Wat een baarlijke onzin.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:16 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dat snap ik, want jij vindt die honden nu eenmaal helemaal geweldig. Maar heel veel andere mensen moeten niks van zulke honden hebben, om uiteenlopende redenen, maar die hebben er wel last van. Ja, ook van jouw hond.
Je hebt ook van die paupers die 3 honden tegelijkertijd uitlaten. En die komen dan andere paupers tegen die 3 honden tegelijkertijd uitlaten. Of meer. En dat gebeurt enorm vaak tijdens mijn REM-slaapquote:Op maandag 21 december 2015 22:41 schreef tong80 het volgende:
Wat is het nut van een hond trouwens ?
Ze schijten hier het hele hofje onder.
Kijk, dit is nu precies wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat een baarlijke onzin.
De mensen in mijn omgeving hebben geen last van mijn hond, dat weet ik erg zeker aangezien ik aan de rand van een ons kent ons dorp woon. Zelfs als jij en ik elkaar per ongelijk zouden passeren zal jij geen last hebben van mijn hond.
Gebakken spons doet wonderen. Kan die daarna gelijk op de barbecue.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:28 schreef erodome het volgende:
Behalve dan als je je net zo onbehoorlijk gedraagt als hier tegen me. Dan loop ik gewoon stoïcijns door, leer je er maar mee leven.
Simpelweg zichtbaar zijn is gewoon geen overlast. Dat is namelijk het enige wat je merkt van mijn hond.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:35 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Kijk, dit is nu precies wat ik bedoel.
Jij ziet zelf helemaal niet meer hoeveel overlast je met zo'n grote hond veroorzaakt, omdat je zelf helemaal gek bent op die beesten. En zolang je dat niet inziet, heeft het ook geen zin om met je over dit onderwerp te discussiëren.
Jammer voor je, naast oa schot vastheid zijn mijn honden ook getraind op vreet niets wat niet uit je bak of uit mijn hand komt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:37 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Gebakken spons doet wonderen. Kan die daarna gelijk op de barbecue.
Van een Huskie kan ik het nog wel begrijpen, dat zijn gewoon schitterende beesten, maar weet wel waar je aan begint, er zijn weinig rassen die eigenwijzer zijn. Een vriend van me had er ook een, en daar kon je dus gewoon niet met iets te eten in je handen binnen komen, dat wilde hij koste wat kost van je afpakken. In normale situaties luisterde hij best goed, maar als er eten in de buurt kwam had ie ineens tunnelvisie.quote:Op maandag 21 december 2015 11:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, het gezin.
Maar optimaal is het inderdaad niet. Zo snap ik ook niet waarom er zoveel mensen huskies of border collies hebben.
Die gebakken spons moet men bij jou rectaal inbrengen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:37 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Gebakken spons doet wonderen. Kan die daarna gelijk op de barbecue.
Er lopen genoeg mensen rond met honden die totaal geen probleem opleveren. Of de hond niet groot is of niet maakt niet veel uit.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:35 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Kijk, dit is nu precies wat ik bedoel.
Jij ziet zelf helemaal niet meer hoeveel overlast je met zo'n grote hond veroorzaakt, omdat je zelf helemaal gek bent op die beesten. En zolang je dat niet inziet, heeft het ook geen zin om met je over dit onderwerp te discussiëren.
Veel hondenervaring hebben zegt ook niet alles natuurlijk. Dat betekend dat je al weet hoe je om moet gaan met honden en zegt ook niets over in welke situatie iemand honden vaak tegenkomt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:55 schreef Euribob het volgende:
Mooi ook weer hoe in dit topic de inbreng van iemand met veel hondenervaring ter zijde wordt geschoven als gekleurd gezeik. Laten we vooral niets van anderen aannemen, dat maakt het hebben van een ongenuanceerde mening alleen maar moeilijker.
Ik heb ook de nodige ervaring met honden, maar ben wat objectiever.quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:55 schreef Euribob het volgende:
Mooi ook weer hoe in dit topic de inbreng van iemand met veel hondenervaring ter zijde wordt geschoven als gekleurd gezeik. Laten we vooral niets van anderen aannemen, dat maakt het hebben van een ongenuanceerde mening alleen maar moeilijker.
Je hebt die doorgefokte valse krengen van je nog helemaal militair getraind ook! En maar volhouden dat je geen agressieve tokkie bent, die van agressieve tokkiehonden houdt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Jammer voor je, naast oa schot vastheid zijn mijn honden ook getraind op vreet niets wat niet uit je bak of uit mijn hand komt.
Veel plezier met ongenood bij hun bak komen
Waar blijkt dat tokkie zijn dan uit in zijn verhaal?quote:Op dinsdag 22 december 2015 07:05 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Je hebt die doorgefokte valse krengen van je nog helemaal militair getraind ook! En maar volhouden dat je geen agressieve tokkie bent, die van agressieve tokkiehonden houdt.
Duidelijk dat je erodome niet kent.quote:Op dinsdag 22 december 2015 07:13 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Waar blijkt dat tokkie zijn dan uit in zijn verhaal?
Ik ken hem ook niet. Ik zie gewoon zijn laatste posts hier. O.a. dat niet aan de etensbak komen.....wat bij geen enkele redelijke hond kan als je hem/haar niet kent. Daarnaast het aan de lijn houden of buiten vrij wandelen. Zijn er probleemhonden en bazen? Ja. Zeer zeker.quote:Op dinsdag 22 december 2015 07:15 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Duidelijk dat je erodome niet kent.
Zo is dus één van mijn gasten een vinger verloren. Eerste wat ik altijd aangaf : "Regel 1 wanneer je de kennel binnenstapt : GEEN eten! Je bevind je als nieuweling op het terrein van 70 huskies. Zij staan boven jou in de rangorde en als ze eten zien zijn ze vlugger dan je denkt om het je afhandig te maken."quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Van een Huskie kan ik het nog wel begrijpen, dat zijn gewoon schitterende beesten, maar weet wel waar je aan begint, er zijn weinig rassen die eigenwijzer zijn. Een vriend van me had er ook een, en daar kon je dus gewoon niet met iets te eten in je handen binnen komen, dat wilde hij koste wat kost van je afpakken. In normale situaties luisterde hij best goed, maar als er eten in de buurt kwam had ie ineens tunnelvisie.
En als zo'n iemand een klacht tegen jou indient?quote:Op dinsdag 22 december 2015 08:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo is dus één van mijn gasten een vinger verloren. Eerste wat ik altijd aangaf : "Regel 1 wanneer je de kennel binnenstapt : GEEN eten! Je bevind je als nieuweling op het terrein van 70 huskies. Zij staan boven jou in de rangorde en als ze eten zien zijn ze vlugger dan je denkt om het je afhandig te maken."
Daar had iemand maling aan. Een groepje huskies liep los om kennis te maken met de gasten toen hij stom genoeg was om een broodje uit z'n zak te halen. Zijn leuke vakantie was weg. Net als een vinger.
Zelfde reden als dat een huskie in principe niet rondloopt. Als z'n jachtinstict naar voren komt dan is hij weg tot hij dat konijn of die chihuahua die hij ruikt gevonden en gevangen heeft. Of op z'n best blijft hij je uitdagen om dichterbij te komen en als je hem bijna te pakken hebt weer een beetje verder weg te lopen. Bloedirritant
Is overigens niet bij alle huskies zo, zeker bij showlijnen niet. Maar bij werklijnen eigenlijk bijna altijd.
Een bijtincident met een pitbull loopt vaak wel iets anders af dan een bijtincident met een andere hond die er niet op gefokt is om z'n slachtoffer compleet kaal te vreten.quote:Op maandag 21 december 2015 23:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb geen pit en zal nooit een pit hebben. 1 terriër was genoeg.
Jij ook leest niet. Al het bewijs toont dat het ras verbieden niets uithaalt. Degene die onverantwoord met honden omgaan nemen dan andere honden en die komen dan omhoog in probleemgedrag. Het probleemgedrag, inc dit soort freaky incidenten, verminderd niet.
Als de vent uit de openingspost bij mij thuis was geweest had mijn Jack russel hem waarschijnlijk als eerste gebeten.
Heb jij dat artikel wel goed gelezen? Vent komt thuis na ongeoorloofd stappen, er volgt een grote ruzie, een glazen tafel sneuveld 'zomaar' en dan slaat de hond door.
Klinkt echt als een stabiele situatie of niet soms? Honden zijn wel honden, ze worden niet gefabriceerd in opdracht van de Bart Smit of Disney.
In mijn top 3 favo hondenrassen staat trouwens de golden retriever. Maar ik hou erg van molossers en kuddebewakers.
Niets. Daar tekenen ze voor uiteraard. Netjes gewaarschuwd. Niets aan te doen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 08:29 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En als zo'n iemand een klacht tegen jou indient?
Er zijn maar weinig honden gefokt om iets of iemand compleet kaal te vreten. Ook een pitbull niet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Een bijtincident met een pitbull loopt vaak wel iets anders af dan een bijtincident met een andere hond die er niet op gefokt is om z'n slachtoffer compleet kaal te vreten.
Die twee honden zijn al dood.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:08 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Lijkt me raar om te weten dat je hond jouw vlees in zich heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |