traction*quote:Op zondag 13 december 2015 10:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Die Cruel Attraction is wel heel vet trouwens !
Hardstyle box, immortal gold of de cruel traction?quote:Op zondag 13 december 2015 10:46 schreef BredeBroeder het volgende:
Iemand aanraders voor cakeboxen cakes met maximaal gevulde shots? Dus tegen de max van 25gr/shot aan?
Je hoeft ze niet door te lontenquote:Op zondag 13 december 2015 10:39 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Ik wil dus losse cake's, geen doorlontbakkie (aangezien ik cruel attraction al heb)
Wel twee tegleijk. Vertekent beeldquote:
Dat heb je met demo's vrijwel altijdquote:Op zondag 13 december 2015 12:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wel twee tegleijk. Vertekent beeld
maar alleen bij valk te koop zeker? Ik zou er sws geen 120 km voor gaan rijdenquote:Op zondag 13 december 2015 12:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat heb je met demo's vrijwel altijd
Blijft een mooi product.
Ja de hele tijd 2 tegelijk afsteken, dat is valsspelen zo lijken ze vetterquote:
Jup, alleen bij Valk te koop.quote:Op zondag 13 december 2015 13:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
maar alleen bij valk te koop zeker? Ik zou er sws geen 120 km voor gaan rijden
Geeft soms een vertekend beeld, maar je moet hier een beetje doorheen kijken.quote:Op zondag 13 december 2015 13:22 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ja de hele tijd 2 tegelijk afsteken, dat is valsspelen zo lijken ze vetter
zag gisteren hier of op youtube ook al zo'n voorbeeld waar ze er 2 tegelijk doen
Ja maar het gaat ook om het geluidquote:Op zondag 13 december 2015 13:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jup, alleen bij Valk te koop.
[..]
Geeft soms een vertekend beeld, maar je moet hier een beetje doorheen kijken.
En daarom kun je vaak beter een demo bezoeken dan een (youtube) filmpje bekijken.quote:Op zondag 13 december 2015 13:32 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ja maar het gaat ook om het geluid
Misschien eens doen dan, nog nooit op zo'n demo geweest. Hoe gaat dat precies in zn werk?quote:Op zondag 13 december 2015 13:35 schreef smegmanus het volgende:
[..]
En daarom kun je vaak beter een demo bezoeken dan een (youtube) filmpje bekijken.
Gewoon de site/facebook pagina van een dealer bij jou in de gaten houden, demo's kun je gratis bijwonen en a.d.h.v. een schietlijst kun je zien welke producten er geschoten worden.quote:Op zondag 13 december 2015 13:37 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Misschien eens doen dan, nog nooit op zo'n demo geweest. Hoe gaat dat precies in zn werk?
Ruben?quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:10 schreef Baas_bas het volgende:
gvd t begint echt te kriebelen nu
zit van die filmpjes te kijken op youtube en natuurlijk kom je weer die ruben van xtremerides tegen met zn smug smile xd
Ik heb gister voor het eerst kritisch gereageerd op een video van em. Hij is altijd van de: niet anders mans eigendommen verkloten met vuurwerk etc...quote:Op maandag 14 december 2015 09:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ruben?
Pfff beetje een hypocriet kneusje is het.
In meerdere filmpjes zeggen dat je niet moet knutselen met vuurwerk. En vervolgens in een ander filmpje het gewoon zelf doen.
Tevens heeft hij een blije kutkop, en doet hij alsof hij alle kennis en wijsheid in pacht heeft.
Zijn docu's over kermissen zijn ook sneu.
Hij zal het goed bedoelen, maar consequent is hij niet.
Dikke kans dat hij zal ongeveer zo zal reageren...quote:Op maandag 14 december 2015 09:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik heb gister voor het eerst kritisch gereageerd op een video van em. Hij is altijd van de: niet anders mans eigendommen verkloten met vuurwerk etc...
gister bonden ze een cobra aan een vlaggenmast...zo jammer..zo krijg je dus weerstand tegen vuurwerk
quote:Op maandag 14 december 2015 07:40 schreef smegmanus het volgende:
Kaufland:
http://m.kaufland.de/Home(...)_Silvester/index.jsp
quote:
Hier staat wel een filmpje. Allemaal minesquote:Op maandag 14 december 2015 20:19 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Een nieuwe voor 3 euro erbij
Mjah tien naast elkaar misschien leukquote:Op maandag 14 december 2015 20:42 schreef zlotka het volgende:
[..]
Hier staat wel een filmpje. Allemaal mines
Black Icequote:
Trek je er een dag of 2 voor uit,heb je ook je vuurwerk.quote:Op maandag 14 december 2015 21:10 schreef Fred0w het volgende:
Jammer dat Duitsland zo ver rijden is vanaf Zeeland.
Maak er een dagje weg van. Twee uurtjes rijden max denk ik? En anders ga je naar België?quote:Op maandag 14 december 2015 21:10 schreef Fred0w het volgende:
Jammer dat Duitsland zo ver rijden is vanaf Zeeland.
Nice! Welke heb je gewonnen?quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:09 schreef koenie95 het volgende:
Net een cakebox gewonnen bij vuurwerkbestelling.nl van Vulcan, geven er nog een stuk of 130 weg volgens mij dus is zeker aan te raden om even te proberen!
Gaat em vrees ik niet worden, zoveel dagen zon en droog vlak voor de jaarwisseling...quote:
Zolang het in Twente maar droog blijftquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:44 schreef Specularium het volgende:
2 weken voorspellingen kloppen toch bijna nooit.
Waarschijnlijk gaat het keihard regenen in de Achterhoek.
Haha, niets mis mee toch? Kan alleen maar meevallenquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:02 schreef koenie95 het volgende:
[..]
De grand finale 1.0, zou hem zelf niet zo snel kopen maar gratis is altijd mooi haha
Bloody Mary van de kaufland vond ik toch net iets leuker dan de alligator. Voor de zelfde prijs ookquote:Op dinsdag 15 december 2015 10:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Black Ice
Alligators
Tiger & Dragon
Nighthowler
Vulkane
Geen idee nog:
Jewels of the Sky
Is Aldi Nord er al?quote:Op donderdag 17 december 2015 10:38 schreef smegmanus het volgende:
http://www.sonderpreis-baumarkt.de/feuerwerk.html
LIDL is er alquote:Op donderdag 17 december 2015 11:26 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Nope, ik verwacht Lidl Aldi Nord/Sud op de 21e online.
Calypso nieuw?quote:Op donderdag 17 december 2015 18:29 schreef smegmanus het volgende:
Aldi Nord:
http://www.feuerwerk-forum.de/showpost.php?p=770191&postcount=1
De naam zegt me wel wat...quote:
Ander soort vuurwerk.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Callie Calypso, is iets anders.
Babypijltjes en romeinse kaarsen mogen alleen nog in pakketten, dit jaar voor het laatstquote:Op woensdag 16 december 2015 16:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nu Wilma Mansveld weg is zie ik ook nog steeds babypijltjes en romeinse kaarsen in de folders staan.
Ouderwetse zonnen (flashing wheels) en bengaalse potten zijn wel echt zo goed als weg tegenwoordig he?
Hm, ik heb hier meerdere dealers die Romeinse kaarsen los verkopen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:13 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Babypijltjes en romeinse kaarsen mogen alleen nog in pakketten, dit jaar voor het laatst
Zink 905 mag en kan gewoon legaal verkocht worden hier in Nederland. Is gewoon een pijl met 40gram, diezelfde pijl heeft in België 75 gram en die is hier dus illegaal.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hm, ik heb hier meerdere dealers die Romeinse kaarsen los verkopen.
En 1 ook babypijltjes. En NL Zinkpijlen, ik dacht dat die ook niet meer verkocht mochten worden.
't was meer dat ze vorig jaar uit de handel genomen waren omdat ze spontaan zouden kunnen ontbranden of zoiets..quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:23 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Zink 905 mag en kan gewoon legaal verkocht worden hier in Nederland. Is gewoon een pijl met 40gram, diezelfde pijl heeft in België 75 gram en die is hier dus illegaal.
Bij mij stegen ze spontaan opquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
't was meer dat ze vorig jaar uit de handel genomen waren omdat ze spontaan zouden kunnen ontbranden of zoiets..
Jup, fijn boxje. Zou zeggen het product van dit jaar.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:21 schreef koenie95 het volgende:
Familie legt ook wat in hoor ik net dus zo maar even (onder andere) de hardstyle box bestellen
De verkoop voor dit jaar (en opvolgende jaren) is verboden, maar het afsteken ervan is niet illegaal voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:46 schreef Fred0w het volgende:
Zijn Romeinse kaarsen vanaf volgend jaar verboden?
wtf? waarom?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:04 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De verkoop voor dit jaar (en opvolgende jaren) is verboden, maar het afsteken ervan is niet illegaal voor zover ik weet.
Nice !! Aanraderquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:12 schreef smegmanus het volgende:
Posten Börse:
http://www.oncat-pb-2015-39.postenzentrum.de/index.php
Dat besluit is er al een tijdje..quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:28 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
wtf? waarom?
huh???
wat gebeurt er godverdomme in dit land? romeinse kaarsen verbieden? wtf ben ik wakker wat is dit
Ja, denk dat ik daar ook nog even langs ga!quote:
Godverdomme zeg, ja omdat je van die teringlijers hebt die het op mensen schieten verbieden we het voor iedereen maar.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:40 schreef smegmanus het volgende:
1s.gif
Op vrijdag 18 december 2015 18:38 schreef Frutsel het volgende:
Is er denk je ooit nog hoop dat de tijden van het afsteken weer naar 10:00 gaat?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:52 schreef smegmanus het volgende:
Waarschijnlijk zijn ze in 2017 gewoon weer te koop.
Zo, geregeld! Hopen dat de opbrengst wat hoger uitvalt dan ik verwacht dan haal ik er nog een Immortal Gold bijquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:21 schreef koenie95 het volgende:
Familie legt ook wat in hoor ik net dus zo maar even (onder andere) de hardstyle box bestellen
Nice. Die twee heb ik ookquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:52 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Zo, geregeld! Hopen dat de opbrengst wat hoger uitvalt dan ik verwacht dan haal ik er nog een Immortal Gold bij![]()
+1quote:
Ik heb ze anders wel besteld:quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:04 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De verkoop voor dit jaar (en opvolgende jaren) is verboden, maar het afsteken ervan is niet illegaal voor zover ik weet.
Omdat ze in pakket vorm nog wel verkocht mogen worden...quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:25 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Ik heb ze anders wel besteld:
http://www.vuurwerkland-s(...)earls-thunder-pakket
Eerst nog shoppenquote:Op zaterdag 19 december 2015 09:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nog eventjes, nog maar een paar nachtjes slapenen dan STOOKKKUUUHHHH
Ik weet zeker dat als ik mijn meuk ophaal toch nog wel weer iets zie liggen of staan dat ik mee wil nemenquote:
Immortal gold zou mijn eerste keus zijn, vlak daarna de cruel traction.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:25 schreef BredeBroeder het volgende:
Zoveel mooie boxen
Kan niet kiezen![]()
Cruel Traction
Freestyle 5000
Zena Revolution
Immortal Gold
Event 4 Seasons
Fontein powerrrrquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tering, ik voel me oud. Ik wéét dat ik deze in zijn nadagen nog wel eens afgestoken heb als pubertje.
Ik had vorig jaar met een vriend wat 'potten' gehaald bij de action. Gewoon half december, ook cat1 spul (wat grondbloemen tegenwoordig ook zijn, cool).quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:27 schreef smegmanus het volgende:
Bij de LIDL ook wat cat1 spul meegenomen, altijd geinig voor de jeugd.
Ja, helaas weet niet iedereen dat.. zelfs oom agent weet het soms niet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:38 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar met een vriend wat 'potten' gehaald bij de action. Gewoon half december, ook cat1 spul (wat grondbloemen tegenwoordig ook zijn, cool).
Maar dat spul was echt waardeloos
vraag me af of mensen een beetje op de hoogte zijn dan grondbloemen en zo nu wel het hele jaar door mogen. We gooide er een paar op de grond toen we bij de action naar buiten kwamen en gelijk allemaal van die boze blikken van ooh jongens mag niet hoor en zo
expres grondbloemen voor het politiebureau afsteken, dat zal ze lerenquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:14 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja, helaas weet niet iedereen dat.. zelfs oom agent weet het soms niet.
Ze kunnen het altijd nog op overlast gooienquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:24 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
expres grondbloemen voor het politiebureau afsteken, dat zal ze leren
wel netjes opruimen natuurlijk
Categorie F1: vuurwerk dat zeer weinig gevaar en een te verwaarlozen geluidsniveau oplevert en bestemd is voor gebruik in een besloten ruimte, inclusief vuurwerk dat bestemd is voor gebruik binnenshuis.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:31 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ze kunnen het altijd nog op overlast gooien
Haha, geloof me nou maar. Wanneer jij buiten staat te stoken met je cat1 en iemand belt de politie dan mag je gewoon stoppen. Anders kun je nog steeds een prent krijgen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:34 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Categorie F1: vuurwerk dat zeer weinig gevaar en een te verwaarlozen geluidsniveau oplevert en bestemd is voor gebruik in een besloten ruimte, inclusief vuurwerk dat bestemd is voor gebruik binnenshuis.
Dan wens ik ze succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |