dachten ze in 1939 ookquote:Op zondag 20 december 2015 19:31 schreef heloef het volgende:
"Als de oorlog komt..." mens je woont in Nederland stel je niet aan.
Jordy van Loon 2.0quote:Op zondag 20 december 2015 19:31 schreef Zaktabak het volgende:
Bieber anthem 2015. Falliet van Serious Request.
Dus datquote:
quote:
Ohja, goed plan, volgende week voldoende nibb-its in huis halen.quote:
Nee want in 1939 waren ze zich wel bewust dat ze woonden naast een gevaarlijke staat.quote:
Ik vind Kensington vrij kut, maar dit is meer anthemwaardig dan Bieberquote:
Nee. Format:Bquote:
Is ook beter. Anders is het Claudia of Adelequote:
Ik zag een Syriers Request tweet en het was niet onze Cee.quote:
3FM had ooit Right Said Fred, dus ze hebben die race allang en onherroepelijk gewonnen.quote:Op zondag 20 december 2015 19:37 schreef heloef het volgende:
Ik zie net op Twitter dat StuBru gisteren Disclosure had geregeld. 3FM step up your game.
StuBru is jaren geleden 3fm al ontstegenquote:Op zondag 20 december 2015 19:37 schreef heloef het volgende:
Ik zie net op Twitter dat StuBru gisteren Disclosure had geregeld. 3FM step up your game.
quote:Op zondag 20 december 2015 19:38 schreef Strani het volgende:
[..]
3FM had ooit Right Said Fred, dus ze hebben die race allang en onherroepelijk gewonnen.
ik zeg aanklagen!quote:Op zondag 20 december 2015 19:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zag een Syriers Request tweet en het was niet onze Cee.
quote:Op zondag 20 december 2015 19:38 schreef Strani het volgende:
[..]
3FM had ooit Right Said Fred, dus ze hebben die race allang en onherroepelijk gewonnen.
quote:
is hij nu wel of niet leuk?quote:
Ik vind het een hele sympathieke vent.quote:
Nou ik snap niet dat mijn geklieder minder waard is dan het geklieder van iemand anders.quote:Op zondag 20 december 2015 19:50 schreef D. het volgende:
Ik snap niet dat mensen denken dat dingen leuker zijn als er op gekliederd is
Ik ook hoor. En ik kan in al mijn heteroseksuele wijsheid ook wel zien dat hij er niet slecht uit ziet.quote:Op zondag 20 december 2015 19:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik vind het een hele sympathieke vent.
quote:'GLAZEN HUIS STOPT IN 2016'
13 edities zou genoeg zijn
Volgens goed geïnformeerde bronnen uit de radiowereld keert het Glazen Huis van 3FM in 2016 nog terug, maar is dat wel voor de laatste keer.
Serious Request: 2004-2016?
Volgens goed geïnformeerde bronnen uit de radiowereld keert het Glazen Huis van 3FM in 2016 nog terug, maar is dat wel voor de laatste keer. Het is dan de dertiende editie van Serious Request, en daarna zou het tijd zijn voor "vernieuwing". Wat dat precies inhoudt en of het gerucht überhaupt klopt, is nog niet bevestigd. Volgens een persvoorlichter van 3FM blijft het evenement gewoon bestaan: "We kijken al uit naar de editie in Breda volgend jaar. En we gaan in de loop van het jaar kijken naar de editie van 2017."
Dj's Domien Verschuuren, Giel Beelen en Paul Rabbering hebben zich vrijdag laten opsluiten in het Glazen Huis in Heerlen, waar ze traditiegetrouw op Kerstavond weer worden vrijgelaten. Ze drinken alleen sapjes en maken 24 uur per dag live radio. Het publiek kan tegen betaling verzoeknummers aanvragen.
De opbrengst van Serious Request gaat dit jaar naar kinderen en jongeren in oorlogs- en conflictgebieden. Vorig jaar werd een bedrag van ongeveer 12 miljoen euro opgehaald.
Idd.. De Sixtijnse Kapel was veel mooier voordat Michelangelo erop kliederdequote:Op zondag 20 december 2015 19:50 schreef D. het volgende:
Ik snap niet dat mensen denken dat dingen leuker zijn als er op gekliederd is
Ik heb het daarvoor niet gezien, dus kan er niet over oordelenquote:Op zondag 20 december 2015 19:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Idd.. De Sixtijnse Kapel was veel mooier voordat Michelangelo erop kliederde![]()
HALLELUJA!quote:Op zondag 20 december 2015 19:51 schreef jcdragon het volgende:
http://www.veronicamagazi(...)n-huis-stopt-in-2016
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |