abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Games zaterdag 2 januari 2016 @ 10:21:54 #126
181272 crew  Noppie2000
pi_158754830
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 10:18 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ja, maar dit soort types hoort tot in een uur of twee onder de 15 te zitten?

V.
Kan, maar als ze net een half uur geleden beginnen te spelen, dan kom je die nog volop tegen :P Het is pas 2 januari en zeker 1 januari zullen er nog veel brak zijn geweest of niet hebben gespeeld. Geef het nog een paar dagen en dan is het weer helemaal uitgesmeerd op een enkeling na :)
  Redactie Games zaterdag 2 januari 2016 @ 15:23:41 #127
181272 crew  Noppie2000
pi_158761294
Vandaag 21x Implosion gebruikt, 15x deed het 2 damage.

Soms, soms :X
pi_158762416
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 09:50 schreef Verbal het volgende:
Christus te paard, wat is er aan de hand met ranked play? Ik blijf maar rond de 19/20 hangen omdat ik echt constant word afgeslacht door lui met briljante decks, draws en combo's. Op zich kan ik het best hebben, want er zitten echt toffe plays tussen waar ik alleen maar deemoedig het hoofd kan buigen, maar zo veel en zo constant. En waarom zitten ze niet hoger in de ranks?

V.
Irriteer me hier ook mateloos aan, al twee middagen op rij nu kom ik niet boven rank 20 :')
Gezeik ook iedere maand, duurt weer een week voor je een beetje fatsoenlijk kan gaan levelen eer al die pay2win figuren wat hoger zitten.
pi_158762458
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:12 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

pay2win
:')
  zaterdag 2 januari 2016 @ 16:29:42 #130
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_158762846
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:14 schreef TwyLight het volgende:

[..]

:')
Mwa, nu heb je zeker een aantal kaarten nodig als je hoger dan level 15 wil komen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_158763773
Ben hiermee begonnen door een collega die het op zijn mobiel speelde. Kan er nog geen reet van, hoogste was level 14 als hunter aangezien die nog het meest straight forward is. Liefst zou ik met Mage/Priest spelen want daar verlies ik bijna altijd van, maar vind het lastig daarvoor een deck te maken en die combinaties te zien zeg maar.

Verder wel een verslavend spelletje. Ik speel het graag
pi_158765140
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:10 schreef Azpilicueta het volgende:
Ben hiermee begonnen door een collega die het op zijn mobiel speelde. Kan er nog geen reet van, hoogste was level 14 als hunter aangezien die nog het meest straight forward is. Liefst zou ik met Mage/Priest spelen want daar verlies ik bijna altijd van, maar vind het lastig daarvoor een deck te maken en die combinaties te zien zeg maar.

Verder wel een verslavend spelletje. Ik speel het graag
Neem hier eens een kijkje, vind je de betere decks per class. Als je liever de gratis varianten hebt (decks waarvoor je geen packs en adventures hoeft aan te schaffen kijk dan hier. Let wel dat de gratis versies aanzienlijk slechter zijn gezien nagenoeg iedere tegenstander de betaalde variant zal hebben...
  zaterdag 2 januari 2016 @ 19:02:51 #133
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_158766683
- edit - ik zag niet dat er alweer een volgende pagina was.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 19:04:19 #134
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_158766727
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:29 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Mwa, nu heb je zeker een aantal kaarten nodig als je hoger dan level 15 wil komen.
Afgelopen maand had ik rank 3 met m'n gratis deckie, dus ik geloof nog steeds niet in dat ge-p2w.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_158768006
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:04 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Afgelopen maand had ik rank 3 met m'n gratis deckie, dus ik geloof nog steeds niet in dat ge-p2w.
Class en kaarten? ;)
  zaterdag 2 januari 2016 @ 22:50:39 #136
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_158774958
En trouwens ook hier een fijn 2016 gewenst allemaal.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 23:40:03 #137
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_158776917
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:52 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Class en kaarten? ;)


(Blingtron zat een keer in een pakje, Dr. Boom heb ik gecraft)

Heb alleen inmiddels de Azure Drake vervangen door een 2e Goblin Blastmage (tegen bv secret paladin/ munster for battle een enorm verschil). Vandaag met streak weer van 17 naar 14, dus deck lijkt nog steeds te werken. Veel commons, Loatheb als enige kaart van een adventure. Heb geen tijd om echt veel te spelen, maar obv vorige maand zou Legend niet onhaalbaar moeten zijn.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_158782750
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 23:40 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

(Blingtron zat een keer in een pakje, Dr. Boom heb ik gecraft)

Heb alleen inmiddels de Azure Drake vervangen door een 2e Goblin Blastmage (tegen bv secret paladin/ munster for battle een enorm verschil). Vandaag met streak weer van 17 naar 14, dus deck lijkt nog steeds te werken. Veel commons, Loatheb als enige kaart van een adventure. Heb geen tijd om echt veel te spelen, maar obv vorige maand zou Legend niet onhaalbaar moeten zijn.
Geen flamecannon, flamestrike, polymorph, arcane blast/missiles...
Lijkt me niet echt een sterk deck tegen bijvoorbeeld aggro.
  zondag 3 januari 2016 @ 10:49:25 #139
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_158782786
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 10:45 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Geen flamecannon, flamestrike, polymorph, arcane blast/missiles...
Lijkt me niet echt een sterk deck tegen bijvoorbeeld aggro.
Mech Mage heeft in principe ook nooit de spells die jij noemt.

Ik had zelf dan wel een Flamestrike toegevoegd, maar ook dat is normaalgesproken niet nodig.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zondag 3 januari 2016 @ 10:59:41 #140
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_158782917
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 10:45 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Geen flamecannon, flamestrike, polymorph, arcane blast/missiles...
Lijkt me niet echt een sterk deck tegen bijvoorbeeld aggro.
Het is juist hartstikke sterk tegen aggro. Hunter is bijna altijd een overwinning, en een flamestrike komt veel te laat - een groot deel van de potjes heb je bij turn 7 al gewonnen, en anders wil je het liefst iets dat face damage doet. Sta je bij turn 7 al achter dan red je het daarna ook niet meer met zulke kleine minions.

Als het goed is ben je vanaf turn 1 al aan het opbouwen en schade aan het toebrengen, laat de ander maar traden ipv dat je zelf probeert zijn minions te verwijderen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_158783652
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 10:59 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Het is juist hartstikke sterk tegen aggro. Hunter is bijna altijd een overwinning, en een flamestrike komt veel te laat - een groot deel van de potjes heb je bij turn 7 al gewonnen, en anders wil je het liefst iets dat face damage doet. Sta je bij turn 7 al achter dan red je het daarna ook niet meer met zulke kleine minions.

Als het goed is ben je vanaf turn 1 al aan het opbouwen en schade aan het toebrengen, laat de ander maar traden ipv dat je zelf probeert zijn minions te verwijderen.
Als de tegenstander 1 grote taunt speelt en je toevallig geen fireball hebt dan is het al klaar, of ik moet iets niet zien wat jij wel ziet. Heb net een paar potjes met datzelfde deck gespeeld om dit uit te testen. Grote taunt > mijn minions...

Aggro shaman bijvoorbeeld, tunnel trog op beurt 1, spirit wolves op turn 3 en gg...
Druid met oneindig veel taunt minions etc.

Het werkt wel als de tegenstander een shithand heeft :P
pi_158783895
Mech mage werkt al sinds gvg uit is gekomen en nu ga jij het aan de kant schuiven omdat een tegenstander een grote taunt zou spelen? ....... mechmage werkt omdat het snel veel minions dropt en de grote taunt vaak te laat komt. Fireball is een mogelijk antwoord of dr.boom. Sowieso moet hij die taunt ook nog afrapen. Het is geen insta win.
  Redactie Games zondag 3 januari 2016 @ 12:22:30 #143
181272 crew  Noppie2000
pi_158784139
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 11:57 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Als de tegenstander 1 grote taunt speelt en je toevallig geen fireball hebt dan is het al klaar, of ik moet iets niet zien wat jij wel ziet. Heb net een paar potjes met datzelfde deck gespeeld om dit uit te testen. Grote taunt > mijn minions...

Aggro shaman bijvoorbeeld, tunnel trog op beurt 1, spirit wolves op turn 3 en gg...
Druid met oneindig veel taunt minions etc.

Het werkt wel als de tegenstander een shithand heeft :P
Je zegt dus eindelijk: 'Als mijn tegenstander een counter heeft, en ik heb niet de juiste kaarten heb, is de kans groot dat ik verlies.' Ja, nogal logisch :+

Je kan het namelijk over elk deck zeggen: Aggro Shaman zonder tunnel troggs / overload in het begin? GG. Burn spells moeten gebruiken op minions? GG. Ramp Druid zonder wild growth/innervate/Darnassus? Vaak GG.

Elk deck heeft counters, elk deck trekt wel eens slecht, elk deck wint niet 100% van de keren. Zou anders ook wel een saai spelletje worden :P De realiteit leert dat Mech Mage legend viable is en dat het nog altijd een sterk deck is.
pi_158785321
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:22 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Je zegt dus eindelijk: 'Als mijn tegenstander een counter heeft, en ik heb niet de juiste kaarten heb, is de kans groot dat ik verlies.' Ja, nogal logisch :+

Je kan het namelijk over elk deck zeggen: Aggro Shaman zonder tunnel troggs / overload in het begin? GG. Burn spells moeten gebruiken op minions? GG. Ramp Druid zonder wild growth/innervate/Darnassus? Vaak GG.

Elk deck heeft counters, elk deck trekt wel eens slecht, elk deck wint niet 100% van de keren. Zou anders ook wel een saai spelletje worden :P De realiteit leert dat Mech Mage legend viable is en dat het nog altijd een sterk deck is.
Nee, ik zeg eigenlijk dat vrijwel iedere tegenstander over grote taunts beschikt en ik die lastig te verwijderen vind met een deck waarin een hoop kleinere minions zitten en weinig spells. Iets wat ik sowieso al bezwaarlijk vind aan vrijwel ieder aggro deck. Eén vijandelijke taunt (neem een standaard sludge belcher) en je bent vaak al 2-3 minions kwijt om het te verwijderen.
pi_158785360
Heb maar es even een secret pala gebouwd, om de p2w massa te evenaren. Werkt inderdaad erg lekker ^O^ Heb alleen Ragnaros vervangen voor een Justicar, goeie deal of niet?
  Redactie Games zondag 3 januari 2016 @ 13:25:29 #146
181272 crew  Noppie2000
pi_158785508
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 13:18 schreef GlenSpey het volgende:
Heb maar es even een secret pala gebouwd, om de p2w massa te evenaren. Werkt inderdaad erg lekker ^O^ Heb alleen Ragnaros vervangen voor een Justicar, goeie deal of niet?
Wat maakt iets p2w volgens jou? P2w-gezeur :')

En nee, geen goeie deal IMO. Maar ik zou er zelf ook nooit Ragnaros indoen *laat staan Justicar* dus wat dat betreft :P
pi_158785552
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 13:18 schreef GlenSpey het volgende:
Heb maar es even een secret pala gebouwd, om de p2w massa te evenaren. Werkt inderdaad erg lekker ^O^ Heb alleen Ragnaros vervangen voor een Justicar, goeie deal of niet?
Ik zou er nog een sylvanas en Ysera indoen aangezien je toch legends erin doet die niet eens in p2win secradins zitten :)
  zondag 3 januari 2016 @ 13:37:28 #148
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_158785772
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 13:25 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Wat maakt iets p2w volgens jou? P2w-gezeur :')

En nee, geen goeie deal IMO. Maar ik zou er zelf ook nooit Ragnaros indoen *laat staan Justicar* dus wat dat betreft :P
Uiterst treurig altijd inderdaad :')
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zondag 3 januari 2016 @ 13:41:09 #149
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_158785854
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 11:57 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Als de tegenstander 1 grote taunt speelt en je toevallig geen fireball hebt dan is het al klaar, of ik moet iets niet zien wat jij wel ziet. Heb net een paar potjes met datzelfde deck gespeeld om dit uit te testen. Grote taunt > mijn minions...

Aggro shaman bijvoorbeeld, tunnel trog op beurt 1, spirit wolves op turn 3 en gg...
Druid met oneindig veel taunt minions etc.

Het werkt wel als de tegenstander een shithand heeft :P
Er zijn weinig vroege taunts waar je niet omheen komt. Deathlord is erg vervelend (ook omdat silencen onwenselijk is), maar door z'n 2 attack zijn er meerdere minions die een aanval overleven zodat je deze samen met bv een Frost Bolt wel kan wegkrijgen. 2 Deathlords wordt wel erg pittig, maar dat komt maar heel zelden voor.

Andere grote taunts komen vaak pas later op het bord, en dan moet je idd een fireball opofferen.

(sludge belcher is vaak gemakkelijker omdat je board dan al redelijk vol ligt, maar ook daar worden er 2 wel vervelend. Maar goed, je kan ook niet elk potje winnen he)
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_158786611
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 13:25 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Wat maakt iets p2w volgens jou? P2w-gezeur :')

En nee, geen goeie deal IMO. Maar ik zou er zelf ook nooit Ragnaros indoen *laat staan Justicar* dus wat dat betreft :P
Vind dit hele spel p2w. Als je nu als nieuwkomer wil gaan spelen en niet gelijk veel geld uit wil geven kan je precies niks. Snap wel dat dit nou eenmaal het verdienmodel is maar die packs zijn zo godsgruwelijk duur... En als je dan ziet wat je ervoor terugkrijgt :N Ben er zelf ook meerdere keren ingetrapt.
En omdat alle betere decks ook telkens zo laag in de ranking al zitten (hetzij door de maandelijkse reset of omdat ze expres droppen om te farmen) kom je er gewoon niet doorheen als nieuwe speler.

Ik heb zelf in het begin toen het spel net uit was een paar maanden gespeeld en speel nu sinds een maandje opnieuw. Hoewel ik dus al vrij veel van de classic kaarten bijelkaar had verzameld merkte ik dat het ondoenlijk was om iets te bereiken zonder de adventures en uitbreidingspacks. Althans, het is wel te doen alleen moet je dan voor 1 quest van 5 wins gelijk 20 potjes spelen omdat je zovaak verliest. Op die manier is er weinig aan... Dus dan toch maar betalen ;)

Ja het kán, in theorie, allemaal bereikt worden zonder er ooit geld voor neer te leggen. Maar dan zit je jezelf wel maandenlang te ergeren omdat je nooit voorbij rank 18 komt :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')