wat een onzin daar is het deze club helemaal niet om te doen :quote:Op zondag 20 december 2015 22:43 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Er worden in NEWS veel topics geopend die migranten in een negatief daglicht stellen. Op de lijn tussen twee uitersten 'politiek-correct' en een 'anti-migranten-hetze' zitten we dichter bij de laatste. Maar als sensatie & entertainment de enige criteria zijn ....
dat zal dat huisje zijn waarin ze die karper gebakken hebbenquote:Op zondag 20 december 2015 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus eerst heeft een redactielid het verhaal gehoord van "Orlando" die de overige vissen gered heeft en nu was dat redactielid ineens zelf degene die de vissen gered heeft?
En dat terwijl degene die de vissen gered heeft aan de krant verklaard heeft dat hij geen idee heeft waar de BBQ-uitbreiding van z'n verhaal vandaan komt?
Something smells fishy.
Dan beweeg je wel automatisch mee als er een hetze gevoerd wordt.quote:Op zondag 20 december 2015 22:45 schreef Danny het volgende:
[..]
Er worden berichten geplaatst die actueel zijn. Dat de actualiteit jou niet aanstaat kunnen wij niet helpen natuurlijk. Ik denk dat veel mensen de actualiteit anders zouden willen zien.
Volgens mij is die Orlando dat redactielid... De eigenaar van de site die het bericht geplaatst heeft is iemand anders.quote:Op zondag 20 december 2015 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus eerst heeft een redactielid het verhaal gehoord van "Orlando" die de overige vissen gered heeft en nu was dat redactielid ineens zelf degene die de vissen gered heeft?
En dat terwijl degene die de vissen gered heeft aan de krant verklaard heeft dat hij geen idee heeft waar de BBQ-uitbreiding van z'n verhaal vandaan komt?
quote:Something smells fishy.
ik zie geen hetze, ik zie dat er dingen gebeuren die nieuwswaardig zijn en die derhalve het nieuws halen. Je kunt natuurlijk makkelijk afgeven op de boodschapper, maar misschien zou je je blik eens moeten richten op hetgeen de daadwerkelijke veroorzaker is van dat nieuws? Don't shoot the messenger. En als je niet tegen actualiteiten kunt zou je misschien het nieuws niet moeten volgen?quote:Op zondag 20 december 2015 22:53 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dan beweeg je wel automatisch mee als er een hetze gevoerd wordt.
Door het glashard te ontkennen en desinformatie te verspreiden, krijg je toch mensen die hen WEL geloven en beperken ze daarmee de schade die hun doelgroep krijgt door wat een aantal van hen uitgevreten heeft.quote:Op zondag 20 december 2015 23:10 schreef Physsic het volgende:
Wat zijn die COA mensen ook een stomme sukkels met dat gelieg steeds.
Zeg gewoon iets in de zin van dat je het verhaal gaat uitzoeken en later, als het waar blijkt, dat je maatregelen o.i.d. hebt getroffen, zodat zulke dingen niet meer gebeuren.
Steeds liegen over die dingen werkt echt averechts, aangezien het regelmatig toch uitkomt.
Noooooo nog een ingewikkelde verhaal erbijquote:Op zondag 20 december 2015 22:42 schreef Ryan3 het volgende:
Ik lees net dat er twee giraffen zoek zijn in Blijdorp.
Ja, laten we er een complot van maken. Als we iets niet begrijpen is het handig om de valse vlag weer uit de schuur te halen voor al onze antwoorden op onze drang naar het geven van een plekje in onze breinquote:Op maandag 21 december 2015 00:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Door het glashard te ontkennen en desinformatie te verspreiden, krijg je toch mensen die hen WEL geloven en beperken ze daarmee de schade die hun doelgroep krijgt door wat een aantal van hen uitgevreten heeft.
COA heeft wel vaker gelogen her en der. Eerder in dit topic (of was het op de frontpage?) had iemand het er ook al over en het gebeurt echt wel vaker.quote:Op maandag 21 december 2015 00:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, laten we er een complot van maken. Als we iets niet begrijpen is het handig om de valse vlag weer uit de schuur te halen voor al onze antwoorden op onze drang naar het geven van een plekje in onze brein
Je doet niet aan journalistiek en garandeert dus geen neutrale weergave van het nieuws. Dan kun je ook geen neutrale boodschapper zijn.quote:Op maandag 21 december 2015 00:09 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zie geen hetze, ik zie dat er dingen gebeuren die nieuwswaardig zijn en die derhalve het nieuws halen. Je kunt natuurlijk makkelijk afgeven op de boodschapper, maar misschien zou je je blik eens moeten richten op hetgeen de daadwerkelijke veroorzaker is van dat nieuws? Don't shoot the messenger. En als je niet tegen actualiteiten kunt zou je misschien het nieuws niet moeten volgen?
Dat claimt ook helemaal niemand.quote:Op maandag 21 december 2015 01:00 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je doet niet aan journalistiek en garandeert dus geen neutrale weergave van het nieuws. Dan kun je ook geen neutrale boodschapper zijn.
Ik bedoelde met die post, dat er wel ruimte is voor kritiek op de selectie van het nieuws.quote:Op maandag 21 december 2015 01:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat claimt ook helemaal niemand.
De NOS is ook niet neutraal, en die verzorgen het journaal.
Niet moeilijk doen.quote:Op maandag 21 december 2015 01:34 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik bedoelde met die post, dat er wel ruimte is voor kritiek op de selectie van het nieuws.
Er zitten ook mensen uit Eritrea daar.quote:Op maandag 21 december 2015 02:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
Moslims eten over het algemeen geen roofvissen en drinken geen alcohol, dus het zullen wel geen Syriërs zijn.
quote:Op maandag 21 december 2015 02:23 schreef Jigzoz het volgende:
En ondertussen maakt Nederland zich een dag lang druk over de vraag of een stel vluchtelingen wel of geen vis hebben gegeten.
Gelukkig hebben we geen echte problemen.
Het gaat niet om die vis, maar om het respect hebben voor andermans eigendommen. Het slopen van de vakantiehuisjes en het opwerpen van de barricades voor de politie hoort er ook bij.quote:Op maandag 21 december 2015 02:23 schreef Jigzoz het volgende:
En ondertussen maakt Nederland zich een dag lang druk over de vraag of een stel vluchtelingen wel of geen vis hebben gegeten.
Gelukkig hebben we geen echte problemen.
Nu ook hoor.quote:Op maandag 21 december 2015 02:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]Over een paar jaar lachen we er om
Ik denk niet dat hij hier enige mogelijkheid in zag zetels te veroveren. Een goede afweging wel.quote:Op maandag 21 december 2015 02:37 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nu ook hoor.
Heeft Wilders al gereageerd overigens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |