SPOILER: Leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Top 10 posters tot 19 december 12:19.54Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Simterklaas op 19-12-2015 18:12:22 ]Pay close attention or else you'll miss what's happening
Krijg je lekkere dikke bips van!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Zal ik een chocoladeletter eten?
Soms heb je het niet in de hand ehh.. dan doet van Beek zijn brilliantje weer en ben je verlorenquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:10 schreef renwan het volgende:
Oké net werd ik wel even competitief, bij online seizoenen in Fifa weet je niet tegen wie je moet tot de wedstrijd begint. Zie ik opeens Ajax opdoemen, no way dat er dan verloren wordt
Ik heb gewonnen met 0-2quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:12 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Soms heb je het niet in de hand ehh.. dan doet van Beek zijn brilliantje weer en ben je verloren
Omg baby, ik keek hier en zag ditquote:
Ben jij dat zelf in je fobo??quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:23 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Omg baby, ik keek hier en zag dit
Whihihiquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:23 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Omg baby, ik keek hier en zag dit
Jaquote:
Nope!! Mijn haar begint ook langer te worden, altijd ff onder de wasbak of douchen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:24 schreef Scuidward het volgende:
Levensvragen: Kan je met ongekamde haren naar de supermarkt.
YA KNOW IT BEEBquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:24 schreef Opsonisatie het volgende:
NU IFIM ER IS KAN HET FEESTJE BEGINNEN
Ja ga ik ook maar doen. 2 klodders vocht en een kloddertje wax.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nope!! Mijn haar begint ook langer te worden, altijd ff onder de wasbak of douchen.
Ik ga ook even kijken of de Jumbo zijn orders op orde heeft.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:31 schreef Duzzy het volgende:
Heb ook vast weer wat gladiatoren binnen gesleept voor de avond
Goede zaak. Hatseflats!quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:31 schreef Duzzy het volgende:
Heb ook vast weer wat gladiatoren binnen gesleept voor de avond
Wat ga je kopen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd ik moet ook nog naar supermarkt
quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:32 schreef Duzzy het volgende:
[..]
2 eigen doelpunten van veldman zeker?
Kazim en Vilhenaquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:32 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Mooi de hc uitschelden voor harteloze zak en jezelf aftrekken in de eerste klas, dan weet je dat je leeft!quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:35 schreef renwan het volgende:
Ik ga maar eens richting station en werk
Pfff medelijden !!quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:35 schreef renwan het volgende:
Ik ga maar eens richting station en werk
Moet je niet deze man tegenkomen!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooi de hc uitschelden voor harteloze zak en jezelf aftrekken in de eerste klas, dan weet je dat je leeft!
legendarisch. Prachtigquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Moet je niet deze man tegenkomen!!
Mochten wij dat maar, tegenwoordig als je een iemand aanraakt klagen ze je al aan.quote:
Gewoon die scanner overal tegen aan drukken en hopen op succes.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mochten wij dat maar, tegenwoordig als je een iemand aanraakt klagen ze je al aan.
En jij hebt boa dus jij had beter moeten weten.
Dag baantje
Mensen die slapen etc maak ik ook nooit wakker vooral vrouwen niet,
Aah joh ik vind het allemaal best !!quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:53 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Gewoon die scanner overal tegen aan drukken en hopen op succes.
Stuur hem van het Veltmanquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:32 schreef Duzzy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Moet je niet deze man tegenkomen!!
“You have the right to remain silent. Anything you say can and will be used against you in a court of law. You have the right to an attorney. If you cannot afford an attorney, one will be provided for you. Do you understand the rights I have just read to you?”quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:52 schreef Geerd het volgende:
Tegenwoordig moeten we ook zeggen,
1, U bent staande gehouden voor het niet hebben van een geldig vervoersbewijs.
2. U heeft recht op rechtsbijstand
3 U heeft recht op een tolk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jup!quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:58 schreef renwan het volgende:
[..]
“You have the right to remain silent. Anything you say can and will be used against you in a court of law. You have the right to an attorney. If you cannot afford an attorney, one will be provided for you. Do you understand the rights I have just read to you?”
Valt wel mee toch, 1 uur nog geen 50 postquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:01 schreef renwan het volgende:
Ik heb het idee dat deze trein op stand turbo staat
Weg met ons !!! Guus koosvogels en de rest is allemaal voor !!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:02 schreef Monopoly het volgende:
Men moet ophouden met dat gehele policor gebeuren.
JIJ woont in Nederland, en je moet op de hoogte zijn van de geldende regels. Door rood rijden betekent een boete van meer dan 200 euro. Dat hoor je te weten. Verder moet je gewoon je bek houden.
Als je geen kaartje bij je hebt moet je blij zijn dat je een boete krijgt, en mag je helemaal blij zijn dat je er niet halverwege uitgesodemieterd wordt. Als je dan nog het lef hebt om een grote muil op te zetten dan verdien je het gewoon dat je 's nachts in een cel verkracht wordt door 3 junks met HIV. Dan doe je het daarna nooit meer.
Maar nee, we kauwen alles uit voor je omdat je misschien een beetje dom bent maar dat mogen we ook niet zeggen dus maken we voor iedereen maar een uitzondering om onszelf voor lul te zetten terwijl je zelf achter de regels aan had moeten gaan met je verlepte uitkeringskop![]()
![]()
![]()
![]()
Tijd om het café te sluitenquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:24 schreef Opsonisatie het volgende:
NU IFIM ER IS KAN HET FEESTJE BEGINNEN
Ik bedoelde de trein waar ik nu in zitquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, 1 uur nog geen 50 post
Bitchquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:06 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Tijd om het café te sluiten![]()
Gefeliciteerd liefjequote:
Grapje, klapje op jullie bipsenquote:
Opso smijt dr flamoes weer in het rond hoorquote:
Ben je wel 100%quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:11 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Grapje, klapje op jullie bipsen
CHI CHI WA, CHI CHI WA, CHI CHI WAHWAHWAH!
quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:11 schreef renwan het volgende:
[..]
Opso smijt dr flamoes weer in het rond hoor
Ik ook zometeenquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gefeliciteerd held! Ik drink een blik pils op jou!
Nee, met spijkersquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:12 schreef Monopoly het volgende:
Opso, heb je wel een kale fluit dan?
Ja zeker welquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:13 schreef renwan het volgende:
Opso:
[ afbeelding ]
En jij mag me neuken en jij en jij!
Kusjeloveyouquote:
Verroestquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met of zonder roest? Ik ben gek op roestige spijkers.
Geilquote:
Ik kom daar vaak met de trein. Spoor 1 richting Bad Nieuweschansquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:14 schreef PausNicolaas het volgende:
WINSCHOTEN GOOGLE HAAR NAAM EN WINSCHOTEN EN JE HEBT VAST WEL EEN MATCH!!!
Gegroet, detectivebureau P.N.
Haha die trein kan niet meer naar Leerquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geil
[..]
Ik kom daar vaak met de trein. Spoor 1 richting Bad Nieuweschans
Jaquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha die trein kan niet meer naar Leer
ALLES NAAR DE KLOTE NIET STOPPEN GEWOON DOORGAAN TOT JE OP DE PLEE IN SLAAP VALT TIJDENS HET KOTSEN!quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:20 schreef Scuidward het volgende:
Lang leve Sim en lang leve Jumbo. Beugels in de aanbieding en Gladiator op voorraad.
Boy are we gonna get drunk tonight.
In je eentje of in de kroeg?quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:20 schreef Scuidward het volgende:
Lang leve Sim en lang leve Jumbo. Beugels in de aanbieding en Gladiator op voorraad.
Boy are we gonna get drunk tonight.
Met je hoofd in de puree je roes uitslapen en hopen dat anderen voor bewijsmateriaal hebben gezorgd zodat je achteraf nog kan zeggen 'gelukkig hebben we de foto's nog'. Of gewoon al tollend van de wastafel naar je bed ergens halverwege blijven liggen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ALLES NAAR DE KLOTE NIET STOPPEN GEWOON DOORGAAN TOT JE OP DE PLEE IN SLAAP VALT TIJDENS HET KOTSEN!
Ja dat wel. Zal het niet allemaal opmaken hoor, om 09:00 gaat de wekker.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:22 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
In je eentje of in de kroeg?
JAquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:22 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Met je hoofd in de puree je roes uitslapen en hopen dat anderen voor bewijsmateriaal hebben gezorgd zodat je achteraf nog kan zeggen 'gelukkig hebben we de foto's nog'. Of gewoon al tollend van de wastafel naar je bed ergens halverwege blijven liggen.
[..]
Ja dat wel. Zal het niet allemaal opmaken hoor, om 09:00 gaat de wekker.
Dan moet er natuurlijk gezondigd worden in de kerkquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:22 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja dat wel. Zal het niet allemaal opmaken hoor, om 09:00 gaat de wekker.
Deze man weet hoe het leven in elkaar zitquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JAEn dan gewoon op de gang plassen en teleurgesteld zijn in je eigen bestaan
En dat schuldgevoel 's ochtends om 10 uur weg drinken met een halve liter Gladiatorenbier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |