Dat gaat geheid een keer gebeuren wanneer jij stoer met je stalen neusjes blijft trappen wanneer een hond volgens jou te dicht in de buurt komt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
FYI, ik ben nog nooit door een hond gebeten.
Yep, dream on.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat gaat geheid een keer gebeuren wanneer jij stoer met je stalen neusjes blijft trappen wanneer een hond volgens jou te dicht in de buurt komt.
Troll onquote:
Weet je wat ik nou zo grappig vind?quote:
Je komt zelf als raar en agressief over.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet je wat ik nou zo grappig vind?![]()
Jij noemt mij stoer...![]()
Je moet die hondeneigenaren eens 'niet stoer' zien paraderen met hun spuuglelijke hond, zonder hond is het 3 x niks maar met hond voelen ze zich macho.
Je hebt mensenkennis.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je komt zelf als raar en agressief over.
okquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet je wat ik nou zo grappig vind?![]()
Jij noemt mij stoer...![]()
Je moet die hondeneigenaren eens 'niet stoer' zien paraderen met hun spuuglelijke hond, zonder hond is het 3 x niks maar met hond voelen ze zich macho.
Allemaal de schuld van incompetente baasjes.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:26 schreef Jaroon het volgende:
http://www.livescience.com/27145-are-pit-bulls-dangerous.html
Ik had gisteren nog een betere site met statistieken.
Zeker.....deels. En gewoon de combinatie met het ras.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van incompetente baasjes.
"The Centeres for Disease Control and Prevention analyzed data and found the following breeds are implicated in a majority of dog-bite fatalities:quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:26 schreef Jaroon het volgende:
http://www.livescience.com/27145-are-pit-bulls-dangerous.html
Ik had gisteren nog een betere site met statistieken.
Dat zeg ik nergens..........het gaat weer de befaamde zwart wit kant op.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:10 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
"The Centeres for Disease Control and Prevention analyzed data and found the following breeds are implicated in a majority of dog-bite fatalities:
Pit bulls
Rottweilers
German shepherds
Huskies
Wolf hybrids
Malamutes
Doberman pinschers
Chow-chows
Saint Bernards
Great Danes"
Allemaal een spuitje geven. Of gebakken spons te eten geven. Of gewoon een doodschop verkopen.
Nee, maar dat zeg ik wel!quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:11 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens..........het gaat weer de befaamde zwart wit kant op.
Ik kijk weleens naar zo'n serie uit canada waarin die honden voor komen. Het lijkt mij geen makkelijk ras.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:15 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Nee, maar dat zeg ik wel!
Huskies, ook van die verschrikkelijke rothonden zijn dat. Je moet echt wel zwaar ontspoord zijn in je bovenkamer om dat "leuke" of "mooie" honden te vinden. Laat staan er meerdere zelf te houden. Man man man, wat een volk is dat. Nog lager dan de gemiddelde tokkie.
Ach, zodra je als niet hondenliefhebber iets negatiefs over honden zegt springen de 'baasjes' nog hoger dan de hond.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:11 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens..........het gaat weer de befaamde zwart wit kant op.
Had er 70 onder m'n hoedequote:Op dinsdag 22 december 2015 12:15 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Nee, maar dat zeg ik wel!
Huskies, ook van die verschrikkelijke rothonden zijn dat. Je moet echt wel zwaar ontspoord zijn in je bovenkamer om dat "leuke" of "mooie" honden te vinden. Laat staan er meerdere zelf te houden. Man man man, wat een volk is dat. Nog lager dan de gemiddelde tokkie.
Ik heb het gewoon over je stoere nietszeggende teksten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, zodra je als niet hondenliefhebber iets negatiefs over honden zegt springen de 'baasjes' nog hoger dan de hond.
Hij is toch leuk! En hij luistert zo goed! Is het geen schatje?
NEE, ik vind er geen zak aan, hou dat nerveuze, stinkende beest gewoon bij je, en ruim de hondenstront die je achterlaat eens een keertje op!
Dit is sowieso een discussie die nergens toe zal leiden, de een een houdt van honden en de ander heeft er een schurfthekel aan, zolang ik geen last van die beesten heb vind ik het prima, maar leer eens begrijpen dat niet iedereen van honden houdt.
Dank U.
Op een bepaalde plek......quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Had er 70 onder m'n hoedeBazendieren
Je krijgt er zelfs al een klein stijfje van, alleen al door over ze te praten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Had er 70 onder m'n hoedeBazendieren
Heerlijk man, kleine stijfjesquote:Op dinsdag 22 december 2015 12:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je krijgt er zelfs al een klein stijfje van, alleen al door over ze te praten.
Er is niks stoers, ik wil gewoon geen last van andermans honden hebben, niet meer en niet minder.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:24 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon over je stoere nietszeggende teksten.
Mo en poepjes trollen gewoon een beetje. Zeker nadat hij aangeeft dat mensen die huskies mooie honden vinden niet sporen, is dat bijzonder duidelijk.quote:
Ik geef niet meer dan mijn mening over honden, ik hou er niet van, en hou ze gewoon lekker bij je.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Mo en poepjes trollen gewoon een beetje. Zeker nadat hij aangeeft dat mensen die huskies mooie honden vinden niet sporen, is dat bijzonder duidelijk.
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik geef niet meer dan mijn mening over honden, ik hou er niet van, en hou ze gewoon lekker bij je.
En om die gast die nu zijn arm mist door toedoen van zijn 'trouwe vriend' kan ik alleen hartelijk lachen.
Ik heb er net een naar je toe laten sturen via bol.comquote:Op dinsdag 22 december 2015 12:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik geef niet meer dan mijn mening over honden, ik hou er niet van, en hou ze gewoon lekker bij je.
En om die gast die nu zijn arm mist door toedoen van zijn 'trouwe vriend' kan ik alleen hartelijk lachen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |