https://www.vuurwerkbestelling.nlquote:
Die 24 carat gold heb ik ook nog over getwijfeld, lijkt me een mooie cakebox.quote:Op woensdag 23 december 2015 08:54 schreef Bayswater het volgende:
Mmmm, de nieuwe Cruel Traction of de Traction Reaction ? Nieuwe 24 carat of gold al besteld
Aah van Vulcan, daar had ik er ook een gewonnen ja. Dacht al dat ik een vwt prijsvraag had gemistquote:Op woensdag 23 december 2015 09:58 schreef smegmanus het volgende:
[..]
https://www.vuurwerkbestelling.nl
Elk uur is er een nieuwe vraag (10 per dag). Ik denk dat ik zo'n 40 keer meegedaan heb.
Je kunt een grand finale 1 cake winnen.
quote:Op woensdag 23 december 2015 10:11 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Aah van Vulcan, daar had ik er ook een gewonnen ja. Dacht al dat ik een vwt prijsvraag had gemist :p
Ook voor het eerst besteld dit jaar, vorige week op een demo gezien en als dat in de straat staat moet het wel goed zijnquote:Op woensdag 23 december 2015 11:10 schreef koenie95 het volgende:
Zit echt sterk te twijfelen om een immortal gold te bestellen, moet er eigenlijk wel een keer van komen.
Ook maar eens meedoen. Altijd leuk meegenomen als ik het zou winnen.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:58 schreef smegmanus het volgende:
[..]
https://www.vuurwerkbestelling.nl
Elk uur is er een nieuwe vraag (10 per dag). Ik denk dat ik zo'n 40 keer meegedaan heb.
Je kunt een grand finale 1 cake winnen.
Jezus hoeveel geld?quote:Op woensdag 23 december 2015 15:37 schreef koenie95 het volgende:
Oké nu is het mooi geweest:
1x Cruel traction
1x Hardstyle box
1x grand finale no 1
1x Ultimo gold box
1x Immortal Gold
1x Exodus
1x massive
1x hallucinator
2x karton Big 19
1x Fat Cool
Die 4 die ik ken tellen bij elkaar al zo'n 560 eu.quote:
Gate of heaven 1 is een leuke kleine cake.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:31 schreef Baas_bas het volgende:
gvd België gaat niet meer door voor mij. Niemand wil mee en iedereen is arm dus het wordt waarschijnlijk gewoon Nederlands spul.
Wat is een beetje goede prijs/kwaliteit verhouding? Gaat het enigszins leuk zijn vergeleken met belgisch?
Ik wil voornamelijk vette potten en cakes. Wie oh wie kan me wat aanraden wat je overal in nederland wel kan halen? Een beetje mooie prijs/kwaliteit obv. Hoef niet 1 pot van 50 euro of zo maar een paar leuke potten van 10 euro (als je dat in dit land wél hebt dan) zijn ook wel gewenst. Dat ik ff 10 minuten a kwartiertje een beetje leuks kan afsteken.
Tnx
quote:Op woensdag 23 december 2015 18:31 schreef Baas_bas het volgende:
gvd België gaat niet meer door voor mij. Niemand wil mee en iedereen is arm dus het wordt waarschijnlijk gewoon Nederlands spul.
Wat is een beetje goede prijs/kwaliteit verhouding? Gaat het enigszins leuk zijn vergeleken met belgisch?
Ik wil voornamelijk vette potten en cakes. Wie oh wie kan me wat aanraden wat je overal in nederland wel kan halen? Een beetje mooie prijs/kwaliteit obv. Hoef niet 1 pot van 50 euro of zo maar een paar leuke potten van 10 euro (als je dat in dit land wél hebt dan) zijn ook wel gewenst. Dat ik ff 10 minuten a kwartiertje een beetje leuks kan afsteken.
Tnx
quote:
hedde gij wat meer info dan prijs/verkooppunten? zal wel ff youtuben naar de cake zelfquote:Op woensdag 23 december 2015 18:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gate of heaven 1 is een leuke kleine cake.
kijk dat is handig, thanks zal hier ff kijkenquote:
sorry ben ff aan het eten.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:33 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
hedde gij wat meer info dan prijs/verkooppunten? zal wel ff youtuben naar de cake zelf
ja maar ja kan ik net zo goed wel naar belgië gaan. gvd zegquote:Op woensdag 23 december 2015 18:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ga dan naar Duitsland toe BB.
Voor de meeste aanbiedingen ben je dan ook te laat, of je moet nog ergens goedkoop een karton big19 weten te scoren.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:38 schreef Baas_bas het volgende:
jezus man die nederlandse shit is echt overpriced
Ja ik ben altijd weer telaatquote:Op woensdag 23 december 2015 18:45 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Voor de meeste aanbiedingen ben je dan ook te laat, of je moet nog ergens goedkoop een karton big19 weten te scoren.
We gaan je proberen je te helpen herinneren wat je hier zojuist gepost hebtquote:Op woensdag 23 december 2015 18:47 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ja ik ben altijd weer telaatElke keer is het van ja komt wel komt wel en boem dan is het al laatste week van het jaar en je hebt nog niks
volgende zomer gewoon naar polen
dit keer echt!!!!![]()
maar zal wel weer t zelfde liedje zijn. Zit toch te denken om gewoon met schijt aan alles gewoon in mn eentje in de auto te stappen en naar belgie te rijden
HAha ja doe datquote:Op woensdag 23 december 2015 18:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
We gaan je proberen je te helpen herinneren wat je hier zojuist gepost hebt
Beide!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |