SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037 (¤ 1.125.334 in 2014)
Zondag 20 december - -
Maandag 21 december - -
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Ik vind het wel meevallen eigenlijkquote:
Smaken verschillenquote:Op zondag 20 december 2015 18:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hoe kan je dit nou een kutnummer vinden?
opmerking van sr 15quote:Op zondag 20 december 2015 18:49 schreef YokiKater het volgende:
"Je zou niet willen dat je naar d'r cup keek."
Alles beter dan Jaq en Blofquote:
Jaq is ook leukquote:
Geen idee, maar ik vind het prima om naar te kijken.quote:
Oooooh seksistquote:Op zondag 20 december 2015 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
zou d'r wel eens flink aanduwen trouwens.
Moest een keer komenquote:
Iedere keer als ik vergeten ben dat dit nr bestaat..duikt het weer opquote:
had gehoopt dat het wel de t2k uit was getyfd maar helaas.quote:Op zondag 20 december 2015 18:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Iedere keer als ik vergeten ben dat dit nr bestaat..duikt het weer op
Technisch gezien onmogelijk.quote:Op zondag 20 december 2015 18:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
toch wel een paar honderd plaatsen gedaald hoop ik..
Juist gestegenquote:Op zondag 20 december 2015 18:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
toch wel een paar honderd plaatsen gedaald hoop ik..
1 nummer op de 2000 nummersquote:Op zondag 20 december 2015 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
had gehoopt dat het wel de t2k uit was getyfd maar helaas.
quote:
Hopelijk maar een paar plaatsen dan, kan ie er over een jaar uitquote:
Het is maar 1 nummer he, wat een drama je kan maken zeg.quote:Op zondag 20 december 2015 18:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
er is verstandelijk iets mis met sommige top 2000 stemmers
Stickertje == dramaquote:Op zondag 20 december 2015 18:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is maar 1 nummer he, wat een drama je kan maken zeg.
Jij programmeert ?quote:
Dat Claudia de Breij op nummer 4 staat, boven Led Zeppelin, is meer bewijs dat sommige stemmers maar beter over de grens van Duitsland moeten worden gezetquote:Op zondag 20 december 2015 18:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is maar 1 nummer he, wat een drama je kan maken zeg.
Ik merk hetquote:
Ach, Frits Spits heeft het toch ook voor elkaar gekregen om Boudewijns Avond op #1 te krijgen, dus claudia op #4 verbaast me niksquote:Op zondag 20 december 2015 19:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dat Claudia de Breij op nummer 4 staat, boven Led Zeppelin, is meer bewijs dat sommige stemmers maar beter over de grens van Duitsland moeten worden gezet
Eigenlijk met het overgrote deel, maar dat vinden ze ook van ons.quote:Op zondag 20 december 2015 18:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
er is verstandelijk iets mis met sommige top 2000 stemmers
Even opgezocht welk nummer er bij 1782 hoortquote:Op zondag 20 december 2015 19:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eigenlijk met het overgrote deel, maar dat vinden ze ook van ons.
En laten we eerlijk zijn, als we niets te zeiken hadden was het ook niet leuk.
Gelukkig staat onze favoriet op 1782.
quote:Op zondag 20 december 2015 19:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Even opgezocht welk nummer er bij 1782 hoort
Ik kijk er nu al naar uit
quote:
Nounounouquote:Op zondag 20 december 2015 19:18 schreef Piut_Ciutr het volgende:
Van mij mag serious request hele jaar doorgaan!!! Ik krijg er een warm gevoel van!!!
Hopelijk wordt hij gedraaid ergens vroeg in de avond zodat we ons kunnen ergerenquote:Op zondag 20 december 2015 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]Het is zo slecht dat het niet eens meer goed kan worden.
Typhoon was er ook.quote:Op zondag 20 december 2015 19:22 schreef Guppyfriend het volgende:
Namika in het huis? Ik schakel net in, heb ik wat gemist?
Ze zong net live, dat was het wel.quote:Op zondag 20 december 2015 19:22 schreef Guppyfriend het volgende:
Namika in het huis? Ik schakel net in, heb ik wat gemist?
Nee tussen 1 en 2 's nachts, maar dan ben ik er denk welquote:Op zondag 20 december 2015 19:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hopelijk wordt hij gedraaid ergens vroeg in de avond zodat we ons kunnen ergeren![]()
En over slechte goede nummers gesproken, Mon Amour van BZN is eruit
Zong ze dat hitje van d'r?quote:Op zondag 20 december 2015 19:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze zong net live, dat was het wel.
Oh typhoon was er ook.
Ja. Jammer dat ik dat gemist heb, ik was wel benieuwd of ze dat live overeind kon houden. Komt vast wel met een videotje op de site.quote:
Ik waarschijnlijk ook omdat ik toch niks beters te doen hebquote:Op zondag 20 december 2015 19:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee tussen 1 en 2 's nachts, maar dan ben ik er denk wel
Klonk wel prima.quote:Op zondag 20 december 2015 19:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja. Jammer dat ik dat gemist heb, ik was wel benieuwd of ze dat live overeind kon houden. Komt vast wel met een videotje op de site.
Vond het wel aardig geluktquote:Op zondag 20 december 2015 19:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja. Jammer dat ik dat gemist heb, ik was wel benieuwd of ze dat live overeind kon houden. Komt vast wel met een videotje op de site.
Giel heeft haar niet gestopt in elk geval.quote:Op zondag 20 december 2015 19:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 december 2015 19:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Giel heeft haar niet gestopt in elk geval.
Dan is het goedquote:Op zondag 20 december 2015 19:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Giel heeft haar niet gestopt in elk geval.
Ik soms wel, maar kansloos als ik ben heb ik afspraken afgeslagen omdat ik dan gewoon lekker een paar uur wil luisterenquote:Op zondag 20 december 2015 19:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook omdat ik toch niks beters te doen heb
Dit is al 3 jaar aan de gang ofzo, onbegrijpelijk.quote:
ik dacht er ook aan, maar is dan wel echt plaatselijk want aan de zijkanten heeft hij gewoon nog haarquote:Op zondag 20 december 2015 19:27 schreef heloef het volgende:
Is die Hoogendoorn zijn haar aan het kwijt raken a la Ekdom? Als ik hem zie zit er altijd een pet op zijn hoofd geplakt.
Daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op zondag 20 december 2015 19:29 schreef D. het volgende:
[..]
Belangrijker nog, hoe komen we er van af
dachten ze in 1939 ookquote:Op zondag 20 december 2015 19:31 schreef heloef het volgende:
"Als de oorlog komt..." mens je woont in Nederland stel je niet aan.
Jordy van Loon 2.0quote:Op zondag 20 december 2015 19:31 schreef Zaktabak het volgende:
Bieber anthem 2015. Falliet van Serious Request.
Dus datquote:
quote:
Ohja, goed plan, volgende week voldoende nibb-its in huis halen.quote:
Nee want in 1939 waren ze zich wel bewust dat ze woonden naast een gevaarlijke staat.quote:
Ik vind Kensington vrij kut, maar dit is meer anthemwaardig dan Bieberquote:
Nee. Format:Bquote:
Is ook beter. Anders is het Claudia of Adelequote:
Ik zag een Syriers Request tweet en het was niet onze Cee.quote:
3FM had ooit Right Said Fred, dus ze hebben die race allang en onherroepelijk gewonnen.quote:Op zondag 20 december 2015 19:37 schreef heloef het volgende:
Ik zie net op Twitter dat StuBru gisteren Disclosure had geregeld. 3FM step up your game.
StuBru is jaren geleden 3fm al ontstegenquote:Op zondag 20 december 2015 19:37 schreef heloef het volgende:
Ik zie net op Twitter dat StuBru gisteren Disclosure had geregeld. 3FM step up your game.
quote:Op zondag 20 december 2015 19:38 schreef Strani het volgende:
[..]
3FM had ooit Right Said Fred, dus ze hebben die race allang en onherroepelijk gewonnen.
ik zeg aanklagen!quote:Op zondag 20 december 2015 19:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zag een Syriers Request tweet en het was niet onze Cee.
quote:Op zondag 20 december 2015 19:38 schreef Strani het volgende:
[..]
3FM had ooit Right Said Fred, dus ze hebben die race allang en onherroepelijk gewonnen.
quote:
is hij nu wel of niet leuk?quote:
Ik vind het een hele sympathieke vent.quote:
Nou ik snap niet dat mijn geklieder minder waard is dan het geklieder van iemand anders.quote:Op zondag 20 december 2015 19:50 schreef D. het volgende:
Ik snap niet dat mensen denken dat dingen leuker zijn als er op gekliederd is
Ik ook hoor. En ik kan in al mijn heteroseksuele wijsheid ook wel zien dat hij er niet slecht uit ziet.quote:Op zondag 20 december 2015 19:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik vind het een hele sympathieke vent.
quote:'GLAZEN HUIS STOPT IN 2016'
13 edities zou genoeg zijn
Volgens goed geïnformeerde bronnen uit de radiowereld keert het Glazen Huis van 3FM in 2016 nog terug, maar is dat wel voor de laatste keer.
Serious Request: 2004-2016?
Volgens goed geïnformeerde bronnen uit de radiowereld keert het Glazen Huis van 3FM in 2016 nog terug, maar is dat wel voor de laatste keer. Het is dan de dertiende editie van Serious Request, en daarna zou het tijd zijn voor "vernieuwing". Wat dat precies inhoudt en of het gerucht überhaupt klopt, is nog niet bevestigd. Volgens een persvoorlichter van 3FM blijft het evenement gewoon bestaan: "We kijken al uit naar de editie in Breda volgend jaar. En we gaan in de loop van het jaar kijken naar de editie van 2017."
Dj's Domien Verschuuren, Giel Beelen en Paul Rabbering hebben zich vrijdag laten opsluiten in het Glazen Huis in Heerlen, waar ze traditiegetrouw op Kerstavond weer worden vrijgelaten. Ze drinken alleen sapjes en maken 24 uur per dag live radio. Het publiek kan tegen betaling verzoeknummers aanvragen.
De opbrengst van Serious Request gaat dit jaar naar kinderen en jongeren in oorlogs- en conflictgebieden. Vorig jaar werd een bedrag van ongeveer 12 miljoen euro opgehaald.
Idd.. De Sixtijnse Kapel was veel mooier voordat Michelangelo erop kliederdequote:Op zondag 20 december 2015 19:50 schreef D. het volgende:
Ik snap niet dat mensen denken dat dingen leuker zijn als er op gekliederd is
Ik heb het daarvoor niet gezien, dus kan er niet over oordelenquote:Op zondag 20 december 2015 19:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Idd.. De Sixtijnse Kapel was veel mooier voordat Michelangelo erop kliederde![]()
HALLELUJA!quote:Op zondag 20 december 2015 19:51 schreef jcdragon het volgende:
http://www.veronicamagazi(...)n-huis-stopt-in-2016
[..]
Heftig nieuwsquote:Op zondag 20 december 2015 19:51 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik moet het allemaal nog maar zien, deze propaganda machine draait op volle toeren en trekt nog genoeg publiek.quote:Op zondag 20 december 2015 19:51 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Vooralsnog geruchten... maar tochquote:Op zondag 20 december 2015 19:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heftig nieuws
De huidige editie is tot op heden bijzonder matig vind ik....
Nu ik aan de versoberde versie gewend ben vind ik het best meevallenquote:Op zondag 20 december 2015 19:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heftig nieuws
De huidige editie is tot op heden bijzonder matig vind ik....
Is het waar dat er echt versoberd moet worden?quote:Op zondag 20 december 2015 20:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nu ik aan de versoberde versie gewend ben vind ik het best meevallen
Geen idee, volgens iemand hier wilde Giel dat het niet zo'n circus meer werd en dat er meer serieuze aandacht ging naar de actie.quote:Op zondag 20 december 2015 20:03 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Is het waar dat er echt versoberd moet worden?
Dat doen ze dit jaar al, dus dat zal sowieso wel kloppen.quote:Op zondag 20 december 2015 20:03 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Is het waar dat er echt versoberd moet worden?
Koreman, die zit op vrijdag avond toch samen met Giel?quote:Op zondag 20 december 2015 20:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die zit er goed uit zeg, is zij ook DJ?
Ja, ik ken haar zelfs. Bij hetzelfde programma begonnen.quote:Op zondag 20 december 2015 20:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 december 2015 20:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 december 2015 20:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Koreman, die zit op vrijdag avond toch samen met Giel?
quote:Op zondag 20 december 2015 20:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, ik ken haar zelfs. Bij hetzelfde programma begonnen.
Top zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ze er toch wel overheen zitten vanwege het weekend. Dus ik denk 2.5 miljoen wel.quote:Op zondag 20 december 2015 20:15 schreef Stickertje het volgende:
Tussenstand vorig jaar dag 2: ¤ 2.402.675,-
Mijn tussenstand voorspelling: ¤2.300.000
Ik ga voor 2,35. In het kader van de versobering ietsjes lager dan vorig jaar.quote:Op zondag 20 december 2015 20:15 schreef Stickertje het volgende:
Tussenstand vorig jaar dag 2: ¤ 2.402.675,-
Mijn tussenstand voorspelling: ¤2.300.000
Idd leuke spontane meid. Paul is ook de slechtste van 3fm ook.quote:Op zondag 20 december 2015 20:17 schreef RipCity het volgende:
Spontane meid met Roemer.. Als ze nou eens meer van dat soort mensen aannamen bij 3fm ipv al dat doodse volk zoals die downie van een Paul Rabbering.
Wie is "we"?quote:Op zondag 20 december 2015 20:20 schreef RipCity het volgende:
Goh.. voorspelbaar.
Net zo fake zoals vroeger.. Toen bedachten we het ook uit de losse pols met als doel het publiek gewoon zoveel mogelijk te motiveren.
Zwaai naar de webcamquote:Op zondag 20 december 2015 20:24 schreef oh-oh het volgende:
Aangezien het never nooit niet in Maastricht gaat zijn gaan wij straks ook maar even kijken in Heerlen
De juf heeft haar geholpen met schrijvenquote:Op zondag 20 december 2015 20:29 schreef Sylvana het volgende:
Wat lief die briefjes van de vriendin van Giel elke dag
quote:Op zondag 20 december 2015 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
De juf heeft haar geholpen met schrijven
[..]
2.446.754quote:Op zondag 20 december 2015 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
nog iets gemist?
wat is tussenstand?
[..]
tsja, zullen we t toeval noemen?quote:Op zondag 20 december 2015 20:37 schreef jcdragon het volgende:
[..]
2.446.754
Ietsje meer dan vorig jaar
Godsammequote:
idee is wel lachen, maar.. ehm, jaquote:
De uitvoering is inderdaad zeer matig.quote:Op zondag 20 december 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
idee is wel lachen, maar.. ehm, ja
2-1quote:Op zondag 20 december 2015 20:52 schreef Fokker89 het volgende:
Wat was de 2e tussenstand? Of is die nog niet geweest?
2.446.754quote:Op zondag 20 december 2015 20:52 schreef Fokker89 het volgende:
Wat was de 2e tussenstand? Of is die nog niet geweest?
Dit nummer is gewoon heel slecht qua kwaliteitquote:Op zondag 20 december 2015 20:55 schreef Fokker89 het volgende:
Tering wat een kwaliteit, rippen ze deze van youtube ofzo.
Nou dit is wel heel slecht, maar het kan ook aan mijn stream liggen, die staat al 2 dagen aan.quote:Op zondag 20 december 2015 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit nummer is gewoon heel slecht qua kwaliteit
waarom niet?quote:Op zondag 20 december 2015 20:57 schreef DaMook het volgende:
Ik was even Criminal minds aan het kijken, tussenstand is dus 2,4k ? Als het aan mij ligt komt er niet veel bij.
Om dezelfde reden dat ik nu hoor dat iemand zwanger is en ik hoop dat die zich niet voortplantquote:
Die komen vast langs tijdens de Top 2000.quote:Op zondag 20 december 2015 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik heb de tiny little bigband helemaal nog niet gehoord dit jaar.
EEN DINGETJE
zal livingdoll tijdens Geer z'n shift komen?quote:Op zondag 20 december 2015 21:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die komen vast langs tijdens de Top 2000.
Nee, is al gecheckt.quote:Op zondag 20 december 2015 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zal livingdoll tijdens Geer z'n shift komen?
gelukkig.quote:
Timberrrrr.quote:Op zondag 20 december 2015 21:15 schreef ChatGirl het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 20 december 2015 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar is CG?
[/quote
Hier! Wat was er?
quote:
LAAAAAAquote:
Ja.quote:Op zondag 20 december 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
zal ik nog even fire emblem 4 gaan doen, ja of nee?
Laaaaaaa lalallala lalalalaaa hey Judequote:
Ja 24-uursactie he!quote:Op zondag 20 december 2015 21:17 schreef JaneDoe het volgende:
venema nog steeds met die cupcakes in de weer
*boks*quote:
quote:
Veenstra hequote:Op zondag 20 december 2015 21:21 schreef noodgang het volgende:
Twee keer Weezer op een dag, het moet niet gekker worden
Volgens mij wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |