quote:
Hier staat wel een filmpje. Allemaal minesquote:Op maandag 14 december 2015 20:19 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Een nieuwe voor 3 euro erbij
Mjah tien naast elkaar misschien leukquote:Op maandag 14 december 2015 20:42 schreef zlotka het volgende:
[..]
Hier staat wel een filmpje. Allemaal mines
Black Icequote:
Trek je er een dag of 2 voor uit,heb je ook je vuurwerk.quote:Op maandag 14 december 2015 21:10 schreef Fred0w het volgende:
Jammer dat Duitsland zo ver rijden is vanaf Zeeland.
Maak er een dagje weg van. Twee uurtjes rijden max denk ik? En anders ga je naar België?quote:Op maandag 14 december 2015 21:10 schreef Fred0w het volgende:
Jammer dat Duitsland zo ver rijden is vanaf Zeeland.
Nice! Welke heb je gewonnen?quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:09 schreef koenie95 het volgende:
Net een cakebox gewonnen bij vuurwerkbestelling.nl van Vulcan, geven er nog een stuk of 130 weg volgens mij dus is zeker aan te raden om even te proberen!
Gaat em vrees ik niet worden, zoveel dagen zon en droog vlak voor de jaarwisseling...quote:
Zolang het in Twente maar droog blijftquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:44 schreef Specularium het volgende:
2 weken voorspellingen kloppen toch bijna nooit.
Waarschijnlijk gaat het keihard regenen in de Achterhoek.
Haha, niets mis mee toch? Kan alleen maar meevallenquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:02 schreef koenie95 het volgende:
[..]
De grand finale 1.0, zou hem zelf niet zo snel kopen maar gratis is altijd mooi haha
Bloody Mary van de kaufland vond ik toch net iets leuker dan de alligator. Voor de zelfde prijs ookquote:Op dinsdag 15 december 2015 10:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Black Ice
Alligators
Tiger & Dragon
Nighthowler
Vulkane
Geen idee nog:
Jewels of the Sky
Is Aldi Nord er al?quote:Op donderdag 17 december 2015 10:38 schreef smegmanus het volgende:
http://www.sonderpreis-baumarkt.de/feuerwerk.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |