Tot je dood bent en het niet meer gaat elke dag hetzelfde bestaan.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JAEn dan gewoon op de gang plassen en teleurgesteld zijn in je eigen bestaan
En dat schuldgevoel 's ochtends om 10 uur weg drinken met een halve liter Gladiatorenbier
Dit is toch de kerk ... ?!quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:24 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dan moet er natuurlijk gezondigd worden in de kerk
Danku almachtige Geerd. Ik ga op mijn knietjesquote:
Gelukkig nooit last van. Ook niet gehad wat lijkt me dat klote wakker wordenquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:22 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Met je hoofd in de puree je roes uitslapen en hopen dat anderen voor bewijsmateriaal hebben gezorgd zodat je achteraf nog kan zeggen 'gelukkig hebben we de foto's nog'. Of gewoon al tollend van de wastafel naar je bed ergens halverwege blijven liggen.
[..]
Ja dat wel. Zal het niet allemaal opmaken hoor, om 09:00 gaat de wekker.
Wakker worden is dan wel het laatste probleem denk ik.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gelukkig nooit last van. Ook niet gehad wat lijkt me dat klote wakker worden
Jaar geleden besloot ik ergens te gaan plassen na een oud en nieuw feestje, lag al in bed. Ik strompel een andere kamer in waar nietsvermoedende mensen aan het napilsen waren (in mijn ondergoed), uiteindelijk ondersteunend naar de wc gebracht. Daar 10 minuten gezeten, gebeurde niks. Ik sta weer op, ga vol over mijn nek ...quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:26 schreef renwan het volgende:
Moet opeens denken aan die keer dat ik door m'n ex van de grond in de gang geraapt ben. Blijkbaar vond ik dat een mooie plek om te slapen omdat de verwarmingsbuizen daar door de vloer lopen
De knapste man van heel klb is hier ook; Remmiiiieeeeequote:
ik ben helemaal geen hoerquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
De knapste man van heel klb is hoer ook; Remmiiiieeeee
Zou jij niet graag geneukt willen worden in ruil voor gladiatorenbier? Ik zou het wel doen hoorquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:26 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wakker worden is dan wel het laatste probleem denk ik.
[..]
Jaar geleden besloot ik ergens te gaan plassen na een oud en nieuw feestje, lag al in bed. Ik strompel een andere kamer in waar nietsvermoedende mensen aan het napilsen waren (in mijn ondergoed), uiteindelijk ondersteunend naar de wc gebracht. Daar 10 minuten gezeten, gebeurde niks. Ik sta weer op, ga vol over mijn nek ...
Ja dan ben je blij dat je moeder er niet bij was.
Het ligt er aan door wie, bij IfIm zou ik het doenquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zou jij niet graag geneukt willen worden in ruil voor gladiatorenbier? Ik zou het wel doen hoor
Dat was een typefoutquote:
Opso ook wel hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het ligt er aan door wie, bij IfIm zou ik het doen
Zou sex met je willen in ruil voor chocoladequote:Op zaterdag 19 december 2015 19:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het ligt er aan door wie, bij IfIm zou ik het doen
In de stad is het wat riskanter slingeren op een brommer.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:31 schreef Geerd het volgende:
Ergste wat er gebeurt is, samen met kameraad toeren op de brommer!! 12 jaar terug.,
Ohw even langs cafe 1 bier en dan naar huis.
04.00 ofzo compleet lam op de brommer naar huis
Ach in een dorp kon dat nog![]()
![]()
![]()
Ik heb nog een verkade reep liggenquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:31 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Zou sex met je willen in ruil voor chocolade
Kameraad heeft wel van die verhalen idd, naar het cafe geweest.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:32 schreef Scuidward het volgende:
[..]
In de stad is het wat riskanter slingeren op een brommer.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:38 schreef Geerd het volgende:
Mooiste was nog wel, was ik gelukkig niet bij.Daarom ook mooi.
Oudjaars avond, frituur pan aan vuurkorf, etc je kent het wel.
1tje had al lopen kotsen in een emmer.
Gooit daar een mongool een vlinder in.
Hele tuin en ramen onder de kots
Ik sta voor je deurquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb nog een verkade reep liggen
quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:38 schreef Geerd het volgende:
Mooiste was nog wel, was ik gelukkig niet bij.Daarom ook mooi.
Oudjaars avond, frituur pan aan vuurkorf, etc je kent het wel.
1tje had al lopen kotsen in een emmer.
Gooit daar een mongool een vlinder in.
Hele tuin en ramen onder de kots
ik zie helemaal niemandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |