Nounounouquote:Op zondag 20 december 2015 19:18 schreef Piut_Ciutr het volgende:
Van mij mag serious request hele jaar doorgaan!!! Ik krijg er een warm gevoel van!!!
Hopelijk wordt hij gedraaid ergens vroeg in de avond zodat we ons kunnen ergerenquote:Op zondag 20 december 2015 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]Het is zo slecht dat het niet eens meer goed kan worden.
Typhoon was er ook.quote:Op zondag 20 december 2015 19:22 schreef Guppyfriend het volgende:
Namika in het huis? Ik schakel net in, heb ik wat gemist?
Ze zong net live, dat was het wel.quote:Op zondag 20 december 2015 19:22 schreef Guppyfriend het volgende:
Namika in het huis? Ik schakel net in, heb ik wat gemist?
Nee tussen 1 en 2 's nachts, maar dan ben ik er denk welquote:Op zondag 20 december 2015 19:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hopelijk wordt hij gedraaid ergens vroeg in de avond zodat we ons kunnen ergeren![]()
En over slechte goede nummers gesproken, Mon Amour van BZN is eruit
Zong ze dat hitje van d'r?quote:Op zondag 20 december 2015 19:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze zong net live, dat was het wel.
Oh typhoon was er ook.
Ja. Jammer dat ik dat gemist heb, ik was wel benieuwd of ze dat live overeind kon houden. Komt vast wel met een videotje op de site.quote:
Ik waarschijnlijk ook omdat ik toch niks beters te doen hebquote:Op zondag 20 december 2015 19:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee tussen 1 en 2 's nachts, maar dan ben ik er denk wel
Klonk wel prima.quote:Op zondag 20 december 2015 19:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja. Jammer dat ik dat gemist heb, ik was wel benieuwd of ze dat live overeind kon houden. Komt vast wel met een videotje op de site.
Vond het wel aardig geluktquote:Op zondag 20 december 2015 19:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja. Jammer dat ik dat gemist heb, ik was wel benieuwd of ze dat live overeind kon houden. Komt vast wel met een videotje op de site.
Giel heeft haar niet gestopt in elk geval.quote:Op zondag 20 december 2015 19:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 december 2015 19:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Giel heeft haar niet gestopt in elk geval.
Dan is het goedquote:Op zondag 20 december 2015 19:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Giel heeft haar niet gestopt in elk geval.
Ik soms wel, maar kansloos als ik ben heb ik afspraken afgeslagen omdat ik dan gewoon lekker een paar uur wil luisterenquote:Op zondag 20 december 2015 19:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook omdat ik toch niks beters te doen heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |