Ik begin straks met 2 IPA's voor het genotquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat is waar Remqo, wat drink jij vanavond?
Ik ben als winner uit de bus gekomen.. ik heb 200 miljoen faalhazen achter mij gelatenquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Verdomme mannen en verdwaalde vrouwen,
Hebben jullie nooit zo moeite ermee, met het feit dat je bestaat?
Is er niet een Geerd-knokploeg die ik even kan lenen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
We steunen je met halve liters aan onze mond.
Ik doe wel meequote:Op zaterdag 19 december 2015 21:19 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Is er niet een Geerd-knokploeg die ik even kan lenen?
Bijna niet voor te stellen eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:18 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ik ben als winner uit de bus gekomen.. ik heb 200 miljoen faalhazen achter mij gelaten
Eerst trainen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nuuuu, Opsonisatiemon!!!quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:23 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Nuuuu, Opsonisatiemon!!!
Doe buttbump!!!
quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:23 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Eerst trainen..Roosje in bikini voorgesteld liters gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefde voor God
Wel bijdrinken anders droog je uitquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Roosje in bikini voorgesteld liters gekomen.
Dat niet zijnquote:
Dat heeft iedereen toch wel eensquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Verdomme mannen en verdwaalde vrouwen,
Hebben jullie nooit zo moeite ermee, met het feit dat je bestaat?
Ik ben dat alleen als jij in de buurt bentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |