SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Top 10 posters tot 19 september 12:19.54Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door DerRabbit op 19-12-2015 13:38:13 ]Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Nope je moet wel willen !!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Geerd denk je dat AA wel effectief is bij ons?
Ja ik wil wel Geerd maar de halve liters smaken zo goed!quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nope je moet wel willen !!!
Ik lig nu nog in bed, douchen koffie zetten.
Even die shit van die muizen opruimen broodjes toasten
En dan zuipen !!!
Ja dan zuip je je liever kapot ja.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga vanmiddag ook een paar blikken Pitt halen. De vrouw krijgt klasgenootjes op bezoek, een huis vol vrouwen. Mooi bier drinken.
Soberso liever zuipen dan naar een groep vrouwen luisterenquote:Op zaterdag 19 december 2015 13:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja dan zuip je je liever kapot ja.
En wat als je zuipt omdat je wakker bent?quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:32 schreef Scuidward het volgende:
Je bent pas een echte alcoholist als zelfs het feit dat bijvoorbeeld de krant niet bezorgd is een reden is om het dan maar op een zuipen te zetten.
Beter dan slapend drinken, twijfelgevalletje denk ik.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En wat als je zuipt omdat je wakker bent?
Drinkend slapen is sowieso voor mietjes. Dan proef je het bier niet eensquote:Op zaterdag 19 december 2015 13:33 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Beter dan slapend drinken, twijfelgevalletje denk ik.
Heb wel nog top 10 posters aangepast.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:37 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat ding begint steeds mooier te worden.
Zou wel mooi zijn om dat deel scripted te krijgen. Zou alleen niet weten hoe.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb wel nog top 10 posters aangepast.
Daar zat ik net ook al over te denken. Misschien vannacht als ik terug ben van werk ga ik er nog even over nadenken hoe we dat gescript krijgen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:39 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn om dat deel scripted te krijgen. Zou alleen niet weten hoe.
Kan je dat? En ook midden in de nacht?quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar zat ik net ook al over te denken. Misschien vannacht als ik terug ben van werk ga ik er nog even over nadenken hoe we dat gescript krijgen.
Bestaan is lastig.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En wat als je zuipt omdat je wakker bent?
quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:41 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Kan je dat? En ook midden in de nacht?
Ik heb mijn pacemaker gemod. Elke keer als het promillage alcohol in mijn bloed dreigt te zakken onder de grens van het nog mogen rijden komt er een ambulance voorrijden met een biertje.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Niet gewoon aan een bierinfuus liggen
Ohw man ik zie het al helemaal voor me !! Hele huis vol met dames die elkaars poesje likken !!quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga vanmiddag ook een paar blikken Pitt halen. De vrouw krijgt klasgenootjes op bezoek, een huis vol vrouwen. Mooi bier drinken.
Baasquote:Op zaterdag 19 december 2015 13:48 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik heb mijn pacemaker gemod. Elke keer als het promillage alcohol in mijn bloed dreigt te zakken onder de grens van het nog mogen rijden komt er een ambulance voorrijden met een biertje.
Nope helaas !quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja ik wil wel Geerd maar de halve liters smaken zo goed!
Wat een bazenleven Geerd![]()
Heb je nog wat gevangen?
Slim, zo blijven er na alle botsingen onderweg nog wel 100 heel over.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Baas![]()
Ik heb Braddie die me iedere dag 450 gekoelde flessjes bier komt brengen, echt fantastisch
Want dat doen dames nu eenmaal.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw man ik zie het al helemaal voor me !! Hele huis vol met dames die elkaars poesje likken !!
Ik laat hem er altijd een stuk of 1000 te halen, als ik het moet doen met 100 flesjes per dag ben ik snel depressiefquote:Op zaterdag 19 december 2015 13:52 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Slim, zo blijven er na alle botsingen onderweg nog wel 100 heel over.
Haten op een voorbeeld userquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:02 schreef PausNicolaas het volgende:
Renwan weer stipt op nummer 1 hoor
Ik ken het man !! Ik loop er ook altijd als een mongool bij!quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:26 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Geerdverdomme, kwam het meisje tegen waar ik op verliefd was op de basisschool, in groep drie was toen al zo'n goeie hosselaar dat ik haar bij mij thuis kreeg.
Pijnlijk te zien hoe mooi ze is, en dat ik haar niet durfde aan te spreken omdat ik slecht geschoren ben, de alcoholgeur uit mijn bek en mijn sloeberjas.
Ik ga maar een halve liter pakken en dit nare voorval weg drinken. Jullie zijn tenminste echte kameraden op Geerd! Salut.
OPSO in tha house !!!!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh my god ik sta in een kassarij van hier tot tokio voor 1 shampoo en mijn tas zit al teringvol MIJN ARM STERFT AF
Precies jij snapt het. Als ik vrij heb douche ik me nieuw shirt aan maar vaak ongeschoren etc. Denk dat ik hier iets tegen moet doen? Misschien moeten we onze wegen veranderen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ken het man !! Ik loop er ook altijd als een mongool bij!
Ouwe spijker tshirt ongegeschoren en stinkend naar drank idd ! (als ik vrij heb)
Wat is deze? Nog geen bier?quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:01 schreef Geerd het volgende:
Godver 15.00 al en ik zit nog aan de koffie !!
Heb ik geen zin inquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Precies jij snapt het. Als ik vrij heb douche ik me nieuw shirt aan maar vaak ongeschoren etc. Denk dat ik hier iets tegen moet doen? Misschien moeten we onze wegen veranderen.
Baasquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:02 schreef Geerd het volgende:
Maja wel even druk geweest, wasmachine leeg halen (had hem vannacht al aangezet) nieuwe was erin, bed eraf gehaald.
Broodjes getoast, gedweild, duktape gehaald !!
Heb banen gelegd volgens mij lopen ze zich dan helemaal vast 11
Hoeveel heb je op?quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk trek nog wel een biertje open.
Welk merk?quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dit is de tweede halve liter dus pas één op.
Ik was ff druk man !! Beetje huishoudenquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat is deze? Nog geen bier?
Wat is TLC?quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Geerd moet even naar tlc kijkenn
Wat een harde baasquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:23 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Proost SNEEUW LEEEUW !!!!!En Roosje natuurlijk![]()
Grafenwalder, oh godquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:23 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Proost SNEEUW LEEEUW !!!!!En Roosje natuurlijk![]()
Lekker dikke vrouwen zijn daar nuquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:31 schreef Cassius het volgende:
[..]
The Learning Channel, mijn aars.
My 600-lb Life, dik is een understatementquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lekker dikke vrouwen zijn daar nu
Man man ik denk dat jij gelijk hebt Geerd, bier drinken wanneer je kan dat is gewoon de oplossing voor alles!quote:
Ik zou alleen niet zo geneigd zijn op blote voeten te lopen met al die muizenkeutels in huis.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Trouwens Geerd je hebt lekkere benen ik zou je doen!
Geerd staat daarboven.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:37 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet zo geneigd zijn op blote voeten te lopen met al die muizenkeutels in huis.
Daarom zo laat aan het bier!! Hendig sjiek de zooi even gezogen hihihihi (opso) en gedweildquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:37 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet zo geneigd zijn op blote voeten te lopen met al die muizenkeutels in huis.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarom zo laat aan het bier!! Hendig sjiek de zooi even gezogen hihihihi (opso) en gedweild
Nou valt mee ! Had er 1 in de keuken die is nu dood.;quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Heeft Geerd trouwens nu echt een muizenplaag? dat is me nooit duidelijk geworden.
Die krijg je wel dood man, die krijg je wel te pakken!quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nou valt mee ! Had er 1 in de keuken die is nu dood.;
En vannacht hoorde ik er nog 1 rond de meterkast
Daar val jij wel op hequote:Op zaterdag 19 december 2015 15:35 schreef Cassius het volgende:
[..]
My 600-lb Life, dik is een understatement
Ben je gayquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Trouwens Geerd je hebt lekkere benen ik zou je doen!
KOM DANquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:02 schreef PausNicolaas het volgende:
Renwan weer stipt op nummer 1 hoor
Nee maar het is wel Geerd waar we het over hebben. En ik heb Geerd hoger zitten dan jou.quote:
Ben je bang om dood te gaan?quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:44 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Zijn jullie wel eens bang dat je alcoholist gaat worden?
Ik ben het al.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:44 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Zijn jullie wel eens bang dat je alcoholist gaat worden?
Dan jij*quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee maar het is wel Geerd waar we het over hebben. En ik heb Geerd hoger zitten dan jou.
Opso jij sletquote:
Wou je er ook eentje danquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Roosje !! Heb je nog een kaartje over?![]()
![]()
Ohja nu ben ik niet meer belangrijkquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ook goed... Alleen Geerd en Roosje kunnen mij bekoren.
Mag dat ?quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wou je er ook eentje dan
80 euro en ik doe jequote:
Ik heb je nooit gezien man, weet ik veel...quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Ohja nu ben ik niet meer belangrijk
Ik begin ook wel flink te worden...quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik ook zoveel aangekomen![]()
Misschien moet ik gaan afvallen en gas terug nemen met deze man.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Ohja nu ben ik niet meer belangrijk
Als je maar niet op die dikkerds van mij 600 lbs life lijktquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik ook zoveel aangekomen![]()
Bohquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik heb je nooit gezien man, weet ik veel...
Ik zou nog van Roosje houden.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als je maar niet op die dikkerds van mij 600 lbs life lijkt
Ook goed, ik ben de manwhore schijnbaar dus jij moet mij betalenquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Plak er tien nullen achteraan en misschien doe ik het
quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Ook goed, ik ben de manwhore schijnbaar dus jij moet mij betalen
Iedereen! Maar ik mag straks weer werkenquote:
Deze man weet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:53 schreef renwan het volgende:
Opso's filmpjes vind je alleen in KPD
quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:52 schreef Geerd het volgende:
Of ben je deze opso?
http://www.dumpert.nl/med(...)oie_muziek_zeg_.html
Ga jij nou maar verder Zweeds lerenquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geblokte buikspiertjes zijn lekkerder.
Jag tricker vatten.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:01 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ga jij nou maar verder Zweeds leren
Je vond hem toch te verlegen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en die volleybalboy een berichtje gestuurd.
Opso heeft gewoon snel pik nodigquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je vond hem toch te verlegen?
Ja, maarja.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je vond hem toch te verlegen?
Ik drink waterquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:03 schreef Cassius het volgende:
[..]
Wat doe jij? Zover reikt mijn kennis Zweeds niet
En dan van "ja jullie mannen denken maar aan 1 ding!"quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk alle vrouwen zijn hetzelfde alleen pik denken ze aan.
Ik ben altijd verbaasd dat sommigen zoveel posts weten te behalen, dan vraag ik me echt af hoe je dat voor elkaar krijgtquote:
En die Zweed danquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee gewoon vluggertje voor de kerstdagen
Ik eerst ook, toen kwam ik in deze SC terechtquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik ben altijd verbaasd dat sommigen zoveel posts weten te behalen, dan vraag ik me echt af hoe je dat voor elkaar krijgt
Die hoeft niks te weten!quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik eerst ook, toen kwam ik in deze SC terecht
Gewoon: alles kut enterquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik ben altijd verbaasd dat sommigen zoveel posts weten te behalen, dan vraag ik me echt af hoe je dat voor elkaar krijgt
Opportunisatiequote:Op zaterdag 19 december 2015 16:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zweed is in Zweden, wat heb ik daaraan. Hij is zomerscharrel.
Ik zal het niet ontkennen maar mijn ervaring na mijn laatste vriendin is dat hoe lief een meisje ook lijkt ze zijn blijkbaar toch allemaal in staat je te backstabbenquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Alleen Roosje is te vertrouwen!
Fuck man, ik vertrouw opso sowieso voor geen meter, maar bij haar zie je dat op het eerste gezicht, nadat ze ook maar 4 woorden uit haar toetsenbord slaat... Maar wel klote man drink vanavond maar wat pils man.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zal het niet ontkennen maar mijn ervaring na mijn laatste vriendin is dat hoe lief een meisje ook lijkt ze zijn blijkbaar toch allemaal in staat je te backstabben
Opso is ook duidelijk niet te vertrouwen, dat is eigenlijk wel beter want dan ben je op je hoede. Als je een lief meisje hebt dan laat je je guard down en voor je het weet heb je een mes in je rugquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck man, ik vertrouw opso sowieso voor geen meter, maar bij haar zie je dat op het eerste gezicht, nadat ze ook maar 4 woorden uit haar toetsenbord slaat... Maar wel klote man drink vanavond maar wat pils man.
Fuck ja... Dat is echt klote, ging ze ervandoor met een ander man?quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Opso is ook duidelijk niet te vertrouwen, dat is eigenlijk wel beter want dan ben je op je hoede. Als je een lief meisje hebt dan laat je je guard down en voor je het weet heb je een mes in je rug
Het is een stadquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:08 schreef Cassius het volgende:
[..]
Moet je eerst je dorp uit komen.
Ha, is het zo erg?quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck man, ik vertrouw opso sowieso voor geen meter, maar bij haar zie je dat op het eerste gezicht, nadat ze ook maar 4 woorden uit haar toetsenbord slaat... Maar wel klote man drink vanavond maar wat pils man.
Ik heb geen levenquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Collega van me, blijkbaar onder mijn neus begonnen en ik had het gewoon niet doorquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck ja... Dat is echt klote, ging ze ervandoor met een ander man?
Chill blijven en bier drinkenquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Vandaag kan niks me bekoren klote man, niet eens een fatsoenlijk wereld oorlog 1 boek te vinden. Fuck deze bullshit.
Speel je VERDUN alquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Vandaag kan niks me bekoren klote man, niet eens een fatsoenlijk wereld oorlog 1 boek te vinden. Fuck deze bullshit.
Bedankt man ik ga Cash luisteren!quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Collega van me, blijkbaar onder mijn neus begonnen en ik had het gewoon niet door
Anyway, even terug komen op je Johnny Cash vraag, als je zijn laatste American (I t/m VI) even checkt die komen wel redelijk in de buurt van hurt
Bedankt Remqo!quote:
Uiteraard man!quote:
Kunnen we niet samen spelen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Bedankt man ik ga Cash luisteren!
[..]
Bedankt Remqo!
[..]
Uiteraard man!
Bwhahahaquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck ja... Dat is echt klote, ging ze ervandoor met een ander man?
Opso flikt dat soort shit ook, maar dat maakt niet uit want dat ligt in de lijn der verwachting bij haarquote:
Daar zijn helemaal geen stedenquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Opso woont net buiten Groningen.
Ik ben een lief meisje en zo hoorquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:16 schreef renwan het volgende:
[..]
Opso flikt dat soort shit ook, maar dat maakt niet uit want dat ligt in de lijn der verwachting bij haar
Opso moet gewoon een tatoeage boven haar vagijn krijgen waarop staat, 'never stick your dick in crazy.'quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:16 schreef renwan het volgende:
[..]
Opso flikt dat soort shit ook, maar dat maakt niet uit want dat ligt in de lijn der verwachting bij haar
Zuidhorn?quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Opso woont net buiten Groningen.
Ja, nee, ik geloof er niks vanquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben een lief meisje en zo hoor
Sigwaardigquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Opso moet gewoon een tatoeage boven haar vagijn krijgen waarop staat, 'never stick your dick in crazy.'
Opso heeft een trampstampquote:
Zou me niet verbazen als opso op het kamp woontquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Trampstamp zo fout maar toch nog geil af en toe.
Ordinaire chavs
Zit er dik in...quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als opso op het kamp woont
Marokkanen ookquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:20 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Mensen van het kamp zijn wel eng man, die komen met 50 man voor je deur staan.
Ervaring met Vinkenslag?quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:20 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Mensen van het kamp zijn wel eng man, die komen met 50 man voor je deur staan.
Toen ik nog een klein renwannetje was en in Maastricht woonde!quote:
Ja dat kan ik me ook wel herinneren hoor, dat dat hier ook wel speelde. Snel wegrennen en weg...quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Toen ik nog een klein renwannetje was en in Maastricht woonde!
Als je dan ruzie kreeg met iemand en een van je vriendjes zei "pas op hoor die is van vinkenslag!" nou dan maakte je echt dat je wegkwam
Nu zou ik doorgaan met ruziën, ze weten je altijd te vinden zeggen ze maar ik wens ze succes aangezien ik zo'n 200 km verderop woonquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me ook wel herinneren hoor, dat dat hier ook wel speelde. Snel wegrennen en weg...
Ja dan zou het me ook geen hol meer schelen nee...quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Nu zou ik doorgaan met ruziën, ze weten je altijd te vinden zeggen ze maar ik wens ze succes aangezien ik zo'n 200 km verderop woon
Je hebt in Maastricht ook die familie Krijnen, als je daar ruzie mee kreeg moest je ook maken dat je wegkwamquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja dan zou het me ook geen hol meer schelen nee...
Ja hier heb je de Zwakhalens etc...quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Je hebt in Maastricht ook die familie Krijnen, als je daar ruzie mee kreeg moest je ook maken dat je wegkwam
Niet echt een intimiderende naamquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja hier heb je de Zwakhalens etc...
Nee, ik had niet door dat hij precies het zelfde plaatje had gepost dacht dat hij mij quote omdat ik het zelfde plaatje zagquote:
Aah zo!quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee, ik had niet door dat hij precies het zelfde plaatje had gepost dacht dat hij mij quote omdat ik het zelfde plaatje zag
Bij twijfel altijd doenquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:35 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Fap zetten of geen fap zetten hmm..
Het is zaterdag !! Bier drinken in CAFE GEERD !!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
kan maar geen goeie boeken vinden klote zooi
quote:
Al die namen mochten er juist uit gelaten worden van Geerdquote:
Dat is zo..quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het is zaterdag !! Bier drinken in CAFE GEERD !!!
brb dan maarquote:
Ja ik mis hier ook wel eens watquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:37 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Al die namen mochten er juist uit gelaten worden van Geerd
Dat zijn de ogen van de duivelquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie heeft zulke gekleurde ogen dan
Moet je maar niet steeds het cafe in en uit lopen met je wiebel kont !!quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:38 schreef Simterklaas het volgende:
Niet zo veel lullen voortaan, dan moet ik te veel teruglezen
quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Moet je maar niet steeds het cafe in en uit lopen met je wiebel kont !!
Heb jij een flubber kont?quote:
Niet kunnen battlen in loopgravenquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:03 schreef Geerd het volgende:
Sneeuw ben jij goed in Verdun?? Ik snap er eigenlijk weinig van
Speel jij ook verdun paus/quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:04 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Niet kunnen battlen in loopgraven
So so heb in de hele vroege tijd gespeeld.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:03 schreef Geerd het volgende:
Sneeuw ben jij goed in Verdun?? Ik snap er eigenlijk weinig van
Zo oud is dat spel toch niet?quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
So so heb in de hele vroege tijd gespeeld.
???quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Brb eten en dan naar zes weken mis van familielid.
Nee maar ken het welquote:
Niet Theme Hospital spelenquote:
De langere versie is beterquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:12 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_echte_tetten_.html
quote:
Amstel, dat was in de aanbieding.quote:
Kerkdienst zes weken na dat iemand is overleden. Moet erheen familie.quote:
Jawel in early access, zeker al een jaar met kerst vorig jaar kon je sneeuwballen gooien met een staak het vuren, en toen had ik het spel al een tijdje denk anderhalf jaar. We zullen het eens samen doen man.quote:
Je weet toch !!!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:40 schreef Duzzy het volgende:
Holy shit man.. jullie gaan te snel.. geen tijd om te lurken niets weet je.
Ik ben ook geragequit met Rocket Leaguequote:
Gelukkig weet ik meestal wel mijn frustratie onder controle te houden, heb wel eens geprobeerd de controller van mijn xbox te breken. Niet gelukt gelukkigquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:46 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik ben ook geragequit met Rocket League
Sloeg op m'n laptop en toen kwamen er vreemde geluiden uit. Nu is ie weer stil...
De Bavaria 8.6 extreme is ook wel goed te doen, is iets zoeter dan Gladiator. Wel 10,5%quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:46 schreef Geerd het volgende:
3e halve liter hier pas, maar even iets gas terug anders 00.00 tering lam.
Vannacht die gladiator merkte ik wel tering, stuk minder halve liters weggetikt dan normaal
Die tijden heb ik al achter de rug vroeger was ik echt driftig echt zo een autist ventjequote:Op zaterdag 19 december 2015 17:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik meestal wel mijn frustratie onder controle te houden, heb wel eens geprobeerd de controller van mijn xbox te breken. Niet gelukt gelukkig
Jetzt geht's los!!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Juist !!! Zocht net dat filmpje lol!!
Je had mij moeten horen netquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:50 schreef renwan het volgende:
Paar jaar geleden heb ik Duzzy ook wel eens los horen gaan op die xbox, wat een gescheld kwam daar toen vanaf
Die jongen is allang blij als iemand iets tegen hem zegt, online of niet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo zie ik guus ook voor me als er iets tegen hem gepost wordt
Nicequote:Op zaterdag 19 december 2015 17:52 schreef syndroom het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe UI? Staat hij niet geniaal?
Wat?quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:50 schreef renwan het volgende:
Paar jaar geleden heb ik Duzzy ook wel eens los horen gaan op die xbox, wat een gescheld kwam daar toen vanaf
Denk niet dat FOK! dat wiltquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:56 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zou jij hem ook niet over kunnen nemen? Dan zou dat voor een stroomversnelling kunnen zorgen. Iedereen het 'AZC NEE' UI![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |