasjes' nog hoger dan de hond.

Hij is toch leuk! En hij luistert zo goed! Is het geen schatje?

NEE, ik vind er geen zak aan, hou dat nerveuze, stinkende beest gewoon bij je, en ruim de hondenstront die je achterlaat eens een keertje op!

Dit is sowieso een discussie die nergens toe zal leiden, de een een houdt van honden en de ander heeft er een schurfthekel aan, zolang ik geen last van die beesten heb vind ik het prima, maar leer eens begrijpen dat niet iedereen van honden houdt.
Dank U. :*
  dinsdag 22 december 2015 @ 12:23:11 #141
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158436228
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:15 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Had er 70 onder m'n hoede _O_ Bazendieren _O_
pi_158436237
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:21 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Ach, zodra je als niet hondenliefhebber iets negatiefs over honden zegt springen de 'baasjes' nog hoger dan de hond.

Hij is toch leuk! En hij luistert zo goed! Is het geen schatje?

NEE, ik vind er geen zak aan, hou dat nerveuze, stinkende beest gewoon bij je, en ruim de hondenstront die je achterlaat eens een keertje op!

Dit is sowieso een discussie die nergens toe zal leiden, de een een houdt van honden en de ander heeft er een schurfthekel aan, zolang ik geen last van die beesten heb vind ik het prima, maar leer eens begrijpen dat niet iedereen van honden houdt.
Dank U. :*
Ik heb het gewoon over je stoere nietszeggende teksten.
pi_158436247
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:23 schreef Dven het volgende:

[..]

Op een bepaalde plek......
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 12:24:41 #144
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158436253
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:23 schreef Dven het volgende:

[..]

Je krijgt er zelfs al een klein stijfje van, alleen al door over ze te praten. _O-
  dinsdag 22 december 2015 @ 12:26:46 #145
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158436283
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:24 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Je krijgt er zelfs al een klein stijfje van, alleen al door over ze te praten. _O-
Heerlijk man, kleine stijfjes _O_
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 12:27:40 #146
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158436298
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:24 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik heb het gewoon over je stoere nietszeggende teksten.
Er is niks stoers, ik wil gewoon geen last van andermans honden hebben, niet meer en niet minder.
En als ik je zeg dat ik overlast heb van de honden in mijn buurt zal je dat misschien verbazen, maar het is wel zo, met name het feit dat de stoep boordevol bolussen ligt stoort me enorm. :r
  dinsdag 22 december 2015 @ 12:27:44 #147
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158436299
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:24 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Op een bepaalde plek......
Mo en poepjes trollen gewoon een beetje. Zeker nadat hij aangeeft dat mensen die huskies mooie honden vinden niet sporen, is dat bijzonder duidelijk.
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 12:30:00 #148
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158436326
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:27 schreef Dven het volgende:

[..]

Mo en poepjes trollen gewoon een beetje. Zeker nadat hij aangeeft dat mensen die huskies mooie honden vinden niet sporen, is dat bijzonder duidelijk.
Ik geef niet meer dan mijn mening over honden, ik hou er niet van, en hou ze gewoon lekker bij je.

En om die gast die nu zijn arm mist door toedoen van zijn 'trouwe vriend' kan ik alleen hartelijk lachen.
  dinsdag 22 december 2015 @ 12:31:10 #149
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158436352
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:30 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Ik geef niet meer dan mijn mening over honden, ik hou er niet van, en hou ze gewoon lekker bij je.

En om die gast die nu zijn arm mist door toedoen van zijn 'trouwe vriend' kan ik alleen hartelijk lachen.
Niet gelezen.
pi_158436367
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:30 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Ik heb er net een naar je toe laten sturen via bol.com
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 12:33:09 #151
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158436379
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:31 schreef Dven het volgende:

[..]

Niet gelezen.
De TT is toch echt 'Max beet me anders nooit'.
Mag ik er dan vanuit gaan dat je dan ook weet wie Max is :?
pi_158436789
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:27 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Er is niks stoers, ik wil gewoon geen last van andermans honden hebben, niet meer en niet minder.
En als ik je zeg dat ik overlast heb van de honden in mijn buurt zal je dat misschien verbazen, maar het is wel zo, met name het feit dat de stoep boordevol bolussen ligt stoort me enorm. :r
Maar dit kan ik echt wel goed begrijpen. Er is overlast, er zijn ernstige problemen. Het gaat mij meer om hoe voorkom je dat zoveel mogelijk.
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 12:57:48 #153
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158436863
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:53 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar dit kan ik echt wel goed begrijpen. Er is overlast, er zijn ernstige problemen. Het gaat mij meer om hoe voorkom je dat zoveel mogelijk.
Mij dus ook, dat jij honden leuk vind en ik niet is geen probleem, zolang jij zorgt dat ik er geen last hebt, vind ik het prima dat jij plezier aan je hond hebt.
pi_158437221
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:48 schreef fathank het volgende:

[..]

in Amerika komen hondengevechten nog veel voor, die honden worden daarvoor gefokt en vals gemaakt. Dat is echt niet te vergelijken met de situatie hier... :{
compact en kleverig.
  dinsdag 22 december 2015 @ 13:24:46 #155
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_158437363
Goed, laten we een hondendiploma invoeren. Een soort rijbewijs voor het bezitten van een hond. Eventueel alleen maar voor honden vanaf een bepaalde grootte (een keffer kan wel bijten maar zelfs een kind krijgt een keffer nog weggeschopt). Uiteraard moet dit ook levenslang kunnen worden afgepakt bij misdragingen (moordwapen aka pitbull los laten lopen waar dit niet mag, inzetten van de honden bij bedreigingen / vechtpartijen, bijtincidenten et cetera).
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 13:33:07 #156
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158437491
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 13:24 schreef Richestorags het volgende:
Goed, laten we een hondendiploma invoeren. Een soort rijbewijs voor het bezitten van een hond. Eventueel alleen maar voor honden vanaf een bepaalde grootte (een keffer kan wel bijten maar zelfs een kind krijgt een keffer nog weggeschopt). Uiteraard moet dit ook levenslang kunnen worden afgepakt bij misdragingen (moordwapen aka pitbull los laten lopen waar dit niet mag, inzetten van de honden bij bedreigingen / vechtpartijen, bijtincidenten et cetera).
Ik vind het eigenlijk raar dat zoiets nog niet bestaat.
  dinsdag 22 december 2015 @ 13:41:42 #157
396550 Richestorags
pi_158437667
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 december 2015 13:33 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk raar dat zoiets nog niet bestaat.
Ik ook. De politieke onwil om daadwerkelijk problemen aan te pakken is zeer raar.
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 13:44:43 #158
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158437752
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 13:41 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ik ook. De politieke onwil om daadwerkelijk problemen aan te pakken is zeer raar.
Elke idioot kan met zo'n beest de straat op, en het ergste is dat zulke honden nou juist de keuzehonden van dat soort idioten zijn.
Do the math....
pi_158437977
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 december 2015 13:44 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Elke idioot kan met zo'n beest de straat op, en het ergste is dat zulke honden nou juist de keuzehonden van dat soort idioten zijn.
Do the math....
dan is het toch ook beter niet de hond te verbieden, maar een cursus te verplichten?

Als die keuzehond een idioot als baasje krijgt, krijgt na een verbod een nieuwe keuzehond dat baasje en daar wordt niemand blij van.
compact en kleverig.
  dinsdag 22 december 2015 @ 14:01:34 #160
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158438120
quote:
Er zijn al mensen gedood door tekkels. Wil je heel resoluut te werk gaan, dan moet je het bij iedere hond invoeren. Buiten dat gaat het niet enkel om de welzijn van mensen maar ook om de welzijn van dieren.

Verder zie ik niet in waarom een hond los laten lopen direct voor inbeslagname moet zorgen en waarom je huisdier jou niet zou mogen verdedigen.

Verder moet een dierenhoudersbewijs uiteraard zo rap mogelijk ingevoerd worden.
  dinsdag 22 december 2015 @ 14:06:52 #161
157922 fathank
pi_158438226
quote:
En hoe zie je de handhaving voor je?

Wie belet zo'n proleet om marktplaats af te struinen naar een matig nest waar de pup na 5 weken bij moeders wordt weggehaald en vervolgens weer een bloedbad aan te kunnen richten met onschuldige slachtoffers?

Om over de CO2 footprint niet te spreken trouwens.
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 14:16:25 #162
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158438419
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 14:01 schreef Dven het volgende:

[..]

Er zijn al mensen gedood door tekkels. Wil je heel resoluut te werk gaan, dan moet je het bij iedere hond invoeren. Buiten dat gaat het niet enkel om de welzijn van mensen maar ook om de welzijn van dieren.

Verder zie ik niet in waarom een hond los laten lopen direct voor inbeslagname moet zorgen en waarom je huisdier jou niet zou mogen verdedigen.

Verder moet een dierenhoudersbewijs uiteraard zo rap mogelijk ingevoerd worden.
Mijn broertje heeft 2 honden en die hebben niet eens een halsband om, die beestjes doen niks, lopen gewoon naast je, niemand heeft er last van, en nog nooit een bekeuring ervoor gehad.

Van agenten hoef je sowieso geen boete daarvoor te verwachten, want 98% van de agenten zijn hondenliefhebbers. :')
  dinsdag 22 december 2015 @ 14:19:24 #163
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158438476
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 december 2015 14:06 schreef fathank het volgende:

[..]

En hoe zie je de handhaving voor je?

Wie belet zo'n proleet om marktplaats af te struinen naar een matig nest waar de pup na 5 weken bij moeders wordt weggehaald en vervolgens weer een bloedbad aan te kunnen richten met onschuldige slachtoffers?

Om over de CO2 footprint niet te spreken trouwens.
Nouja, rijbewijs ook maar nietig verklaren. Wat belet een proleet nou om ergens tweedehands een auto op de kop te tikken en vervolgens weer een bloedbad aan te kunnen richten met onschuldige slachtoffers.

Mijn god.
  dinsdag 22 december 2015 @ 14:22:25 #164
157922 fathank
pi_158438532
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 14:19 schreef Dven het volgende:

[..]

Nouja, rijbewijs ook maar nietig verklaren. Wat belet een proleet nou om ergens tweedehands een auto op de kop te tikken en vervolgens weer een bloedbad aan te kunnen richten met onschuldige slachtoffers.

Mijn god.
Rijden zonder rijbewijs(nadat het dus ingetrokken is) is een misdrijf en staan behoorlijke straffen op. Nu zijn er nog met enige regelmaat controlefuiken dus wil het nog wel eens voorkomen dat iemand tegen de lamp loopt. En een auto heeft nog steeds geen last van een eigen wil gevormd door slechte opvoeding.

Hoe zie je dat voor je met honden? De sociale recherche die onderzoek gaat doen of mensen met een hondenverbod zich daar aan houden?
pi_158438564
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 december 2015 14:22 schreef fathank het volgende:

[..]

Rijden zonder rijbewijs(nadat het dus ingetrokken is) is een misdrijf en staan behoorlijke straffen op. Nu zijn er nog met enige regelmaat controlefuiken dus wil het nog wel eens voorkomen dat iemand tegen de lamp loopt.

Hoe zie je dat voor je met honden? De sociale recherche die onderzoek gaat doen of mensen met een hondenverbod zich daar aan houden?
Gewoon de caviapolitie inzetten en als ze pitbulls vinden ter plekke in laten slapen.
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 14:28:40 #166
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158438648
quote:

[..]

Rijden zonder rijbewijs(nadat het dus ingetrokken is) is een misdrijf en staan behoorlijke straffen op. Nu zijn er nog met enige regelmaat controlefuiken dus wil het nog wel eens voorkomen dat iemand tegen de lamp loopt.

Zolang hondenliefhebbers geen problemen hebben met het aanpassen van hun hond door bijvoorbeeld de staart te verwijderen of de oren een beetje bij te punten, lijkt het me ook geen probleem om bij vechthonden na de geboorte het gebit even preventief te verwijderen, dat lost een groot deel van het probleem wel op.
  dinsdag 22 december 2015 @ 14:28:57 #167
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158438651
quote:

[..]

Rijden zonder rijbewijs(nadat het dus ingetrokken is) is een misdrijf en staan behoorlijke straffen op. Nu zijn er nog met enige regelmaat controlefuiken dus wil het nog wel eens voorkomen dat iemand tegen de lamp loopt. En een auto heeft nog steeds geen last van een eigen wil gevormd door slechte opvoeding.

Je kan het finetunen met de hondenbelasting. Buiten dat is er niet zonder reden dierenpolitie in het leven geroepen. Die kunnen zich daar ook prima mee bezigen.
pi_158438813
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 14:28 schreef Dven het volgende:

[..]

Je kan het finetunen met de hondenbelasting. Buiten dat is er niet zonder reden dierenpolitie in het leven geroepen. Die kunnen zich daar ook prima mee bezigen.
Evt ook finetunen met de (verplichte) chip registratie, of een ouderwetse penning, deze hond is geslaagd voor... Kan je elk jaar laten vernieuwen.

Er zijn echt nog wel mogelijkheden voor degene die echt kwaad willen, maar ik denk dat als daar consequentie's op staan dat dat maar een zeer klein groepje is.
Houdverboden zijn er trouwens wel in andere landen, daar werkt de handhaving redelijk tot prima, zou niet weten waarom dat hier niet zou werken.

De meeste beten vallen trouwen in het eigen gezin, ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat een fatsoenlijke puppycursus en 2 opvolgende cursussen die een basisopvoeding garanderen de helft van de bijtincidenten zal terugdringen. Dat alleen dat al een enorm effect op het aantal incidenten zal hebben. En daarnaast ook nog eens de niet geregistreerde ellende van honden die onder elkaar knokken, of gewoon blij en ontzettend lomp zijn e.d. een eind zal verminderen.

Als daarnaast dan ook nog eens mensen verantwoordelijk gesteld worden voor het evt agressieve gedrag van hun honden denk ik dat je iets hebt wat werkelijk helpt.
Dus als een hond toch bijt die op kosten van de eigenaar laten beoordelen door een gedragstherapeut, is de hond vals gemaakt dan een serieuze straf eraan verbinden. Iemand heeft immers een wapen van een hond gemaakt.
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 december 2015 @ 14:53:18 #169
7889 tong80
Spleenheup
pi_158439084
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 14:38 schreef erodome het volgende:

ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat een fatsoenlijke puppycursus en 2 opvolgende cursussen die een basisopvoeding garanderen de helft van de bijtincidenten zal terugdringen.
Ha ha ha ha. :D Mijn god. De helft minder slachtoffers _O_ Ha ha ha ha :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 december 2015 @ 14:55:29 #170
7889 tong80
Spleenheup
pi_158439126
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 14:38 schreef erodome het volgende:

Dus als een hond toch bijt die op kosten van de eigenaar laten beoordelen door een gedragstherapeut, is de hond vals gemaakt dan een serieuze straf eraan verbinden. Iemand heeft immers een wapen van een hond gemaakt.
Ha ha ha ha Dit is Jiskefet of Koot en Bie. _O-

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 22 december 2015 @ 15:41:49 #171
396550 Richestorags
pi_158439989
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 14:01 schreef Dven het volgende:

[..]

Dan voer je het voor iedereen in. Dan kunnen misschien ook gewone hondeneigenaren wat meer inzicht krijgen in honden en hun hond goed opvoeden.

quote:
Omdat er meer mensen op deze planeet wonen. De realiteit is dat met name de tokkies hun honden niet onder controle hebben en de vechthonden die ze vaak hebben los laten lopen is dan niet zo verstandig, naast dat het sommige mensen gewoon bang maakt.

Uiteraard mag je huisdier jou verdedigen, maar dat is iets anders dan je huisdier offensief inzetten voordat er sprake is van een voor jou dreigende situatie (mensen dreigen dat je de hond loslaat bij een ruzie of daadwerkelijk de hond op mensen afsturen). Kortom: bedreiging en mishandeling.
  dinsdag 22 december 2015 @ 16:57:29 #172
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158441715
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 15:41 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Dan voer je het voor iedereen in. Dan kunnen misschien ook gewone hondeneigenaren wat meer inzicht krijgen in honden en hun hond goed opvoeden.

[..]

Omdat er meer mensen op deze planeet wonen.
Lekker relevant.

quote:
De realiteit is dat met name de tokkies hun honden niet onder controle hebben
Dat is dan ook de bedoeling he, dat volk dat niet met dieren om kan gaan, hier ook geen omgang mee heeft.

quote:
en de vechthonden die ze vaak hebben los laten lopen is dan niet zo verstandig, naast dat het sommige mensen gewoon bang maakt.
Zo zijn er nog duizend dingen waar mensen bang voor kunnen zijn. Wederom niet relevant.

quote:
Uiteraard mag je huisdier jou verdedigen, maar dat is iets anders dan je huisdier offensief inzetten
Uiteraard.

quote:
voordat er sprake is van een voor jou dreigende situatie (mensen dreigen dat je de hond loslaat bij een ruzie of daadwerkelijk de hond op mensen afsturen). Kortom: bedreiging en mishandeling.
Ik denk dat iemand blij mag zijn met de waarschuwing dat de hond het niet zo leuk gaat vinden mocht hij/zij z'n baasje aanvallen :)
  dinsdag 22 december 2015 @ 17:05:25 #173
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158441895
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 14:53 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ha ha ha ha. :D Mijn god. De helft minder slachtoffers _O_ Ha ha ha ha :D

Mijn achter buren gingen op cursus met een lastige onopgevoede hond en die deed het op cursus prima. :Y Thuis veranderde niks :')
:D

[ Bericht 0% gewijzigd door deedeetee op 22-12-2015 17:11:57 ]
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 22 december 2015 @ 17:21:04 #174
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158442206
2 straathondjes. De moeder heeft staffbloed. Dochter dan uiteraard ook maar dat wordt wel heel weinig. Iedergeval : LEVENSGEVAARLIJK! En dat loopt vrij over straat! Het is een wonder dat er nog geen doden zijn gevallen!!!

Maar goed, als het niet door straathonden gebeurt, dan wel door m'n vier nieuwe moordmachines

Bloed zal vloeien.
  Moderator dinsdag 22 december 2015 @ 17:34:53 #175
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158442475
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 16:57 schreef Dven het volgende:

[..]

Lekker relevant.

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 22 december 2015 @ 17:38:31 #176
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158442545
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 17:34 schreef sp3c het volgende:

[..]

Wilde je wat zeggen vriend.
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 december 2015 @ 17:49:07 #177
7889 tong80
Spleenheup
pi_158442791
Ik heb jarenlang last gehad van een kut klein keffertje. Die liep hier los. Ik had hem een doodschop moeten geven als ie weer eens aan m'n broekspijp hing.

† In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 17:53:31 #178
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158442903
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 17:49 schreef tong80 het volgende:
Ik heb jarenlang last gehad van een kut klein keffertje. Die liep hier los. Ik had hem een doodschop moeten geven als ie weer eens aan m'n broekspijp hing.

Heb ik ooit als jochie gehad, telkens kwam er zo'n kutbeest uit een brandgang rennen, happend naar mijn broek.
Op een dag was ik het beu, beest kwam aan, ik richtte mijn voet en lanceerde het beest over een of ander heg.
De dag erna zat ie zielig achter het raam, een paar dagen later kwam ie weer buiten, maar 'helaas' wilde ie niet meer in mijn buurt komen. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')