SPOILER: Leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Top 10 posters tot 19 december 12:19.54Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Simterklaas op 19-12-2015 18:12:22 ]Pay close attention or else you'll miss what's happening
Krijg je lekkere dikke bips van!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Zal ik een chocoladeletter eten?
Soms heb je het niet in de hand ehh.. dan doet van Beek zijn brilliantje weer en ben je verlorenquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:10 schreef renwan het volgende:
Oké net werd ik wel even competitief, bij online seizoenen in Fifa weet je niet tegen wie je moet tot de wedstrijd begint. Zie ik opeens Ajax opdoemen, no way dat er dan verloren wordt
Ik heb gewonnen met 0-2quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:12 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Soms heb je het niet in de hand ehh.. dan doet van Beek zijn brilliantje weer en ben je verloren
Omg baby, ik keek hier en zag ditquote:
Ben jij dat zelf in je fobo??quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:23 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Omg baby, ik keek hier en zag dit
Whihihiquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:23 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Omg baby, ik keek hier en zag dit
Jaquote:
Nope!! Mijn haar begint ook langer te worden, altijd ff onder de wasbak of douchen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:24 schreef Scuidward het volgende:
Levensvragen: Kan je met ongekamde haren naar de supermarkt.
YA KNOW IT BEEBquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:24 schreef Opsonisatie het volgende:
NU IFIM ER IS KAN HET FEESTJE BEGINNEN
Ja ga ik ook maar doen. 2 klodders vocht en een kloddertje wax.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nope!! Mijn haar begint ook langer te worden, altijd ff onder de wasbak of douchen.
Ik ga ook even kijken of de Jumbo zijn orders op orde heeft.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:31 schreef Duzzy het volgende:
Heb ook vast weer wat gladiatoren binnen gesleept voor de avond
Goede zaak. Hatseflats!quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:31 schreef Duzzy het volgende:
Heb ook vast weer wat gladiatoren binnen gesleept voor de avond
Wat ga je kopen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd ik moet ook nog naar supermarkt
quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:32 schreef Duzzy het volgende:
[..]
2 eigen doelpunten van veldman zeker?
Kazim en Vilhenaquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:32 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Mooi de hc uitschelden voor harteloze zak en jezelf aftrekken in de eerste klas, dan weet je dat je leeft!quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:35 schreef renwan het volgende:
Ik ga maar eens richting station en werk
Pfff medelijden !!quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:35 schreef renwan het volgende:
Ik ga maar eens richting station en werk
Moet je niet deze man tegenkomen!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooi de hc uitschelden voor harteloze zak en jezelf aftrekken in de eerste klas, dan weet je dat je leeft!
legendarisch. Prachtigquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Moet je niet deze man tegenkomen!!
Mochten wij dat maar, tegenwoordig als je een iemand aanraakt klagen ze je al aan.quote:
Gewoon die scanner overal tegen aan drukken en hopen op succes.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mochten wij dat maar, tegenwoordig als je een iemand aanraakt klagen ze je al aan.
En jij hebt boa dus jij had beter moeten weten.
Dag baantje
Mensen die slapen etc maak ik ook nooit wakker vooral vrouwen niet,
Aah joh ik vind het allemaal best !!quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:53 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Gewoon die scanner overal tegen aan drukken en hopen op succes.
Stuur hem van het Veltmanquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:32 schreef Duzzy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Moet je niet deze man tegenkomen!!
“You have the right to remain silent. Anything you say can and will be used against you in a court of law. You have the right to an attorney. If you cannot afford an attorney, one will be provided for you. Do you understand the rights I have just read to you?”quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:52 schreef Geerd het volgende:
Tegenwoordig moeten we ook zeggen,
1, U bent staande gehouden voor het niet hebben van een geldig vervoersbewijs.
2. U heeft recht op rechtsbijstand
3 U heeft recht op een tolk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jup!quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:58 schreef renwan het volgende:
[..]
“You have the right to remain silent. Anything you say can and will be used against you in a court of law. You have the right to an attorney. If you cannot afford an attorney, one will be provided for you. Do you understand the rights I have just read to you?”
Valt wel mee toch, 1 uur nog geen 50 postquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:01 schreef renwan het volgende:
Ik heb het idee dat deze trein op stand turbo staat
Weg met ons !!! Guus koosvogels en de rest is allemaal voor !!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:02 schreef Monopoly het volgende:
Men moet ophouden met dat gehele policor gebeuren.
JIJ woont in Nederland, en je moet op de hoogte zijn van de geldende regels. Door rood rijden betekent een boete van meer dan 200 euro. Dat hoor je te weten. Verder moet je gewoon je bek houden.
Als je geen kaartje bij je hebt moet je blij zijn dat je een boete krijgt, en mag je helemaal blij zijn dat je er niet halverwege uitgesodemieterd wordt. Als je dan nog het lef hebt om een grote muil op te zetten dan verdien je het gewoon dat je 's nachts in een cel verkracht wordt door 3 junks met HIV. Dan doe je het daarna nooit meer.
Maar nee, we kauwen alles uit voor je omdat je misschien een beetje dom bent maar dat mogen we ook niet zeggen dus maken we voor iedereen maar een uitzondering om onszelf voor lul te zetten terwijl je zelf achter de regels aan had moeten gaan met je verlepte uitkeringskop![]()
![]()
![]()
![]()
Tijd om het café te sluitenquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:24 schreef Opsonisatie het volgende:
NU IFIM ER IS KAN HET FEESTJE BEGINNEN
Ik bedoelde de trein waar ik nu in zitquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, 1 uur nog geen 50 post
Bitchquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:06 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Tijd om het café te sluiten![]()
Gefeliciteerd liefjequote:
Grapje, klapje op jullie bipsenquote:
Opso smijt dr flamoes weer in het rond hoorquote:
Ben je wel 100%quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:11 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Grapje, klapje op jullie bipsen
CHI CHI WA, CHI CHI WA, CHI CHI WAHWAHWAH!
quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:11 schreef renwan het volgende:
[..]
Opso smijt dr flamoes weer in het rond hoor
Ik ook zometeenquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gefeliciteerd held! Ik drink een blik pils op jou!
Nee, met spijkersquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:12 schreef Monopoly het volgende:
Opso, heb je wel een kale fluit dan?
Ja zeker welquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:13 schreef renwan het volgende:
Opso:
[ afbeelding ]
En jij mag me neuken en jij en jij!
Kusjeloveyouquote:
Verroestquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met of zonder roest? Ik ben gek op roestige spijkers.
Geilquote:
Ik kom daar vaak met de trein. Spoor 1 richting Bad Nieuweschansquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:14 schreef PausNicolaas het volgende:
WINSCHOTEN GOOGLE HAAR NAAM EN WINSCHOTEN EN JE HEBT VAST WEL EEN MATCH!!!
Gegroet, detectivebureau P.N.
Haha die trein kan niet meer naar Leerquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geil
[..]
Ik kom daar vaak met de trein. Spoor 1 richting Bad Nieuweschans
Jaquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha die trein kan niet meer naar Leer
ALLES NAAR DE KLOTE NIET STOPPEN GEWOON DOORGAAN TOT JE OP DE PLEE IN SLAAP VALT TIJDENS HET KOTSEN!quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:20 schreef Scuidward het volgende:
Lang leve Sim en lang leve Jumbo. Beugels in de aanbieding en Gladiator op voorraad.
Boy are we gonna get drunk tonight.
In je eentje of in de kroeg?quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:20 schreef Scuidward het volgende:
Lang leve Sim en lang leve Jumbo. Beugels in de aanbieding en Gladiator op voorraad.
Boy are we gonna get drunk tonight.
Met je hoofd in de puree je roes uitslapen en hopen dat anderen voor bewijsmateriaal hebben gezorgd zodat je achteraf nog kan zeggen 'gelukkig hebben we de foto's nog'. Of gewoon al tollend van de wastafel naar je bed ergens halverwege blijven liggen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ALLES NAAR DE KLOTE NIET STOPPEN GEWOON DOORGAAN TOT JE OP DE PLEE IN SLAAP VALT TIJDENS HET KOTSEN!
Ja dat wel. Zal het niet allemaal opmaken hoor, om 09:00 gaat de wekker.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:22 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
In je eentje of in de kroeg?
JAquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:22 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Met je hoofd in de puree je roes uitslapen en hopen dat anderen voor bewijsmateriaal hebben gezorgd zodat je achteraf nog kan zeggen 'gelukkig hebben we de foto's nog'. Of gewoon al tollend van de wastafel naar je bed ergens halverwege blijven liggen.
[..]
Ja dat wel. Zal het niet allemaal opmaken hoor, om 09:00 gaat de wekker.
Dan moet er natuurlijk gezondigd worden in de kerkquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:22 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Deze man weet hoe het leven in elkaar zitquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JAEn dan gewoon op de gang plassen en teleurgesteld zijn in je eigen bestaan
En dat schuldgevoel 's ochtends om 10 uur weg drinken met een halve liter Gladiatorenbier
Tot je dood bent en het niet meer gaat elke dag hetzelfde bestaan.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JAEn dan gewoon op de gang plassen en teleurgesteld zijn in je eigen bestaan
En dat schuldgevoel 's ochtends om 10 uur weg drinken met een halve liter Gladiatorenbier
Dit is toch de kerk ... ?!quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:24 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dan moet er natuurlijk gezondigd worden in de kerk
Danku almachtige Geerd. Ik ga op mijn knietjesquote:
Gelukkig nooit last van. Ook niet gehad wat lijkt me dat klote wakker wordenquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:22 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Met je hoofd in de puree je roes uitslapen en hopen dat anderen voor bewijsmateriaal hebben gezorgd zodat je achteraf nog kan zeggen 'gelukkig hebben we de foto's nog'. Of gewoon al tollend van de wastafel naar je bed ergens halverwege blijven liggen.
[..]
Wakker worden is dan wel het laatste probleem denk ik.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gelukkig nooit last van. Ook niet gehad wat lijkt me dat klote wakker worden
Jaar geleden besloot ik ergens te gaan plassen na een oud en nieuw feestje, lag al in bed. Ik strompel een andere kamer in waar nietsvermoedende mensen aan het napilsen waren (in mijn ondergoed), uiteindelijk ondersteunend naar de wc gebracht. Daar 10 minuten gezeten, gebeurde niks. Ik sta weer op, ga vol over mijn nek ...quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:26 schreef renwan het volgende:
Moet opeens denken aan die keer dat ik door m'n ex van de grond in de gang geraapt ben. Blijkbaar vond ik dat een mooie plek om te slapen omdat de verwarmingsbuizen daar door de vloer lopen
De knapste man van heel klb is hier ook; Remmiiiieeeeequote:
ik ben helemaal geen hoerquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
De knapste man van heel klb is hoer ook; Remmiiiieeeee
Zou jij niet graag geneukt willen worden in ruil voor gladiatorenbier? Ik zou het wel doen hoorquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:26 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wakker worden is dan wel het laatste probleem denk ik.
[..]
Jaar geleden besloot ik ergens te gaan plassen na een oud en nieuw feestje, lag al in bed. Ik strompel een andere kamer in waar nietsvermoedende mensen aan het napilsen waren (in mijn ondergoed), uiteindelijk ondersteunend naar de wc gebracht. Daar 10 minuten gezeten, gebeurde niks. Ik sta weer op, ga vol over mijn nek ...
Ja dan ben je blij dat je moeder er niet bij was.
Het ligt er aan door wie, bij IfIm zou ik het doenquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zou jij niet graag geneukt willen worden in ruil voor gladiatorenbier? Ik zou het wel doen hoor
Dat was een typefoutquote:
Opso ook wel hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het ligt er aan door wie, bij IfIm zou ik het doen
Zou sex met je willen in ruil voor chocoladequote:Op zaterdag 19 december 2015 19:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het ligt er aan door wie, bij IfIm zou ik het doen
In de stad is het wat riskanter slingeren op een brommer.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:31 schreef Geerd het volgende:
Ergste wat er gebeurt is, samen met kameraad toeren op de brommer!! 12 jaar terug.,
Ohw even langs cafe 1 bier en dan naar huis.
