Terechte klacht. Godzijdank hier nog geen last van...quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:09 schreef Duzzy het volgende:
Ze steken hier goffedomme de hele tijd vuurwerk af..het is nog geen 31e
Wattequote:Op zaterdag 19 december 2015 21:28 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Da's gay.. ik doe alleen aan hielbump.. op de enkel!
Ik ben altijd maanden zoet nadat je een selfie plaatst op fokquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben dat alleen als jij in de buurt bent
Bij mij ben je altijd veilig.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Terechte klacht. Godzijdank hier nog geen last van...
Lol ik denk dat je dat zal tegenvallen hahaquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Roosje in bikini voorgesteld liters gekomen.
Ik heb er laatst nog eentje in US gepost.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:32 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ben altijd maanden zoet nadat je een selfie plaatst op fok
Awwquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Bij mij ben je altijd veilig.
Ik kom je wel weer helpen hoorquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:34 schreef Duzzy het volgende:
Maar ik wil verder met de Geerd knokploeg:
H0D3ENPYL
Opso
Duzzy
Ik kan niet die vuurwerk vandalen alleen aan
Ja nouquote:
Kom in de knokploeg dan!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Terechte klacht. Godzijdank hier nog geen last van...
Dat weet ik, en het werd tijd ook. De sailfie/fapmateriaal werd al oudquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb er laatst nog eentje in US gepost.
Wel in star wars stijl, maarja
Dat zeg je steeds, maar je hebt me nooit de kans gegeven.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Lol ik denk dat je dat zal tegenvallen haha
Als je me de kans geeft dat ik mezelf voor jou kan bewijzen roosje.quote:
Mag ik meequote:Op zaterdag 19 december 2015 21:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
Mannen van de goede leef, en opsogodin en roosjegodin; ik ga in bad
Misschien dat ik binnenkort weer een gewone foto plaats, anders DM ik wel wat.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:36 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat weet ik, en het werd tijd ook. De sailfie/fapmateriaal werd al oud
Ik hou ook al niet van Harry Potter. Nog meer jeuk?quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik gun je jeuk op je rug en korte armpjes.
Daar heb ik niet zoveel moeite mee persoonlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou ook al niet van Harry Potter. Nog meer jeuk?
Bier drinken en coke snuiven. Dan komt alles goedquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:38 schreef PausNicolaas het volgende:
Uitgaan of not uitgaan want moe, wat zal ik doen
Picsquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
Mannen van de goede leef, en opsogodin en roosjegodin; ik ga in bad
Ah oke, want ik HAAT harry pottahquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zoveel moeite mee persoonlijk.
Hopelijk stoot je je teenquote:
Met mij naar bed gaanquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:38 schreef PausNicolaas het volgende:
Uitgaan of not uitgaan want moe, wat zal ik doen
Geen coke manquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bier drinken en coke snuiven. Dan komt alles goed
Zal het in overweging nemen.quote:
Te laat gaat al niet meer doorquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:39 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Zal het in overweging nemen.
Gaan we elkaar inzepen en allesquote:
Ik kan hooguit toekijken en af en toe een halve liter fles hun richting gooien. Als je statiegeld vergoed.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:37 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Jij had eigenlijk ook niets te willen..![]()
Geerd knokploeg:
renwan
H0D3ENPYL
Opso
Duzzy
Hi ha hondendrolquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Te laat gaat al niet meer door
Dat is een belangrijke functie binnen de knokploeg!quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik kan hooguit toekijken en af en toe een halve liter fles hun richting gooien. Als je statiegeld vergoed.
dezen man weetquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bier drinken en coke snuiven. Dan komt alles goed
Als ze maar leeg zijn !!quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik kan hooguit toekijken en af en toe een halve liter fles hun richting gooien. Als je statiegeld vergoed.
Ben blij dat je mijn voorstel waardeert.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:41 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Dat is een belangrijke functie binnen de knokploeg!
Statiegeld terug, gewoon die Nederlandse spirit erin houdenquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Meer een lavaspoorquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:40 schreef renwan het volgende:
Volgens mij laat opso een heel slakkenspoor achter vandaag
Jaa doenquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:40 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Gaan we elkaar inzepen en alles
Ja, hou op hoorquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:40 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Gaan we elkaar inzepen en alles
Gewoon vullen met waterquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Is vanzelfsprekend lijkt me.
Jezus remqo, wat een grotequote:Op zaterdag 19 december 2015 21:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Misschien dat ik binnenkort weer een gewone foto plaats, anders DM ik wel wat.
Deze man heeft pas een verjaardagquote:
Uiteraard! Wat dacht jij dan dat ik een vrijgevige Belg was?quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Statiegeld terug, gewoon die Nederlandse spirit erin houden
Kan niet als jij er in post, elke vrouw droogt dan spontaan op.quote:
Van opso's natte doos tot de grote van remqo, kan allemaal hier!quote:
Nu is het gortdroog dankzij jou.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan niet als jij er in post, elke vrouw droogt dan spontaan op.
Nudies gestuurdquote:
Sigwaardigquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Van opso's natte doos tot de grote van remqo, kan allemaal hier!
Dan moeten we eerst een hoop Gladiators achterover slaan, halve liter vullen is best watquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
We moeten ze als ze leeg zijn gewoon volpissen.
Oversexed meisje dat ze isquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:43 schreef H0D3NPYL het volgende:
Dit topic ga ik uitprinten en gebruik ik als rukmateriaal als mijn internet uitvalt.
Dames in bad die elkaar inzepen in mijn verjaardagstopicquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Deze man heeft pas een verjaardag
Ik fap snoeihard op deze postquote:
Oh wow, Paus heeft eindelijk een FOK!ster gevonden die gek genoeg is om hem aardig te vinden.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nu is het gortdroog dankzij jou.
Hoeft niet helemaal vol eh. Gewoon zodat het lekker gooit.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Dan moeten we eerst een hoop Gladiators achterover slaan, halve liter vullen is best wat
Ik wacht op jequote:
Gekomenquote:
Ik ben gewoon aardig en jij bent een tering downyquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh wow, Paus heeft eindelijk een FOK!ster gevonden die gek genoeg is om hem aardig te vinden.
Dat is wel knap iddquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh wow, Paus heeft eindelijk een FOK!ster gevonden die gek genoeg is om hem aardig te vinden.
Judas jr. wat is dit !!quote:
Beter kijken danquote:
Goeie!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Niet die-hard fokauti zijnquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:48 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik ga straks maar eens sociaal doen op een verjaardag
Ik zal wel gewoon stiekem FOK!ken op de wc ofzoquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:49 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Niet die-hard fokauti zijn
PAUS
Mijn teen is idd wat groter toen het laatst stootte tegen de deurpostquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:42 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Jezus remqo, wat een grote
Present?quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:49 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
PAUS
Niet werken en nog steeds FOK!autist zijnquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:49 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
PAUS
Geerd fapt op dit geile topic?quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:50 schreef Simterklaas het volgende:
Ik weet waarom Geerd nu niet post
Helemaal kut mobiel fokkenquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Pff heb mijn laptop maar opgestart mobiel FOK!en
Ah, dan kom ik even kapenquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:51 schreef H0D3NPYL het volgende:
We komen alweer op het einde van deel 41!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |