abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † maandag 21 december 2015 @ 18:57:50 #26
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158416348
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 09:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja nou ja, Vursjien moet dan ook maar eens volwassen worden en verantwoordelijkheid nemen, dan kan er ook niemand naar je wijzen. Het is meer dan duidelijk dat die echt niet achter de kassa wil :')
Met een baantje bij de Aldi gaat ze geen ¤ 1150 huur betalen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_158436193
quote:
99s.gif Op maandag 21 december 2015 18:57 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Met een baantje bij de Aldi gaat ze geen ¤ 1150 huur betalen.
Ze is tegenwoordig zelf uitgeroepen kunstenaar...
pi_158436411
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ze is tegenwoordig zelf uitgeroepen kunstenaar...
https://www.facebook.com/kunstvirginia
Energiek vol maakt zij kunstwerken de kleuren van virginia spranken uit vrolijkheid liefde en tederheid.
_____________ :') !!
´
pi_158436541
quote:
99s.gif Op maandag 21 december 2015 18:57 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Met een baantje bij de Aldi gaat ze geen ¤ 1150 huur betalen.
40 uur aldi en nog 40 uur hamburgers flippen dan moet het wel te betalen zijn.

Is een van deze 2 droeftoeters niet al bij het glazen huis geweest om hun ideeen te promoten en ook meteen nog circus renz te redden. :D
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 13:08:24 #30
240917 Mula
pi_158437046
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 09:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

. Het is meer dan duidelijk dat die echt niet achter de kassa wil :')
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die "achter de kassa" als eerste optie hebben bij het vinden van een baan. Vooral niet als je naam en kop bekend zijn en je misschien wel een baantje in de mediawereld kan vinden. Zogauw blijkt dat dat niet gaat lukken, kan ze altijd nog richting Appie en McD.
pi_158437120
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 13:08 schreef Mula het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er veel mensen zijn die "achter de kassa" als eerste optie hebben bij het vinden van een baan. Vooral niet als je naam en kop bekend zijn en je misschien wel een baantje in de mediawereld kan vinden. Zogauw blijkt dat dat niet gaat lukken, kan ze altijd nog richting Appie en McD.
Voor de Appie is ze al zowat te oud.
Tap tap tap
  dinsdag 22 december 2015 @ 13:17:47 #32
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_158437233
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Voor de Appie is ze al zowat te oud.
Voor circus Renz niet :P
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 13:31:22 #33
43556 miss_dynastie
pi_158437466
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 13:08 schreef Mula het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er veel mensen zijn die "achter de kassa" als eerste optie hebben bij het vinden van een baan. Vooral niet als je naam en kop bekend zijn en je misschien wel een baantje in de mediawereld kan vinden. Zogauw blijkt dat dat niet gaat lukken, kan ze altijd nog richting Appie en McD.
Laat ik het dan herformuleren naar: niet willen werken en zeker niet moe willen worden. 'Wat moet ik nou, zonder geld en met kind?' Nou, eh, aan de slag, moeten we allemaal.
pi_158440135
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 13:08 schreef Mula het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er veel mensen zijn die "achter de kassa" als eerste optie hebben bij het vinden van een baan. Vooral niet als je naam en kop bekend zijn en je misschien wel een baantje in de mediawereld kan vinden. Zogauw blijkt dat dat niet gaat lukken, kan ze altijd nog richting Appie en McD.
Dat is nou juist MIJN ambitie }:|
Ik zou dolgraag weer caissière willen zijn, maar ben veul te oud. }:|
  dinsdag 22 december 2015 @ 15:53:18 #35
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158440205
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 15:49 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dat is nou juist MIJN ambitie }:|
Ik zou dolgraag weer caissière willen zijn, maar ben veul te oud. }:|
Dan moet je wel heel oud zijn, want bij de lokale Jumbo zit echt een bejaarde achter de kassa :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158440253
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 15:53 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dan moet je wel heel oud zijn, want bij de lokale Jumbo zit echt een bejaarde achter de kassa :+
Dat is allemaal personeel wat mee moest na overname van bijvoorbeeld de C1000 of Super de Boer.

Ik kom er met mijn 24 écht niet meer tussen hoor :N Terwijl het echt mijn droombaan is.
  dinsdag 22 december 2015 @ 15:58:38 #37
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158440349
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 15:54 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dat is allemaal personeel wat mee moest na overname van bijvoorbeeld de C1000 of Super de Boer.

Ik kom er met mijn 24 écht niet meer tussen hoor :N Terwijl het echt mijn droombaan is.
Jeetje, met 24 al te oud zijn -O- hoop voor je dat je er toch nog eens tussenkomt :) en het ging inderdaad om een Jumbo, wat voorheen een Super de Boer was.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158440374
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 15:58 schreef Maraca het volgende:

[..]

Jeetje, met 24 al te oud zijn -O- hoop voor je dat je er toch nog eens tussenkomt :)
Ik hoop het ook :Y

Tegenwoordig worden ze er met 18 massaal uitgeschopt.. Die nieuwe wachttijd tussen 2 contracten (3 losse contracten van een jaar, daarna of er uit of een vast contract) is nu met 3 maanden verhoogd naar 6 maand. Niet leuk meer.
  dinsdag 22 december 2015 @ 16:07:24 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158440518
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:42 schreef Basp1 het volgende:

[..]

40 uur aldi en nog 40 uur hamburgers flippen dan moet het wel te betalen zijn.

Is een van deze 2 droeftoeters niet al bij het glazen huis geweest om hun ideeen te promoten en ook meteen nog circus renz te redden. :D
Over Circus Renz gesproken.... heeft hij misschien een paar maanden huur vooruit betaald van de opbrengst van de "Red Circus Rens" actie?
Volgens mij waren er wel een paar sukkels mentaal uitgedaagden die erin waren getrapt :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158440666
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 15:54 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dat is allemaal personeel wat mee moest na overname van bijvoorbeeld de C1000 of Super de Boer.

Ik kom er met mijn 24 écht niet meer tussen hoor :N Terwijl het echt mijn droombaan is.
Als dadelijk/straks/ooit de jeugdloon schalen afgeschaft zijn kom je er wel weer tussen.
pi_158441403
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 16:14 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Als dadelijk/straks/ooit de jeugdloon schalen afgeschaft zijn kom je er wel weer tussen.
Hopelijk wel :Y Scheelt ook dat ik overdag beschikbaar ben, veel jongeren niet.

Ontopic maar weer :+
pi_158441507
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 16:43 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Hopelijk wel :Y Scheelt ook dat ik overdag beschikbaar ben, veel jongeren niet.

Ontopic maar weer :+
Sorry, dit fascineert me nogal. Waarom is dit je droombaan dan?
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_158441609
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 16:47 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Sorry, dit fascineert me nogal. Waarom is dit je droombaan dan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158536567
quote:
Dit verhaal zal ik gelijk ontkrachten.. Djelisa betekent alles voor mij de laatste centen van mijn aow is helemaal voor haar. Tevens zal ik er alles aan doen om Virginia terug te winnen zij is en blijft de liefde van mijn leven. Ik zou nooit naar Thailand terug willen waar ze mij besodemieterd hebben Tuig is het en het zijn gelukszoekers!

http://hollywoodhuizen.nl(...)rmen-van-thaise-ex//
Hebben de FBvriendjes van Virgin nog nieuws? c_/

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2015 10:48:37 ]
pi_158537002
Peter Jan Rens (65) wil relatie met ex-vriendin (22) lijmen

Oud-presentator Peter Jan Rens (65) heeft op Facebook het al weken rondzingende gerucht ontzenuwd dat hij binnenkort zou terugkeren naar zijn ex-vriendin in Thailand. ,,Ik zou nooit naar Thailand terug willen waar ze mij besodemieterd hebben. Tuig is het en het zijn gelukszoekers'', schrijft Rens. Hij wil verder een uiterste poging doen om zijn gestrande relatie met Virgina te redden.

'Meneer Kaktus' Rens gaat in op een publicatie, zaterdag op de site Hollywoodhuizen. Daarin wordt gesteld dat de 43-jarige Sulleewan Peter Jan weer met open armen wil ontvangen in de Thaise villa die hij ooit voor haar kocht. De voormalige presentator ging een paar jaar geleden bij haar weg toen hij verliefd werd op zijn 43 jaar jongere Nederlandse vriendin Virginia van Eck (22). Virginia zette in november dit jaar een vette punt achter hun spraakmakende relatie. Volgens haar, omdat ze alle ruzies en valse beloftes van Rens spuugzat was. Samen zetten ze in juni 2014 dochtertje Djelisa op de wereld.

Peter Jan Rens, die financiële problemen zou hebben, gaat zijn pensioengeld in geen geval naar de Thaise vrouw overmaken, zoals wordt gesteld op de site in kwestie. ,,Mijn laatste centen zijn voor Djelisa'', aldus Rens op Facebook. Hij stelt verder er alles aan te zullen doen om zijn relatie met Virginia nieuw leven in te blazen. ,,Zij is en blijft de liefde van mijn leven.''

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ndin-22-lijmen.dhtml

Dat wordt slijmen :7
  Moderator / Miss SHO zaterdag 26 december 2015 @ 11:20:32 #46
22592 crew  Ole
pi_158537018
...


BINNENKIJKEN! ‘Rijke’ Peter Jan Rens terug in Thaise villa en in armen van Thaise ex 0

DOOR REDACTIE OP 26 DECEMBER 2015HOLLYWOOD HUIZEN

Het huis dat Rens in het noorden van Thailnd liet bouwen

•••••••••••

Peter Jan Rens, recent gedumpt werd door zijn 22-jarige vriendin Virginia, de moeder van zijn babydochter Djelisa, kan waarschijnlijk ook tot zijn eigen verbazing, terugkeren in de armen van zijn Thaise vrouw Sulleewan “Hij is welkom,” zegt Sulleewan.

Dat mag opmerkelijk heten, want Rens liet de Thaise van de ene op de andere dag in de steek voor Virginia, probeerde haar villa af te troggelen en liet zich de afgelopen drie jaar ook maar weinig vleiend over haar uit. Maar Sulleewan kiest letterlijk eieren voor haar geld.

Volgens zijn Thaise ex Sulleewan vertrekt de papa van Djelisa, Peter Jan Rens namelijk binnenkort naar Thailand om in haar armen terug te keren. “Peter Jan wil bij terugkomen hij is welkom,” zegt de 38-jarige Thaise die de afgelopen jaren nadat Rens haar van de ene op de andere dag in de steek liet toch het nodige te verduren heeft gehad.

De nakende terugkeer van Rens in het huis en armen van Sulleewan mag dan ook opmerkelijk genoemd worden. De Thaise Suleewan weet als geen ander dat Rens in de afgelopen jaren zowat alles geprobeerd heeft om haar loer te draaien. Zo probeerde hij de op haar naam staande villa te verkopen en de opbrengst voor het grootse deel in eigen zak steken. Telefonisch bedreigde hij Sulleewan ook meerdere malen.

Het lijkt geldnood te zijn waarom wat haar betreft Peter Jan Rens, ondanks alles wat er gebeurd is, mag terugkomen. Want Sulleewan weet dat haar kostje gekocht is als Rens binnenkort terugkeert en ze samen met de kinderen weer kunnen gaan wonen in de nu nog altijd leegstaande villa.

In het arme noorden van Thailand leeft de bevolking namelijk van gemiddeld van 5 euro per dag. Wie er 200 euro per maand verdient is rijk. Megarijk voor Thaise begrippen was Sulleewan zelfs in de jaren dat zij in het piepklein Nong Roi met Peter Jan Rens en haar drie kinderen in een door Meneer Kaktus gebouwde villa van ¤200.000 woonde. Het was en is het mooiste huis van het straatarme dorpje. Het leverde Rens zelfs de bijnaam Koning van Nong Roi op!

Sulleewans vriendin Kob, die in tegenstelling tot Sulleewan wel het Engels machtig is, verwoordt het namens Sulleewan zo: “Peter Jan heeft haar verteld dat hij weer rijk wordt. Hij krijgt volgend jaar weer veel geld. En hij zegt nog altijd van haar te houden en dat Virginia nu echt verleden tijd is.”

Niet dat Rens zijn tv-carrière nieuw leven heeft weten in te blazen en of van zijn talloze plannen plotseling geld is gaan opleveren, maar de op de op 10 oktober 1950 in Velsen-Noord geboren Peter Jan Rens krijg volgend jaar april voor het eerst AOW!

Dankzij die Algemene Ouderdomswet, het basispensioen dat iedere Nederlander krijgt, lijken zijn voornaamste financiële problemen over een maand of vier tot het verleden te behoren. En het lijkt er zelfs op dat voormalig Meneer Kaktus dankzij die AOW van ¤1113,56, exclusief vakantiegeld, zijn laatste levensjaren in alle comfort onder de zon gaat beleven, want de ruim duizend euro die de staat iedere maand op zij bankrekening gaat storten is in Nong Roi een vermogen!

SHARE.Twitter Facebook Google+ PinterestLinkedIn Tumblr Email
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 26 december 2015 @ 11:21:54 #47
22592 crew  Ole
pi_158537035
Hij ontkent wel op facebook
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 26 december 2015 @ 11:55:37 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158537558
Dat stuk op Hollywoodhuizen is toch vrijwel een één-op-één kopie van wat er pas al in een van de bladen stond?

Hier:
SHO / [Knoflookgate] #27 De dééérde ronde.. ehh.. scheiding?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † zondag 27 december 2015 @ 10:12:32 #49
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158562053
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 11:20 schreef Ole het volgende:
Maar Sulleewan kiest letterlijk eieren voor haar geld.
Létterlijk? :?
Nou ja, ze zou wel een ei binnenhalen. Maar dat is ze dus zelf ook. oO<
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zondag 27 december 2015 @ 10:17:47 #50
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158562102
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 11:55 schreef Leandra het volgende:
Dat stuk op Hollywoodhuizen is toch vrijwel een één-op-één kopie van wat er pas al in een van de bladen stond?

Hier:
SHO / [Knoflookgate] #27 De dééérde ronde.. ehh.. scheiding?
Yep, C/P viert niet alleen op FOK! hoogtij. ;)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')