Andere opvattingen hebben is het punt niet in deze. Mensen verbaal en/of fysiek aanvallen wél. En dat is waar ik bezwaar tegen heb en weiger begrip voor op te brengen.quote:Op zondag 20 december 2015 13:24 schreef Wintar het volgende:
[..]
Goed, ik ga even een hypothetische situatie voor je schetsen.
Jij bent in Nederland opgegroeid en houdt er Nederlandse normen en waarden op na? Er breekt oorlog uit, en jij immigreert naar het fictieve land Podazinije.
In Nederland is pedofilie taboe en pedoseksualiteit gelukkig per wet verboden. In Podazinije is dit niet het geval, daar is dit geaccepteerd.
Hoe zou jij omgaan met Nederlandse pedofielen die samen met jou in het AZC in Podazinije zitten? Hoe zou jij reageren als een Podazinijnse verslaggever jou voor de camera om je mening omtrent pedofilie zou vragen?
Eerlijk antwoorden!
disclaimer: ik gebruik dit voorbeeld om verschillen tussen landen aan te geven. Ik wil geenszins homofilie en pedofilie op één lijn stellen. Pedofilie is gelukkig overal verboden, en homoseksualiteit is hier gelukkig niet strafbaar.
Het is puur als voorbeeld om te geven dat wanneer je elders opgegroeid bent je hele andere opvattingen kan hebben. Ik vind het niet reëel om te verlangen dat mensen gelijk heel anders over zoiets gaan denken.
Verzamelen dusquote:Op zondag 20 december 2015 13:37 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Een koikarper van 1 meter in een vijver hoef je niet zo goed voor te kunnen jagen.
Je hoeft ook maar een heel klein beetje van vissen af te weten om een koikarper te herkennen en dan weet je dus ook per definitie dat het niet de bedoeling is dat je die opeet. It smells fishy.
Wat wil je hier nu precies mee zeggen?quote:Op zondag 20 december 2015 11:59 schreef DrMabuse het volgende:
Vluchtelingen barbecueën gaat er ook wel een keer van komen.
quote:Op zondag 20 december 2015 14:24 schreef Sloggi het volgende:
Interessant dat de Telegraaf, de roemruchte verzetskrant, dit nieuws bracht.
http://www.omroepzeeland.(...)et-waar#.VnapVTZYdBoquote:Op zondag 20 december 2015 14:29 schreef Confetti het volgende:
Deze mensen zijn niet de orde en regels van Nederland gewend. Die komen uit een chaotische cultuur waar veel minder geschreven en ongeschreven regels gelden.
Zo zie ik ze er ook voor aan om zomaar in het park te gaan barbecueën.
Totaal andere wereld.
Of wortelstamp, het allerbeste wat de Nederlandsche cultuur ons te bieden heeft.quote:Op zondag 20 december 2015 14:30 schreef Heilwasser het volgende:
Moet ook niet te vreten zijn zo'n karper. Geef die arme mensen wat boerenkool met rookworst.
Helemaal niet, die parkbeheerder is gewoon onder druk gezet door de linkse policor om het verhaal te rectificeren. Slecht nieuws over asielzoekers is niet toegestaan.quote:Op zondag 20 december 2015 14:21 schreef robin007bond het volgende:
Zoals Koos al zegt, broodjeaapverhaal.
Sommige reageerders lijken wel complete analfabeten zeg.quote:Op zondag 20 december 2015 14:37 schreef Sloggi het volgende:
Zitten een paar pareltjes tussen de reacties:
http://www.koiquestion.co(...)vijver-vakantiepark/
Zullen wel vluchtelingen zijn.quote:Op zondag 20 december 2015 14:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Sommige reageerders lijken wel complete analfabeten zeg.
Op zich zou het ook best gek zijn om een vis van duizenden euros te laten zwemmen in een vijver op een vakantiepark, waar zomaar iedereen binnen kan wandelen.quote:
karperkapersquote:Op zondag 20 december 2015 14:44 schreef Copycat het volgende:
Maar deze niet-bestaande karperkapers waren dus ook verantwoordelijk voor vernielingen?
Goh.
quote:Op zondag 20 december 2015 14:46 schreef Wespensteek het volgende:
Ik vraag me wel af wie dan de kennis is die met RTL heeft gesproken:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)rvijver-vakantiepark
quote:Op zondag 20 december 2015 14:44 schreef Copycat het volgende:
Maar deze niet-bestaande karperkapers waren dus ook verantwoordelijk voor vernielingen?
Goh.
Ja, dan vráág je er bijna omquote:Op zondag 20 december 2015 14:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich zou het ook best gek zijn om een vis van duizenden euros te laten zwemmen in een vijver op een vakantiepark, waar zomaar iedereen binnen kan wandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |