Ik vind 4 armor of 4 heal per turn ook best te veel.quote:Op maandag 28 december 2015 15:35 schreef 2Happy4U het volgende:
Omdat 4 schade voor niets per turn te veel is.
Dat bedoel ik. 4 armor krijgen is ook te veel, net als 4 face dmg voor een hunter. Dat ga je bijna niet meer winnen.quote:Op maandag 28 december 2015 15:43 schreef Blistering het volgende:
Justicer is mijn favo kaart in control warriorZodra je armor kunt gaan happen dan is er geen stoppen meer aan voor je tegenstander vaak. Shield Blocks en Shieldmaidens erbij en goan!
Vind ik persoonlijk wel meevallen. Warlock beschikt al over genoeg kaarten met hp gain en er zijn niet echt control lock decks (ik beschouw handlock meer een combo dan een control achtige deck). Warrior en priest zijn imo het beste. Shaman het slechtst.quote:Op maandag 28 december 2015 15:54 schreef GlenSpey het volgende:
Zie hier alle Justicar effecten:
http://hearthstone.gamepedia.com/Justicar_Trueheart
warlock heropower ziek OP met trueheart
Niet echt. Genoeg redenen voor, maar mobiel. Het maakt de HP in elk geval niet per se beter en is veel te traag in warlockquote:Op maandag 28 december 2015 15:54 schreef GlenSpey het volgende:
Zie hier alle Justicar effecten:
http://hearthstone.gamepedia.com/Justicar_Trueheart
warlock heropower ziek OP met trueheart
Misschien een waardeloos antwoord, maar waarom niet gewoon gaan voor het deck dat je het liefst wil spelen van die twee?quote:Op maandag 28 december 2015 23:55 schreef GlenSpey het volgende:
Wat zouden jullie doen met 800 dust? Twee lightbombs voor een control priest of een extra doomhammer voor mijn aggro shaman? Beide decks zijn het net-niet zonder deze kaarten. Twijfel welke nou de betere van de twee is en wil niet investeren in de één om vervolgens toch te zien dat de andere keuze beter was geweest
Aggro shaman is weliswaar 'tier 1' maar vind ik te afhankelijk van de draw, vind het zelf niet tier 1 waardig maargoed het zal wel...
Dit is altijd het beste antwoord. Alles wat nu tier 1 is, kan volgende maand tier 4 worden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien een waardeloos antwoord, maar waarom niet gewoon gaan voor het deck dat je het liefst wil spelen van die twee?
Nee. Installeert niet en heeft niet de functies die ik wil. Geloof dat het je kaarten koppelt aan hearthpwn en je dan kan zien welke decks je kunt maken enzo, welke kaarten je mist.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:24 schreef mosselmossel het volgende:
Wie gebruikt Innkeeper en is dat handig? Zo ja, waarvoor allemaal?
Aggro priestquote:Op woensdag 30 december 2015 13:02 schreef Verbal het volgende:
Whehehe, outfacing the FaceHunter
[ afbeelding ]
V.
Omdat het 2 januari is en iedereen weer opnieuw begint, zoals elke maand?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 09:50 schreef Verbal het volgende:
Christus te paard, wat is er aan de hand met ranked play? Ik blijf maar rond de 19/20 hangen omdat ik echt constant word afgeslacht door lui met briljante decks, draws en combo's. Op zich kan ik het best hebben, want er zitten echt toffe plays tussen waar ik alleen maar deemoedig het hoofd kan buigen, maar zo veel en zo constant. En waarom zitten ze niet hoger in de ranks?
V.
Is altijd aan het begin van de maand.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 09:50 schreef Verbal het volgende:
Christus te paard, wat is er aan de hand met ranked play? Ik blijf maar rond de 19/20 hangen omdat ik echt constant word afgeslacht door lui met briljante decks, draws en combo's. Op zich kan ik het best hebben, want er zitten echt toffe plays tussen waar ik alleen maar deemoedig het hoofd kan buigen, maar zo veel en zo constant. En waarom zitten ze niet hoger in de ranks?
V.
Ja, maar dit soort types hoort tot in een uur of twee onder de 15 te zitten?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 10:00 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Omdat het 2 januari is en iedereen weer opnieuw begint, zoals elke maand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |