Lestienne, De Jong, Pereiroquote:Op zondag 20 december 2015 16:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tegen
Guardado - Hendrix - Pröpper.
0-8.
Lestienne, De Jong, Pereiroquote:Op zondag 20 december 2015 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lestienne, De Jong, Pereiro
Guardado, Hendrix, Pröpper
Individueel allemaal beter dan die van Feyenoord.
quote:Op zondag 20 december 2015 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goed.
Feyenoord geen 3 punten gekregen met gratis penalties.
Agreed.quote:Op zondag 20 december 2015 16:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Willems, Moreno, Arias
Tja, gister binnen 5 min terug op 2-2 terwijl we ook beter zijn dan al die van PECquote:Op zondag 20 december 2015 16:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Willems, Moreno, Arias
van Beek en Bruma is ook lood om oud ijzer, dus alleen de doelman is beterquote:Op zondag 20 december 2015 16:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Willems, Moreno, Arias
Bruma dit seizoen stukken sterker.quote:Op zondag 20 december 2015 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
van Beek en Bruma is ook lood om oud ijzer, dus alleen de doelman is beterTsja.
Hahaha.quote:Op zondag 20 december 2015 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
van Beek en Bruma is ook lood om oud ijzer
Bruma > van Beek inderdaad.quote:
Zelfsquote:Op zondag 20 december 2015 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Puur genotquote:Op zondag 20 december 2015 16:26 schreef Coco98 het volgende:
Even een kijkje nemen in het Feyenoordtopic.
Ik vind het heel spijtig voor je, Pascalus.quote:Op zondag 20 december 2015 16:26 schreef Pascalus het volgende:
[..]
GA JE SCHAMEN
SLECHTE PLOEG, MATIG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar PSV wint nooit in de Kuip.quote:Op zondag 20 december 2015 16:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Willems, Moreno, Arias
10-0.quote:Op zondag 20 december 2015 16:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Klopt, maar PSV wint nooit in de Kuip.
zelfs in dat jaar won PSV niet van Feyenoord in de Kuip. Twee keer verloren zelfs.quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Ajax niet wint van De Graafschap neem ik vanaf 1 januari een maand lang een Ted van de Pavert UI.
Gewaagd hoor !quote:Op zondag 20 december 2015 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Ajax niet wint van De Graafschap neem ik vanaf 1 januari een maand lang een Frank de Boer UI.
Net als Star Wars Battlefront, en Perreiro.quote:Op zondag 20 december 2015 16:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ben gisteren geweest. Vind het maar een hype.
lol xDquote:Op zondag 20 december 2015 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik keek na een half uur wat de tussenstand was en zag dat Feyenoord voor stond, dus ik ging er van uit dat ze het wel makkelijk zouden gaan winnen. Kijk ik zojuist hoeveel het geworden is...
Dat vind ik echt geen reet aan hč. Star Wars. Snap die hype ook niet.quote:
Ik mis Darth.quote:Op zondag 20 december 2015 16:29 schreef Kopsterk het volgende:
De nieuwe Star Wars was iets teveel van hetzelfde weer, maar desondanks een prima film.
Die film kijk je alleen voor Harrison Ford.quote:Op zondag 20 december 2015 16:29 schreef Kopsterk het volgende:
De nieuwe Star Wars was iets teveel van hetzelfde weer, maar desondanks een prima film.
Enn...?quote:Op zondag 20 december 2015 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik keek na een half uur wat de tussenstand was en zag dat Feyenoord voor stond, dus ik ging er van uit dat ze het wel makkelijk zouden gaan winnen. Kijk ik zojuist hoeveel het geworden is...
oké Hans, dank je.quote:Op zondag 20 december 2015 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit klopt idd.quote:Op zondag 20 december 2015 16:29 schreef Kopsterk het volgende:
Toen het 1-1 werd ging ik ook kijken, en toen een paar minuten later stond het 3-1.quote:
Same.quote:Op zondag 20 december 2015 16:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen het 1-1 werd ging ik ook kijken, en toen een paar minuten later stond het 3-1.
Cristiano Ronaldo heeft wel prijzen gewonnen, dus ik weet het niet.quote:Op zondag 20 december 2015 16:30 schreef Brammess het volgende:
Wat hebben Feyenoord en Cristiano Ronaldo met elkaar gemeen?
Zielige figuren die in de chat gaan lopen spoileren man man man.quote:Op zondag 20 december 2015 16:32 schreef Coco98 het volgende:
Kan nu weer veilig op twitch rondstruinen zonder gespoiled te worden
kunnen er allebei geen reet vanquote:Op zondag 20 december 2015 16:30 schreef Brammess het volgende:
vertelquote:Op zondag 20 december 2015 16:30 schreef Brammess het volgende:
Op fok doet niemand dit.quote:Op zondag 20 december 2015 16:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zielige figuren die in de chat gaan lopen spoileren man man man.
Gefeliciteerd opper.quote:
Echt niemand zit op die zaadwedstrijd te wachten.quote:
TOETERTJESquote:Op zondag 20 december 2015 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gefeliciteerd opper.
Da's net zo'n mooie prijs als winterkampioen!
Zeker, ik ben ook trots.quote:Op zondag 20 december 2015 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gefeliciteerd opper.
Da's net zo'n mooie prijs als winterkampioen!
Het wordt dan ook geen zaadwedstrijd, maar een met OPPORTUNISTISCH voetbal, GIF, KRACHT, PASSIE en GOGMEquote:Op zondag 20 december 2015 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt niemand zit op die zaadwedstrijd te wachten.
hersteltquote:Op zondag 20 december 2015 16:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
De traditionele top 2 is weer herstelt
Hersteld*quote:Op zondag 20 december 2015 16:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hier gaat iets mis.quote:Op zondag 20 december 2015 16:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |