Lestienne, De Jong, Pereiroquote:Op zondag 20 december 2015 16:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tegen
Guardado - Hendrix - Pröpper.
0-8.
Lestienne, De Jong, Pereiroquote:Op zondag 20 december 2015 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lestienne, De Jong, Pereiro
Guardado, Hendrix, Pröpper
Individueel allemaal beter dan die van Feyenoord.
quote:Op zondag 20 december 2015 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goed.
Feyenoord geen 3 punten gekregen met gratis penalties.
Agreed.quote:Op zondag 20 december 2015 16:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Willems, Moreno, Arias
Tja, gister binnen 5 min terug op 2-2 terwijl we ook beter zijn dan al die van PECquote:Op zondag 20 december 2015 16:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Willems, Moreno, Arias
van Beek en Bruma is ook lood om oud ijzer, dus alleen de doelman is beterquote:Op zondag 20 december 2015 16:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Willems, Moreno, Arias
Bruma dit seizoen stukken sterker.quote:Op zondag 20 december 2015 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
van Beek en Bruma is ook lood om oud ijzer, dus alleen de doelman is beterTsja.
Hahaha.quote:Op zondag 20 december 2015 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
van Beek en Bruma is ook lood om oud ijzer
Bruma > van Beek inderdaad.quote:
Zelfsquote:Op zondag 20 december 2015 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Puur genotquote:Op zondag 20 december 2015 16:26 schreef Coco98 het volgende:
Even een kijkje nemen in het Feyenoordtopic.
Ik vind het heel spijtig voor je, Pascalus.quote:Op zondag 20 december 2015 16:26 schreef Pascalus het volgende:
[..]
GA JE SCHAMEN
SLECHTE PLOEG, MATIG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar PSV wint nooit in de Kuip.quote:Op zondag 20 december 2015 16:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Willems, Moreno, Arias
10-0.quote:Op zondag 20 december 2015 16:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Klopt, maar PSV wint nooit in de Kuip.
zelfs in dat jaar won PSV niet van Feyenoord in de Kuip. Twee keer verloren zelfs.quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Ajax niet wint van De Graafschap neem ik vanaf 1 januari een maand lang een Ted van de Pavert UI.
Gewaagd hoor !quote:Op zondag 20 december 2015 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Ajax niet wint van De Graafschap neem ik vanaf 1 januari een maand lang een Frank de Boer UI.
Net als Star Wars Battlefront, en Perreiro.quote:Op zondag 20 december 2015 16:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ben gisteren geweest. Vind het maar een hype.
lol xDquote:Op zondag 20 december 2015 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik keek na een half uur wat de tussenstand was en zag dat Feyenoord voor stond, dus ik ging er van uit dat ze het wel makkelijk zouden gaan winnen. Kijk ik zojuist hoeveel het geworden is...
Dat vind ik echt geen reet aan hč. Star Wars. Snap die hype ook niet.quote:
Ik mis Darth.quote:Op zondag 20 december 2015 16:29 schreef Kopsterk het volgende:
De nieuwe Star Wars was iets teveel van hetzelfde weer, maar desondanks een prima film.
Die film kijk je alleen voor Harrison Ford.quote:Op zondag 20 december 2015 16:29 schreef Kopsterk het volgende:
De nieuwe Star Wars was iets teveel van hetzelfde weer, maar desondanks een prima film.
Enn...?quote:Op zondag 20 december 2015 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik keek na een half uur wat de tussenstand was en zag dat Feyenoord voor stond, dus ik ging er van uit dat ze het wel makkelijk zouden gaan winnen. Kijk ik zojuist hoeveel het geworden is...
oké Hans, dank je.quote:Op zondag 20 december 2015 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit klopt idd.quote:Op zondag 20 december 2015 16:29 schreef Kopsterk het volgende:
Toen het 1-1 werd ging ik ook kijken, en toen een paar minuten later stond het 3-1.quote:
Same.quote:Op zondag 20 december 2015 16:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen het 1-1 werd ging ik ook kijken, en toen een paar minuten later stond het 3-1.
Cristiano Ronaldo heeft wel prijzen gewonnen, dus ik weet het niet.quote:Op zondag 20 december 2015 16:30 schreef Brammess het volgende:
Wat hebben Feyenoord en Cristiano Ronaldo met elkaar gemeen?
Zielige figuren die in de chat gaan lopen spoileren man man man.quote:Op zondag 20 december 2015 16:32 schreef Coco98 het volgende:
Kan nu weer veilig op twitch rondstruinen zonder gespoiled te worden
kunnen er allebei geen reet vanquote:Op zondag 20 december 2015 16:30 schreef Brammess het volgende:
vertelquote:Op zondag 20 december 2015 16:30 schreef Brammess het volgende:
Op fok doet niemand dit.quote:Op zondag 20 december 2015 16:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zielige figuren die in de chat gaan lopen spoileren man man man.
Gefeliciteerd opper.quote:
Echt niemand zit op die zaadwedstrijd te wachten.quote:
TOETERTJESquote:Op zondag 20 december 2015 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gefeliciteerd opper.
Da's net zo'n mooie prijs als winterkampioen!
Zeker, ik ben ook trots.quote:Op zondag 20 december 2015 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gefeliciteerd opper.
Da's net zo'n mooie prijs als winterkampioen!
Het wordt dan ook geen zaadwedstrijd, maar een met OPPORTUNISTISCH voetbal, GIF, KRACHT, PASSIE en GOGMEquote:Op zondag 20 december 2015 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt niemand zit op die zaadwedstrijd te wachten.
hersteltquote:Op zondag 20 december 2015 16:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
De traditionele top 2 is weer herstelt
Hersteld*quote:Op zondag 20 december 2015 16:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hier gaat iets mis.quote:Op zondag 20 december 2015 16:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jezus wat ben jij domquote:Op zondag 20 december 2015 16:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Only sing when youre winning.quote:Op zondag 20 december 2015 16:39 schreef Kopsterk het volgende:
Dirk Kuyt wil niet voor de camera komen![]()
Dat zou je niet doen bij een overwinningquote:Op zondag 20 december 2015 16:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen woede hoor. Ik wijs je enkel op je onmetelijke domheid
Ik hoop dat die slapjanus een goed excuus heeft. Wat is dit nou weer voor onzin?quote:Op zondag 20 december 2015 16:39 schreef Kopsterk het volgende:
Bedankt voor de godwin Gerdi.quote:Op zondag 20 december 2015 16:39 schreef Mani89 het volgende:
Sinds wanneer zitten er zoveel spellingnazis in deze topic.
Het is duidelijk dat je me niet kentquote:Op zondag 20 december 2015 16:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat zou je niet doen bij een overwinning
quote:Op zondag 20 december 2015 16:39 schreef Kopsterk het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2015 16:39 schreef Kopsterk het volgende:
Is goed. Prettige kerstdagen.quote:Op zondag 20 december 2015 16:40 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja, leuk om te zien dat je boos bent op jezelf vanwege deze fout.
Jij ook prettige kerstdagen Day-V.quote:
Heb je ook niet veel aan.quote:Op zondag 20 december 2015 16:39 schreef Kopsterk het volgende:
Ik reageer zoals jij zou reageren als iemand zegt dat je mad bent.quote:
Kuyt zou Feyenoord toch kampioen maken?quote:Op zondag 20 december 2015 16:39 schreef Kopsterk het volgende:
Play-offs winnen telt ookquote:Op zondag 20 december 2015 16:41 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Kuyt zou Feyenoord toch kampioen maken?
BibleThumpquote:Op zondag 20 december 2015 16:42 schreef Tyron het volgende:
hahahahahah feyenoord noobs [ afbeelding ]
gelukkig maar, dat doet die maar in zn vriendinquote:Op zondag 20 december 2015 16:39 schreef Kopsterk het volgende:
HEY HALLO TYRON HIER.quote:Op zondag 20 december 2015 16:42 schreef Tyron het volgende:
hahahahahah feyenoord noobs [ afbeelding ]
RTL7 heeft nog een topshowtjequote:Op zondag 20 december 2015 16:42 schreef Pascalus het volgende:
Ajax - De Graafschap met Leo Oldenburger
ik ga zappen
Slechte grap voor jouw standaardenquote:Op zondag 20 december 2015 16:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
gelukkig maar, dat doet die maar in zn vriendin
Zekerquote:Op zondag 20 december 2015 16:43 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Jij gebruikt ook de twitch-emoticon browseraddon.
heb een katerquote:Op zondag 20 december 2015 16:43 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Slechte grap voor jouw standaarden
Ik vermoed dat er wel weer een paar verkleed zullen zijn als stoeltjequote:Op zondag 20 december 2015 16:42 schreef Brammess het volgende:
Voordat we gaan haten om het aantal opdagende fans
[ afbeelding ]
7/10quote:Op zondag 20 december 2015 16:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
gelukkig maar, dat doet die maar in zn vriendin
Opdagen is iets anders dan uitverkocht.quote:Op zondag 20 december 2015 16:42 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Ja leuk. Bij Ajax is het altijd """"""""""uitverkocht"""""""".quote:Op zondag 20 december 2015 16:42 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Goed man. Beetje jammer van die meer dan verdiende nederlaag, maar verder gaat het goedquote:Op zondag 20 december 2015 16:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey onlogisch, lang niet gesproken man
hoe is t
3-1quote:Op zondag 20 december 2015 16:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja leuk. Bij Ajax is het altijd """"""""""uitverkocht"""""""".
Ik zuip je eruit mattiequote:Op zondag 20 december 2015 16:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
dan heb je niet genoeg gedronken barbaar
Hij drinkt Amstel.quote:Op zondag 20 december 2015 16:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
dan heb je niet genoeg gedronken barbaar
heeft ook meer te maken met wie er ook echt komt opdagen dan hoeveel er verkocht wordtquote:Op zondag 20 december 2015 16:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja leuk. Bij Ajax is het altijd """"""""""uitverkocht"""""""".
Och ze zijn 2 keer op de valreep ontsnapt en door.quote:Op zondag 20 december 2015 16:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wanneer speelt Ajax in de Beker? xD
bahquote:Op zondag 20 december 2015 16:45 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hij drinkt Amstel.
Dat verklaart het.
Ik verlaag me tot het niveau van Brammes.quote:Op zondag 20 december 2015 16:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Och ze zijn 2 keer op de valreep ontsnapt en door.
PSV walst er wel doorheen ja.quote:Op zondag 20 december 2015 16:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Och ze zijn 2 keer op de valreep ontsnapt en door.
Hoe was het in Europa voor Feyenoord?quote:Op zondag 20 december 2015 16:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wanneer speelt Ajax in de Beker? xD
Nerdfusion.quote:Op zondag 20 december 2015 16:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
nooit
alleen lirik en soms dansgaming
DansGame
jij durfalquote:Op zondag 20 december 2015 16:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zat gister behoorlijk aan de Absint, stoer he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk dat jij je ook tot dit niveau verlaagt. Ik had niet anders van je verwacht Geo.quote:Op zondag 20 december 2015 16:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe was het in Europa voor Feyenoord?
Fijn trainingskamp gehad in een warm land?
Haha ik vind dat nerdfusion echt tenenkrommend.quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 16:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gezellig in MadridSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Toch wel 80% hé?quote:Op zondag 20 december 2015 16:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zat gister behoorlijk aan de Absint, stoer he?
Komen zeker uit het oosten met hun graven?quote:Op zondag 20 december 2015 16:48 schreef Tagliano het volgende:
De Graafschap ging zich ingraven, juist
ja nogal cringyquote:Op zondag 20 december 2015 16:47 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Haha ik vind dat nerdfusion echt tenenkrommend.
Wat een autisten.
Leuk, scherpquote:Op zondag 20 december 2015 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komen zeker uit het oosten met hun graven?
je kan ook gewoon ajax zeggen tochquote:Op zondag 20 december 2015 16:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het klinkt netter als die joden of die tyfusneuzen, toch?
Als je met dat soort termen gaat smijten ben je al helemaal een staatsmongool.quote:Op zondag 20 december 2015 16:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het klinkt netter als die joden of die tyfusneuzen, toch?
ze komen in de 31ste minuutquote:Op zondag 20 december 2015 16:49 schreef Sunri5e het volgende:
Houden de Ajax-supporters weer een of andere actie tegen het bestuur vandaag? Het stadion is maar half gevuld. Komt de andere helft de 14e minuut het stadion in?
Hey Sunrijst! Wat vond je van het optreden van Van Beek en Karsdorp?quote:Op zondag 20 december 2015 16:49 schreef Sunri5e het volgende:
Houden de Ajax-supporters weer een of andere actie tegen het bestuur vandaag? Het stadion is maar half gevuld. Komt de andere helft de 14e minuut het stadion in?
Sneeuw op de wegquote:Op zondag 20 december 2015 16:49 schreef Sunri5e het volgende:
3-1.quote:Op zondag 20 december 2015 16:49 schreef Sunri5e het volgende:
Google levert alleen maar fok resultaten op omtrent je woord "staatsmongool".quote:Op zondag 20 december 2015 16:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Als je met dat soort termen gaat smijten ben je al helemaal een staatsmongool.
quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 16:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als jij straks een paar tanden mist kan je geen appel meer eten flapdrol
Want de Graafschap staat al 0-1 voor ja?quote:Op zondag 20 december 2015 16:51 schreef Tagliano het volgende:
Schitterend dat het tactiekje van Frank weer eens afgestraft wordt
Nee, de Feyenoordspelers maakten ook verdomde weinig actiesquote:Op zondag 20 december 2015 16:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Aha dat verklaard een half gevulde ArenA. Geen acties meer dus?
verklaart.quote:Op zondag 20 december 2015 16:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Het is wachten op de 0-1, zoals jij weetquote:Op zondag 20 december 2015 16:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Want de Graafschap staat al 0-1 voor ja?
P$Vquote:Op zondag 20 december 2015 16:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb al weet ik veel hoe vaak pisvee langs zien komen
stop met posten alsjeblieft.quote:Op zondag 20 december 2015 16:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
je kan ook gewoon psv zeggen tochquote:Op zondag 20 december 2015 16:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
of havenslaven.quote:Op zondag 20 december 2015 16:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 20 december 2015 16:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
je kan ook gewoon feyenoord zeggen toch
Ik vind Feyenooit wel een leuke.quote:Op zondag 20 december 2015 16:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 december 2015 16:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
verklaart.
Jezus wat dom. Je lijkt Davy wel.
Neuh, de correlatie tussen een Feyenoord supporter en een staatsmongool is toch een stuk evidenter. Jammer voor je.quote:Op zondag 20 december 2015 16:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Google levert alleen maar fok resultaten op omtrent je woord "staatsmongool".
Ik ben blij dat jij hier het levende voorbeeld van bent.
Dank je
foxsports.nlquote:Op zondag 20 december 2015 16:54 schreef Tyron het volgende:
heeft er iemand een stream die niet een wedstrijd achterloopt
kijk godverdomme naar fc utrecht - ajax
Ok Hans.quote:Op zondag 20 december 2015 16:54 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Neuh, de correlatie tussen een Feyenoord supporter en een staatsmongool is toch een stuk evidenter. Jammer voor je.
Die op roja lopen meestal wel goed.quote:Op zondag 20 december 2015 16:54 schreef Tyron het volgende:
heeft er iemand een stream die niet een wedstrijd achterloopt
kijk godverdomme naar fc utrecht - ajax
Goedzo, schrijf het maar van je af. Het gegeven dat je als slechtste mod van het jaar wordt gekozen moet je op deze manier van je af kunnen schrijvenquote:
Klopt!quote:Op zondag 20 december 2015 16:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goedzo, schrijf het maar van je af. Het gegeven dat je als slechtste mod van het jaar wordt gekozen moet je op deze manier van je af kunnen schrijven
Zijn er verkiezingen?quote:Op zondag 20 december 2015 16:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goedzo, schrijf het maar van je af. Het gegeven dat je als slechtste mod van het jaar wordt gekozen moet je op deze manier van je af kunnen schrijven
Oei, dit vindt Mexicanobakker niet leukquote:Op zondag 20 december 2015 16:59 schreef Coco98 het volgende:
Ik zag niet eens dat guitarist hier postte, dacht dat het mexicanobakker was gvd.
Ik heb ook heel lang gedacht dat jij de enige echte Cocu was.quote:Op zondag 20 december 2015 16:59 schreef Coco98 het volgende:
Ik zag niet eens dat guitarist hier postte, dacht dat het mexicanobakker was gvd.
Dikke, jij hierquote:
Dit is vast echt.quote:Op zondag 20 december 2015 17:00 schreef onlogisch het volgende:
Ik moest lachen. Ga ik nu naar de hel?
[ afbeelding ]
det eskeletet kwikliquote:Op zondag 20 december 2015 17:00 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Doet me aan die scene uit The IT Crowd denkenquote:Op zondag 20 december 2015 17:00 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
hey vitessequote:Op zondag 20 december 2015 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doet me aan die scene uit The IT Crowd denken
fake?quote:Op zondag 20 december 2015 17:00 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Zit hier nog een verhaal achter?quote:Op zondag 20 december 2015 17:00 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |