1. Flamen, bashen en baggeren wordt standaard niet getolereerd.quote:Het wordt niet getolereerd als er handleidingen of iets dergelijks worden uitgewisseld om zelf zwaar vuurwerk in elkaar te freubelen of zgn extreem zware vuurwerkbommen te maken.
Nice !quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:56 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ff gehaald
Ik blijf dat meldpunt toch altijd wel opmerkelijk vroeg open gaan. Hij wil de meldingen die daar binnen komen gebruiken/misbruiken in zijn missie om vuurwerk verboden te krijgen. Maar alle meldingen die hij binnen krijgt vóór 29 december zijn al over illegaal vuurwerk, en alles voor 31 december 18.00 over illegaal afgestoken vuurwerk.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En ach gossie, de zeikerds komen ook weer tot leven
http://www.telegraaf.nl/b(...)ngen_vuurwerk__.html
nee niet gezien maar Nicequote:Op zaterdag 19 december 2015 19:13 schreef vuurwerkje1 het volgende:
[..]
Heeft iemand een filmpje van de fonteinen?
quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:52 schreef Baas_bas het volgende:
Hadden jullie deze al gezien?
http://www.dumpert.nl/med(...)stukje_vuurwerk.html
ES BREND![]()
Niet in de hand houden en minimaal 8 meter afstand bij diequote:
Zeiksnoren en azijnzeikers unite!!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:13 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik blijf dat meldpunt toch altijd wel opmerkelijk vroeg open gaan. Hij wil de meldingen die daar binnen komen gebruiken/misbruiken in zijn missie om vuurwerk verboden te krijgen. Maar alle meldingen die hij binnen krijgt vóór 29 december zijn al over illegaal vuurwerk, en alles voor 31 december 18.00 over illegaal afgestoken vuurwerk.
Dat is dus al verboden, hoe maak je iets verboden wat al verboden is![]()
Eigenlijk zou dat meldpunt pas op 29 december open kunnen, maar dat past vast niet in de logica van Arno Bonte.
De NOS is ook alweer lekker op dreef. De hele dag, elk halfuur, hoor ik dit al in het nieuwsbulletin op 3FM: http://nos.nl/artikel/207(...)vuurwerkellende.html
Kun je direct beginnen na werktijd.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:10 schreef BredeBroeder het volgende:
O ja leuk moet ik werken tot 6 op oudjaarsdag![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:22 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Kun je direct beginnen na werktijd.
Ik ben het er mee eens dat "liefhebbers" geen overlast veroorzaken. Dus niets vernielen met vuurwerk.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zeiksnoren en azijnzeikers unite!!!
Je kunt overigens wel zien dat het aantal gewonden en het letsel de laatste jaren afneemt. Ik hoop dit jaar weer, des te minder reden om het af te schaffen.
Heet die nu niet King of Palms?quote:Op zondag 20 december 2015 14:29 schreef Nattekat het volgende:
Zuur moment... het hoogtepunt van vorig jaar, de Palm King, is nergens meer te vinden
Ja.quote:Op zondag 20 december 2015 14:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heet die nu niet King of Palms?
Lekkah!quote:Op zondag 20 december 2015 14:35 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Hoppa, Hardstyle Box (HFF) en alle boxen van Barely Legal worden het dit jaar.
Ah, scheelt weerquote:Op zondag 20 december 2015 14:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heet die nu niet King of Palms?
Lees nu alleen dat Gold Control van Barely Legal is afgekeurdquote:
Wel heel slecht te verkrijgen helaasquote:Op zondag 20 december 2015 14:41 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja.
http://www.vuurwerkbieb.n(...)tion/838-king-palms/
Nee hoor, hier op loopafstand hebben ze 'mquote:Op zondag 20 december 2015 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel heel slecht te verkrijgen helaas
Voor mij is het een ritje van 20km naar de dichtsbijzijnde winkel.quote:Op zondag 20 december 2015 14:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee hoor, hier op loopafstand hebben ze 'm
Aanrader?
Ja, dat is wel ruk inderdaad.quote:Op zondag 20 december 2015 14:45 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Lees nu alleen dat Gold Control van Barely Legal is afgekeurd
Nouja, zal wel een vervangend product krijgen.
vetquote:
Hier:quote:Op zondag 20 december 2015 20:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
vet
waar kopen we die?![]()
of is dat niet legaal?
Heldquote:Op maandag 21 december 2015 12:48 schreef smegmanus het volgende:
Aldi Nord:
http://www.aldi-nord.de/aldi_feuerwerk_ab_di_2912_5_2431.html
Tering wat is het toch goedkoop am Deutschlandquote:Op maandag 21 december 2015 12:48 schreef smegmanus het volgende:
Aldi Nord:
Hmm, ik had gezegd dat ik dit jaar niet meer naar Duitsland ga. Maar ik twijfel toch weerquote:Op maandag 21 december 2015 12:48 schreef smegmanus het volgende:
Aldi Nord:
Massive, Hallucinator, Color Change enz. Vuurwerktotaal en Burn-it hebben beide veel cakes voor goede prijzen. Ook boxen met 2-4 cakes dit erg betaalbaar zijn.quote:Op maandag 21 december 2015 16:59 schreef BredeBroeder het volgende:
Oke ik heb echt ff hulp nodig..
Heb een budget van 300,- voor cakes en pijlen.
Ik ben op zoek naar 1 of 2 cakeboxen van goede prijs/kwaliteit. Ik ben niet van plan om de boxen door te lonten, maar gewoon dat ik veel cakes heb voor een zacht prijsje.
Belangrijk is dat het niet allemaal rap de lucht in geschoten wordt, maar een rustig tempotje dat je goed kan genieten van elke burst en dus niet 5x5 salvo's.
Iedere dealer zit hier wel in de buurt dus dat is geen probleem. Aanraders qua cakes/cakeboxen?
Losse cakes mogen ook zolang het mooie zijn en niet te duur
Verleidelijk soms, maar schaam me toch altijd een beetje bij het feitquote:Op maandag 21 december 2015 18:04 schreef FL_Freak het volgende:
Doen jullie ook wel eens like en deel acties op FB? Als je dan al die reacties leest dan zie je soms echt de meest zielige reacties om maar het vuurwerk te krijgen
Soms, sowieso alleen als liken genoeg is, ik ga niets sharenquote:Op maandag 21 december 2015 18:04 schreef FL_Freak het volgende:
Doen jullie ook wel eens like en deel acties op FB? Als je dan al die reacties leest dan zie je soms echt de meest zielige reacties om maar het vuurwerk te krijgen
Sommige reacties zijn inderdaad best triest, als in "ik heb dit jaar geen geld omdat mijn opa overleden is dus hoop ik dat ik het win dat had opa leuk gevonden" ...quote:Op maandag 21 december 2015 18:04 schreef FL_Freak het volgende:
Nee, maar wel een pagina met filmpjesquote:Op maandag 21 december 2015 15:36 schreef Zelfscanner het volgende:
Heeft er iemand een PDF blader folder van de lidl?
Freestyle 5000 max charge, 10x 500gram cakes voor 200,-.quote:Op maandag 21 december 2015 16:59 schreef BredeBroeder het volgende:
Oke ik heb echt ff hulp nodig..
Heb een budget van 300,- voor cakes en pijlen.
Ik ben op zoek naar 1 of 2 cakeboxen van goede prijs/kwaliteit. Ik ben niet van plan om de boxen door te lonten, maar gewoon dat ik veel cakes heb voor een zacht prijsje.
Belangrijk is dat het niet allemaal rap de lucht in geschoten wordt, maar een rustig tempotje dat je goed kan genieten van elke burst en dus niet 5x5 salvo's.
Iedere dealer zit hier wel in de buurt dus dat is geen probleem. Aanraders qua cakes/cakeboxen?
Losse cakes mogen ook zolang het mooie zijn en niet te duur
Heb 't volgende lijstje:quote:Op maandag 21 december 2015 20:13 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Freestyle 5000 max charge, 10x 500gram cakes voor 200,-.
Kan je ook gewoon los schieten, 20 euro per 500gram cake is echt netjes.
Ik twijfel ook over die Mash up box, productvideo lijkt errug goed maar is nog nergens op een demo geschotenquote:Op maandag 21 december 2015 20:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Heb 't volgende lijstje:
Donnerblitz Zena
Phantom - Wolff
Color Change - HFF
Freestyle 5000 Box -
Mash up Box
Freestyle Rockets
Ik ben tevreden
Tja, blijft een gokje he, flashburst op china filmpjes is altijd goed. Maarja in NL?? Je weet het nietquote:Op maandag 21 december 2015 20:41 schreef zlotka het volgende:
[..]
Ik twijfel ook over die Mash up box, productvideo lijkt errug goed maar is nog nergens op een demo geschoten
Op VWC had Havoc-NL een mail gestuurd naar vuurwerktotaal;quote:Op maandag 21 december 2015 20:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tja, blijft een gokje he, flashburst op china filmpjes is altijd goed. Maarja in NL?? Je weet het niet
Twijfel nu toch wel over die 5KG doos, zit geen kooi omheen![]()
Hmm, lastig.quote:Op maandag 21 december 2015 20:51 schreef zlotka het volgende:
[..]
Op VWC had Havoc-NL een mail gestuurd naar vuurwerktotaal;
De afmetingen van deze box zijn ca. 95 cm breed en 40 cm diep. Wij hebben met veel experimenteren een unieke methode ontwikkeld om ook zonder kooi een heel goed resultaat te behalen. Het is overigens belangrijk dat de burst in verhouding is tot het effect anders kan de burst het effect "kapot" slaan en dat is zonde van het visuele effect. Alle effecten zijn speciaal ontwikkeld om optimaal te presteren in een product zonder kooi. De prijs per 500 gram cake is hierdoor bijzonder voordelig.
Dat is wat hij als reactie kreeg. Natuurlijk alsnog wel een behoorlijke gok, maar 10 500 grammers voor 20 per stuk is natuurlijk een koopje.
Vind zelf het feit dat de producten nog niet eens in Nederland zijn niet zo'n fijn idee, zijn nog nergens geschoten dus niemand weet hoe ze echt presteren. Zou me ook niks verbazen als ze nog flink vochtig zijn volgende weekquote:Op maandag 21 december 2015 20:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hmm, lastig.
Neem ik iig niet die mash-up want lees daar dat die al in de 5kg doos verwerkt zit
Als ze vochtig zijn heb ik een leuke collectie voor '16quote:Op maandag 21 december 2015 20:55 schreef zlotka het volgende:
[..]
Vind zelf het feit dat de producten nog niet eens in Nederland zijn niet zo'n fijn idee, zijn nog nergens geschoten dus niemand weet hoe ze echt presteren. Zou me ook niks verbazen als ze nog flink vochtig zijn volgende week
Lekker 3 dagen in een bak met rijst voor de verwarmingquote:Op maandag 21 december 2015 20:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als ze vochtig zijn heb ik een leuke collectie voor '16
Heb je een grote bak rijst nodig voor 100KG vuurwerkquote:Op maandag 21 december 2015 20:59 schreef zlotka het volgende:
[..]
Lekker 3 dagen in een bak met rijst voor de verwarming
Kachel op 30 graden.quote:Op maandag 21 december 2015 20:59 schreef zlotka het volgende:
[..]
Lekker 3 dagen in een bak met rijst voor de verwarming
Ga er niet vanuit dat alles vochtig zijn, maar als het nu nog op de boot staat...quote:Op maandag 21 december 2015 21:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Heb je een grote bak rijst nodig voor 100KG vuurwerk
Wanneer kan je uiterlijk bestellen? Wellicht da er nog een demo volgtquote:Op maandag 21 december 2015 21:01 schreef zlotka het volgende:
[..]
Ga er niet vanuit dat alles vochtig zijn, maar als het nu nog op de boot staat...
Meeste winkels tot 28 dec 23:59 ofzoquote:Op maandag 21 december 2015 21:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wanneer kan je uiterlijk bestellen? Wellicht da er nog een demo volgt
Ja en dna betaal zeker 30% meer ofzoquote:Op maandag 21 december 2015 21:02 schreef zlotka het volgende:
[..]
Meeste winkels tot 28 dec 23:59 ofzo
Vermoedelijk wel..quote:Op maandag 21 december 2015 21:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja en dna betaal zeker 30% meer ofzo
Dan betaal je de normale prijs en niet de internetprijs jaquote:Op maandag 21 december 2015 21:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja en dna betaal zeker 30% meer ofzo
Waag de gok wel, fuck itquote:Op maandag 21 december 2015 21:14 schreef zlotka het volgende:
[..]
Dan betaal je de normale prijs en niet de internetprijs ja
http://www.vuurwerkbieb.n(...)s/3016-hallucinator/?quote:Op dinsdag 22 december 2015 08:03 schreef Shpo het volgende:
Ik zoek nog een aantal cakes richting buurt assorti/big 19/ES.
Iemand tips voor ook ong hetzelfde bedrag?
Neequote:Op dinsdag 22 december 2015 14:13 schreef BredeBroeder het volgende:
Ben ik de enige die altijd het aantal gram per schot uitrekent om te kijken hoe groot 't ong zal zijn?
Been there, done that.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:13 schreef BredeBroeder het volgende:
Ben ik de enige die altijd het aantal gram per schot uitrekent om te kijken hoe groot 't ong zal zijn?
Vuurwerk halen bij de Lidl is hetzelfde als je scriptie schrijven in Kladblokquote:
Nice! Welke en hoe?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:39 schreef smegmanus het volgende:
Bam! Combibox gewonnen bij vuurwerktotaal. I like!
Daar is niks mis mee andersquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vuurwerk halen bij de Lidl is hetzelfde als je scriptie schrijven in Kladblok
Brandweer bellen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:12 schreef Zelfscanner het volgende:
Doos met Reno van de Aldi halen. Heb de buurt aangestoken
https://www.vuurwerkbestelling.nlquote:
Die 24 carat gold heb ik ook nog over getwijfeld, lijkt me een mooie cakebox.quote:Op woensdag 23 december 2015 08:54 schreef Bayswater het volgende:
Mmmm, de nieuwe Cruel Traction of de Traction Reaction ? Nieuwe 24 carat of gold al besteld
Aah van Vulcan, daar had ik er ook een gewonnen ja. Dacht al dat ik een vwt prijsvraag had gemistquote:Op woensdag 23 december 2015 09:58 schreef smegmanus het volgende:
[..]
https://www.vuurwerkbestelling.nl
Elk uur is er een nieuwe vraag (10 per dag). Ik denk dat ik zo'n 40 keer meegedaan heb.
Je kunt een grand finale 1 cake winnen.
quote:Op woensdag 23 december 2015 10:11 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Aah van Vulcan, daar had ik er ook een gewonnen ja. Dacht al dat ik een vwt prijsvraag had gemist :p
Ook voor het eerst besteld dit jaar, vorige week op een demo gezien en als dat in de straat staat moet het wel goed zijnquote:Op woensdag 23 december 2015 11:10 schreef koenie95 het volgende:
Zit echt sterk te twijfelen om een immortal gold te bestellen, moet er eigenlijk wel een keer van komen.
Ook maar eens meedoen. Altijd leuk meegenomen als ik het zou winnen.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:58 schreef smegmanus het volgende:
[..]
https://www.vuurwerkbestelling.nl
Elk uur is er een nieuwe vraag (10 per dag). Ik denk dat ik zo'n 40 keer meegedaan heb.
Je kunt een grand finale 1 cake winnen.
Jezus hoeveel geld?quote:Op woensdag 23 december 2015 15:37 schreef koenie95 het volgende:
Oké nu is het mooi geweest:
1x Cruel traction
1x Hardstyle box
1x grand finale no 1
1x Ultimo gold box
1x Immortal Gold
1x Exodus
1x massive
1x hallucinator
2x karton Big 19
1x Fat Cool
Forum Opties | |