04.00 ofzo compleet lam op de brommer naar huis
Ach in een dorp kon dat nog![]()
![]()
![]()
Ik heb nog een verkade reep liggenquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:31 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Zou sex met je willen in ruil voor chocolade
Kameraad heeft wel van die verhalen idd, naar het cafe geweest.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:32 schreef Scuidward het volgende:
[..]
In de stad is het wat riskanter slingeren op een brommer.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:38 schreef Geerd het volgende:
Mooiste was nog wel, was ik gelukkig niet bij.Daarom ook mooi.
Oudjaars avond, frituur pan aan vuurkorf, etc je kent het wel.
1tje had al lopen kotsen in een emmer.
Gooit daar een mongool een vlinder in.
Hele tuin en ramen onder de kots
Ik sta voor je deurquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb nog een verkade reep liggen
quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:38 schreef Geerd het volgende:
Mooiste was nog wel, was ik gelukkig niet bij.Daarom ook mooi.
Oudjaars avond, frituur pan aan vuurkorf, etc je kent het wel.
1tje had al lopen kotsen in een emmer.
Gooit daar een mongool een vlinder in.
Hele tuin en ramen onder de kots
ik zie helemaal niemandquote:
Geerdgenot ik snap het niet. U staat boven mijquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel iets anders longs !!!
quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
2, filter uit het mini miskoop filter apparaat(Dacht dat ie net zo groot was als degene die stuk was gegaan toen ik hem kocht.)
Ik weet niet zeker, maar krijg zo de indruk dat je aangeschoten bent of altijd gewoon ad rem.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Zwoele selfies proberen te nemen maar tis steeds overbelicht
SHINE BRIGHT LIKE A DIAMOND
Straight edge aka ik drink nooitquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:26 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker, maar krijg zo de indruk dat je aangeschoten bent of altijd gewoon ad rem.
Dat heb ik ook altijd bij jouquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:26 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker, maar krijg zo de indruk dat je aangeschoten bent of altijd gewoon ad rem.
Dat doet mij goed.quote:Op
[b]Op zaterdag 19 december 2015 20:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd bij jou
Radicaal.quote:zaterdag 19 december 2015 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:[/b]
[..]
Straight edge aka ik drink nooit
Gaat goed met je quote dingquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:36 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat doet mij goed.
[..]
Radicaal.
Hier ook quotes kan die niet aan verder wel chilquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:46 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja. Verder wel prima browser naar mijn mening.
Hier, zonet een boek uit. Eindigde met een zelfmoord. Ook hij zocht verlichting in de drank. Man man man wat een leven wat een treurig boek.quote:
Keiharde baas, enkel bier in de vriezer en gaan!quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:57 schreef Geerd het volgende:
Ik zocht leven in de vriezer kijk wat ik vond !!!
[ afbeelding ]
Jij mist de fles !!quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Keiharde baas, enkel bier in de vriezer en gaan!
Ik ook !!quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Heyyy ben aan het drinken
Proost lieve roos waar ik zo van houquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Heyyy ben aan het drinken
Zie je de Jäger niet ....quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik zit aan de fles maar maak me toch zorgen om mijn drink frequentie.
Oh ja dat spul nog nooit gehad. Enkel bier, whiskey jenever of rum. Vodka ook nog wel cognac misschien. Maar jager zegt me weinig.quote:
De slogan is "alleen als ie ijs- en ijskoud is".quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh ja dat spul nog nooit gehad. Enkel bier, whiskey jenever of rum. Vodka ook nog wel cognac misschien. Maar jager zegt me weinig.
Klap ze.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:09 schreef Duzzy het volgende:
Ze steken hier goffedomme de hele tijd vuurwerk af..het is nog geen 31e
Neequote:Op zaterdag 19 december 2015 21:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Verdomme mannen en verdwaalde vrouwen,
Hebben jullie nooit zo moeite ermee, met het feit dat je bestaat?
Niet te veel bij nadenken, word je alleen maar somber vanquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Dat is waar Remqo, wat drink jij vanavond?quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet te veel bij nadenken, word je alleen maar somber van
Ik begin straks met 2 IPA's voor het genotquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat is waar Remqo, wat drink jij vanavond?
Ik ben als winner uit de bus gekomen.. ik heb 200 miljoen faalhazen achter mij gelatenquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Is er niet een Geerd-knokploeg die ik even kan lenen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
We steunen je met halve liters aan onze mond.
Ik doe wel meequote:Op zaterdag 19 december 2015 21:19 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Is er niet een Geerd-knokploeg die ik even kan lenen?
Bijna niet voor te stellen eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:18 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ik ben als winner uit de bus gekomen.. ik heb 200 miljoen faalhazen achter mij gelaten
Eerst trainen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nuuuu, Opsonisatiemon!!!quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:23 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Nuuuu, Opsonisatiemon!!!
Doe buttbump!!!
quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:23 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Eerst trainen..Roosje in bikini voorgesteld liters gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefde voor God
Wel bijdrinken anders droog je uitquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Roosje in bikini voorgesteld liters gekomen.
Dat niet zijnquote:
Dat heeft iedereen toch wel eensquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik ben dat alleen als jij in de buurt bentquote:
Terechte klacht. Godzijdank hier nog geen last van...quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:09 schreef Duzzy het volgende:
Ze steken hier goffedomme de hele tijd vuurwerk af..het is nog geen 31e
Wattequote:Op zaterdag 19 december 2015 21:28 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Da's gay.. ik doe alleen aan hielbump.. op de enkel!
Ik ben altijd maanden zoet nadat je een selfie plaatst op fokquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben dat alleen als jij in de buurt bent
Bij mij ben je altijd veilig.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Terechte klacht. Godzijdank hier nog geen last van...
Lol ik denk dat je dat zal tegenvallen hahaquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Roosje in bikini voorgesteld liters gekomen.
Ik heb er laatst nog eentje in US gepost.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:32 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ben altijd maanden zoet nadat je een selfie plaatst op fok
Awwquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Bij mij ben je altijd veilig.
Ik kom je wel weer helpen hoorquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:34 schreef Duzzy het volgende:
Maar ik wil verder met de Geerd knokploeg:
H0D3ENPYL
Opso
Duzzy
Ik kan niet die vuurwerk vandalen alleen aan
Ja nouquote:
Kom in de knokploeg dan!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Terechte klacht. Godzijdank hier nog geen last van...
Dat weet ik, en het werd tijd ook. De sailfie/fapmateriaal werd al oudquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb er laatst nog eentje in US gepost.
Wel in star wars stijl, maarja
Dat zeg je steeds, maar je hebt me nooit de kans gegeven.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Lol ik denk dat je dat zal tegenvallen haha
Als je me de kans geeft dat ik mezelf voor jou kan bewijzen roosje.quote:
Mag ik meequote:Op zaterdag 19 december 2015 21:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
Mannen van de goede leef, en opsogodin en roosjegodin; ik ga in bad
Misschien dat ik binnenkort weer een gewone foto plaats, anders DM ik wel wat.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:36 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat weet ik, en het werd tijd ook. De sailfie/fapmateriaal werd al oud
Ik hou ook al niet van Harry Potter. Nog meer jeuk?quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik gun je jeuk op je rug en korte armpjes.
Daar heb ik niet zoveel moeite mee persoonlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou ook al niet van Harry Potter. Nog meer jeuk?
Bier drinken en coke snuiven. Dan komt alles goedquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:38 schreef PausNicolaas het volgende:
Uitgaan of not uitgaan want moe, wat zal ik doen
Picsquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
Mannen van de goede leef, en opsogodin en roosjegodin; ik ga in bad
Ah oke, want ik HAAT harry pottahquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zoveel moeite mee persoonlijk.
Hopelijk stoot je je teenquote:
Met mij naar bed gaanquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:38 schreef PausNicolaas het volgende:
Uitgaan of not uitgaan want moe, wat zal ik doen
Geen coke manquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bier drinken en coke snuiven. Dan komt alles goed
Zal het in overweging nemen.quote:
Te laat gaat al niet meer doorquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:39 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Zal het in overweging nemen.
Gaan we elkaar inzepen en allesquote:
Ik kan hooguit toekijken en af en toe een halve liter fles hun richting gooien. Als je statiegeld vergoed.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:37 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Jij had eigenlijk ook niets te willen..![]()
Geerd knokploeg:
renwan
H0D3ENPYL
Opso
Duzzy
Hi ha hondendrolquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Te laat gaat al niet meer door
Dat is een belangrijke functie binnen de knokploeg!quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik kan hooguit toekijken en af en toe een halve liter fles hun richting gooien. Als je statiegeld vergoed.
dezen man weetquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bier drinken en coke snuiven. Dan komt alles goed
Als ze maar leeg zijn !!quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik kan hooguit toekijken en af en toe een halve liter fles hun richting gooien. Als je statiegeld vergoed.
Ben blij dat je mijn voorstel waardeert.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:41 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Dat is een belangrijke functie binnen de knokploeg!
Statiegeld terug, gewoon die Nederlandse spirit erin houdenquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Meer een lavaspoorquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:40 schreef renwan het volgende:
Volgens mij laat opso een heel slakkenspoor achter vandaag
Jaa doenquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:40 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Gaan we elkaar inzepen en alles
Ja, hou op hoorquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:40 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Gaan we elkaar inzepen en alles
Gewoon vullen met waterquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Is vanzelfsprekend lijkt me.
Jezus remqo, wat een grotequote:Op zaterdag 19 december 2015 21:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Misschien dat ik binnenkort weer een gewone foto plaats, anders DM ik wel wat.
Deze man heeft pas een verjaardagquote:
Uiteraard! Wat dacht jij dan dat ik een vrijgevige Belg was?quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Statiegeld terug, gewoon die Nederlandse spirit erin houden
Kan niet als jij er in post, elke vrouw droogt dan spontaan op.quote:
Van opso's natte doos tot de grote van remqo, kan allemaal hier!quote:
Nu is het gortdroog dankzij jou.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan niet als jij er in post, elke vrouw droogt dan spontaan op.
Nudies gestuurdquote:
Sigwaardigquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Van opso's natte doos tot de grote van remqo, kan allemaal hier!
Dan moeten we eerst een hoop Gladiators achterover slaan, halve liter vullen is best watquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
We moeten ze als ze leeg zijn gewoon volpissen.
Oversexed meisje dat ze isquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:43 schreef H0D3NPYL het volgende:
Dit topic ga ik uitprinten en gebruik ik als rukmateriaal als mijn internet uitvalt.
Dames in bad die elkaar inzepen in mijn verjaardagstopicquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Deze man heeft pas een verjaardag
Ik fap snoeihard op deze postquote:
Oh wow, Paus heeft eindelijk een FOK!ster gevonden die gek genoeg is om hem aardig te vinden.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nu is het gortdroog dankzij jou.
Hoeft niet helemaal vol eh. Gewoon zodat het lekker gooit.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Dan moeten we eerst een hoop Gladiators achterover slaan, halve liter vullen is best wat
Ik wacht op jequote:
Gekomenquote:
Ik ben gewoon aardig en jij bent een tering downyquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh wow, Paus heeft eindelijk een FOK!ster gevonden die gek genoeg is om hem aardig te vinden.
Dat is wel knap iddquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh wow, Paus heeft eindelijk een FOK!ster gevonden die gek genoeg is om hem aardig te vinden.
Judas jr. wat is dit !!quote:
Beter kijken danquote:
Goeie!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Niet die-hard fokauti zijnquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:48 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik ga straks maar eens sociaal doen op een verjaardag
Ik zal wel gewoon stiekem FOK!ken op de wc ofzoquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:49 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Niet die-hard fokauti zijn
PAUS
Mijn teen is idd wat groter toen het laatst stootte tegen de deurpostquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:42 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Jezus remqo, wat een grote
Present?quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:49 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
PAUS
Niet werken en nog steeds FOK!autist zijnquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:49 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
PAUS
Geerd fapt op dit geile topic?quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:50 schreef Simterklaas het volgende:
Ik weet waarom Geerd nu niet post
Helemaal kut mobiel fokkenquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Pff heb mijn laptop maar opgestart mobiel FOK!en
Ah, dan kom ik even kapenquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:51 schreef H0D3NPYL het volgende:
We komen alweer op het einde van deel 41!
Reeks doorgegeven aan je baas.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet werken en nog steeds FOK!autist zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |