ik voorspel dat er straks een prachtige climax komtbquote:Op maandag 21 december 2015 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had je nou echt verwacht dat dit niet ging gebeuren?
Dat jij stiekem bij familie op bezoek bent ofzoquote:Op maandag 21 december 2015 23:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik voorspel dat er straks een prachtige climax komtb
Daar gaat Fien haar droom om de stok op een plek neer te leggen waar hij het langste ligtquote:Op dinsdag 22 december 2015 07:25 schreef wolfrolf het volgende:
Cool!
Volgende week ff pannekoekie in de cocksdorp eten en dan de stok halen
Alstie er nog ligtanders alleen pannekoekie eten
Er is wel de kans dat ik alsnog niet kan gaan hequote:Op dinsdag 22 december 2015 08:26 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Daar gaat Fien haar droom om de stok op een plek neer te leggen waar hij het langste ligt
Eerst een volle tank brandstof verbrassen en 35 euro voor een boot om vervolgens een volle week op de zelfde plek niet eens te halen
Mensen die dat als doel hebben, begrijpen het spel niet helemaal.quote:Op dinsdag 22 december 2015 08:26 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Daar gaat Fien haar droom om de stok op een plek neer te leggen waar hij het langste ligt
Eerst een volle tank brandstof verbrassen en 35 euro voor een boot om vervolgens een volle week op de zelfde plek niet eens te halen
daar zit dan ook een boottocht bij, een avontuur opzichquote:Op dinsdag 22 december 2015 10:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
zat nog even te kijken voor een dagje uit met de kinderen op texel. fietsen wellicht mee enzo maar dat is echt geen doen. alleen al de reistijd vanuit apeldoorn naar het eindpunt is 3 uur en 15 minuten....![]()
dan heb ik het nog niet over de kosten die ermee gepaard gaan.
Dan doe je toch een hotelletje of een chaletje huren ofzoquote:Op dinsdag 22 december 2015 10:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
zat nog even te kijken voor een dagje uit met de kinderen op texel. fietsen wellicht mee enzo maar dat is echt geen doen. alleen al de reistijd vanuit apeldoorn naar het eindpunt is 3 uur en 15 minuten....![]()
dan heb ik het nog niet over de kosten die ermee gepaard gaan.
Niet gezien, maar enorm bedankt voor deze bijdrage.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:47 schreef MCH het volgende:
Ik zei toch dat die Fien een raar wijf was.
Dat was zo'n beetje op steenworp afstand van de havenquote:Op dinsdag 22 december 2015 12:21 schreef nofxtbr het volgende:
Toen ik hem op Texel had gelegd, in de zomer, lag ie er een week ofzo?
Ben benieuwd.
als ik er de tijd voor zou hebben gehad was dat eventueel nog een optie geweestquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan doe je toch een hotelletje of een chaletje huren ofzo
Waar maak je op dat het mijn bedoeling is dat hij er zo lang mogelijk moet blijven liggen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 08:26 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Wolfrolf gaat volgende week toch al?quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:52 schreef Nattekat het volgende:
En je verwacht dat het nu wel gaat gebeuren binnen twee weken
Gestopt met geloven.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gestopt met geloven.
Hij pakt de stok al niet als ie in zijn achtertuin ligt, ik geloof het pas als hij hem heeft.
Ik dacht dat Fien jouw liefje wasquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb vakantie en mijn ouders hebben een chaletje daar.
Effe kijken hoe de agenda van mijn liefje muteert en als we blijkt dat we kunnen dan gaan we bijna zeker welMisschien ook overn88 dus dan niet binnen 24u herplaatsing
Maar, als iemand anders alsnog eerder gaat, I do not give a care.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |