OMG...quote:Op zondag 3 januari 2016 17:05 schreef Lienekien het volgende:
Hebben jullie gemist dat Virginia verhuisd is en een nieuwe liefde heeft? Daar lijkt haar FB op te wijzen, althans.

Zie je dit?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG...
En ja, gemist, maar ik ben dan ook FB-loos.

twitter:virginiaveck twitterde op vrijdag 01-01-2016 om 22:30:02Gister was top! GELUKKIG NIEUWJAAR !! #thebestdadever #newyear #nieuwjaar! https://t.co/cCSLLIcE0E reageer retweet

Ja, die foto. Kennelijk woont ze dan nu bij haar vader?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:14 schreef Leandra het volgende:
Ik zie wel deze tweet, en dan hoop ik eigenlijk maar dat de meneer in het plaatje haar eigen vader is, dat zou voor haar en haar kinderen wel eens het beste kunnen zijn, weer een goede band met haar ouders:[ afbeelding ]twitter:virginiaveck twitterde op vrijdag 01-01-2016 om 22:30:02Gister was top! GELUKKIG NIEUWJAAR !! #thebestdadever #newyear #nieuwjaar! https://t.co/cCSLLIcE0E reageer retweet

Raar, dat zie ik dan weer niet staan.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:16 schreef Amarantha het volgende:
Dat is haar pa hoor. Op FB staat bij de foto: Met *hartje* vader.

Ik heb haar laatst weer toegevoegdquote:Op zondag 3 januari 2016 17:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Raar, dat zie ik dan weer niet staan.

wat ziet ze er goed uit, mag ook wel eens gezegd wordenquote:Op zondag 3 januari 2016 17:14 schreef Leandra het volgende:
Ik zie wel deze tweet, en dan hoop ik eigenlijk maar dat de meneer in het plaatje haar eigen vader is, dat zou voor haar en haar kinderen wel eens het beste kunnen zijn, weer een goede band met haar ouders:[ afbeelding ]twitter:virginiaveck twitterde op vrijdag 01-01-2016 om 22:30:02Gister was top! GELUKKIG NIEUWJAAR !! #thebestdadever #newyear #nieuwjaar! https://t.co/cCSLLIcE0E reageer retweet

Geen idee, of ze was er voor oud en nieuw, zodat ze niet verplicht met PJR hoefde te toasten?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, die foto. Kennelijk woont ze dan nu bij haar vader?

Maar daar woonde ze toch al, in die 'droomvilla' bovenin dit topic?quote:Op zondag 3 januari 2016 18:21 schreef Lienekien het volgende:
Er staat dat ze 22 december naar Culemborg is verhuisd.

hMisschien is ze dan BINNEN Culemborg verhuisd?quote:Op zondag 3 januari 2016 19:16 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar daar woonde ze toch al, in die 'droomvilla' bovenin dit topic?

quote:Mijn kracht om door te gaan..! Wat een prachtige ogen.
Ondanks geen Virginia heb ik toch een kleine Virginia !

Gatverdamme....quote:Op zondag 3 januari 2016 20:00 schreef Poesopstokje het volgende:
Niemand die deze creepy quote van PJ heeft gespot gisteren?
[..]

Wow echt. Die is vast enorm blij dat die last van haar schouders is gevallen. Zag laatst een fragment van haar (met Rob Geus) en daar viel ze me alles mee.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wat ziet ze er goed uit, mag ook wel eens gezegd worden

quote:Virginia is nu al echt 3 dagen weg we zijn uit elkaar maar ik wordt nu al gek van het gemis.. Over 12 dagen komt ze pas terug en hoop ik dat we weer terug bij elkaar kunnen komen.
quote:Wat was ik dood ongerust omdat ik wist dat Virginia in Istanbul was gelukkig was zij net een half uur eerder vertrokken voor dat de aanslag was!

Hij is zo wanhopigquote:

Die kan ook geen zin correct schrijven.quote:

maar hij is wel de intellect en zij de meid van de straatquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die kan ook geen zin correct schrijven.

Hoe sneu is die tjap ook als men massaal sympathie voor Vurdzjien gaat krijgen in de loop van de jarenquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hij is zo wanhopig
Hopelijk houdt Virgin voet bij stuk en blijft ze uit de buurt van die engerd.

Wie had dat ooit gedacht hè?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe sneu is die tjap ook als men massaal sympathie voor Vurdzjien gaat krijgen in de loop van de jaren

Voor mij ook idd. Ze is nog steeds ietwat tokkie, maar je kunt niks doen aan de kringen waarin je geboren en opgevoed wordt, daar raak je mee besmet. Tof wijf en mooi voor haar ook dat Nederland dat heeft kunnen zien in schril contrast met Robquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:59 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wie had dat ooit gedacht hè?
De ''jouw vrouw mijn vrouw'' aflevering heeft het voor mij gedaan
 Geus
 Geus  

Bij mij ook. Ze kwam daar echt als winnaar uit de bus.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:59 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wie had dat ooit gedacht hè?
De ''jouw vrouw mijn vrouw'' aflevering heeft het voor mij gedaan

Eensquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:01 schreef Poesopstokje het volgende:
En laten we nu met z'n allen hopen dat ze bij die vent wegblijft en een nieuw leven begint met dr twee kinderen

Drie woorden to the max.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die kan ook geen zin correct schrijven.

Wow, wat is die Kneus door de mand gevallen zeg!quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Voor mij ook idd. Ze is nog steeds ietwat tokkie, maar je kunt niks doen aan de kringen waarin je geboren en opgevoed wordt, daar raak je mee besmet. Tof wijf en mooi voor haar ook dat Nederland dat heeft kunnen zien in schril contrast met RobGeus

Gewoon eventjes alles schoon maken. Kun je er daarna van genieten!quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:28 schreef Cynix ® het volgende:
Ging-ie niet dagelijks zijn kunstgras stofzuigen?

idd van 50 naar 45. Toch een topprestatie.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wat ziet ze er goed uit, mag ook wel eens gezegd worden

Wanneer je dacht dat het al niet erger kon..quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wow, wat is die Kneus door de mand gevallen zeg!

Jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:28 schreef Cynix ® het volgende:
Ging-ie niet dagelijks zijn kunstgras stofzuigen?

Dat was wel dé uitzending van het jaar 2015 wat mij betreft. Van die Rob Geus, daar werd je idd niet vrolijk vanquote:Op donderdag 14 januari 2016 01:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wanneer je dacht dat het al niet erger kon..
[..]
Ja

Ik was zwaar bevooroordeeld, maar vind haar sindsdien heel tof. Haar grote fout is die Kaktus geweest. Ik hoop dat ze voet bij stuk houdt nu.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bij mij ook. Ze kwam daar echt als winnaar uit de bus.

Ik ben helemaal verbaasd. Eerder leek hij wel normaal te kunnen schrijven.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wij maar denken dat Virginia al die posts op FB en Twitter deed

Met Djelisa?quote:

Nee toch? Ze is toch op vakantie in Marmaris?quote:

Ze heeft er haar droomhuis gevonden stond in een fb status.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee toch? Ze is toch op vakantie in Marmaris?

quote:Ex-vriendin Peter Jan Rens verhuist naar Turkije
De ex-vriendin van Peter Jan Rens, Virginia van Eck, is vertrokken naar Turkije.
Dat laat Van Eck weten in een interview met Shownieuws. Het lijkt erop dat ze niet van plan is terug te komen, maar de 22-jarige Van Eck wil dat bevestigen noch ontkennen. "Besluit genomen, een grote verandering in mijn leven. Op naar de toekomst!"
"Het is geen vakantie, we hebben al een huis", zegt ze. Dochter Djelisa, die anderhalf jaar geleden werd geboren, wordt nu door Rens verzorgd. "Ze is Peter's oogappeltje."
Uit een eerdere relatie heeft Van Eck de 8-jarige Jay, die bij haar moeder woont en daar ook blijft. "Ik wil hem niet uit zijn vertrouwde omgeving weghalen. Ik moet ook eerlijk zeggen dat hij het erg goed heeft bij mijn moeder. Hij komt niets tekort."
De 65-jarige Rens en Van Eck gingen in november uit elkaar na een relatie van ruim vier jaar.
Hoop
Rens (65) hoopt nog altijd dat hij en Van Eck weer bij elkaar komen. "Virginia is nu al echt drie dagen weg. We zijn uit elkaar, maar ik word nu al gek van het gemis. Over twaalf dagen komt ze pas terug en ik hoop dat we weer terug bij elkaar kunnen komen."
Eerder zei Van Eck al tegen Shownieuws dat ze met Rens goede en slechte tijden heeft beleefd. "Met Peter heb ik vier jaar lang bijna als een zigeuner moeten leven, omdat we weer uit een huis werden gezet of om een andere reden moesten verkassen." Ze besloot uiteindelijk de stekker uit hun relatie te trekken.
Door: BuzzE/NU.nl

dat denkt hij...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:38 schreef Lienekien het volgende:
Overigens begrijp ik van de FB van PJR dat ze twee weken naar Turkije is om bij te tanken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |