HAHAHAHAAHAHAHAHHAA, zelden zo gelachenquote:Op maandag 21 december 2015 15:26 schreef wolfrolf het volgende:
Wat grappig is, is dat ik -wellicht- 28 en/of 29 december naar Texel ga...
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 21 december 2015 15:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je hoeft niet elk idee die hier enigszins sarcastisch wordt gepost uit te voeren he.
Het is alleen niet een grapjenquote:Op maandag 21 december 2015 15:26 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
HAHAHAHAAHAHAHAHHAA, zelden zo gelachen
Maar jij haalt hem nooit op als ie in de buurt is.quote:Op maandag 21 december 2015 15:26 schreef wolfrolf het volgende:
Wat grappig is, is dat ik -wellicht- 28 en/of 29 december naar Texel ga...
Dit zou voor vakantie doeleinden zijn. Dat verandert de situatie allicht.quote:Op maandag 21 december 2015 15:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar jij haalt hem nooit op als ie in de buurt is.
Ah ja. Het vakantiegevoel.quote:Op maandag 21 december 2015 15:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dit zou voor vakantie doeleinden zijn. Dat verandert de situatie allicht.
Maargoed ik merk het wel als het ding er wel of niet nog ligt tegen die tijd, het zal mij roesten verder.
Nou ja de stok is van hout toch, alleen eht slot zou kunnen wegroesten, maar die is RVS neem ik aan? Of gewoon plastiekquote:Op maandag 21 december 2015 15:29 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ah ja. Het vakantiegevoel.![]()
Liever niet dat ie roest...
mag dat weer? interessantquote:Op maandag 21 december 2015 15:55 schreef m1st1g het volgende:
pfff wat een druktemakers zijn jullie allemaal.
Ze zijn met z'n 2en, dus Fien plaatst de stok , ze eten een hapje en daarna pakt adoraBella de stok weer mee naar het vaste land.
Wat ik al zei, ik maak me niet druk.quote:Op maandag 21 december 2015 15:55 schreef m1st1g het volgende:
pfff wat een druktemakers zijn jullie allemaal.
Ze zijn met z'n 2en, dus Fien plaatst de stok , ze eten een hapje en daarna pakt adoraBella de stok weer mee naar het vaste land.
Waar is die roeiboot nou weer voor nodig?quote:Op maandag 21 december 2015 16:13 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
dank je! *springt in auto met roeiboot op het dak*
precies, een beetje eindbaas heeft een hoovercraftquote:Op maandag 21 december 2015 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar is die roeiboot nou weer voor nodig?
waterfietsquote:Op maandag 21 december 2015 16:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
precies, een beetje eindbaas heeft een hoovercraft
oudste mag het werk doen, worden ze sterk vanquote:Op maandag 21 december 2015 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar is die roeiboot nou weer voor nodig?
* Vijzel moppert dat de hoovercraft thuis omgebouwd is tot vliegtuig.quote:Op maandag 21 december 2015 16:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
precies, een beetje eindbaas heeft een hoovercraft
die werkt blijkbaar slechtquote:Op maandag 21 december 2015 16:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb slechts een volledig automatisch vliegende stokhaaldrone
Bereik niet goed genoeg. Na 5 minuutjes moet ie alweer terugkeren om niet zonder stroom te komen.quote:
Verlengsnoer kopen.quote:Op maandag 21 december 2015 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bereik niet goed genoeg. Na 5 minuutjes moet ie alweer terugkeren om niet zonder stroom te komen.
Tenzij er een verlengsnoer bestaat van 3km, is op de batterij een beter idee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 december 2015 16:57 schreef Fien1989 het volgende:
De stok is zo-net weer uitgezetWel op een vlottere manier dan gebruikelijk i.v.m. de harde regen
nu kan iedereen ook zien hoe hij in Nederland destijds naast het bord is beland zonder er aan vast gemaakt te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
De stok is zo-net weer uitgezetWel op een vlottere manier dan gebruikelijk i.v.m. de harde regen
Wat een cliffhanger!!!! Hoe loopt dit af!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
dat zag er uit dat JIJ hem er uit gooide :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben 'm samen weggebracht en net hebben we ook samen gegeten, op Texelquote:Op maandag 21 december 2015 17:15 schreef Spockjuh_ het volgende:
fien haalt de stok met haar auto op, nu is bella de bestuurster en brengt de stok weg. Stof voor BNW !
Ik had 'm eruit gegooidquote:Op maandag 21 december 2015 18:12 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dat zag er uit dat JIJ hem er uit gooide :p
Lastig pinpointen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dit kon de plek wel eens zijn:
https://goo.gl/maps/9Q21TLpA1tQ2
(strepen op de weg kloppen niet, maar wel hek zowel boven als onderaan de dijk, plus, bij een plaatsnaambord)In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
quote:Op maandag 21 december 2015 19:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Lastig pinpointen.
Maar dit kon de plek wel eens zijn:
https://goo.gl/maps/9Q21TLpA1tQ2
(strepen op de weg kloppen niet, maar wel hek zowel boven als onderaan de dijk, plus, bij een plaatsnaambord)
Zou zomaar kunnen jaquote:Street View - nov. 2009
als jij hem nou even regelt dat die ergens voor mij handig op te pikken is, dan sleep ik hem woensdag wel even naar t zuidenquote:Op maandag 21 december 2015 19:35 schreef Fokker89 het volgende:
Moet ik nu de boot pakken om dat ding zwart te maken
Leg hem dan natuurlijk op Vlieland neer.quote:Op maandag 21 december 2015 20:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
als jij hem nou even regelt dat die ergens voor mij handig op te pikken is, dan sleep ik hem woensdag wel even naar t zuiden
quote:Op maandag 21 december 2015 20:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Leg hem dan natuurlijk op Vlieland neer.
De boot naar Urk wordt lang wachten.quote:Op maandag 21 december 2015 20:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]Dan doe ik Urk, is ook een eiland
quote:Op maandag 21 december 2015 20:08 schreef Fokker89 het volgende:
Urk is kutquote:Op maandag 21 december 2015 20:08 schreef Fokker89 het volgende:
ik voorspel dat er straks een prachtige climax komtbquote:Op maandag 21 december 2015 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had je nou echt verwacht dat dit niet ging gebeuren?
Dat jij stiekem bij familie op bezoek bent ofzoquote:Op maandag 21 december 2015 23:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik voorspel dat er straks een prachtige climax komtb
Daar gaat Fien haar droom om de stok op een plek neer te leggen waar hij het langste ligtquote:Op dinsdag 22 december 2015 07:25 schreef wolfrolf het volgende:
Cool!
Volgende week ff pannekoekie in de cocksdorp eten en dan de stok halen
Alstie er nog ligtanders alleen pannekoekie eten
Er is wel de kans dat ik alsnog niet kan gaan hequote:Op dinsdag 22 december 2015 08:26 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Daar gaat Fien haar droom om de stok op een plek neer te leggen waar hij het langste ligt
Eerst een volle tank brandstof verbrassen en 35 euro voor een boot om vervolgens een volle week op de zelfde plek niet eens te halen
Mensen die dat als doel hebben, begrijpen het spel niet helemaal.quote:Op dinsdag 22 december 2015 08:26 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Daar gaat Fien haar droom om de stok op een plek neer te leggen waar hij het langste ligt
Eerst een volle tank brandstof verbrassen en 35 euro voor een boot om vervolgens een volle week op de zelfde plek niet eens te halen
daar zit dan ook een boottocht bij, een avontuur opzichquote:Op dinsdag 22 december 2015 10:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
zat nog even te kijken voor een dagje uit met de kinderen op texel. fietsen wellicht mee enzo maar dat is echt geen doen. alleen al de reistijd vanuit apeldoorn naar het eindpunt is 3 uur en 15 minuten....![]()
dan heb ik het nog niet over de kosten die ermee gepaard gaan.
Dan doe je toch een hotelletje of een chaletje huren ofzoquote:Op dinsdag 22 december 2015 10:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
zat nog even te kijken voor een dagje uit met de kinderen op texel. fietsen wellicht mee enzo maar dat is echt geen doen. alleen al de reistijd vanuit apeldoorn naar het eindpunt is 3 uur en 15 minuten....![]()
dan heb ik het nog niet over de kosten die ermee gepaard gaan.
Niet gezien, maar enorm bedankt voor deze bijdrage.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:47 schreef MCH het volgende:
Ik zei toch dat die Fien een raar wijf was.
Dat was zo'n beetje op steenworp afstand van de havenquote:Op dinsdag 22 december 2015 12:21 schreef nofxtbr het volgende:
Toen ik hem op Texel had gelegd, in de zomer, lag ie er een week ofzo?
Ben benieuwd.
als ik er de tijd voor zou hebben gehad was dat eventueel nog een optie geweestquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan doe je toch een hotelletje of een chaletje huren ofzo
Waar maak je op dat het mijn bedoeling is dat hij er zo lang mogelijk moet blijven liggen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 08:26 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Wolfrolf gaat volgende week toch al?quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:52 schreef Nattekat het volgende:
En je verwacht dat het nu wel gaat gebeuren binnen twee weken
Gestopt met geloven.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gestopt met geloven.
Hij pakt de stok al niet als ie in zijn achtertuin ligt, ik geloof het pas als hij hem heeft.
Ik dacht dat Fien jouw liefje wasquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb vakantie en mijn ouders hebben een chaletje daar.
Effe kijken hoe de agenda van mijn liefje muteert en als we blijkt dat we kunnen dan gaan we bijna zeker welMisschien ook overn88 dus dan niet binnen 24u herplaatsing
Maar, als iemand anders alsnog eerder gaat, I do not give a care.
Als je zo redeneert valt het wel mee ja.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:51 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
En wat kosten betreft: dit viel hartstikke mee. Bij thuiskomst 390km op de teller + bootticket van 37 euro. Ter vergelijking: mijn eerste verplaatsing kostte 657km (Harlingen => Nieuw-Namen) en was ook nog eens zo zuur dat niemand 'm wilde halen in Nieuw-Namen en ik 'm na 2 weken zelf weer kon gaan halen
Die is op vakantie.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:22 schreef wolfrolf het volgende:
Dagoduck woont in Den Helder, dus...
Je kan hem ook laten liggen tot je weg gaat. Als ie dan nog ligt, kan je hem meenemen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb vakantie en mijn ouders hebben een chaletje daar.
Effe kijken hoe de agenda van mijn liefje muteert en als we blijkt dat we kunnen dan gaan we bijna zeker welMisschien ook overn88 dus dan niet binnen 24u herplaatsing
Maar, als iemand anders alsnog eerder gaat, I do not give a care.
Het zou maar om 1 nachtje gaan, maar prima suggestie.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:54 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je kan hem ook laten liggen tot je weg gaat. Als ie dan nog ligt, kan je hem meenemen.
Je kunt ook een verplaatsing doen binnen Texelquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het zou maar om 1 nachtje gaan, maar prima suggestie.
Liever niet...quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:33 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Je kunt ook een verplaatsing doen binnen TexelDaar zijn nog een stuk of 10 plaatsen openstaand
Och, anders is het voor volgend jaar wel een uitdaging voor mij om verspreid over het jaar alle plaatsen op Texel aan te doen, ook leukMinder dan 1 per maand gemiddeld
quote:
Wat een Texel-haat zegtquote:
En anders gaat ie maar wadlopen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:23 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Wat een Texel-haat zegt
Texel is ook Noord-HollandAlleen maar omdat je met een boot moet, vindt je het niet leuk
Er rijdt daar trouwens ook een belbus als je per se geen auto wil meenemenJe kunt vanuit Den Helder de bus nemen, die gaat zelfs mee op de boot!
En dan aan de andere kant instappen op de belbus
Of wadfietsen. Oh nee, waterfietsen is een betere mogelijkheidquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:25 schreef schvvmert het volgende:
[..]
En anders gaat ie maar wadlopen.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:21 schreef wolfrolf het volgende:
Het is officieel ik ben volgende week maandag tot dinsdag op Texel
Dus, als het lot mij zo gezind is, kan ik de stok 29 december retourneren naar de regio haaglanden
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:21 schreef wolfrolf het volgende:
Het is officieel ik ben volgende week maandag tot dinsdag op Texel
Dus, als het lot mij zo gezind is, kan ik de stok 29 december retourneren naar de regio haaglanden
Heb je nou nog steeds niet door dat je de enige bent die de uithoeken van Nederland bezoekt? Nu hebben we geluk omdat wolfrolf binnenkort gaat. Maar normaal is die luxe er niet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:59 schreef Fien1989 het volgende:
[..]![]()
![]()
Texel is ook Nederland
Daarbij... Texel is nog altijd een stuk bereikbaarder (en goedkoper) dan de andere waddeneilandenEn best leuk ook nog...
Terschelling met de auto... DAT is pas duur... 170 euro voor alleen auto + bestuurder!Voor passagiers moet extra betaalt worden, 25 p/p of zo
Dan is die 37 of 25 voor Texel echt niets bij
Euhh... maar die "uithoeken"... op de 1e verplaatsing na werd hij wel telkens elke keer best vlot weer opgehaald. Groningen, puntjes Limburg, uithoekje Overijssel, Zeeland, Oost-Brabant... telkens werd hij weer best vlot opgehaald...quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Heb je nou nog steeds niet door dat je de enige bent die de uithoeken van Nederland bezoekt? Nu hebben we geluk omdat wolfrolf binnenkort gaat. Maar normaal is die luxe er niet.
Ik, en vele met me, zie liever de stok in gebieden waar ie met regelmaat wordt verplaatst.
De meeste hebben de luxe niet om ff naar Texel te rijden. Het stuk rijden is de meeste al te duur. Laat staan de overtocht erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |