De opvang is geweigerd daar toch?quote:Op maandag 21 december 2015 05:34 schreef Cynix ® het volgende:
Ik dacht dat-ie weer teruggegaan was naar Culemborg.
Dat gaat niet lang meer duren.quote:Op maandag 21 december 2015 05:39 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zitten nu tijdelijk in deze 'droomvilla', in de buurt van Culemborg. Zij op de begane grond, hij op zolder.
De vorige keer hebben ze op die camping de huur kennelijk wel betaald.quote:Op maandag 21 december 2015 05:42 schreef Cynix ® het volgende:
Geen idee of ze hier nu echt wonen, eigenlijk?
En nog minder idee waarom de eigenaar met hen in zee is gegaan, wetende dat de hele boel weer uitgewoond en leeggeroofd gaat worden.
Ja.quote:Op maandag 21 december 2015 05:42 schreef Cynix ® het volgende:
Geen idee of ze hier nu echt wonen, eigenlijk?
Waar ?quote:
Zo'n campingbaas wil je niet achter je reet aan.quote:Op maandag 21 december 2015 08:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vorige keer hebben ze op die camping de huur kennelijk wel betaald.
Nee dat denk ik ook niet.quote:Op maandag 21 december 2015 09:06 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zo'n campingbaas wil je niet achter je reet aan.
Maar in een recreatiewoning kun je niet werkelijk wonen, als in inschrijven op het adres en dergelijke.quote:Op maandag 21 december 2015 08:48 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Ja.
Kan bevestigen dat ze daar dagelijks gezien worden
Dat kan daar prima, geen enkel probleem.quote:Op maandag 21 december 2015 09:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar in een recreatiewoning kun je niet werkelijk wonen, als in inschrijven op het adres en dergelijke.
Volgens mij is dat meer de vraag
Wat led lampjes voor licht in de duisternis.quote:Op maandag 21 december 2015 09:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat moe er in het kerstpakket zitten
Vertel het hier. Ja TS begint
Opblaaspop
Blauwe pilletjes
Kaartje voor fantasialand
Dat bedoel ik.quote:
Gezond verstandquote:Op maandag 21 december 2015 09:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat moe er in het kerstpakket zitten
Vertel het hier. Ja TS begint
Opblaaspop
Blauwe pilletjes
Kaartje voor fantasialand
Ja nou ja, Vursjien moet dan ook maar eens volwassen worden en verantwoordelijkheid nemen, dan kan er ook niemand naar je wijzen. Het is meer dan duidelijk dat die echt niet achter de kassa wilquote:Op maandag 21 december 2015 09:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet.
Ik denk dat PJR heel goed weet bij wie hij "vergeet" te betalen.
Waarbij in deze het vervelende is dat hij naar Virginia kan gaan wijzen.
Als ik haar was maakte ik dat ik wegkwam, of zette ik hem er direct uit, als ik de huur wel alleen kon betalen that is.
quote:Op maandag 21 december 2015 09:43 schreef miss_dynastie het volgende:
......
Het is meer dan duidelijk dat die echt niet achter de kassa wil
Met een baantje bij de Aldi gaat ze geen ¤ 1150 huur betalen.quote:Op maandag 21 december 2015 09:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja nou ja, Vursjien moet dan ook maar eens volwassen worden en verantwoordelijkheid nemen, dan kan er ook niemand naar je wijzen. Het is meer dan duidelijk dat die echt niet achter de kassa wil
Ze is tegenwoordig zelf uitgeroepen kunstenaar...quote:Op maandag 21 december 2015 18:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Met een baantje bij de Aldi gaat ze geen ¤ 1150 huur betalen.
https://www.facebook.com/kunstvirginiaquote:Op dinsdag 22 december 2015 12:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze is tegenwoordig zelf uitgeroepen kunstenaar...
40 uur aldi en nog 40 uur hamburgers flippen dan moet het wel te betalen zijn.quote:Op maandag 21 december 2015 18:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Met een baantje bij de Aldi gaat ze geen ¤ 1150 huur betalen.
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die "achter de kassa" als eerste optie hebben bij het vinden van een baan. Vooral niet als je naam en kop bekend zijn en je misschien wel een baantje in de mediawereld kan vinden. Zogauw blijkt dat dat niet gaat lukken, kan ze altijd nog richting Appie en McD.quote:Op maandag 21 december 2015 09:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
. Het is meer dan duidelijk dat die echt niet achter de kassa wil
Voor de Appie is ze al zowat te oud.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:08 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die "achter de kassa" als eerste optie hebben bij het vinden van een baan. Vooral niet als je naam en kop bekend zijn en je misschien wel een baantje in de mediawereld kan vinden. Zogauw blijkt dat dat niet gaat lukken, kan ze altijd nog richting Appie en McD.
Voor circus Renz nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Voor de Appie is ze al zowat te oud.
Laat ik het dan herformuleren naar: niet willen werken en zeker niet moe willen worden. 'Wat moet ik nou, zonder geld en met kind?' Nou, eh, aan de slag, moeten we allemaal.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:08 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die "achter de kassa" als eerste optie hebben bij het vinden van een baan. Vooral niet als je naam en kop bekend zijn en je misschien wel een baantje in de mediawereld kan vinden. Zogauw blijkt dat dat niet gaat lukken, kan ze altijd nog richting Appie en McD.
Dat is nou juist MIJN ambitiequote:Op dinsdag 22 december 2015 13:08 schreef Mula het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel oud zijn, want bij de lokale Jumbo zit echt een bejaarde achter de kassaquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat is nou juist MIJN ambitie![]()
Ik zou dolgraag weer caissière willen zijn, maar ben veul te oud.
Dat is allemaal personeel wat mee moest na overname van bijvoorbeeld de C1000 of Super de Boer.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel oud zijn, want bij de lokale Jumbo zit echt een bejaarde achter de kassa
Jeetje, met 24 al te oud zijnquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:54 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat is allemaal personeel wat mee moest na overname van bijvoorbeeld de C1000 of Super de Boer.
Ik kom er met mijn 24 écht niet meer tussen hoorTerwijl het echt mijn droombaan is.
Ik hoop het ookquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jeetje, met 24 al te oud zijnhoop voor je dat je er toch nog eens tussenkomt
Over Circus Renz gesproken.... heeft hij misschien een paar maanden huur vooruit betaald van de opbrengst van de "Red Circus Rens" actie?quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
40 uur aldi en nog 40 uur hamburgers flippen dan moet het wel te betalen zijn.
Is een van deze 2 droeftoeters niet al bij het glazen huis geweest om hun ideeen te promoten en ook meteen nog circus renz te redden.
Als dadelijk/straks/ooit de jeugdloon schalen afgeschaft zijn kom je er wel weer tussen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:54 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat is allemaal personeel wat mee moest na overname van bijvoorbeeld de C1000 of Super de Boer.
Ik kom er met mijn 24 écht niet meer tussen hoorTerwijl het echt mijn droombaan is.
Hopelijk welquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als dadelijk/straks/ooit de jeugdloon schalen afgeschaft zijn kom je er wel weer tussen.
Sorry, dit fascineert me nogal. Waarom is dit je droombaan dan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hopelijk welScheelt ook dat ik overdag beschikbaar ben, veel jongeren niet.
Ontopic maar weer
quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:47 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Sorry, dit fascineert me nogal. Waarom is dit je droombaan dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben de FBvriendjes van Virgin nog nieuws?quote:Dit verhaal zal ik gelijk ontkrachten.. Djelisa betekent alles voor mij de laatste centen van mijn aow is helemaal voor haar. Tevens zal ik er alles aan doen om Virginia terug te winnen zij is en blijft de liefde van mijn leven. Ik zou nooit naar Thailand terug willen waar ze mij besodemieterd hebben Tuig is het en het zijn gelukszoekers!
http://hollywoodhuizen.nl(...)rmen-van-thaise-ex//
Létterlijk?quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:20 schreef Ole het volgende:
Maar Sulleewan kiest letterlijk eieren voor haar geld.
Yep, C/P viert niet alleen op FOK! hoogtij.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:55 schreef Leandra het volgende:
Dat stuk op Hollywoodhuizen is toch vrijwel een één-op-één kopie van wat er pas al in een van de bladen stond?
Hier:
SHO / [Knoflookgate] #27 De dééérde ronde.. ehh.. scheiding?
OMG...quote:Op zondag 3 januari 2016 17:05 schreef Lienekien het volgende:
Hebben jullie gemist dat Virginia verhuisd is en een nieuwe liefde heeft? Daar lijkt haar FB op te wijzen, althans.
Zie je dit?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG...
En ja, gemist, maar ik ben dan ook FB-loos.
twitter:virginiaveck twitterde op vrijdag 01-01-2016 om 22:30:02Gister was top! GELUKKIG NIEUWJAAR !! #thebestdadever #newyear #nieuwjaar! https://t.co/cCSLLIcE0E reageer retweet
Ja, die foto. Kennelijk woont ze dan nu bij haar vader?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:14 schreef Leandra het volgende:
Ik zie wel deze tweet, en dan hoop ik eigenlijk maar dat de meneer in het plaatje haar eigen vader is, dat zou voor haar en haar kinderen wel eens het beste kunnen zijn, weer een goede band met haar ouders:[ afbeelding ]twitter:virginiaveck twitterde op vrijdag 01-01-2016 om 22:30:02Gister was top! GELUKKIG NIEUWJAAR !! #thebestdadever #newyear #nieuwjaar! https://t.co/cCSLLIcE0E reageer retweet
Raar, dat zie ik dan weer niet staan.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:16 schreef Amarantha het volgende:
Dat is haar pa hoor. Op FB staat bij de foto: Met *hartje* vader.
Ik heb haar laatst weer toegevoegdquote:Op zondag 3 januari 2016 17:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Raar, dat zie ik dan weer niet staan.
wat ziet ze er goed uit, mag ook wel eens gezegd wordenquote:Op zondag 3 januari 2016 17:14 schreef Leandra het volgende:
Ik zie wel deze tweet, en dan hoop ik eigenlijk maar dat de meneer in het plaatje haar eigen vader is, dat zou voor haar en haar kinderen wel eens het beste kunnen zijn, weer een goede band met haar ouders:[ afbeelding ]twitter:virginiaveck twitterde op vrijdag 01-01-2016 om 22:30:02Gister was top! GELUKKIG NIEUWJAAR !! #thebestdadever #newyear #nieuwjaar! https://t.co/cCSLLIcE0E reageer retweet
Geen idee, of ze was er voor oud en nieuw, zodat ze niet verplicht met PJR hoefde te toasten?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, die foto. Kennelijk woont ze dan nu bij haar vader?
Maar daar woonde ze toch al, in die 'droomvilla' bovenin dit topic?quote:Op zondag 3 januari 2016 18:21 schreef Lienekien het volgende:
Er staat dat ze 22 december naar Culemborg is verhuisd.
hMisschien is ze dan BINNEN Culemborg verhuisd?quote:Op zondag 3 januari 2016 19:16 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar daar woonde ze toch al, in die 'droomvilla' bovenin dit topic?
quote:Mijn kracht om door te gaan..! Wat een prachtige ogen.
Ondanks geen Virginia heb ik toch een kleine Virginia !
Gatverdamme....quote:Op zondag 3 januari 2016 20:00 schreef Poesopstokje het volgende:
Niemand die deze creepy quote van PJ heeft gespot gisteren?
[..]
Wow echt. Die is vast enorm blij dat die last van haar schouders is gevallen. Zag laatst een fragment van haar (met Rob Geus) en daar viel ze me alles mee.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wat ziet ze er goed uit, mag ook wel eens gezegd worden
quote:Virginia is nu al echt 3 dagen weg we zijn uit elkaar maar ik wordt nu al gek van het gemis.. Over 12 dagen komt ze pas terug en hoop ik dat we weer terug bij elkaar kunnen komen.
quote:Wat was ik dood ongerust omdat ik wist dat Virginia in Istanbul was gelukkig was zij net een half uur eerder vertrokken voor dat de aanslag was!
Hij is zo wanhopigquote:
Die kan ook geen zin correct schrijven.quote:
maar hij is wel de intellect en zij de meid van de straatquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die kan ook geen zin correct schrijven.
Hoe sneu is die tjap ook als men massaal sympathie voor Vurdzjien gaat krijgen in de loop van de jarenquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hij is zo wanhopig
Hopelijk houdt Virgin voet bij stuk en blijft ze uit de buurt van die engerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |